abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Pravda...
    Máš pravdu, ale zdaleka to není jen o těch penězích. Okna jsou hrozný ve všech směrech.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:13 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravda...
    Souhlasím s tebou. Ale Windows snad nikomu nerozmluvíš. Já když na nich něco udělat musím, je to dost hrozné a říkám si, zda jsem to dřív neviděl, nebo mi to prostě jen nevadilo ... Nevrátil bych se k nim ani kdyby to dal Bill taky zadarmo:-)
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravda...
    Nevrátil bych se k nim ani kdyby to dal Bill taky zadarmo:-)
    Jasný, o tom mluvím. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:19 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše OOviviparie
    OpenOffice.org bych nepoužíval ani kdyby mě za každé použití platili
    deleted
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    Startují slow, ale najdi lepší. Gnumeric nic moc. Je celkem pomalej zase při používání a KOffice neotevře můj obsáhlej seznam (otevře po 8mi minutách...)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:41 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tak já žádný "dokumenty" ani "spreadsheety" tvořit nepotřebuju, na zobrazování stačí word/excel viewer 97 pod wine

    oo je takovej shit-program, ve kterým neumím (bez googlení) ani nastavit font pro menu a dialogy

    mimochodem, řešení je na http://www.openoffice.org/FAQs/fontguide.html#9 opravdu zajímavý přístup
    deleted
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tak já žádný "dokumenty" ani "spreadsheety" tvořit nepotřebuju, na zobrazování stačí word/excel viewer 97 pod wine
    Takovou věc já bych třeba neudělal. Kdybys spreadsheety tvořil, tak co bys použil za program ? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 19:26 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    pokud by teda došlo na nejhorší a musel bych dělat něco, na co by nestačila/nebyla vhodná kombinace TeX + R, tak bych jako asi každej slušnej člověk vyhledal počítač s Windows a udělal to v MS Office

    taky mnoho lidí mi už říkalo, že načíst ve "skutečných" Office něco.xls není vždy bezproblémové
    deleted
    19.9.2005 19:27 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tedy něco.xls z OO
    deleted
    bazil avatar 19.9.2005 19:28 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    mno ono to je hlavne tak, ze starsi verze v novejsich samo otevres, ale naopak uz horkotezko ... spis ne
    19.9.2005 18:55 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    OpenOffice se mi zprotivil v okamžiku, kdy jsem si uvědomil, že jeho hardwarovou náročnost už asi nikdo nikdy nestlačí tak, aby jel pěkně s 64 MB RAM. To ale platí skoro pro všechny programy, není se čemu divit. Výkon počítačů je čím dál větší, není to opačně. Pokud se OpenOffice vejde do RAM (a to se mi vejde), tak funguje docela dobře a je s MS Office srovnatelný - mnohdy lepší, mnohdy horší. Abiword a Gnumeric mají mnohem menší paměťové nároky, ale vykreslují pomalu a mají víc chyb. KOffice neznám. MS Office má střední paměťové nároky, ve Wine mi jede někdy 97 (ale blbě), verze 2000 mi jede vždycky. Sice se mi nelíbí, že je potřeba instalovat kvůli tomu do Linuxu kopec okenního šrotu, jako je třeba MSIE 6 (občas se dá využít k testování stránek, ale pro běžného uživatele je naprosto k ničemu, protože jede blbě), ale jinak si moc stěžovat nemůžu.
    20.9.2005 12:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    že jeho hardwarovou náročnost už asi nikdo nikdy nestlačí tak, aby jel pěkně s 64 MB RAM. To ale platí skoro pro všechny programy

