abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (86%)
     (3%)
     (5%)
     (5%)
    Celkem 698 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou

    25.8.2006 12:54 | Přečteno: 1548× | Politika | poslední úprava: 25.8.2006 19:59

    Nepřekročitelnou hranicí je spolupráce s komunisty. O extremistické síly se opírat nebudeme. KSČM se zdá být pilnou pokračovatelkou a vykonavatelkou odkazu KSČ se všemi příznaky sklonu k diktatuře a totalitě.

    Vladimír Špidla byl poslední autentický sociální demokrat, který si držel dištanc od komunistů. To byl důvod, proč ČSSD byla v krizi. Když se sociální demokracie rozhodla, že jejím partnerem bude komunistická strana, tak veškeré spory v ČSSD skončily. Je faktem, že sociální demokracie počítá s tím, že na komunisty přenese část moci. Proto je důležité, aby každý, kdo zvolí ČSSD, to dělal s vědomím, že pouští komunisty k výkonné moci.

    Tak co ode mě chcete slyšet? Že nebudeme ve vládě, kde většinu bude mít ČSSD a ta vláda bude podporována KSČM? Ano, to vám řeknu otevřeně. Ne, nebudeme. Kdybych byl stejný cynik jako Miloš Zeman, tak volím tuhle strategii. Protože pak by náš podíl na moci a moje osobní pozice byly navždy zajištěny. Ale my neprodáme svoje ideje za křesla. Nikdy nebudeme ve vládě, která by se musela dopočítávat komunistickými hlasy. Nikdy pro vlastní koryta tohle neuděláme.

    Programy KDU-ČSL a KSČM se liší obsahově i co se týká způsobů jejich realizace. Proto mezi námi nemůže být shoda a spolupráce. Faktem je, že křesťanští demokraté se nebudou podílet na žádné vládě, která by jakkoli závisela na hlasech komunistů.

    Názor, že vyzvedneme-li komunisty z opozičních lavic, zabráníme tím dalšímu nárůstu jejich obliby, je podle mě zcela mylný. Vytvořila-li by se hypotetická vládní koalice ČSSD a KDU-ČSL a měla-li by ji KSČM podporovat, nečinila by tak pro krásné oči Jana Kasala či Miloše Zemana. Na stole by velice rychle ležel požadavek komunistů na konkrétní participaci na moci a rovněž i seznam podmínek, kterými by takovouto vládu mohla kdykoliv vydírat. Nesmíme zapomenout na přísloví, že s jídlem roste chuť.

    Složeno z autentických výroků Miroslava Kalouska a dalších politiků KDU-ČSL.


    UPDATE 25.8.2006 20:00: Předseda KDU-ČSL Miroslav Kalousek rezignoval na svoji funkci. Lidovci od spolupráce s KSČM upouštějí.

           

    Hodnocení: 69 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    unknown_ avatar 25.8.2006 13:02 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Na stole by velice rychle ležel požadavek komunistů na konkrétní participaci na moci a rovněž i seznam podmínek, kterými by takovouto vládu mohla kdykoliv vydírat.
    Kde berete tu jistotu???
    Luk avatar 25.8.2006 13:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Kde berete tu jistotu???
    Já nikde:

    Složeno z autentických výroků Miroslava Kalouska a dalších politiků KDU-ČSL.

    :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    unknown_ avatar 25.8.2006 13:05 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    A Vy s tim konkretnim citovanym vyrokem souhlasite?m
    Luk avatar 25.8.2006 13:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Ano, s tímto výrokem souhlasím. Je už totiž faktem (a to ještě KSČM ani nepodporovala vládu, pouze "podporovala" zákony předkládané ČSSD), že KSČM od ČSSD dostala odměny v podobě míst v různých orgánech apod.

    Nicméně tento výrok (a všechny ostatní) cituji proto, aby bylo vidět, co politici KDU-ČSL ještě nedávno říkali, a co říkají a dělají dnes.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    multi avatar 25.8.2006 13:34 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    až na to že ODS to s KSČM takne taky jen to neni tak videt jako u ČSSD
    25.8.2006 15:18 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    souhlas, ČSSD dělá komunistickou politiku (teď už) otevřeně, ODS potají.

