abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:44 | IT novinky

    Mezinárodní nezisková organizace Women Who Code (WWCode, Wikipedie) založena v roce 2011 s cílem usnadnit ženám vstup do světa informačních technologií nečekaně skončila. Došly finance.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 570 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.9.2015 16:01 trejsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    to ze administratori tu diskuzi na prechozim blogu zamkli povazuji za nespravne.
    Max avatar 9.9.2015 16:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Zamkl jsem jí, protože blog byl vložen 2x a kdyby tam někdo napsal komentář, tak by autor ten duplicitní blog nemohl stáhnout.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.9.2015 17:19 trejsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    dekuji za vysvetlrni a omlouvam se, ze jsem se nechal unest mym charakterovym deficitem, ktery mne nuti si vysvetlovat jevy a jednani temer vzdy negativne.

    Vychazel jsem z toho, ze autor sem vlozil ten blog a protoze k tomu to tematu zde bylo jiz mnoho zle krve jsem si myslel, ze admini to profylakticky uzavreli (castecne take proto, ze autor je zde velmi neobliben). A jako reakci na to jsem si myslel, ze autor vlozil blog znova. A rikal jsem, jak to ze to admini nezaregistrovali.

    Nyni je to jasne a spise se tedy domnivam, ze autor byl pri vkladani blogu tak rozrusen, ze to sem vlozil dvakrat. A nebo i nejaky jiny duvod.

    Jeste jednou se omlouvam a adminum zdar.
    Grunt avatar 9.9.2015 17:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    No já jsem z toho zmatený. Kdo byl v policejní cele?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 9.9.2015 17:52 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Péťa přeci.
    Nevolte zmrdy.
    10.9.2015 00:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Udajne pan Tomes. Cely pribeh je pekne shrnut v odkazovanem dokumentu.
    9.9.2015 19:03 lopatice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ve vězení mu pořádně projeli kaďák, takže teď bude žalovat právníky, že ho odtamtud dostali...
    9.9.2015 23:50 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Dal jsem si tu praci a precetl dokument, na ktery pan Tomes odkazuje. Doporucuji to kazdemu k precteni, at si o teto kauze udela sam obrazek (v techto uprchlickych dobach se jedna o vitane zpestreni). Nechapu, proc to zde pan Tomes zverejnuje. Policiste s nim asi nejednali uplne v rukavickach, ale na druhou stranu jsem az smutne prekvapen, co je pan Tomes za cloveka. :-(

    10.9.2015 00:29 Trachtát
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Já tam vidím vše popsané z jednostranného pohledu matky, jak si z toho může někdo udělat nějaký obrázek? To potom vypovídá spíše o něm
    10.9.2015 07:28 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    minimálně to svědčí o tom jak pan Tomeš na svou matku působí, že tato je schopna na policii vypovědět že se jej bojí a zamyká se před ním. A že se pan Tomeš léčí s psychickou poruchou. Já bych tohle zveřejnit nedokázal. Je-li to pravda, měl by zůstat někde schovaný a stydět se, není-li to pravda má pan Tomeš přemýšlet, proč jeho matka vypovídala jednostraně a zaujatě, a snažit se to řešit spíše s ní, než se odvolávat ke všem čertům.
    10.9.2015 09:32 Bubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    " A že se pan Tomeš léčí s psychickou poruchou. Já bych tohle zveřejnit nedokázal. Je-li to pravda, měl by zůstat někde schovaný a stydět se.."

    Co ste vy za cloveka? Asi ste dokonaly, vo vsetkych ohladoch zdravy samec so spravnou farbou koze atd.? Nuz gratulujem, ale ked nahodou pride nejaky problem, skuste si spomenut na to co ste tu napisali.

    Petr Tomes je asi velmi osamely clovek, ked svoje hlboko rodinne problemy musi riesit na roznych internetovych strankach. Zial asi mu nema kto pomoct, ludsky ani odborne.
    10.9.2015 09:41 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    a ste vy za cloveka ze vezmete pulku prispevku a posuzujete podle toho cloveka, jaksi tam chybi prvni pulka, že?

    jak pan Tomeš na svou matku působí, že tato je schopna na policii vypovědět že se jej bojí a zamyká se před ním.
    10.9.2015 11:07 Bubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Reagoval som na konkretnu cast Vaseho prispevku. Uz to ze ste svoj prispevok zmenli je dostatocne vyrecne. Stale dokazujete, ze ste presvedceny, ze choroby a problemy su nieco za co sa ma clovek hanbit a radsej niekde hlboko zaliest. A ja zasa zopakujem, ze az to pride, tak si spomente na to, co ste tu napisali.
    10.9.2015 12:14 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    ja neresim jestli je nemocny nebo neni, to nikdo z nas nevi, a neni to ani hlavnim problemem, to je asi zakladni problem ktery vam nedochazi. Pouze to o nem uvedla do protokolu jeho matka. Já bych nedokazal zverejnit zápis z policie kde by na me matka toto nahlásila. A jeli to pravda ze se k ni takto chova, mel by se stydet a neni-li to pravda, mel by to resit asi s ni, proc toto o nem rika.

