abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 480 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    kyknos avatar 20.5.2009 12:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Kvalitni blogpost!
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.5.2009 12:55 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Myslim ze az na nas dolehnou vsechny ty krize kterejma nas vsichni strasi (ekonomicka, ekologicka, politicka ..) tak se z toho tak po**rem ze bude velmi dulezite mit kvalitni toaletni papir. :D

    pools avatar 20.5.2009 12:51 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Dámy a pánové!
    proč je svět tak přeplněn věcmi!
    většinou jsou zbytečné, ošklivé, blbé.
    když si jdu do supermarketu říci o rybí kosti
    jsem vždy otřesen vším tím nesmyslem.
    nejpodivnější
    nad meze mého chápání:
    TOALETNÍ PAPÍR.

    ~ Nanao Sakaki

    Vivre libre ou mourir!
    Luk avatar 20.5.2009 13:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Mušličky jsou lepší ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Salamek avatar 20.5.2009 15:06 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Ale on neí jak se používají tři mušličky :-D :-D :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    20.5.2009 13:12 Lincoln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Makky papier sa baars trha... Bidet ruluje :-)
    20.5.2009 15:36 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Pamatuju na vyprávění o člověku, který byl na bidet zvyklý a při pobytu u vypravěče na chalupě (kde byl jen suchý záchod) pohrdl dodaným toaletním papírem a pokusil se pomocí zahradní hadice vytvořit bidet svépomocí. Bohužel zapoměl, že zahradní hadice má nenulové dopravní zpoždění, takže otevřel kohout naplno. Síla proudu ho pak velmi nemile překvapila ... na druhou stranu, byl pak prý natolik vyčištěn, že po zbytek pobytu už na záchot jít nepotřeboval.
    20.5.2009 13:37 Uglly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Naopak. Preferuji ten pevnější drsnější. Ty měkké nesmysly. aby si člověk složil 8x, protože jinak si vytírá prdel prstem. Strašně se to trhá.

    20.5.2009 14:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    No ale tak to ma bejt. Ty si ten papir musis propichnout ukazovackem, s nim si vytrit prdel a papirem na ten ukazovacek nasazenym pak ukazovacek utrit.. Vedlejsi plus je to, ze si musis udrzovat ostrihane nehty :-)
    20.5.2009 14:14 Lincoln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    No a k tomuto prianiu "Dobru chut k obedu..." sa taktiez pripajam :-D
    25.5.2009 13:35 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Da se sehnat i pevny a mekoucky papir. Jen neni nejlevnejsi a nemaji ho vsude.
    20.5.2009 14:23 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Na jiných místech než doma konám jen pokud je to opravdu nezbytně nutné.

    Co se týče papíru, tak nemám rád ani ten tzv. měkký, který má asi patnát vrstev, ani ten (obvykle) jednovrtsvý brusný papír. Podle mě je ideální dvouvrstvý jemný, skutečně měkký (měkkost je vlastnost samotné vrsty, nevznikla množstvím vrstev) papír.

    kyknos avatar 20.5.2009 14:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    jsi porad doma?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.5.2009 16:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Ne, jak jsi na to přišel?

    kyknos avatar 20.5.2009 16:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    no ze jsi tak upjaty na domaci zachod :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.5.2009 16:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Prostě jsem. Holt k tomu potřebuju své obvyklé pohodlí, hygienu a soukromí.

    20.5.2009 16:36 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Vám ostatním je jedno, jestli jdete doma nebo jinde?

