abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 82
    včera 10:22 | Pozvánky

    Studentská dílna Macgyver zve na další Virtuální Bastlírnu - pravidelné online setkání všech, kdo mají blízko k bastlení, elektronice, IT, vědě a technice. Letní prázdniny jsou za námi a je čas probrat novinky, které se přes srpen nahromadily. Tentokrát jich je více než 50! Těšit se můžete mimo jiné na:

    Hardware – Bus Pirate na ESP32, reverse engineering Raspberry Pi, pseudo-ZX-80 na RISC-V, PicoCalc, organizéry na nářadí z pěny nebo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Google Chrome 140 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 140.0.7339.80 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    LeoCAD (Wikipedie) je svobodná multiplatformní aplikace umožňující také na Linuxu vytvářet virtuální 3D modely z kostek lega. Vydána byla verze 25.09. Zdrojové kódy a AppImage jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.9. 21:00 | IT novinky

    RubyMine, tj. IDE pro Ruby a Rails od společnosti JetBrains, je nově zdarma pro nekomerční použití.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 138 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 10:16
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    4.3.2010 00:45 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Copak to je za vtipnou otázku? Jistě že to jde. Stačí jen, aby člověk ovládal přirození hlavou a ne naopak. Jsem-li s partnerkou spokojený, ale není zrovna kolem, nemusím hned strkat, ehm... hlavu do cizího klína, ne?

    Nejsem-li moc spokojený, pak je dobré začít hledat útěchu v jiných oblastech života. Koneckonců nemít styk s dívkou třeba rok a nezbláznit se není nic divného.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    kozzi avatar 4.3.2010 00:47 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ano taky si myslim, ale existuje i spousta lidi co si mysli ze do vztahu nevera patri :(
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.3.2010 08:00 asdfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    To samo o sobě není nic špatného, pokud si to myslí oba dva a jsou ochotni si to tolerovat.
    4.3.2010 11:47 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Hmmm, a neni to pak spis uz jenom nazorova shoda na polygamii?:-)

    Pak by se melo jeste presne definovat, kde zacina "nevera": je to trvaly mimomanzelsky vztah, nebo pouze obcasny sex s nahodnou zenou, nebo uz pouze jediny sex s nahodnout zenou pouze "pri smyslech", nebo se pocitac nevera i kdyz je to v opilosti a druhy den o tom dotycny vubec nevi (a mozna se ani na nic v opilosti nezmohl), nebo uz je to pouhe polibeni, nebo ohlednuti se za hezkou zenou, nebo uz jenom sledovani pecka doma? Kde je tam hranice?

    A pak taky, pocita se mezi neveru spolecna navsteva swingers klubu? Pokud ne, pak by nevera nemela co delat se samotnym aktem, ale pouze s tim, ze o tom dotceny partner nevi dopredu. Pak by teda ale nemela byt nevera, kdyz prijde manzel k manzelce a rekne ji, ze dneska vecer zaskoci na sex ke kamaradce. Potom by ale slo hned po svatbe rict manzelce, ze nikdy nebude chtit mit sex s jinou, ale kdyby k tomu prece jenom doslo, ze se ji dopredu omlouva - je to potom jeste nevera, kdyz ji dopredu rekl, ze by mohl mit styk s jinou?:-)

    Jo, to je strasna spousta nezodpovezenych otazek:-)
    AnachronyX avatar 4.3.2010 18:18 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ano, když má někdo problém odpovědět, protože třeba nemá čisté svědomí, začne relativizovat. (A tím nemyslím zrovna konkrétně tebe.) Nevěra je celkem jednoznačně dána, ohlédnutí či sledování TV to rozhodně nebude. Nevěra je hranice v tvé hlavě. Pokud by ses dostal do momentu, kdy víš, že bys mohl a dokázal jít dál (a hlavně chtěl), je to ono. A problém není v tom, nedostat se náhodou poblíž hranice (což se může stát kdykoli, například tím, že jsi někomu sympatický a on či ona ti sympatie projeví otevřeně), ale vědět, že za tu tebou nastavenou hranici prostě a jednoduše nikdy a za žádných podmínek nevstoupíš. A hlášky typu, nikdy neříkej nikdy, si lze strčiti za klobouk. Buď toho člověk prostě je schopen, nebo ne.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    4.3.2010 12:51 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    To už ale není nevěra - nikoho nepodvádíš, když oba partneři polygamii tolerují...
    houska avatar 4.3.2010 08:12 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    "Znal jsem jednoho a ten vydrzel bez zeny, nelzu vam, 14 dni! Pak se sice zblaznil, ale vydrzel!"