    uz kdyz jsem to psal, cekal jsem ze dojde k nepochopeni, ale bohuzel jsem to nepoladil, aby nebyli mozne vedlejsi výklady.
    10.9.2015 12:15 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    svuj prispevek jsem rozhodne nemenil, jestli jsem spravne pochopil zmenli jako preklep.
    10.9.2015 12:06 Trachtát
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jo, on má nějakou poruchu, ale matka ji mít nemůže
    Petr Tomášek avatar 10.9.2015 15:20 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Těžko říct, jak to ve skutečnosti je. Teoreticky taky mohlo „rupnout v bedně„ jeho matce. Čímž chci říct, že i po přečtení toho dokumentu víme o tom, co se tam skutečně stalo a kdo za to může, kulový...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    10.9.2015 16:20 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    +1, zrovna postarší ženy jsou nejohavnější manipulátorky, na to bych si dal pozor
    Petr Tomášek avatar 11.9.2015 14:34 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To je blbost. Nejohavnějším manipulátorem může být kdokoliv.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    11.9.2015 14:35 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Těžko si představit hloupější reakci, gratuluji
    Bystroushaak avatar 11.9.2015 16:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nejohavnějším manipulátorem může být jen jeden (něco jako Highlander). Všichni ostatní musí být z definice o něco méně ohavní.
    kyknos avatar 11.9.2015 20:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To obecne neni pravda, ve specialnim pripade mohou but vsichni lide nejohavnejsi manipulatori.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Petr Tomášek avatar 15.9.2015 16:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    1) to je hloupost, pokud ti nejohavnější manipulátoři budou všickni stejně ohavní, tak jich může být i víc (a všichni budou "z definice" nejohavnější).

    2) navíc tady o to vůbec nejde. můj výrok pouze poukazoval na to, že není předem dané, kdo bude tím „nejohavnější manipulátorem“, tj. že jím může být (=může se jím stát) kdokoliv...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    10.9.2015 17:41 Herodes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Rodiče Petra Tomeše lituji od okamžiku, kdy jsem se o něm díky jeho nechvalné slávě doslechl.

    Zajímavé je, že už znám podobný případ, kde příslušník patřičné menšiny také degradoval vztah se svojí rodinou na dožadování se svých práv na rovině toho, jaké směrem k němu smí vyjadřovat názory. Podle mne tohle prostě nemůže nikdy fungovat. Mám svoje pochybnosti i o tom, nakolik to může fungovat celospolečensky, ale na úrovni vztahu jednotlivců mi to přijde jasné.
    10.9.2015 20:32 Bubo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vsetko je vam jasne z jedneho pripadu, zaroven presne viete, ze rodicia su obetou a zly je PT. Nuz nenavist argumenty nepotrebuje, nenavist si vystaci...
    10.9.2015 22:04 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Tak moment, Bubo,

    1) Petr se nějakých způsobem prezentoval v linuxové "komunitě" a z této prezentace byl sklon k agresivnímu chování patrný (Ty si to třeba osobně nepamatuješ, ale já a předpokládám i moji předřečníci ano);

    2) Matky zpravidla nemají potřebu udávat svoje syny na policii;

    3) Normální chlap ve věku Petra T. nebydlí u rodičů, natož aby se toho domáhal.

    Řekněme, že (3) je můj názor a pouze dokresluje kontext. Vzhledem k (1) a (2) bych ale opravdu netvrdil, že se k tomu nemůžeme vyjadřovat. Nota bene na diskusním fóru, kde to sám Petr zveřejnil a kde nikoho nesoudíme.
    kyknos avatar 11.9.2015 13:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ad 1) tomes se ze zdejsi komunity nijak nevymyka, takovych tu je, a mnoho horsich (Miriam, odin atd atd)

    2) pravdepodobnost, ze je matka hystericka krava je pomerne vysoka

    3) takovych je zdejsi komunita take plna, nemluvime o normalnich chlapech, ale o ajtacich, ze
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 15:34 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    pravdepodobnost, ze je matka hystericka krava je pomerne vysoka

    Osobně bych se tuto pravděpodobnost neodvážil specifikovat, nemluvě o tom, že pravděpodobnost nic neříká o konkrétním případu. Zato ale víme naprosto jistě, že PT je člověk, se kterým je obtížné vyjít. A také je jisté, že trpí psychickou poruchou. Kdyby si to matka vymyslela, tak by to mohl rozporovat, což neučinil.

    kyknos avatar 11.9.2015 20:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Psychickou poruchou trpi kde kdo, u tebe bych si na ni take vsadiil

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 20:33 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Škoda, že podle našeho právního řádu jsou sázky nevymahatelné. Jinak bych takovou sázku rád uzavřel, samozřejmě na pořádně tučnou sumu.
    kyknos avatar 11.9.2015 20:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To bys udelal chybu. Zdravy pacient je jen malo peclive vysetreny pacient.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.9.2015 18:26 kyros
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Zabavne, vsichni jsou blazni, jen ty jsi letadlo.

