abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh

    18.10.2014 15:16 | Přečteno: 1913× | blogísek | poslední úprava: 21.5.2015 22:41

    Není to tak dávno, co jsem tady rozebíral matoucí marketing Razeru a hned je tu ještě zajímavější kauza. Je to pozoruhodné i pokud herní periferie jdou mimo vás, protože Corsair teď posral uvedení exkluzivního produktu na celé čáře – odstrašující případ jako z čítanky.

    Corsair. Značka pamětí, počítačových skříní a chlazení. Často vnímaná jako „to lepší“. S růstem eSports se rozhodli naskočit na vlnu prodeje herních periferií, protože ten trh má potenciál. První generace mechanických klávesnic od Corsairu sice trpěla softwarovými problémy, ale to jim nezkazilo reputaci získanou zřejmě díky charakteristickým hliníkovým krytům.

    Cherry Corp. mezitím „katovala kosty“, rušila výrobu kvalitnějších klávesnic a dílů, inovace spínačů v nedohlednu a kvůli omezené výrobní kapacitě přecházely nové „herní“ značky ke konkurenci jako Kailh nebo Gaote. Když se na konci roku 2013 objevila dlouho očekávaná novinka od Cherry, šlo pouze o modifikaci existujících spínačů, aby podporovaly RGB podsvícení, (čti: kryt z průhledného plastu). Tato žhavinka ovšem měla být rok exkluzivní pro Corsair (tisková zpráva [PDF]). Není velké překvapení, že konkurence Corsairu se vydala shánět spínače jinde, odtud partnerství Logitech-Omron nebo Razer-Kailh; Omron, Kailh nebo třeba Matias v mezičase pilovali podporu RGB podsvícení ve vlastních spínačích.

    Corsair pochopitelně vzápětí na CES 2014 nastartoval #hypetrain, a to úspěšně. Nicméně, trvalo dalších asi deset měsíců, než byly tak propagované klávesnice skutečně uvedeny na trh. Co hůř, Corsair zrovna tou dobou ohlásil změnu loga herní divize na jakousi podivnost aka #TrampStamp:

    staré logo nové logo

    To pochopitelně spustilo #shitstorm, #PCMasterRace se dokonce jala k sehnání 7866 podpisů k petici. Jakkoliv je taková snaha změnit obchodní strategii korporace úsměvná, dopadlo to podle jistého známého Gándhího citátu… První vyjádření zástupců Corsairu se nesla v arogantním duchu, např.:

    Here's what it boils down to. The logo is NOT going away. We have a plan and we're executing it. Period.

    As I've noted above, we are listening and we do care. We know some people are unhappy. But, as also noted, the plan just launched yesterday. We are not going to rush into some knee-jerk reaction based on a statistically insignificant number.

    Google PC gamers and you'll find numbers ranging from 15 million to 711 million PC gamers on the planet.

    O pouhé dva dny později už ale ten samý zástupce psal, že staré logo zůstává aspoň na jisté sérii klávesnic – bylo i to součástí plánu?

    Our customers spoke, we listened.

    We hear You.

    As many of you know we launched our new Corsair Gaming line of peripherals this week. We’ve received a ton of feedback on the products and new logo. We are amazed and humbled by the passion our customers have for the original Corsair sails logo. The ship + sails are here to stay and will continue to be used on all Corsair PC component products.

    However, we know many of you prefer the classic logo on our keyboards, and you’ve made your voices heard. For those of you looking for the new K70 RGB with the original sails logo, it’s currently available in North America from Newegg – just look for the SKU CH-9000063-NA. What’s more, as a direct result of your feedback, we will continue to sell and manufacture the Vengeance K70 and Vengeance K70 RGB with Cherry MX Red switches, with the sails logo, via select retailers and Corsair.com.

    Let’s keep talking!

    Zatím to bylo akorát internetové #drama, tak se pojďme podívat na skutečný technický problém!

