abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Czkawka a Krokiet, grafické aplikace pro hledání duplicitních a zbytečných souborů, byly vydány ve verzi 11.0. Podrobný přehled novinek v příspěvku na Medium. Od verze 7.0 je vedle frontendu Czkawka postaveného nad frameworkem GTK 4 vyvíjen nový frontend Krokiet postavený nad frameworkem Slint. Frontend Czkawka je už pouze v udržovacím módu. Novinky jsou implementovány ve frontendu Krokiet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 02:00 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann na svém blogu publikoval článek Úvod do MeshCore: "Doteď mě radioamatérské vysílání úplně míjelo. Když jsem se ale dozvěděl, že existují komunity, které svépomocí budují bezdrátové sítě, které jsou nezávislé na Internetu a do značné míry taky elektrické síti a přes které můžete komunikovat s lidmi i na druhé straně republiky, zaujalo mě to. Když o tom přede mnou pořád básnili kolegové v práci, rozhodl jsem se, že to zkusím taky.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.2. 22:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.5.20 open source správce počítačových her na Linuxu Lutris (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.2. 12:44 | IT novinky

    Peter Steinberger, autor open source AI asistenta OpenClaw, nastupuje do OpenAI. OpenClaw bude převeden pod nadaci a zůstane otevřený a nezávislý.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.2. 03:11 | Zajímavý článek

    Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků používaných ve svých datových centrech za rok 2025. Ke konci roku 2025 vlastnila 349 462 pevných disků. Průměrná AFR (Annualized Failure Rate), tj. pravděpodobnost, že disk během roku selže, byla 1,36 %. V roce 2024 to bylo 1,57 %. V roce 2023 to bylo 1,70 %. V roce 2022 to bylo 1,37 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    15.2. 21:55 | Zajímavý software

    Nástroj sql-tap je proxy mezi aplikací a databází, které zachytává všechny SQL dotazy a zobrazuje je v terminálovém rozhraní. Zde lze téměř v reálném čase zkoumat dotazy, sledovat transakce a spouštět SQL příkaz EXPLAIN. Podporované databázové systémy jsou pouze PostgreSQL a MySQL. Zdrojový kód je dostupný na GitHubu, pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    15.2. 13:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.2 textového editoru Vim (Vi IMproved). Přináší vylepšené doplňování, podporu schránky ve Waylandu, podporu XDG Base Directory (konfigurace v $HOME/.config/vim), vylepšené Vim9 skriptování nebo lepší zvýrazňování změn. Vim zůstává charityware. Nadále vybízí k podpoře dětí v Ugandě. Z důvodu úmrtí autora Vimu Brama Moolenaara a ukončení činnosti jím založené charitativní organizace ICCF Holland projekt Vim navázal spolupráci s charitativní organizaci Kuwasha.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    14.2. 12:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen editor MonoSketch, webová aplikace pro tvorbu diagramů, technických nákresů, flowchartů a různých dalších vizualizací, to vše jenom z ASCII znaků. Všechny operace běží pouze v prohlížeči uživatele a neprobíhá tedy žádné nahrávání dat na server. Zdrojový kód aplikace (drtivá většina Kotlin, žádné C#) je dostupný na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 891 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Jak pavlix poprvé zavedl blokování

    14.6.2008 19:14 | Přečteno: 1703× | ostatní

    Do blogu skoro nic nepíšu, když už mám čas na dlouhý text, věnuju ho radši článku. Rozhodl jsem se udělat malou (a krátkou) výjimku.

    Už nějakou dobu jsem se bavil místími hádkami o to, kdo je větší debil, kretén a podobně. Uznávám, o zábavu nouze nebyla. Kromě jisté dávky večerní zábavy mi to nějakou chvilku přišlo i docela poučné.

    Na druhou stranu, zábava už je dlooouhou dobu pořád stejná. Zatímco pročítání komentářů zabere stejný čas, opakování stejných vtipů už přestává být uspokojivou dávkou humoru. Asi se pomalu vrátím ke své knížce židovských anekdot nebo ulovím někde něco jiného. A nebo mě někdo překvapte!