    Klaus lil peníze do krachujících komunistických podniků potají (třeba Zetor), Zeman se za to bil v prsa a říkal tomu "revitalizace". Obojí nás stálo kupu pěněz s nulovým výsledkem. Co je lepší?

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    25.8.2006 15:24 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    co je lepsi? Ja mam dneska k jidlu mexicke fazole. Tem nesaha ani Klaus ani Zeman ani po kotniky (korinky).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Luk avatar 25.8.2006 15:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Lití peněz do krachujících podniků jsem měl ODS velmi za zlé. Nicméně Zeman nejenže se bil v prsa za revitalizaci (a další akce v tomto stylu, např. D47), ale také nastupoval do vlády s heslem "Ani korunu do bank!". Přitom už jen operace okolo IPB nás stála okolo 200 mld. Kč a další desítky miliard skončily v jiných bankách, hlavně KB a ČS.
    Obojí nás stálo kupu pěněz s nulovým výsledkem. Co je lepší?
    Ani jedno ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.8.2006 14:04 Vinicius | skóre: 10 | blog: viniciovy_postrehy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Lidové straně působení v opozici nesvědčí a mohla by vést k výměně předsedy. Změna volebního systému by mohla podíl na moci této velké strany značně omezit nebo znemožnit. Koalice ODS+SZ+KDU-ČSL asi neměla šanci na úspěch od samého počátku. Proto KDU-ČSL hledá cestu jak zachránit situaci a také sebe.

    V blogu zmiňovaná antikomunistická rétorika je de-facto standard, který používají všechny strany (dle mého názoru spíše omílají to samé pořád dokola jako kolovrátek) a lze ji považovat spíše za folklor než za vážně míněný útok na KSČM.

    Vláda ČSSD+KDU-ČSL tolerovaná KSČM je celkem reálná cesta jak obejít remízu ve volbách, tak se toho lidovci celkem logicky chytli. O tomto uspořádání ovšem debatovala KSČM už po volbách v roce 2002, kdy to také bylo možné provést. Zapadlo to.

    Být KSČM tak do toho jdu, slíbil bych toleranci v otázce důvěry vládě a bezpodmínečné schválení rozpočtu, toleranci zahraniční politiky, s tím, že nebudeme začínat nové vojenské mise bez rezoluce OSN. Staré by se už dokončily.

    Za to bych chtěl rovnost přístupu k funkcím ve státní správě pro všechny (jestli by na tohle lidovci přistoupili, tak by měli asi tak týden pěkně zkroucené obličeje :-)) . Ale to není až tak moc.

    Ovšem to jsou jen představy. Uvidíme co na nás vlastně upečou.
    25.8.2006 15:11 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    To ze se CSSD chce oprit o hlasy komunistu ti hrozne vadi, ale ze ODS ted, protoze zacala vetrit ze uz neni v prvni linii, chce jit za KCSM a pozadat je o podporu jejich mensinove vlady, aby aspon chvilku vladli, ti nevadi?

    Nevolil jsem CSSD ,Paroubka nemiluji, ale kdyz si odmyslim sve osobni pocity ke vsem stranam, musim priznat, ze se Paroubek ukazal jako jednoznacne nejsilnejsi osobnost, ze z nejmin, vykresava opravdu hodne. S ODS zameta jak s malejma klukama, a KSCM mu odhlasuje co potrebuje.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Luk avatar 25.8.2006 15:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    ze ODS ted, protoze zacala vetrit ze uz neni v prvni linii, chce jit za KCSM a pozadat je o podporu jejich mensinove vlady, aby aspon chvilku vladli, ti nevadi?
    Vadí. Vadí mi cokoliv, co pomůže KSČM nějakým způsobem k moci.
    se Paroubek ukazal jako jednoznacne nejsilnejsi osobnost, ze z nejmin, vykresava opravdu hodne. S ODS zameta jak s malejma klukama, a KSCM mu odhlasuje co potrebuje.
    ODS má v čele slabého předsedu a i jinak dělá spíš vše pro to, aby zahodila i ten volební zisk, který má. To je i jeden z hlavních důvodů, proč má Paroubek tak snadnou práci, kterou mu teď ještě usnadňuje "kam vítr, tam plášť" Kalousek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    JiK avatar 25.8.2006 15:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    ... ale kdyz si odmyslim sve osobni pocity ke vsem stranam, musim priznat, ze se Paroubek ukazal jako jednoznacne nejsilnejsi osobnost, ze z nejmin, vykresava opravdu hodne. S ODS zameta jak s malejma klukama, a KSCM mu odhlasuje co potrebuje.
    Stalin byl taky docela silna osobnost, ne? Zbytecnymi volbami zakony, pravidly a lidmi se vubec nenechal zdrzovat. Asi mel taky poslani od nejake vyssi bytosti (jako s.Paroubek).

