abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    ajFon 3GS -> HTC Wildfire S

    12.8.2014 13:07 | Přečteno: 1435× | Fe (zelezo)

    Moj milovany jablckovy telefon som zial musel nechat odpocivat v suflicku, pricom ma okolnosti donutili k tomu, aby som okusil zeleneho ufona. Preco?

    3GSko u mna stravilo peknych par rokov, zvykol som si nan a mrzi ma, ze uz dosluhuje. Citlivosti tlacidiel sa zmenili na nepoznanie. Home button vyzaduje vacsiu silu, ako by sa patrilo, naopak power button to s citlivostou dost prehana - neviem teda, ci to je prave nim, ale pravidelne sa mi stavalo, ze sa mi z nicoho nic ukoncil hovor, castokrat este predtym, nez sa vobec ozvalo pipnutie, a to som si daval pozor na to, aby som ziadne tlacitko nestlacil. Po tom, co som nedavno schytal davku vody zo zahradnej hadice, sa do vecnych lovist odporucal HW prepinac na rezimy (imho uzasna vychytavka). Standardnou vecou je to, ze pri prepnuti rezimu na tichy telefon zavibruje, a moj kus sa po nechcenom kupeli rozhodol, ze si rezimy bude prepinat podla lubovole v nahodnych intervaloch. Najcastesim scenarom bolo prepinati 2x za sekundu po dobu 2 minut, ergo z casu na cas bez prestania vibroval. Prijemne... Ak sa mi to stalo pocas dna este predtym, nez som si zapalil, ludia ma nespoznavali. :D

    Kamarat mi teda na dobu neurcitu pozical jeho HTC Wildfire S. ARMv6, 512MB RAM, Android 2.3.5. Pocas uvodnej konfiguracie a vrtania sa v nastaveniach som bol milo prekvapeny tym, na ake veci vyvojari mysleli. Pomaly som bol presvedceny o tom, ze na Android prestanem nadavat. Ale: Viem, porovnavam telefony, ktore v casoch svojho uvedenia na trh neboli ani zdaleka v rovnakej cenovej kategorii. Toto HTC vsak prislo na trh o 2 roky neskor, cakal by som nejaky naskok, ci uz v kvalite spracovania (ach, ako nenavidim viacdielne vrzgajuce plastaky...), alebo oficialnej softverovej podpory. Posledny update pre 3GS prisiel niekolko mesiacov dozadu. Posledny update na Wildfire prisiel kedy, ked mi tvrdi, ze ziadne aktualizacie od verzie 2.3.5 dalej nie su?

    Asi si nezvyknem a nasetrim aspon na 4S (nie S4).        

    Hodnocení: 40 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.8.2014 13:37 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    chod do toho. prvy nakup noveho iXXX boli, ale potom ta rotacia nie je tak financne narocna (ak sa o telefon staras a netrieskas nim o zem)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    peYko avatar 12.8.2014 13:40 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Trosku OT, ale najviac ma boli to, ze pracujem ako programator, a napriek tomu ma nakup noveho iXXX bude boliet :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    12.8.2014 18:21 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    čo presne to má s profesiou?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    12.8.2014 21:47 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Hadam, ze cekal, ze si z mesicniho programatorskeho platu bude moct koupit aspon dva iPhony ...
    peYko avatar 13.8.2014 09:27 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    No skoro tak nejak, rychlo som z tej predstavy vytriezvel :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    pavlix avatar 13.8.2014 10:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Kolik se běžně platí programátorům v Žilině?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.8.2014 11:07 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Bezne platy se pohybuji mezi 500 a 5000 euro.
    13.8.2014 15:05 pocitujlasku | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S

    parada, tak to zapadam do bezneho platu :)

