abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vodní dýmky

    27.7.2007 11:46 | Přečteno: 1938×

    Voda, uhlík, tabák a pohoda..

    Před nějakým tím časem jsem se stal vlastníkem vodní dýmky (63 cm). Moje přítelkyně na ní chodila do čajovny a stále říkala, jak je to dobrá věc. Takže jsem se rozhodl jeden kousek si pořídit. A opravdu! Není snad nic lepšího, než se posadit na terasu, nebo lehnout na deku v parku a vyfukovat sladké obláčky kouře s knihou v ruce. Většina lidí na vás kouká jako na podivína (převážně starší generace). Kuriozita byla, když jsme s přítelkyní seděli na lavičce a stařík na kole na nás křičel "feťáci" :-D

    A proč to vlastně píši? Došlo mi, že většina lidí vlastně ani nechápe, co to je, jak se z toho kouří a co se kouří.. Takže jsem se rozhodl, psát každý týden jeden zápisek na téma vodní dýmka..

    A moje otázka zní.. Byl by zájem? Nechtěl bych se s tím psát zbytečně.. Sice to ke GNU/Linuxu moc nepatří, ale kouřit jí můžete i u práce s GNU/Linuxem ;-)

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Chcete seriál o vodních dýmkách?
     (84 %)
     (16 %)
    Celkem 148 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kyknos avatar 27.7.2007 11:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Nekouřím, jen vodnici. A je super.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.7.2007 12:00 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ja radšej ani vodnú. Budem sa od tabaku držať čo najďalej.
    27.7.2007 12:08 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Další omyl.. Do vodnice se nemusí dávat jenom směs s tabákem.. Existuje pouze bylinná směs, která obsahuje koření a pojidlo (oleje, med) Já mám takto třeba jahodovou směs, která neobsahuje ani 0,1% nikotinu, nebo dehtu..
    Jardík avatar 27.7.2007 12:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ale když tam dáte takový hašiš nebo kanabis, to je potom nářez. Vyzkoušeno.
    Věřím v jednoho Boha.
    27.7.2007 12:28 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    To je téma, o kterém psát v seriálu nebudu. Konzumaci drog, ať už měkkých, nebo tvrdých, nechám jako tabu. Osobně je rozhodně nepodporuju, ale ani nezatracuju. Když je někdo, kdo chce konzumovat, ať konzumuje. Já konzument drog nejsem.
    27.7.2007 12:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Tudíž nepiješ kávu, čaj, to co láduješ do vodní dýmky nemá ani jedno promile nikotinu,..?
    27.7.2007 12:50 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Kafe a čaj opravdu nepiju. jediné co prochází hrdlem je obyčejné balení stolní vody. A ty směsy do vodnice (pokud se nejedná o tabákové směsy) obsahují 0% nikotinu a 0% dehtu..
    27.7.2007 13:04 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    myslím že tabák neobsahuje dehet, ten vzniká až při spalování...
    27.7.2007 13:10 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Viz o pár příspěvků níže.. Je tam obrázek a na něm je psáno- nikotin a dehet (tar) 0%.. ;-) Tak snad jim můžem věřit.. A podle mě, záleži na rostlince kterou spalujeme, kolik dehtu vznikne při jejím spalování..
    27.7.2007 17:10 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Nechci brat nikomu iluze, ale dehet vznika pri spalovani skoro kazde rostliny.

