abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak dorazte na prosincovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. O čem budou tentokrát strahováci referovat? Téměř každý už si všiml významného zdražení RAM a SSD, jsou zde ale i příjemnější zprávy. Průša uvádí

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) podporuje vyjádření partnerů ze Spojeného království, kteří upozorňují na škodlivé aktivity společností Anxun Information Technology (též „I-S00N“) (pdf) a Beijing Integrity Technology (též „Integrity Tech“) působících v kyberprostoru a sídlících v Čínské lidové republice (ČLR). Tyto společnosti jsou součástí komplexního ekosystému soukromých subjektů v ČLR,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:55 | IT novinky

    Společnost Pebble představila (YouTube) prsten s tlačítkem a mikrofonem Pebble Index 01 pro rychlé nahrávání hlasových poznámek. Prsten lze předobjednat za 75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:22 | IT novinky

    Společnost JetBrains v listopadu 2021 představila nové IDE s názvem Fleet. Tento týden oznámila jeho konec. Od 22. prosince 2025 již nebude možné Fleet stáhnout.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 146.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 146 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | IT novinky

    Před rokem převzala Digitální a informační agentura (DIA) vlastnictví a provoz jednotné státní domény gov.cz. Nyní spustila samoobslužný portál, který umožňuje orgánům veřejné moci snadno registrovat nové domény státní správy pod doménu gov.cz nebo spravovat ty stávající. Proces nové registrace, který dříve trval 30 dní, se nyní zkrátil na několik minut.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 11:33 | IT novinky

    IBM kupuje za 11 miliard USD (229,1 miliardy Kč) firmu Confluent zabývající se datovou infrastrukturou. Posílí tak svoji nabídku cloudových služeb a využije růstu poptávky po těchto službách, který je poháněný umělou inteligencí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    8.12. 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    8.12. 17:55 | IT novinky

    Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 450 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    PHP okénko aneb zajímavý problém

    13.3.2008 12:47 | Přečteno: 1501×

    Momentálně řeším (alespon pro mě) zajímavý problém s PHP a MySQL..

    Mám script, který bere jednotlivé podstránky z databáze pomocí jim přiřazeného ID (ale to je tak trochu vedlejší). A teď bych potřeboval, abych mohl do jedné kolonky v DB naincludovat další stránku a to diskuze.php. Jenže MySQL neumí bez ošetření vrátit z databáze již výsledek scriptu (tedy nenačte tu stránku co includuji).. Určitě se to dá vyřešit a moje otázka zní: JAK?

           

    Hodnocení: 20 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 13.3.2008 12:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Než já nebo někdo jiný najdu název té funkce, chtěl bych upozornit, že toto řešení (vkládání kódu do obsahu) asi nebude nejlepší...
    freshmouse avatar 13.3.2008 12:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jestli tomu dobře rozumím: ty máš v DB nějakou buňku, která má zhruba tento obsah: "nějaký text nějaký text nějaký text <?php include('něco'); ?>". To opravdu není nejrozumnější.
    13.3.2008 13:12 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Věc se má takto: Mám v db řekněme tyto sloupce: Id nadpis text

    Po kliknutí na odkaz s ID například 1 se otevře příslušný obsah- Tedy nadpis a text. A právě v tom sloupečku text mám v db vloženo pouze to "include "něco". Jde mi prostě o to, že se do stránky bude vkládat diskuze v PHP a je tedy šumák jestli ji tam vložím tím include, nebo rovnou celý kód. Protože v obou případěch to vyhodí místo zpracovaného kódu ten zápis
    freshmouse avatar 13.3.2008 13:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    A co když začneš chtít vkládat jiný soubor s diskuzí? Budeš přepisovat všechny záznamy v DB?
    rADOn avatar 13.3.2008 13:43 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jestli to chapu dobre, reseni by bylo pridat sloupec s oznacenim typu a samotny data potom zpracovavat v zavislosti na typu, nejlepe nejak modularne. Tim nemyslim mit typ "include" ktery by vykonaval externi a potencialne nebezpecny kod ale spis neco ve stylu "diskuse" co by delalo to co xces nebo "redirect" ktery by presmerovavalo na stranku ktera to zaridi poradne. Vecem jako include() nebo eval() nikdy nepodstrkavej primo dynamicky data sic si budujes potencialni bezpecnosti diru zvici macochy.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.3.2008 18:38 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Mit PHP kod v textu je prasarna ukrutna. Koledujes si o poradnou injektaz. Vytvor si nejaky placeholder a ten pri nacteni stranky zmen za to, co reprezentuje. Napr.:
    <p xmlns:archman="http://www.lukas.nazory.cz/"> 
      Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, 
      sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. 
    