    11.9.2015 17:13 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ad 1) tomes se ze zdejsi komunity nijak nevymyka, takovych tu je, a mnoho horsich (Miriam, odin atd atd)
    To argument o čem? Myslím že pokud má Miriam nebo odin konflikty s rodiči, tak bude reakce stejná.
    11.9.2015 20:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ja sve rodice ctim. Je to soucasti hodnotoveho systemu, ktery je utocici luze cizi.
    kyknos avatar 11.9.2015 20:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jsou dve varianty, bud rodise ctis proto, ze so uctu jako lide zaslouzi, nebo proto, ze jsou to produce

    To prvni nijak nesouvisi s pribuzenskym vztahem, to drive je bez prvniho idiocie.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 21:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Zkus to napsat znovu, az vystrizlivis.
    kyknos avatar 11.9.2015 21:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nauc se poradne cesky, pak prectes I text zkripleny mobilem :) ale chapu, ze pro imigranta je to tezke
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    take jsi imigrant. Zkus si zopakovat historii osidleni ceskych zemi a to, jake kmeny kdy prisly. Take se podivej na to, kdo koho a kam pozval a jake obyvatelstvo jakou dobu obyvalo pohranici.
    kyknos avatar 11.9.2015 22:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jsem, ale ja proti imigrantum nic nemam
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:24 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ja take ne. Migrace je prirozena. Pokud ale prinasi imigrace jinou kulturu a zvyky, je prirozene, ze se to jekomu nemusi libit. Imigrace nese take naklady pro danoveho poplatnika, coz se take nekomu nemusi libit.
    kyknos avatar 11.9.2015 22:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Libit se to nemusi, o tom take neni spor
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vidis, jak pekne se shodnes s namyslenou zrudou :-)
    kyknos avatar 11.9.2015 22:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nicmene milejsi je mi jakykoliv zloduch, nez pokrytec. Pokud imigrant vola pryc s imigranty, je to na pobliti. To vic nez pro tebe plati pro jika.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Za imigranta a pokrytce se nepovazuji. Mam v teto zemi hluboke koreny a hluboky vztah k ni.
    kyknos avatar 11.9.2015 20:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    S rodici nebo nerodici, to je fuk. Je tu hodne asocialu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 20:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ad 1) Z ceho usuzujes, ze jsem agresivnejsi nez Tomes? Na nikoho zde neutocim a reaguji ostreji jen v obrane. Podle mne jsi svym prispevkem dokazal, ze rad utocis. ;)
    kyknos avatar 11.9.2015 21:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Myslim, ze nekdo, kdo chce nechat pochcipat nemocne deti, neuspeje s zadnou pretvarkou.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Wtf? Toto jsem nikdy nenapsal. Chci jen nizsi prerozdelovani, aby lide mohli svobodne z vlastni vule byt solidarni. Diky nizkym danim budou moci dat na nemocne deti vice penez nez dava dnes stat.
    kyknos avatar 11.9.2015 22:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Kdyby ti slo jen o nizke dane, nebyli bychom ve sporu, ale tve proslovy o tom, ze kdo nema na leceni ma chcipnout, vcetne deti, si dobre pamatuji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:33 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Prekrucujes to a podstatne. Neni spravne a moralni chtit po lidech, aby pod hrozbou vezeni povinne odvadeli cast svych prijmu na financovani zdravotni pece pro cizi lidi. Zde je prostor pro komercni pojistovny a dobrovolnou solidaritu. Jiste se muze stat, ze kvuli nedostatku financi nekdo zemre, ale takovy uz je zivot. Smrt cloveka je vzdy tragedie pro jeho blizke. Ja osobne nikomu smrt nepreji, ale jak mne muze trapit smrt cloveka, ktereho jsem ani neznal a jeho existence na mne nemela vliv? Ja sam, az budu stary, si take nechci narokovat peci na cizich lidech. Bud budu mit pojisteni nebo si to zaplatim sam nebo se rozhodnu, ze operace za miliony v 90 letech nema smysl a necham penize detem. Nekteri lide pro mne treba budou plakat, ale cizim lidem bude ma smrt ukradena.
    kyknos avatar 11.9.2015 22:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Takovou argumentaci bych prijal od anarchisty, ktery je proti danim a statu z principu. Ale ne od nekoho, kdo chce vyuzivat spoustu statnich a tedy z dani placenuch sluzeb, coz je tvuj pripad.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.9.2015 22:45 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vzdycky jsem psal, ze pro mne ma minimalizovany stat velky smysl. Vymahani prava, justice, zakonodarstvi, armada, atd. Zdravotnictvi je vsak imho neco jineho. Je to obchod, jake je kazdy jiny. To je muj nazor. Srovnej se s nim.
    kyknos avatar 12.9.2015 18:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jasne, takze at si nemocny bez penez klidne chcipne, ale predtim at ze svych dani financuje ochranu tveho majetku.

    To je cistokrevny fasismus, jeste bys mu mohl jit vyrvat zlaty zuby ;)

    Ve slusne spolecnosti ma zivot prednost pred majetkem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.9.2015 19:17 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ne. Ta policie chrani mne i jeho. Jiste by to slo bez statni policie, ale podle mne v minimalnim statu policie ma sve misto. To vsak neni pripad zdravotnictvi. Je to sluzba, jako kazda jina, a za sluzby se plati.

    O fasismu nemuze byt reci. Najdi si definici tohoto pojmu treba na wikipedii. Nebo se na ni zeptej v hospode, jiste ti poradi.

