abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách

    3.7.2011 10:00 | Přečteno: 7931× | poslední úprava: 3.7.2011 09:59

    Upozorňujeme návštěvníky, že vstup do bazénu je povolen pouze v přiléhavých elastických plavkách. Vstup v plavkách s dlouhými volnými nohavicemi typu šortky je zakázán! Návštěvníci nedodržující toto nařízení budou vykázáni z prostor bazénu bez nároku na vrácení vstupného.

    Takže, moje značkové plavky za cca 1500 Kč mi tady jsou úplně k ničemu. Plavcům v šortkách je vstup zakázán, protože šortky vynáší z bazénu drahou vodu a přináší špínu do vody. K opatření bylo přistoupeno, protože kvalita vody se snižuje přímo úměrně k počtu nevhodně oblečených návštěvníků.

    Povoleným plaveckým úborem jsou z následujícího obrázku jedině ty prostřední plavky:

    http://static.prozeny.cz

    Nebo například tyto plavky:

    http://www.zena-in.cz

    Další možnost je koupání úplně bez. V malých bazénech v sauně, která je součástí komplexu je to dokonce nařízeno. V plavkách se tam nesmí. Jinak vás vyfotografují a zavolají na vás městskou policii.

    Nebo taky můžete jet dokonce i s dětmi na nuda-tábor. V Česku je totiž dětský tábor pro Adamy a Evy. Nazí tu tráví dovolenou rodiče s dětmi a instruktoři. Jediným povoleným oděvním doplňkem je sukýnka nebo koruna z listí a květin. Sexuologové tvrdí, že nahota dětem v psychickém ani v sexuálním vývoji nijak neublíží.

    Jediným problémem je, že kdo kolem sebe vidí běžně nahé lidi, toho pak už nahota sexuálně nevzrušuje a reaguje až na doteky. Je známo, že v Africe, kde chodí ženy celý den nahé, muži potřebují k milování jiné stimuly - alkohol, rituální tance, bubnování a podobně.

    Já sem si tedy nakonec vybral perfektní plavky. Jsou to plavky podobné, jako na následujícím obrázku:

    http://www.zena-in.cz

    Ty plavky jsou boží! A kdo by to byl řekl, padnou mi! A do nich si seženu ještě push-up doplněk pro muže podle tohoto obrázku:

    http://www.stastnezeny.cz/

    Protože moje žena má taky push-up horní díl plavek.

    Zdroje obrázků: http://static.prozeny.cz,http://www.zena-in.cz/,http://www.stastnezeny.cz.        

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 3.7.2011 10:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Nic novýho, takovej zákaz mají třeba v bazénu v Rokycanech už někdy od roku 2006. Údajně proto, že cikáni co neměli na plavky jim tam lezly v ustřiženejch teplácích a hádali se že to sou móre normále plavky. Taky prej kvůli kvalitě vody. Ale jak to doopravdy bylo, to asi s jistotou nikdo neví ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.7.2011 10:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Návštěvní řád a konkrétně se tam píše: osobám každého věku je z hygienických důvodů povolen vstup na bazénovou halu a koupání pouze v plavkách přiléhavého typu ( ne v plážových šortkách, trenkách, krátkých kalhotách apod. )

    Už sem myslel že to je místní specifikum, ale teď začínam věřit tomu, že to je všude stejný.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 3.7.2011 12:41 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Je to snad v každém bazénu. Někde více výrazně, jinde méně. Ale je to všude. Celkem běžně chodí do bazénu pánové v kraťasovitých plavkách (ale pořád ještě plavkách) a nevšiml jsem si, že by s tím měl někdo problém.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.7.2011 12:47 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Asi ano, treba v Podoli je to take tak. Nejvic me pobavilo "nemuzu se ukazovat ve svych znackovych plavkach za 1500" - no tak holt budete nosit nejake neznackove za ctvrtinu te ceny jako ja. Ale mozna ze ty znackove maji nejakou vycpavku ci co.. :-)
    3.7.2011 10:27 Věra Pohlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Příloha:
    Já bych všechno kromě c string zakázala!
    3.7.2011 10:47 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    A ja by zakazal i ten C string :)
    mikirc avatar 3.7.2011 10:49 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    kdyz se zakazou vsechny plavky, tak pak nemusi byt rozepre zda jsou v souladu s radem nebo ne
    Byl jednou jeden...
    David Watzke avatar 3.7.2011 12:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    char* str
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    rADOn avatar 7.7.2011 12:00 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    +1
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Cubic avatar 3.7.2011 12:14 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Mam zvlastni pocit, ze v tech svitive zelenejch mankinach je muj sef. Ma tendece v presne takovych chodit na party a kdyz je vse v plenem produ sunda si svrsky a pokracuje jen v techle plavkach.
    3.7.2011 12:41 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Připomíná mi to styl letce. Ale jo, zasmál jsem se.

