abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:11 | IT novinky

    Společnosti DeepComputing a Framework Computer společně představily RISC-V základní desku pro modulární Framework Laptop 13.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.4 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.16.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.1 (Mastodon, 𝕏). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovky v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Qsynth dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Qt GUI nad softwarovým syntezátorem FluidSynth (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Bezpečnostní upozornění

    V bezdrátových routerech od společnosti routerech D-Link, v řadách EAGLE PRO AI a AQUILA PRO AI, je zabudovaný backdoor. Jedná se o zranitelnosti CVE-2024-6044 a CVE-2024-6045. Kdokoli z lokální sítě může přístupem na konkrétní URL spustit službu Telnet a přihlásit se pomocí přihlašovacích údajů správce získaných analýzou firmwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 11:22 | IT novinky

    Organizace IuRe (Iuridicum Remedium) varuje před návrhem, který představilo belgické předsednictví Rady EU. Populární služby jako Messenger, WhatsApp nebo Signal by dle něj bylo možné plně používat až po odsouhlasení kontroly komunikace. Ta by měla zamezit šíření dětské pornografie. Podle IuRe by však taková kontrola přinesla hlavně závažný dopad na soukromí uživatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 11:11 | Nová verze

    NumPy (Wikipedie), tj. knihovna pro Python pro vědecké výpočty, byla po 18 letech vydána v nové major verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Důležité informace v průvodci migrací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.6. 23:11 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 24.06 tohoto před sedmi lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell, Phosh, KDE Plasma a Sxmo. Aktuálně podporovaných zařízení je 50.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.6. 21:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 4.11.2008 11:48 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    by jsem radši mlčel ;-)
    4.11.2008 15:22 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    by jsem radši mlčel ;-)
    Tomu nerozumim... nedomnivate se, ze "byste" je spatne a spravne by to melo byt "by jste", ze ne? Nebo to tam bylo spatne a uz si to opravil?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    4.11.2008 15:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Nebo to tam bylo spatne a uz si to opravil?
    bingo
    4.11.2008 11:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Vím, prudím, ale:

    Když už má zápisek jen jedinou větu, tak by aspoň nemusela obsahovat hrubku...
    4.11.2008 11:51 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    ...a k tomu ještě chybu ve velkém písmenu.
    4.11.2008 11:53 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    spokojeni panove? :-D
    4.11.2008 11:57 SADAM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    t2o v3í4š. t2o j8s5o6u t7i l89i5d7é c6o p4r8e7f21e49r-u4j8í f1o2r2m3u p4ř5e7d o8b9s4a45h5e7m. :-))
    4.11.2008 11:59 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    máš tam hrubku :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 12:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To je slang :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    unknown_ avatar 4.11.2008 14:58 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Na malý a velký písmena prdí pes :-)
    4.11.2008 12:16 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jednoznačně AmeriCaina. Nevadí mi Demokratická strana, naopak bych s ní v mnohém i souhlasil (a s Republikány bych naopak v mnohém nesouhlasil), ale Rudolf Barák Obama je jen převlečený Paroubek, tzv. Jirka Průzkum. Johna McCaina bych si vážil.

    Tak, a kdo řekne první, že jsem rasista, fašista, nacista, konzerva atd.? ;-)
    4.11.2008 12:18 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ale jinak je mi to buřt. :-)
    4.11.2008 12:24 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jeden rozdíl tam je. Jirka Pablbek se vypracoval odzdola. Barak Oabama je rychlokvaška, která nikdy nic jiného než politiku nedělala, a která má politické posty jako střeodbod svého směřování. V tomto ohledu mi Obama spíše přípomíná toho hajzlíčka zasraného Grosse.
    4.11.2008 12:28 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    +1
    4.11.2008 12:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Další rozdíl mezi McCainem a Obamou spočívá v tom, že v případě McCainovy prohry se nic nestane. Jeho příznivci uznají prohru a život půjde dál. Pokud prohraje Obama, tak můžeme očekávat násilí v ulících, hořící auta, vyrabované obchody atd.
    4.11.2008 13:06 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To je zase podobnost s Jirkou Pablbkem