    A to, ze Vam v CR bude vladnout mocichtivy Vudce, ktery sam nevyhral jedine volby a po posledni volebni porazce se rozhodl, ze proste od moci neodejde, to je predevsim Vase vizitka. Kdyz Vam opravdu nevadi, ze Vam vladnou lide bez mandatu, lide pro ktere je demokracie sproste slovo, lide, kteri pocitaji KSC do svych hlasu, kteri preferuji halonoviny pred lidovkama (ano i toto soudruh paroubek rekl), lide kteri se kamaradi se svetskejma, mafianama a kuplirkama, je to trochu o zamysleni. Asi to tak chcete, takze:

    "Kupredu leva, soudruhu. Zpatky ni krok, vyrazte popravit kulaky a znarodnit supermarkety za Prahou, stejne patri chamtivemu nadnarodnimu kapitalu a delnicka trida je nepotrebuje!"

    Az budes stat za deset let ve fronte na jizni ovoce nebo vyjezni dolozku, mozna si reknes ze ten prohlily kapitalismus co maj v Anglii a USA preci jen zajisti tak nejak vyssi zivotni uroven.
    25.8.2006 15:49 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Hloupost (doslova blbost a kretenismus) osoby JiK je opravdu neuveritelnych rozmeru. Nejen ze trvale lze, a je-li ze lzi usvedcen, dane tema opusti, ale kdyz proste a jednoduse napisu ze je Paroubek silna osobnost, napadne me jako komunistu, ktery chce strilet lidi, chce znarodnovat, a jeste jednou "prohledne" a uzna ze ten kabrnak JiK je ale koumes, ten to vsechno vedel. JiKu plac a styd se, nic jineho ti ani nezbyva, jsi kasparek.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.8.2006 16:00 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    JIK je práve taková osobnost která kdyby vyrostla za těžkého normalizačního socialismu tak by byl v čele Komunistické strany a dělal by na lidech ty největší prasárny, protože jeďině on má pravdu... Ale tedka je jiná doba tak je to težkej Pravičák a má taky tu největší pravdu pravdoucí... :-))))
    25.8.2006 16:02 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Neff syndrom
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 25.8.2006 16:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Vladimire, imponuji mi Vase schopnosti jasnovidce, to jak presne a zcela neomylne jste urcil, co bych JA delal kdyby...jste uzasny, skroro jako kadrove oddeleni.

    Napriklad to jak jste s naprostou jistotou vyloucil, ze by mne i s rodinou zastrelil nejaky Vam podobny prislusnik Pohranicni Straze pri pokusu opustit komunisticky kurvistan, to mi doslova vzalo dech. Bdete. Soudruhu.
    25.8.2006 16:21 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Až na to že to co ti říkám a píšu ti zděluji z pozice člověka, jehož rodina byla obrata komunisty o majetek a jiným způsobem osrávána. Takže vím o komunistech svý, ale nejsem fanatický magor a uznávám duhovou barevnost v názorech ostatních lidí, což ty naprosto postrádáš a jenom ze sebe plodíš nenávistné sračky. Zkus se zamylslet sám nad sebou a začni trochu více vnímat lidi jako lidi a né jako lidi co mají stejný názor jako ty a ty ostatní které ty označuješ jako KOMUNISTY... tečka.
    25.8.2006 15:57 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    zdar JiKu,

    koukam ze uz mas v profilu zanesene jako bydliste pennsivanii, v nemecku teda koncis?

    bys o tom mohl napsat blog, IMHO
    JiK avatar 25.8.2006 16:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Jo, az se trochu rozkoukam, napisu. Maly hint je tady nakonci.
    karoliner avatar 25.8.2006 16:59 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Jenom bláhový člověk si mohl myslet,že se Topolánkovi podaří sestavit vládu se kterou by získal důvěru v Poslanecké sněmovně. A díkybohu jsme se nestali svědky toho, jak by ODS zradila svůj volební program za ústupky vůči ČSSD, kdyby jim umožnila vládnout.

