abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (61%)
     (24%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 51 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    30.7.2009 20:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    A pointa je? :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Na Ábíčku je oficiální (nepřímá) reklama na produkty Microsoftu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 21:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    No to jsem pochopil už z nadpisu, jenom mi nedošlo, proč řešíš někoho, kdo má rád Microsoft a píše o jeho produktech články. :-) Ale to je fuk, já měl jenom pocit, že mi možná něco uniká.
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Uniká. Skutečnost, že na tyto články (nebo místo, kde jsou vydávány --- v době vydání tamtoho článku jsem byl na chatě, takže nevím, zda byl tady odkaz přímo na něj) je odkazováno z tohoto linuxového webu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 21:21 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Fíha. Tak to je průser. Co s tím uděláš Sherlocku?
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Zruším si zobrazování těch odkazů. Stejně jako jsem si nedávno zakázal zobrazování flashe.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 21:25 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    To je ale vskutku hrozná věc. ;-)
    David Ježek avatar 30.7.2009 21:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Davide oni ti jistě tyhle jemné nuance vysvětlí jiní lépe, pokud ti však vadí nepřímá reklama na MS skrze jakýsi itbiz, tak si uvědom, že abc i itbiz oba spadají pod stickfish. já osobně v tom z tohoto ohledu zas takový problém nevidím.
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:32 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Já to za sebe vyřeším snadno, v CSS zakážu zobrazování toho rámečku. Ale přesto mi vadí, že je tu oficiálně vedená nepřímá reklama na M$. Stejně by mi vadilo, kdyby tu Stickfish, ač majitel AbcLinuxu.cz, publikoval reklamu na své služby týkající se produktů jinak než v rámci migrace od nich pryč.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    ...týkající se produktů jinak...

    Produktů MS, samozřejmě.

    Je to jakoby tady byly odkazy na Hulánovy články o produktech MS a OSS.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 21:48 arnor | skóre: 2 | blog: moje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 21:54 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Microsoft je nemoc.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Michal Fecko avatar 30.7.2009 22:13 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    No tak si nemocný z nemoci... ;-) Papaj vela vitaminov - najlepsie od firmy MRKVOsoft... ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Ten odkaz je mimochodem úplně mimo. Jistě, titulek vypadá líbivě, ale obsah je o něčem zcela jiném.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:33 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Ane, měl by se jmenovat "Lidi jako Kolibáč jsou nemocní". Je mi tě líto.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Mně tebe líto není. Mám s tebou soucit, zasloužíš si ho. Není mnoho horších situací než být hoden soucitu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:37 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Mne děcko tvýho kalibru urazit nemůže.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Ty mě taky ne. Ale snažíš se. Od začátku. Nehledě k tomu, že nejsem děcko, tedy zdrobnělina od dítěte --- to poněkud narušuje tvou argumentaci (ledaže bys byl starý dědek, podle nějž jsou všichni mladší než on děcka).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 14:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Je mi tě líto.
    To mě dycky dostává, jak někteří lidé - určitý typ lidí tuhle větu s oblibou užívají
    Onehdá tu někdo napsal blogpost na téma jak se pozná diskusní troll - myslím, že tohle můžem přidat do seznamu.
    Pisateli totiž toho druhého vůbec líto není, jde jen o to druhou stranu ponížit...
    30.7.2009 22:22 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Tyhlety lunexový extrémisti/idealisti/fanatici mi vadí víc, než komunisti. Fuj...

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Ne, ty ne. Ty jsi tady ještě chyběl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:29 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Někdo ti už musel říct pravdu, chlapče.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Pravdu, že tobě vadí nějací fanatici? To je ohromně užitečná informace. Mně zase vadí jiné sorty lidí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:36 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Vadí mi lidi, co vyhlásili nějaké firmě někde v Redmontu válku. Proč? Ze stejně latentních důvodů vznikají i války. Vždycky přijde nějaky fanatik jako ty.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Já jsem někomu vyhlásil válku? Ne. Ale na vyhlášení války držiteli monopolu, patentovému trollovi,... nevidím nic tak špatného. Já pouze tvrdím, že na webu o něčem nemá být reklama na opak toho něčeho.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:44 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Yahoo! a Microsoft budou spolupracovat

    Autor: David Kolibáč
    Kategorie: IT novinky
    Datum: dnes 15:26

    Sám jsi troll :-D A i tohle je marketing.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Pokud objektivní zprávičku takto srovnáváš s vyloženě reklamním článkem jako je ten odkazovaný v zápisku, není moc o čem se bavit. Nebo že by bylo jedinou cestou tvářit se, že žádný MS neexistuje? Nesranduj. O tom trollovi... můžeš to něčím podložit?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:50 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Proč ta zprávička na tomhle čistě lunexovém zábavném magazínu tedy vůbec vyšla? Něco jako podívejte a pojďte ještě více nenávidět Microsoft?