    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 17:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Nejhorší je konání na toaletě v letadle .. zejména během desetihodinového letu, kdy není jiné zbytí ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2009 17:35 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V letadle ... tss, což pak ve vlaku ČD! Ale nemyslím tím stejný vlak, který si představí při slově "vlak" Pražák (Pendolína a podobné novoty), nýbrž *vlak* (pozná se podle toho, že celý smrdí močí (naštěstí tam málokdo chodí sr*t, jinak by to bylo ještě horší), skrz okna neprochází světlo a má dva stupně ovládání topení -- "pokaženo" a co "zásoby nafty dají"). Letadlo je proti tomu jako hajzl ze zlata v Hiltonu.
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 17:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    +1

    Ale nejhorší hajzly, co jsem kdy viděl, byly v Římě, konkrétně na vlakovém nádraží poblíž Vatikánu... Fůůůj!!! (A to snesu leccos, respektive jsem staré prase. ~_^)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2009 23:59 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > Ale nejhorší hajzly, co jsem kdy viděl

    To mi připomíná: "... Miloš Zeman odmítl sdílet pokoj s Janem Kavanem, přestože si objednal pokoj s hajzlem." :-D

    Prcek avatar 21.5.2009 02:45 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Přílohy:
    A co říkáš na tyhle hajzly v příloze? :-) Foceno před pár lety v jedné nejmenované jihočeské hospodě. Nedávno tam ale údajně záchody zrekonstruovali, takže máme o jednu atrakci míň :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    21.5.2009 08:47 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    A co říkáš na tyhle hajzly v příloze?
    Z fleku tam mohli natáčet Trainspotting :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2009 09:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    V 70. letech jsem navštívil jedno starobylé ruské město (asi 150 km od Moskvy) a prohlédl si  místní klášter. Jenže se mi během prohlídky chtělo na  WC .. Když jsem otevřel dveře záchodu, nevěřil jsem svým očím:  Jednotlivé mísy (bez prkének) oddělené od sebe asi 50 cm vysokou zídkou, celé pokryté - až do výše mísy - víte čím - a nad tím seděli chlapi v podřepu, jako by to byl "turecký" zácod a klábosili mezi sebou, jeden držel dokonce flašku vodky v ruce při konání potřeby ..No, tohle jsem neměl odvahu vyfotit (fotil jsem různé věci,  za které by mě tam tehdy mohli zavřít :-)). Když jsem vyšel ven, proti mne šla z dámských záchodků sestra, se kterou jsem byl na prohlídce kláštera. Byla celá pobledlá a chvěly se jí kolena.  Jen jsem řekl: také to tam ... jen pokynula hlavou. Bylo to na "dámách" úplně stejné ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 21.5.2009 11:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    jeden držel dokonce flašku vodky v ruce při konání potřeby
    Ono se to asi bez té vodky těžko dalo přežít :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Darth Phantom avatar 21.5.2009 12:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V 70. letech jsem navštívil
    Nojono. Já jsem nedávno viděl film na ČT 2 Dům bláznů, pojednávající o válce v Čečně a pacientech psychiatrické léčebny, kteří se nacházeli v blízkosti konfliktu. A tam doktor říkal těm bláznům:"Život je je zařízený tak, že každý den uděláš hovno..." Docela kůl film to byl.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    hikikomori82 avatar 21.5.2009 13:00 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jo jo, asi najlepsi film s Brianom Adamsom :)
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2009 16:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Viděl jsem, dost síla :-). Jenže mnou popisovaný zážitek nebyl ve válečné oblasti, nešlo o psychiatrické pacienty a naopak to bylo v dobách "rozvinutého socialismu" v zemi, kde zítra znamená již včera :-) .

    A ještě k tomu v lukrativní turistické oblasti (Suzdal) ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2009 16:50 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jezismarja. To musel byt teda zazitek. Nezavidim :-)
    20.5.2009 16:42 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Finch, don't you think it's about time you learned to take a dump at school?
    20.5.2009 16:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    No, za celou mou docházku do různých vzdělávacích zařízení jsem v nich byl na velké dvakrát; oba případy se datují do dob na ZŠ. Což je vlastně možná důvod, proč se nerad realizuji jinde než doma. :-)