    Paroubek je svině, ale klobouk dolů před jeho hereckým uměním, dokáže zároveň zahrát šaška i krále a přitom tahat za provázky v zákulisí.

    Pokud se někdo pozastavuje nad tím, že vlády se nepřímo ujme KSČM,tak by si měl uvědomit, že od roku 1948 nám až do dnešní doby komunisti vládnou bez přestání (to,že v roce 1989 si začali říkat demokraté a začali podnikat nemění nic na tom,že tam jsou stále ty stejné tváře)

    Sametová revoluce byla podvod a lidé jako Havel jsou kolaboranti (Havlova rodina kolaborovala už během nacistické okupace), kteří dovolili komoušům vládnout v klidu dál.

    Support Vladimír Hučín a bratři Mašínové

    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    Heron avatar 25.8.2006 17:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou

    Paroubek je svině, ale klobouk dolů před jeho hereckým uměním, dokáže zároveň zahrát šaška i krále a přitom tahat za provázky v zákulisí.

    Mě na tomhle děsí dvě věci: 1) že to systém umožňuje ale hlavně 2) že si to lidi nechají líbit. Paroubek sral (totiž pardon: kájel) na hlavu všem lidem v ČR po dobu 1 roku své vlády, teď sere dál po volbách. Vysmívá se demokracii. A lidi si to nechají líbit!!! Jak to? Jak to, že proti němu píšou jen ti nejodvážnější novináři? (Označení následně za hovada a přisluhovače ODS.) Jak to že nejsou demonstrace? Když dřív existovali akce typu děkujeme odejděte, česká tv věc veřejná? Kam zmizela občanská vrstva, které není jedno, co se v jejich zemi děje? To se všichni nechali uplatit almužnama ve formě soc. dávek, které budeme splácet ještě za 20let?

    25.8.2006 17:49 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Víš proč? Protože lidem to vyhovuje. Lidi potřebujou člověka jako je paroubek který lidem řekne pujdem támhle a tímto způsobem. To bohužel topolánek neumí a proto se nestane premierem. Ale musíme si uvědomit když se ptáš na to proč nejsou demonstrace, že demokracie znamená že lidi si zvolí co oni samy chtějí, a to že je tu 34 procent lidí co volili ODS nezmanená že zbývajích 74 procent lidí bude držet hubu a krok s ODS... Proste a jednoduše lidi si nejak zvolili a vyhovuje jim to.
    Heron avatar 25.8.2006 18:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou

    Protože lidem to vyhovuje. Lidi potřebujou člověka jako je paroubek který lidem řekne pujdem támhle a tímto způsobem.

    Tohle dělá Paroubek? To jsem si opravdu nevšiml. Paroubek přece rok vlády říká, že za všechno může ODS. Ani v předvolební kampani jsem si nevšiml, že by Paroubek prezentoval, co vlastně chce. A vlastně i při sestavování vlády nevím, co chce. Snad jediné: vládnout. Jediné co vím je, že Paroubek chce vládnout (jakkoliv) a že za ministry si dosazuje lidi, kteří jsou buď mediálně známí (Jandák), nebo lidi, kteří kromě vyřizování si vlastních účtů budou útočit na ODS (Rath).

    Celkem rozumím tomu, že lidem, kteří spadli do pasti sociální sítě vyhovuje, když někdo "za ně" bude nadávat "hrozným" podnikatelům, kteří po nich chtějí, aby pracovali (jaká drzost) a ještě jim dají minimální plat a pak jim ještě přidá nějakou tu stovku měsíčně.