    Proto taky pusobi celkem trapne, kdyz vidim nekoho jasat nad "ekologickym" spalovanim biomasy. Z toho vznika vice sajrajtu nez z hnedeho uhli. Jedine rozumne vyuziti biomasy je kvaseni, ale to uz jsem zase trochu mimo, tak toho necham.
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Luk avatar 27.7.2007 20:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Proto taky pusobi celkem trapne, kdyz vidim nekoho jasat nad "ekologickym" spalovanim biomasy. Z toho vznika vice sajrajtu nez z hnedeho uhli.
    Množství sajrajtů záleží především na tom, jak se to spaluje. Při katalytickém spalování vzniká škodlivin jen velmi málo. Zásadní rozdíl je ovšem v tom, že biomasa je obnovitelný zdroj, narozdíl od uhlí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.7.2007 09:55 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Nejde jen o organicke slouceniny ale i napr. i o oxidy dusiku a siry, jejichz koncentrace je az dvojnasobna oproti spalovani uhli.
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Luk avatar 28.7.2007 14:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    U síry je to různé - podle toho, jaká biomasa s jakým uhlím se porovnává. Navíc u biomasy jde o "uzavřený cyklus", protože nové rostliny tu síru zase vychytávají, kdežto u uhlí se uvolňuje síra, která se tam uložila před mnoha miliony let. A oxidy dusíku lze katalyticky vcelku snadno eliminovat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.7.2007 14:58 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    > Navíc u biomasy jde o "uzavřený cyklus", protože nové rostliny tu síru zase vychytávají

    Opravdu? U uhliku je to jasne, tam se vychytava ze vzduchu fotosyntezou. Ale u siry a dusiku me to jasne neni. Opravdu ko rostliny vstrebavaji ze vzduchu a ne z pudy? Nemuze pri masivnimu pestovani a spalovani rostlin dojit k ne-az-tak-snadno vratnemu presunu siry a dalsich latek z pudy do ovzdusi?
    kyknos avatar 28.7.2007 15:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    On se v podobě kyseliny sírové a dalších sloučenin zase dostane dolů s deštěm.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.7.2007 16:17 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Coz asi neni to, co bychom chteli...
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Luk avatar 28.7.2007 16:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Není, a proto je stále ještě možnost tu síru odchytávat ze spalin, jako se to dělá při spalování uhlí. Není to levné ani jednoduché, ale jde to.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.7.2007 16:44 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Shodneme se tedy ze nakonec nejlepsi je zadnou siru nevypoustet a nechat biomasu kvasit misto spalovani? Spalovani mi prijde jako barbarstvi, takovy automaticky myslenkovy pochod - kdyz se spaluje uhli tak ho jen nahradime necim jinym co roste na poli a budeme se tvarit, jak jsme desne ekoligicti. Asi jako kdyz se delaly prvni elektricke lokomotivy a nikoho nenapadlo, ze by to slo udelat i jinak a tak motor pohanel dvojkoli skrz ojnice.
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Luk avatar 28.7.2007 18:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Jistě. Ale pokud porovnáváme pouze spalování uhlí a biomasy, biomasa má navrch.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.7.2007 12:51 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Proc ne???
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    27.7.2007 12:57 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Proc ne???
    Proč nepiju kafe a čaj? Já ani nevím.. Nejsem na to nějak naučen..
    Jinak ZDE je obrázek krabičky té bylinné směsy (složení)
    27.7.2007 12:59 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Sakra proč pořád píšu směsY? :-)
    27.7.2007 15:52 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ty nejis ani cokoladu? :-)) Jeste rekni ze nepijes a nejis maso:-)
    V podstatě nic nevím
    28.7.2007 02:01 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    čokoláda opravdu minimálně.. Tak jedna tyčinka do měsíce. Mě se po ní totiž kazí pleť ;-)
    freshmouse avatar 27.7.2007 16:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Kdo je chce konzumovat, ať si konzumuje, ale ne na veřejnosti a ať s tím pak neotravuje.
    27.7.2007 15:49 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    nejde o nikotin ani dehet ale o tisice aromatickych uhlovodiku vznikajicich horenim:-)
    V podstatě nic nevím
    28.7.2007 08:51 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Vyhledej si nejake solidni studie a budes vyveden z omylu. Celkove vzato je vodni dymka stejne svinstvo jako cigarety a pokud se prezene (koureni kazdy den nekolik dymek) tak jeste horsi nez koureni cigaret.