    Tohle mají snad na všech koupalištích, ale někde se to tiše toleruje, když člověk nevypadá jako cigán v obyčejných trenkách. Osobně jsem s koncem povinného plavání ve škole přestal chodit na bazény/koupaliště. Pořád jsou tu přírodnější místa ke koupání, kde ani nechcou vstupné a člověk někdy jede kolem na kole.
    kotyz avatar 3.7.2011 14:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Pořád jsou tu přírodnější místa ke koupání, kde ani nechcou vstupné a člověk někdy jede kolem na kole.

    Takový pěkný místečko sem měl za barákem, ale pak to od města výhodně koupil jeden kokot a teď to je soukromej pozemek vstup zakázán (povolen jenom pro rybáře a za peníze). Stejně tam lidi pořád chodí, ale už to ani zdaleka neni co to bejvalo. Dřív se tam sjížděli z celýho okresu. Pak už zbejvají jenom bahnitý rybníky a hasičský nádrže s žabincem v okolních vesnicích a nebo placený koupaliště a bazén v Rokycanech. Takže už hodně dlouho nikam plavat nechodim (a to plavání v prvnim semestru na FELu do toho nepočítam).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.7.2011 14:08 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Žádných peněz netřeba utrácet, majitel na to nemá právo. Máš-li rybářský lístek, klidně tam vlez a koupej se:

    VII. Přístup na pozemky

    § 11 odstavec 8 zákona č. 99/2004 Sb.

    Uživatel rybářského revíru, rybářský hospodář a jeho zástupce, držitel povolenky k lovu a rybářská stráž mohou při výkonu rybářského práva vstupovat na pobřežní pozemky, pokud na ně není vstup zakázán z důvodu obecného zájmu; jsou však povinni nahradit škodu, kterou při tom způsobí.
    3.7.2011 14:14 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Jenže to neplatí na soukromou vodu...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    3.7.2011 14:28 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Já z textu pochopil, že se jedná o soukromej pozemek u veřejný vody (buďto pro rybáře a nebo, nejsi-li rybář, tak za peníze). Samozřejmě pokud je to i soukromá voda, to jo.
    kotyz avatar 4.7.2011 12:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Myslim že mu to patří i s tou vodou. Ale snad z nějaký strany mu nepatří kus břehu, protože tam nejsou žádný cedule. Něco málo je k tomu i na wikipedii
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.7.2011 15:46 Kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Jak vlastně probíhá plavání na FELu?
    Má tam člověk volnost, může si plavat co on chce a nebo po něm chtějí, ať jim zaplave tohle a tamto, ať... ? Dík :-)
    3.7.2011 17:21 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Můžeš co chceš, ale když v tom plaveš moc, tak tě vylejou. :-)
    Luk avatar 3.7.2011 19:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Já jsem na FELu zažil plavání jen na kursu v Temešváru (tam jsem jel dobrovolně, ne v rámci povinného předmětu). Tam stačilo předvést libovolný styl na "dostatečnou vzdálenost".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 4.7.2011 12:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Volnost tam moc neni.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.7.2011 19:28 Kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    A je vůbec někde? :/
    3.7.2011 14:05 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Bohužel, zejména v USA, kdo by si dovolil někde u bazénu či na pláži vylézt v klasických plavkách, byl by okamžitě považován za gaye. Na některých plážích už dokonce prý volají policii na takového muže v klasických Speedo plavkách. Proto se tam razí ta příšerná puritánská móda oněch plandavých polotepláků. Osobně myslím, že do bazénu se tyhle polotepláky nehodí. Plavky by měly třeba i zadržet chlupy a podobně; navíc většina oněch poloteplákovitých plavek má kapsy a za plavcem se pak táhnou rozmočené papírové kapesníky. Když si takový puritán, co se stydí za tvar svého zadku sedne do vířivky, je to pro okolosedící velmi nepříjemné, když cítí pleskání jeho šosů do stehen. Bohužel, naprostá většina plavčíků není v dodržování zákazu poloteplákovitých plavek důsledná a dotyčného nevykáže.
    vulgární Nick avatar 3.7.2011 15:47 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Vy bambulo, radši se nevyjadřujte, když o tom víte houby.