    Vypadá to, že Obama je podobný oběma těmto záporným personám :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 12:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Když začali před lety dávat seriál 24 hodin, byl tam v hlavní roli černý kandidát na prezidenta. Tehdy jsem si pomyslel, že jde o něco naprosto nereálného. Teď ho tady máme ve skutečnosti :-). Již proto mu fandím - ale jako ekonom určitého zaměření a názorů bych měl dát přednost McCainovi. Z dlouhodobého hlediska jsou jeho koncepce zdravější.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 14:16 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    aj v house m.d. bol taky.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    4.11.2008 14:40 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Cernosky prezident USA byl uz ve filmu Drtivy dopad (hral ho Morgan Freeman) a ten je z roku 1998.
    4.11.2008 15:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Překvapuje mě, jak můžete vynechat nejlepšího filmového černošského prezidenta: Tommy 'Tiny' Lister ve Fifth Element!
    4.11.2008 16:32 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    pockat, ale vsechny ty filmy byly z kategorie sci-fi... ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.11.2008 16:48 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    No dyk, a co treba "Imperium" od A.C. Clarka, tam se ten cernoch jmenoval dokonce George Washington :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.11.2008 19:47 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To mi pripomina krasnou kresbu GW jako cernocha se jmenem "Washinga" z aktualniho Respektu :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.11.2008 15:21 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Cez vikend vyhral prvy cernoch Formulu 1 a teraz sa zda vyhra prvy cernoch volby na prezidenta USA :) BTW
    4.11.2008 18:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Obama není první černošský kandidát na amerického prezidenta. Je jen první, který má reálnou šanci být zvolen.
    4.11.2008 19:20 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Černošský? Co tě nemá! ... afroamerický kandidát, afromaerický!
    4.11.2008 19:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    V době, kdy kandidoval ten první, by nikdo ještě nevěděl, co to slovo znamená. :-)
    4.11.2008 12:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    no, nejak mi schazi proc by sis ho vazil...
    4.11.2008 12:51 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    vždyť to řekl. Je to populista bez reálných koncepcí.
    4.11.2008 12:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCain?
    4.11.2008 13:04 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCain je minimálně rovný chlap, co strávil perné chvilky v zajateckém táboře ve Vietnamu. Myslíte, že můžeme říct o Obamovi, že zvládne takovéto extrémní situace také? McCain dělal spoustu věcí před tím, než vůbec pomyslel na to být prezidentem. Obama chce být prezident už od střední školy (což potvrzují jeho spolužáci) a celý svůj život jde za tímto cílem. V životě vlastně nedělal nic jiného než politiku Myslíte si, že toto bude dobrý prezident? Já teda ne!
    4.11.2008 13:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jak se to pozna, ze je rovny chlap? Z toho, ze stravil perne chvilky v zajateckem tabore?
    4.11.2008 13:16 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Zeptejte se lidí, kteří s ním to peklo prošli, jestli je to rovný chlap. Tak se to pozná. Ale chápu, že se vám v teple vašeho křesla u PC o tom teoretizuje hezky :-D
    4.11.2008 13:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    jo aha, ty ses ho ptal, tak to jo!
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 13:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    + 1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 13:41 Abel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ve Vietnamu získal McCain od ostatních zajatců přezdívku "songbird"... to zrovna nezní jako doporučení.
    4.11.2008 13:49 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jo ahá. On vám ještě nevysvětlil, že jste schopn snést jen určitý stupeň bolesti? Zajděte si na libovolné bojové umění, a nechte si vysvětlit, co to je bolest, jaké má stupně a jak se využívá. Kdybych vás dostal do parády ve vietnamské džungli já, prozradil byste mi i to, co nevíte. A ještě velmi rád. Neexistuje člověk, který nejde zlomit. Opět teoretizujete z tepla svého domova.