    21.5.2009 23:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jestli nebude jádro pudla v tom, že ve vykonání velké potřeby spatřuješ svoji realizaci... :-)
    Darth Phantom avatar 20.5.2009 16:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Řekl bych, že fašono-trpajzlík frešmaus se bojí, aby si nesedl na WC, které předtím navštívil nějaký Turek, Arab a nebo Palestinec. Proto celý den stahuje řitní otvor, aby se mohl doma jako slečinka vykakat na svém prkénku :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luk avatar 20.5.2009 16:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Řekl bych, že fašono-trpajzlík frešmaus se bojí, aby si nesedl na WC, které předtím navštívil nějaký Turek, Arab a nebo Palestinec.
    Myslím, že něco takového nehrozí. Příslušníci těchto národů totiž považují náš (evropsko-americký) způsob vykonávání potřeby za nečistý, na prkénko by si tedy asi nesedli. To už je pravděpodobnější, že si tam (hlavně v zimě) delší dobu poseděl bezdomovec, aby si chvíli pospal v teple.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 17:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    + 1

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 14:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Lidi, vy jste zhýčkaní.  V 80. letech nebyl toaletní papír žádný a ve firmě jsme fasovali jednu roli na týden a každý si nosil svoji roli na záchod a zase si ji bral zpátky. A bylo úplně jedno, z jakého materiálu byla, hlavně, když se s tím dala otřít  (_|_).

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2009 14:26 Malcolm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Na zakladnej - v casoch komunizmu nas ucili ze v prirode sa najlepsie pouzivaju na tuto cinnost lopuchy, akurat nespomenuli ze ktorou stranou - to bolo bolesti :-)
    20.5.2009 14:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    No, ze by nebyl jsem tedy nezazil ani v osmdesatych letech, ale toho nekrepovaneho jsem si uzil dost. Pro mlade upresnuji, ze to melo zhruba podobu toho, do ceho se dnes bali uzeniny v obchodech :-)
    20.5.2009 14:36 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V reálu už jsem ho nezažil, ale asi před rokem jsem ho viděl před barákem v kontejneru, někdo asi uklízel. Teď mě mrzí že jsem si ho neschoval, už je to rarita.

    Zdeněk
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    20.5.2009 14:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Neni o co stat :-)
    20.5.2009 14:54 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jo tak tenhle kousek papíru ještě doma někde je - sice je to strašilvý, ale divili byste se, jak se hodí, když zapomenete koupit ten dnešní měkoučký ;-)
    xxx avatar 20.5.2009 15:46 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    My ho mame na chate. Ceka tam na zhodnoceni.
    Please rise for the Futurama theme song.
    20.5.2009 16:59 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > Ceka tam na zhodnoceni.

    Jestli je použitý a jestli se do něj utřel někdo typu Davida Beckhama, tak by to nějakou tu stokorunu mohlo hodit...

    Darth Phantom avatar 20.5.2009 14:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V 80. letech nebyl toaletní papír žádný

    Jj, to tehdy vypověděl službu jediný závod na výrobu hajzlpapíru na Slovensku a bylo po prdeli :-). (_|_) se musela utírat vším možným, včetně Rudého práva :). Také jste ještě zapomněl na banány, to se obvykle uvádí jako další příklad. Já jako orangutan jsem to také těžce nesl, že jsem se nemohl živit každý den banány :-).

    Co se týče hajzlpapíru, tak tady bych to taky viděl na nějakou tu střední cestu. Smirgl papír není vhodný zvláště při různých hnačkách atd., a při použití heboučkého papíru aby člověk zase pořád vytahoval prst z prdele :-). Nejlepší bude asi ten dvouvrstvý středně hrubý :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 15:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Budete se divit, ale ty pitomé banány byl opravdu symbol.  Jednou jsem byl svědkem, jak se dvě tělnaté starší paní popraly u stánku se zeleninou na Červeném Vrchu v Praze. Paní si kupovala brambory a protrhl se papírový pytlík a z něj vypadly na zem nedostatkové banány .. To byla mela!  Škoda, že tehdy nebylo Youtube :-).  Lidé jezdili na veletrhy do Brna, protože jsou tam prý k sehnání banány ..Pokud někde byly, tak zůstaly exponáty na veletrhu naprosto nepovšimnuty .. O tom něco vím, jezdil jsem jako vystavovatel každý rok na Salimu :-)

