abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 500 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 2.10.2009 01:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    ono je to hlavně o zvyku. mohl bych dát hnedle jeden příklad toho, co nazýváš tuctovatěním, ale kdybys znal pozadí, tak bys taky tuctovatění daného webu provedl. aukro mi pochopitelně přijde nehezké, předtím lepší, ale až si za pár týdnů zvyknu, bude mi to buřt. web pro mě není o vzhledu ale o textu, komunitě kolem něj a tak vůbec. kdyby ábíčko zavedlo růžové kytičky na začátku každé věty, tak bych to nejspíš přežil (a jpegem s kytičkou obohatil svůj adblock).
    2.10.2009 03:40 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Nojo CDR.cz nyní DiiT.cz se vydalo stejným směrem. Jenže "soudruzi z NDR" někde udělali chybu a museli se vrátit ke starému designu. A po snůšce stížností se rozhodli pro anketu na design. Což je imho stejná hloupost.
    Luk avatar 2.10.2009 06:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    kdybys znal pozadí, tak bys taky tuctovatění daného webu provedl
    Pozadí bohužel neznám. A nenapadá mě rozumný důvod, proč se to mělo stát. Pozadí jsem znal u toho Respektu (kde to vypadalo, že "jiné cesty není"), tam to ale naštěstí dopadlo tak, že se brzy vrátili k původnímu designu (resp. i k celému původnímu technickému řešení) a zůstalo to tak doteď.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otasomil avatar 2.10.2009 07:28 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Je to v podstate jedno. Hlavne ze tam nemaji flashovy reklamy.
    Strasny je treba toto.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2009 08:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Souhlas! Když se před pár měsíci změnilo Allegro.pl (samozřejmě úplně stejně jako aukro), taky to tady vyvolalo podobnou diskusi...
    Marián Kyral avatar 2.10.2009 08:52 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Nevím, asi jsem divný, ale mi se to nepřijde až tak špatné.
    finc avatar 2.10.2009 09:22 finc | skóre: 8 | blog: Finc | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Me se naopak ten web libi. Je prehledny a jednoduchy.

    V dnesni dobe se web nestava jen okrajovou zalezitosti, pri podnikani, ale jeho primou soucasti. Osobne zastavam presne opacny nazor nez autor tohoto prispevku. Duvod je jednoduchy. Pokud si predstavim, ze by kazdy web byl originalni, dostal bych se do stavu, ze pri navsteve jakehokoli webu, bych se musel ucit rozpoznavat, kde presne je to ci ono. Nerikam, ze zrovna sablony jsou to prave orechove (osobne pro zakazniky vzdy udelam unikatni verejnou cast webu), ale porad je lepsi sablona, nez suprcupr originalni napad zhuleneho grafika, ktery vytvori naprosto netradicni web.

    Zvykejme si na to, ze takovych webu bude pribyvat. Tvorbou webu se dnes zivi i lide, kteri nikdy nenaprogramovali ani radku kodu. Vezmou sablonu a sup... Ale stale je lepsi sablona, kterou jiz uzivatele umeji pouzit, nez naprosto originalni a casto neprehledny web.