      <archman:diskuse />
    
      Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco 
      laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
    </p>
    
    Samozrejme to vubec nemusi byt pres XML. Ale tak je to IMHO nejflexibilnejsi. Nemusis vymyslet zadnou novou syntaxi a mas jistotu, ze vzydcky budou existovat stovky zpusobu a nastroju jak s takovymi daty manipulovat (XSLT, XPath, XQuery). Mam s tim dobrou zkusenost.

    A pokud vis, ze v tom textu nebudes mit nic jineho nez ten dynamicky obsah, vykasli se na placeholder a vytvor si sloupec, ktery urci zda je stranka dynamicka ci staticka, napr. tim, ze je bud NULL nebo je v nem identifikator dynamicke komponenty, ktera se ma pouzit (treba zasifrovana cesta k include souboru nebo klic, podle ktereho si to pak dohledas).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.3.2008 13:22 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    co eval ?
    13.3.2008 13:27 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Na ten sem taky narazil, ale nepochopil.
    freshmouse avatar 13.3.2008 13:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    To je ta funkce, co jsem myslel. Předáš jí řetězec a ona ho bude považovat za běžný kód v PHP (prostě ho provede).
    13.3.2008 13:43 hugis | skóre: 7 | blog: hlod | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    if(substr($text,0,7) == 'include') eval($text) else echo $text;
    13.3.2008 13:52 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Ale bacha na to, aby to "include" nedokazal zadat nejaky uzivatel pres formular nebo URL. Jinak by mohlo byt docela veselo...
    13.3.2008 14:08 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Takže to vidím spíš na řešení pomocí podmínky.. Když bude ID odpovídat ID sekce Diskuze, otevře se www.odkaz.cz/diskuze.php a je vystaráno
    13.3.2008 14:21 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    A pokud ma byt kod tehle podminky opravdu ulozeny v databazi, jeste bych to zjednodusil:

    header("Location: http://www.odkaz.cz/diskuse.php"); /* Redirect browser */

    a nemusi se nic testovat.
    13.3.2008 14:40 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    ee. V databázi nebude.. Bude normálně v php scriptu, který generuje menu..
    13.3.2008 15:01 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jeste tema k zamysleni: Negenerovat HTML kod pomoci echo...; echo ....; echo...; , ale skladat ho do retezce a ten pak vytisknout najednou. Ma to tu vyhodu, ze kdyz si na spravne misto vrazim HTML komentar <!-- diskuse -->, tak ho pak muzu pomoci str_replace nebo regexpu nahradit kodem one diskuse, ktery si vygeneruji separatne. Obejdu se bez includovani a lepe se to (aspon mne) ladi.
    14.3.2008 11:11 LesTR | skóre: 17 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Nebo pouzit rovnou teleporter, ehm sablonovaci system : ))
    Save The World - http://www.worldcommunitygrid.org/ LesTR
    14.3.2008 15:38 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    smart?
    13.3.2008 13:42 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    pokud se to muze spustit nezavisle na ostatnim kodu, zkusil bych to takhle:

    echo file_get_contents('http://.... /diskuse.php);

    Ale pripojuji se k nazoru, ze vkladani kodu do databaze je nebezpecny napad.
    13.3.2008 15:00 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Takže tady je můj script na skládání menu: www.lukas.nazory.cz/menu.txt