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2009 15:56 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Taky se pomocí banánů zajišťovala vydatná účast lidí na takzvaných mírových slavnostech. Jednou Menšík vzpomínal v nějakém TV pořadu, že mu utekli skoro všichni lidi z jeho vystoupení sotva začalo, protože se rozkřiklo, že je právě dovezli. :-)

    kyknos avatar 20.5.2009 15:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    vouvrstvy, vnitrni vrstva jemna, vnejsi hruba

    ale je to uplne fuk, hlavne kdyz se nemusi posranej papir misto do zachodu hazet do kose, jak to byva nekde zvykem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 20.5.2009 18:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jo tak to funguje na Korfu trebas. Udajne kvuli tomu ze maji uzky odpadni trubky ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 18:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    To není jen Korfu, ale celé Řecko - a také některé oblasti na Ukrajině.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 20.5.2009 18:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    a nektere oblasti v Holesovicich (vlastni zkusenost) a na Zizkove (z doslechu)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.5.2009 21:31 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    O tom slyším prvně.
    kyknos avatar 20.5.2009 22:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    je to bezne v bytech, ktere puvodne mely jen spolecny hajzl nekde na verejne chodbe a maji dohackovany hajzl na normalni odpad
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.5.2009 08:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Aha, tak to my bydlíme v relativně „novém“ domě z přelomu z 60./70. let, pokud se nemýlím.
    kyknos avatar 20.5.2009 18:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V tom Recku je zly to, ze ackoliv v mnoha novejch baracich jsou uz trubky normalni, stejne to hazi ze zvyku do kose.

    Kamaradka v holesovicich si na hajzltrubku nechala pridelat mixer :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    frEon avatar 20.5.2009 20:47 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    ten mixrer bych nechtel opravovat, kdyz se posere
    Talking about music is like dancing to architecture.
    kyknos avatar 20.5.2009 20:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    taky mi vysvetlovala asi pul hodiny, jak ho spravne pouzit :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.5.2009 21:49 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    :-D

    20.5.2009 23:27 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Jestli jsem to dobře pochopil, tak se posere hned. :-D

    20.5.2009 16:00 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Nás, co jsme tady, to netrápilo, ale taky stojí za to připomenout, že podobné problémy byly s menstruačními vložkami. Dámy, které tu dobu zažily, by mohly vyprávět. A to raději nevzpomínat, co to bylo tenkrát za hnus (když už náhodou vůbec byly k mání).

    20.5.2009 19:41 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Pamatuji si na takovou pitomou říkanku z té doby:

     

    Není vata, nejsou vložky,

    co si dáme mezi nožky.

    Z Moskvy přišla depeše,

    strčte si tam Jakeše.

    unknown_ avatar 20.5.2009 20:49 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Došly plínky, došly vložky,
    co si dáme mezy nožky?
    My sme holky z dědiny,
    nám postačí noviny.
    20.5.2009 20:58 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Koukám, že jsem přišel s křížkem po funuse. :-)

    20.5.2009 20:52 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Taky byla jedna, která končila nějak "my jsme holky z dědiny, dáme si tam noviny". Ale on to ani nebyl humor, spíš hořký popis reality.

    Dalibor Smolík avatar 20.5.2009 21:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Není vata, nejsou vložky,
    co si dáme mezi nožky
    my jsme holky z Hulína
    dáme si tam šulína.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2009 14:34 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Můžeš vznést návrh na zlepšovací opatření, aby na hajzlu byly 2 roličky. Normální hrubší netrhací pro normální chlapy a jemný měkký trhající se a lepící se pro ženský a zženštilý chlapy.

    Zdeněk
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    20.5.2009 14:56 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Pak tedy doporučuji i třetí roli papíru pro pořádné chlapy.
    xxxs avatar 20.5.2009 15:33 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    kdeze. drsnaci sa neutieraju.