    Někdy mi přijde, že určitá sorta Lunexáků Lunex nepoužívá proto, že je dobrý, ale protože Microsoft je mnohem, mnohem horší (v jejich rudých očích).

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 22:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Tímto se s vámi loučím, jako první a poslední zkušenost mi to stačilo ažaž.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 22:56 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Nactilete fanatiky take rad nemam, ale v tomto pripade nezbyva nez konstatovat, ze onu valku naprosto prokazatelne vyhlasila firma Microsoft. Ac jsem dalek zboznovani a bordel v Linuxovych distribucich kritizuji dost casto, i mne pripada trapne, pokud se na Webu, venovanem Linuxu objevuje reklama firmy, ktera mu skodi jak to jen jde. To je naprosto racionalni uvaha zalozena na prokazatelnych faktech. Nikdy bych nerekl, ze jeden kdysi sympaticky clovek z FidoNetu se mne tak vzdali :-) - zdaleka nejde jen o tento zabomysi spor na tema MS x OSS.
    30.7.2009 23:03 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Mno reklama a odkaz na článek na webu stejné společnosti mi nepřijde jako stejné hřiště, to je úplně jiný sport. Od té doby, co platím složenky a už je to hodně let se chovám poměrně racionálně :-D.  A co si budem namlouvat, nebýt toho Microsoftu, možná by měl dneska Linus ten kernel ještě v šuplíku na 5 1/4" disketě :-D. Já mám Linux rád, jen si myslím že mu fanatici škodí. Stejně jako ekoteroristi ekologii.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 23:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    A co si budem namlouvat, nebýt toho Microsoftu, možná by měl dneska Linus ten kernel ještě v šuplíku na 5 1/4" disketě :-D.

    Proč?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 23:18 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Jak už jsem uvedl níže, v tu dobu, kdy se začal Linux rozvíjet, tu ta potřeba prostě byla. Existovaly Win 3.11, Chicago sic vypadalo slibně... Pro server ale nic. Linus to sice začal, ale zdaleka to nebyla jen jeho zásluha. Pokud by tenkrát nepřišel Redhat a to jádro nevzal... Tak by možná dneska bylo třeba Redhat BSD :-D. Na Linuxovém desktopu je to ještě více patrné, tam ten tlak ten vývoj hnal taky. Konkurence je fajn.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 23:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Super, to je aspoň slušná reakce. (Díky za informaci.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 23:14 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    BTW, OS/2 a poté Linux jsem začal používat ne proto, že mne sral MS, ale protože mně sraly Windows. Je třeba si uvědomit, že v době Warpu se v ČR používaly 3.11 a začínaly 95tky, OS/2 proti tomu byla zázrak. Na serveru Windows byly naprosto na <>, Netware, 3.12 dodejchávala a čtyřka se mi hnusila. Vždycky jsem měl prostě radši Scrolllock haters než Alt-F4, i když Alt-F4 byla spíš recese. Nevim, kdy se tahle nenávist zvrtla v to co je teď. V tom roce 95-96 kdy jsem začínal od MS odcházet, to takhle hustý prostě nebylo.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    30.7.2009 23:39 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Nasili plodi nasili. Nenavist nenavist. Kde se to vzalo? Je to vcelku prirozena protireakce, ktera me take netesi, ale chapu mechanismus jejiho vzniku. Kdyby nebyla velkohuba prohlaseni o rakovine, komunismu a nejruznejsi FUDy z ust prestavitelu firmy, ktera se citi ohrozena necim co nelze snadno koupit, tezko by to bylo tam kde je to obcas ted.
    Ja ten fanatismus skutecnych ci zastydlych pubertaku jinak take nemam rad a jsem presvedcen, ze nebyt nej, byly by na tom dnes distribuce Linuxu daleko lepe a neutapely by se v hnoji nesmyslnych nedodelku, radoby 3D desktopu - pro ktery je pojem stabilita sprostym slovem, debilnich binarnich nekompatibilit a neustaleho generovani novych verzi repozitaru se softwarem. Nebyt toho tlaku zvenci, asi by vice lidi racionalne pracovalo a slo k cili a nezabyvalo se kravinami proto, aby to tomu MS "natreli".
    Nikola Ciprich avatar 31.7.2009 07:48 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

     a co je to ten lunex jak tu o nem tak mluvite??

