abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 04:22 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu srpnový souhrn novinek. Kvůli nedostatečnému zájmu byla ukončena výroba telefonů PinePhone Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.8. 22:22 | Nová verze

    Po pěti měsících vývoje byla vydána nová verze 0.15.1 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Verze 0.15.0 byla přeskočena. Přispělo 162 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 21:55 | Komunita

    Před sedmi lety společnost Valve představila fork projektu Wine s názvem Proton umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát počítačové hry do té doby běžící pouze ve Windows. Aktuální přehled podporovaných her na stránkách ProtonDB

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 14:55 | IT novinky

    Společnost DuckDuckGo rozšířila svůj AI chat Duck.ai o GPT-5 mini (𝕏). Duck.ai umožňuje anonymní přístup bez vytváření účtů k několika modelům umělé inteligence. Aktuálně k GPT-4o mini, GPT-5 mini, Llama 4 Scout, Claude Haiku 3.5 a Mistral Small 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.8. 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Marek Tóth v příspěvku DOM-based Extension Clickjacking: Data ve správcích hesel v ohrožení na svém blogu popsal novou clickjacking techniku s několika variantami útoků a otestoval ji proti 11 správcům hesel. Výsledkem bylo nalezení několika 0-day zranitelností, které mohly ovlivnit uložená data desítek milionů uživatelů. Jedno kliknutí kdekoliv na webové stránce kontrolované útočníkem umožňovalo ukrást uživatelská data ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.8. 21:11 | IT novinky

    Na dnešní akci Made by Google 2025 (YouTube) byly představeny telefony Pixel 10 s novým čipem Google Tensor G5 a novými AI funkcemi, hodinky Pixel Watch 4 a sluchátka Pixel Buds 2a.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    20.8. 14:11 | Nová verze

    The Document Foundation oznámila vydání nové major verze 25.8 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs) a také na Youtube a PeerTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (75%)
     (10%)
     (4%)
     (4%)
     (6%)
     (0%)
    Celkem 48 hlasů
     Komentářů: 6, poslední 21.8. 13:35
    Rozcestník

    Jak se vydělává na internetu...

    21.4.2008 11:05 | Přečteno: 2423× | Práce

    Šestého dubna mi přišela poštou faktura firmy Topinternet, v níž mi fakturovali roční prezentaci v rejstříku firem na www.rejstrikfirem.cz Docela mne to zarazilo, neboť jsem byl přesvědčen o tom, že jsem si u této firmy nic neobjednával. Prohledal jsem kompletní emailovou korespondenci za uplynulé tři roky a nenašel jsem jediný email, v němž bych já psal této firmě nebo ona mi. Ohledal jsem přijatou poštu z data, které bylo na faktuře uvedeno jako datum registrace a taky nic. Poslal jsem tedy firmě email následujícího znění:

    Dobrý den
    Dnes nám přišla zálohová faktura na 571 Kč od Vaší společnosti za
    provoz prezentace na Vašich stránkách. Žádnou prezentaci jsme Však u
    Vás nezadávali, s Vaší firmou zde nemáme žádné smlouvy a dokonce ani
    emailovou korespondenci.
    Pokud se jakékoli naše údaje nachází na Vašich stránkách, žádám o
    jejich odstranění, neboť jsme žádnou prezentaci neobjednávali.
    