    To, co Corsair K65/K70/K95 RGB odlišuje od konkurence, jsou již zmíněné spínače Cherry MX s RGB podsvícením. V propagačních materiálech se dočteme, že tyto klávesnice umožňují každou klávesu podsvítit jednou z 16,8 milionu barev, a to v 10 úrovních jasu:

    Change any key on the keyboard to your choice of 16.8 million colors and 10 brightness levels. You can create, save, and load custom patterns for your favorite games.

    Nejen to, pomocí softwaru od Corsairu (CUE) má být možné vytvářet různé efekty, animace s barevnými přechody. Ne že by to bylo k něčemu dobré, ale jako hračka, byť drahá ($150 až $190 v USA), proč ne? Corsair původně navíc sliboval možnost skriptování v jazyku Lua, ale pak začal drobným písmem uvádět, že rozšířené možnost přijdou až s pozdější aktualizací softwaru.

    Takže lidé si s tím začali hrát, a to včetně reverzního inženýrství (viz např. posty uživatele CalcProgrammer1 v /r/mechanicalkeyboards). Pro nás bude kritické vlákno K70 RGB keyboard incapable of displaying full color range, v němž si OP všiml, že barevné přechody nejsou plynulé jako na správně nastaveném systému nad Arduinem. K70 RGB podporuje pouze 512 barev.

    Po chvíli spekulování nad tím, že software používá pouze tři bity (místo osmi bitů) pro barevný kanál při komunikaci přes USB, a tedy by záležitost mohla být vyřešena aktualizací CUE, nastupuje detektivní práce. Ve specifikacích se uvádí následující:

    • 32-bit ARM Processor
    • Panasonic display controller

    Panasonic? CalcProgrammer1 kontroluje nabídku Panasonicu a recenze Weistangu potvrzuje, že použitý čip je Panasonic AN32181B (datasheet [PDF]).

    Hardware podporuje pouze osm úrovní jasu pro každou barvu, takže inzerovaný počet odstínů jedné barvy byl dosažitelný, pouze kdyby diody byly vlastně jednobarevné, ovšem pak by pochopitelně nešlo o RGB.

    Mezitím se zástupce Corsairu neozval, už je to přes týden… Zřejmě konzultuje s kolegy, leč nikoliv z vývojového, nýbrž právního oddělení, protože tohle zatraceně smrdí klamavou reklamou.

    Aktualizace! Zástupce Corsairu se ozval po 11 dnech s tím, že všechno je krásně růžové a kolem budou brzy jednorožci^Wklávesnice blít duhu, jenom je potřeba kompletně přepsat CUE, aby se do klávesnice posílala nekomprimovaná (rm je taky komprese) data. Co to znamená? Znamená to, že Corsair opět dodal na trh produkt, který není hotový, v dohledné době zřejmě hotový nebude a mám značné pochybnosti o tom, zda někdy hotový bude, pokud uvážíme kvalitu softwaru od Corsairu obecně. Jejich softwaru obecně? Inu, první generace klávesnic Corsair (K60/K90) měla chybu ve firmwaru, kvůli které se občas „zasekla“ nějaká klávesa, na opravu se čekalo skoro rok; aplikace pro nastavení maker na K90/M90 byla označovaná jako nepoužitelná; SSD od Corsairu měla zásadní problémy; Corsair Link sklízí hodnocení „noční můra“; samotná řada RGB-podsvícených klávesnic má problémy s fungováním v biosu, o CUE nemluvě.

    Aktualizace! Samotný vedoucí velitel Corsairu na konci února slíbil, že oprava bude za osm týdnů. A skutečně! Na konci dubna (tj. více než půl roku po objevení problému) vyšla aktualizace s novým protokolem. Corsair už sice neinzeruje 16,8 mil. barev, nýbrž pouze „Multi color, per key backlighting“, ale dokonce dostáli slibu a splnili, co se od nich očekávalo od samotného začátku – vlastně, opravdu? Nově sice dotyčné klávesnice podporují mnoho barev, jenže u toho blikají. To už opravit nepůjde kvůli omezením hardwaru. Nic pro epileptiky.