    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Shadow avatar 31.7.2009 09:11 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Lunex je patrně česká chovatelská stanice, i když mně osobně to zní jako druh sýra. Linux, naopak, je prací prášek.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Dalibor Smolík avatar 31.7.2009 08:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Pánové, mnoho povyku pro nic. Někdy se dohodlo, že na abíčku nebude reklama Microsoftu.  Server itbiz,  byť třeba patřící stejnému majiteli, může mít jiné zaměření (vyplývá již z názvu - je obecněji zaměřený na IT obor) a objeví se tam i problematika Microsoftu. Komu to vadí, nemusí tam chodit a zůstávat na abíčku.  Takže vášně  tady nejsou na místě ;-)

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 08:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Na Ábíčku jsou na to odkazy!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dalibor Smolík avatar 31.7.2009 08:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Je mi to jasné .. ;-) Otázkou je, zda odkaz na článek s problematikou MS je již reklama, či nikoliv.  V každém případě mi připadá celá mediální bublina MS a Yahoo! jako bouře ve sklenici vody.  To je tak převratná událost?  Maximálně tím okopají kotníky Googlu .. Psi vyjí, karavana jede dál :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 09:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Otázkou je, zda odkaz na článek s problematikou MS je již reklama, či nikoliv.

    Některé ty články jsou opravdu přinejmenším "odkazunehodné".

    V každém případě mi připadá celá mediální bublina MS a Yahoo! jako bouře ve sklenici vody. To je tak převratná událost? Maximálně tím okopají kotníky Googlu .. Psi vyjí, karavana jede dál :-)

    Třeba se vytáhnou.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 13:18 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

     

    Některé ty články jsou opravdu přinejmenším "odkazunehodné".

    Kdo jsi, že si uzurpuješ právo rozhodovat o tom, na jaké informace smí někdo jiný odkazovat a na jaké ne ???!!!

    Jsi si vědom toho, že voláš po cenzuře ??? Pokud ano, tak pro mě stojíš v jedné řadě s komunisty, nacisty a sektáři.

     

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    Shadow avatar 31.7.2009 13:23 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Nerad vám kazím svatou válku, ale mezi cenzurou a neodkazováním na něco je propastný rozdíl. Doporučit někomu nebo vyjádřit, že by na něco neměl odkazovat, není cenzura. Cenzura je to _nařídit_ z pozice moci.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    31.7.2009 14:28 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    já vím, ta reakce není ani tak na ten konkrétní výrok jako spíše na většinu autorových reakcí v této věci, na jeho celkový neotřesiltelný a jediný správný názor a jeho samolibou jistotu sám sebou. Však také píšu, že "volá po cenzuře", jelikož (naštěstí / zatím / protentokrát) nemá moc cenzuru prosadit.

    Omlouvám se, ale jsem silně alergický na jakékoliv ideologie a pan Kolibáč zde předvádí excelentní ukázku tupé bezmyšlenkovité demagogie. Alespoň na mě to tak působí. Možná mám ale jen extrémně citlivá antiidelog čidla.

     

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    31.7.2009 12:21 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    zdravim,

    vcelku me diskuze i zapis v tomto blogu pobavily. Vas asi take.

    Jinak muzu jen doplnit, ze pan Kolibac asi trpi nejakou poruchou. Bezne nadava do komunistu. A je jiz ve svych 19-letech IT profesional.

    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 20:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Pan Kysílka zase s oblibou překrucuje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    1.8.2009 18:07 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Ne, ani neprekrucuju. Proste jsem rekl, ze jste fakt dobrej a ze jste IT profik. Konecne jste nam pane Kolibac otevrel oci. Sice z Vas ma clovek pocit, ze nejste dusevne zpusobily, ale budte v klidu, takovych lidi je tu na abclinuxu a i jinde dost. A za par let mozna i vyhledate odbornou pomoc.

    Do komunistu jste mi taky nadaval, tak o co jde ?

