abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 740 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    bazil avatar 12.5.2006 12:22 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    a obyčený nevzdělaný člověk to vesele nepozná a planí a planí, i když ta firma dobře ví, že nabízí nereálné podmínky ...
    12.5.2006 13:31 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Aha takze kdyz to nepoznam tak sem obycejnej a nevzdelanej
    V podstatě nic nevím
    Heron avatar 12.5.2006 13:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To je otázka... Jistě existují lidé, kterým chutná mléko za 10kč, shnilé maso, poslouchají písničky od lidí, kteří neumí zpívat a hudbě nerozumí a kteří jsou spokojeni s takyinternetem. Bohužel v Česku (a zajímalo by mě, jak je to ve světě), se poslední dobou uplatňuje jediné měřítko -- CENA. A to už i v předvolebním boji. Zkrátka skoro nikoho nezajímá kvalita, parametry, použitelnost do budoucna a další důležité faktory.
    12.5.2006 14:44 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Spis sem narazel na to, ze dotycny hodnotil vec ktere spousta lidi nerozumi a pritom to neznamena ze sou obycejni a hloupi. Nevis co je verejna adresa? Si neandrtalec:-)
    V podstatě nic nevím
    12.5.2006 23:59 Zdenek Slama | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Nevim jak ve svete, ale Irska kultura ma v tomto velky naskok. Penize jsou az na prvnim miste a kvalita .... co to zere? Take reklama ma daleko vetsi ucinnost :-)
    12.5.2006 14:00 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ne, nevzdělanej jsi proto, že nevíš, že takhle tu implikaci obracet nemůžeš... :-D
    12.5.2006 14:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Jistě, to by potom byla ekvivalence :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    JiK avatar 12.5.2006 12:48 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    to mas stejne jako ve vsem, obycejny BFU (bezny franta uzivatel) si abstrahuje cele pripojeni do 2 cisel, rychlost (downloadu) a mesicni cena, nevidi ruzne skryte poplatky, neverejne IP, nekvalifikovanou podporu co pres den chodi na ZS, agregaci, blbou technologii, vypadky....

    Jako s digitalama, bezny uzivatel kouka na to aby to "melo hodne megapixelu" a to, ze ma hnusnou, plastikovou optiku, objektiv se svetelnosti 5.8 a vsema optickyma vadama co jsou v ucebnici, baterku co ve fotaku vydrzi 1/2 dne a proprietarni kabel i protokol, ktery komunikuje pouze se spatne napsanym driverem pro predposledni verzi windows v cinstine, protoze zrovna tyhle mel jeho vyvojar doma uz ho netrapi...
    Heron avatar 12.5.2006 12:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Přesně.

    Navíc, oni mi už nevěří, když jim chci vysvětlit výhody a nevýhody. Já už tu začínám být "ten linuxák co má všechno legálně a nic nestahuje". U několika klientů se jen stačilo zmínit o tom, že by si ty Windows mohli koupit (aby měli updaty a tak) a použít home versi antiviru místo cracklého NOD32 a už se na mě blbě podívali a pak se mi zdráhali zaplatit za provedenou práci.

    Heh, o optice mi ani nemluv ;-) Otec mi dal ultralevný dalekohled, prý ho mám spravit. Tak jsem ho vzal do školy jako ukázku extrémní aberace :-D.
    12.5.2006 13:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj

    Je to tak a je to tak se vším. Množství výrobků a služeb, které si kupujeme je takové, že se ve všem nikdo nemůže vyznat a posoudit to a tak rozhoduje spíš drzost, reklama... a ne kvalita.

    Pokud mi někdo bude nutit "křupavý rohlík" a bude to plesnivá a tvrdá veka, tak to poznám. Ale kupuju pc, mobily, foťáky, přehrávače, nepromokavý bundy... Výrobce vyhodí nějaký úúúžasný parametry o kterých prohlásí, že jsou důležitý (někdy i jsou, ale sami o sobě nestačí, třeba zrovna u těch foťáků) a už se jede.

    Sice jsou testy pro spotřebiltele, ale testér většinou také nechce být chudý a "podpora" od firmy se hodí.

    Navíc v poslední době parametry z nabídek nějak mizí. Dozvídám se jen, že obrazovka má "nedostižnou ostrost a věrné podání barev", aparatůra "dokonalý zvuk", Mobil je "velice lehký" ale číslíčka jaksi nejsou k sehnání.

    12.5.2006 13:26 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Nepsals nedavno nekde neco o odpovednosti? Nemely by ty firmy byt tak odpovedne, ze by sve zakazniky zbytecne neokradaly a nepouzivaly takoveto neslusne praktiky?
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    12.5.2006 13:52 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Nepsals nedavno nekde neco o odpovednosti? Nemely by ty firmy byt tak odpovedne, ze by sve zakazniky zbytecne neokradaly a nepouzivaly takoveto neslusne praktiky?
    Necitis se jako rozvracec podnikani??? Co to je "odpovednost"? Co to je "firmy okradaji", "neslusne praktiky"? Co to mas za levicacky vyrazy????? Podnikani je podnikani a kazdy se ma hlidat sam. A kdyz na to nema, tak je holt socka a nic nez odevzdat svoje penize tem, kteri v tom umej chodit... :PPP
    JiK avatar 12.5.2006 14:11 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Necitis se hloupe, kdyz misto rozumne diskuze jen vykrikujes ty svoje blitky? Jako vztekle, urazene dite. Precti si jeste jednou neco o liberalismu, zacit muzes na ceske Wikipedii a na webu Liberalniho institutu, zkus o tom 2-3 tydny premyslet, mozna i dyl, prodiskutuj to s vedocim sve stranicke bunky a pak, pokud ti to dovoli, se muzeme o necem bavit.