    Za první nejde o žádný polotepláky. Schválně si na ty materiály někdy hamtněte. Pokud možno ve chvíli, kdy ty plavky nejsou na někom. Ale třeba by se vám to líbilo, co já vím.

    Za druhý, hodně těch vašich "polotepláků" má uvnitř všitý ještě takový slipy, takže z toho nic nevypadává víc než z klasickejch plavek. Nadto - já mám třeba hodně chlupatý nohy, břicho atd., takže tam je, co se týká chlupů, větší problém než s chlupama na koulích (kde mám ty chlupy sestříhaný). Mám kvůli tomu nosit ještě punčocháče?

    Za třetí. Všechny klasický plavky, co jsem kdy měl, měly kapsu taky.

    Za čtvrtý a za poslední - zajímalo by mě, jestli nejste fakt nějakej přihřátej, když si do vířivky sedáte tak, že vás do stehen pleskaj plavky cizího chlapa. Asi mám pro vás špatnou zprávu...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vain avatar 3.7.2011 16:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ačkoliv bych se asi nevyjádřil tímto způsobem, souhlasím =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vulgární Nick avatar 3.7.2011 16:59 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    A to je slovo chlapa!
    JSEM PRASE A HOVADO.
    3.7.2011 15:51 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ulevil jste si? Máte nyní pocit delšího penisu?
    vulgární Nick avatar 3.7.2011 16:02 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Kvůli tomu sem asi chodíte maximálně tak vy, když jste nás přišel zásobovat drby o USA a několika pošahanými představami o věcech, kterým nerozumíte.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    3.7.2011 17:16 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Pokud vemu zrovna příklad toho Podolí (a dost bych věřil, že ve většině jiných bazénů to bude vypadat podobně), tak zrovna zákaz trenýrek je to, co mě tankuje úplně nejmíň...
    3.7.2011 19:47 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Jediným problémem je, že kdo kolem sebe vidí běžně nahé lidi, toho pak už nahota sexuálně nevzrušuje a reaguje až na doteky.

    chachacha, kde jsi tento nesmysl vycetl? podle tohoto modelu je asi nejlepsi, kdyz je zenska zahalena od hlavy az k pate. nebo by se mely aspon znovu zavest koupaci odevy z 19. stoleti, ne?

    zlata nudaplaz, clovek nemusi resit hovadiny jako modni strih a barvu plavek, ani vyhazovat penize za predrazene "znackove" kramy. :-D
    3.7.2011 20:09 gh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Jediným problémem je, že kdo kolem sebe vidí běžně nahé lidi, toho pak už nahota sexuálně nevzrušuje a reaguje až na doteky.

    Dal sem si pro zajímavost tu větu do Googlu a vidím, že je to asi citát nějakého Dr. Plzáka.

    Jinak souhlas s nudapláží, ale pozor na ty krámy.
    3.7.2011 20:29 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ono to vlastně trochu pravda je, ale jen částečně. Pokud si to dobře pamatuju z jednogh článku v papírových novinách, co jsem kdysi četl, tak dlohuhodobější vystavení nahotě pouze potlačí ono automatické vzrušení, které funguje funguje zhruba jako podmíněný reflex u Pavlovových psů, jen místo zvonku a žrádla tam fuguruje nahota a sex.

    Navíc ono to dnes už nemá velký smysl (minimálně u mužů), protože dnes je v médiích tolik (skoro)nahotinek, že nějaká nudapláž na to moc velký vliv nebude. Když k tomu přidáme skutečnost, že zatímco mediální nahotinky (a nahaťáci) mají dokonalou postavu (a kde příroda selhala, plastiční chirurgové, kosmetičky a počítačoví grafici pomohou), tak setkání se skutečností v podobě těl více či méně obludných bude mít spíš opačný účinek.
    belisarivs avatar 5.7.2011 18:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    zlata nudaplaz, clovek nemusi resit hovadiny jako modni strih a barvu plavek, ani vyhazovat penize za predrazene "znackove" kramy.
    Svata pravda. Tam spis hledi na to, aby necumel na ty obludy a nevrhnul z toho.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Migi avatar 3.7.2011 21:01 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    kde že to jsme? abc linuxu nebo čeho?
    Jaromír Svoboda avatar 3.7.2011 23:51 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    asi ABC plavčíků :-D
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    4.7.2011 20:46 plavčík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    To nevím, ale zápisky o Linuxu zde moc šance nemají.
    Luk avatar 4.7.2011 20:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Situace je tady zhruba takováto (sice 5 let staré, ale moc se nezměnilo).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.7.2011 03:02 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Nechodim plavat, niesom nekrofil!
    Petr Tomášek avatar 4.7.2011 16:07 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Úmrtí a především skutečnost, že se lidé dva dny koupali v bazénu s mrtvolou, vyvolala značné pozdvižení mezi místními obyvateli i příslušnými úředníky.

