abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 23:00 | Nová verze

Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 5.17 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 5.18 (LKML). Přehled nových vlastností a vylepšení na stránce Linux Kernel Newbies.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:44 | Komunita

V Ubuntu 22.10 s kódovým jménem Kinetic Kudu bude zvukový server PulseAudio nahrazen multimediálním serverem PipeWire.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
21.5. 22:44 | Zajímavý článek

Tavis Ormandy popisuje, jak zprovoznil 32 let starý unixový port tabulkového procesoru Lotus 1-2-3 na moderním Linuxu. Doprovodné zdrojové kódy jsou na GitHubu.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 5
21.5. 17:00 | Nová verze

Po pěti měsících vývoje od vydání verze 250 byla vydána nová verze 251 správce systému a služeb systemd (GitHub, NEWS).

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
21.5. 15:44 | IT novinky

HP ve spolupráci se System76 představil 14" notebook HP Dev One s procesorem AMD Ryzen 7 PRO a předinstalovaným Pop!_OS Linuxem.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
21.5. 15:00 | Nová verze

Byla vydána verze 1.61.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.5. 00:33 | Zajímavý článek

Správce nástroje curl Daniel Stenberg na GitHubu průběžně vytváří svou novou knihu Uncurled, v níž shrnuje své dlouhodobé zkušenosti s údržbou open-source projektu: od odpozorovaných pouček po vtipné a ne až tak vtipné příklady e-mailů od uživatelů.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 27
19.5. 00:22 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 25.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
19.5. 00:11 | Nová verze

Deno (Wikipedie), běhové prostředí (runtime) pro JavaScript a TypeScript, bylo vydáno ve verzi 1.22. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.5. 18:22 | Nová verze

Společnost Red Hat oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu (RHEL) 9.0. Vedle nových vlastností a oprav chyb přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
Na sociálních sítích nebo jiných webových diskuzích vystupuji pod
 (62%)
 (15%)
 (23%)
Celkem 319 hlasů
 Komentářů: 27, poslední včera 17:10
Rozcestník



Vložit další komentář
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 00:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Pseudokód:
Class::Rect(llcorner, urcorner)
{
    Rect(llcorner.x, llcorner.y, urcorner.x, urcorner.y);
}
3.3.2007 00:44 peterh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
No to sa mi nezda, keby to bola takato blbost tak to tam uz urcite je. Si si isty, ze to nie je implementovane?
Thunder.m avatar 3.3.2007 00:50 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
To je mnohem složitější. Takto je to definované v windef.h
typedef struct _RECTL
{
    LONG left;
    LONG top;
    LONG right;
    LONG bottom;
} RECTL, *PRECTL, *LPRECTL;
Thunder.m avatar 3.3.2007 00:51 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Sorry, šahnul jsem vedle, tohle je to správné
/* The RECT structure */
typedef struct tagRECT
{
    LONG left;
    LONG top;
    LONG right;
    LONG bottom;
} RECT, *PRECT, *LPRECT;
typedef const RECT *LPCRECT;
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 00:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
A kde je (není) přesně v tom zdrojáku ta chybějící funkce?
Thunder.m avatar 3.3.2007 00:56 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
funkce RECT je definovaná v
wine/include/windef.h
a používá se pro tyto účely v
wine/dlls/wined3d/surface_gdi.c
tam je podle mě ten problém.
Thunder.m avatar 3.3.2007 00:52 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
No a teď je ta otázka, jak udělat to aby RECT mohl být jak takovýto, tak takovýto?:

typedef struct tagRECT { POINT llcorner; POINT urcorner; } RECT, *PRECT, *LPRECT;
Thunder.m avatar 3.3.2007 00:54 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Zapoměl jsem na formátování :)

