abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 53
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (67%)
     (7%)
     (12%)
     (14%)
    Celkem 180 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 2.3.2009 19:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    doufal jsem, že někdo něco napíše, abych to nemusel psát já, díky. můj osobní závěr je, že "někdo" by měl být obžalován z vlastizrady (kterou spáchal ve prospěch vlastní peněženky). kdo ví, jak to v pozadí je a kdo se s kým zná či kdo s kým píchá, tak ten si 1+1 sečte. takhle brutální katastrofa tu snad dlouho nebude. velmi rád jsem svými několika stovkami přispěl k "napakování se několika hajzlů".
    xsubway avatar 2.3.2009 21:27 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše jj, je to tak

    :-|

    microcz avatar 3.3.2009 18:58 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    +1


    carnero avatar 2.3.2009 19:22 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Dobrá myšlenka (myšlenka, téma je bohužel žalostné).

    xxxs avatar 2.3.2009 19:48 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    sprenevera je taka normalna vec, ako vychod slnka. nerobim si iluzie o cestnych organizatoroch olympiad v inych krajinach. mozno sa pouziju sofistikovanejsie metody, ale efekt je rovnaky.
    2.3.2009 20:09 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Ministr Kalousek údajně prohlásil, že pokud toto mistrovství poslouží k tomu, aby se tady nepořádala olympiáda, tak to nakonec byly dobře vynaložené peníze. A já s ním plně souhlasím.
    alblaho avatar 2.3.2009 20:23 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Kalousek mi poslední dobou přijde více než rozumný. A navíc vtipný :-)
    2.3.2009 22:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    souhlas

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    2.3.2009 22:57 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    jojo, kalousek je jeden z nejlepsich ministru ODS.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    3.3.2009 09:06 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Není náhodou Kalousek z KDU? Nebo jsem něco zaspal? Každopádně se v poslední době vyjadřuje velmi rozumně.

    3.3.2009 09:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Kalousek byl a je pragmatik. Někdy mi přijde, že by utopil vlastní matku, bylo-li by to třeba.
    Luk avatar 3.3.2009 11:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.3.2009 12:52 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Já si o Kalouskovi nic dobrého nemyslím. Sice mu nic nedokázali, ale jeho činnost na ministerstvu obrany v 90. letech smrdí na sto honů. Nicméně jako ministr financí mi přijde velmi dobrý, což na druhou stranu není nic obtížného. Každý člověk, který si umí dát dohromady 1+1, je lepší ministr financí než Sobotka.

    3.3.2009 14:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Sice mu nic nedokázali, ale jeho činnost na ministerstvu obrany v 90. letech smrdí na sto honů.

    Já to beru tak, že i kdyby opravdu v ničem nebyl zapleten a o ničem nevěděl, svědčilo by to pro změnu o jeho kolosální neschopnosti, což pro funkci ministra také není úplně ideální předpoklad…

    3.3.2009 21:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    A co teprve Icko? Kdybychom byli civilizovanou zemi, davno by odstoupil. Zajimalo by me, kolik jednotek procent lidi mu veri, ze je cisty a poctivy.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Darth Phantom avatar 3.3.2009 21:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    A co teprve Icko
    To je snad možné jen v České republice, aby funkci ministra vnitra vykonával Íčko Langer, který se paktoval se zastřeleným mafiánem Mrázkem. ČR je prostě holubník, no :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luk avatar 3.3.2009 22:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    U nás je to naprosto normální - stejně jako (bývalý a zřejmě i budoucí) premiér paktující se se zastřeleným mafiánem Kočkou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Darth Phantom avatar 3.3.2009 22:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    No bůhví, jak to s těma Kočkama doopravdy je. Jak se dostali Kočkové na světlo boží? V Kubiceho zprávě, kterou nechal íčko Langer někde povalovat na stole. Zajímavé, že?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luk avatar 4.3.2009 00:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Můžeme se tady o tom zajímavě bavit, ale o tom, jak je to ve skutečnosti, zřejmě všichni zde přítomní víme kulové. Všechno si lze vykládat různě, třeba pasovat Íčka (nebo třeba exministra Palase) do různých rolí, dělat mafiána z toho či onoho atd. Faktem je, že kromě Pitra a jeho kompliců nebyl zatím nikdo odsouzen za žádný zločin.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.3.2009 06:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    A to je největší skandál. Tady skoro všechno každému projde. Třeba kauza Čunek, její ovlivňování státní i soudní mocí. Neskutečné, hanebné. A Vesecká a spol jsou stále na svém místě. Nebo něco naprosto evidentního - soudce, který vydal pod svým jménem cizí autorské dílo, byl jen pokárán. Nechápu, jestliže tak flagrantně projevil neúctu k zákonům a vědomě podváděl, nemůže přece soudit jiné! Chce se mi zvracet.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 13:01 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Nemáš pravdu - skoro všechno každému? Tobě, mně, komukoli jinému tady by neprošel ani překlep v daňovém přiznání, narozdíl od těch "vyvolených", co se navzájem podrží.