    S pozdravem
    J. Reiter

    Firma se více neozvala a já považoval věc za vyřízenou. Měsíc na to, 18.4 mi ejhle přichází druhá faktura, tentokráte již na 1571 Kč! Začínám lehce zuřit. V přiloženém dopise se píše, že se jedná o zálohovou fakturu na další období a že služba je v souladu se smlouvou (kterou jsem s firmou nikdy neuzavřel!) nadále poskytována! Sic. Jak tedy zrušit smlouvu, kterou jsem nikdy neuzavřel? No nic, zkusíme zavolat, zkouším to dva dny, telefon nikdo nebere. Nezbývá, než znovu napsat email:

    Dobrý den, již podruhé Vám zasílám email ohledně Vašich "služeb",
    které mi neprávem účtujete. Šestého dubna jsme Vás žádali o odstranění
    zápisu z Vašeho katalogu, doposud nám však nejen že nepřišla žádná
    odpověď, v pátek 18.4 nám přišla další faktura, tentokráte na 1571 Kč!
    Snažili jsme se dovolat do Vaší firmy, nikdo zde ale nebere telefon.
    Touto cestou Vás naposledy žádám o odstranění naší firmy z Vaší
    databáze. Vaše jednání považujeme za krajně nekorektní - ve Vašich
    obchodních podmínkách, jež prezentujete na stránkách
    www.rejstrikfirem.cz uvádíte:
    
    "Registrace do www katalogu a prezentace odkazu na Vaši společnost v
    něm je zdarma, tedy bezplatná a to na neomezenou dobu."
    
    "Prezentace v části "rejstřík firem" je v podobě a rozsahu www
    katalogu bezplatná. Odkazy však budou abecedně řazeny až za odkazy
    hrazené. V části "rejstřík firem" však všechny služby poskytujeme po
    zkušební dobu zdarma"
    
    a dále
    
    "Prezentace v našem systému bez odsouhlasení smlouvy není možná. Pokud
    při registraci vyberete hrazené služby, jsou vám tyto služby ve
    smlouvě popsány a ve smlouvě je dále vyčíslena cena těchto služeb. Ve
    smlouvě se naše společnost zaručuje, že veškeré hrazené služby jsou po
    zkušební dobu zdarma. Tedy, přestože je ve smlouvě vyčíslena cena
    poskytovaných služeb, nebude vám tato částka účtována, pokud využívání
    služby ve zkušební lhůtě zrušíte. Zkušební lhůta vám umožňuje
    odzkoušet veškeré služby bezplatně a rozhodnout se, zda je chcete
    využívat i po ukončení zkušební doby v hrazeném režimu. Odsouhlasení
    smlouvy, která obsahuje vyčíslení ceny za hrazené služby, neznamená,
    že vám bude služba účtována, pokud se rozhodnete její využívání ve
    zkušební lhůtě ukončit. O ukončení zkušební lhůty budete s předstihem
    vyrozuměni na vaší emailovou adresu."
    
    Žádný email jsme od Vaší společnosti nikdy neobdrželi! A to ani
    upozornění ani požadavek na odsouhlasení smlouvy! Vzhledem k tomu, že
    sami na stránkách uvádíte, že:
    
    "Jakékoli vložení údajů o vaší společnosti nemůžeme provádět my, je
    třeba, abyste registraci provedli Vy a autorizovali ji z Vaší emailové
    adresy. Toto je opatření z důvodu zamezení poškození Vaší společnosti
    neoprávněnou osobou."
    
    Je jasné, že existence jakékoli smlouvy mezi naší a Vaší firmou by
    musela být stvrzena alespoň emailovým souhlasem, což se nestalo!
    Takovýmto způsobem by mohl do katalogu zadávat informace kdokoli!
    
    Vaše jednání považuji za velice neseriózní, svým jednáním nás pouze
    okrádáte o čas.
    S pozdravem
    Jiří Reiter