    V zájmu úspory času jsem se rozhodl konečně vyzkoušet funkci blokování, kterou jsem do teď nikdy nepoužíval. První na řadě jdou autoři příspěvků o kreténech, debilech, idiotech a jiných podobných stvoření.

    Sbohem všem blokovaným, bylo mi s vámi dobře, bez vás mi bude ještě lépe :). Netušil jsem, že tuhle funkci budu vůbec někdy používat.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Blokujete?
     (9 %)
     (36 %)
     (13 %)
     (38 %)
     (4 %)
    Celkem 112 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    extender avatar 14.6.2008 19:18 extender | skóre: 1 | blog: extender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Až ti unikne celá diskuze ve vlákně, jen proto, že na začátku napsal něco nějaký dement, tak už ti to tak užitečné nepřijde.
    Zed's dead baby, Zed's dead.
    14.6.2008 19:34 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Je možnost si blokované odblokovat a pak se zobrazí celé vlákno. Je to velmi malá cena za to, že nevidím obskurní blogy plné blábolů chronických žvanilů.
    16.6.2008 12:44 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Velká vada: v RSS se spoty objevují všechny. Přidal jsem to do bugzilly
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    16.6.2008 13:47 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    To se dá těžko nazvat vadou – to RSS je globální pro celý server, takže tam samozřejmě musí být všechny spoty. Vy byste zřejmě chtěl individuální RSS pro každého uživatele, což je ale jednak něco dost odlišného od stávajícího stavu (a muselo by se to dodělat), a jednak je to podle mne proti duchu RSS.
    pavlix avatar 16.6.2008 14:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Ten duch RSS mi nějak uniká, čím je to víc než aktualizovaný seznam článků/komentářů/stránek, které mě zajímají?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.6.2008 15:13 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Není to aktualizovaný seznam článků/komentářů/stránek, které vás zajímají, ale které byly publikovány na serveru. Proto třeba RSS čtečky nabízejí automatické stahování RSS v nějakém intervalu. Kdyby to bylo „co vás zajímá“, tahala by to čtečka až v okamžiku, kdy jí dáte pokyn – což by znamenalo mnohem méně dotazů a pak by zase nebyl problém generovat takový seznam unikátní pro každého uživatele.
    pavlix avatar 16.6.2008 16:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Zřejmě je účelem stahování RSS objevení článků, které mě zajímají. Pokud ne, nemám důvod ho používat. Samozřejmě to nelze nikdy vytřídit dokonale, ale proto třeba existují na některých serverech RSS po jednotlivých kategoriích apod. Taková RSS pak nejsou seznamy všech článků na serveru.

    Jemnější dělení podle mě není proti duchu RSS. Ale možná jsem duch (ducha :)) RSS nepochopil správně :-D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.6.2008 17:30 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Zřejmě je účelem stahování RSS objevení článků, které mě zajímají
    Opravdu není. Účelem RSS je dát vám co nejrychleji informace o novinkách, co vás zajímá si z toho pak už musíte vybrat sám. Kdyby bylo účelem RSS dát vám k dispozici články, které vás zajímají, budete někde vyplňovat nějaký svůj profil atd.

    Je to podobné jako v trafice. Tam taky vyloží všechno, co mají, abyste si mohl rychle přečíst titulky – ale vybrat si už musíte sám. Což nevylučuje existenci specializované „trafiky“, kde koupíte pouze časopisy či noviny určitého druhu (cizojazyčné, společenské apod.). Pokud budete chtít číst jen to, co vás zajímá, musíte si objednat nějakou rešeršní službu, která ty noviny probere. A pro tu už nebude prioritou co nejvíce titulků co nejrychleji, ale bude se zaměřovat na obsah.

    Ostatně, neznám jediný obsahový server, který by poskytoval personalizované RSS.
    16.6.2008 18:47 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Ostatně, neznám jediný obsahový server, který by poskytoval personalizované RSS.

    Já asi taky ne, ale na druhou stranu, implementovat tohle by neměl být žádný větší problém, a pokud to lidi nebudou stahovat každou minutu (jako to leckdy dělají s normálnímimi rss, proto se nevyplatí je jakkoliv generovat na požádání), nemuselo by to server položit.