    20.5.2009 15:35 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Na to je dokonce klasický vtip.
    20.5.2009 17:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    "Normální" chlap má příslušnou část těla nějak odolnější než ženská nebo zženštělý chlap? Nebo se ten tvůj "normální" chlap moc neutírá?

    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 17:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    ...řekl metrosexuál. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2009 17:16 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Hahahaha. :-)

    20.5.2009 19:00 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Na co, až to oschne, tak to odpadá ;-)))).
    Baník pyčo!
    hikikomori82 avatar 20.5.2009 15:55 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Ja si pamätám vtip z obdobia, keď sa prestal vyrábať skladaný toaletný papier a boli už len dnes už normálne roličky, vtedy mu hovorili perforovaný. Ľudia si dávali tajné typy kde ešte majú dostať ten skladaný, a vykupovali veľké zásoby. Ale späť k tomu vtipu:
    MIG začal vyvíjať nové lietadlo, ale u prototypov sa im lámali krídla stále na tom istom mieste. Nevedeli si s tým rady, až nakoniec poprosili inžinierov z harmaneckých papierní. Tí im odporučili na mieste kde sa tie krídla odlamovali spraviť perforáciu.
    Inak ako neviem čo riešite. Ja sa normálne jedným útržkom mäkkého toaletného papiera utriem aj 3x (utrieť, preložiť na polovicu, utrieť, preložiť na polovicu a utrieť). Počas jedného srania typicky spotrebujem 10 útržkov. Zase ale dosť vela papira miniem na výstelku (aby to nešpliechalo) a asi pol metra miniem na dosku (tú tiež vystielam aby som nebol v priamom kontakte)

    20.5.2009 16:22 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Tyyy vado, skladas to za sebou a poslepu? Anebo pred sebou, po kritickem zhodnoceni aktualniho stavu a rozlozeni "paintingu"? :)
    20.5.2009 16:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > Ja sa normálne jedným útržkom mäkkého toaletného papiera utriem aj 3x (utrieť, preložiť na polovicu, utrieť, preložiť na polovicu a utrieť)

    A jak velké to jsou útržky? My tady máme 10,5 na 9,5 a představa, že by k dispozici byla jen plocha 5,25 na 4,75 (dvakrát přeložený útržek) mě dost děsí. Nemíváš hnědé prsty? :-)

    Luk avatar 20.5.2009 16:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Na jedno vytření jsou potřeba 4 útržky (přeloženy dvakrát, čili plocha jednoho útržku; "jedno vytření" zde znamená operaci začínající odtržením úseku papíru a končící jeho odhozením do mísy, celkově se samozřejmě musí tato operace opakovat podle potřeby). Vzpomínám, že v pražském metru před rokem 1989 (později nevím, nepotřeboval jsem to řešit) člověk vyfasoval u vchodu pouhé 2 útržky a "poraď si" :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.5.2009 16:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > člověk vyfasoval u vchodu pouhé 2 útržky a "poraď si" :-D

    To je přeci snadné: prvním útržkem si utřeš zadek a tím druhým si očistíš prostor pod nehtem. :-)

    Luk avatar 20.5.2009 18:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Tzv. jízdenková metoda ;-) Jinak také by to šlo udělat stylem "Sazka" (jako v té reklamě) - nejen že si člověk vystačí, ale dokonce mu dva útržky ještě zůstanou :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.5.2009 20:48 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    To jsem neznal, ale Pražáci to měli celkem dobrý (i když tehdejší jízdenky byly podstatně menší než dnešní). Brňáci měli jízdenky poloviční šířky (tj. cca 1 cm), s těmi by to opravdu nešlo. :-D

    Luk avatar 20.5.2009 22:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Ta metoda pochází z dob, kdy byly jízdenky větší (zhruba jako ty dnešní) a v tramvajích je cvakali průvodčí. Úzké jízdenky vznikly až při zavedení označovacích strojků.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.5.2009 16:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > Na jedno vytření jsou potřeba 4 útržky (přeloženy dvakrát, čili plocha jednoho útržku; "jedno vytření" zde znamená operaci začínající odtržením úseku papíru a končící jeho odhozením do mísy, celkově se samozřejmě musí tato operace opakovat podle potřeby).