    DJC [Lijavec]
    4.3.2010 09:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    CRANEOVÁ: A co děláte, když se chcete milovat?

    RIMMER: No ... jdeme si zaběhat ... na videu sledujem zahradnické pořady.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    6.3.2010 12:48 MX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ano, kdyz ma clovek poruchu osobnosti, nema styk treba i 20 let ... viz. BLEK :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 00:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Hlasuji ano. Manželka si občas zkontroluje můj status. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.3.2010 09:37 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    ve Vasem veku a jestli je Vase pani zachovala padesatnice by mozna nebylo od veci, kdyby jste obcas zkontroloval jeji status.
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 13:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Nedělám si iluzi, že někdo může spolehlivě kontrolovat statut jakékoliv ženy ..:-D
    To zvládne asi jen Chuck Norris
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.3.2010 14:13 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Chuck Norris byl uz sam sobe neverny. Dvakrat.
    xxxs avatar 4.3.2010 14:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    v oboch pripadoch sa odbavil pri nieco inom ako kope s otockou.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 22:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Penis Chucka Norrise má svůj vlastní penis a ten penis penisa Chucka Norise je větší než tvůj penis... :-D
    xxxs avatar 5.3.2010 03:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    problem je v tom, ze penisov penis je u chucka vacsi ako povodny penis a ani jeden mu nefunguje. oba su zmatene z existencie druheho penisu a nevedia sa dohodnut, ci su master a slave, alebo master a blaster. ja sa verejne priznavam, ze moj vlastny penis je miniaturny, no podotykam, ze chuckov je vacsi iba o kusok a aj to musel poziadat o pomoc roj srsnov. a tiez sa priznavam, ze moj penis nazyvam maly chuck. dufam, ze ma posmrtne zaradite do siene slavy kernel ultras.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.3.2010 09:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    LOL! ROFL! :-D
    4.3.2010 02:29 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Vernost neni prirozena, pudy chtej rozsevat geny jak jen to jde.
    hmm
    4.3.2010 08:04 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Vernost je otazka etiky. Neverny clovek je clovek neeticky...tohle mi nikdo nevyvrati. Nevera, kradeze, lzi, ublizovani (i telesne) osobne davam vse do jedne roviny i kdyz dnesni spolecnost bere nektere z techto veci jako normalni soucast zivota...bohuzel.
    4.3.2010 08:29 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    To je tva etika. Ma je proste jina. Ja ti tvou neberu, tak ty neposuzuj pls mou.
    4.3.2010 08:43 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    A co ti beru? Chapu, ze jiny nazor nez ten tvuj srejme nabourava tvou vlastni "svobodu".
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 09:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Pánové, tenhle spor je stejně starý, jak existence monogamního stavu ve společnosti, tj. tisíce let. :-) Každý člověk má nárok na způsob života, jaký mu vyhovuje. Faktem ale je, že nefunkční rodinu především odnášejí děti. Je velký rozdíl mezi dítětem, které vyrůstá ve fungující rodině (s běžnými spory a starostmi) a dítě z neúplné rodiny (třeba proto, že tatínek se "zahleděl" do hezčí, méně opotřebované a mladší ženy). Samozřejmě nelze generalizovat na každého člověka, ale obecně to tak je. Z tohoto pohledu je názor na "svobodu" člověka trochu jiný, ale to už nikdo nezmění. Jsme lidé - tvorové v podstatě přelétaví :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.3.2010 12:59 profesionální červotoč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    jenže to vycházíte z osobního předsudku, že nevěra se dá provádět pouze v monogamním svazku. jste neotevřen vyššímu pohledu!
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 13:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Dobrá připomínka - vycházel jsem z monogamního svazku, obvyklého v oblastech, ve kterých žijeme a jsme s nimi kulturně spjati. Jinak samozřejmě se dá nevěra provádět i v jiných situacích ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.3.2010 12:59 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Tohle si řekneme, až někdo podvede tebe, ty bambulo.

    Je zajímavé, že z nevěry jsou skoro vždy nakonec (= až je někdo podvede) nejvíce nešťastní ti, kteří dříve říkávali, jak je to dobré a dokonce i přirozené (to bylo v situaci, kdy někoho podváděli oni).
    4.3.2010 11:54 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jistě existují haldy důkazů o tom, co je a není přirozené; jmenuj jeden.
    4.3.2010 15:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    U hrabošů je věrnost otázkou hormonů a jejich receptorů - pomocí genové terapie se vědcům povedlo hraboše pennsylvánské změnit z promiskuitniích na monogamní zvětšením počtu receptorů na vasopresin, když jim aplikovali geny z jejich příbuzných, přirozeně monogamních hrabošů prérijních. Více viz Genová léčba promiskuity? na Oslu.