    Tak to přeháníte, to ani ve snu. Zkuste se zběžně podívat na výpis

      ls `echo $PATH | tr ':' ' '`
    
    a zkuste se znovu zamyslet nad tím, kolik z těch programů by vystačilo se 64 MB paměti a kolik ne…
    20.9.2005 18:50 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    Utilitky bych z toho vynechal. Je ale fakt, že jsem mohl napsat, že myslím velké programy. Kdybych měl ale 64 MB RAM, tak bych mohl zapomenout na:
    • OpenOffice
    • FireFox a spol.
    • KDE a všechny programy pro toto prostředí - a těch je hodně
    • 7-ZIP s kompresí na maximum (to nejede ani s 256 MB RAM, kterou mám teď)
    • Gimp (asi by v něm pracovat šlo s malými obrázky, ale u velkých by to nebylo ono)
    • Adobe Reader 6 (když někteří lidé si bez něj neví rady, já ho nepotřebuju)
    • VMWare (k provozu oken)
    • Wine (závisí samozřejmě na velikosti okenních programů)
    Kromě FireFoxu, který bych, ač se mi v mnohém nelíbí, jen velmi nerad postrádal, se dá skoro bez všeho docela dobře obejít (s Abiwordem, Gnumericem a Xpdf), na MS Office 2000 bych si musel nechat zajít chuť. :-).
    bazil avatar 19.9.2005 18:29 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše studenti a skoly
    jo tahle pohadka je moc smutna a vidim to uplne stejne, hned zejtra reknu nasim, aby mi daly 13000 na to co budu potrebovat ve skole. prave nastupuji na VS a predmety typu zaklady win98 zaklady office 97 zaklady win2000 zaklady office 2000 .... jo a taky samo zaklady MS-DOS mno a ted to vsechno kupuj a pouzivej legalne, kdyz se to zkratka na tu vejsku musis naucit, jeste ze ve vsech techhle vecech docela umim, ale nejaky blbustky a slozitejsi fce excelu si jiste budu muset zopakovat ... nastesti se tohle se mnou tahne jen prvni 2 semestry tusim, ale co takova stredni ?? tam byly jen windows a ucilo se na windows a kdyz si zaci mohy vybrat, tak startovaly windows ... myslim ze by se to melo v nekterych vecech trosku zmenit, aby ti IT stredoskolaci umely aspon neco o alternativach a linuxu ... a nejvic me na tom dostava to, ze kdyz jsem se zeptal profesora, jestli mu muzu poslat dokumet v OO.o, tak sice vedel co to je a rek ze muzu, ale taky mi rek, ze dostanu za 5 protoze on to nikde neotevre ... byla ta skola jen vyjimka a nebo je to uplne normalni na dnesnich strednich IT skolach ??
    19.9.2005 18:44 Ica | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Souhlasím. A myslím si že na většině škol není situace o moc lepší. U nás na škole je sice možné alespoň cětšinou komunikovat i v jiných formátech než DOC a XLS. Ale pokud se bavím s kamarády z jiných škol a to i z technicky zaměřených tak tam striktně tyto formáty vyžadují. :-(
    19.9.2005 18:57 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Kompromisem by bylo odevzdání souboru ve formátu PDF. To by se nepovedlo otevřít snad jedině tomu, kdo by nechtěl.
    19.9.2005 20:41 br
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    donedávna jsem tomu také věřil... pak jsem opětovně hledal nové zaměstnání... hooodně moooc personalistů ex-krajského města mělo problémy... a pochopitelně ten špatný /rozuměj ten, kdo "neumí ovládat pc"/ jsem byl já. bleee.
    19.9.2005 19:20 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Podle mě by na "text" měl být řešením starší formát RTF. Je poměrně dobře podporovaný jak OOo, Kwordu, AbiWordu i MS Office
    Mac OS X je taky unix
    genius2000.log avatar 19.9.2005 20:52 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    To je naprosto normální. Třeba v naší škole to vyřešili tak, že místo MS Office (kdyby aspoň to) nebo OO.o používáme Word Perfect a Quatro Pro od Corelu a to mě nepřečte pořádně ani jeden.
    djhanz.cz - music is my life.
    19.9.2005 22:33 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    chodím do 4. ročníku SPŠE (střední průmyslová škola elektotechnická) a musím teda říct, že jeuž snaha zařadit do výuky linux. Já už letos u maturity budu mít i nějaký otázky právě z linuxu a je hrůza pozorovat, jak ty chudáky, co jsou zvyklí na windows, trápí s příkazovou řádkou. Používáme mdk9.2 a ani jednou nám neukázali např oo.o což je velmi škoda. Ze spolužáků o oo.o ví jen ti, které linux alespoň malinko zaujal nebo komu jsem o tom řekl. Ale zeptat se učitele na oo.o tak asi bude čučet jak vejr. Je to fakt škoda protože už začínám používat oo.o i we woknech.
    Don´t worry, be happy.
    Saljack avatar 20.9.2005 09:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Zavim Úžlabinu já doufám, že to co říkáš je pravda že alespoň o ten Linux zavadíme já jsem v prváku takže ještě nevim co mě čeká
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Josef Kufner avatar 20.9.2005 13:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    No, ono s tím Linuxem to nebude tak žhavý... ty počítače jsou dualboot s wokynkama a unrealem... :-D ale pššt...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.9.2005 18:54 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Prezentacia
    zajtra mam nejaku prezentaciu, tak som ju vytvoril v OpenOffice.org Impress, no ale problem je ze tam budu mat PowerPoint a ked som to vyexportoval a ulozil ako ".ppt" tak sa mi stratila diakritika (PowerPoint Viewer) no a to uz moc pekne nevyzera ... tak som to vyexportoval aj ako PDF,SWF,HTML, tak dufam ze tam budu mat aspon nejaky z tychto prezeracov, lebo inak asi pohorim ... :o)
    19.9.2005 20:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše OpenOffice
    OpenOffice používám, jsem rád že je, ale ... .