    Ja zastavam nazor, ze kvalitu si nejlip ohlida trh, ne abys mel na jednoho zamestnance jednoho urednika ktery ho za jeho penize bude kontrolovat. Ty bys chtel zavadet normy na kvalitu digitalnich fotaku? Me staci, ze si bakelitovy sunt nekoupim, pripadne si za svoje penize koupim casopis, ktery ma dostatecne renome, aby za mne fotaky otestoval a napsal recenze. Za sve penize si tak kupuju znalosti toho experta co napsal recenzi. Prijde mi to efektivnejsi, zodpovednejsi a svobodnejsi nez tva podprora byrokraticke regulace a buzerace.

    Podivej se na telekomunikace a internet, fungovalo to lip, kdyz byla statni byrokraticka regulace (1995) nebo, kdyz je aspon nakroceno ke svobodnemu, trznimu fungovani (2006)?
    12.5.2006 16:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Kvalitu, minimálně v mnohých oblastech, nedokázal ohlídat ani úředník, ani trh, ani zákazník.
    Vymřela.
    Čest její památce. :)
    Vlastně :(
    12.5.2006 18:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Říkat, že kvalita dostupného připojení k Internetu zmizela, znamená zavírat oči před fakty.

    Kdo měl v roce 1995 rychlost větší, než 64kBit? A kolik lidí vůbec mělo nějaké připojení k Internetu? 1995 je přibližně doba, kdy připojení 56kbit modemem pro počítačovou učebnu ve škole byl malý zázrak.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 19:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To nebylo na internet ani pc. To bylo na spotřební výrobky. Tedy poněkud mimo, sorry.
    12.5.2006 19:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ach tak. Přešlápl jsem si a už mi to došlo. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 19:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Já se takhle zamyslím, poodejdu od tématu a něco plácnu a zapomenu, že bych měl uvézt, kam jsem mezitím poodešel. Prej to dělám často, tvrdí má žena. :-)
    16.5.2006 13:49 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ja zastavam nazor, ze kvalitu si nejlip ohlida trh, ne abys mel na jednoho zamestnance jednoho urednika ktery ho za jeho penize bude kontrolovat

    Ja ti ho neberu, jen s nim nesouhlasim. Reklamni masaze proste funguji, jinak by do nich firmy neinvestovaly:-). Kdyby mel clovek k dispozici jen pravdive informace, bylo by to krasne. Take by bylo krasne, kdyby prodejci vselikeho zbozi take rozumeli tomu, co prodavaji. Ale at prijdes temer kamkoliv, snazi se ti nacpat to, ceho se prave chteji zbavit. Odrikaji ti krasny monolog a kdyz se pak zeptas na nejakou podrobnost, uz jsou mimo:-). A kdyz prijde nejaka mamina, klidne ji prekecaji, aby koupila neco uplne jineho, nez co vlastne chtela ... Ty na vsechno koukas jen podle sebe, ale porad zapominas, ze spousta lidi proste na to nema, aby se ubranila takovym masazim. Tim nerikam, ze neexistuji prodejci a podnikatele, kteri se chovaji korektne!

    Necitis se hloupe, kdyz misto rozumne diskuze jen vykrikujes ty svoje blitky?

    Sorry, musel jsem si rejpnout. Protoze to proste fungovat nemuze stejne tak jako komunismus. Lidi proste takovi nejsou.

    ... prodiskutuj to s vedocim sve stranicke bunky a pak, pokud ti to dovoli, ...

    :-) Hezky, ale komous jsem nikdy nebyl, nejsem a nebudu. A volit je rozhodne take nebudu:-). Byl jsem na tebe v nejake predchozi diskusi sprosty, takze to beru jako odplatu:-).