    Ti kterých se to týká nejvíce se na to dívají jinak.
    4.11.2008 13:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Vyborny odkaz. Tak jsme se dozvedeli, ze vojaci voli byvaleho vojaka :-D Mas v rukavu vic takovych zdrcujicich dukazu?
    4.11.2008 13:53 Abel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jo ahá. On ti nikdo nevysvětlil, že zajatci normálně nebydlí v hotelech. A to ani ti, které se vyšetřovatelům povede zlomit.
    4.11.2008 13:57 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Na základě čeho zakládáte svá tvrzení? Bývalých POWs, kteří zrovna jako zázrakem všichni volí Demokraty? Nebo koukáte moc na youtube?
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 14:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    No, připomíná mi to trochu náš problém s Kunderou. Jenže tam to bylo asi za mnohem horších podmínek. Dovedu si představit, jak asi nepřátelské strany v džungli zacházely se zajatci. Většina z nás tady by asi po "domluvě" klidně prohlásila, že se jmenuje Benedikt šestnáctý, kdyby to chtěli slyšet. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 14:12 Abel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Je samozřejmě otázkou, co všechno severní Vietnamci dělali se svými zajatci - nicméně, už jen ten fakt, že hodně veteránů a válečných zajatců se staví proti McCainovi dost naznačuje. Samozřejmě, pan McCain jakožto admirálský syn měl určité věci bez diskuze jednodušší - a určitě další měl zas složitější a to se určitě týkalo i jeho pobytu v zajateckém táboře. Jinak McCain byl letec, takže do džungle v pravém slova smyslu se nejspíš vůbec nedostal.

    Nakonec, nebude to on (ve smyslu on jako osoba), kdo tyhle volby republikánům eventuálně prohraje - pokud je někdo republikánům prohraje, bude to jejich kandidátka na viceprezidenta.
    4.11.2008 15:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Samozřejmě, pan McCain jakožto admirálský syn měl určité věci bez diskuze jednodušší
    To by mě zajímalo, kde ty informace bereš... ;-)
    4.11.2008 15:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Vzhledem k tomu, ze ho nechali letat ackoliv mel stejnou frekvenci uspesnych pristani jako Rampa McKvak :-)
    4.11.2008 15:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Co to vypovídá o zacházení v zajetí?
    4.11.2008 15:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Nic, mel jsem za to, ze se ta poznamka tyka jeho angazma v armade, nikoliv zajeti.
    4.11.2008 15:46 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCain nesloužil v armádě, ale u námořnictva. Nicméně to vypadá, že kariéru u námořnictva udělal jen díky svému jménu (děda i otec byli admirálové). Na druhé straně opravdu nasazoval život pro svou zemi v riskatních akcích a málem to nepřežil. Zatímco Obama nic jiného než politiku nikdy nedělal - "community organizer" není poctivá práce :-)
    4.11.2008 15:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Omlouvam se, namornictvo. A malem neprezil bombardovani vicemene civilniho objektu (elektrarna?) v Hanoji. Prezil jen diky tomu, ze ho mistni nezabili, kdyz ho vytahli domlaceneho z jezera.
    4.11.2008 16:11 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Bravo. To by stačilo. už jsme si vás zařadili. Elektrárna ve válce není civilní cíl. Je to velmi strategický cíl. To není jako když shodíte bombu na svatebčany, jak se zde možná snažíte naznačovat!
    4.11.2008 16:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    O tom, co se snazim naznacit ani nespekuluj, nemas na to :-)
    4.11.2008 18:21 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To je samozřejmě pravda. Nejsem vzdělán v oboru klinická psychiatrie, takže na to, abych ti rozuměl skutečně nemám.
    4.11.2008 18:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ne ne. To vsichni ostatni jsou blazni! Ja jsem letadlo!
    5.11.2008 07:34 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    :-D
    belisarivs avatar 4.11.2008 16:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.11.2008 18:24 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ty stránky jsou stejně relevantní jako Shelley-the-republican.
    5.11.2008 10:37 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCain je minimálně rovný chlap, co strávil perné chvilky v zajateckém táboře ve Vietnamu.
    1. Je rovný chlap.
    2. Bol v zajateckom tábore vo Vietname.
    3. Je schopný viesť krajinu veľkosti USA.
    Súvisí jednotka a trojka. Aj to len čiastočne. Dvojka s tým nemá absolútne nič spoločné.
    5.11.2008 13:48 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    1. Pan XYZ je rovný chlap. 2. Pan XYZ je masový vrah, udavač a kuplíř. 3. Pan XYZ je schopný vést zemi o velikosti USA.