    Informace jako 0 procent dehtu je hloupost nejvetsiho kalibru. Zkus si nekdy vycistit slauchy od dymky a nebo si kur dymku pres jemne platno (pripevnene ke konci slauchu) a uvidis jaka cernota ti jde do plic :)

    To jen tak z praxe, obcas si vodni dymku dam...uz asi tak 4roky, takze vim o cem mluvim.
    28.7.2007 15:00 salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    a zkoušel jsi tabáky Al Fakher? to je teprve dobrota www.salec.eu
    28.7.2007 16:40 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    ee. Tahle značka mi byla utajena.. Mrknu ;-)
    30.7.2007 15:30 salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    kdo jednou ochutná jiné už nebute chtít ;-)
    teekey avatar 28.7.2007 20:52 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    jsem nekurak, ale vodni dymku nikdy neodmitnu, taky planuju nakup nejake te "vodarny", ale zatim na to nezbylo moc casu. A hlavne premyslim, zda ji vyuziju, s kamarady se slezem u jedne vetsinou jen parkrat do roka a o moc lepsi to neni ani s navstevami v mistni cajovne...musim na sobe zapracovat :-)
    29.7.2007 01:11 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Věř mi, že po koupi si na ní čas uděláš dycky. Od té doby co jí mám zapaluju pravidelně 2x denně. Po obědě a večer. Je to prostě věc, která se stane součástí dne a bez ní to prostě nepude ;-) Aspoň tak to mam já..
    29.7.2007 10:01 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Zkoušel jsi někdy udělat týden pauzu?
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    29.7.2007 15:57 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ne. Jednou jsem den nekouřil a pak se mi o tom v noci zdálo. A to fakt nekecam..
    teekey avatar 29.7.2007 16:15 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    me taky, pak sem se probudil a zjistil jsem, ze to vubec neni sen :D Taky zalezi na tom, co se do te dymky vsechno cpe.... :-)
    29.7.2007 16:16 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Tudíž si tě také mohu přidat na pomyslný seznam nás, závislých na vodní dýmce.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    29.7.2007 17:20 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    No drogy do vodnice nepěchuju ;-) Každopádně vodnice je jedna VEEELKÁ DROGA :-D
    29.7.2007 17:23 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Tak to myslím. :-(
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    David Watzke avatar 27.7.2007 11:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Plácni sem anketu. Dokud to má cenu. Jinak jo, piš :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.7.2007 11:54 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ještě vědět jak ;-) Stydím se.. Já vim..
    27.7.2007 11:55 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ne kecam. Už to tam je ;-)
    27.7.2007 15:49 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    ja to taky neumim a jeste mi tu nikdo neporadil:-)
    V podstatě nic nevím
    David Watzke avatar 27.7.2007 15:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Jdeš přihlášenej na svůj blogpost a dole vpravo máš link Vlož anketu
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.7.2007 16:10 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    asi su hlópóčké, ale nikde to tam nevidim. Je tam novej blog nastavit blog ale anketu nevidím
    V podstatě nic nevím
    David Watzke avatar 27.7.2007 16:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Musíš nejdřív napsat nějakej blogpost, vydat (nebo odložit) ho a teprv pak se to tam objeví...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.7.2007 18:21 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    mno ja uz naky blogy napsal
    V podstatě nic nevím
    David Watzke avatar 27.7.2007 18:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Asi se pořád nechápem. Napiš blogpost, u kterýho chceš mít anketu, vydej ho, otevři si ho a teprv tam u něj máš možnost vložit anketu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.7.2007 17:04 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Achaaaa.Tak az budu zvedavej a chtit od lidi tady nejakou statistiku tak to zkouknu.Dikes
    V podstatě nic nevím
    27.7.2007 11:55 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    A něco o Esperantu by nebylo? Ja zas raději kapku Esperanta :-)
    27.7.2007 11:58 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    O Esperantu tu už seriál je ;-) Jedině že by kolega co píše blog o Esperantu ten můj o vodních dýmkách do Esperanta překládal :-D
    Václav 27.7.2007 12:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Mňam.