    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    12.5.2006 13:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    to mas stejne jako ve vsem
    Spravne. BFU si za to muzou sami, dostanou co chteji. A krachujici slusne firmy si za to taky muzou samy, maji se prizpusobit zakonum trhu a produkovat libive smejdy, aby neco trhly. A vubec nejhorsi jsou stezovatelsky socky jako autor blogu, kteri to proste nechapou!!! ODS na ne, na vsecky!!! :PPPPPP
    Heron avatar 12.5.2006 13:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    LOL
    JiK avatar 12.5.2006 14:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    mne to az tak k smichu neni, mozna bychom xkeshe meli poslat k panu Jilkovi na terapii, prijde mi, ze ma nejaky vazny problem se svym dusevnim stavem. Nebo mu jen nejaky clen ci sympatizat ODS prebral pritelkyni, ktere on nabizel spolecne revolucni budovani lepsich zitrku a socialne spravedlive spolecnosti. :-)
    12.5.2006 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    No práce mám dost, ale kdyby to muselo bejt a že je z Abíčka udělal bych mu cenu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.5.2006 14:42 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    dekuji :P ja se z psychickych problemu vylecim spolehlive vzdycky pohledem blogu JiK, to hned vidim, ze na tom nejsem zdaleka nejhur :PPP
    12.5.2006 12:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    V tomhle případě přece existuje jednoduchá obrana - dát lidem návod, jak si ověřit, že ta konkurenční firma poskytuje opravdu to co slibuje. Prostě vypracujte jednoduchý leták, kde bude srozumitelně popsáno, jak si mohou lidé kvalitu svého připojení ověřit a dejte jim ho třeba do schránky. A připojte k tomu svou nabídku...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 12.5.2006 13:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    O to se tu snažím už asi 3 týdny :-(

    Ti klienti mají stabilní linku (sice pomalou) a myslí si, že to takové (ale rychlejší) bude i u té druhé firmy. A tohle si právě nenechají vymluvit.

    Jediné co by pomohlo je, vzít je k někomu, kdo má zlou firmu a ukázat jim, že je to sice rychlejší, ale prakticky nepoužitelné. No ale jediný koho znám, kdo má zlou firmu je můj otec * a ten k sobě do bytu těžko pustí 30 lidí na internet...

    *) A do teďka lituju toho, že se mi tu zlou firmu nepodařilo vyhnat od nich z domů hned na začátku.
    12.5.2006 13:01 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Jake ma vyhody verejna IP adresa? K cemu mi realne je, pokud nechci provozovat na svem pocitaci server?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    12.5.2006 13:04 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    peer to peer?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 13:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Malé doplnění
    A to nejen na warez (DC/BitTorrent), ale i třeba na posílání souborů přes ICQ/Jabber. Bez veřejné adresy to jde sice někdy taky (aspoň u Jabberu), ale je s tím víc práce a je to pomalejší. Hodí se to i na hraní her přes internet. Pokročilejší uživatelé mohou občas někomu umožnit přenos většího množství dat pomocí (S)FTP.

    Víc se mi toho vymýšlet nechce.
    Heron avatar 12.5.2006 13:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malé doplnění
    Přesně tak, prostě veřejná IP je normální připojení na Internet, NAT je jen jakási náhražka.
    12.5.2006 13:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malé doplnění
    Navíc mnohým uživatelům poskytuje iluzi bezpečnosti. Nějaké přizabezpečení NAT sice může poskytnout, ale jen tehdy, když jej člověk nastaví vlastnoručně. Poskytovateli linky nevěřím.
    Heron avatar 12.5.2006 13:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malé doplnění
    Od toho je FW, ne? Buď přímo na kompu, nebo těsně před ním.
    12.5.2006 13:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malé doplnění
    Doma je NAT s firewallem (třeba pomocí Linuxu a iptables) docela užitečný, zvlášť když poskytovatel nabízí třeba jen jednu veřejnou adresu.
    Heron avatar 12.5.2006 13:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Malé doplnění
    JJ. Pokud dostanete od ISP vlastní IP, tak je to potom pohodička a můžete si na vlastní router napojit celý byt a směrovat porty na jednotlivé PC podle potřeby.
    12.5.2006 13:08 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj

    Mam k sobě na komp přístup odevšad - jak moc by se mi to hodilo ;-). (I když nevim, jak často)

    Elvis to byl král :-)
    Heron avatar 12.5.2006 13:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Pro mě to má výhody v tom, že si na FTP k sobě domů hodím (případně stáhnu) dokumenty do školy, prográmky pro zákazníky a tak. Mám tu i svůj skromný web. Připojuji se přes sshd, když potřebuju něco udělat na linuxu, ale třeba u kámoše nemám LiveCD (učil jsem kámoše základy linuxu a tak má ke mě přístup na sshd a může si vesele zkoušet). Má tu toho víc, nebudu se rozepisovat.

    Obecně je veřejná IP vhodná k tomu, že jsi připojený na Internet. Člověk za NATem není součástí Internetu, ale pouze využívá jeho služby. Dále, když máš veřejnou IP nemusíš používat nějaké obskurdní protokoly jako ICQ. Atd.
    12.5.2006 13:10 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    pro bfu bude asi nejvetsi vyhoda pri vyuzivani p2p siti.
    Heron avatar 12.5.2006 13:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ano, přesně na to je Internet. Na stahování z P2P...

    :-(
    12.5.2006 13:21 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj

    A taky na pornostránky eště ... :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    12.5.2006 19:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ale možná by ho mohlo být možné přetvořit, aby se dal použít k armádním účelům ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 12.5.2006 19:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To ale není z vaší hlavy ;-), tu hlášku už jsem někde četl...
    12.5.2006 19:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Netvrdím že je - mám dojem, že někdo tady to používá/al jako patičku.