    Je pravda, že liský mozek je mnohem složitější než mozek těcho hlodavců, na druhou stranu jiné pokusy provedené převážně na myších (např. ten s detekcí genové kompaktibility podle pachu) fungují stejně i u lidí. Kdo ví, co z toho v budoucnu nakone vyleze ...
    David Watzke avatar 4.3.2010 06:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Věřím tomu, že to je možný, ale už jsem s tím měl problémy.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    4.3.2010 07:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Mozny to je a hodne tomu pomaha lenost :-)
    4.3.2010 08:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jeste dodam, ze neverni mohou byt pouze muzi. Zenam nedela problem byt verna vice partnerum najednou :-)
    houska avatar 4.3.2010 08:19 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    zrovna nedavno dil "nevera" ze serialu "partnerske vztahy aneb navod na preziti" (zde)

    vencour avatar 4.3.2010 09:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    Dvakrát do té jedné řeky nevstoupíš ... nebo ano?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Shadow avatar 4.3.2010 10:09 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ale ne! Už zase?! :-x
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    vencour avatar 4.3.2010 11:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    Tam se snad vyřikalo všechno.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Josef Kufner avatar 4.3.2010 09:16 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Tyhle dvě otázky nemají smysl. Nejdřív je potřeba se zamyslet nad pojmy "věrný" a "podvést". Když pak zjistíš, že celé současné paradigma vztahů je blbost, stanou se tyto otázky bezpředmětné.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Heron avatar 4.3.2010 13:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    +1
    4.3.2010 09:19 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Sezente si jako pritelkyni/manzelku napul (ci vice) nymfomanku a tak. Pak takoveto veci resit nebudete a s ostatnimi zenami si rad jenom popovidate.....
    4.3.2010 09:39 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    aha, tak to je ten duvod, proc se ten linuxsoft nehejba z mista ....
    4.3.2010 12:31 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    ten duvod zalezi na tom, ktery bulvarni platek zrovna ctete.....
    4.3.2010 14:11 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    hm, to jsem nejak nepochopil, chtel jsem udelat vtipek, asi se to nepodarilo...

    Jinak, kdyz uz jste tady, v patek se do Praglu nedostanu, takze moje odpoved , kolik za clanek = tech 500 kc vidim jako spravny prumer, odpovidajici soucasnemu stavu ekonomiky a poctu moznych autoru apod. Co nechapu, jaka je s tim dlouhodoba koncepce, vpodstate vidim jen tu moznost, ze clanky mohou psat jen zaopatreni lide (treba studenti nebo admini co to mohou delat v ramci sve pracovni cinnosti) a pote to mohou byt jeste reklamni clanky, jako to dela ta jedna firma s tim ucetnim software.

    Nejakou dobu jsem si myslel, ze by bylo jeste jedno reseni - metoda Tisnovsky, ktery ma patrne nejakou manufakturu na psani clanku, ale v posledni dobe jsou i ty jeho clanky na rootu trochu unavne. Takze perspektivu skutecne bohuzel nevidim.
    4.3.2010 15:43 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    tak taky jsem odpovedel vtipem. Tak samozrejme, ze dam prednost pritelkyni pres LS.

    Tak koncepce nejaka je. Jen je to horsi s tim, kdo to udela. Trosku nestiham a komunita za to nemuze, ze nepomuze.

    // PS: pripada mi to trochu blby na konkurencnim portalu se bavit o tom, jak delat vedlejsi portal. Asi by to chtelo nejakej jinej komunikacni kanal (smtp). Ono je to fakt trochu blby, kdyz lidi chteji neco se mnou resit na abicku.

    gf
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jo, pak to bude podobné, jako říkal můj známý: "Kdo přítelem ženy mé, jest i přítelem mým. Neb kdo orá pole mé, šetří pluh můj." :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.3.2010 10:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Vidis vole, ja ti rikal, neber si osklivou, budes na to sam :-)
    6.3.2010 11:19 Opičák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jo, pak to bude podobné, jako říkal můj známý: "Kdo přítelem ženy mé, jest i přítelem mým. Neb kdo orá pole mé, šetří pluh můj." :-)
    já to znám i s dodatkem :) Přítel ženy mé, jest i mým přítelem, neb kdo orá pole mé, šetří tím pluh můj pro pole jiná :)
    4.3.2010 09:27 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    a co je nevera? co takova swingers akce, nebo skupinovy sex? je to nevera?