    Ve slusne spolecnosti se cti soukrome vlastnictvi. Zivot se cti samozrejme take, ale jen v tom smyslu, ze mas pravo na ochranu sveho zivota armadou a policii a ze tvuj vrah bude mozna potrestan. Kvalitu sveho zivota si musi kazdy zajistit sam. Soucasti kvality zivota a ziti je i zdravotni pece a kazdy by mel mit moznost si svobodne vybrat, zda se pojisti a pripadne kde, nebo si peci bude platit sam, nebo mu ji zaplati dobrovolny darce, nebo si ji nezaplati. Pojisteni, ktere mame ted a ktere predpoklada, ze rizikovost a nemocnost klienta je primo umerna jeho prijmu, je mimo realitu a jde primo proti schopnejsim lidem.
    kyknos avatar 12.9.2015 20:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ja treba o policii nestojim, nepotrebuji ji, stejne ani zadny nemocny, ktery kvuli ni nema na lecbu

    Ty jsi proste fasoun :) a rika to to nekdo, kdo by dane klidne zmensil o90%
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.9.2015 00:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Precti si to jeste jednou a poradne. A fasoun nejsem, nerikej mi to. Fasismus je mi z duse odporny. Uz ses zeptal v hospode na definici fasismu?
    Bystroushaak avatar 12.9.2015 23:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Místo policie můžeš mít třeba šerifa řídícího se zákony státu, ale placeného z peněz konkrétního kraje/města, ne?
    13.9.2015 00:10 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ano, proc ne, je to otazka implementace. Jak pisu. jiste by to slo i bez statni policie. Mozna ji v mem idealnim minimalistickem statu chci proto, ze se mi proste libi zbrane a uniformy.
    12.9.2015 13:51 Tomáš Vyčítal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Neni spravne a moralni chtit po lidech, aby pod hrozbou vezeni povinne odvadeli cast svych prijmu na financovani zdravotni pece pro cizi lidi.
    uvedomujete si vubec, jake kraviny tady placate?
    12.9.2015 15:49 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Neuvedomuji. Jake kraviny? Co je spravneho a moralniho na tom, ze vam nekdo bere pod hrozbou vezeni penize? Jste idiot, ze nedokazete o svych penezich rozhodnout sam a potrebujete k jejich sprave statni aparat, urednictvo a politiky?
    13.9.2015 13:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Neuvedomuji. Jake kraviny?
    Kraviny jsou to především kvůli způsobu, jakým používáš pojmy "správné", "morální" a "přirozené". Téměř žádný z těch názorů není podložen racionálním / smysluplným zdůvodněním a jakmile je někdo začne trochu podrobněji rozebírat, rozpadnou se jako domeček z karet a ty se vypaříš z diskuse.

    V podstatě tady všem cpeš svůj osobní názor a vydáváš ho za morální kodex, který by měli všichni ctít, ačkoli nejsi schopen to zdůvodnit jinak než "Já si to tak myslím".
    14.9.2015 00:48 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    + 1

    Napred jsem si dlouho myslel, ze Odin je caklej troll, trosku s nizsi mozkovou kapacitou, protoze ten trolling je furt dokolecka bez argumentu, proste jen tak pro zabavu na volnou chvili.

    Casem se ale ukazuje, ze to je opravdu sebestredny nacek, magor, vlastne spolecensky nebezpecny nemocny silenec, ktery diky dedictvi po svych schopnejsich predcich muze zkouset ty svoje blaboly tady na diskuzi zpopularizovat. Pevne si myslim, ze na nej presne plati uslovi, ze 'na kazdeho jednou dojde', az bude jednou zebrat o pomoc blizniho nebo stat, ve kterem dobrovolne vegetuje
    Bystroushaak avatar 14.9.2015 01:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Proč nácek? Neviděl jsem, že by psal něco nacistického.
    14.9.2015 18:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Presne tak. Naopak jsem zde nacismus nekolikrat odsoudil.
    kyknos avatar 14.9.2015 20:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Pokrytectvi

    Fasisticke nazory, zaliba v uniformach, neucta k zivotu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.9.2015 20:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Fasismus je zhoubna ideologie a ja jakozto milovnik osobni svobody a minimalniho statu ji odsuzuji.

    Neucta k zivotu? Nevim z ceho tak soudite. Ja svuj zivot miluji. To, ze chci zrusit prerozdelovani, muze mit dopad na zivoty lidi z prerozdelovani konzumujicich. To ale neni neucta k zivotu. Omezeni a zruseni prerozdelovani povede k navratu zivota do prirozeneho stavu a ke zkvalitneni zivota mnoha lidi. Dokonce nikomu ani nepreji smrt a to, ze mne smrt ciziho netrapi, je jednoduse tim, ze jsem jej neznal a nechovam k nemu zadne emoce.

    Uniformy a zbrane mam rad. To vsak s politikou a ideologii nesouvisi. Je to ciste sberatelska vasen. Neco jako sbirani znamek a brouku.
    kyknos avatar 14.9.2015 20:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jenze ty nejses proti prerozdelovani - chces aby ostatni sponzorovali tebe
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.9.2015 20:24 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To neni pravda. Chci jen minimalisticky stat, kde bude prerozdelovani minimalizovano.
    kyknos avatar 14.9.2015 20:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To uz si vysvetloval mnohokrat, chces zrusit prerozdelovani od tebe k nemocnym, ale ne naopak. To neni minimalni stat, ale hyenismus a ty jsi socka, ktera si to ani neumi priznat.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.9.2015 20:37 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Stejne jako ja nechci prispivat na nemocne, nebudou mi ostatni muset prispivat, az budu nemocny ja. Jednoducha.