    (A není třeba mi vykat.)
    Quando omni flunkus moritati
    stativ avatar 12.5.2006 13:44 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Maly web server? Minimalne ja bych kvuli tomu chtel mit verejnou IP adresu. Nebo na pristup pomoci ssh ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 13:52 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Občas se mi to hodí při psaní stránek doma, aby se na ně dostaly W3C servery. :-)
    stativ avatar 12.5.2006 16:29 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    No, ve web developer toolbar ve firefoxu je moznost Validate Local <HTML|CSS> a v jeditu je taky kontrola,(pri otevreni souboru si stahne DTD) takze to mi moc neschazi, spis bych chtel mit moznost kdykoli se pripojit domu ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 15:26 Jiří Lisický | skóre: 31 | blog: JIL_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    aby mi to mohlo ucpat linku když si ze mě skype udělá ten svůj retranslační bod? ;-)
    stativ avatar 12.5.2006 13:43 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Kdyz uz tu pises o verjnych IP adresach, nevite nekdo, jestli u PilsFree jsou verejne IP?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 19:06 skaaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Nejdriv udelam osvetu a pak odpovim:D PilsFree neni ISP, a uz davno nestavi na WIFI. A ted odpoved: ano jsou, pro rozumne ucely je jich dostatek.
    stativ avatar 12.5.2006 19:30 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj

    jo,jo ja vim, je to neziskova obcanska organizace ;-)

    Co myslis tim: "ano jsou, pro rozumne ucely je jich dostatek."
    To jako kdybych chtel provozovat stranky s nejakejma naprostejma ptakovinama tak se budu muset obejit bez verejne IP? :-D

    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 19:49 skaaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To jako kdybys chtel provozovat prujem.cz na pilsfree tak ji nedostanes:D Pro dalsi info klidne pisni na skaj@jabber.cz
    stativ avatar 14.5.2006 10:21 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Diky moc
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 14:12 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    a proc se na ne proste nevykasles? kdyz si to nezaslouzej...
    12.5.2006 14:53 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Protože když je víc oveček, tak mají všechny lepší cenu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    JiK avatar 12.5.2006 14:58 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    to je asi pravda, nicmene, stalo by za zvazeni, zda se autorovi vyplati investovat svuj cas, kvalifikaci, znalosti, rozum a nervy do premlouvani ostatnich kvuli usetrene stokorune mesicne, vzdyt je to 1.5 hodinovy plat, ekvivalent 4-5 piv nebo jednoho obeda v restauraci.
    12.5.2006 15:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To jo. Ale zase při tom získá spoustu zkušeností. Třeba mě by to určitě bavilo, ale nebydlím v paneláku ani v "block of flats" (jak se tomu říká česky?). Krom toho mají ti poskytovatelé určitě podmínku na minimální počet klietů - pro jednoho se třeba nevyplatí dávat jim na barák anténu..
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 15:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    tedy to síťování a věci s ním spojené by mě bavilo, ne to přemlouvání :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 12.5.2006 15:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Zkušenosti už jsem za ty tři roky získal. Tohle už není o zkušenostech jako spíš o přesvědčování. Když tak o tom přemýšlím, tak jsem opravdu asi deformovaný z VŠ. Tam stačí použít logické a pravdivé argumenty a protistrana mi dá za pravdu (a nebo já ji, když zjistím, že jsem se mýlil). Tady logika selhává.

    Krom toho mají ti poskytovatelé určitě podmínku na minimální počet klietů

    Přesně tak. I když mám skoro exlusivní vztah s ISP, tak jen pro mě tam ta drahá anténa nezůstane :-(
    JiK avatar 12.5.2006 15:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Když tak o tom přemýšlím, tak jsem opravdu asi deformovaný z VŠ. Tam stačí použít logické a pravdivé argumenty a protistrana mi dá za pravdu (a nebo já ji, když zjistím, že jsem se mýlil). Tady logika selhává.
    Jsi, ale aspon sis to uvedomil. Stejne zdeformovana z akademickeho prostredi je vetsina z nas. Jsi proste zvykly na jisty intelektovy standard, vetsina lidi se kterymi jsi posledni leta komunikoval ho zkratka mela. Mozna to zni prilis elitarsky, ale imho je to skotecnost. A i ten, kdo ti pridadne ponekud pomalejsi (trebas z kolegu na VS nebo spolubydlicich na koleji) je casto v bezne jeste stale silne nadprumerny. Uvedom, si ze na VS je v cesku mala a casto elitni cast populace, VS vzdelani ma myslim neco min jak 9% populace a to jsou v tom i skoly, rekneme ponekud mene narocne, typu provincnich ekonomek a pedagogickych fakult...