    Přestože spolu souvisí jen jednička a trojka, i dvojka by o panu XYZ něco mohla vypovědět a příp. snížit váhu jedničky a dvojky...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.11.2008 13:29 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCain je minimálně rovný chlap, co strávil perné chvilky v zajateckém táboře ve Vietnamu.
    Evidentne jsi to silne prehnal s americkou filmovou produkci... Zvlaste Ramba by ti maminka uz nemela postet. Vyvozovat z toho, co prozil, ze je to rovny chlap, je emocionalne zabarveny blabol. Zvlaste tvari v tvar svedectvim nekterych jeho spolubojovniku.

    Ja se nebojim toho, ze Obama uhle prilis doleva. Jednak to americani nechteji a on to vi a zadruhe, traduje se, ze si chce k sobe vybrat lidi jako Rubina (clintonuv min. financi, ktery v 90. letech srovnal rozpocet) a Volckera (sef Fedu za Reagana, opravdu asi tezko levicak ;-) ). Stejne tak udajne nemini zarazit tezbu ropy na Aljasce nebo rusit Bushovy danove ulevy.... Takze nevim. IMHO jsou narazky typu "socialista Obama" dost mimo, i kdyz urcite neni zadny tezky neocon (coz je dobre).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    srigi avatar 4.11.2008 12:51 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    McCaina by som volil aj ja, ale ked ma tu kr.vu po boku, tak neviem. No ale horsie ako kundolina to asi nemoze byt.
    Be kind to newbies.
    4.11.2008 12:42 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Obamu bych nevolil kvuli jeho vyroku o prerozdelovani, McCaina kvuli te mrse, co si vybral za svou nahradnici. No, jelikoz McCain ma 72 let a leci(l) se na rakovinu, tak radsi Obamu, nez ta zenska, co kvuli rodinnym sporum zneuziva sveho postaveni a vyhazuje lidi, kteri s tim nesouhlasi.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.11.2008 12:52 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Bohužel. jak to bylo s tou čarodějnicí ve skutečnosti se nikdy nedovíte.
    4.11.2008 13:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Obamu bych nevolil kvuli jeho vyroku o prerozdelovani, McCaina kvuli te mrse, co si vybral za svou nahradnici.
    A jsi v pytli. Vzhledem k tomu, že v tomto konkrétním případě (americké prezidentské volby) opravdu nemá cenu volit někoho třetího, tak bys musel (pokud bys tedy šel) volit _proti_ někomu, ne pro někoho. Ačkoliv hodně Američanů to tak nebere, tak jediná zdravá volba v takovém případě je pro menší zlo.

    Koho bys tedy volil, aby se do Bílého domu nedostal ten, který by ti tam vadil více?
    4.11.2008 15:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    tak radsi Obamu
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.11.2008 15:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    A jsi v pytli. Vzhledem k tomu, že v tomto konkrétním případě (americké prezidentské volby) opravdu nemá cenu volit někoho třetího, tak bys musel (pokud bys tedy šel) volit _proti_ někomu
    V americkém volebním systému opravdu nemá v určitých místech vzhledem ke způsobu přepočítávání hlasů cenu volit nikoho. Nedávno jsem si to zase prohlížel a je to teda chaos, který v dnešních podmínkách demokracii moc nepřipomíná.
    4.11.2008 15:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Pravda :-). Electoral college je výmysl, na který tamější politologové moc pyšní nejsou. A když se do přepočítávání hlasů občas vloží Supreme Court, tak už je to tuplem na nic...
    4.11.2008 16:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mno, jasny a funkcni volebni system je to posledni potrebujou. Vzdyt by si potom mohli zvolit nejakeho komunistu! Neni nad to, kdyz o tom, kdo bude v Ovalne pracovne tak nejak rozhodnou ti, co jsou k tomu povolani...
    4.11.2008 13:56 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    > co kvuli rodinnym sporum zneuziva sveho postaveni a vyhazuje lidi, kteri s tim nesouhlasi.