    A pokud myslis to, ze chci nejakou formu statni policie, tak proc ne? Kdyz mi nekdo neco ukradne, bude zde nejaka autorita, ktera vymuze pravo a zajisti nahradu skody. Bez toho by to jiste slo take, ale nechtel bych to prave z duvodu sve ucty k zivotu. Prijde mi skoda nekoho zastrelit kvuli tomu, ze mi krade jablka v sadu. Nebo na nej pustit ctyri psy a nechat jej roztrhat za to, ze mi kresli blbosti na fasadu obvodni zdi zvenku zahrady.
    kyknos avatar 14.9.2015 20:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Proc by ti ostatni meli zadarmo prispivat na policii, silnice a veci, ktere zrovna potrebujes ty? Nevidim rozdil oproti prumernemu cikanovi
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 14.9.2015 21:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Rozdíl je úplně jednoduchý - anarchokapitalisté nechtějí fyzicky nic, od nikoho. Jediné co si přejí je, aby všichni šli do prdele a nechali je dělat si to, co si mezi sebou domluví a na co smluvně přistoupí. To je vše. Bohužel, už pouhá diskuze o něčem podobném většinou v okolí vzbudí takový butthurt, že jim to lidi prostě musí vyvracet a dokazovat jim, že to nemůže fungovat. Často pomocí dementních argumentů, jako třeba „Proc by ti ostatni meli zadarmo prispivat na policii, silnice a veci, ktere zrovna potrebujes ty“, což je přímo ukázková projekce. Neměli. To je tak nějak celá pointa.
    kyknos avatar 14.9.2015 21:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jiz drive jsem psal, ze u anarchisty bych ty nazory na zdr peci a skolstvi bral. Ale on neni anarchista, chce statni policii soudy silnice uniformy a proste zrovna to, co sam pouziva. Pro me je to totez, jako kdyz nekdo chce tlacenku, televizi a ubytovnu. Nevidim principialni rozdil.

    Tenhle prerozdelovaci system funguje proto, ze vsichni plati vsechno, a kazdy z toho neco ma. Zrusit ho? Ja jsem pro. Ale omezit ho na sluzby, ktere chce vyuzivat nejaka socka typu odin, a seskrtat vsechny ostatni? Nasrat, ja odina zivit nechci.

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.9.2015 21:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    A pokud myslis to, ze chci nejakou formu statni policie, tak proc ne? Kdyz mi nekdo neco ukradne, bude zde nejaka autorita, ktera vymuze pravo a zajisti nahradu skody. Bez toho by to jiste slo take, ale nechtel bych to prave z duvodu sve ucty k zivotu. Prijde mi skoda nekoho zastrelit kvuli tomu, ze mi krade jablka v sadu. Nebo na nej pustit ctyri psy a nechat jej roztrhat za to, ze mi kresli blbosti na fasadu obvodni zdi zvenku zahrady.
    Takže ty vlastně nemáš na společnost žádné nároky? Sice nějaký minimální stát budeš vidět rád, ale jinak je ti to v zásadě jedno? Nebo co teda vlastně od společnosti požaduješ?
    15.9.2015 15:41 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    měli by lidé s velmi drahou léčbou (desítky milionů ročně), kteří jsou nemocní od narození, a tedy by je nikdo v systému nepovinného pojištění nepojistil zemřít? Jenom se ptám abych mel v systému minimálního státu jasno.
    15.9.2015 18:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Zde je prostor pro dobrovolnou solidaritu lidi a firem. Prerozdelovani pod hrozbou vezeni je i v techto pripadech nepripustne.
    kyknos avatar 15.9.2015 18:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    V techto pripadech, ktere se nehodi socce odinovi, ktera chce z rozpoctu sat, ale nedavat :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.9.2015 20:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Prestan nadavat. Nebo si alespon vymysli neco noveho. To, ze nesouhlasis s mym nazorem na minimalni stat neznamena, ze mi muzes nadavat. Proste do neceho se stat montovat nema a jedna z tech veci je i zdravotnictvi.
    15.9.2015 23:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Proste do neceho se stat montovat nema a jedna z tech veci je i zdravotnictvi.
    Zatímco do policie a X dalších věcí se montovat může... To má teda logiku.
    kyknos avatar 16.9.2015 15:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    nadavat ti muzu zcela nezavisle na jakychkoliv nazorech
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 14.9.2015 20:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Fasisticke nazory, zaliba v uniformach, neucta k zivotu
    Kde vidíš fašistické názory? Vždyť se vyhraňuje přesně proti fašismu (pokud tedy chápeš co to znamená a nepoužíváš to jako obecnou nadávku).
    kyknos avatar 14.9.2015 20:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ano vyhranuje, ale zaroven ma fasisticke nazory, proste pokrytec
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 14.9.2015 21:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Můžeš mi to prosím na nějakém příkladě udělat? Rád bych to zvážil, než uznám tvůj argument.
    11.9.2015 10:44 Herodes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vsetko je vam jasne z jedneho pripadu,
    Ono je to spíš tak, že tento případ zcela zapadá do obrázku, který jsem si o Petrovi Tomešovi udělal dříve na základě případů, které se z velké části odehrávaly veřejně na Internetu.