    Luk avatar 25.8.2006 18:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Ani v předvolební kampani jsem si nevšiml, že by Paroubek prezentoval, co vlastně chce.
    Ale prezentoval. Touží po moci. Chce vládnout.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    JiK avatar 25.8.2006 18:33 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Ano a "drobnostma" jako prohrane volby, zakony, demokracie a svobodne hlasovani poslancu se pri tom s.paroubek preci nemuze zdrzovat. On ma poslani od vyssi bytosti (a tohle neni ironicka poznamka, to jsou jeho slova)
    25.8.2006 18:45 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    JIKu to jsou demagogické kecy... Jako prasata se tam chovaj všichni, a kdyby jsi tam byl i ty tak jsi stejný prase jako oni protože ty vidíš jenom tu svoji pravdu a všechno ostatní jsou Komunisté. V podstatě ty jsi takový KSODS, mak, mak maniak... :-)
    25.8.2006 20:34 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    pro libertariány jsou levicaci vsichni, vcetne ods ;-)
    26.8.2006 02:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Co je za demagogický kec, když někdo poukáže na to, že Paroubek nařídil poslancům, jak mají hlasovat o předsedovi sněmovny (což je protiústavní, každý poslanec hlasuje za sebe, tvrdí idealistická ústava). A aby si to pojistil, vybral si od nich hlasovcí lístky.
    Quando omni flunkus moritati
    25.8.2006 18:42 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    To že nemají žádný program to je přeci demagogie. to mužu říci o jakékoli straně i o ODS... Ale myslím že po přečtení volebních programů je celkem jasné co strany nabízejí, prosazují a co chtějí. Řeknu ti jenom výčet mezi ODS a CSSD:

    Raketová základna: ODS je pro, ČSSD PROTI!

    Rovná daň(lineární): ODS pro, CSSD proti

    Sít neziskových nemocnic: ODS proti, CSSD pro

    Lízt Amíkům doprdele: ODS pro CSSD proti

    Lízt EU doprdele: ODS proti CSSD pro

    Svazky homosexuálne orientovaných lidí: CSSD pro vetsina ODS proti(to je pro tebe...)

    a takhle bych mohl pokračovat dále. A je ti jasný že prostě jsem musel zvolit CSSD protože program ODS mě nenadchnul a nemám k němu blízko... bohužel. Ale herone co já nedělám, je to že nenadávám na Topolánka jako že je to přidizmrd a kdoví co ještě. To si dovolují akorát voliči ODS, protože jsou z prominutím netolerantní, kdežto já radši dialog a kompromis. Vždit je to vidět tedka v politice, kdy se ODS chová jako že jsou mocipáni a kuli tomu na ně každej sere a vypeče jim rybník... A to by stačilo k vládnu ti menšinových ODS srašně málo, pouze slušnost. Takže se na ty PR akce vyserme, protože akorát temi urážkami děláte poslíčky PR akcí které jsou moc a moc dobře promyšlené. Prostě nekdo vypustí z úst KSCSSD a hnedka to každej opakuje aniž by si uvědomil co vubec z huby pouští a to samé je to z paroubkem, kdy zase někdo vypustí záměrně že je to člověk k terý stojí o moc a že je to vudce a přitom se chová naprosto stejně jako každý jiný politik. Tudíž nevidím rozdíl mezi Topolánkem, Kalouskem nebo Paroubkem. Jenom vidím to že je někdo schopnější a nekdo méně a momentální slon v porcelánu se bohužel jeví topolánek a zadalší si všimni že i když je podle mě topolánek nula tak o něm nehovořím sprostě. je to pro mě člověk jako každý jiný a tak ho také beru, stejně jako béru tebe jako lidskou bytost. :-)

    25.8.2006 18:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Topoláne a slon v porcelánu? Jak potom nazvat Jiřího Paroubka, když se mu z úst vylinuly takové jedovaté řeči? (Odkaz je z této místní povolební debaty.)
    25.8.2006 19:07 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    v jistém pohledu musím souhlasit. :-))) Defakto jsou to všichni čuráci... :-))
    25.8.2006 19:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    To jsou. Pro tuto chvíli je ale on ten největší, proto si myslím, že je nutné za každou cenu zmařit Paroubkovy plány na setvrání v premiérské židli.
    25.8.2006 19:27 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    tak běž do politiky, protože jestli to neuděláš tak mužeš akorát blbě kecat. :-))
    25.8.2006 19:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Časem možná, ale nemám na to moc chuť. :-/
    Heron avatar 25.8.2006 19:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou

    Neřekl jsem, že nemají program. Jen jsem se ho od ČSSD nikdy nedozvěděl. Dozvěděl jsem se pouze to, co dělá ODS špatně (podle ČSSD).