    Co dodat jiného než propagační banner k CM Storm Novatouch? Thorpe: good feeling of oneness with the cup rubber

           

    Hodnocení: 85 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.10.2014 18:13 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Vzdycky, kdyz vidim slova a slovni spojeni jako zhavinka, katovani kostu, wat, tak urcite, apod., rikam si, ze to psal urcite vecny student kolibac. :-D

    Jeste studujes nebo uz mas normalni praci? Nebo planujes do ctyriceti studovat a tim svym neplynulym projevem drmolit o klavesnicich? Tyto tve analyzy jsou take k popukani ;-)
    18.10.2014 18:36 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Čiže nie je pravda, že Corsair tvrdí, že tá klávesnica podporuje 24 bitové farby a protokol (prípadne aj hardvér) pritom podporuje len 9 bitové?
    18.10.2014 20:41 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Netusim, nechal jsem se unest. Vyraz "katovni kostu" opravdu nesnasim. Obcas to rikaji levicaci, aniz by vedeli o tom, ze se jedna o racionalni krok patrici k zivotnimu cyklu prakticky kazde spolecnosti. :-(
    18.10.2014 23:04 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Vaše chování je jako vždy primitivní. Bez elegance chrlíte své přebytečné výroky. Jak vidno, vylepšil jste se. Vyjma prezentace vlastních vadných názorů jste začal útočit na osoby jež se Vám z nějakého důvodu znelíbily. Nutno podotknout, že Vaše metoda útoku je stejně jednoduchá jako Vy sám.
    18.10.2014 23:56 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Vaše chování je jako vždy primitivní.

    Vite, ze mne nemusite cist? A dokonce nemusite ani regovat? :-)

    Bez elegance chrlíte své přebytečné výroky.

    Opet, pokud vam me vyroky vadi, jednoduse je ignorujte. ;-)

    Vyjma prezentace vlastních vadných názorů jste začal útočit na osoby jež se Vám z nějakého důvodu znelíbily.

    Pokud vam me nazory prijdou vadne, ignorujte je a usetrete si prosim silna slova. Nevim, jestli utocim, a pokud je to, co pisi, utok, tak utocim pouze na lidi, kteri v minulosti utocili na mou osobu tak, jako napr. zde hudrujici kolibac.
    19.10.2014 10:25 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Mlčet, znamená souhlasit.
    19.10.2014 17:37 port
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Ne,zna,me,ná
    Bystroushaak avatar 19.10.2014 19:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Někdy ano. Například v případě jednání politiků, pokud mlčíš, tak v podstatě souhlasíš, i když interně můžeš třeba nesouhlasit. Pokud bude skupina deseti lidí, a jedenáctý za ně bude rozhodovat stylem "teď vám seberu 19% vašeho výdělku na podporu mého rozhodování", tak pokud budou mlčet, dá se to považovat za souhlas.

    To samé v podstatě platí skoro v každém ohledu lidského soužití. "Ty stromy jsme nechali pokácet, protože nám tam vadily a nikdo se proti tomu neozval. To jasně ukázalo, že máme podporu většiny."
    19.10.2014 20:42 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Děkuji
    19.10.2014 23:24 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    To je ale pekna ptakovina. Kdyz ti doma nekdo neco ukradne, a ty tam zrovna nejsi, tak vlastne neslo o kradez, protoze jsi zrovna neprotestoval? S moralnosti nejakeho cinu nema mlceni co delat.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    20.10.2014 09:54 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    To je ale pekna ptakovina. Kdyz ti doma nekdo neco ukradne, a ty tam zrovna nejsi, tak vlastne neslo o kradez, protoze jsi zrovna neprotestoval? S moralnosti nejakeho cinu nema mlceni co delat.
    No já nevím, nejsem Bystroushaak, ale to co napsal jsem pochopil úplně jinak:
    • analogie je spíš taková že tam právě jsem a neprotestuji
    • nejedná se o otázku obecné morálnosti (koneckonců, manipulace není o moc morálnější než krádež)
    Bystroushaak avatar 20.10.2014 10:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Ano, tak jsem to myslel. Taky se to nevztahuje na automaticky postižitelné záležitosti ošetřené zákonem, jako je krádež.
    20.10.2014 11:21 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Podle me to konci na tom, zda ta strana, ktera chce neco udelat, ucinila kroky k tomu, aby se ti ostatni k tomu mohli vyjadrit, a vzala je na vedomi.

