abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 11:55 | IT novinky

    Společnost Perplexity AI působící v oblasti umělé inteligence (AI) podala nevyžádanou nabídku na převzetí webového prohlížeče Chrome internetové firmy Google za 34,5 miliardy dolarů (zhruba 723 miliard Kč). Informovala o tom včera agentura Reuters. Upozornila, že výše nabídky výrazně převyšuje hodnotu firmy Perplexity. Společnost Google se podle ní k nabídce zatím nevyjádřila.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 34 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20250812 mikrokódů pro své procesory řešící 6 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.25 programovacího jazyka Go (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.8. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.8. 13:00 | IT novinky

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedie prohrál v Británii soudní spor týkající se některých částí nového zákona o on-line bezpečnosti. Soud ale varoval britského regulátora Ofcom i odpovědné ministerstvo před zaváděním přílišných omezení. Legislativa zpřísňuje požadavky na on-line platformy, ale zároveň čelí kritice za možné omezování svobody slova. Společnost Wikimedia Foundation, která je zodpovědná za fungování

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.8. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 nástroje pro synchronizaci dat mezi vícero počítači bez centrálního serveru Syncthing (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.8. 12:33 | IT novinky

    Americký prezident Donald Trump se v pondělí osobně setkal s generálním ředitelem firmy na výrobu čipů Intel Lip-Bu Tanem. Šéfa podniku označil za úspěšného, informují agentury. Ještě před týdnem ho přitom ostře kritizoval a požadoval jeho okamžitý odchod. Akcie Intelu v reakci na schůzku po oficiálním uzavření trhu zpevnily asi o tři procenta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    11.8. 04:55 | Nová verze

    Byl vydán Debian GNU/Hurd 2025. Jedná se o port Debianu s jádrem Hurd místo obvyklého Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    11.8. 02:44 | Komunita

    V sobotu 9. srpna uplynulo přesně 20 let od oznámení projektu openSUSE na konferenci LinuxWorld v San Franciscu. Pokuď máte archivní nebo nějakým způsobem zajímavé fotky s openSUSE, můžete se o ně s námi podělit.

    lkocman | Komentářů: 6
    9.8. 21:11 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13 s kódovým názvem Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (52%)
     (18%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (16%)
    Celkem 390 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    12.10.2007 10:17 | Přečteno: 1075× | realita

    Tenhle post je určený hlavně pro následující uživatele Ja., Isah, Fiona (Fí), masožravápalma, Lynn, frdrx, kubishta, vencour, karoliner, Radovan, dvh, kteří reagovali na můj předchozí post. Samozřejmě si ho můžou přečíst i ostatní a můžou také reagovat.

    K tomu postu mě přivedly některé reakce na předchozí post.

    A teď k té hlavní otázce, největší impuls dala asi Ja.. Zajímalo by mě, když už má holka takovýhle nebo aspoň částečně podobný zájmy, jakýho by hledala partnera (stejný nebo jiný zájmy, nebo na zájmech jí nezáleží, ale je pro ní důležitá osobnost)? Radovan napsal, že hledá podobnou holku sobě a on má podobný zájmy, co jsem psal. Ale je vůbec šance, že když nějakou takovou najde, tak zrovna ona bude chtít chlapa se stejnýma zájmama?

    Takže jestli se zmínění můžou vyjádřit - ženy pokud by napsaly, jestli mají za partnery/hledají spíš chlapy se stejnými zájmy nebo radši jiné zájmy, případně, jestli jsou pro ně zájmy partnera důležitým prvkem, nebo se spíš soustředí na jeho vlastnosti (sebevědomý, vstřícný, chápající atd.) (masožravápalma, jestli zjistí i máti, budu rád:-))

    A zmínění pánové, kteří znají takové dívky, pokud by se jim podařilo zjistit, jaký typ přítele hledají nebo plánují hledat ony.

    A pánové, kteří jsou již v manželství, jestli by mohli napsat, nakolik mají z těch vlastností shodných s těmi, co jsem psal a jestli tedy jejich manželky k sobě vybraly muže se stejnými nebo různými zájmy.

    Pro jistotu zopakuju znovu, nikoho nehledám k seznámení, ikdyž to tak možná vypadá. Přítelkyni hledá Radovan, takže pokud by měl zájem, nabídky můžete posílat jemu, ale nejdřív to proberte s ním, nejsem dohazovač.