    To by si skoro zasloužilo instruktážní video. :-D

    drc avatar 21.5.2009 10:09 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

     

    Inak ako neviem čo riešite. Ja sa normálne jedným útržkom mäkkého toaletného papiera utriem aj 3x (utrieť, preložiť na polovicu, utrieť, preložiť na polovicu a utrieť). Počas jedného srania typicky spotrebujem 10 útržkov. Zase ale dosť vela papira miniem na výstelku (aby to nešpliechalo) a asi pol metra miniem na dosku (tú tiež vystielam aby som nebol v priamom kontakte)

     

    Kam se na tebe hrabe Rimmer...

     

    Prcek avatar 21.5.2009 11:45 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Přesně, taky jsem si vzpomněl na Rimmera :-D. Nahoru, dolu a vyleštit.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    cynic_asshole avatar 20.5.2009 16:25 cynic_asshole | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    To je zas dneska diskuze vo hovně... Jinak děda pracoval na dráze a z dob jeho působení máme u babičky ještě spousty toho skládaného...
    Neznáš nějakou linuxovou distribuci pro Windows?
    robotics avatar 20.5.2009 16:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    My v práci máme taky šmirgl. Občas mi krvácí ze zadečku :-(.

    20.5.2009 19:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Chudinko ;-)... Se neutírej ne? :-P
    Baník pyčo!
    robotics avatar 20.5.2009 16:40 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Ale když má člověk mazlavej sranec, tak mu nepomůže žádnej toaleťák.

    unknown_ avatar 20.5.2009 18:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jo, to je pěkně na hovno. A co teprv když se to stane někde v lese, kde si člověk nemůže ani požádně sednout...
    20.5.2009 21:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    > Jo, to je pěkně na hovno.

    To mi připomíná lidové moudro: Vyser se na sraní, stejně vysereš hovno. :-)

    20.5.2009 16:40 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Toto je kvalitní diskuze o technologii očišťování příslušného otvoru. :-D

    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 17:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    To jsou mi problémy... Indové používají při jídle pravou ruku a při potřebě levou ruku a hrneček s vodou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2009 23:01 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Já zabrousil na wikipedii a tam našel tento poklad:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nara_period_toilet_paper.jpg

    Komentář: Wooden toilet paper from the Nara period (710 to 784) in Japan. The modern rolls in the background are for size comparison

    Grunt avatar 21.5.2009 00:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    To se pro mě řadí do stejné kategorie jako tři mušle.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.5.2009 01:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Hmmm opak jídelních hůlek :-).
    21.5.2009 17:39 RoJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Slabé, do doby gotické smetánka používala zvlášť sbíraný mech nebo malá ptáčata (nikoli holátka, ale ta už lehce ochmýřená)...

    21.5.2009 22:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Hvězdné datum 776327768, Šmajdalfův deník. Dneska nám došel toaleťák, použili jsme veverky. Pak nám z nich Bobromil na svém štítu upekl kuře.
    20.5.2009 18:51 ^([0-9a-fA-F]{2}([:-]?|$)){6}$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Já když se vykadím, tak se mi občas stává, že se jednou utřu a víc není potřeba, úplný čisto. Ale taková konzistence hoven je vzácnost, skoro svátek :-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 18:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Mně se někdy stává, že se vysmolím a není co utírat. Jsem lepší. ~_~
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2009 19:02 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Jakože prdel zůstane v míse? :-)
    Baník pyčo!
    20.5.2009 19:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Možná se dočkáme toho, že se do potravin budou přidávat "látky na zlepšení kvality stolice" :-)
    20.5.2009 20:22 Malcolm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Len ci to potom vytlacis - obcas po "zdravej" celozrnej strave mam sto chuti to tlacit opacnym smerom :-)
    20.5.2009 22:14 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    skládanej socialistickej na vás! Ten nebral ale leštil. Nedávno jsem ho doma ještě balíček našel, říkal jsem si že si oživím vzpomínky ale nějak jsem neměl odvahu. Pokud jde o vzpomínky na veřejné hajzlíky tak nejhnusnější byl v Prostějově na nádraží, v Brně na starém autobusáku u Grandu, unikát bylo i legendární metro v Třebíči a bezkonkurenční byl hajzlík ve Velkém Meziříčí za kostelem. To bylo doupě skoro jak svět mutantů ve Futuramě.