    Proste jste v soucasnosti nejlepsi abickar. Pravda na pana Plesingera a pana Tomese zatim nemate, ale kdyz na sobe zapracujete, tak je i predbehnete.

    A kdyz jsem videl, jak jste tady "zahlasil" Pinkyho (ten chlap umi a dobre uvazuje), tak co si budeme rikat jste opravdu frajer. Proste trida.

    A kdyztak zase neco napiste. Bez Vas by tady na abicku bylo malo srandy. Konecne se nasla nejaka nahrada za pana Tomese.....

     

    Fluttershy, yay! avatar 1.8.2009 18:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Díky za poklonu. ^_^

    Do komunistu jste mi taky nadaval, tak o co jde ?

    Opravdu?

    A kdyz jsem videl, jak jste tady "zahlasil" Pinkyho (ten chlap umi a dobre uvazuje)...

    Na to nelze jinak než citací Pinkyho, hovado se pozná:

    Nekdo rad holky, nekdo rad suka smradlavy chlapy do prdele.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    1.8.2009 21:55 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    >Nekdo rad holky, nekdo rad suka smradlavy chlapy do prdele

    Slusnejsi argument by nebyl ??? Jedna vec je ze hodne lidi pana Pinkase nesnasi. Ale vetsina lidi, co ho nesnasi mu nesaha ani po kotniky. To uz tak byva.

    Kdyz uz tady narazite na sexualni zivot, tak vetsina typu, co se chova jako vy, si dlouho nebo vubec nezasuk*l*. Nebudu Vam rikat, co jsem delal pred par dny s pritelkyni, ale reknu Vam, ze to nebylo vubec spatny. Chlap je potom klidnejsi. No, treba to casem poznate a zmenite pohled na zivot, jednani s lidma, realitu a i IT.

    Vcelku bych se asi bavil, kdybychom se sesli osobne. Videl bych to na tiche mlceni z Vasi strany. Na internetu tedy budete velky silak.

    3.8.2009 15:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Kdyz si kliknes na ten odkaz, uvidis, ze to je citat Pinkolina. Takze ses Pavle netrefil.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2009 09:24 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    zdravim,

    nejak jsem nepochopil v cem jsem se netrefil. Pinkolin je Jan Pinkas. Jabbim.cz . Mel by jsi nejake osvetleni pro lepsi pochopeni ? Nechapu, co je spatne.

    Jinak diky za podporu. Vcelku to potesi, kdyz te hlavni postava abclinuxu podpori takto pred teenagerem, ktery pro sprosta slova nejde daleko. Den se pro Tebe zacne hned lepe.

    4.8.2009 10:44 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Vcelku to potesi, kdyz te hlavni postava abclinuxu podpori takto pred teenagerem, ktery pro sprosta slova nejde daleko. Den se pro Tebe zacne hned lepe.
    Leoš nepodporuje staršího, ale toho, kdo má pravdu a umí se chovat. Z téhle diskuse vychází ten teenager jednoznačně lépe.
    make menuconfig, not war!
    4.8.2009 11:47 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    David citoval sprosty vyrok Pinkolina, ty ses ale navazel do Davida, ze je sprosty. Byl to citat Pinkyho.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.8.2009 12:03 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Je tedy v poradku, kdyz najdu neci sprosty/vulgarni komentar, tak jej vlastne muzu v diskuzich volne pouzivat ?

    Chapu -li Te dobre, tak psat sam vulgarni slova je spatne, ale kopirovat je je vlastne v poradku.

    Shadow avatar 4.8.2009 13:05 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Jak jsem to pochopil já, tak pan Kolibáč ten výrok nepoužil proti vám, jen se vám snažil umožnit lépe poznat člověka, jehož uvažování zde v diskusi tak chválíte.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    4.8.2009 17:44 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Diky za upresneni. Presto jsem nenasel zadny duvod menit nazor.

     

     

    vlastikroot avatar 1.8.2009 23:58 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Me prijde ze vsude kam zavitate, vite vsecko nejlip, bez ohledu na tema. Komunista je nadavka? Neni to clovek verici v nadeji utopistickeho sveta premyslejici v nadeji pro svoje spoluobcany? Kdyz nekomu potom reknu kapitalisto, nadavam mu? BTW Slusni lide nesoudi ostatni podle veku ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Fluttershy, yay! avatar 2.8.2009 00:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    On komunismus má reálně háček, totiž revoluci...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    vlastikroot avatar 2.8.2009 00:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    To ale IMHO kazdy system, ktery nevyhovuje aktualni spolecnosti v systemu.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    2.8.2009 15:53 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Vam a nejen Vam mozna vadi, ze nekdo prijde a vi. Ja tak nejak nevim, zda vim, neco nejlepe.