    Kdyz se zakazniky resim jejich web, vzdy se je snazim presvedcit, at se zamysli nad tim, co je pro ne vyhodnejsi. Zda tuctovy web, na kterem uzivatele budou umet nakupovat zbozi, nebo originalni web, ktery sice zaujme, ale nebude uzivatelum (kteri chteji svuj produkt) znamy. Ktera varianta asi vitezi?
    Kdo Vam dal pravo ty lidi urazet? A kdo ti dal pravo cumet z okna, ty kr.vo!
    Luk avatar 2.10.2009 13:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Pokud si predstavim, ze by kazdy web byl originalni, dostal bych se do stavu, ze pri navsteve jakehokoli webu, bych se musel ucit rozpoznavat, kde presne je to ci ono.
    Problém je, že se často směšují dvě různé věci - vzhled webu a jeho použitelnost. Souvisejí spolu jen velmi nepřímo, někde uprostřed mezi tím je layout webu (tj. rozložení obsahu a ovládacích prvků). Obecně ale originálně vypadající web může být velmi použitelný, stejně jako zcela nepoužitelný, totéž platí i o fádních a tuctových webech.
    Zvykejme si na to, ze takovych webu bude pribyvat. Tvorbou webu se dnes zivi i lide, kteri nikdy nenaprogramovali ani radku kodu.
    To bylo vždy. Takové weby člověk překousne, pokud jde o lokální firmičku, která si to nechá udělat za pětistovku od studenta a má deset návštěv denně. Ale pokud toto udělá velká firma, jejíž web má tisíce, desetitisíce, statisíce denních návštěv, je to na pováženou.
    Kdyz se zakazniky resim jejich web, vzdy se je snazim presvedcit, at se zamysli nad tim, co je pro ne vyhodnejsi. Zda tuctovy web, na kterem uzivatele budou umet nakupovat zbozi, nebo originalni web, ktery sice zaujme, ale nebude uzivatelum (kteri chteji svuj produkt) znamy. Ktera varianta asi vitezi?
    Ještě existuje varianta třetí, podle mého názoru nejlepší. Originální web udělaný tak, že na něm uživatelé budou umět nakupovat zboží.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.10.2009 09:26 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Když už jsi se dostal k tuctovatění webů, mám také jeden příklad. Nová podoba cdr.cz (diit.cz) mi přijde taky jako pěkný bastl. Původně bylo pěkně jednoduché a originální, teď mají tuctový a nepřehledný design. Doufám, že si z něj abíčko nevezme příklad.
    xsubway avatar 2.10.2009 09:55 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Když uživatel navštěvuje nějaký "svůj" oblíbený web dlouhodobě, pak jakákoliv změna bolí. Ale když vlezu do nějakou stránku poprvé, tak jsem za přehlednost tuctového webu vděčný, hlavně když rychle najdu co potřebuji a né že to jen na první pohled bliká a svítí ([1], apod.).
    Luk avatar 2.10.2009 13:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    né že to jen na první pohled bliká a svítí
    Blikání, svícení, dotěrné overlaye nebo dokonce "plnohodnotná diskotéka" (tj. barevná hudba doplněná skutečnou hudbou) mě taky dokáží pořádně vytočit. Je snad jasné, že nic takového jako řešení nenavrhuji.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xsubway avatar 2.10.2009 19:52 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Je mi jasné o co ti jde. Já jen, že to mohlo být i horší. A pokud nový uživatel příjde na takový, právě předělaný web, a cítí se tam dobře, tak ta tuctovitost zas tak moc nevadí, no ne? ;-) (njn to se mi to vykládá, když jsem začal preferovat abíčko po tom, co root provedl právě zásah do svého designu :-D )
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2009 11:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Proč všude tlačí ta lesklá tlačítka a podobná zvěrstva? Navíc by mohli používat alternativní texty pro nás, neuživatele obrázků.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    2.10.2009 11:38 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    nechci zadnou stavu ale normalni tuctovy web bez sracek
    kyknos avatar 2.10.2009 12:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Nejhorší je, že přesně tento typ šablonového vzhledu mají různé spamweby. Takže je riziko, že i relevantní web s šablonovým designem odmítnu jako spam. Přesněji řečeno, je to tak, že web s originálním vzhledem za kterým je na první pohled zřejmé netriviální množství lidské práce dostane k dispozici více času, aby mě svým obsahem zaujal.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 2.10.2009 12:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    A podotýkám že to není otázka estetiky, ten originální vzhled se mi nemusí líbit. Je to spíš takový Turingův test.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 2.10.2009 13:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Nejhorší je, že přesně tento typ šablonového vzhledu mají různé spamweby.
    Já jsem si říkal, proč tento styl nějak nemusím ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.10.2009 14:55 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    nejvíc mi vadí, že na širokoúhlém monitoru ten web není širokoúhlý, ale je to jenom taková nudle uprostřed prohlížeče. Dávám si téměř všechna okna maximalizovat, právě proto, abych viděl maximum informací. On je to nějaký technologický problém? Udělat to tak, aby to vždy zaplnilo celý prohlížeč? Nemám příliš pochopení v jednadvacátém století pro tyhle omezení.
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2009 15:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Dlouhé řádky se blbě čtou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 2.10.2009 15:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    To je nějaké nařízení z EU? :)) Něco jako žárovky :). Dlouhé řádky by se někomu mohly špatně číst a proto mu je zakážeme :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2009 15:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Nikdo je nezakazuje, můžeš používat vlastní stylopis.

    Ale měl jsem tu možnost číst si nějakou zdejší diskuzi na velikém širokoúhlém monitoru a u delších textů je někdy docela problém najít řádek následující za tím právě dočteným.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 2.10.2009 15:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Jasně, já si budu pro nějaké cizí weby psát vlastní stylopis. Já prostě půjdu na jiný web. Nestojím o to, aby ze mě nekdo dělal idiota a nastavoval mi délku řádek.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2009 15:28 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    A vůbec, co by z tebe kdo dělal idiota a nastavoval ti druh písma, barvu písma a pozadí, layout stránky,...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Luk avatar 2.10.2009 15:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    genius2000.log avatar 2.10.2009 15:23 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Hlavne to logo me tam absolutne nesedi. Kdyz uz museji mit vsechno v zaoblenych obalkach, tak proc ne i logo...
    djhanz.cz - music is my life.
    3.10.2009 14:27 perun | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů

    stary design je na cm.aukro.cz/ doufam, ze ho nechaji naporad, bo na ten novy se neda koukat..

    Luk avatar 3.10.2009 16:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Díky za info. Nechť mi příznivci nového designu řeknou, v čem je tak skvělý. V tom, jak plýtvá prostorem? V tom, že velikosti fontů jsou v nějaké divné relaci? Nebo v čem vlastně? Nechť si to každý otevře vedle sebe a srovnává.