    Ja mel moznost takto prozrit a uvedomit si to, kdyz jsem delal v lete mezi prvakem a druhakem na VS kuchare v zidovskem tabore ve Wisconsinu pres organizaci CAMP AMERICA. Ti lidi s ucnakem meli uplne jine nazory, argumentaci, prehled a znalosti a upozornuju, ze to byli cesi, slovaci a rusove, ne amici. Druha lecba sokem prisla, kdyz jsem delal po tretaku v lete nekolikamesicni praxi v tovarne na polovodice, a jako technolog jsem musel absolvovat i normalni kolecko ve vyrobe, cely provoz, proste chodit na smeny, tahat veci z peci a vozit je po hale tam a zpet. Je to cenna zivotni zkusenost, protoze se clovek probere z akademickeho snu a uvedomi si, ze mit pravdu a spravny argument nestaci, stejne jako to, ze existuji lidi, pro ktere je maximum co dokazou pochopit jednoduchy mozkovy skript:
    10 Zvedni bednu;
    20 prenes bednu;
    30 poloz bednu;
    40 goto 10;
    
    ti lidi se fakt trebas uprimne snazi, a jsou mili, ale nejde jim to. V tomto pripade slo o zenskou ktera byla 1/2 zivota zavrena, za kapesni kradeze a tuatam nejake loupeze ve spolupachatelstvi, pak delala dojicku v JZD, kde ji vyhodili pro blbost, kdyz znicila nejake masiny (a JZD se stejne kratce pote rozpadlo). Zde delala 'operatorku' jak se vznesene rika smenove delnici v te vyrobe.

    Lidi, kteri pisu navody, dokumentaci a trebas systemy pro elektronicke bankovnictvi, casto zapominaji, ze je bude pouzivat i tahle skupina, casto zapominaji, ze i tahle skupina je platicimi klienty jejich zamestnavatele...
    Heron avatar 12.5.2006 15:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj

    Hmm a do čeho jít? Myslíte, že se vyplatí ADSL?

    Moje požadavky:

    - veřejná IP
    - rychlost cca 512/512 (hlavně symetrická)
    - bez FUP
    - ping do 30ms
    - rozumné měsíční poplatky

    12.5.2006 15:20 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    no, u Asymetric DSL ten druhej bod asi nesezenes :-D
    12.5.2006 15:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ale jo, docela snadno, stačí tu větší rychlost snížit na úroveň té menší. ;-)
    12.5.2006 17:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To je jako cpát hadru do sání u motoru ;-). Pokud už seženeš ADSL s uploadem 512kbps, tak proč si nechat schválně zablokovat download na stejnou hodnotu, pokud můžeš mít vyšší? No a rozdělení kmitočtů je u ADSL udělané tak, že download má větší pásmo, s tím se nic nenadělá. Snad si až k DSLAMu natáhnout vlastní HW (třeba G.SHSDL), ale to už jaksi ADSL z podstaty věci nebude.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.5.2006 18:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Jen jsem chtěl ukázat, že i ADSL lze dodatečně symetrizovat. :-)
    12.5.2006 19:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Ono když se chce, tak jde leccos :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.5.2006 19:54 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    To jistě ano. A s dobrou kecací tabulkou se dá cokoliv vydávat za přednost. :-)
    Luk avatar 12.5.2006 18:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Kromě symetrické rychlosti je to vše dobře splnitelné. Ping je na ADSL běžně na úrovni 10-15 ms. "Rozumné měsíční poplatky" je věc ryze subjektivní :-D

    Úplně bez FUP to jde jen tam, kde je LLU. Jinak buď klasicky FUP nebo platit nadlimit (momentálně mám v paušálu 10 GB, za každý GB navíc pak 40 Kč; za měsíc už by tu ale měl být LLU, takže ... sbohem FUP ;-)).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.5.2006 09:23 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Hloupost, telekomunisti mauj tarify Extreme a ty jsou bez limitu a bez fupu, mam ho v siti a naprosta spokojenost. 2M za nejakych 1300.

    Jinak ta, kde je LLU to je samozrejme lepsi, rychlejsi a levnejsi, ale to je jen pro vyvolene...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    12.5.2006 14:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Hehe, 4000/200.. down/up 20:1.. a já blbec nadával že 4:1 u ADSL je trochu moc.. :) :) :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    12.5.2006 17:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Marketing, nejvíce uživatelů zajímá download ... obrana je snadná, s vyšším uploadem se vám bude rychleji stahovat warez z p2p. To stejné u veřejné IP :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    stativ avatar 12.5.2006 18:01 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    sed 's/200/256/' a jsem na tom stejne ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    12.5.2006 19:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Je možné při takovémto nepoměru vůbec poslat všechny potvrzovací pakety pro TCP?
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 12.5.2006 19:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Blbě. To si člověk pustí stahování v nějakých 10-15 streamech a diví se, že mu to nejede ani poloviční rychlostí (a přitom v jediném streamu to jelo naplno) :-D

    A třeba takový bittorent je na tom absolutně nepoužitelný.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.2.2017 16:23 NejPřipojení.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Dobrý den, s klienty, kteří od firmy Mornet odcházejí k jiným poskytovatelům máme bohaté zkušenosti. Ono je těch "zlých" firem, které, jak říká pán asi dost, vlastně všechny budou asi zlé. Dnes nás kontaktovala klientka, která má sjednáno 20/2 Mb od firmy Mornet a ona, ta "zlá" paní si nestoudně změřila rychlost svého připojení a zjistila, že uppload má 1/4 Mb a download dokonce 3 Mb, tak nevím, na co si stěžuje a proč od nich odešla, prostě nechápu, když jí určitě stačí to, co má. Sice jí internet nejede tak, jak sjednala, sice za toto platí a dokonce jí ta dobrá firma vyúčtovala 1700 pokutu za to, že, a to opravdu nechápu, proč se jí to nelíbí...Za to, že odešla před ukončením závazku. Prostě hrůza. Já bych rozhodně zůstal věrný a byl bych rád a neměnil bych to za 50/50 Mb v ceně 300 vč. DPH. To rozhodně ne!!! Platil bych dál svých 299,- bez DPH a jel si svou 3/0.25 agregovanou sdílenou linkou a NejPřipojení.cz bych nežádal o pomoc. Jinak bych taky mohl být zlý, tedy ne "zlá firma", ale určitě "zlý" člověk. Lidé, nebuďte zlí a nechejte si to, co máte. Neměňte svého poskytovatele!
    6.2.2017 19:41 Neuro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    :)))) Ty jsi ten podomní prodejce hrnců, co se přeorientoval na internet, protože hrnce už nikdo nechce ? Co u nás dneska strašil na firmě ? Chlapče chlapče, uvědomuješ si vůbec, že komentuješ deset let starou diskusi ?