    Raketová základna: ODS je pro, ČSSD PROTI!
    Rovná daň(lineární): ODS pro, CSSD proti
    Sít neziskových nemocnic: ODS proti, CSSD pro
    Lízt Amíkům doprdele: ODS pro CSSD proti
    Lízt EU doprdele: ODS proti CSSD pro
    Svazky homosexuálne orientovaných lidí: CSSD pro vetsina ODS proti(to je pro tebe...)
    

    Tak takhle jednoduše bych svět snad ani vidět nechtěl.

    Svazky homosexuálne orientovaných lidí: CSSD pro vetsina ODS proti(to je pro tebe...)

    Proč pro mě? To že jsem gay neznamená, že mě ten zákon nějak extra nadchne. Ten zákon prakticky nic neřeší. Zákon o vztahu dvou lidí si představuju zcela jinak. Hmm, praticky každý zákon si představuju jinak, než jak projde sněmovnou. Ale v tomhle případě bych nasadil programátorské myšlení a jen bych změnil zákon upravující vztah manželů tak, aby nerozlišoval pohlaví partnerů. Tečka. Bylo by to jednoduché, původní zákon by se tím taky zjednodušil.

    Vždit je to vidět tedka v politice, kdy se ODS chová jako že jsou mocipáni a kuli tomu na ně každej sere a vypeče jim rybník... A to by stačilo k vládnu ti menšinových ODS srašně málo, pouze slušnost.

    Prosím? Paroubek se chová slušně? Nebo co jsi tím chtěl říct? ODS vyhrála volby. ČSSD ne. Paroubek se chová, jako kdyby on měl sestavovat vládu. A klidně si půjčí poslance KSČM, aby mohl tvrdit, že má stovku. Copak to nevidíš? To ON vytvořil KSČSSD, nikoliv ODS.

    ODS se chová jako mocipáni? Kdo poslední dva měsíce sestavoval vládu s dvěma nejmenšími stranami? Kdo dělal ústupky a nabídl těm stranám více ministrů, než by podle rozložení sil měli mít?

    Takže se na ty PR akce vyserme, protože akorát temi urážkami děláte poslíčky PR akcí které jsou moc a moc dobře promyšlené.

    Které PR akce myslíš? Nebo už se začne občanská aktivita nazývat PR akcemi?

    25.8.2006 19:26 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    TY rozdíly mezi stranamy jsem opravdu dost zjednodušil to máš recht. :-) CO se týká svazku homosexuálů s tebou souhlasím že ten zákon není dokonalý, ale je to krok kupředu. Prostě jisté věci se ve společnosti hýbou jenom težce a pomalu. Ale jestli tě ten zákon alespon trošku nepotěšil tak je mi to líto... :-( Co se týká PR akcí tak mám na mysli to že z médií se prostě řítí spousta sraček který manipulujou s medii. Víš já mám rád silný lidi, nemám rád přizdizmrdy co jenom kecaj a nic nedokážou. Když přišel paroubek tak se mi politiky CSSD vubec ale vubec nelíbila (GROSS atd..). Volil jsem taky proto zelený abych alespon nějaký strane dal hlas. A o paroubkovi jsme si řikal že je blázen a nastrčená figurka když přebíral vládu, jenže on zvednul preference z 10 procent ma 34 procent během 10 měsíců!!! Tak to smekám klobouk. Ale víš před paroubkem nebyla ta politika tak osobní, ale opozice se zhrozila že má najednou konkurenci jak osvina a tak začal ukrutnej hon na paroubka v celých mediích. A to samé viděl třebas muj kámoš kterej paroubka vubec nevolil... Prostě je to obraz bezmoci a slabosti. Prostě se musí pravice naučit že jestli chce vládnout tak musí udělat víc než jenom řídit PR akce... PS neviděl jsem ani jeden zesměšnující plakát na Topolánka, kdežto na paroubka jsem viděl dost. Není to náhodou nějaký divný?
    25.8.2006 20:10 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    A o paroubkovi jsme si řikal že je blázen a nastrčená figurka když přebíral vládu, jenže on zvednul preference z 10 procent ma 34 procent během 10 měsíců!!! Tak to smekám klobouk.
    Ale jakým způsobem ? Jenom žvásty a slibováním. Ukázal pevnou ruku (a my obyčejní smrtelníci se můžeme jen dohadovat, čím drží opozici uvnitř strany na řetězu), mezi prostý plebs rozhodil sliby na pár měďáků (co by taky ne, když nerozdává ze svého) a jediný skutečný čin bylo použití policejní síly.