    Snažil jsem se o firmě dohledat na internetu nějaké informace, zda je toto její chování běžné, nebo jsem prostě smolař. Narazil jsem na článek RejstrikFirem.cz - legitimní podnikání, nebo doupě vyděračů? který mne jen utvrdil v mém přesvědčení o praktikách této firmy. Stojí za to si alespoň zběžně projí poměrně šťavnatou a rozsáhlou diskuzi, v níž se ozývá několik desítek lidí se stejnými problémy. Jak tedy dál postupovat? Většina postižených se shoduje na tom, že nemá smysl se s firmou nadále vybavovat, pregnantně vyjádřeno v jednom z posledních komentářů "NIC NEPLATIT, odpadnou sami". Přezevšechno ne nepřestane udivovat, kolik škody může beztrestně napáchat takováto firma...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Quimby avatar 21.4.2008 11:32 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Hod to jako podmet k prozkoumani na obchodni inspekci. Kdyz si ty lidi platime, tak aspon at neco delaj..
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    skaven avatar 21.4.2008 11:47 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    odesláno, sám jsem zvědavý, zda si ten podnět alespoň někdo pročte. určitě nebudu první, kdo jim o této firmě píše...
    Quimby avatar 6.5.2008 17:30 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Super. Tak to jsem zvedavej co ti urednici vyresej. Kdyztak dej vedet kdyby se to nejak hnulo. Dik
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    skaven avatar 12.5.2008 10:04 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Tak jsem dnes dostal odpověď:

    "Vážený pane, v návaznosti na Vaše podání týkající se praktik firmy Topinternet Vám bohužel musíme sdělit, že ČOI se jeho předmětem zabývat nemůže, neboť se netýká její dozorové pravomoci, nenasvědčuje na porušení žádného ustanovení zákonů, které má ČOI svěřeny k dozoru. Z Vašeho podání vyplývá, že se ve Vašem případě jedná o vztah mezi dvěma podnikatelskými subjekty, který se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. Pokud nedojde k dohodě, doporučuji Vám obrátit se na právníka, neboť je možno tuto záležitost řešit pouze soudní cestou."

    Quimby avatar 12.5.2008 14:48 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    :D Tak to by mě zajimalo co spada pod jejich kompetenci. To se musim podívat až bude čas... Ale aspoň si se pokusil pomoci ostatním lidem, to se cení.
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    21.4.2008 11:54 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Kverem takovy bastardy postrilet a to myslim naprosto vazne. Popravu natocit a dat na youtube aby si to pripadni nasledovnici rozmysleli. Mate nekdo lepsi reseni?
    21.4.2008 22:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Když už poprava pro výstrahu, tak proč hned střílet? Škoda nábojů...

    V historii se používaly různé, "zábavnější" (pro čumily okolo) způsoby. Sověti popravovali zatlučením hřebíku do hlavy - šel recyklovat.

    Pak tady samozřejmě máme různé formy oběšení - kdo měl štěstí, ten si strhl vaz při pádu, kdo ne, ten si "užil" několik minut škrcení, což byla pro dav samozřejmě větší zábava. Pak se samozřejmě nechá topit, upalovat, stínat. No a nelze vynechat různé formy umučení k smrti, jako například přivázání každé končetiny k jednomu koni a pak každého z nich bičem hnát do jiného směru. Alternativou je přivázání jenom k jednomu koni, ovšem tak, že popravený nesedí na něm, ale leží na zemi - hodně oblíbená forma lynčování ve Spojených státech. Potom samozřejmě nemůžeme zapomenout různé pitvy zaživa. A trochu zabrousím i do historie (i když jak kde) a zmíním kamenování a křižování.

    A to jsem jmenoval jenom to, na co jsem si vzpomněl ze západní "kultury"; co uměli v Číně, to stojí za samostatnou kapitolu.