    Ti ihned nechali uzavřít všech 30 hlubokovodních veřejných plaveckých bazénů, které patří pod jejich správu, a začali prověřovat bezpečnost jejich provozu.
    Já myslel, že začali prověřovat, zda-li v nich taky neleží mrtvoly ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Luk avatar 4.7.2011 16:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Především je určitě všechny pro jistotu vypustili ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 16:24 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Vypouštět můžete jen v ideálním světě. ;)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Luk avatar 4.7.2011 16:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ne, vypouští se v USA :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 16:40 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Spíš jsem mínil český Lipno...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Luk avatar 4.7.2011 16:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Tohle jo, no. Ale já jsem měl na mysli, že v USA si někdo trochu ucvrnkne do nádrže (prý s již upravenou vodou - proboha, co je to za nápady, skladovat pitnou vodu tak, že do ní lítá listí, kálí ptáci a občas tam nějaký mrtvý pták spadne) a ta se hned celá vypouští.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 17:04 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    To je přece jasný! A jestli jim vadí trochu chcaní ve třiceti mega litrech vody, tak myslím, že už nikdy nebudou tu vodu pít, až po vypuštění uviděj, co se skrejvá na dně.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    PepaSFI avatar 4.7.2011 19:28 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    zajeď si do termálu Podhájska na Slovensku. Tam uvidíš mrtvol v bazénu... Některý sice občas obživnou a voda se každé dva dny mění takže takové dobře uleželé se nenajdou ale někteří ti důchodci se snaží docela dost. Když někdo vleze do bazénu kde má voda asi 40 stupňů a místo doporučených 20 minut tam dřepí tři hodiny, tak není divu že občas někdo zahájí ponor. Tak ho lidi vytáhnou, krotitelka co tam na to dohlíží ho posadí do stínu, on se za čtvrt hodiny vzpamatuje a už zas leze to toho pekelného kotle. Já tam vydržel tak čtvrt hodiny.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.7.2011 09:59 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Mají to tak i v jiných zemích, kvůli hygieně (ty bermudy hodně lidí nosí i normálně po ulici, včetně kapesníků po kapsách), i kvůli vylejvání vody z bazénu. Jeden může nesouhlasit, možná i protestovat....
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 10:45 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Nevymejšlejte si. Nejen "bermudy", ale i plavky lidi někdy nosej i mimo areál bazénu. Koukejte někdy kolem sebe.

    Že i klasický plavky maj kapsy (včetně kapesníků), to jsem už zmiňoval výše, takže taky smůla.

    To o vylejvání vody z bazénu sice na nějakýho vesničana možná může působit vědecky (množství vylitý vody se dá změřit) a v podstatě to je jedinej kandidát na rozumnej argument, ale to je tak všechno. I kdyby to byla pravda, tak co? To jsou citelný ztráty maximálně tak pro nějaký brouzdálko s padesáti litrama vody, ne pro bazén. Navíc - co někdo vynese v plavkách, to tam jinej nachčije, takže status quo. ;)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    4.7.2011 11:21 PeterS. | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    sú ľudia ktorí si tie bermudy obleču na seba ráno, celý den v nich behajú, potom sa v nich kúpu a večer v nich idú domov a tak niekoľko dní po sebe...