    Jinak absolutní souhlas. Navrhuju zvracet společně.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Luk avatar 4.3.2009 14:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Tobě, mně, komukoli jinému tady by neprošel ani překlep v daňovém přiznání
    Ale prošel. Stačí si zaregistrovat firmu na Praze 1, kde je drastický nepoměr mezi počtem registrovaných firem a počtem daňových kontrolorů. Tam už by člověk musel mít hodně velkou smůlu (anebo by musel někoho hodně vyprudit), aby se jím na berňáku zabývali.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.3.2009 18:22 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Myslel jsem to trochu nadneseně, že Tobě pokud se na něco přijde, tak to nikdo pod koberec zametat nebude, a to i když v tom nebude žádné záměrné svinstvo.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    3.3.2009 22:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    To ale není žádná novinka, už jeho předchůdce Petr Čermák se paktoval s (nezastřelenými) bratry Helbigovými.
    3.3.2009 11:41 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    mě obecně ministři financí přijdou "ti nejrozumější"

    never use rm after eight
    2.3.2009 20:24 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Bylo by to celé umocněné nejméně na druhou.

    Ale zase by to razantně zvýšilo pravděpodobnost, že do roku 2020 bude dokončen obchvat Prahy. ;-)

    Se vším, co jste napsal, se dá souhlasit. Problém je v tom, že pár politiků by si rádo postavilo pomník v podobě OH, a ti na nějaký drobák koukat rozhodně nebudou. A navíc váš komentář vyznívá tak, že byste nejraději vzal bafuňářům jejich oblíbenou hračku (nebo snad spíš modlu?), a bafuňáři jsou velmi hraví lidičkové, na svoje hračky si nechávají sáhnout jen velmi neradi. A ke všemu mají bafuňáři spoustu vlivných známých...

    Luk avatar 2.3.2009 21:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Docela by mě zajímalo, co (jaký obraz) nebo koho (konkrétního člověka) si lidé představí, když se řekne "bafuňář". Pro mě je prototypem bafuňáře toto :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.3.2009 21:10 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Ano, to je typické. :-D

    xxxs avatar 2.3.2009 21:11 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    celkom blizke predstave, ktoru som si vytvoril.
    2.3.2009 21:37 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    BTW jak se řekne bafuňář slovensky?

    xxxs avatar 2.3.2009 22:09 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    asi sme menej poeticki. iny nazov funkcionara ako papalas sa mi nevybavi. mozno nie je.
    3.3.2009 07:21 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    ...jak se řekne bafuňář slovensky?

    No predsa bafuniar.
    2.3.2009 21:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Narazil jsem už na názor, že ani Bém a spol. nejsou tak naivní, aby si vážně mysleli, že by se tady olympiáda mohla konat. Ale že prostě jde jen o to, aby se každé čtyři roky podala kandidatura a utratily se (nemalé) peníze za její přípravu, provedení studií, propagaci atd. A že jde hlavně o výběr firem, kterým se tyto zakázky zadají.

    Bohužel mi to nepřipadá až tak přitažené za vlasy, jak by mělo…

    3.3.2009 17:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Podle mě to vůbec není přitažené za vlasy. Vnitřek radnice trošku znám a jsem přesvědčený, že tohle je jen špička ledovce. Třeba tenhle článek (bohužel jsem ho našel už jen cachi Googlu) je podle mého soudu velmi alarmující. Ne že by to pro mě byly nové informace, ale dobře to popisuje způsob uvažování příslušných lidí. Věta "ukázalo se, že naše vnímání účetnictví je poněkud jiné" je naprosto úžasná.