    Ale jinak máte pravdu v tom, že jsem člověk spíš konzervativního ražení a domnívám se, že kdo platí nájem, ten rozhoduje. Pan Tomeš je dospělý a pokud se s rodiči nesnese, může svobodně odejít a najít si bydlení s někým, s kým se snese (buďme optimisté, třeba někdo takový existuje).
    Ale jinak máte pravdu v tom, že jsem člověk spíš konzervativního ražení a domnívám se, že kdo platí nájem, ten rozhoduje. Pan Tomeš je dospělý a pokud se s rodiči nesnese, může svobodně odejít a najít si bydlení s někým, s kým se snese (buďme optimisté, třeba někdo takový existuje).
    To platí, pokud se fundamentální ústavní principy demokratického právního státu nerozkládají v základech.
    11.9.2015 06:41 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    mě by zajímalo, co se vlastně mezi nima událo - jak si máme udělat nějaký obrázek když víme půlku informací...
    Petr Tomášek avatar 11.9.2015 14:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    No, to je přesně to, co se nedozvíš...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    12.9.2015 16:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Kdyz tak o tom premyslim, ombudsmann a aparat kolem nej/ni je dobrym kandidatem na zruseni. Nevim, proc bych mel prispivat ze svych dani pod hrozbou vezeni cizim lidem na pravni poradentstvi. Neni to spravne. Kazdy ma pravo na spravedlivy soud, ale za sve.
    xxxs avatar 12.9.2015 16:12 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    v preklade. kazdy, kto je dost bohaty, ma pravo na spravodlivy sud.
    12.9.2015 16:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vubec ne. Je to o tom, aby problemy cizich lidi nezatezovaly ostatni danove poplatniky, kterym je souzeni cizich lidi ukradene. Pokud chcete nekomu prispet ze svych penez, tak si z vlastni vule prispivejte, v tom vam nikdo nebrani.
    xxxs avatar 12.9.2015 18:40 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    konstrukcia. si bohaty. chovas sa voci necestne a ja sa nemozem sudne branit, lebo som chudobny. tak si zraneny, alebo mrtvy.
    xxxs avatar 12.9.2015 18:41 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    voci mne...
    13.9.2015 13:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nevim, proc bych mel prispivat ze svych dani pod hrozbou vezeni cizim lidem na pravni poradentstvi.
    Já zas nevim, proč bych měl někomu přispívat na ochranu jeho osoby a majetku, takže zrušíme policii, souhlasí filosof Odin?
    Václav 13.9.2015 18:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Jojo, vždyť by si klidně mohl najmout soukromou agenturu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.9.2015 21:10 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    V cem je problem? Mnoho lidi a firem si najima bezpecnosti a detektivni agentury, i kdyz statni policie jeste existuje.
    Bystroushaak avatar 13.9.2015 21:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Problém je v jednostrannosti téhle síly, která bude jednat vždy jen ve prospěch toho, kdo si jí platí. Tedy pro všechny ostatní je to nevýhodné.
    Nevýhodné je také to, když všichni doplácí na činnost síly, která má trestnou činnost potírat a nikoliv se ji dopouštět.
    Bystroushaak avatar 15.9.2015 01:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Otázka nezní, co všechno je nevýhodné, ale co je nevýhodné víc.
    13.9.2015 21:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vzdyt jsem psal, ze se klidne muze zrusit. I policie muze fungovat na soukrome bazy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2015 17:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To by mě zajímalo, čím PT trpí. Tipoval bych to na nějakou závažnou formu maniodeprese.
    Ani ne.
    15.9.2015 15:38 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    nějak moc neverim psychickou nemoc liden kteří se s ní tak chlubí, kopie zpráv umistují na verejne portaly, apod. Nebo máš mozna jeste nejakou další.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2015 13:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Neměl jsem tušení, že ADHD přetrvává i do dospělosti.
    16.9.2015 13:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ze zvědavosti jsem koukl na wiki, a píšou, že "Ve 40–50 % případů přetrvává do dospělosti a vyskytuje se u 4–5 % dospělých. Spíše než hyperaktivita se v tomto období objevují pocity vnitřního neklidu, převládá impulzivita a poruchy pozornosti."

    Nicméně netuším, co si PT od ábíčka slibuje, nějak nevidim, jak nebo s čím mu můžem pomoct, myslimže nemůžem...
    16.9.2015 14:42 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nicméně netuším, co si PT od ábíčka slibuje

    Chce odradit potenciální zaměstnavatele? To je asi jediný "přínos", kterého tímto zveřejňováním může docílit.

    pavlix avatar 16.9.2015 21:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Třeba chce naopak potenciální zaměstnavatele přesvědčit, že je jednodušší ho zaměstnat a někam zavřít, než ho odmítnout a běhat dalších sto let po soudech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2015 23:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vy byste ze sebe nechal udělat toaletní papír svévolnými arbitrárními zásahy veřejné moci připomínající totalitu? A kolikrát by vás to bavilo a jak dlouho? Na nádraží, v parku nebo na louce? Chcete si to vyměnit?
    pavlix avatar 17.9.2015 01:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vy byste ze sebe nechal udělat toaletní papír svévolnými arbitrárními zásahy veřejné moci připomínající totalitu?
    To nemám tak úplně ve zvyku, ovšem dost záleží na okolnostech. Správná otázka by ovšem byla, zda bych se v takových situacích vyžíval a věnoval veškerou životní sílu tomu, abych se do nich dostával, a na takovou otázku je odpověď jednoznačně negativní.
    A kolikrát by vás to bavilo a jak dlouho?
    Právěže nebavilo. Proto bych se v první řadě nesnažil do takových situací za každou cenu dostávat.
    Chcete si to vyměnit?
    Mám jiné zaliby než se snažit za každou cenu udržet v mamahotelu. Možná bude mít váš následný boj se státním aparátem nějaký přínos, možná nebude. To si netroufám soudit. Ovšem řešení původního problému o vás něco málo vypovídá a toho už se asi nikdy nezbavíte.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.9.2015 09:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vy byste ze sebe nechal udělat toaletní papír svévolnými arbitrárními zásahy veřejné moci připomínající totalitu?
    To nemám tak úplně ve zvyku, ovšem dost záleží na okolnostech. Správná otázka by ovšem byla, zda bych se v takových situacích vyžíval a věnoval veškerou životní sílu tomu, abych se do nich dostával, a na takovou otázku je odpověď jednoznačně negativní.
    A kolikrát by vás to bavilo a jak dlouho?
    Právěže nebavilo. Proto bych se v první řadě nesnažil do takových situací za každou cenu dostávat.
    Kterak člověk může věnovat veškerou životní sílu k tomu, že se ocitne v situacích, kdy policie vykazuje osoby z trvalého bydliště a umisťuje je do cel bez lékařských prohlídek a vynucuje vyjádření bez přístupu k právní pomoci, protože aplikuje právo v rozporu s ústavou, zákony i vnitřními akty řízení, podobně jako když úřad práce upře ústavně zaručený nárok na přiměřené hmotné zajištění v nezaměstnanosti (podmíněný odpracováním více než 12 měsíců v posledních 2 letech), který má minimalizovat osobní rozvrat a škodu a naopak je ještě více umocní ještě předtím, než o tom vůbec vyhotoví nějaké rozhodnutí v neoznámeném (tedy dokonce dvojnásobně bez právního podkladu) správním řízení z moci úřední a rozhodnutí vydává (tzn. předává stejnopisem k doručení) až poté, co stihne rozhodnutí "uklidit" jeho zrušení na základě odvolání, které jsem nepodal, ve snaze ututlat flagrantní skandál o tom, jak orgán veřejné moci realizuje státní politiku zaměstnanosti způsobem mařícím domluvený nástup do zaměstnání na základě úspěchu ve výběrovém řízení a vedoucím ke ztrátě přístřeší?