    Mohl bys to prosím rozvést do větší hloubky než to rozebral titulek někde na Novinkách?
    4.11.2008 15:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ale no tak, je toho plný web... Použij Google a třeba "palin inquest".
    4.11.2008 15:20 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ale no tak, je toho plný web... Použij Google a třeba "palin inquest".
    Ale kdepak něco hledat. Tady je třeba vyhodit nějaké ty zjednodušující pokud možno černobílé hlášky, aby se s nimi dalo úspěšně polemizovat ;-)
    4.11.2008 16:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mohu vědět, proč bych měl Leošovi dohledávat argumenty, když mu oponuji? Takovou koninu by snad neudělal ani ten blbec xkesh...

    (Nehledě na to, ve většině zdrojů, co jsem našel, se nachází slovo "údajně", což je tedy fakt těžký kalibr... A ještě navíc SP dle aljašského disciplinárního výboru funkci nezneužila -- bez komentáře.)
    4.11.2008 18:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Proč Leošovi? Ty po něm chceš, aby něco rozebíral do hloubky, ačkoliv je i bez toho zřejmé, o čem mluví, a proč to považuje za argument.
    (Nehledě na to, ve většině zdrojů, co jsem našel, se nachází slovo "údajně", což je tedy fakt těžký kalibr... A ještě navíc SP dle aljašského disciplinárního výboru funkci nezneužila -- bez komentáře.)
    Není moc třeba v tom hledat velkou mystérii. Palinová a její podřízení naléhali na Monegana, aby propustil Wootena, se kterým se Palinové sestra soudí o děti. Monegan odmítl Wootena propustit. Palinová propustila Monegana.

    Jistě, měla na to právo, protože to spadá do jejích kompetencí. A smrdí to? Smrdí.
    4.11.2008 18:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Proč Leošovi? Ty po něm chceš, aby něco rozebíral do hloubky, ačkoliv je i bez toho zřejmé, o čem mluví, a proč to považuje za argument.
    Já to ale po něm nechci z toho důvodu, že bych to nevěděl, ale proto, abych se postupem času dostal (ideálně) k tomu, že to není tak, jak Leoš prvně napsal, resp. abych do této pozice Leoše dostal a čtenáři si to přečetli.
    Není moc třeba v tom hledat velkou mystérii. Palinová a její podřízení naléhali na Monegana, aby propustil Wootena, se kterým se Palinové sestra soudí o děti. Monegan odmítl Wootena propustit. Palinová propustila Monegana.
    ... a pokud nezemřeli, žijí dodnes.

    Je to skoro správně, jen tam chybí to slovo údajně. Nebo jinak: co je zdrojem těch informací a co je zárukou, že jsou pravdivé?
    Jistě, měla na to právo, protože to spadá do jejích kompetencí. A smrdí to? Smrdí.
    Co myslíš tím, že to smrdí? "Je to tak nepodložené, že to prostě musí být pravda"?
    4.11.2008 20:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    abych se postupem času dostal (ideálně) k tomu, že to není tak, jak Leoš prvně napsal, resp. abych do této pozice Leoše dostal a čtenáři si to přečetli.
    To je ale blbost :-). Neboli jsi líný argumentovat, tak pouze zpochybňuješ, co napsal někdo jiný, aniž bys poskytl jakýkoliv protiargument nebo něco, co by to tvrzení vyvracelo.
    Palinová a její podřízení naléhali na Monegana, aby propustil Wootena, se kterým se Palinové sestra soudí o děti. Monegan odmítl Wootena propustit. Palinová propustila Monegana.
    ... a pokud nezemřeli, žijí dodnes.

    Je to skoro správně, jen tam chybí to slovo údajně. Nebo jinak: co je zdrojem těch informací a co je zárukou, že jsou pravdivé?
    Uvedený sled událostí je jasně zdokumentovaný, nejsou to žádné spekulace. Můžeme se přít o motivech pro jednotlivé věci, ale jistě sis všiml, že já tam žádné motivy nezatahoval. Jen jsem stručně popsal, co se stalo. Pokud o té kauze skutečně nic nevíš, tak bys aspoň to málo mohl nastudovat. Dobře dostupné info najdeš všude, počínaje třeba Wikipedií.