    Pokud se budete cítit ohroženy, že by vás (převážně dámy) začal někdo lovit, když byste odpověděly, tak samozřejmě odpovídat nemusíte vůbec, nebo můžete do diskuze odpovědět anonymně, případně mi můžete poslat anonymní email z profilu. Za odpovědi budu samozřejmě rád.

    Díky za váš čas a případnou odpověď.

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.10.2007 11:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Nechci ti do toho kecat, ale nepřijde ti tohle nimrání se v tom jestli existuje či neexistuje nějaká ženská takhle úchylně zaměřená zcela mimo mísu? Většinou s pochopením podobný blog přeskočím, tak jako tomu je poslední dobou již s blogposty Jana Jílka - Stridera (za správnost jména bych krk nedal obvykle jen zahlédnu Strider a jdu dál..). Bohužel díky kopě hlušiny mi tak může uniknout i třeba zajímavá informace, ale co se dá dělat.

    Ale když už jsi byl tak zvídavý.. já takovou jednu znám, řečeno ovšem s mírnou nadsázkou jednoho otřepaného vtipu: "Vykopej si svoji.." Není to naše mamča, ale jedna z mých žen, které s naší mamčou tvoří dokonalou ženu. (Tak jako já pro ni asi s její spoustou mužíků tvořím dokonalého muže)
    12.10.2007 11:21 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Me to jako pruzkup pride docela dobry. Pokud zminene damy odpovi rad si to prectu:-)
    V podstatě nic nevím
    12.10.2007 11:24 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Nechci ti do toho kecat,...
    No, neboj, vic toho nebude, nebudes muset nic preskakovat. Blby je, ze bohuzel nemam melouny, abych mohl prastit s praci a objizdel bych CR/SR a hledal vsude mozne. Hazet nejaky takovy dotazy na nejaky seznamky ala libimseti je taky hodne zbytecny. ABClinuxu je zamereny tim spravnym smerem, tak jsem se proste tady chtel zeptat.
    Ale když už jsi byl tak zvídavý.. já takovou jednu znám, řečeno ovšem s mírnou nadsázkou jednoho otřepaného vtipu: "Vykopej si svoji.." Není to naše mamča, ale jedna z mých žen, které s naší mamčou tvoří dokonalou ženu. (Tak jako já pro ni asi s její spoustou mužíků tvořím dokonalého muže)
    Hmmm, tohle moc nechapu, jak to myslis ...
    12.10.2007 11:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Asi tak. Naše mamka je skvělá a žádnou jinou s Bobšínkem nechcem. Na druhou stranu jsou věci které ji moc neberou a já po nich strádám. Takže na ty mám jiné ženy. No a všechny dohromady tvoří dokonalou ženu, protože osoba která by dokázala v sobě sjednotit vše prostě neexistuje. A totéž platí i naopak.

    Marně neplatí že žárlivost je nemoc. Rozumný chlap si totiž nenárokuje víc pozornosti než se mu dostává. Pokud není spokojen, tak má jít o dům dál, dokud nenarazí na ženu, která mu jí dá tolik kolik potřebuje, resp. jí nebudou vadit jiné ženy které doplní požadovanou míru.

    Bylo by poněkud přízemní zužovat tuto pozornost pouze na sex. Zvolím zcela exemplární příklad. Rád si zapařím, naše mamka ne. A lépe se to paří s někým koho mám rád a kdo má rád také mě a naši mamču. Označení "moje žena" je pochopitelně jistá nadsázka. Nicméně vyjadřuje přeci jenom hlubší a trvalejší vztah než kdyby byla řeč o kamarádce.
    12.10.2007 12:37 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Na druhou stranu jsou věci které ji moc neberou a já po nich strádám. Takže na ty mám jiné ženy.
    Teda musim priznat, ze ty si umis asi dobre vybirat, ale asi jsi tezko hledal vsechny ty zeny, zvlaste pak tvoji "mamku". Mozna se pletu, ale mam dojem, ze spousta zen by nedokazala byt takovemhle vztahu, rekl bych skoro polygamnim (a tim ted nemyslim jenom sex) - ale k tomu by se mely spis asi vyjadrit zase zeny. No, tohle me docela prekvapuje, ale nebudem to dal rozpitvavat.
    Pokud není spokojen, tak má jít o dům dál, dokud nenarazí na ženu, která mu jí dá tolik kolik potřebuje, resp. jí nebudou vadit jiné ženy které doplní požadovanou míru.
    No, tohle je docela zajimavej pozadavek. To by me taky zajimalo, kolik zen by tohle akceptovalo. Ale zadnej dalsi post k tomu psat nebudu, takze jestli chteji damy reagovat, tak at to napisou sem.
    Označení "moje žena" je pochopitelně jistá nadsázka. Nicméně vyjadřuje přeci jenom hlubší a trvalejší vztah než kdyby byla řeč o kamarádce.
    Zajimavy, takze rozdelujes vztah k zenam do tri kategorii. Manzelka, "moje zena" a kamaradka. Vida, clovek se dozvi zajimavy veci.
    Isah avatar 12.10.2007 17:03 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    S tímhle souhlasím, také to tak děláme. Připadá mi to tak v pořádku, o to víc se z akce těším na manžela.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 12.10.2007 11:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Ty jo, jako bys neměl s kym rozumnym jít na pivo, že to řešíš tady ;-)