/* The RECT structure */
typedef struct tagRECT
{
    POINT llcorner;
    POINT urcorner;
} RECT, *PRECT, *LPRECT;
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 00:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Ukaž mi v dokumentaci Microsoftu funkce, které berou takové specialRECTy a já ty DirectDraw funkce dopíšu. Nějak zatím nejsem přesvědčen, že tohle je problém (tedy že něco opravdu chybí).
Thunder.m avatar 3.3.2007 01:08 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Jediný důkaz, který mám je ten odkaz na dokument Microsoftu, a to že při debugování se lišily logy hlavně v tom, že v nové verzi vždy začínal obdélník v 0,0, což je dost velká hloupost.
Thunder.m avatar 3.3.2007 01:09 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Chyba, omlouvám se to není dokument Microsoftu, takže tady asi problém nebude :(
Thunder.m avatar 3.3.2007 01:12 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Takže pak jsem tedy celou dobu plácal hlouposti, nicméně ty verze s logy se liší tím, že mají 0 počáteční souřadnice obdélníku, proto jsem hledal na netu RECT a omylem jsem nalezl něco trochu jiného.
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 01:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Už jsem si párkrát řekl, že bych něco do Wine dodělal, ale stačil jeden pohled na kód a rychle jsem si to rozmyslel.

Psát v Céčku Win32 kód nebo COM třídy, to je stejně příjemné jako jít ulicí a brodit se v h...exkrementech. Jako třešnička na dortu od Microsoftu je tu ještě MFC nebo ATL, které jsou psané v jazyku "rádobyC++". Opravdu nerad v hlavě vytahuju vzpomínky na doby, kdy jsem programoval pro Windows (2001-2004).
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 00:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Pokud si dobře vzpomínám na doby, kdy jsem programoval Win32, tak ve Windows je jen jeden RECT. Pokud člověk píše program a má rohové body, RECT si musí "propočítat" sám. Pochybuju, že by DirectDraw mělo všechny funkce dvakrát s tím, že jsou tam jen rozdílně koncipované RECTy.
3.3.2007 09:17 thread
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Zajimave, podle udaju ve tvem profilu mi vychazi, ze jsi programoval ve WIN v cca 10-11 letech :-) Pravdepodobne mas velmi rozsahle zkusenosti s WIN32 API a OOP
3.3.2007 09:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Nezáviď...
3.3.2007 09:53 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Ale no tak, nevis s kym mluvis?! To je prece ten ultra borec! :-P
Luboš Doležel (Doli) avatar 3.3.2007 14:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Lidi podle věku nesuďte.
3.3.2007 10:34 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Pokouším se ve wine spustit starou hru Comanche 3, ale nedaří se mi:
[tomas@LinuxPC Comanche3]$ wine C3.exe
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x4b
Warning: unprotecting memory to allow real-mode calls.
         NULL pointer accesses will no longer be caught.

Fatal error allocating DOS memory
Nevíte prosím někdo co se stím dá dělat?
stativ avatar 3.3.2007 11:00 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Neni náhodou DOSová? Pak by bylo lepší použít třeba DOSBox.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
4.3.2007 12:41 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Děkuji za radu, nastudoval jsem to a Comanche 3 funguje v DOSBox, ale hodně se to škube :-(. Procesor to nestíhá. Duron 950Mhz, Ati all in wonder pro 32MB.
stativ avatar 4.3.2007 13:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Nebo zkuste dosemu,mam pocit ze umoznuje i beh freedosu uvnitr sebe (nevim jak to lepe popsat) takze by to mohlo byt rychlejsi.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
4.3.2007 14:04 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Už jsem zkoušel, ale bez úspěchu. Přiznám se, že dosemu jsem se moc nevěnoval. Tuším že by to bylo bez zvuku ne? Někde jsem četl že v dosemu není zvukovka.
Thunder.m avatar 3.3.2007 14:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Tak co, zkoušel to už někdo jiný debugovat?
5.6.2008 19:04 Kamilkadze
Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravíme bulánky ve wine?
Uz se o to pár lidí pokouší jiným způsobem....viz. Tuxánci

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.