    Netušim jak to je, ale podle mě je jedno z mnoha něštěstí Linuxu, spíše svobedného softwareu, je nejednotnost v základním GUI. GTK+ pomalu renderuje, ale jinak ho mám asi nejraději, Qt má probém s licencí pod Windows, pod wxWindow je málo aplikací a OpenOfice si jede na svém. Jedna z dobrých, ale i špatných věcí Linuxu je systém knihoven, kdy se aplikace snaží maximálně sdílet co nejvíce společného. Bohužel aplikace nemají společné kloudné GUI a tak snížení spotřeby paměti je zatraceno v niveč. Škoda.

    Jinak v OpenOffice je super Math editor. TeX je lepší, ale OpenOffice je pro uživatele.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    19.9.2005 20:41 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    ale OpenOffice je pro uživatele.
    Nesouhlasím. Moje zkoušenost: tvořím cosi v OO, pak tam něco zkopíruju z Wordu a nakonec je potřeba si to prohlídnout nekdě ve Wordu. A ejhle překvápko. Místo odstavce zkopírovaného z Wordu je pouze černý obdélník. Takže to může být pro uživatele vhodné pouze za přepokladu, že je to pro jejich vlastní potřebu a nebo, že to budou tisknout...
    19.9.2005 21:55 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    IMO se to vztahovalo k Math editoru, a ten je v OOo dobrý.
    x_{1,2} = {-b +- sqrt{b^2 - 4ac}} over {2a}
    Josef Kufner avatar 19.9.2005 22:18 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Někde jsem už celkem dávno četl, že v OOo je toho z TeXu použito celkem hodně. Zarovnávání textů do odstavců, sázení vzorečků,...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    20.9.2005 10:52 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    zvláštní - dělám ve firmě s obratem 800 milionů ročně která jede na OO. Dopisů chodí a posílá se víc než dost a problém tak 1 ze sta, možná míň.
    20.9.2005 12:26 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Nechápu co mi tím chceš říct. Co má OO společného s dopisy? Napíšeš, vytiskneš a pošleš - tak žádný problém není. To co píšu já se týká upravování souborů v OO původně napsaných ve Wordu. Třeba už se dnes s tím Word umí vypořádat lépe než před dvěma lety, ale osobně tomu moc nevěřím ...
    20.9.2005 12:37 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    myslím tím že přijde dokument - upravím dokument - pošlu dokument - třeba. Ty dokumenty nechodí v OO formátu, každý to posílá v čem zrovna dělá. Samozřejmě jsem nemyslel posílání dopisů v tištěné podobě.
    19.9.2005 22:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Qt má probém s licencí pod Windows
    Někde jsem zaslechl, že od loňského prosince je k dispozici i GPL verze Qt pro Windows.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 19.9.2005 22:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Je :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    msk avatar 20.9.2005 09:49 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Qt má probém s licencí pod Windows