    Buď sám sebou a doufej, že vrána k vráně sedá. Takové problémy, jako řeší On, musí přece řešit i Ona, to jak najít.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    satanatas avatar 12.10.2007 11:23 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    mno, moje manželka si moc nerozumí s počítačem ani s technikou(linux jakžtakž ovládá), poslouchá úplně jiný styl hudby než já, když už má čas číst, tak úplně něco jinýho než já a na nějaký to umění není čas(mě se dalí docela líbí, ale nemám zase umělecký cítění). závěr: sem s ní velmi spokojen a za žádnou mentalovou linuxačku bych ji neviměnil. :-}
    eXces avatar 12.10.2007 11:41 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Linuxák:-D
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    12.10.2007 11:54 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ma manzelka nema rada linux a v podstate vetsina veci, ktere delam ji nezajimaji. Ji to obcas vadi, me ne. Prijmam ji takovou jaka je, proste co clovek to individualita a budto to akceptujeme nebo ne ;-). Podle me harmonicke souziti neni zalozeno vyhradne na spolecnych zajmech, ale je to spise o lasce a svobode, kterou davate jeden druhemu.

    Ty "spolecne zajmy" se nekdy mohou obratit i proti. Napr. znam z doslechu manzele, kteri se rozvedli kvuli sve spolecne bridzove vasni :-)
    12.10.2007 12:50 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ji to obcas vadi, me ne.
    Asi zalezi na tom, jak to presne myslis, ze ji to vadi.

    A nevadi ti ani, ze ji to treba vadi a ze potlacuje svoje zajmy na ukor tvych? Nevadi ti, ze by chtela delat spolecne nejaky veci, ktery ma taky ona rada? Mozna je treba tvoje manzelka drsna a dokaze svuj smutek dobre schovat, ale vetsina zenskych jsou otevrene a kdyz by treba musely svoje zajmy potlacovat na ukor tvych, tak budou smutne a pokud nejsi slepej, tak si toho vsimnes a pokud nejsi bezcitnej, tak ti to nebude jedno.
    Podle me harmonicke souziti neni zalozeno vyhradne na spolecnych zajmech, ale je to spise o lasce a svobode, kterou davate jeden druhemu.
    Jojo, rika se, laska, svoboda, tolerance, ustupky-kompromisy. Ale opravdu to funguje? Zrovna tvuj priklad. Delas spoustu veci, ktery manzelku nezajimaji a ji to vadi. Ona dela ustupky na ukor svych. Mozna neni tak narocna a ma svoje zajmy, se kteryma si vystaci, kdyz zrovna ty provozujes svoje zaliby. Samozrejme netusim, jak to u vas vypada, mozna mate krome tech ruznych zajmu i dalsi spolecne zajmy, ktere provozujete spolecne a uplne si tak vystacite. Ale pokud byste meli mit oba ruzne zajmy a budete je kazdy delat sam (nebo s nekym cizim), bude to krome papirovyho manzelstvi jeste nejakej vztah?
    Ty "spolecne zajmy" se nekdy mohou obratit i proti. Napr. znam z doslechu manzele, kteri se rozvedli kvuli sve spolecne bridzove vasni
    Jo, tak to je vtipny:-) Mozna nemeli hrat proti sobe, ale spolu v tymu:-) Tezko ale rict, co presne jim bridz zpusobil.
    vencour avatar 12.10.2007 12:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Dokud společně plánujete a sníte, je fajn. Pak je to jen přežívání.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.10.2007 13:21 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Dokud společně plánujete a sníte, je fajn. Pak je to jen přežívání.
    Osobni zkusenost nebo pouze poznatek z pozorovani okoli?
    vencour avatar 12.10.2007 13:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Obojí. A se všim jde včas něco dělat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.10.2007 13:53 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    A se všim jde včas něco dělat.
    Kdyz uz se v tom stourame, a ja jsem docela stoura a zajima me to az do konce, rozepsal by ses trosku? (jako vzdy dodam, jenom pokud chces a nebude ti to neprijemny).
    vencour avatar 12.10.2007 16:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    To je jako s citátama, dokud je nezponáš na vlastní kůži, tak do tý doby to jsou jen klišé a fráze.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.10.2007 14:04 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    :-) koukam, ze si to pekne rozpitval.