    Uvítám nějaké nápady a rady na tabákové směsky. Nejlepší se mi zatím jeví višeň + špetka máty, případně trocha zagholu aby to bylo silnější. No, osobně mátu dávám prakticky do všech směsí :D

    Zajímavé je také přihodit pár (opravdu jen pár) malých kostiček zázvoru.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.7.2007 12:29 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    višeň + meloun ;-)
    27.7.2007 12:36 Rootan | skóre: 5 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Meruňka + máta. A nej mi přijdou tabáky od Nakhly. ;-)
    27.7.2007 12:41 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Od El Nakhla mám višeň a mandarinku a řekl bych, že lepší chuťě mají tabáky od Prince Molasses.
    27.7.2007 12:35 fettgesicht | blog: kovadlina | CL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Kdysi jsem četl článek o vodních dýmkách ve 100+1 nebo něčem podobným. Byly tam uvedený i arabský termíny pro jednotlivý součásti - všechny ty hadičky, trubičky a baňky - a bylo to velice zvukomalebné. V paměti mi utkvěla jenom "zužáža". Přimlouval bych se za to, aby v případném zápisku byla i tahleta originální terminologie, pokud se ji podaří někde vyšťárat.
    Václav 27.7.2007 12:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ještě si vzpomínám na nargile - turecký název pro vodnici.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 27.7.2007 12:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Mám to.
    
    Váza – gövde – původně kokos, dnes skleněná či keramická – údajně prý má její tvar připomínat ženské tvary
    Kovové trubice, těla dýmky – marpuc 
    Šlahounu a náústku – agizlik – náústek se dříve používal jantarový, nyní keramický či kovový. Znalci si vždy nosí svůj osobní. Šlahoun je třeba speciálním kartáčkem neustále udržovat v čistotě.
    Korunky – hagar – původně z bronzu, dnes většinou keramická
    Stříška na zakrytí žhavých uhlíků – tarbuš
    