    20.5.2009 23:35 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    skládanej socialistickej na vás! Ten nebral ale leštil

    :-D Jj, co všechno se člověku nevybaví, když se dostatečně dlouho zabývá jedním tématem. :-) Taky mi to připomnělo, že se jeden leštící prodával i v rolích. To byl celkem pech, když jinej nebyl. Ale zase pořád lepší než noviny. Zajímavý je, že na výrobu novin papír nechyběl nikdy. :-)

    Luk avatar 21.5.2009 00:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Taky mi to připomnělo, že se jeden leštící prodával i v rolích.
    Jeden takový se mi tu válí. Je to pěkný suvenýr, dobře připomíná tehdejší dobu.
    Zajímavý je, že na výrobu novin papír nechyběl nikdy.
    To proto, že novinami lze zastřít okno do světa. Zejména novinami světového formátu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2009 09:43 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Nojo, aspoň měl člověk jistotu, že náhražka za toaleťák vždycky bude. Lepší využití si ty noviny stejně nezasloužily. :-) Z tohoto pohledu bylo horší, když chyběly třeba brzdové destičky, gumičky do stěračů nebo těsnění do vodovodních baterií.

    Luk avatar 21.5.2009 11:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Nojo, aspoň měl člověk jistotu, že náhražka za toaleťák vždycky bude. Lepší využití si ty noviny stejně nezasloužily.
    Jenže to byl dobrý způsob, jak si koledovat o rakovinu řiti. Tehdejší tiskařská čerň byla karcinogenní.
    Z tohoto pohledu bylo horší, když chyběly třeba brzdové destičky, gumičky do stěračů nebo těsnění do vodovodních baterií.
    Můj děda kupoval celá ojetá auta (Š 440, 450, Octavia, Felicia..., prostě 50. a 60. léta - jezdili jsme v tom až do roku 1989) bez papírů, bouraná apod., a pak z nich ty díly kanibalizoval. Bylo to mnohem jednodušší a často i levnější než shánět samotné díly. Místa na uskladnění měl na chalupě dost, takže když se pak ta chalupa prodávala, měl nový majitel jako bonus ještě desatery dveře, zhruba stejný počet různých blatníků, pět motorů a mraky všelijakých součástí na zmíněná auta.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2009 12:02 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    metoda kanibalizace náhradních dílů má dost velkou slabinu v tom že na autech většinou odcházejí stejné věci. Koupí vraku se tak získají stejně sjeté brzdy, ojeté pneumatiky, děravé výfuky a rezavé blatníky. Ty zdravé díly se většinou použijí jen sporadicky, viz zmíněné hromadění dveří.

    Luk avatar 21.5.2009 12:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    Koupí vraku se tak získají stejně sjeté brzdy, ojeté pneumatiky, děravé výfuky a rezavé blatníky.
    Pneumatiky se tehdy běžně protektorovaly ("hadrové" diagonálky se daly i pětkrát), výfuky se vyvářely, blatníky dtto (na oněch autech byl tlustší plech, u které ho to šlo dobře). Jestliže se tehdy to auto koupilo za nějakých 500-1000 Kčs (podle stavu), bylo to docela výhodné. S některými díly byl samozřejmě problém, ale třeba u těch brzd se dalo poměrně běžně koupit samotné obložení a přinýtovat si ho na čelisti (u novějších aut, kde už bylo obložení lepené, to bylo samozřejmě horší).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2009 16:57 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox
    V brne na nadrazi maj hajzly na pobliti jeste dneska.
    Grunt avatar 21.5.2009 00:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toaletní paradox