    Kdyz je Vam -nact let, tak muzete delat vice veci, aby jste vedel, vice nez Ti, kterym je -cet let. To je podle me casto normalni, ze clovek po 30-citce vi o neco vice, nez ten kdo dela treba stredni skolu. Nekdy Vam staci odborne znalosti a nekdy take obecne principy z IT. Vy mate oproti me navic vyhodu, ze mate cistou hlavu. Pravda asi zase budete vcelku dost mit nazory, ktere v praxi nefunguji, i kdyz se to zdalo jako prevratna myslenka.

    Kapitalista neni nadavka.

    Jenomze komunista uz ano. Minimalne to nastve, kdyz Vam nekdo takto rekne, i presto, ze mate nejaky majetek. On komunismus jsou obcas hezke ideje, ale kdyz prijde na jeho realizaci, tak potrebujete majetek a ten je treba nekde vzit. A tezko se urcite skupiny lidi budou dobrovolne vzdavat majetku. Proto tento rezim a i osloveni nesnasim. A kdyz reknete cloveku pravicove zamerenemu a rozsirujicimu majetek, ze je komunista, tak ho vetsinou nastvete.

    Tady slo o to, ze pan Kolibac v nejake diskuzi ztratil argumenty nebo o dane veci nevedel. No a bud mu zbyvalo mlcet. Nebo rici, ze do toho nevidi. Anebo zacit nejak urazet ostatni nebo zde dokazat, ze umi nejlepe "zahlasit". No a zvitezilo ego pana Kolibace, do toho par komplexu pana Kolibace a bylo vymalovano.

     

     

    Fluttershy, yay! avatar 2.8.2009 16:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Tady slo o to, ze pan Kolibac v nejake diskuzi ztratil argumenty nebo o dane veci nevedel. No a bud mu zbyvalo mlcet. Nebo rici, ze do toho nevidi. Anebo zacit nejak urazet ostatni nebo zde dokazat, ze umi nejlepe "zahlasit". No a zvitezilo ego pana Kolibace, do toho par komplexu pana Kolibace a bylo vymalovano.

    Pane Kysílko, nelhat! Pouze jsem vyjádřil (zjevně způsobem, jehož míření ne každému dochází) názor, že pokud by něco bylo implementováno nesmírně špatně (Datové schránky), nechť to není implementováno vůbec.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    2.8.2009 18:50 Pavel Kysilka (goldenfish)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    pane Kolibáč, děkuji, že jste mě upozornil, že lžu. Klidně mě upozorněte, že i kradu, což je také pravda. Buďte ale od té dobroty a nekomolte mi již poněkolikáté příjmení.

    V občance mám napsáno "Kysilka" a ne "Kysílka". Ja Vase prijmeni take nekomolim.

    Ono je krasne si myslet, ze software ma chyby a ze je lepsi, aby nic nevyslo. V realnem svete to chodi jinak. Po prvnich 6 mesicich implementace sveho software to pochopite take.

    Pro Vas je mozna lepsi, aby nic nebylo. Pro hodne firem je to castecne vysvobozeni. To bychom jinak mohli jeste dalsich 50 let posilat zpravy postovnimi holuby.

    Ja vim, ze hodne technologii nasazovanych statem je polofunkcnich. A dokonce treba podle pravni legislativy nebo i podle toho, co technicky nabizi jsou doslova nefunkcni. To je zivot a tak to chodi. Je treba hodne veci navrzenych zacatkem 90-let (pristupy k osobnim udajum), ktere se treba vubec neimplementovaly.

    Jenomze tim, ze si par linuxaku posteskne, rozmazne to v mediich a posle trestni oznameni, tak to nic neresi. Delal jsem ve firmach, kde se nektere veci (zejmena konkurencne) rozmazavaly v mediich a stejne se to vyresilo na golfu.

    A jeste jsem neslysel o moc linuxacich a zejmena linuxacich z abicka, ze by neco vyresili s danymi firmami.