    Chcete si to vyměnit?
    Mám jiné zaliby než se snažit za každou cenu udržet v mamahotelu. Možná bude mít váš následný boj se státním aparátem nějaký přínos, možná nebude. To si netroufám soudit. Ovšem řešení původního problému o vás něco málo vypovídá a toho už se asi nikdy nezbavíte.
    To držení v mamahotelu mi budete muset vysvětlit, protože tomu nerozumím jako někdo, kdo měl od 6.10.2014 smluvně zajištěnou práci s příjem na 6 měsíců a během úvodního školení se dozví o tom, že matka zaplatila několik tisíc Kč za to, aby pro mě do Brna přijel rodinný známý autem a přestěhoval mě s věcmi "domů k rodině", abych si nejprve raději odpočinul a uzdravil ruku rehabilitacemi po úraze. To vypovídá spíše něco o matce, která mě do takové situace schválně dostala a pak vykopla z domu, stačilo ji k tomu jenom napovídat policii nesmysly, a ta ji na to skočila, aniž by se obtěžovala je jakkoliv ověřit.
    pavlix avatar 17.9.2015 09:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Kterak člověk může věnovat veškerou životní sílu k tomu, že se ocitne v situacích, kdy policie vykazuje osoby z trvalého bydliště
    Třeba tak, že neodejde na prostou výzvu osoby, která je vlastníkem nebo nájemníkem bytu? Já ti samozřejmě tu úplně původní situaci nezávidím, ať už ji zavinil kdokoli z vás, to nemám potřebu soudit. Ale musím říct, že je pro mě velmi těžké si představit situaci, za které bych dal přednost možnosti vynucovat si pokračování v bydlení u někoho, kdo si moji přítomnost nepřeje.

    Ostatní popsané jsou sice prohřešky druhých lidí, v některých případech možná i neomluvitelné prohřešky, ale to nic nemění na tom, že to všechno vychází především z vašeho špatného rozhodnutí a nejspíše i morálního selhání ve chvíli, kdy celá situace vznikla.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2015 09:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Velká část policajtů je verbež. S tím mám bohaté zkušenosti. Stěžovat si nemá smysl - dokonce ani když vám policajt na papír napíše doznání (protože ho k tomu právník donutí), že lhal, zatajoval listinné materiály (zpětvzetí souhlasu) a choval se v rozporu s nimi (ignoroval zpětvzetí souhlasu), tak se mu nic nestane a odloží se to. To, že se z člověku stal policista, ještě neznamená, že to není kretén.

    Taky to ale neznamená, že se ty nechováš jako vůl a tvoje máma asi neni zrovna fajn máma. Nic ve zlým.
    Grunt avatar 16.9.2015 20:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    No já mám opak přesně opačný. Mozek téměř pořád vypnutý, ale nemůžou na to pomoct třeba nějaké čaje (meduňka, koncentrovaná a ve velkém množsví) nebo praktikování taiči nebo tak něco?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.9.2015 21:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Hmm, no nevim, jak to funguje u tebe, ale když potřebuju mozek zaměstnat / přijít na jiný myšlenky, dělám věci, na který se nedá nesoustředit... Když nad tim tak přemejšlim, skoro všechny volnočasový aktivity mam takový... Např. slackline, blindsolving a podobně, to mě jen tak z hlavy napadá zrovna, určitě budou i další...
    kyknos avatar 14.9.2015 17:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    na to jsou v mistni komunite jini experti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.9.2015 21:49 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Divim se, ze te bavi se takto tahat po ochrancich a soudech. Muzes na tom neco vydelat? Hadam, ze ne. I kdyby ano, tak mit takoveto tahanice v rodine, ktera ma byt pro cloveka to nejcennejsi hned po vlastnim majetku a vlastnim zivote, je velka ostuda. Radeji si najdi poradnou praci, pritelkyni, pritele, venuj se svym zalibam. Zijes jen jednou a za par let treba budes takovychto tahanic, znicenych vztahu a investovaneho casu litovat.
    Petr Tomášek avatar 16.9.2015 16:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    v rodine, ktera ma byt pro cloveka to nejcennejsi