    A 30% národa (nepamatuji si výsledky voleb - kvůli obraně duševního zdraví) mu to žere. Ano, skutečně neuvěřitelné, klobouk dolů.

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    karoliner avatar 25.8.2006 20:21 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Jako kovanému komunistovi to jde hladce, holt vše co zná se naučil za vlády soudruhů a protože ve vysokých státních funkcích sedí zase jenom komunisti,tak ví jak na ně.

    A voliči? To jsou opravdu jenom tupé ovce. Necháváme sebou neustále a každodenně manipulovat (a kdo tvrdí,že ne,tak je slepý).

    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    Luk avatar 25.8.2006 20:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Nabízí se úzká paralela. Podobný vzestup preferencí se povedl už dříve Miloši Zemanovi. Ten, ačkoliv není žádný přesvědčený sociální demokrat (ale jen velice chytrý pragmatik), také zvedl preference ČSSD z jednotek procent na přibližně tři desítky.

    Pomocí plebejského stylu, hulvátství, "nevymáchanosti huby" a samozřejmě líbivého programu docílil, že ho lidé volili. A teď něco velice podobného předvádí i Paroubek, který po sucharském Špidlovi a tragikomickém Grossovi představuje opět stejný typ politika, jakým byl dříve Zeman.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 25.8.2006 20:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Což prakticky potvrzuje myšlenku, že voliči ČSSD slyší na podobné hulváty. Čím to? Nízká kultura mezi levicovými voliči?

    Tohle mě několikrát napadlo při různých anketách a průzkumech, že čím vyšší vzdělání, tím větší podpora pravicových stran. Což se potvrdilo i v těchto volbách. KSČ se dočkala největší podpory od vyučených, nebo lidí jen s ukončeným základním vzděláním.
    Luk avatar 25.8.2006 22:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    I když to asi někdo nerad slyší, tak typický volič ČSSD (a KSČM) je člověk, pro kterého D-FENS používá označení vohnout. To je hlavní důvod, proč takové projevy zabírají - svůj k svému, jak se říká. Jinak řečeno: "je to náš člověk".

    Nebo jinak - když mluví profesor v kravatě a říká cosi o podílu veřejného dluhu na HDP, typický volič ČSSD mu nebude rozumět (proto se Špidla příliš nevyznamenal). Kdežto když se před něj postaví někdo, kdo se mu podobá vzhledově (břicho, nepadnoucí oblek atd.), mluví jednoduše bez odborných termínů, neváhá sáhnout po ostřejších slovech a ještě k tomu slibuje štědré rozdávání (z peněz, které voliči předtím sebral), tak to by bylo, aby ho nezaujal.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.8.2006 20:39 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Jo, ta paralela tu je. Ale Zemana jsem považoval za neškodné hovado, které nechce plánovitě uškodit, jen chce sobě a ostatním dokázat, že dokáže.

    O Paroubkovi si iluze nedělám. Je známo jaké má kamarády a skutečně by mě zajímalo, proč v podstatě nemá ve straně opozici. To se poštěstilo jen takovým velikánům jako Hitlerovi, Stalinovi, Gottwaldovi apod.

    Už jen ten systém volby předsedy sněmovny, co předvedli s tím vracením volebních lístků - z toho mě jímá hrůza, protože nemáme ve sněmovně 74 poslanců ČSSD, ale jednoho diktátora Paroubka, který z nich udělal chátru bez rozumu a názoru.

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    Heron avatar 25.8.2006 20:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    +1
    Heron avatar 25.8.2006 20:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou

    A o paroubkovi jsme si řikal že je blázen a nastrčená figurka když přebíral vládu, jenže on zvednul preference z 10 procent ma 34 procent během 10 měsíců!!!

    Když mě zvolíš premiérem, tak tuto republiku pozlatím. Opravdu!!! Sice bude zadlužená na několik miliard let dopředu, ale skutečně bude zlatá. Tak takhle nějak Paroubek zvednul svoji stranu. Za státní peníze, tedy peníze daňových poplatníků, různými dárky pro chudé (kteří by ovšem nemuseli být chudí, že). A to některé sliby ani nesplnil. Jen je hodil na nějakou budoucí vládu, která je bude muset zrušit (a pak samozřejmně Paroubek přijde s tím, že tato vláda ruší "dobré věci" pro lidi a že to by on nikdy nepřipustil).