    Takze odhadem za 3-6 mesicu je tu stejna kauza a steny vysledek. A stejna zabava (komiku tu je dost) pro lidi znale praxe.

     

     

    Fluttershy, yay! avatar 2.8.2009 19:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    pane Kolibáč, děkuji, že jste mě upozornil, že lžu.

    Není zač. ^_^

    V občance mám napsáno "Kysilka" a ne "Kysílka". Ja Vase prijmeni take nekomolim.

    Tak to pardon, ale chtělo by to v tom případě používat diakritiku. ~_^

    Ono je krasne si myslet, ze software ma chyby a ze je lepsi, aby nic nevyslo.

    Ono je to navíc zcela správné, pokud je používání toho softwaru povinné a současně potenciálně nebezpečné, o detailech jako je problematická proprietární aplikace u klientů nebo nutnost de facto okamžitého výběru nemluvě.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    2.8.2009 20:44 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    >>V občance mám napsáno "Kysilka" a ne "Kysílka". Ja Vase prijmeni take nekomolim.

    >Tak to pardon, ale chtělo by to v tom případě používat diakritiku. ~_^

    jasne ted opravime diakritiku, sloh a dalsi. Pojdme k jaderku veci.

    >Ono je to navíc zcela správné, pokud je používání toho softwaru povinné a současně potenciálně nebezpečné, o detailech jako je problematická proprietární aplikace u >klientů nebo nutnost de facto okamžitého výběru nemluvě.

    Takze radeji nebudeme nic pouzivat. Skvele. 95% lidi pouziva Windows a nez vyjde update, tak je to minimalne 13 dni nebezpecne. Doslova prestaneme 13 dni pouzivat pocitace, nez u MS vydaji update. Kdyz si prectete zdrojaky ruznych programu, tak dojdete k zaveru, ze validace a bezpecnost se taky moc neresi.....

    Co se tyce povinnosti, tak to na jednu stranu chapu. Osobne bych rozdelali obcany na 2 skupiny. Jedna at komunikuje papirove a postovnimi holuby a druha at komunikuje elektronicky. Samozrejme, nic proti, ale at si prvni skupina zaplati chov a vycvik postovnich holubu.

    No jak jak Vy by jste resil to, ze tu nemame bezpecneho klienta na datove schranky ? Zkuste mi odpovedet. Zajimalo by me to.

    Proste to vypneme. Neni to pro linux. Neni to bezpecne. Vypnuty pocitac rovna se bezpecny pocitac. Nemuze take dojit k chybam a poskozeni dat. Prazdny harddisk take projde auditem.

    Vyvoj software takto nefunguje. Mozna na akademicke pude kdyz se pisi nejaka teoreticka skripta.

    V komercnim prostredi je dost chyb. A je jedno zda je to otevrene ci ne. Tam mate terminy, audit, testovani, risk management, ruzna prostredi(test, produkce), zmenova rizeni,financovani, ..... Novou verzi nevydate za par minut. Sam znate lepe nez ja soude podle toho, co pisete, ze ano ? A taky vite, kdyz pisete uz par let komercni software, ze kdyz se neco nedoda, tak se to casto i nezaplati. No, nebudu Vas nejak poucovat, vite to lepe nez ja.

    Jako fakt by me zajimalo, jak Vy by jste to resil ?

    Ja si osobne myslim, ze rozmazavani v mediich nic neresi. Nebo to, ze kdyz vyjde nejaka aplikace, tak ze bude psat desitka linuxaku maily, ktere moc nevyresi.

     

     

     

    Fluttershy, yay! avatar 2.8.2009 23:27 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Myslím, že připomínek už padlo dost:

    • Speciální program jen pro MS Windows na platformě x86? Opravdu by to nešlo řešit podepsaným PDF? Nebo alespoň aplikací dostupnou i někde trošku jinde?
    • Doporučované odklikání certifikátu? To má být vtip? (Už teda vyřešeno...)
    • Povinnost služby pro všechny firmy? Nutnost rychlého vyzvednutí oproti holubovi? (Asi s tím mají počítačově negramotní problém; to si podnikatelé budou vyzvedávat poštu na dovolené, na kterou si budou muset brát specifický laptop a hledat připojení k Internetu? Kde jsme?)
    • ...