    pavlix avatar 13.8.2014 15:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Paráda, taky zapadám do běžného žilinského programátorského platou ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    peYko avatar 14.8.2014 15:02 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Som blizsie spodnej hranici, ale utesujem sa tym, ze som Bc bez nejakej uzasnej praxe, zatial 8 mesiacov na svojom prvom firmenom mieste :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    lucorp avatar 12.8.2014 15:21 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    3GS som mal, odvtedy ajfon nechcem ani vidiet, bola to hruza, responzivita 0 bodov, ztrojovanie synchronizovanych kontaktov na googli, pomale a nekonfigurovatelne UI. Potom som presiel na HTC kde som skusil desire a sensation, co bolo oproti applu o niekolko urovni vyssie. Momentalne mam nieco cez pol roka Gigabyte gsmart guru g1 a nedam na neho dopustit. Na to ze stal novy 300 ecok je to vynikajuci telefon (klop,klop, klop).
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    peYko avatar 12.8.2014 15:31 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Ktoru verziu iOS si pouzival?
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    lucorp avatar 14.8.2014 16:41 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    po tolkych rokoch ti na tuto otazku uz neviem odpovedat (3gs-ko som mal ked to bola este zhava novinka)
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    peYko avatar 15.8.2014 09:46 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Nj, s prvymi iOS to nebola ziadna slava, takze tvoj pohlad na vec chapem.
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    12.8.2014 16:41 Dizz.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Takk HTC wildfire (S) nemel myslim nikdy moc dobry pomer cena vykon. A o opravdu srovanavat s telefonem ktery je 2x a 3x drazsi je mimo misu, kdyby rozdil v cene byl treba 50% HTC tak dejme tomu ale takto ...
    12.8.2014 23:04 pocitujlasku | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S

    porovnavat iphone s low-end telefonom to chce vela odvahy.

    Ja som donedavna fungoval na wildfire S, ktory ma stal ku pausalu 1ecko, a to bol jeden z najnizsich pausalov. Je to telefon pre nenarocnych. Teraz fungujem na desire 200 s androidom 4 - je to dost velky rozdiel, aj ked viem, ze to nie je nic extra. Ale oproti wildfire je podstatne sviznejsi, ma lepsi display...

    Zabudas na jednu podstatnu vec, co sa tyka apple, ich sw je vyladeny na niekolko typov hw, ale android bezi na vsetkom moznom a vyladit ho pre vsetok hw je nemozne.

    13.8.2014 07:30 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    je potřeba se na to koukat z druhé stránky, low-end dokáže až na pár výhrad konkurovat iphonu :]

    http://www.pidjin.net/2014/04/30/stay-hungry-stay-foolish/
    Václav 13.8.2014 09:26 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    No, co jsem viděl u kolegy iPhone 3GS s posledním updatem co pro to Apple vydal, ten telefon to rychlostí a použitelností dost srazilo. Vlastně si mohl vybrat: Pomalá plečka, nebo svižný smartphone prakticky bez možnosti instalace aplikací kvůli starému firmware.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    peYko avatar 13.8.2014 09:26 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Postupom casu sa vyssia vybava zariadeni presuva do nizsich tried, cakal by som, ze 2 roky su dostatocne dlha doba. Ono je pekne, ze na HTC mam lepsi fotak, dokonca s prisvietenim, tusim aj rychlejsie datove prenosy atd., ale pre mna je to stale nepohodlne na pouzivanie. Reakcie systemu by som prezil (a to ma 3gs 2x menej RAM), ale fakt aspon ten display mohol byt pokrokovejsi...
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    Václav 13.8.2014 09:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Jo, ten display je strašná slabota. A to překvapivě i u levných Samsungů.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 16.8.2014 10:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    porovnavat iphone s low-end telefonom to chce vela odvahy.
    Ano, chce. Je to totiž naprosto nesrovnatelné. Například můj telefon za desetinu ceny iPhonu má klávesnici, vyndavací baterku a operátor mi na něm nemůže svévolně omezovat jak ho použiju.
    Václav 13.8.2014 09:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Ten telefon prostě s kartou počítá a pokud vím, dodává se i v základním balení (jinak vlastní tón by měl jít nastavit i tak, pokud se zkopíruje do patřičného adresáře).