    co situace ze bych chtel zahnout, bylo by i s kym ale skrz alkohol/etc to proste nejde?
    4.3.2010 09:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ano, mozne to je. Ale mnoho ludi to zjavne nedokaze (ako to vidiet aj v tejto diskusii)...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 10:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    • Anketa
    • Myslíte si že je možné být partnerovi zcela věrný?
    • Ano (83 %)
    • Ne (17 %)
    • Celkem 130 hlasů
    • Anketa
    • Podvedli jste někdy svého partnera?
    • Ano (20 %)
    • Ne (80 %)
    • Celkem 120 hlasů
    ...hehehe, těch deset lidí si to bojí přiznat, nebo co? :-D :-D :-D
    4.3.2010 11:06 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    No, ještě je zde možnost že pro těch 10 prostě druhá otázka nemá smysl :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 11:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    ...jo, jakože neměli nikdy partnera? :-D I pravá ruka jde přece podvést z levou :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 11:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Těch deset lidí se vyjádřilo, zda je možné či není možné být zcela věrný, ale nezúčastnilo se ankety, zda oni sami byli nevěrní .. na tom není nic divného.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Pane Smolíku, vy šibale jeden, že vy něco ukrýváte... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 12:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jak to radil doktor Plzák? "Zatloukat, zatloukat a zase zatloukat!" :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 12:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    :-D
    4.3.2010 14:57 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    vy se usmivate, ale pan Smolik je presne ten typ, ktery muze udrzovat i vice bokovek. Inzenyr (to ze to ma jen z ekonomky neni na prvni pohled videt), umi nekolik jazyku, podnikatel a navic se vyzna i ve vysokem veku v pocitacich. To jsou vsechno atributy, na ktere zenske leti. A jako ekonom umi pan Smolik lhat jak kdyz tiskne, to patri k jeho povolani.

    Takze to zatloukat bych klidne veril.
    xkucf03 avatar 4.3.2010 21:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jak, jen z ekonomky? Jak lhát? Kam na to chodíš? :-P
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 22:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Hm, nejste moc dobrý psycholog, u mě jste se moc netrefil ..Já zrovna lhát moc neumím. Ani nemohu. Udržet malou textilní firmu se zaměstnanci - většinou samoživitelkami na Vysočině není moc zábavné a vůbec ne jednoduché, zejména teď, v době krize. Na lhaní a spustu ženských moc času ani prostoru není. Buď to vyjde, nebo se to zavře. .. A ta ekonomka mi náhodou dost pomohla (ty počítače taky). Umět si spočítat náklady, produktivitu, aby se neskončilo se ztrátou, vyjednávání se zákazníky ... Že by tohle bylo to, na co ženské letí :-) .. nicméně se snažím si udržet dobrou náladu. To je totiž taky moc důležité.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    i ve vysokem veku
    ...co blbneš 3,14čo, Smolík ještě zdaleka neni ve vysokym věku když končil ekonomku v 78', to můžeš napsat až tak za 20 let a doufat, že tě neseřeže holí... :-D
    4.3.2010 13:01 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Tohle ale nikdy neřekl. :)
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 13:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Já vím, je to taková "urban legend", prostě tento výrok k němu nějak patří :-), ale jinak je pravdivé české přísloví "co oči nevidí, to srdce nebolí"...
    Samozřejmě, mám to jen z literatury :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    houska avatar 4.3.2010 13:20 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    "Debil!"

    [Vratne lahve]
    4.3.2010 14:16 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    kde ?
    vencour avatar 4.3.2010 14:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    To je zhodnocení onoho Plzákova výroku o zatloukání od Dany Kolářové právě ve VL.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 4.3.2010 11:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jistě, že to jde. A přestože jsem hájil Abigail hlava nehlava, tak jsem sám nikdy nebyl nevěrný.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.3.2010 11:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Néééééééééééééééééééééééééééééééééé, už zasé Abigail! :-D
    otula avatar 4.3.2010 11:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    4.3.2010 14:04 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    No jo, pan nevi, ze Abigail se v originale dala dohromady s tim bouchacem a byvalemu se vysmala do ksichtu.
    vencour avatar 4.3.2010 14:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?

    Kdyby to takhle podali v oné zdejší diskusi/zadání, tak by asi neyla diskuse tak dlouhá a zajímavá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 4.3.2010 15:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Pán to ví, ale my jsme nediskutovali o tebou uvedené vezi příběhu :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    4.3.2010 11:52 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jestliže existuje alespoň jeden člověk, co to dokázal, pak ano - možné to je.