    Takže, Pavle, myslím, že kdyby sis to chtěl dopsat, možná Ti nebude nikdo bránit :-)
    ^D
    16.6.2008 20:16 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Přímo RSS nevím, ale Gmail poskytuje už se své podstaty poměrně dost personalizovaný atom feed :-)
    THIS IS SPARTA!
    17.6.2008 08:16 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Ano, jenomže GMail má servery a aplikace optimalizované pro tento druh dotazů – není moc velký rozdíl, jestli se data pošlou přes AJAX do webové stránky nebo přes RSS, obojí jsou stejná data, stejný dotaz, jenom se z toho na konci udělá trochu jiné XML.
    pavlix avatar 17.6.2008 15:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Ať je to na gmailu jak chce, znamená to, že už netvrdíš, že je to proti duchu RSS?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.6.2008 17:17 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Když jedna aplikace používá nějaký formát určitým způsobem, ještě to neznamená, že pro to byl ten formát navržen a je pro to vhodný. A použití RSS na GMailu je jeden z příkladů, jak lze RSS „zneužít“, rozhodně to není použití, pro které bylo RSS navrženo. Navíc GMail vám do RSS stejně dává všechny nové e-maily, ne jen ty, které vás zajímají. RSS jako výběr těch aktualit, které vás zajímají, nenajdete nikde, bez výjimek.
    pavlix avatar 17.6.2008 22:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Nemyslím si, že by toto použití bylo v rozporu s "duchem" (sám jsi to slovo použil) RSS.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.6.2008 08:44 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Já asi taky ne, ale na druhou stranu, implementovat tohle by neměl být žádný větší problém, a pokud to lidi nebudou stahovat každou minutu (jako to leckdy dělají s normálnímimi rss, proto se nevyplatí je jakkoliv generovat na požádání), nemuselo by to server položit.
    Server by to položit nemělo, pokud by se to neimplementovalo nějak extra divně. Ale kromě generování samotného RSS by se musel vyřešit třeba ještě způsob přihlášení – určitě by se našel někdo, kdo by nechtěl, aby bylo možné jeho seznam blokovaných uživatelů zjistit, a současné přihlášení přes formulář a cookie by RSS čtečky asi nezvládly. Jenomže těch věcí, které implementovat by neměl být žádný větší problém, je tolik…
    17.6.2008 11:24 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Implementovat personalizované RSS není příliš obtížné, stačí použít třeba HTTP autentizaci: https://user:password@example.net/rss
    pavlix avatar 16.6.2008 19:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Opravdu není.
    Potom buď není za účelem objevení článků, a nebo je za účelem hledání článků, které mě nezajímají, což je dost k ničemu.

    Nestačilo říct, že se s tím nikdo dělat nebude? Než argumentovat (podle mě) nesmyslnými tvrzeními o duchu a účelu RSS?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    thingie avatar 16.6.2008 20:19 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Si to holt člověk zfiltruje u sebe. Jako abc blogy bych si do RSS nedal, teda.
    Růžové lži.
    17.6.2008 08:26 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Potom buď není za účelem objevení článků, a nebo je za účelem hledání článků, které mě nezajímají, což je dost k ničemu.
    Zda vás to zajkímá či nezajímá opravdu není kritériem pro RSS. Ať se podíváte kamkoli, nikde nenajdete RSS definované tak, že je to sběr článků, které vás zajímají. Všude je to definováno jako přihlášení se k odběru novinek. Že to vy používáte ke sledování obsahu, který vás zajímá, je váš způsob využití, ale není to podstata RSS. Stejně jako je třeba osobní auto určené k přemístění osob z místa na místo, a i když vy jej můžete používat pro cestu do práce, ještě to neznamená, že účelem auta je odvézt vás do práce. Pouze to znamená, že původní účel auta můžete i vy použít pro svůj záměr dostat se do práce. Stejně můžete RSS použít jako první stupeň získávání novinek, které vás zajímají, protože RSS umí upozorňovat na novinky. Tu druhou část (co vás zajímá) už si musíte zajistit nějak jinak.
    Nestačilo říct, že se s tím nikdo dělat nebude? Než argumentovat (podle mě) nesmyslnými tvrzeními o duchu a účelu RSS?
    Z mého pohledu je to tvrzení o účelu RSS vážným důvodem, proč se s tím nebudu dělat na Abíčku. Pokud už bych něco takového chtěl dělat (jako že si občas říkám, že by to bylo dobré), napíšu filtrování do RSS klienta, kam to podle mne patří.
    17.6.2008 11:43 MJ | Tady a teď
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Všude je to definováno jako přihlášení se k odběru novinek.
    Tato definice ale přeci naprosto nic neříká, protože nedefinuje, co je to ta novinka. Nebylo by logické, aby mi RSS ukazovalo přesně tytéž články, jako webová stránka serveru, jinými slovy aby to byly jen dva různé formáty téhož obsahu? Tam pak naprosto logicky zapadá i filtrování.