    To se divím, že ty jako libertinián si vůbec dovolíš vypustit spojení „má být“ ze svých úst...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    16.9.2015 16:45 Faschos tu nechceme !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Odkdy jsou nacisti libertariani?
    16.9.2015 16:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To se divím, že ty jako libertinián si vůbec dovolíš vypustit spojení „má být“ ze svých úst...
    Na tom je vidět, že až tak moc libertarián není, to on ti velice ochotně nadiktuje, co je/není správné a morální a považuje se (resp. alespoň takový je můj dojem) za konečnou autoritu v tomhle ohledu.

    Takže je to spíš takový politický papež.

    (Čímž mimochodem trochu křivdím současnému papeži, který vypadá na poměry svého úřadu dosti liberálně...)
    Grunt avatar 16.9.2015 17:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Na tom je vidět, že až tak moc libertarián není, to on ti velice ochotně nadiktuje
    Přesně tak. Já vím, že to odin nevidí rád, ale jeho politické názory po letmém pohledu, když bych nevěděl že je pouze kolovrátek bych prostě označil jako fašistické. Nebo aspoň konzervativně-fašistické (občas řízlé nacionalismem).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.9.2015 23:54 Lokyc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    ...v rodine, ktera ma byt pro cloveka to nejcennejsi hned po vlastnim majetku...

    To jako vazne?? Neeee.... takhle imbecilne snad nemuze svepravnej clovek uvazovat. A uz vubec ne nekdo, kdo svoji rodinu vecne opevuje.
    19.9.2015 12:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Rodina je skoro nejdulezitejsi na svete. Hned po mne samem a mem zivote a vyziti. Ale tak nebo podobne to podle mne vnima skoro kazdy.
    19.9.2015 23:19 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Řekněme, že člověk, který si musí dělat DNA na zjištění otcovství, aby náhodou svůj majetek nezmenšoval placením na cizího spratka, nemůže být svéprávnej. Tak radost jeho manželky nebo konkubíny z těch testů musela být nezměrná a rodinné štěstí muselo dosáhnout nirvány.

    Na druhou stranu rád čtu příspěvky Odina, kde popisuje svoje myšlení, svoje hodnoty a priority s majetkem a penězmi. Používám to jako docela vhodný studijní materiál trolla, jak bych nikdy nechtěl, aby dopadly vztahy v mojí rodině.
    If you don't ask, you don't get
    19.9.2015 23:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Je krasne, ze si navzajem slouzime jako studijni material.
    kyknos avatar 19.9.2015 23:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Proste takova freakshow
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.9.2015 23:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Neboj, ty do ni take patris. ;-)
    20.9.2015 09:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To jako vazne?? Neeee.... takhle imbecilne snad nemuze svepravnej clovek uvazovat. A uz vubec ne nekdo, kdo svoji rodinu vecne opevuje.
    Mně na tom nejvíc znechucuje, jak ta rodina je až za tím majetkem.
    20.9.2015 09:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Nemusi vas to znechucovat. Drive jsem poradi priorit mel rozhodne jinak, ale racionalnim uvazovanim jsem dosel k tomuto poradi. Uvedomil jsem si, ze na tomto svete mi zalezi hlavne na me osobe a vecech, ktere jsou me. Rodina vam v urcitych situacich je k nicemu. Clovek se musi spolehat predevsim sam na sebe. Tim nerikam, ze mi na rodine nezalezi. Zalezi a staram se o ni imho vice nez dobre.
    20.9.2015 17:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Něco jako "Drahá, jsi opravdu úžasná, mám tě skoro jako své auto"?
    20.9.2015 18:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Vypadlo mi tam rád, ale pointa je asi zjevná i tak...
    20.9.2015 23:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ano, je.
    20.9.2015 23:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Mam ji moc rad. O to se bat nemusis. Srovnavat cit k zene a k autu muze srovnavat jen nevyzraly jedinec. Oboji je pro mne velmi dulezite a kazde uplne jinym zpusobem.
    kyknos avatar 20.9.2015 17:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Grc
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.9.2015 23:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    ?
    kyknos avatar 20.9.2015 17:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ale zas si s timhle pristupem muzes but jisty, proc s tebou zenska je. Kvuli nicemu jinemu nez prachum to byt nemuze.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.9.2015 23:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Ale muze. Ptal jsem se na to nekolikrat. Mam pry i jine prednosti.
    kyknos avatar 20.9.2015 23:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Tak uprimnou odpoved ocekavat nemuzes :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.9.2015 23:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    Treba mi lze. Ale takovy uz je zivot. Hlavne, ze deti jsou me a me city k ni opravdove. ;-)
    20.9.2015 14:22 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejný ochránce práv: Zpráva o šetření
    To jako vazne?? Neeee.... takhle imbecilne snad nemuze svepravnej clovek uvazovat. A uz vubec ne nekdo, kdo svoji rodinu vecne opevuje.
    Mně na tom nejvíc znechucuje, jak ta rodina je až za tím majetkem.
    To snad všechny, ne? V naší kultuře je to poměrně striktně vnímáno jako deviantní. Což je celkem pikantní v době kdy se tolik mluví o kulturní kompatabilitě imigrantů :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.