    Tak abychom Tvé žvásty uvedli na pravou míru - vedeme si statistiku reklamací už deset let (protože naše firma na rozdíl od vás bývalých hrnčířů opravdu poskytuje internet) a víme, že pokud to klientovi funguje pomalu, je to v 93% problém jeho domácí sítě, zpravidla wifi routeru (a je úplně jedno od koho má připojení, řešíme stejné problémy na ADSL, optice, čemkoliv – problém je v tom, že si klienti kupují ty nejlevnější wifi routery na trhu). A umíme mu pomoct, pokud se ozve. A to je právě ten průser, který vaší firmě umožňuje parazitovat na tomto trhu - vy lidem nepomáháte, vy jim naopak docela slušně komplikujete život. Místo abyste jim problém vyřešili, přepojíte je jinam, oni nejen zbytečně papírují a hradí Tebou uváděných 1700,- (což je korektních zákonných 1/5 závazku, který klientka uzavřela, aby nehradila instalaci - mimochodem dotyčná klienta do dnešního dne nehradila ani korunu, tak jsme na ni byli zlí, hradí až kvůli vám), ale problém jim vesele přetrvává i u nového poskytovatele. Tak pěkně umíte poradit .. víš, proč jsem Tě dneska vyhodil za koule z naší firmy ? Protože nesnáším podomní prodej – ten nikdy nepřinesl klientům nic „lepšího“ jak tvrdíte, vždycky je to jen o tom, že buď otravujete tak dlouho až to klient psychicky nedá a upíše se, nebo narazíte na chudáka, co mu nedošlo, že může závadu na službě reklamovat a utáhnete ho na vařený nudli. Já vůbec nemám problém s konkurencí, zdravý konkurenční boj nás posouvá dál, ale mám problém s povlem Tvého typu – lidmi, co otravují druhým život a ještě ke všemu jim lezou do soukromí. Obcházejí zákazy podomního prodeje, tváří se, že to dělají pro blaho občanů a ještě ke všemu zdarma. Ale faktem je, že 95% spokojených uživatelů jen otravujete a těm co ukecáte se někde onen čtyřnásobek ceny jejich připojení co vybíráte za „úspěšný kšeft“ někde projevit musí – o tento váš zbytečný náklad mají pak v některém ohledu horší službu. Klient kdyby chtěl, vyhádá si s poskytovatelem stejnou cenu, jakou mu domluvíte i vy a ještě by mu dal poskytovatel benefit, jako dáváme třeba my – dva až tři měsíce zdarma. Ale to přes vás nedostane, páč i Ty musíš papat ..

    Nedonutíte nás ke spolupráci ani kydáním podobného hnoje jako tady předvádíš, protože si nechceme kazit jméno spoluprací s firmou, která nevytváří zhola nic, pouze je živá z obchází pravidel – zákaz podomního prodeje, pozdní předávání výpovědí klienta, aby tento prošvihl zákonný termín 14 dní na odstoupení smlouvy s vámi a nemohl si u stávajícího poskytovatele domluvit lepší nabídku. Ale hlavně – lžete. Lžete, že klientovi vybíráte to NEJLEPŠÍ, ale pravdou je, že klientovi vyberete to, ze kterého vám nejvíc teče. Jako loni, připojení za 99,- (koukám, že už na to reklamu na webu nemáte  Pročpak ? došlo ? ). A ono už to vlastně není 99, ono se to klientům teď zvedlo na 149. A to samozřejmě není konečná, brzo to bude 199 a pak 249, možná 299. Krásně klientům radíte, pravda.

    Legrace je, že to klientům pomalu dochází, ti co jste jim nakecali, jak se dá dělat internet za 99,- kaček nám teď volají. A víš co ji radím ? Že až u nich příště zazvoní podomní prodejce, mají udělat to co každý rozumný člověk – pustit psy.
    14.2.2017 08:46 Neuro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Mimochodem, v rámci dohody finančního vyrovnání s touto klientkou jsme od ní dostali dnes následující vyjádření, ze kterého nechť si každý člověk udělá jak o naší společnosti tak o té vaší sebrance obrázek vlastní:
    Dekuji Vam.