    A nevadi ti ani, ze ji to treba vadi a ze potlacuje svoje zajmy na ukor tvych?

    Proc by mi melo vadit, ze to vadi ji? Ona se sama rozhodla, ze ji to bude obcas vadit ;-). Sve vlastni zajmy nepotlacuje, tedy urcite ne kvuli me, jeji zajmy respektuji.

    Nevadi ti, ze by chtela delat spolecne nejaky veci, ktery ma taky ona rada?

    Predpokladem je, abychom tu spolecnou vec delali radi oba. Pokud se shodneme, nic nebrani tomu, abychom to delali. Pokud se neshodnem, tak mame oba dva dost lasky k tomu druhemu, abychom sami pochopili, ze nutit nikoho k nicemu nema cenu, protoze pak je to obycejna manipulace.

    Mozna je treba tvoje manzelka drsna a dokaze svuj smutek dobre schovat, ale vetsina zenskych jsou otevrene a kdyz by treba musely svoje zajmy potlacovat na ukor tvych, tak budou smutne a pokud nejsi slepej, tak si toho vsimnes a pokud nejsi bezcitnej, tak ti to nebude jedno.

    Nezbyva mi nic jineho, nez verit, za jsem si vzal uprimneho laskyplneho cloveka, ktery nepodleha zbytecnemu sentimentu a smutku. Nastesti uz se to 5 let, az na vyjimky, celkem potvrzuje ;-)

    Ale pokud byste meli mit oba ruzne zajmy a budete je kazdy delat sam (nebo s nekym cizim), bude to krome papirovyho manzelstvi jeste nejakej vztah?

    Samozrejme ze to bude vztah. Copak ty dokazes milovat cloveka jen kdyz je prave ted jen a jen s tebou a dela presne to co chces zrovna delat ty sam? To je lepsi vzit si za zenu treba pocitac, ten ti nikam neutece a bude te poslouchat na kazde kliknuti - i kdyz ani tam neni uplna zaruka :-D

    -----
    Bridz se hraje v paru, je to parova kooperativni karetni hra 2 proti 2 ;-)
    12.10.2007 15:08 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    koukam, ze si to pekne rozpitval.
    hmmm, asi blba vlastnost, ale obcas jsem hnusnej stoura - tak doufam, ze ti to moc nevadi:-) akorat se proste necitim dobre, kdyz necham neco nedoresenyho
    Proc by mi melo vadit, ze to vadi ji? Ona se sama rozhodla, ze ji to bude obcas vadit
    Zajimavej pristup. Ale fakticky mas pravdu - ona se rozhodla a pokud ji to vadi, muze to zmenit.
    Samozrejme ze to bude vztah. Copak ty dokazes milovat cloveka jen kdyz je prave ted jen a jen s tebou a dela presne to co chces zrovna delat ty sam?
    Mam si to predstavit tak, ze se dva lidi milujou, jsou manzele, "tvori rodinu", ale zaliby ma kazdy jiny a travi je jinak?