    A já za sebe říkám, že jsem s PT nikdy nic neměl!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.3.2010 01:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    ...protože tě nechtěl ;-)
    Heron avatar 4.3.2010 12:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Jak psali jiní, záleží na definicích těch slov. Za nevěru neberu úlet na jednu noc. Naopak za nevěru považuji stav, kdy někdo s někým žije jen pro určité výhody, ale citový vztah má s někým jiným.
    4.3.2010 13:23 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ten prvy pripad za neveru povazujem. A ten druhy sa mi osobne stal...
    4.3.2010 13:59 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    mohl bych se zeptat, kvuli jakym konkretnim vyhodam jste takovy vztah udrzoval ? ...
    4.3.2010 14:04 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Ja som ho neudrzoval, ale poskytoval tie vyhody...
    4.3.2010 15:02 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    hm, to ze o tom tak otevrene mluvite dost obdivuji. Myslel jsem si, ze neco takovehu lze jen tezko zkousnout. Vyrovnat se s tou problematikou jiste trvalo dlouhou dobu a nedovedu si predstavit, ze to jde bez psychologicke pomoci. Znam z okruhu znamych jeden takovy pripad, to uz ani neslo ambulatne, musel byt hospitalizovan.
    Dalibor Smolík avatar 4.3.2010 15:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    hm, to ze o tom tak otevrene mluvite dost obdivuji.
    Tady mi asi něco uniklo. Co je k obdivování na otevřenosti u autora příspěvku, který se jmenuje "R"? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    houska avatar 4.3.2010 14:05 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    treba je to naopak nekdo udrzoval vztah s nim :)
    default avatar 7.3.2010 14:11 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Přesně tak. Staly se mi oba případy. :-D
    4.3.2010 15:59 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    +1 A kam bych se počítal já? Spal jsem sice s jednou slečnou, když jsem ještě chodil s přítekyní - nicméně náš vztah byl už v rozkladu dlouhou dobu a sex jsem s přítekyní (po té oné "nevěře) už neměl.
    4.3.2010 15:07 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    ted se tady roztrh pytel s temi setkanimi abickaru. Dokonce byla dalekosahla diskuze, kam jit. Na zaklade teto diskuze bych navrhoval - co byste rikali, ze bychom se setkali spolecne na nejake swingers party ??
    4.3.2010 15:25 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Pominu-li, že jsem v anketách zaškrtl ano/ne a nemám v úmyslu na tomto stavu nic měnit ani v budoucnu, tak mám určité pochybnosti, jak by se na swingers party tvářili na hromadnou návštěvu čtenářů ABCLinuxu, kterážto společnost je poněkud pohlavně nevyvážená (velmi mírně řečeno).
    4.3.2010 16:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    V nekterych pripadech i hormonalne nevyvazena :-)
    4.3.2010 17:45 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    Na drtivou většinu swingers party je potřeba chodit v páru. Poskytneš svou partnerku (nemusí to být životní partnerka, prostě partnerka v nejobecnějším slova smyslu - klidně úplně cizí žena) a za to je ti umožněno, aby ti někdo jiný poskytl tu svou. Kdyby nebylo potřeba chodit v páru, asi by tam chodili samí ubožáci (ve smyslu: ještě ubožejší než ti, co tam chodí v páru).
    4.3.2010 17:51 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    (ve smyslu: ještě ubožejší než ti, co tam chodí v páru).

    Takže kdo chodí na swingers párty je ubožák? Zajímavé... osobně sice tento typ zábavy nechápu, ani mě nijak nepřitahuje, ale nanapadlo by mě označit za ubohého někoho, kdo má jen nestandardní sexuální chování.

    4.3.2010 17:55 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    > Takže kdo chodí na swingers párty je ubožák?

    Tohle jsem neřek. Řek jsem jen to, že ti, co by tam chodili sami, by pravděpodobně byli ubožejší (a zároveň ubozí) než ti, co by tam chodili v páru.

    Nikde jsem ale nespecifikoval, jak ubozí jsou ti, co swingers party navštěvujou v páru. To ať si odpoví každej sám...
    4.3.2010 15:42 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    v mém případě mi ani nic jiného nezbývá! V posledních letech ho mám jako plácačku na mouchy a tak bych si s milenkou akorát uříznul ostudu. Doma? No vánoce jsou častější než sex....
    4.3.2010 17:46 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je vůbec možné být opravdu věrný?
    I plácačka na mouchy se někdy hodí. Hlavně bacha, abys jím v létě neplácl vosu, to bys ho pak možná měl jako dvě plácačky. :)))

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.