    Co se definice účelu týče, pak bych si dovolil citovat specifikaci RSS 1.0:
    The RSS 1.0 design goal is an XML-based lightweight multipurpose extensible metadata description and syndication format.
    O podstatě RSS bych tedy raději pomlčel :-) Zpět:
    Pokud už bych něco takového chtěl dělat (jako že si občas říkám, že by to bylo dobré), napíšu filtrování do RSS klienta, kam to podle mne patří.
    Není pak trochu hloupé, aby si lidé museli udržovat informace o blokování dvojmo – jednou na Abíčku, podruhé ve svém klientovi?
    pavlix avatar 17.6.2008 16:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Nechci po tobě aby ses s tím psal.

    Trvám na tom, že uživatelům slouží feedy (jakéhokoli formátu) k získávání informací, které chtějí a ne informací které nechtějí.

    A znáš tu reklamu, ne? :D

    Nemusíííím!

    Nebo jak říká moje matka, "nic nemusím, já musím jenom umřít".

    Promiň mi znevažování "vážného" tématu, prostě to vidím jinak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 14.6.2008 19:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Přesně, já to pak stejně rozbaluju, takže to blokování většinou nakonec zruším.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    thingie avatar 14.6.2008 19:51 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Tak já taky blokuju jenom kvůli blogům. Chtělo by to tohle… nějak přizrušit ty komentáře.
    Růžové lži.
    16.6.2008 15:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Málo čteš flejmy. :-P Viz tady.
    14.6.2008 23:20 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    No jo, ale nikdy nevíš, CO v tom blokovaném postu bude. Blokovat podle jména místo podle obsahu (pořiďte si AI, heh) nedává smysl.
    pavlix avatar 15.6.2008 01:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    To byla reakce na extendera?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.6.2008 19:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Jdu do toho s tím, že získám víc než ztratím :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.6.2008 19:33 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Kdybych nebyl závislej, tak by mě tady už pěkně dlouhou dobu nikdo neviděl :-(
    THIS IS SPARTA!
    pavlix avatar 14.6.2008 19:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Noo, mě to přišlo škoda, ale malý filter snad neuškodí :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 14.6.2008 20:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    No, já si myslím, že blokováním lidí nic nezískám a spíše víc ztratím :-/, takže nikoho neblokuji a blokovat nebudu. Pokud něco nechci číst, tak to nečtu, koukám, že je to pěkný flejm a nezapojuji se do něj. Někdo toto nezapojování prostě někdy nevydrží, no, tak je asi možná to blokování taková ta záchrana před údajnou ztrátou času :-/. Kdo ví. Je škoda, že za to nejspíše může můj poslední zápisek :(
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2008 21:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    blokováním lidí nic nezískám a spíše víc ztratím
    +1,0625
    pavlix avatar 14.6.2008 21:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Asi už jsem se dostal do fáze, kdy má kousek mýho času pro mě větší cenu, než nefiltrovaná hromada žvástů, který přečtu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.6.2008 21:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Tvůj poslední zápisek byl spíš místem, kde mi to konečně došlo :), přesněji řečeno v komentářích pod ním. Nejspíš byl prostě jenom "do počtu" :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Xeelee avatar 14.6.2008 22:46 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Pěkná pohádka :-)

    Jen by to tu chtělo vyvěsit upozornění, že text není vhodný pro malé děti, a těším se na rozuzlení zápletky a strhující závěr.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    pavlix avatar 14.6.2008 22:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pavlix poprvé zavedl blokování
    Nebude :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.