    Teba takova fiktivni situace. Pres tyden-manzele rano vstanou, postaraji se o deti, daji je do skoly, pak do prace, odpoledne z prace pro deti, s detma ukoly, trosku si zahrat a pak jde manzelka delat svoje zaliby a manzel taky svoje zaliby a vecer pripadne sexik. O vikendu jedou treba nekam s detma, manzelka stravi den s detma treba prochazkou, tatik si s detma zahraje treba s micem. Ale jinak spolu manzele volny cas netravi, protoze kazdej ma jine zaliby a tak je provozuji samostatne. A reseni ala Aleš Kapica Naše mamka je skvělá a žádnou jinou s Bobšínkem nechcem. Na druhou stranu jsou věci které ji moc neberou a já po nich strádám. Takže na ty mám jiné ženy...Rád si zapařím, naše mamka ne. A lépe se to paří s někým koho mám rád a kdo má rád také mě a naši mamču. je asi hodne neobvykly, ikdyz je urcite zajimavy reseni.
    kdyz je prave ted jen a jen s tebou a dela presne to co chces zrovna delat ty sam?
    No, to je prave ta otazka. Samozrejme, muzes ji milovat ikdyz budete delat kazdej neco jinyho, pokud vas nebude mrzet, ze to delate bez toho druhy (pripadne jeste s nekym jinym) [tady me napada film Postriziny, kdy spravce pivovaru byl zazranej do delani piva a jeho manzelku to moc nebralo]. Ale jde o to, jestli bys takhle oddelene chtel stravit celej zivot a proto bych rek, ze prave spolecny zajmy by mohly byt do spolecnyho zivota dobra vec (ikdyz v pripade bridge to asi pravda nebude:-)), protoze pak muze par travit spolu i chvile i stejne zaliby a pokud by to byla treba i zaliba, ktera se provozuje individualne (napr. cetba knizky), tak pokud budou mit radi manzele stejny nebo aspon pribuzny styl, tak si maji o cem povidat.

    Taky jsem cetl nazor, ze pokud maji zaliby ruzne, muzou se vzajemne do tech zalib vpravit. Ale tohle bude fungovat jenom v pripade, pokud budou mit o tu druhou zalibu aspon zajem. Cili napr. ctenar odborne literatury o kosmu muze lehce tenhle zajem prenest i na osobu se zajmem o scifi, ale pochybuju, ze by nejaky scifista dokazal nenasilne primet osobu se zajmem o telenovely (a naopak samozrejme).

    Jasne, on se clovek muze prekonat a rict si "OK, kaslu na scifi, moje pritelkyne chce, abych se s ni dival na telenovely, tak se s ni budu divat", ale jak dlouho to dokaze vydrzet?
    Bridz se hraje v paru, je to parova kooperativni karetni hra 2 proti 2
    No jo, tak v tom pripade si musi manzele nahravat:-) (netusim, jak se to hraje, tak to ber jenom jako vtipek)
    12.10.2007 16:58 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ale fakticky mas pravdu - ona se rozhodla a pokud ji to vadi, muze to zmenit.

    Ano, vnimas to spravne. Pokud ji to bude vadit, muze me opustit. Je to urcite lepsi, nez prozit zivot ve vycitkach a smutku z nepovedeneho vztahu.

    Mam si to predstavit tak, ze se dva lidi milujou, jsou manzele, "tvori rodinu", ale zaliby ma kazdy jiny a travi je jinak?

    Pokud to tak obema vyhovuje, proc by tak nemohli zit a 'tvorit rodinu'?

    Ale jde o to, jestli bys takhle oddelene chtel stravit celej zivot a proto bych rek, ze prave spolecny zajmy by mohly byt do spolecnyho zivota dobra vec

    Pokud si myslis, ze je tvuj zivot oddeleny od tve divky/zeny tim, ze nemate(nebo mate - viz ten bridz :-)) spolecne zajmy, tak asi tezko nekdy naleznes klidny, laskyplny vztah - samozrejme pokud jej vubec hledas ;-). Uvaz, ze ve vasich zivotech se mohou stat i takove veci jako nehoda, nemoc, nevera, dite. To jsou vsechno veci, ktere vas mohou velmi lehce a rychle vzdalit od vasich dosavadnich spolecnych zajmu.

    Co se stane pak?

    Pokud tva "laska" predem vyzaduje podminky, tak to proste neni laska, ale tva osobni potreba vztahu za predem dohodnutych podminek. Muze to byt fajn, ale je to pomijive a mel bys s tim pocitat...
    vencour avatar 12.10.2007 17:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Život je dynamický a mění se, stejně jako představy o něm.

    A s tim kupčenim souhlasim. Kdo s čím zachází, tak na to dojede.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Isah avatar 12.10.2007 17:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Já souhlasím s tím co napsal Aleš, protože v rozmanitosti je síla a obohacujete jeden druhého. V kvalitním vztahu je třeba manžel rád, že si manželka zašla s kamarádkami na diskotéku a dobře se pobavila. Lepší příklad je ten Linux. Já o něm věděla už dřív, ale nikdy mi to nikdo nevysvětlil ani nepředvedl, tak to šlo mimo mně. Když jsem chodila s manželem, mohla jsem se kdykoliv zeptat, ukázal, vysvětlil, předvedl a nechal mně ať dělám co umím. Poskytl mi jiné úhly pohledu na řešení problémů, díky němu jsem objevila něco co mně zaujalo. A takhle je to se spoustou věcí. Hodně ví o vesmíru a já se moc těším až půjdeme do Planetária a dozvím se nové věci.