    Pokud ano, lze to povazovat za ziskani souhlasu. Je moralni povinnosti obou stran se ujistit, ze komunikace probiha spravne. Tvrzenim "mlceni znamena souhlas" se obvykle obhajuje opak. Proto se mi ta veta nelibi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 20.10.2014 14:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Pokud ano, lze to povazovat za ziskani souhlasu. Je moralni povinnosti obou stran se ujistit, ze komunikace probiha spravne.
    Tohle většinou ani není možné, protože komunikace probíhá 1:Many, kde Many je číslo třeba v jednotkách tisíc. Dotazovat se zvlášť úplně všech by bylo logisticky nesmyslné, nehledě na to, že až by se dodotazovali, tak už by se nejspíš problém nějak neoptimálně sám vyřešil. Například by strom někomu spadl na hlavu.
    Bystroushaak avatar 20.10.2014 10:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    To je ale pekna ptakovina. Kdyz ti doma nekdo neco ukradne, a ty tam zrovna nejsi, tak vlastne neslo o kradez, protoze jsi zrovna neprotestoval? S moralnosti nejakeho cinu nema mlceni co delat.
    Netvrdím, že je to morální, ale je to pozorování fungování reálného světa. Takhle se věci mají skoro pokaždé, když někdo rozhoduje z pozice síly. Pokud nevidí nějaký jasný odpor, tak to bere jako souhlas s čímkoliv, co zrovna chce udělat. Nejspíš by se to dalo i nějak pojmenovat, například jako "syndrom omezeného zorného pole mocných".
    20.10.2014 11:22 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Ja jsem to tvoje "tak pokud budou mlčet, dá se to považovat za souhlas" pochopil tak, ze tu praxi obhajujes. Pokud ne, a jenom konstatujes, ze se tak lide chovaji, je to v poradku.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 20.10.2014 14:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Obhajovat to nechci, ale mám pro to pochopení.
    20.10.2014 19:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Levičáci? Já to měl vždycky za nedílnou součást pravičáckého zmrdspeaku :-D

    Ale je fakt že pravice často a ráda obviňuje levici ze svých vlastních (zlo)činů...

    Osobně dávám přednost termínu "vylevňování". A zvyšování zisku na úkor snížené kvality za racionální krok rozhodně nepovažuji, podle mě je to podvod.
    21.10.2014 19:48 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Mel jsem na mysli ten hlooupy cesky prepis. Racionalizace nakladu je legitimni a nutna praktika. O zadny podvod se samozrejme nejedna, nikdo vas nenuti zadnych sluzeb a zbozi vyuzivat.
    Bedňa avatar 19.10.2014 00:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Heh, na plošáku máš U5 až U7, kde sú U1 to U4? Jako nečudoval by som sa že si z ľudí robia prdel a dovolia 16,7M farieb spraviť softvérovo hoci HW to neumožňuje.

    Potom je ešte otázka či nechcú ďalšie odtiene dosiahnuť frekvenčnou moduláciou čo je možné. Takže na každý signál ešte softvérovo aplikujú 32 bitov frekvenčnej modulácie a už máš 16,7M farieb a naplnia čo sľúbili. Ešte raz sa pýtam čo sú zač U1 až u4? Teda nie že by tie čipy boli pre aplikáciu frekvenčnej modulácie potrebné, ale mohlo by to napovedať viac. Možno by to zrušilo aj shitstorm.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.10.2014 00:58 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Stejně jako u mnoha levnějších displejů je možné barvy docílit postupným střídáním dvou sousedních úrovní v čase. Jde tedy o to, jak často MCU refreshuje obraz na diodách. Pokud to zvládá dvatisícekrát (2^(8-3)*^)Hz = 32*60 <= 2000) za sekundu, tak by mohlo být tvrzení plně pravdivé.