    Opravdu necítím povinnost řešit to. Prostě byly opět prošustrovány peníze daňových poplatníků a to ještě s tou drzostí, že to má být hned povinné nehledě k chybám (o přístupnosti/dostupnosti nemluvě).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Max avatar 30.7.2009 23:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Necítíš se být trochu fanatikem? Nezdá se ti, že to trochu přeháníš? ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 23:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Necítím, ačkoliv... trochu možná jo. Ale jak jsem uvedl: reklama na konkurenci na linuxovém webu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 30.7.2009 23:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Na Rootu je to bezna praxe, tak nevim cemu se divis. Penize prece nesmrdi, ani kdyz sou od MS.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Michal Fecko avatar 30.7.2009 23:21 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Penize prece nesmrdi, ani kdyz sou od MS.
    To je sice pekné aj pravdivé klišé, ale je to tak správne? Nieje Linux trochu aj o hrdosti, slobode a nezávislosti?
    30.7.2009 23:20 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    A reklamu na Porsche v soukromou firmou vlastněném magazínu o Mercedesech si představit dokážeš? :-D

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 23:28 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Ne.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7.2009 23:32 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Prostě ten odkaz na ten článek neberu jako reklamu. Já si dal tu práci a i si našel, že v dalších dílech toho seriálu  Linux klidně i vyhrál nebo byl srovnatelný s Win nebo Masoxem. Že nad GIMPem profík ohrne nos se nedivím, amatérovi by stačit mohl. Střih videa? Tam má autor pravdu. To je realita, ne reklama na MS. Chce to víc makat a ne máchat klacíkama.

    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2009 23:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Až na to, že autor se neobtěžoval zjišťováním faktů --- například existence programu Pixel (i pro GNU/Linux) nebo nějaké subjektivnější hodnocení ergonomie GIMPu. Ohledně toho videa ani nebyla zmíněna existence toho, co existuje a to evidentně někdo i (úspěšně) používá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 00:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Nj, ale jsou to vesměs legendy ;-)... Když něco dělám s videem, tak i jako skalní fanoušek linuxu asi příště rebootuju do jinak naprosto nevyuživaných widlí a udělám to v movie makeru. Minule jsem se na to vysral a pak stříhal video mencoderem (potřeboval jsem vystřihnout jednu scénu a dát na pozadí hudbu)... asi nemusím říkat jaká to byla zábava, ale co jsem měl dělat, když kdenlive vyrenderoval ve špatném poměru obrazu a žádna volba to nedokázala změnit (možná pebkac, ale fakt jsem na to nepřišel) a avidemux zase při renderu spadl (jako na potvoru pouze když byl jako zdroj to video, co jsem stříhal, s jinými to nedělal, nepomohl ani reencode v mencoderu, bylo to zakleté ;-)). Verze a tak si už nepamatuju, je to tak rok zpátky.

    No dobře, unáhlil jsem se. Příště vyzkouším aktuální verze sw, byl bych sakra rád, kdyby už to bylo lepší... Ale ve windows jsem prostě jen párkrát klikl a bylo hotovo :-(.

    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 00:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Já jsem dělal v Kdenlive relativně netriviální věci a až na pár mušek a občasnou nestabilitu jsem si nemohl stěžovat. A to bylo před více než rokem!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 08:57 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Já bohudík nikdy nic s videem dělat nemusel (kromě přehrávání :-) ), ale co si pamatuju, snad v každém článku o nějakém programu na zpracování videa tady na Ábíčku se píše, že má buďto problémy se stabilitou, nebo s ovládáním, nebo s funkcemi, případně se vším dohromady. Pár mušek, občasná nestabilita… neříká se tomu kognitivní disonance? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 09:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Důležité je, že jsem to video v pohodě upravil a funguje. Jinak ony skoro všechny tyhle multimediální aplikace mají obskurní ovládání. Třeba ty "hudební editory" pod MS Windows zpravidla vypadají tak, že bez RTFM v nich nelze udělat vůbec nic --- ty linuxové programy aspoň většinou vypadají minimálně trošku normálně. Ze všech těch programů na editaci videa jsem teda zkoušel jenom Kdenlive a to před rokem, ale fakt si nemyslím, že by to dnes bylo o moc horší než situace kolem GIMPu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Shadow avatar 31.7.2009 07:24 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Soudě podle letmého pohledu na ten článek, si s ním autor, co se hodnocení GNU/Linuxu týče, skutečně nedal tu práci a neobtěžoval se porozhlédnout se a provést alespoň nějaký menší výzkum v této oblasti. Nezmínil tak řadu alternativ (Pixel, apod.) i alternativních možností (Wine, Crossover), a díky jeho lenosti a neochotě v onom článku vypadá GNU/Linux hůř, než na tom ve skutečnosti je. Nicméně, skrytou reklamu na MS bych v tom opravdu neviděl.