    Což mi připomnělo vyprávění učitele na SŠ. Vyprávěl o superrychlým Ruských stíhačkách a o tom, jak amíci nemohli přijít na to, jak Rusové zvýšili efektivitu trysek. Nezvýšili, jen tam hrnuli palivo rychlostí rozbouřené řeky. Tohle dělá Paroubek, při nízké efektivitě utrácí peníze na dluh, a co je horší, ty peníze nejdou na zvýšení efektivity, ale do černé díry. Normálně řečeno místo aby se investovalo do budoucnosti, prachy se prožerou.

    Ale jestli tě ten zákon alespon trošku nepotěšil tak je mi to líto...

    Zákony nejsou od toho, aby někoho potešily, zákony vytvářejí systém. Když se před lety v ČR přijal (v jako první zemi na světě), zákon o elek. podpisu, těšil jsem se, že na úřady už nemusím. Ještě dnes je e-gov skoro jako science fiction. Ale hlavně že je zákon...

    Ale víš před paroubkem nebyla ta politika tak osobní, ale opozice se zhrozila že má najednou konkurenci jak osvina a tak začal ukrutnej hon na paroubka v celých mediích.

    Aha, takže noviny nemají upozorňovat na řekněme poněkud zvláštní chování premiéra? Jaký pak hon?

    25.8.2006 20:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Politika je občas osobní, stačí si vzpomenout, jak vztahovačně se třeba choval Klaus jako předseda vlády. :-) Paroubek je také vztahovačný, třeba jak byl uražený na novináře, když se počítaly volební výsledky. Navíc je mistr ve lhaní, jeho vláda se snad jako první odhodlala k radikálním "reformám", třeba ve zdravotnictví a v sociální oblasti. K tomu navíc kopec líbivých slibů (kampaň Jistoty a properita pro ty, co jsou u koryta), hanopisy na pokrouceniny volebního programu ODS, sebevědomé řečňování zpatra (třeba onen projev přirovnávající údajné spolčení ODS a Kubiceho k praktikám z únoru '48, který sám před dvaceti osmi lety vzýval), planá, leč důrazná hesla ("V této zemi se hajlovat nebude!" + nic víc proti neonacistům, jen tyto kecy), není třeba se divit, že se davy jednodušších lidí nechali stáhnout. A kdo by se pak divil zesměšňujícím obrázkům? :-)
    25.8.2006 18:25 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Černoprdelníci byli vždy bez páteře
    hmm
    25.8.2006 19:31 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    Nechapu co autora na teto snaze tak stve.

    Volby vyhrala ODS, ale to neznamena, ze jsou ji soc.demokrati povinovani pomahat pri sestavovani vlady. Nemam CSSD rad, ale cele to divadlo tlacici na ne pomahat Topolankovi mi prislo trapne.

    CSSD odmitla pustit k moci pravicovo-zelenou koalici. Logicke reseni, tedy transparentni koalici ODS+CSSD obe strany odmitli. Skryta koalice zda se nastesti padla.

    Ja byt volic ODS, tak jsem rad, ze se nebude situace z dob opozicni smlouvy. A jako nevolic zadne z tech stran jsem rad tuplem. :)

    Uz aby komunisty ze sebou neco udelali. Levice sice fakticky dostala nejvic hlasu, ale skoro tretina padla do naruce tehle trucstrany a tim je vse zablokovano. A radeji transparentni levicovou vladu, nez skryta podpora a koalice nekoalice (tetnokrat mezi cssd+kscm)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    27.8.2006 15:57 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vám, kteří se řídíte vlastní hlavou
    No možná to bude tím že kluci se všichni dobře znají za ty roky a v podstatě jsou všichni kámoši.Ale když není co nabídnout něčím se profilovat musí.Třeba nebezpečí opakování Ůnora 48 a podobné nesmysly.Až sednou do aut a odejdou z mítinku pochybuji že jim dělá problém s kýmkoliv z komunistů ve sněmovně chlastat,tykat si,popřípadě mít společné ekonomické zájmy.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.