    Jinak jsem si otevřel toto, kde informují o provedených změnách, takže to trochu okomentuji:
    Aukro má nové logo, které jsme Vám představili již minulý týden. Oživení loga je prvním krokem k vytvoření nové vizuální identifikace Aukra – značka s dobře zavedenou pozicí na trhu, která však dynamickým způsobem sleduje nejnovější trendy.
    Ty "nejnovější trendy" jsou něco, co pozoruji už někdy od první poloviny 90. let, kdy se podobným způsobem (a na téměř totožný font) změnilo logo firmy AIWA (dnes už má AIWA zase jiné logo, ale to není až tak podstatné). Připomínám, že změna loga je tím posledním, co bych chtěl kritizovat. Nevidím v tom sice žádný přínos, ale současně ani žádný problém.
    oživili jsme barvy, hlavní strana je nyní moderní a mnohem přehlednější
    K tomu už jsem se vyjádřil - "moderně tuctová", ale ne přehlednější, nýbrž jen rozcouranější.
    upustili jsme od reklamních boxů, které byly doposud umístěny po pravé straně
    Tyhle reklamy mě naprosto netrápily (ovšem netrápí mě samozřejmě ani jejich absence).
    ikony byly nahrazeny lištou menu
    Že by inspirace ve Windows 7? ;-) Ty ikony to podle mého oživovaly, ale to je čistě můj osobní názor.
    nový vzhled je více osobní. Po přihlášení uvidíte na hlavní straně miniatury naposledy navštívených či sledovaných aukcí
    Tohle přece není vůbec věc vzhledu, nýbrž generování obsahu. "Osobní vzhled" byl ten původní, ten nový působí právě neosobně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.10.2009 19:56 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    To mi chcete jako tvrdit, ze tohle je prehlednejsi nez tohle...?! Ne, ze by aktualni design byl jakkoliv invencni a originalni, ale puvodni design rozhodne k prehlednosti neprispival. Uz jen zbytecnym poctem barev a hnanim obsahu prilis do kraju. Aktualni design neni uchvatny, ale rozhodne je vzdusnejsi a umoznuje se lepe v obsahu stranky zorientovat. Dobre je treba i "ztlumeni" boxu "Jak nakupovat". Kolik procent navstevniku potrebuje takovou vec videt pri otevreni kazdeho inzeratu bez ohledu na to, po kolikate tam je...?

    Tentokrat by se eBay mohl naopak inspirovat od Aukra. Az na ty tuctove odlesky a trochu veselejsi barvy bych zvolil...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luk avatar 3.10.2009 20:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    To mi chcete jako tvrdit, ze tohle je prehlednejsi nez tohle...?!
    Zrovna tahle stránka (a různé jiné) se změnila jen kosmeticky, spíše v barvách než v něčem jiném. To se ale například o titulní stránce říct nedá. Ovšem právě titulka je to, co rozhoduje o prvním dojmu z webu.
    rozhodne je vzdusnejsi
    Vzdušnější = módní slovo. Většinou se používá jako hezčí pojem pro plýtvání místem. Něco jako "zjednodušení nabídky služeb", když se ruší ty, které málo vydělávaly ;-)
    Tentokrat by se eBay mohl naopak inspirovat od Aukra. Az na ty tuctove odlesky a trochu veselejsi barvy bych zvolil...
    eBay bohužel nepoužívám, takže ani nesleduji, jak se vyvíjí jeho design.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.10.2009 22:09 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Vzdušnější = módní slovo. Většinou se používá jako hezčí pojem pro plýtvání místem.
    http://en.wikipedia.org/wiki/White_space_(visual_arts)

    http://www.alistapart.com/articles/whitespace/
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luk avatar 3.10.2009 23:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Ano.
    Judicious use of white space can give a page a classic, elegant, or rich appearance. ... Inexpert use of white space can make a page appear incomplete.
    Obávám se, že weby, o kterých je celou dobu řeč (a jejichž provozovatelé se ohánějí tou "vzdušností"), patří bohužel právě do té druhé kategorie. Volný prostor, který nijak nepřispívá ke kvalitě vzhledu stránky a jen plýtvá místem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.10.2009 09:13 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Pokud jde o rozdil mezi novym a starym Aukrem, pak rozhodne doslo ke zlepseni pouziti WS. Nebo kde tam na strance co chybi?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luk avatar 4.10.2009 14:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Pokud jde o rozdil mezi novym a starym Aukrem, pak rozhodne doslo ke zlepseni pouziti WS.
    Vzhledem k tomu, že se většina stránek Aukra prakticky nezměnila (po stránce layoutu a obsahu), tak zůstala použitelnost přibližně stejná. Změnily se hlavně barvy a ty sice mají určitý vliv, ale je dost subjektivní, jak je člověk vnímá.
    Nebo kde tam na strance co chybi?
    Neřekl bych, že tam něco chybí (viz výše). Všechny ovládací prvky tam jsou a většinou přibližně na stejném místě, jako předtím. Je to hlavně věcí pocitu, jak člověk ty stránky vnímá.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 4.10.2009 12:03 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tuctovatění webů
    Plýtvání místem, plýtvání místem, plýtvání místem. Čím méně zbytečného scrollování, tím lépe.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.