    Objem baktérii ktoré sa v daných plavkách nahromadí je mnohonásobne väčší ako pri normálnych plavkách... A ked si prevádzkovateľ povie, že jedné bermudy znečistia vodu tak ako 10 normálnych plavok, a vodu treba filtrovať, tak sa mu ani nečudujem že to zakazuje...
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:30 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    sú ľudia ktorí si tie bermudy obleču na seba ráno, celý den v nich behajú, potom sa v nich kúpu a večer v nich idú domov a tak niekoľko dní po sebe...
    A jsou lidi, co se před bazénem nesprchujou. Pak jsou ženský, kterejm jejich tampón do vody moc netěsní. Atd. atd. Neříkám, že je to správně proto, že se to děje, jen si nemyslím, že je třeba hysterčit.
    Objem baktérii ktoré sa v daných plavkách nahromadí je mnohonásobne väčší ako pri normálnych plavkách...
    To zní jak z reklamy na Activii...
    A ked si prevádzkovateľ povie, že jedné bermudy znečistia vodu tak ako 10 normálnych plavok, a vodu treba filtrovať, tak sa mu ani nečudujem že to zakazuje...
    Tady musím upozornit, že já provozovatelům neberu jejich právo určovat, kdo do vody smí a kdo ne. Pokud nějakýmu ty "bermudy" vaděj, tak prostě půjdu jinam. Ale: protože "bermudy" jsou furt populárnější, jsem si jistej, že provozovatelé to (údajný) znečištění sami přehodnotěj. ;)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 12:06 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    sú ľudia ktorí si tie bermudy obleču na seba ráno, celý den v nich behajú, potom sa v nich kúpu a večer v nich idú domov a tak niekoľko dní po sebe...
    Ještě bych doplnil, že existujou lidi, co si na sebe ráno natáhnou plavky místo spodků, přes to si vezmou třeba kalhoty a odpoledne (po práci, škole) hurá do bazénu. Takže tady se vina zastánců klasiky a novoty pohodlně vykrátí.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Grunt avatar 4.7.2011 13:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Když to tak čtu, tak si ještě říkám, zlatí Japonci. Ti mají povinnost vydrhnout se od hlavy až k patě před vstupem do Onsenu nebo Sentō snad přímo v nějakém náboženství nebo aspoň veřejně přijímané etiketě a takové blbosti jako módní střih plavek totálně neřeší. Se ani nedivím, že si do svých koupelí nechtějí pouštět prasata z ciziny (resp. teda asi ze západu).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 4.7.2011 11:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ještě jsem slyšel jeden argument - že kovové části (cvočky apod., které jsou někdy přítomny) poškozují skluzavky a další zařízení bazénů.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:43 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    To neumím posoudit; po pravdě jsem s kovovejma částma viděl jen klasický plavky. Obvykle se jednalo o hodně starý plavky, který vpředu měly nějakej malej ozdobnej díl. Případně plavky, který byly zapínací na boku (máme tady pamětníky? :)).
    JSEM PRASE A HOVADO.
    4.7.2011 11:49 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Že i klasický plavky maj kapsy

    Klasicke plavky s kapsama? To jsem jeste nevidel.
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:51 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    A co má bejt?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:54 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Ta kapsa bývá uvnitř plavek na boku a z materiálu jako celý plavky nebo z nějaký látky. Typicky má čtvercovej tvar a nemá zapínání. Lidi si do ní většinou dávaj kapesník (což nechápu - vždyť bude mokrej!) nebo klíče (což nechápu kvůli absenci toho zapínání).
    JSEM PRASE A HOVADO.
    4.7.2011 21:22 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Nevymejšlejte si.

    Napsal jsem, co jsem v jinejch zemích viděl. Nikoliv, co si o tom myslím. Ale na rozdíl od vás asi nemám hádavou ;-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 21:28 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Já neříkám, že jste to neviděl, jenom se mi nelíbila ta jednostrannost.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    4.7.2011 11:28 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Bermudy a dlouhé kraťasy (nebo krátké dlouhasy?) nosili do vody jenom pitchusové, kterří s sebou neměli plavky.
    A sklidili za to vždy patřičný posměch... Dnes jsem na ten posměch nějak sám a pitchusů rapidně přibývá...
    A nejenže to blbě vypadá, musí to být dost nepříjemné na těle, prostě chodit v mokrých hadrech je eklhaft...
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:32 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    A nejenže to blbě vypadá, musí to být dost nepříjemné na těle, prostě chodit v mokrých hadrech je eklhaft...
    To jo, a proto nenosíme bermudy jako nějací pičusové, ale speciální koupací kraťasy, který nejsou o nic mokřejší než klasický plavky.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Luk avatar 4.7.2011 11:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    speciální koupací kraťasy
    Přesnější označení by bylo "plavky s jiným střihem". Vždycky jsem žil v tom, že plavky jsou dány v první řadě materiálem, střih je spíš věcí vkusu a situace.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:49 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Mám plavky z "klasickýho" materiálu slipovýho i trenýrkovitýho střihu a pak mám ty "koupací kraťasy". Ty jsou z jinýho materiálu (taky nesaje vodu) a nejsou tak upnutý. Pak maj další vlastnosti, co jsem už tady v diskuzi popsal.