    A ještě než se ozveš s tím, že si stejně vymýšlím, tak věz, že Palinová nic z toho, co jsem napsal v tom sledu událostí, nepopírá. Pouze tvrdí, že když Monegana vyhodila, tak to bylo kvůli jeho nekompetenci a neuvědomila* si, že by to mohlo vypadat jako střet zájmů, když se po něm předtím chtělo, aby vyrazil jejího bývalého švagra Wootena.

    * In August, Palin acknowledged that "pressure could have been perceived to exist, although I have only now become aware of it." (The Washington Post)
    4.11.2008 22:12 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Neboli jsi líný argumentovat, tak pouze zpochybňuješ, co napsal někdo jiný, aniž bys poskytl jakýkoliv protiargument nebo něco, co by to tvrzení vyvracelo.
    Argumentovat se snažím, když: a) sám načnu nějaké téma; b) můj oponent podá takové argumenty, na které kdybych relevantně nezareagoval, tak bych byl automaticky považován za "poraženého" diskutéra.

    Argumentovat se nesnažím (je to zbytečné), když můj oponent nepodá prakticky žádné argumenty. V takové chvíli bohatě stačí žádost o vysvětlení (resp. o podání skutečných, relevantních argumentů).
    A ještě než se ozveš s tím, že si stejně vymýšlím, tak věz, že Palinová nic z toho, co jsem napsal v tom sledu událostí, nepopírá. Pouze tvrdí, že když Monegana vyhodila, tak to bylo kvůli jeho nekompetenci a neuvědomila* si, že by to mohlo vypadat jako střet zájmů, když se po něm předtím chtělo, aby vyrazil jejího bývalého švagra Wootena.
    Gól. Přesně tohle jsem chtěl (původně od Leoše) slyšet.

    A pokud to tvrzení budeme považovat za pravdivé, docházíme k závěru, že SP "nezneužívá svého postavení kvůli rodinným sporům", což je ve sporu s tím, co tvrdil Leoš.

    No vida, ta má diskuzní metoda opravdu funguje. ;-)
    4.11.2008 23:06 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    když se po něm předtím chtělo, aby vyrazil jejího bývalého švagra Wootena.
    A tohle je ten nejvetsi skandal, kvuli kteremu by mela chodit kanaly. Ze pak vyrazila nekoho, kdo to odmitl splnit, je az podruzne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    5.11.2008 00:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Argumentovat se snažím, když: a) sám načnu nějaké téma; b) můj oponent podá takové argumenty, na které kdybych relevantně nezareagoval, tak bych byl automaticky považován za "poraženého" diskutéra.
    Ale houby. Leoš řekl něco, s čím ty nesouhlasíš. Je na tobě, abys to vyvrátil.
    A pokud to tvrzení budeme považovat za pravdivé, docházíme k závěru, že SP "nezneužívá svého postavení kvůli rodinným sporům", což je ve sporu s tím, co tvrdil Leoš.
    Je nesmysl to tvrzení považovat apriori za pravdivé, protože to tvrdí Palinová. Když obviněný řekne "já to nebyl", tak tomu pokaždé automaticky věříš?
    No vida, ta má diskuzní metoda opravdu funguje. ;-)
    Omyl, pouze tím dokazuješ, že jsi neměl, co říct, tak jsi jen bez jakýchkoliv protiargumentů útočil na to, co řekli jiní.
    5.11.2008 13:44 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ale houby. Leoš řekl něco, s čím ty nesouhlasíš. Je na tobě, abys to vyvrátil.
    S tím souhlasím. Jen je efektivnější a především efektnější to vyvrátit nějakým dotazem (je-li ta možnost).
    Je nesmysl to tvrzení považovat apriori za pravdivé, protože to tvrdí Palinová. Když obviněný řekne "já to nebyl", tak tomu pokaždé automaticky věříš?
    Bohužel jsem nikde neřekl nic, co by to (a navíc apriori) označovalo za pravdivé. Dokonce jsem tam výslovně napsal "pokud". A ještě ke všemu to nebyla polemika, ale návaznost na něco, co jsi řekl ty (!).
    Omyl, pouze tím dokazuješ, že jsi neměl, co říct, tak jsi jen bez jakýchkoliv protiargumentů útočil na to, co řekli jiní.
    Myslím, že jsem tuto diskuzi rozvinul dost na to, aby se dalo tvrdit, že mám a co říct a že mám protiargumenty...