    Totéž jsou knihy. SF ani fantasy mně nikdy moc nebralo, ale půjčil mi to a mně se to líbilo. Zase mně nějak obohatil. Myslím, že daleko více než společné zájmy je snaha o porozumění tomu druhému, včetně nahlédnutí do jeho zálib. Spíš je to takové nadšení pro poznávání. Když budete pořád dělat to samé, i když spolu, přestane vás to časem bavit.

    Připadá mi, že to bereš moc kategoricky,ale to v životě moc nefunguje. Je dobré mít podobné zájmy a záliby, ale člověk by měl také umět být sám se sebou. Dle mého je to i dost důležitá životní potřeba mít občas chvíli jen sám pro sebe, srovnat si myšlenky.... I ženská s podobnými zájmy ti časem poleze na nervy. Není pořád posvícení, zamilovanost časem vyprchá a nastane čas na vztahu i na sobě pracovat. Snad je to co píšu trochu srozumitelné.

    Jedna z krizí je, když se vám narodí mimi. Tam je pak opravdu vidět, kdo ve vztahu dává nebo jen bere. Pak už není tolik času na tvé zájmy, hodně dáváš tomu dítěti a rád.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    12.10.2007 15:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Podle me harmonicke souziti neni zalozeno vyhradne na spolecnych zajmech, ale je to spise o lasce a svobode, kterou davate jeden druhemu.

    Mit cloveka, ktereho mas rad a on ma rad Tebe je dobre. Mit cloveka, ktery navic taky rad hackuje Linux/ na Linuxu, posloucha stejnou hudbu jako ty a zajimaji ho stejne knizky, je lepsi. Vyzkouseno :-)
    ^D
    12.10.2007 15:37 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Hehe, to si neodpustim. Cekal jsem, jestli se ozvou anicka nebo johanka (tyhle dve vim, ze do linuxu delaji a znam je pres inet delsi dobu, ty ostatni slecny, co se ozvaly, jsem poznal az ted). to jen takova vsuvka. A pro stoury opet: ne, nehledam slecnu a ne, nechci sbalit anicku ani johanku:-)
    Mit cloveka, ktery navic taky rad hackuje Linux/ na Linuxu, posloucha stejnou hudbu jako ty a zajimaji ho stejne knizky, je lepsi. Vyzkouseno
    Jsme rad, ze nejsem nejak moc mimo a ze aspon nejaka slecna to vidi podobne:-) A navic to i podporuje osobni zkusenosti:-)
    12.10.2007 16:30 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    No jo. Nekdy si rikam, ze zmizet z netu, na tlachani na abicku si poridit chlapsky pseudonym a pockat, nez na me linuxaci zapomenou, by mohlo byt sem tam i docela prijemne :-) Jenze Johanka to pred par lety v podstate udelala a stejne ji porad zna kazdy, takze bych se asi zbytecne namahala :-D

    Pokusy o sbaleni (byt marne) mi nijak zvlast nevadi, ale mailbox plny mailu, ktere patri spis sem do poradny, byva obcas otrava :-)
    ^D
    12.10.2007 16:53 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Jenze Johanka to pred par lety v podstate udelala a stejne ji porad zna kazdy, takze bych se asi zbytecne namahala
    Jojo, musis to resit obracene - nejdriv to anonymne otuknout (pripadne pod nejakou falesnou prezdivkou) a kdyz zacne spousta chlapu opruzovat, tak proste prestanes tu prezdivku pouzivat:-) BTW: to je spatny, ze te linuxaci znaji?