    Disclaimer:
    Kverem takovy bastardy postrilet a to myslim naprosto vazne
    Někde jsem četl, že lidi, co vedou takovýhle kecy, většinou v životě nedrželi pistoli v ruce. A pokud jo, pravděpodobně by stejně nebyli schopní někoho jen tak popravit...
    Quando omni flunkus moritati
    21.4.2008 12:03 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    setkal jsem se s postupem, kdy reklamni agentura prisla nabidnout inzerci v novinach. Nikdo si nic neobjednal, zadna smlouva, proste nic. Presto vsechno inzerat vysel i bez souhlasu zadavatele. Nasledne firmicka poslala vyhruzny dopis, ktery skoncil zakonite v kosi. No a za par let busil na dvere firmy exekutor a misto 2tis. za neobjednanou inzerci to bylo 17tis. Soud se ani neobtezoval skoumanim podrobnosti. Tak bacha at nedopadnete podobne
    skaven avatar 21.4.2008 12:32 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Samozřejmě že mám strach z podobného konce, jenže jak chcete postupovat, když se firma odvolává na smlouvu, kterou jsem s ní neuzavřel...
    21.4.2008 12:59 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Já tomu nerozumím, jo. To chci upozornit. Ale když jim jenom posíláš maily, tak oni můžou klidně tvrdit, že od tebe žádný nikdy nedostali (což může být teda mimochodem i klidně pravda). Zdá se mi, že jenom házet faktury do koše nemusí vést k dobrému konci. Možná by to chtělo mít důkaz, žes je vyrozuměl o tom, že si s nima žádnou smlouvu neuzavřel. A když ještě něco pošlou, tak podat trestní oznámení pro podvod. Co jiného je to než podvod, když někdo tvrdí, že s tebou má uzavřenou smlouvu, což není pravda, a dožaduje se na základě toho nějakého finančního plnění? Tak si to naivně představuju.
    THIS IS SPARTA!
    Dalibor Smolík avatar 21.4.2008 13:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Tady by asi pomohl řádný doporučený dopis
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    skaven avatar 21.4.2008 14:41 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ano, už jsem o tom uvažoval - nejsem si však jist zda kopie takovéhoto dopisu a podací lístek by byl eventuelním plnohodnotným důkazem...
    21.4.2008 16:37 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ja mam pocit, ze se to normalne uznava, ale pravnik nejsem.
    vencour avatar 21.4.2008 16:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Taky mam pocit, potvrdil by kdokoliv, kdo dostal od vojáků předvolávák, tušim.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.4.2008 14:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Doporucuji jim obratem poslat fakturu ve vysi nekolika tisic korun za tvuj vynalozeny cas ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    21.4.2008 18:18 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To by mohl ale tvrdit i on, že mu žádný maily nepřišly :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 13:28 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Jojo, taky bych se obaval toho, co popisuje skunerq. Pokud u nich ten zaznam s firmou skutecne existuje, asi bych to sel rovnou hodit na policii. Sice ted nevim, co bych udal jako duvod, ale rozhodne bych neco vymyslel, mozna neco jako neopravnene nakladani s udaji nebo tak neco, kdyz jsem jim nedal zadny souhlas, pripadne bych na ne rovnou prasknul pokus o vydirani nebo o pokus o podvod (snazi se ze me dostat penize zfalsovanou smlouvou o inzerci). Az by je policajti pozadali o vysvetleni, bud by museli skutecne vytahnout smlouvu nebo vsechno hezky stornovat. Ale rozhodne bys mel dukaz, ze jsi protestoval proti jejich vykladu "o smlouve", az by pripadne prisel exekutor.
    vencour avatar 21.4.2008 13:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Na Lupě je v té diskusi zmínka, jak se jim dostali na kůži, těm odesílatelům faktur.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    skaven avatar 21.4.2008 14:41 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Co konkrétního máš na mysli?
    vencour avatar 21.4.2008 15:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Měl jsem pocit, že snad nějaký Městský úřad nebo Finančák s Malým měl jednat ... zběžně jsem našel jeden souhrnný odkaz. Čili přece jen řešení oficiální cestou, mělo dojít i k exekuci majetku nebo omezení práva nakládat s ním? Teda aspoň u Malého, pak to po něm přebrala Petržílková, fakt to nesleduju programově.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    msk avatar 22.4.2008 14:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To je blbost. Sudu ako zalujuci subjekt musite predlozit zmluvu, faktury a vypisy z uctu ( a este daco, uz si to nepamatam, je to 6 rokov co som daval dlznika na sud ).