    ITbiz se mi líbí minimálně kvůli jedné věci - komiks, u kterého jsem schopen se skutečně rozesmát, nebo alespoň vyprodukovat úsměv na rtech, na rozdíl od toho na Rootu. Hle, není tohle skrytá reklama na ITbiz a skrytá negativní reklamní kampaň na Root? Ne, nedělám si z tebe srandu, snažím se ukázat jednu věc. Ono je totiž občas velmi těžké rozlišit názor, lenost, hloupost či neschopnost na jedné straně, a zlý úmysl na straně druhé. Já osobně v této věci zastávám Hanlonovu břitvu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 07:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Když toho autora něco natolik nezajímá, že se opravdu neobtěžuje zjistit si základní fakta, ať nepíše. Takových článků, jako jsou ty jeho, bych tady mohl vypotit denně pět. Jenže ten jeho článek opravdu vypadá jako reklama, to bych dohromady nedal.

    Komiks na ITBIZu je obvykle opravdu dobrý, ten na Rootu je zase aspoň geeky, ač je blbý.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Shadow avatar 31.7.2009 09:17 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Povedeny "geeky" komiks byl třeba Hackles nebo Kernel Panic (ubersoft.net). Bohužel, obojí skončilo. Stejně jako překlad Hacklese do češtiny.

    Jinak autorů, kteří si nezjišťují fakta, je bohužel šílené kvantum. To víte, zjišťování faktů stojí čas, a oni chtějí už něco vypotit, aby dostali prachy, za které si koupí třeba svoje třetí Ferrari (nebo první trabant...:-D).
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 09:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    To víte, zjišťování faktů stojí čas, a oni chtějí už něco vypotit, aby dostali prachy, za které si koupí třeba svoje třetí Ferrari (nebo první trabant...:-D).

    Já chci do Švédska a OpenPandoru vzápětí a stejně si fakta zjišťuji.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 07:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Sorry Davide, ale nevím, co řešíš. Je to normální RSS box, který se načítá automaticky a bez ručního výběru. Pokud se ti odkazovaný článek nelíbí a přijde ti tendenční, přijde mi lepší stěžovat si šefredaktorce Janě Budinské.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 07:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    OK, jdu si stěžovat, pokud na to teď v tom návalu myšlenek nezapomenu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 09:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Napsal jsem a byl jsem ujištěn, že dotyčný autor končí (tedy, ještě vyjde jeden článek...) a mohu tedy klidně (jít) spát.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Shadow avatar 31.7.2009 09:19 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    V pátek v devět ráno _jít_ spát?! :-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 09:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Jo. V noci bylo docela fajn, teď začíná být vedro, takže to balím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 07:52 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Teda .. to jsem ani netusil, ze je itbiz takhle "zive".
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    31.7.2009 08:34 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Nenávist je nemoc... A vy se cítíte všichni úplně zdraví? Všichni psychiatričtí pacienti to tvrdí taky...

    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2009 08:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Wikipedia:

    Hatred (or hate) is a word that describes the intense feelings of dislike.
    ...

    To za nemoc určitě nepovažuji. Pokud ovšem nejsou emoce nemocí. Pak to chápu, ale jedním dechem dodávám, že ty to asi v tom případě taky nemáš v hlavě v pořádku.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7.2009 10:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Odkazovaný článek je opravdu otřesný. Je totiž napsaný podle dnes módní šablony vynechat důkazy a čtenáři naservírovat ničím nepodložené závěry. Problém je, že tato forma stojí a padá se znalostmi a nezávislostí autora, protože čtenáři nedává prostor udělat si vlastní obrázek.

    Shadow avatar 31.7.2009 10:41 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    +1

    Naprostý souhlas.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Jan Drábek avatar 31.7.2009 16:29 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$

    Taky souhlasím

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    31.7.2009 15:45 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se na AbcLinuxu.cz dostala reklama na M$
    Zkusil jsem si to celé (včetně tvých komentářů) přečíst znovu, trochu s odstupem. Závěr je, že jsi si musel něco vážně hodně hodně špatného šlehnout.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.