    Osobně preferuju ty koupací kraťasy. Klasický plavky si beru spíš ve chvíli, když si chci opálit nohy, což teda není moc často. :)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vain avatar 4.7.2011 11:52 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Klasický plavky si beru spíš ve chvíli, když si chci opálit nohy, což teda není moc často. :)
    A například v krytém bazénu to asi moc nehrozí ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vulgární Nick avatar 4.7.2011 11:55 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    No, leda tak na tobogánu, kdyby vypnuli vodu. ;)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    6.7.2011 01:39 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Plavčíka jsem dělal víc než deset sezón a koupací oděv jsme řešili jen v případě, že opravdu nevypadal jako určený na koupání (ustřižené rifle, frikulínské kraťasy s miliony kapes a zipů, spodní prádlo). Za plného provozu je na bazéně obvykle potřeba řešit úplně jiné věci než jsou koupací úbory několika návštěvníků. A obvykle to stejně jsou pořád ti samí frajírci, které si člověk rychle zapamatuje :-) Pak záleží i na osvícenosti provozovatele, zda má provozí řád aktuální a toleruje vývoj, nebo, jak je obvyklé, neustále opisuje ten jeden, který tam visel už před půl stoletím :-) Klasické plavky jsou na venkovních bazénech na ústupu už delší dobu, ale to souvisí hlavně s tím, že tam chodí plavat jen nějakých 5% návštěvníků (v krytých bazénech mimo letní sezónu o něco více) - na to jsou dokonce i průzkumy. Samozřejmě, že obecně není dobré se koupat v oblečení, ve kterém návštěvník chodí a válí se kdo ví kde, ale to je zase problém, že si místní (nejen) teenageři myslí, že surfařské kraťasy je dobré nosit i mimo pláž. Ale to je na jinou dlouhou diskuzi.

    Co se týká těch různých argumentů proč ne, tak asi takto:

    1. "bakterie" - normy na vodu jsou jasné, stav se poctivě monitoruje a krátkodobé zvýšení koncentrace znečištění ze špinavých kraťasů, špatného tamponu, čurajícího dítěte... voda ustojí (ale tím netvrdím, že by se to mělo dít) - ono občas stačí vidět, jaká chemie se do té vody rve a je jasné, že bakterie je to poslední, čeho se bát :-)

    2. "vynášení vody z bazénu" - to řeší přepad na okraji a odtoky, v podstatě vůči objemu vody v normálním bazénu bezvýznamné

    3. poškozování atrakcí - zipy a cvočky sicu mohou tobogán či skluzavku poškrábat, nicméně to na funkci nemá žádý vliv - aby to mohlo někoho ohrozit (ani jsem neslyšel, že by tomu tak někde bylo) na to je potřeba mnohem vyšší výkon (nepočítám urban legend o žiletkách v tobogánu)

    4. bordel do vody - jo, to stopro; v bazénu občas plavou zajímavé věci, ale mnohem zajímavější je podívat se ve strojovně do filtrů, co se tam za den sebere: na povrchu 10 cm hnusného žluklého tuku z opalovacích krému (lidé se nesprchují než jdou do bazénu - další téma na dlouhou diskuzi či anketu), vlasy, kusy igelitu, mrtvý hmyz, listí a jehličí, zbytky papíru z kapesníků, žvýkačky, nitě, vajgly a tak podobně - dost zážitek; písek, mince, prstýnky a další a težší předměty padají na dno, kde je na větších nebo nových bazénech vysaje vysavač, na menších a starších zmizí mince a prstýnky celkem rychle a písek pak až když se bazén vypustí

    Takže asi tak. Kdyby mě něco napadlo dál, tak do výhledově doplním.
    3.2.2014 16:25 jack
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    jsem za každou srandu a když přiléhavé tak přiléhavé plavky viz 3. řada ;)
    17.4.2019 23:00 Lojzík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vstup do bazénu pouze v přiléhavých elastických plavkách
    Také nemám rád takováto hloupá pravidla co se plavek týče, a tak jsem si raději domů pořídil bazén z https://www.albixon.cz/ Díky tomu tak mám hned na zahradě bazén krásně čistou vodou a s takovými pravidlky, které si určím pouze já sám.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.