    Na druhou stranu, urcite jsi pro spoustu Linuxaku vyzvou:-)
    Pokusy o sbaleni (byt marne) mi nijak zvlast nevadi, ale mailbox plny mailu, ktere patri spis sem do poradny, byva obcas otrava
    No to si ale protirecis - ty emaily urcene spis do poradny jsou zaroven i pokusem o baleni:-) Takze bud ti vadi baleni a plnej mailbox, nebo ti to nevadi:-)
    12.10.2007 22:40 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Myslim, ze by ten pseudonym nemel ani cenu. Jinak jses uz stala legendou stejne jako tva kolegyne, takze bych si nedelal nadeje, ze se na tebe rychle zapomene. Urcite zustanes clenum komunity v pameti, alespon pro ty soucastne. A ani bych se nedivil, kdybys byla znama i za 100 let.
    12.10.2007 22:30 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Johanka se nejak vytratila z linxovych serveru, uz dlouho prispiva jenom symbolicky, od te bych odpoved necekal.
    12.10.2007 17:03 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Urcite, preju Vam vse nejlepsi :-)!
    12.10.2007 13:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ta jedna kterou znám si hledá někoho, kdo jí bude mít rád, bude k ní férovej a komu bude moct důvěřovat. To že musí být tělesně a duševně vpořádku, mít smysl pro humor a dost inteligence a šarmu není třeba zdůrazňovat. Rád bych si myslel, že jsem takovým mohl být já, leč o tom raději nepřemýšlím, protože jsem vždycky "lovil" nějaké jiné. Nikoho takového jsem s ní zatím neviděl, takže je sama a dělá dobře. Ty co po čase sleví z nároků jsou kravičky... Nevím proč, ale přijde mi, že holky se zálibou v Pratchettovi mají něco (docela dost) do sebe. Možná se shlédla v Susan, co já vím...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    12.10.2007 13:20 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ta jedna kterou znám si hledá někoho, kdo jí bude mít rád, bude k ní férovej a komu bude moct důvěřovat. To že musí být tělesně a duševně vpořádku, mít smysl pro humor a dost inteligence a šarmu není třeba zdůrazňovat. ...Nikoho takového jsem s ní zatím neviděl, takže je sama a dělá dobře.
    Hehe, ze bysme rozjeli seznamku?:-) Pripadni zajemci se hlasi u frdrx o email/icq/jabber na tuto slecnu:-)
    Nevím proč, ale přijde mi, že holky se zálibou v Pratchettovi mají něco (docela dost) do sebe. Možná se shlédla v Susan, co já vím...
    Jojo, Susan:-) To je super baba:-)

    A ted nekdo zacne, ze jsem ujetej, kdyz o knizni postave rikam, ze je "super baba":-) Takze timto jsem to rekl sam, takze uz to sem psat nemusite:-)
    12.10.2007 13:25 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Vona ani ta z toho filmu není k zahození...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    12.10.2007 13:48 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    to je urcite pravda, ale to uz mluvis o konkretni herecce Michelle Dockery, to uz neni tak ulitly, kdyz se ti libi herecka:-) Ale postava Susan je zajimava.
    12.10.2007 13:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Michelle už není tak zajímavá jako Susan kterou hraje, to je rozhodně pravda.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Luk avatar 12.10.2007 14:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Jojo, Susan To je super baba

    A ted nekdo zacne, ze jsem ujetej, kdyz o knizni postave rikam, ze je "super baba" Takze timto jsem to rekl sam, takze uz to sem psat nemusite
    Tady je také jedna super baba (případně i tahle). A říkejte si, co chcete, třeba že jsem superujetý :-D Každopádně je to dobrá partie ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.10.2007 15:30 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    A říkejte si, co chcete, třeba že jsem superujetý
    Tak chlape, di se lecit!!! Na linuxovym serveru davat odkaz na microsoft.com, to je o hubu:-D (just joke:-))

    Ale mas recht, partie by to byla asi dobra:-) Akorat nevim, to by spis doma vypadalo jako ve valce Roseovych:-D, akorat bysme po sobe nehazeli talire, ale snazili se navzajem hacknout OS:-)
    12.10.2007 14:05 disorder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Nevím proč, ale přijde mi, že holky se zálibou v Pratchettovi mají něco (docela dost) do sebe.
    pretoze citaju? ale uplnou nahodou tiez jednu poznam (ale nastastie cita aj lepsie veci :P)
    12.10.2007 14:27 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Slepičky co nečtou nic vůbec se do srovnání vůbec nedostanou. Pozor, Pratchett není zdaleka jenom nějaké fantasy. Je mnohem hlubší a lepší než si lidé myslívají. Je to určitý druh smyslu pro humor, který jeho čtenáři mývají, a který mi je sympatický.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    12.10.2007 14:48 disorder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    ja som sa od neho pokusal citat nejaky discworld a po par desiatkach stran som to so znechutenim odlozil, viac som nevydrzal -- prislo mi to ako keby autor nasilu potil nejaky sfetovany absurdny humor (na styl adamsa (h2g2 alebo dirk gently) v nejakom fantasy svete, ale uplne nevtipne)
    12.10.2007 14:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Možná to bylo překladem? Nebo to prostě není pro tebe.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    12.10.2007 14:56 disorder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    urcite to nie je pre mna, fantasy vacsinou vobec nemusim a IT crowd je tiez podla mna uplna trapnost. aj medzi svojimi som divny :D
    Václav 12.10.2007 15:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ten Pratchettovský druh humoru mi v lecčems připomíná Cimrmana. Ať už neotřelým nápadem, nebo inteligentními narážkami na na naši historii, náboženství...