    Stěžovat si u naprostého lowendu na trhání je zábavné (navíc u HTC, kde pro jistotu ještě přibalí tunu neodinstalovatelného bordelu) Zkus si něco v ceně té 4S a uvidíš rozdíl. A nebo nějaký výkonnější xiaomi, lenovo… Ty telefony jsou levné a mají překvapivě vysoký výkon. I instalace cyanogenu by ten wildfire mohla trochu postrčit.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    peYko avatar 13.8.2014 09:34 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Planujem sa vrhnut na nejake upravy, zatial len hltam informacie. Pamatam si, ako som bol rozklepany pred prvym jailbreakom iOS, nehovoriac o niekdajsom patchovani Siemensu S65 (2x bricknuty) :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    Václav 13.8.2014 09:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Pokud je ten model podporovaný, tak je přeflashnutí otázka chvilky u kafe :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    peYko avatar 13.8.2014 09:38 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Nasiel som nejaky mod, ktory mi UI zmeni kompletne na iOS style, ale mam pocit, ze reakciam systemu nepomozem... Ale aspon by som sa citil ako doma :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    Václav 13.8.2014 10:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    UI iOS style, UI Windows Phone style… Zatím všechny tyhle konverze co jsem viděl skončily jako strašný kočkopes.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jiří Němec avatar 13.8.2014 13:22 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Dle mých pozorování začíná být Android použitelný pro běžného uživatele od 1GB RAM a android 4.1. Android do verze 4 byl až moc geekovský, určeny pro klávesnici, pro běžného uživatele se stal použitelný opravdu až od ICS a svižný od JB. Podle stroje s 512MB RAM i staršího top modelu, natož low-endu jako tenhle wildfire bych opravdu nic nehodnotil.

    Spíše jsem v poslední době dost překvapený třeba i jak použitelné jsou čínské levné telefony, potřeboval jsem slušný dvousimkový telefon pro jednoho příbuzného, dal mi cenový limit hodně nízko (stejně ten telefon roční syn asi brzo rozbije) a Amoi A862w je sice děsné 5" pádlo, ale rozhraní funguje krásně, svižně. Není třeba nic hackovat, přetaktovávat, blockovat wakelocky, vypínat datové přenosy apod. jak to dělám třeba u g300 aby to přežilo den a přitom to je telefon za $100. Já osobně mám Xiaomi Mi2S a je to první android, u kterého neexistuje žádné zaškubnutí, na nic se nečeká (jen na mobilní sítě), animace jsou plynulé a přitom ten telefon mám trvale podtaktovovaný, na cpu tedy tak moc nezáleží, duležitá je hlavně RAM.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Václav 13.8.2014 14:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Asi tak. Kolega poridil pro dceru nejakou silenou kopii SGS2 a ja jen ziral co to ma za ty 3,5k za vybavu. Dvoujadro, tusim 2GB RAM, kvalitni display s jemnym rozlisenim, skoro cisty android (oskinovany na Samsung), dvousimkac a jeste k tomu pribalili baterku navic. Rozhrani krasne svizne, odezva doteku perfektni...

    Kdyz si vzpomenu jak jsem kdysi malem naletel s plagiatem HTC Diamond ktery byl opravdu bidny, tohle se neda srovnavat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2014 15:09 pocitujlasku | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S

    pretoze ti cinania tam hodia default android, bez nejakych widgetov a predinstalovaneho bordelu, hlavne aby tam isli zakladne funkcie.

    je to podobne ako predinstalovany windows vs cista instalacia z cd.

    13.8.2014 18:10 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Co jsem viděl zkušenosti lidí kolem mě, číňani byli obvykle průser. Třeba ne hned ze začátku, ale postupem času ty telefony začínaly strašně zpomalovat, blbnout, nepřijímat hovory atd. Nebyl to jeden kus, bylo to více ruzných případů. Postupem času je povyměnovali za značkové stroje, a mají klid. Ale zase za ty prachy...

    Jinak já mám Nexus 5, a jediné co mě na něm občas smolí je kapacita baterie. Jinak je to nejlepší telefon co jsem kdy měl. Všechno šlape jak z praku, Google Now je někdy až překvapivě užitečné i v našich končinách, a i když je to jen 16 GB verze, problémy s místem jsem zatím neměl.
    13.8.2014 21:29 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Myslíš že má smysl přejít na N5 z Moto G? Vydrží mi den až dva na jedno nabití. Jak padne do ruky, není problém s velikostí?
    14.8.2014 17:24 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Nikdy jsem neměl Moto G v ruce, takže nemůžu srovnávat. Nexus mi vydrží podle používání - když jsem se podle něj přednedávnem navigoval v cizím velkoměstě, tzn. že jsem ho měl téměř neustále rozsvícený v ruce a GPS se nezastavila, měl jsem trochu obavy aby dožil večera. Při běžném použití, tzn. že za den absolvuju tak max 20 minut hlasových hovorů, pročtu twitter, občas chvilku zabrouzdám po netu, tak večer strkám na nabíječku telefon s cca 60% baterky.