    Debaty obvykle neprobíhají tak, že každý účastník má jedinou repliku...
    5.11.2008 14:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Bohužel jsem nikde neřekl nic, co by to (a navíc apriori) označovalo za pravdivé. Dokonce jsem tam výslovně napsal "pokud".
    Ale za tím "pokud" jsi napsal: "pokud to tvrzení budeme považovat za pravdivé, docházíme k závěru, že SP "nezneužívá..." -- neboli jsi na tom založil svoji argumentaci, že je Palinová čistá.

    Nejedná se tedy o žádný důkaz, nýbrž pouze o tvoji víru, že mluvila pravdu. Já tomu nevěřím.
    5.11.2008 16:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Přeložím tedy větu A pokud to tvrzení budeme považovat za pravdivé, docházíme k závěru, že SP "nezneužívá svého postavení kvůli rodinným sporům", což je ve sporu s tím, co tvrdil Leoš. do srozumitelnější podoby...
    if (palinova_mluvi_pravdu) {
      postaveni_bylo_zneuzito_kvuli_rodinnym_sporum = false;
    } else {
      // TODO
    }
    Už tomu všichni rozumí?
    4.11.2008 23:04 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mne uz flamewary nebavi, je to ztrata casu. Kdybys chtel, mohl jsi rovnou napsat protiargument.

    Jinak overene to nemam, stejne jako ty nemas overene, ze to neudelala. Media mohou lhat. Kdyz sem das nejaky link na clanek, kde bude Palinova tvrdit, ze ona chudinka nic spatneho neudelala, mohl bych zacit delat ramena a ptat se te ironicky, zda tomu platku veris. Ale kam to povede?

    Muj osobni nazor je, ze ac treba zakony neprekrocila, tak zneuzila sveho postaveni pro soukromou pomstu a nejake jeji vytacky ji nebastim. A nic na tom nemeni tve komentare. Obhajoval jsi stejne i Cunka a Grosse, kdyz se zapletali do svych vymluv? Je to stejne, take mohla hned na zacatku poprit osobni duvody, ona ale argumentovala tim, ze zadne kompetence neprekrocila. To neguje verohodnost dalsich tvrzeni.

    PS dokladat tato tvrzeni odkazy nebudu. Nechce se mi. Radsi budu delat neco uzitecneho.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    5.11.2008 13:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jinak overene to nemam, stejne jako ty nemas overene, ze to neudelala. Media mohou lhat.
    Aha. Takže klasické bulvární úsloví "na každém šprochu pravdy trochu"... Jelikož to nelze podložit, tak jsme my, hlavy pomazané, rozhodly, že je prostě vinná a basta.

    A já blbec se pořád domníval, že se dokazuje vina.
    Muj osobni nazor je, ze ac treba zakony neprekrocila, tak zneuzila sveho postaveni pro soukromou pomstu a nejake jeji vytacky ji nebastim. A nic na tom nemeni tve komentare.
    A můj osobní názor je, že "planeta" Země není planetou, ale že je někde na želvě. A že zbytek "vesmíru" je konec světa. A nic na tom nemění nějaké hloupé důkazy atd.
    Obhajoval jsi stejne i Cunka a Grosse, kdyz se zapletali do svych vymluv?
    Pokud se někdo zaplete do svých výmluv (mimochodem, dobrý pokus o manipulaci), tak je nedůvěryhodný, ať už jsou jeho "vysvětlení" pravdivá, či nikoli. Minimálně na nějaký čas.
    Je to stejne, take mohla hned na zacatku poprit osobni duvody, ona ale argumentovala tim, ze zadne kompetence neprekrocila. To neguje verohodnost dalsich tvrzeni.
    Ale ona skutečně kompetence nepřekročila (konec konců to sám říkáš ve třetím odstavci), takže její "první" obhajoba byla pravdivá...

    Tedy zásah a potopeno.