    Jak do něj zařadit, aby v případě že ID bude 5 hodil jako odkaz "http://www...../diskuze.php"
    13.3.2008 15:01 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    13.3.2008 15:12 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Je to nevalidni. <a> je inline element, v nem nema <div> jako blokovy element co delat. Patri tam <span> A je docela dobrym zvykem delat menu jako seznam: <ul> <li> <a href=""> polozka </a> </li> </ul>
    13.3.2008 15:26 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jak do něj zařadit, aby v případě že ID bude 5 hodil jako odkaz "http://www...../diskuze.php" Jak?
    Odstranit ze sveho profilu
    Nyní dělám programátora webových stránek
    a zkusit o veci trochu zapremyslet.
    13.3.2008 15:47 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    hahaha
    Josef Kufner avatar 13.3.2008 17:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    To neni k smíchu. Má pravdu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.3.2008 00:50 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    +1, bohužel
    13.3.2008 18:19 depka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    jdes na to opravdu uplne blbe skus to neka takto:
    if (isset($_GET['id'])) // id clanku
    {
    	$sql = "SELECT FROM ..... WHERE id = ".intval($_GET['id']);
    	$result = mysql_query($sql) or die('nelze vybrat z databaze: '.mysql_error());
    	if ($row = mysql_ fetch_assoc($result))
    	{              
    		echo $row['text'];	// do dataze ukladej pouze text clanku
    		require('diskuze.php'); // vlozit kod diskuze pod clanek
    	}
    	else
    		echo 'clanek nenalezen' // nebo error 404 atd....
    }
    else
    	// nebylo zadano id clanku tak treba redirect na homepage
     
    
    13.3.2008 21:49 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Tak aby ste si nemysleli že sem úplnej salát a hňup, tak už sem to vyřešil.. PODMÍNKOU.. (Hodně ve zkratce) Pokud se id=5, echo a href= diskuze.php
    Josef Kufner avatar 14.3.2008 00:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    No..., ehm,... ne, nic, radši budu ticho ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.3.2008 08:33 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    A co? Funguje? Funguje..
    14.3.2008 08:48 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    uvidíme po první změně v DB...
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    14.3.2008 10:18 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    A co na to má vliv změna db? Teď sem prováděl změny a pořád to funguje tak jak má ;-)
    14.3.2008 10:58 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    jak už to tak v podobných případech chodí, tak za pár týdnů se bude tenhle bastl přesouvat jinam a neprovede se dump db, ale bude se to patlat ručně, a protože máš irčitě ID autoincrement, tak it kód "if id==5" najednou přestane fungovat, a ty budeš neštastnej, protože nebudeš vědet proč.

    Nebo když tvůj "manažer" rohodne, že diskusi chce i pod ID 6, 7, a 88, tak ty budeš patlat tunu ORů na produkčním systému, že?

    Pochop, že se ti tu většina lidí snaží říct, že to co děláš, není Dobré Řešení (TM).

    Ale co už, není pravděpodobné, že to po tobě někdy budu opravovat já, takže si dělěj co chceš, ale nediv se pak, až se objevíš na nějakém TheDailyWTF ;)
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    freshmouse avatar 14.3.2008 11:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Zdrcující. :-)
    14.3.2008 15:40 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    No samozřejmě tohle moje řešení je POUZE PRO SOUKROMÉ ÚČELY a na soukromé testovací stránky.. Nevím co se do mě všichni navážíte.. Každý někdy začínal.. Je to 2 měsíce zpátky, co jsem ani nevěděl, jak se data ukládají do databáze a začal jsem se PHP učit.
    14.3.2008 16:01 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    cyve, kdybych se do tebe opravdu začal navážet, tak tě lapne Chocholoušek (podle toho, jak si přecitlivělej). Jsem v tom dobrej.

    Místo toho, abys tady výše přispívajícím klukům zlíbal ruce, že ti zadarmo dávají rady, na který teď budeš přicházet za cenu krve, potu a bolesti, je zdupeš? Každy byl začátečník a nikdo nezná všechno, jenže je rozdíl mezi tím, že si sedneš a začneš se učit správné věci a tím, že začneš cpát tlustý do tenkýho.