    Je mi lito, ze to dopadlo, jak to dopadlo. My jsme meli stary pocitac. Strasne zpomaloval internet. Jak to vim? Nebot jsem po instalaci fofrnetu znovu merila rychlsot, a porad byla okolo 4.

    Nenapadlo mne, ze to muze byt kvalitou pocitace. Na netu se mi objevila reklama na nej pripojeni a pak to slo vsechno strasne rychle, ze jsme najednou skoncili u jineho poskytovatele... A ted platim nasledky...:-/

    Omlouvam se a preji Vasi spolecnosti uspech a spokojene zakazniky....

    Hezky den a dekuji za vyjiti mi vstric...
    19.4.2017 16:19 NejPřipojení.cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    No, odpovídám až dnes, náhodou jsem zde zabrousil. Rád bych, aby se vše uvedlo na pravou míru. 1/ paní jsme zařídili myslím 6 měsíců zdarma, mimoto téměř vždy mají naši klienti měsíce zdarma (dva, jeden, tři - ono záleží na tom, kolik je přechod k jinému poskytovateli stojí v rámci pokuty za ukončení starého poskytovatele) 2/ informace, které jsem zde popsal byly reakcí na informace, které jsem zde získal 3/ vím, že je chybou reagovat na starý příspěvek 4/ hrnce jsem já, ani nikdo další od nás z týmu neprodával (ani energie, pojištění a dále nevím, co ještě, zkrátka v telekomunikacích se pohybujeme už dlouho) 5/ pokud vím, tak jste nás z Vaší firmy vykázali proto, že jsme nesli (podotýkám včas a jak je patrno z dat příspěvků ne na konci, ale na začátku měsíce výpověď klienta, protože nás o to požádal) 6/ omlouvám se, že jsme takto "pošpinili" dobré renomé Vaší firmy ( ne proto, že s Vámi nespolupracujeme, ale proto, že jsem pouze reagoval na diskusi) 7/ s lidmi, a to zásadně se všemi si nejprve vykám 8/ to, že lidem vybíráme to nejlepší je pravda, paní, která má nyní Fofrnet je snad spokojená 9/ souhlasím s Vámi v tom, že lidé primárně problémy neřeší, když jim něco nefunguje, hledají většinou příčinu v technice, nikoli jejím nastavení 10/ obcházení, jak říkáte "podomní prodej" je věc, které se v poslední době moc nestíháme věnovat, klienti nás poptávají prostřednictvím našeho webového rozhraní.Obcházení klientů je věc, díky které získáváme přehled přímo z první ruky, ono je dobré, pokud si můžeme na kvalitu poskytovaných služeb udělat vlastní názor na základě vlastních zkušeností. Je pravdou, že ten příspěvek byl už starý a z doby, kdy se vše teprve "ladilo" , bylo to tedy vytržením z kontextu, chápu tedy Vaše rozhořčení, které je patrno z textu, který jste sem jako Vaši reakci vložil. 11/ člověk, kterého jste, jak říkáte, "vyhodil za koule", protože Vám nesl výpověď klienta, není týž člověk, který teď tento a předchozí komentáře píše a to, že NejPřipojení.cz a Mornet spolu nespolupracují nebylo důvodem prvního příspěvku.
    20.4.2017 13:48 Neuro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Tož doplním:

    1) Ovšem měsíce zdarma dostane klient od poskytovatele, ne od vás - stejně jako je dostane i když se domluví přímo, bez vaší účasti. To samé platí o lepších cenách a slevách, prostě čemkoliv. Od vás nedostane klient totiž zhola nic ..

    2) Nalijme si čistého vína - v Tvojí reakci nešlo o v článku i diskusi probíraném tématu o rozporu kvalitního byť pomalého internetu proti rychlému nekvalitnímu (v té době to tak bylo - my jsme jako jedni z mála poskytovali opravdu garantované rychlosti, žádné agregované), ale šlo Ti čistě o pošpinění našeho jména, vždyť to z té reakce čiší všemi směry. Navíc v původním článku (a ani v diskusi) se o Mornetu vůbec nepíše, tehdy tuším ten název ani neexistoval .. to co tu píšeš jsou směšné výmluvy a snaha své reakci dodat korektnosti.

    3) jj

    4) Ale váš byznys se tomu podobá jak vejde vejci. Nic nebudujete, jen na základě provizí přeléváte klienty sem tam ..

    5) Nikoli, vyhodil jsem někoho od vás proto, že vás nemám rád a to i proto, že mi dotyčný do obličeje s úsměvem tvrdil, jak je doručení výpovědí až po termínu možného odstoupení od vaší smlouvy bezvadnou a čistou obchodní praktikou. Pro mě ne, je to všivárna na klienta a neměl jsem chuť se s tím člověkem dál bavit ani mu nijak vycházet vstříc. A nic na tom nemění fakt, že zrovna výše zmíněná klientka vypověděla přímo u nás tak jak se má.

    6) Kdyby šlo o věcnou reakci k tématu, tak bych tu já osobně ani nic nepsal. Ale jak jsem uvedl v bodě 2 - ta reakce nebyla diskuse k tématu, ale zřejmá snaha o pošpinění jména naší firmy.