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 27.7.2007 12:41 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.7.2007 12:43 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    kozzi avatar 27.7.2007 15:22 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    No, osobně jsem proti všem druhům louření, ačkoliv jsem pár krabiček cigaret asi už vykouřil nějaký to gecko skunku taky, ale vodar to je lahoda to se mezi koureni ani neda pocitat. Nedavno jsme byli se tridou na vodě a kámoš z druhé zkupiny s ekterou jsme se střídali měl sebou voďára byl to fakt skvělej večer, vykouřili jsme tak 7 vodních dýmek a zazpívali si kámoši nám ktomu hráli na housle a kytaru. Super věc, teda než se kámoš troška víc opil a svrhl dýmku a uhlík na kámošku, tím jí propálil kalhoty a ona byla pak nasraná skoro do rána.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    freshmouse avatar 27.7.2007 16:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    No, osobně jsem proti všem druhům louření, ačkoliv jsem pár krabiček cigaret asi už vykouřil nějaký to gecko skunku taky, (...)
    Gecko? Ono už je separované od Firefoxu? :-)
    28.7.2007 00:42 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    No k tomu, že to snad ani nejde nazvat kouřením... Zkus si vykouřit vodnici a pak jít hrát třeba fotbal, freesbee, nebo cokoliv běhacího a uvidíš, že to přecijenom ouplně v pohodě není. Vůbec mi přijde, že jsou vodní dýmky v dnešní době až příliš podceňovány z hlediska nebezpečnosti/návykovosti. S několika lidmi jsme se shodli na tom, že po navyknutí na vodnici, kdy jsme v průměru vykouřili tak jednu vodnici denně (počítáno na jednoho, tedy třeba dvě ve dvou) jsme se dostali do stavu, kdy člověk měl absťák po kouři když ji neměl pár dní a pak občas nepohrdnul ani cigaretou, kterou by jinak považoval za hnus fialovej.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    kyknos avatar 28.7.2007 13:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Rozhodně je ale bezpečnější než ten fotbal :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 27.7.2007 16:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Vodnici jsem měl jednou. Nebylo to nic moc (chuťově). Bylo to navíc v čajovně, byl tam týpek s dreadama, úplně zhulenej... Já čekal nějakou hygienu, ale dostali jsme asi náústek po někom před náma (neříkejte mi, že to ten feťák myl), takže to byl i humus. Po aftu nebo něčem daleko horším netoužím. Ale kdyby mi někdo dal zkusit znovu, s náústkem, co používali jen lidé, co se znají, nebyl bych proti.
    27.7.2007 16:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Asi máte divné čajovny, protože v čajovnách, které znám já dostaneš nový náústek ještě zabalený.
    freshmouse avatar 27.7.2007 16:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Já nevím, já byl jen v té jedné. A ještě jsem to nevybral sám. Někam se šlo a někdo řekl: "Co takhle někam zajít?" Tak jsme zašli na první, co byla po ruce. Kdybych vybíral já, vybral bych místo, kde je méně dreadů a více krve bez drog. :-D
    28.7.2007 00:48 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ve většině čajoven bývá zvykem k vodnici přidat také umělohmotný nástaves na náústek, který je ještě zabalený v igelitovém obalu. Co se týče zhulenosti personálu, je to dost o výběru lokálu, jsou holt čajovny, tkeré fungují z části jako hulmísta pro puberťáky, jsou čajovny, které jsou poněkud čistší, klidnější avůbec tak nějak "na úrovni", dokone jsou i nekuřácké čajovny, kde byste se marně domáhali po vodnici. Bohužel současný trend je posun čajoven směrem k těm hulidoupětům pro puberťáky, ono je to asi komerčně výhodné.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Luk avatar 28.7.2007 01:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Bohužel současný trend je posun čajoven směrem k těm hulidoupětům pro puberťáky, ono je to asi komerčně výhodné
    To bych tedy neřekl. Existují čajovny (a tyto se velmi úspěšně rozrůstají), které jsou na velmi vysoké úrovni a zhulená obsluha tam absolutně nehrozí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.7.2007 10:04 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    "Dobrá čajovna" je dobrá značka, o tom žádná. Nicméně alespoň v Praze mi přijde, že stále častěji narazím na čajovnu, která dříve byla výborná a nyní je z ni hulidoupě, kde ani neumí připravit čaj.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    kyknos avatar 28.7.2007 13:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Vrcholem je pak Dejvická čajovna, ve které jsem zažil chuťovky typu černý puerh barvy citronového čaje z desetkrát recyklovaného pytlíku.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.7.2007 18:02 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Dejvická čajovna je taková, no přijde mi, že tam mají směny výborní čajovníci, ke kterým je radost zajít a "čajovníci", od kterých bych se nedivil výše zmíněného průhledného černého puerhu, a jednou mi donesli zase puerh zeleného typu v barvě, za kterou by se tmavý puerh nemusel stydět, ale aspoň uznali že se to nedá pít a nechali mě vyluhovat si jej sám.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Václav 29.7.2007 09:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Jo, tam jsem byl. Gunpowder chuti horké vody :)

    Zkazit mi puehr, asi bych je zabil.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.7.2007 16:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    nechuti mi to a ten dym je mi tiez protivny.
    freshmouse avatar 27.7.2007 16:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    A hrozně to bublá. :-D
    27.7.2007 16:40 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    to mi nevadi
    28.7.2007 16:07 salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    hlavně ochutnejte kvalitní tabáky Al Fakher www.salec.eu
    28.7.2007 16:43 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Když už jsme u toho- Co uhlíky? Používám převážně ty samozapalovací, ale připadá mi, že mírně deformují chuť. Proti tomu kokobrikety zase musím rozpalovat v krbu :-(
    28.7.2007 17:18 salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    existuje zapalovač na tyto uhlíky, brzy je budu mít zase skladem www.salec.eu
    28.7.2007 17:45 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    já vim. Ale stojí 300 Kč.. To radši vemu 10 třísek a "PEPO", roztopim v krbu co mam v obejváku a 10 minut počkam než se nažhaví..