    Mimochodem, v mém okolí se nevyskytuje moc holek které nečtou. Naštěstí :) A většinou jsou to Fantasy, Sci-Fi, případně horrory (S. King). Žádné románky :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.10.2007 15:40 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Mimochodem, v mém okolí se nevyskytuje moc holek které nečtou. Naštěstí :) A většinou jsou to Fantasy, Sci-Fi, případně horrory
    Napis, co znamena "v mem okoli"? Treba se to nejakym dalsim hledajicim dusim (jako napr. Radovan) bude hodit. A me to celkem taky zajima, v jaky oblasti se urojilo divek se smyslem pro scifi, fantasy a horory?:-)
    Václav 12.10.2007 15:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Ve fantazácké a RPG komunitě :) například.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.10.2007 16:48 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    tak ted uz je to jednoduchy:-) staci udelat prunik mnoziny linuxacek z root.cz a abclinuxu.cz a mnoziny uzivatelek z andor.cz a mame hledanou skupinku. Akorat si nejsem jistej, jestli pocet prvku tyhle mnoziny bude neco vic nez nula:-)

    Ale obecnej postup by tak mohl vypadat:

    (1) najdi komunitni servery zamerene na hledane zajmove cinnosti a ziskej seznam uzivatelek

    (2) udelej prunik mnozin uzivatelek ziskanych v bode jedna a mas hledane osoby

    :-D
    Václav 12.10.2007 19:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Hm, jsem členem obou komunit a zatím je průnikem prázdná množina :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.10.2007 19:48 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Prázdná množina krásných koček :-D
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    12.10.2007 13:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Díky že jsi mi sem dal inzerát, já bych si ještě doplnil vizitku: Moje malé muzeum. Je to jen koníček, živím se jako automechanik. ;-)
    Ale zpět k dotazu - našel jsem ve svém bližším okolí dvě přibližně odpovídající, jedna se někam ztratila a u druhé bylo (je) obsazeno :'-( Plus pár dalších, ale když to velmi stručně shrnu, nepotkal jsem takovou, se kterou bych strávil zbytek života... Ale fakt je mimo moje možnosti seznámit se pěttisíckrát do roka :-D
    12.10.2007 13:50 RF | blog: rf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Díky že jsi mi sem dal inzerát,
    To doufam nemyslis ironicky. Jinak se omlouvam. Ale pokud bys mel zajem, zkus pozadat frdrx o kontakt na ty jeho znamou:-) Byla by docela prca, kdyby z tohohle trapnyho blogu vzeslo aspon neco dobryho:-)
    Moje malé muzeum
    Dobry:-) Ja mam o hodne mensi:-)
    Ale fakt je mimo moje možnosti seznámit se pěttisíckrát do roka
    Jojo, taky jsem si to pro jistotu spocital. Vychazi to prumerne 13 zen na jeden den, coz je na jednu zenu bys mel cas 1,75 hodin, pokud budu brat, ze bys vubec nespal, jinak kdyz bude clovek spat 8 hodin, 8 hodin v praci, rekneme 2 hodiny na blbosti okolo, tak 6 hodin denne na seznamovani, tak to vychazi na jednu zeny mit tak 26 minut. To se moc dobre neda stihat:-)
    12.10.2007 13:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Kdepak, myslel jsem to vážně, co kdyby... :-D
    Václav 12.10.2007 15:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)
    Hele, ta Amiga mi něco připomíná... Jestli je to ta co jsem měl doma, měl bych pro to mít někde na disketách Worms a nějakou střílečku :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vencour avatar 13.10.2007 21:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Z druhé strany (dodatek k Pomozte mi otevřít oči)

    Koukam, jak se chová náš malej ke kočkám ... (obrazně) na ně huláká, plácá pacinkou do země, prostě je plaší. Až doroste, tak na ně zhurta nepůjde a ony nebudou před nim utíkat. Takhle to vlastně chodí muzi lidma, kdy jedni utíkaj před druhýma, dokud nezjistí, jak na sebe :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.