    7) To je Tvoje věc. Já mám ve zvyku vykat lidem, kterých si jakýmkoliv způsobem vážím, což ale není případ vaší firmy – jak v osobním styku tak tady jenom arogance. Uznávám, tento příspěvek je už korektnější, ale nebudu Ti tu chvíli vykat nebo tykat podle toho jak ses vyspal a zrovna vyjadřuješ. Mimochodem, s vedením Fofrnetu chodím na pivo, tykáme si a vážím si jich, ti kluci udělali kus práce, vytvořili slušnou síť. Znám se i s vedením dalších konkurenčních poskytovatelů a vážím si jich pro jejich práci. Ale vás si vážit nedokážu, fakt není za co – nevytváříte nic, maximálně tak chaos v branži.

    8) Nevybíráte lidem to nejlepší, to je holá lež. Jako každý ISP, máme lokality připojené kvalitněji i méně kvalitněji než konkurence, ale vy doporučujete logicky pouze poskytovatele, se kterými máte dohodnutou spolupráci. Tj. rozhodujícím kritériem je provizní systém a ne to, kdo má v lokalitě nejkvalitnější internet. To je jasné každému kdo má alespoň trochu mozek, nedělej tu z lidí tupý ovce – nenecháváte si od klienta platit za výběr nejlepší varianty, jste živí z provizí a tak vyberete klientovi toho poskytovatele, od kterého dostanete bakšiš. A ani se nesnažíte byť z těch co vám platí vybrat opravdu toho nejvhodnějšího – je veřejným tajemstvím, že si vás RIO platí tak, že v lokalitách, kde jsou oni doporučujete výhradně je i když zdaleka nejsou nejlepší, jejich zdražování určitě žádného klienta netěší a jak jsem psal dříve, už se nám začínají hlásit klienti zpět. A co na to vy – pravděpodobně nejpřipojení pošlete k ledu a začnete oblbovat klienty pro změnu nějakým superpřipojením nebo čím. Vždyť vy ani nevíte, jestli skutečně je ta klienta u Fofrnetu spokojená, protože vás teď momentálně nezajímá. Zajímat vás začne, až se kvůli malým příjmům rozhodnete buď vydřít z Fofrnetu další provizi za „nepřevedení“ klienta jinam nebo až s ní zkusíte udělat další škatulata hýbejte se, aby dotekl další bakšiš od dalšího poskytovatele. Nevymysleli jste nic nového, tenhle obchodní model tu dělají pojišťováci už desítky let a jelikož nemáte vlastní síť a živí vás pouze a přesně tahle činnost, je jasné, že ke korektní – a tím pádem klientem placené - výběrovce nejlepšího řešení má vaše podnikání hooooodně daleko.

    9) To je sice pěkný, že víte kde je zakopaný pes, ale co se tedy místo zneužíváním těch jejich technických domácích problémů k přelévání klienta sem a tam živit servisem domácí technologie ? Moc práce za málo muziky, co ? A taky by to vyžadovalo telekomunikacím alespoň trochu rozumět…

    10) „Obcházející“ prodavač hrnců může taky tvrdit, že se snaží získat přehled z první ruky, že se snaží udělat názor na kvalitu hrnců používaných v domácnostech .. Podomní prodej JE všivárna na hraně zákona a za hranou morálky, proto je taky všude vyhláškami zakázaný. Nemyslím si, že by důvodem upouštění od této praktiky z vaší strany bylo nestíhání, spíš jste už utáhli na vařený nudli labilnější jedince a ti rozumní vás posílají do háje. Čili rybník vyschl .. to bude pravý důvod.

    11) No, ono si to tak sedlo na jeden den, takže to tak skutečně vypadalo a navíc mi arogance Tvého příspěvku sedla na chování jedince, kterého jsem od nás vypanáčkoval. Evidentně jste jeden jako druhý, ale co taky čekat z téhle vaší branže .. naštvaný jsem byl jak na Tvého kolegu tak i že se s vámi potkávám i na tomhle rozumném webu. Asi se prostě s lidmi vašeho kalibru potkávat nechci ani fyzicky ani virtuálně ..
    14.2.2017 10:27 MAP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusný konkurenční boj
    Heh, tady je videt, jak jsou podomni obchodnici " s teplou vodou" zdatní, ale zrejme jen v obalamucování lidí napříč všemi obory, je totoiz jedno co prodaji, hlavne ze prodaji za sve provize, a tvari se jako spasitele.....a zakaznik pak pláče...bohužel, protoze jim sedl na lep...ttahle pakáž je stejná jako ti zlevnovaci elektriky a plynu...a pak pytel sracek s papirovanim atd. a rusdenim starych smluv, navic lzou a kecaj nesmysly, protoze kdyby vlastne necemu poradne rozumnelim tak by nekecali tolik nesmyslu lidem do oci, je treba je vyhazovat hned ode dveri....nedavno jsem resil u jedne firmy neco podobneho s jejich super nabidkou, no a v dusledklu je to vyslo 2x draz nez kdyz se domluvili se stavajicim ISP....a proto by to pro ne asi bylo to NEJ (vcetna provize pro prekupniky se sluzbami) :)))) nastesti pro ne se vcas zeptali a nedopadli nej .... blbeji jak mohli!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.