    P.S: Děláte tu sám sobě pěknou reklamu. Takže bych prosil nezakončovat každý Váš příspěvek odkazem na e-shop
    28.7.2007 18:53 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Nejen chuť, ale co jsem někdy v minulosti googlil studie o škodlivosti vodních dýmek, většina uváděla, že nejhorší prasárny jdou ze samorozpalovacích uhlíků, jelikož prostě ty chemikálie, které jsou odpovědné za rozžhavení uhlíku nezmizí pryč, ale člověk je prostě natáhne s popílkem do sebe, to že velkou část popílka odchytí voda je prý pravda, ale stále prý prochází nemalé množství těch vyhořelých samoroézpalovacích látek až do plic kuřáka. Navíc mohu potvrdit, že kvalitu uhlíku člověk na chuti pozná a hodnotil bych to asi podle hnusnosti: klasické samorozpaly > křesťanské uhlíky do kadidel > klasické brikety na grilování (pozor, záleží na značce, některé jsou hrozné, některé vcelku jdou, noell patří mezi ty použitelnější) > kokosové uhlí určené na grilování > kokosové uhlí určené na vodnice.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    kyknos avatar 28.7.2007 19:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    a satanistické uhlíky do kadidel?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.7.2007 10:04 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Kde se kupují? Ono označení "křesťanské" vzniklo tak, že se prodávají v katolických potřebách v Ječné ulici, uznávám, že je to nepřesné označení, nicméně až příliš zažité mezi nemálo lidmy.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Luk avatar 29.7.2007 14:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    se prodávají v katolických potřebách v Ječné ulici
    To je ta prodejna "Pro Ecclesia Catholica"? Vždycky jsem na to koukal z tramvaje a přemýšlel, co se tam asi tak může prodávat :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.7.2007 14:25 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ano, tak nějak se to jmenuje. Návštěva toho krámku ve mně vždycky vzbudí pocit, že lidé, kteří tam nakupují jsou nehorázní modláři, protože za jaké ceny se tam prodávají různé předměty, řemeslně často dofláknuté, jen asi proto, že nad nimi někdo prostě provede nějaký rituál (jestli vůbec), no třeba to jen nechápu a křivdím jim.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    freshmouse avatar 29.7.2007 15:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Nekřesťanské ceny, asi...
    freshmouse avatar 29.7.2007 12:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Ty s tím naděláš. Bible nebo jiný brak na podpal stačí. :-D
    28.7.2007 19:36 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Tak to vidíme stejně.. Já ty kokobrikety mam fakt nejradši..
    28.5.2008 22:25 salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    já osobně Instant Lite 40mm ty kokosáky mně nebaví žhavit a ještě když pak černají v místě kontaktu s alobalem
    16.11.2008 15:12 Salec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Mně moc kokosáky nenadchly, raději samorozpalovací instant-lite 40mm a tabák zásadně kvalitní, takže Al Fakher z Dubaje možno koupit za NEJ cenu zde Jinak dýmečku mám litou ze Sýrie a naprostá spokojenost
    15.3.2009 10:02 Peky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky

    ¨Nemáte někdo zájem o super uhlíky do vodnice? Více zde: http://www.aukro.cz/item582003044_uhliky_do_vodnich_dymek.html

    15.3.2009 10:51 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky

    To myslis tyhle?

    http://www.vodnidymky.cz/zbozi/Uhli-do-vodni-dymky-CoCoBrico-1kg-i872.html

    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    8.4.2012 18:40 Reglas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodní dýmky
    Pěkný blog o vodních dýmkách:

    http://lepsidymka.blogspot.com/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.