    Obvod zvládá přenosy na 10 MHz, to by na přenos registrů s jasy za 500usec bohatě stačilo, (144/2=72)*8=576. Ale synchronizace s framováním obvodu není asi jednoduše podporovaná.

    Zásadním problémem se ale zdá, že obvod překresluje matici jen na 194 Hz, specifikace periody 12,336 clks ( approx 194 Hz @ 2.4 MHz internal clock). Takže časový dithering na 2 kHz možný opravdu není. I když na každou fázi má 1024 clocků a je tam možnost nastavit počty opakování ??? Pokud by šlo zkrátit cyklus a jas nastavovat v těch 8 proudových úrovních (které lze ještě celkem jemně globálně konfigurovat), tak by bylo kvalitní zobrazení realizovatelné.

    Kolega ovšem pro podobný počet LED dithering a přehrávání "1D videa" na slušné frekvenci zvládá s malým MIPSem na baterku. Ale malé obvody má u každé dvojice LED.
    19.10.2014 10:51 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Keď som ten blog a tie príspevky na Reddit čítal, tak mi hneď napadlo, že by bolo vhodné pripojiť to k osciloskopu a hneď by bolo jasné, čo presne sa tam deje (a či je teda možnosť, že hardvér podporuje aj viac farieb).
    19.10.2014 03:47 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Tak tomu teda říkám bouře ve sklenici vody.

    Spíš bych tomu řekl #1stworldproblemsgate :D O tom, že se někdo někde čilí a peticuje kvůli logu, no to už vůbec.
    Fluttershy, yay! avatar 19.10.2014 11:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Zrovna klamavá reklama není nic nového a nebylo by od věci se jí zbavit jednou provždy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.10.2014 12:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Co hůř, Corsair zrovna tou dobou ohlásil změnu loga herní divize na jakousi podivnost aka #TrampStamp. To pochopitelně spustilo #shitstorm, #PCMasterRace se dokonce jala k sehnání 7866 podpisů k petici.
    Cože? :-D Tak takovej first world problem už jsem dlouho neviděl :-D
    Fluttershy, yay! avatar 19.10.2014 12:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Představ si, že by nějaká jiná značka vnímaná jako prémiová obrátila svoji image na zcela odlišného zákazníka. Automobilismus je populární, tak dejme tomu, že Mercedes by místo té své hvězdoidní věci začal používat #TrampStamp a vedle toho nápis Mercedes v MS Comic Sans.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.10.2014 13:52 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    (屮 `Д´)屮? Pořád by #to byla #ptákovina, která #sotva stojí za !hoďku strávenou @psaním #blogu, IMHO :D \m/ (ˇ_ˇ') @find trollpost.jpg
    19.10.2014 14:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Comic Sans nepozoruju... A first world problémy s Mercedesama taky nemam :-D
    randy avatar 20.10.2014 23:08 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    nevidim na tom nic hrozne, aj ked viac sa mi pacia tie ich plachty. ale zas..riesenie je jednoduche Fix Your "Corsair Gaming" Logo - Super Legit Modding Guide :))))
    R>
    19.10.2014 13:01 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Ty hashe pred kazdym druhym slovem - to ti blbne klavesnice nebo mozek? :-D
    Fluttershy, yay! avatar 19.10.2014 13:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    Před každým druhým slovem? Možná bys neměl šmírovat cizí monitory přes záclony.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.10.2014 20:33 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Corsair #rgbgate aneb Jak neuvést produkt na trh
    +1

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.