    Doporučuji na toaletní papír nějakou slušivou texturu aby provádění očisty bylo o to radostnější.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.5.2009 12:19 PMD
    Rozbalit Rozbalit vše Gargantua a Pantagruel

    Utřel jsem se jednou sametovou maskou jedné slečny a viděl jsem, že je to dobré: neboť hebkost hedvábí mi způsobovala v panímandě znamenitou rozkoš,
    Po druhé zase jejich karkulkou a dopadlo to zrovna tak.
    Jindy šátkem na krk.
    Jindy ušima od čepce z karmazínového atlasu, ale zlaté třepení z hromádky hoven, která byla na nich, rozedřelo mi celý zadek. Nechť chytne zápal konečníku zlatníka, který je zhotovil, a slečnu, která je nosila.
    Tato bolest přešla, když jsem se vytíral čapkou pážat, nádherně po švýcarsku opeřenou.
    Potom, když jsem konal potřebu za křovím, našel jsem tam kočku březňačku a tou jsem se vytřel; ale její drápy mi rozjitřily celou řitní hráz.
    Z toho jsem se nazítří vyléčil, vytíraje si ji rukavičkami matčinými, libě páchnoucími po smrďavce.
    Potom jsem si ji vytíral šalvějí, fenyklem, koprem, majoránkou, růžemi, listím tykvovým, kapustou, cviklou, révovím, ibiškem, diviznou, která je na zadečku červená, locikou a špenátovým listím. To vše dělalo mému stehnu velmi dobře. Potom bažankou, peprníkem, kopřivami, kostivalem; z toho jsem dostal lombardskou úplavici, od čehož jsem si pomohl, vytíraje si ji svým příklopcem.
    Potom jsem si ji vytřel prostěradly, ložními pokrývkami, záclonami, poduškou, kobercem, stolním prostěradlem, utěrkou, ubrouskem, kapesníkem, nedbalkami. Ze všeho toho měl jsem větší rozkoš, než prašivec, kterého češí.
    (...) Vytíral jsem si ji senem, slámou, koudelí, chlupy, vlnou, papírem. Ale:

             Na zadnici mnoho hoven vždy zůstane,
             papíru-li jen se na vytření dostane.

    (...) Vytíral jsem si ji potom čepicí, polštářkem, trepkou, brašnou, košíkem; ale hrom do toho, to byl mizerný prostředek! Potom klouboukem; a víte, že některé klobouky jsou hladké, jiné chlupaté, jiné zase sametové, jiné dykytové a opět jiné atlasové. Nejlepší ze všech je chlupatý, neboť ten je znamenitým utěradlem výkalů.
    Potom jsem si ji vytíral slepicí, kohoutem, kuřetem, teletinou, zaječím kožíškem, holubem, kormoránem, advokátskou mošnou, mnišskou kapucí, čepcem, vábidlem.
    Ale konec konců pravím a trvám na tom, že není lepšího prostředku nad house, hezky obrostlé hebkým prachem, jen když mu můžeme podržet hlavu mezi nohama. A věřte mi to, na mou čest. neboť pocítíte na díře báječnou rozkoš způsobenou jednak hebkostí prachu, jednak příjemným teplem housete, jež se snadno přenese na konečník a ostatní střeva, až stoupne k samému srdci a mozku.
    A nemyslete si, že blaženost heroů a polobohů, kteří žijí na polích elysejských, je v jejich asfodelu neb ambrosii nebo nektaru, jak nám to chtějí namluvit staré povídačky. Je (podle mého mínění) v tom, že si vytírají panímandu housetem. A takové je též mínění mistra Jana Skotského.

    kotyz avatar 21.5.2009 14:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gargantua a Pantagruel
    ROFL :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.5.2009 21:04 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gargantua a Pantagruel
    Chce se mi zvracet.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.