    Pokial to prebehlo tak, ako si popisal, nezostava nic ine ( teda pokial nezastrelite exekutora hned vo dverach ), ako podat na sud druhu zalobu, kde budete zalovat protistranu a tretiu zalobu, kde budete zalovat stat.

    V kazdom pripade moje skusenosti su zo sudnictvom v SR. Ako je to v CR mam len sprostredkovane informacie od mojej polovicky ( uplne katastrofalne napi*u ) ...
    21.4.2008 12:36 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Poslať obratom firme faktúru v podobnom znení (napr. za spracovanie reklamných údajov). Možno sa pomýlia a zaplatia :-). Pravda, treba nebyť platcom DPH.
    21.4.2008 12:47 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    To jsou známí podvodníci:

    http://www.lupa.cz/vyhledavani/?qs=rejstrikfirem&search=Hledej&kde%5Bvsude%5D=1

    bohužel těmhle gaunerům zjevně žádné žaloby neuškodily :(((
    21.4.2008 12:49 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Koukám, že tenhle notorický podvodník si nedá a nedá pokoj. Viz tady a tady.
    vencour avatar 21.4.2008 13:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Jo, to už jsem kdysi četl ... kdo nezná, ať se informuje, bude vidět, jak má někdo hroší kůži.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 21.4.2008 13:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    P.S. nejen, že nic neplatit, pěkně jim jít po krku ... nedaj si jinak pokoj.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.4.2008 14:14 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Lupa: Na službě rejstrikfirem.cz je uvedena jako provozovatel společnost AIVision, s.r.o. a odpovědným zástupcem projektu Rejstřík firem je pan Michal Malý.

    Aha, tak už víme, odkud vítr vane :-)

    21.4.2008 15:32 TanisCZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Zdravím, přinzám se, že až teď jsem narazil na tuhle "story". Docela by mě zajímalo, jak to celé zkončilo. Bylo mi až smutno, že je možné podnikat takovým způsobem, jakým p. Malý podnikal. Trošku jsem hledal na netu a našel i zmíňku, že p. Malý byl i poslancem? To už by mi hlava nebrala. Potkat takového člověka v realu s chutí bych mu rozbil hubu :/
    vencour avatar 21.4.2008 15:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...

    Někde to tam v odkazech najdete, že poslancem byl, snad před 12 lety?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.4.2008 18:15 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Jojo, něco podobnýho se nám taky stalo, ovšem v trošku jiné podobě - miniaturní neviditelné písmo skrývalo důležitou informaci o placené službě, ačkoli všude jinde bylo velkým písmem, že je to ZDARMA. Prostě svinstvo. Ta firma (www.eurobusinessguide.net) má vlastní stát s vlastním zákonem a tak jsme tam předvoláni k soudu, že jsme nic nezaplatili (částka se nejdřív rapidně stupňovala)...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    21.4.2008 22:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ta firma (www.eurobusinessguide.net) má vlastní stát s vlastním zákonem a tak jsme tam předvoláni k soudu
    Cože? Jak vlastní stát?
    Quando omni flunkus moritati
    22.4.2008 07:28 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Charleston Nevis  (WI)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    3.6.2008 18:34 Jan Sedláček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vydělává na internetu...
    Ahoj všem, pořád v tom pokračují. Nabízím koordinovaný postup všem postiženým. Už jsem jim tam poslal FÚ - podráždilo je to. Obchodní inspekce toto nemůže řešit. Ale ÚOOÚ asi ano. Monitorujeme jejich aktivity a vyšťourali jsme je v Kladenské ulici. Dostali šanci uznat chybu a přestat otravovat, nebo to eskalovat. Je to na nich. Na šikanu musí být vždy dva... a ten druhý se musí chtít nechat šikanovat... .-) Jan Sedláček, j.sedlacek@jsweb.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.