    Co se velikosti týče - jo, je to prostě pětipalcové pádlo, a při stylu jakým jsem zvyklý držet telefon musím pro stažení lišty obvykle použít druhou ruku, protože palcem nedosáhnu, byť o fous. Telefon je poměrně tenký, možná až moc. Mám na něm tenhle obal, a získal s ním tu pravou tloušťku, která je pořád pohodlná a nepřekáží.
    Bystroushaak avatar 13.8.2014 22:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Co jsem viděl zkušenosti lidí kolem mě, číňani byli obvykle průser. Třeba ne hned ze začátku, ale postupem času ty telefony začínaly strašně zpomalovat, blbnout, nepřijímat hovory atd. Nebyl to jeden kus, bylo to více ruzných případů.
    Imho to není jen o číňanech, ale o levných telefonech obecně. Viděl jsem to několikrát u kolegů v práci, kteří měli sice značkové, ale levné androidy. Reinstall většinou pomohl.
    14.8.2014 17:38 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    No, právě že později už nepomáhal ani factory reset, a majitelé byli dost zoufalí/nasraní, podle povahy. Laciný android je většinou zlo - dostaneš co si zaplatíš, a zkratky neexistují, i když v ně každý věří.
    Bystroushaak avatar 14.8.2014 19:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    No, právě že později už nepomáhal ani factory reset, a majitelé byli dost zoufalí/nasraní, podle povahy. Laciný android je většinou zlo - dostaneš co si zaplatíš, a zkratky neexistují, i když v ně každý věří.
    No proto píšu reinstall, ne reset. Já mám teď iPhone 5 a docela spokojenost.
    peYko avatar 15.8.2014 09:45 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    +10 za komentare v tvojom linku.
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    Jiří Němec avatar 14.8.2014 11:57 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Chce to opatrně vybírat a hlavně nikdy nebrat kopie jiných telefonů. Tenhle Amoi A862w používá arma od Qualcommu, není to tedy MTK jako většina čínského levného odpadu.

    Moc jsem od toho nečekal, ale díky 1GB ram to běhá naprosto skvěle i s tak nízko taktovaným cpu. To na značkovějších strojích s 512MB člověk nedosáhne a pokud chce člověk dualsim, tak je to u zde prodávaných výrobců opravdu bída.

    Otázka co považovat dnes za slušného výrobce, od Samsungu beru maximálně televize, jejich sw je hrůza a konstrukce levnějších modelů taktéž, to je snad navrženo pro rozbití displeje, HTC má dnes právem minimální prodeje, Sony hw se mi líbí, ale jejich právníci každý produkt naprosto zničí. Opravdu není moc na výběr, zbývají snad jen výrobci jako Xiaomi, Huawei, Motorola, Oppo, všechno navrženo číně.

    Pokud se tu chce někdo vytahovat zárukou 2 roky na telefony prodané v čr, tak to je skoro nesmysl, Čínský obchod dá obvykle rok záruku a když se něco stane, hned posílá protikus, v ČR dostanete 2 roky záruky, ale v servise vám obvykle telefon označí za poškozený vlhkostí, musíte mít opravdu štěstí na servis aby něco opravili.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    peYko avatar 14.8.2014 15:07 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Ak budem riesit novy telefon, budem brat aj taketo skusenosti do uvahy, neveril som, ze slova "Android", "neexistuje" a "zaskubnuti" sa budu dat pouzit v jednej vete :D ... Vlastne, nemam na com debugovat appky s novsim API, zabil by som dve muchy jednou ranou :D ... ale je mozne, ze mi za iOS este bude smutno :)
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    13.8.2014 17:49 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ajFon 3GS -> HTC Wildfire S
    Muzu doporucit bud Moto G (pod 5k) nebo Nexus 5 (cca 8k), oba dostanou aktualizaci i na chystany Android L. Rozhodne bych se vyhnul telefonum s upravenym Androidem.

    A urcite bych neposuzoval Android podle verze 2.3, ted je ten system z uzivatelskeho hlediska nastesti dal.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.