    Mozem sa opytat, konkretne aky?
    20.9.2005 13:04 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Konkrétně ten, že není pod GPL. Kromě čerstvé verze 4.0, kterou ale ještě aplikace moc nepoužívají.
    ach jo. Vzal jsi 1 obast IT, svoje potreby a napsal o tom srdceryvny epos. jojo, v pripade ktery popisujes je to ok. OOo pouzivam a i kdyz maji sve mouchy (vyse mnohymi popsane), nemel jsem na svem pocitaci MS Office uz hodne dlouho (dneska jsem W smaznul definitivne, takze stejne smula ;) Ale...jsou totiz 1000 a 1 oblasti, ve kterych to neni takova pohadka, jak jsi popsal. moralizacni blogy s nazvy jako "To je drahé, ukradnu to." jsou mimo misu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    19.9.2005 23:49 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Vzal jsem tuto oblast, protože toto je oblast, kterou používá 90% lidí. Jistě má vše své mouchy, ale nebudeme si nalhávat, že MS Office ( třeba ) je nemá. Má a navíc se za ně ještě platí. OO.o je má také, ale alespoň je neplatím. Jistě, že jsou na Win výborné programy, které pod Linuxem nemají ekvivalent ( namátkou DVD Shrink pro Win ) a spousta jich je určitě i z oblastí o kterých víš a já určitě ani ne a v těch bude Win na koni. Ale kolik lidí se věnuje Win a tvorbě pro Win, kolik lidí používá Win a to srovnej s Linuxem. Vsadím se o co chceš, že bude-li Linux tak rozšířený jako Win, budou na něm stejně dobré aplikace jako na Billovské platformě. To je drahé ukradnu to není mimo mísu. Je s podivem, že většina lidí má zábrany přijít do krámu a ukradnout třeba rádio, ale nemá zábrany ukrást soft. Proč když je desetník sleva na rohlík Vám lidé utrhnou ruce a když je kancelářský balík zadarmo, tak o něm ani nevědí ? Nad tímto se pozastavuji a tomu nerozumím.

    Reakce typu oo.o bych nepoužíval ani kdyby mi za to někdo zaplatil mi přijde asi spíš k pláči. Je to jako říct : "je to blbé". Proč je to blbé ? Protože to někdo řekl?

    Ale jak se říká ... kdo chce psa být, vždycky si hůl najde. Ať si vezmete cokoliv ze života, když budete chctít, chyby tam najdete. I já jsem našel v OO.o nějaké věci co mi nevyhovují, ale v MS Office byly také. Nechtěl jsem nikomu OO.o nutit ( nedělám reklamu ), chtěl jsem pouze poukázat na to, že to jde i bez Billa.

    dyt sem psal, ze OOo pouzivam. Taky nemam rad, kdyz mi nato nekdo rika, "je to blbe", "nic to neumi". To pak nevim, jestli se mam na*rat, nebo se mu vysmat. jen se mi zda, ze v posledni dobe vsichni poukazujou jen na tech 90% a tim vytvari dojem, ze je to vlastne 100%.
    Proč když je desetník sleva na rohlík Vám lidé utrhnou ruce a když je kancelářský balík zadarmo, tak o něm ani nevědí ? Nad tímto se pozastavuji a tomu nerozumím.
    protoze sleva na rohlik ma reklamu a navic se odehrava v mistech, kam 90% z nas jde tak jako tak. Az budou v Hypernove trimetrovy plakaty, ze plnohodnotna nahrada MS Office je zadara, bude to jiny :) Skoda, ze treba v ramci Google Summer of Code nedostal OOo prachy na reklamu :)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Saljack avatar 20.9.2005 09:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Ve srovnávacích testech jak v Chipu tak Computru vyšel OO.org líp než M$ Office a to je už co říct. Všechno co jsem zatim napsal pod OO.org a uložil do doc tak mi šlo otevřít pod Wordem a nebyl problém(je sice pravda že to nebylo něco super extra složité ale kdo by potřeboval víc tak je snad magor), to samé s xml ale tam jsem toho moc nedělal ale to co jsem dělal tak bylo OK
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    20.9.2005 09:55 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Je s podivem, že většina lidí má zábrany přijít do krámu a ukradnout třeba rádio, ale nemá zábrany ukrást soft

    Heh, čím to asi bude... :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.