    Ale co se tu vůbec angažuju...
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    14.3.2008 16:23 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Nenarážim na ty co mi tu radí. Ale na toho co mi radil tohle:
    Jak?
    Odstranit ze sveho profilu
    Nyní dělám programátora webových stránek
    14.3.2008 16:59 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    ano, odstranit to by bylo vhodne
    14.3.2008 21:06 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jo, snazil jsem se taky trousit dobre rady. Ale dotaz
    Jak do něj zařadit, aby v případě že ID bude 5 hodil jako odkaz "http://www...../diskuze.php"
    a
    eval(): Na ten sem taky narazil, ale nepochopil.
    je fakt silny kafe. Je to 2 měsíce zpátky, co jsem ani nevěděl, jak se data ukládají do databáze a začal jsem se PHP učit.
    v kombinaci s
    Nyní dělám programátora webových stránek,
    je tragikomicka kombinace. Jen to dava klacek do ruky jednomu mistnimu oblibenci s jeho uhrovatymi pubertaky™.
    14.3.2008 23:15 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Co je na tom špatného? Prostě mám zaměstnavatele, který mě zaměstnává a nechává učit věci "za letu"
    freshmouse avatar 14.3.2008 23:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Nepotřebuje ještě někoho? :-)
    14.3.2008 23:35 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Dozvidame se stale zajimavejsi veci. Protoze se neda predpokladat, ze by tve programovani pro zamestnavatele bylo sofistikovanejsi nez to řešení je POUZE PRO SOUKROMÉ ÚČELY a na soukromé testovací stránky, hrozi ti, ze se brzy budes opravdu ucit ZA LETU.

    Proto doporucuji - nehadat se tu a radeji googlit. Ukolu mas nepocitane: validni HTML, bezpecnost webovych aplikaci, kvalitni navrh databazi a kodu vubec... (mam pokracovat?).

    Pro zacatek doporucuju treba interval.cz
    freshmouse avatar 14.3.2008 23:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Nikdo se ti nesměje, že tomu nerozumíš. Každý nějak začínal (a většina webovými stránkami).

    Ale informace o tom, že děláš programátora, přičemž nerozumíš ani základům algoritmizování i konkrétního jazyka, to je opravdu smutná kombinace.
    Dalibor Smolík avatar 14.3.2008 16:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Určitě by alespoň pomohlo, kdyby "rozlišovací" kód nebyl právě ten samovzrůstající, ale krátké označení názvu v samostatném sloupci, pak by nebezpečí přesunu kódu nehrozilo. Něco jako if BV == 1 echo "Právě jsem vypil lahev Buška z Velhartic" :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.3.2008 00:18 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Hm, a kdyz se budu chtit poblejt po necem jinem, pridam dalsi sloupec do tabulky? Dalsi podminku do kodu? Predelam vsechny selecty?

    Proto jsou preci databaze relacni, aby se to nemuselo resit takovymhle zpusobem.
    Josef Kufner avatar 15.3.2008 01:15 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Záleží na povaze řešeného problému. Někdy se hodí spíš příznak, jindy nějaké to písmenko označující typ, někdy je potřeba další tabulka...

    Pokud jde o to, že stránka má diskusi, tak tam příznak může stačit, ale spíš to bude chtít ID té diskuse. Jakmile však přijde ke slovu ještě třeba galerie fotek nebo něco podobného, tak už je lepší se zamyslet nad nějakým sofistikovanějším přístupem k systému jako celku. Třeba zavédst univerzální "objekty", které půjde nějak spojovat dohromady a budou mít společné API.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.3.2008 02:17 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    O tom neni sporu. Ale myslim, ze API a objekty jsou v ramci tehle diskuse jiny level.
    Josef Kufner avatar 15.3.2008 09:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Jo jo, to jen aby Archman měl aspoň tušení, jak to taky může vypadat ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.3.2008 19:45 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    To je osklive, takhle ho strasit.
    Josef Kufner avatar 15.3.2008 22:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    No,... ošklivější je se trápit s blbě napsanýma programama :-(
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.3.2008 10:52 Baghira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PHP okénko aneb zajímavý problém
    Use once, write many. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.