    Jen tak pro zajímavost - stejný odbor ještě na začátku desetiletí fungoval s rozpočtem kolem sta až dvou set milionů a za to se financovaly i takové věci jako budování celoměstských sítí pro všechny městské části apod. Teď jim nestačí dvě miliardy a většina z toho jde na naprosto nesmyslné projekty nebo do outsourcingu poté, co si vlastní odborníky vyházeli... :-(
    3.3.2009 17:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    To je zcela v poradku. Prachy totiz putuji do soukromych kapes a soukromnik prece nejlip vi, jak s penezi nalozit. Kdepak stat, ci obec...
    Saljack avatar 2.3.2009 21:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Já si teda myslím, že srovnávat mistrovství v klasickém lyžování s olympiádou je jako porovnávat jablka a hrušky. To, že nebudou v Liberci diváci bylo jasné (nebo mě to jasné bylo). To, že mistrovství bylo rozhazování peněz, za to můžou pořadatelé. A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní. Chtěl bych vidět tebe jak by jsi zvládnul na běžkách jenom ten sprint.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.3.2009 21:40 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Já si teda myslím, že srovnávat mistrovství v klasickém lyžování s olympiádou je jako porovnávat jablka a hrušky.
    To, že mistrovství bylo rozhazování peněz, za to můžou pořadatelé.

    A ohledně OH a rozhazování peněz je tedy vaše prognóza jaká? :-D

    Luk avatar 2.3.2009 21:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní.
    Nebylo to špatné, ale více medailí (nejlépe nějaké zlaté) by bylo lepší, ne? ;-)
    Chtěl bych vidět tebe jak by jsi zvládnul na běžkách jenom ten sprint.
    Vzhledem k tomu, že jsem na běžkách nestál mnoho let (přestože mi moji makléři každoročně posílají pozvánku na Jizerskou padesátku s možností neplatit startovné), tak mám pocit, že bych skončil ksichtem ve sněhu hned na startu :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Darth Phantom avatar 2.3.2009 22:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    No já jsem o tom viděl nějakou reportáž v TV Hovna (pardon odpadní kanál amerických seriálů a telenovel TV Nova) a tam to docela dobře nastínili, jak mizely prostředky ze státního rozpočtu. Samozřejmě jsou v tom nejvíce zapojeni zločinci z ODS (ti nemohou chybět nikdy u toho, kde se tuneluje) ale i v menší míře ČSSD.

    Do toho ještě začne somrovat o miliony ta koza Katka Neumannová, aby mohla pořádat disko na náměstích. Tohle už je teda vrchol. Skláři nedostali výplaty několik měsíců a nemají téměř co žrát, a v Liberci se pořádá disko pod taktovkou Katky Neumannové. To je podle mě dosti paradoxní.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.3.2009 23:57 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    reportáž v TV Hovna
    Slysim poprve a fakt se tu valim pod stolem :-)))
    3.3.2009 09:49 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Že stát přispívá na mistrovství světa, to se dá ještě tak nějak pochopit, přeci jenom se jedná o dost viditelnou propagaci ČR v zahraničí, zejména v severských zemích, ačkoliv lít do toho tolik peněz s žádným efektem, když se ještě předtím navíc dohodli, že žádná podpora nebude potřeba, mi přijde hodně zvláštní. Proč by ale měl přispívat zaměstnancům soukromé firmy, to mi hlava nebere. Nebo to byl jenom argument ve stylu: „Jak můžeš takhle obědvat, copak ty nemyslíš na všechny ty africké černoučky, kteří nemají co jíst?“
    make menuconfig, not war!
    3.3.2009 10:05 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Jak si můžeš dovolit komolit jejich název. Správně se jmenujou Hroba... :-P
    microcz avatar 3.3.2009 19:04 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    me uprimne tesi, ze s tebou dneska muzu uplne souhlasit, vystih si to dobre

     

    drc avatar 2.3.2009 23:05 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

     

    A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní.
    Nebylo to špatné, ale více medailí (nejlépe nějaké zlaté) by bylo lepší, ne? ;-)

    Já si živě vzpomínám na doby, kdy nejlepší čech byl tak cca 30 -- a není to zase tak dávno. A kdyby mi někdo před pár lety tvrdil, že budou jednou i schopní vyhrát štafetu, tak bych se mu rovnou vysmál. Tož tak ;-)

     

    drc avatar 2.3.2009 23:21 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    3.3.2009 07:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    ...kdyby mi někdo před pár lety tvrdil, že budou jednou i schopní vyhrát štafetu, tak bych se mu rovnou vysmál...

    A vyhráli tu štafetu?
    drc avatar 3.3.2009 07:54 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    V rámci SP ano.

    3.3.2009 10:04 greenroot | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Naprostý souhlas s článkem, především z tohoto důvodu jsem proti Olympiádě v ČR.

    Čím víc do toho dělám, tím víc toho vím a míň tomu rozumím.
    3.3.2009 13:40 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

    Na Olympiádu nechť si dr. Bém vezme soukromou půjču a celý si to financuje ze svého. Když je to tak výhodné.

    3.3.2009 17:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
    Jsi ukazka ceske malosti a zavosti a vubec tomu nerozumis! Myrda by ti to vysvetlil

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.