    P.S.: To s tou Zemí na želvě dokazovat nebudu.
    5.11.2008 17:15 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Aha. Takže klasické bulvární úsloví "na každém šprochu pravdy trochu"... Jelikož to nelze podložit, tak jsme my, hlavy pomazané, rozhodly, že je prostě vinná a basta.

    A já blbec se pořád domníval, že se dokazuje vina.
    Nemuzu se ubranit dojmu, ze se radikalne lisi tvuj pristup k potrebe prokazovat vinu Palinove a treba vinu Kundery.
    5.11.2008 19:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mám dojem, že jsem se zde ke Kunderově vině jako takové snad ani nevyjadřoval. Vyjadřoval jsem se k tomu, že by mě jeho vina -- vzhledem k tomu, že to je bývalý komouš -- nepřekvapovala. Taky jsem vyjadřoval opovržení nad tím, že Kundera nikdy neměl "koule" na to, aby se ke své komoušské činnosti (např. jeho raná poezie) alespoň pořádně vyjádřil. Jenže on to jen hodil za hlavu a dělá, že nic neví, nic nechápe nebo že mu to neřekli.
    5.11.2008 17:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ale dyt ona sama nepoprela, ze se chtela pomstit ex-svagrovi a vyhodit ho. Chapes? Jeste jednou, treba to napoctvrte pochopis: Palinova chtela zneuzit svou verejnou pozici k osobni pomste. Nepoprela to, jen rekla, ze zakony neprekrocila. A to je skandalni, stejne jako kdyz ministr financi odpusti svemu kamosovi placeni dani (coz ze zakona muze).
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.11.2008 17:00 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mimochodem, je dost srandovní argumentovat případnou trvanlivostí McCaina, když na Baráka byly jen v posledních týdnech zmařeny asi tři atentáty... Jen by mě zajímalo, jestli ho nakonec zastřelí kvůli rase, nebo kvůli těm některým nesmyslům, co hlásá... (ano, domnívám se, že by se v případě zvolení nedožil konce svého voleb. obd.)
    4.11.2008 17:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    O tom nepochybuj. A taky nepochybuj, ze osamely atentatnik bude mit v kapse iransky pas a cestou do vysetrovaci vazby uklouzne po mejdle a zabije se.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 17:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Právě jsme se o tom dnes ráno bavili doma. Pravděpodobnost, že se Obamovi něco stane, pokud bude zvolen prezidentem, je bohužel nenulová.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 20:52 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    mno tak to bude u kazdyho prezidenta usa :D
    4.11.2008 17:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    No, pripadny viceprezident za Baraka neni tak kontroverzni, tudiz z tohoto hlediska nejde o riziko.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    hikikomori82 avatar 4.11.2008 13:04 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Mne bol sympaticky Ron Paul
    4.11.2008 18:42 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    presne tak, hruza zelidi ani nevi ze nekdo takovy kandidoval
    4.11.2008 18:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Tak to asi nepatřím do množiny "lidi".
    4.11.2008 19:30 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    sak ty si mys!
    4.11.2008 13:27 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Michal Fecko avatar 4.11.2008 13:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Husajn ideeeeeš!!! Keď budeš zlý tak od...š ! :-D
    4.11.2008 17:27 Alf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    o..š
    teraz neviem či odídeš alebo odvisneš :-D
    4.11.2008 16:13 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    jednou bych chtěl zažít volby, kde bych si vybíral mezi liberama/konzervama. mno bohužel v česku a eu vůbec to vypadá, že se při volbách budu dál rozmejšlet mezi rádobypravejma ksindlama/ sockama/ komoušema/ ekoteroristama/ pámbíčkářema. bleah
    4.11.2008 16:53 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    zajimave, ze v ankete vede obama 60:20 .... ale v diskuzi jsou v drtive prevaze priznivci mccaina.

    osobne jsem pro obamu, protoze me chce snizit dane! ;-] i kdyz mccain by byl taky relativne stravitelny... kdyby k sobe nemel tu vypatlanou hokejovou mamu.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.11.2008 17:50 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    ... i kdyz mccain by byl taky relativne stravitelny... kdyby k sobe nemel tu vypatlanou hokejovou mamu.
    Hmmm, to mi pripomelo tuhle prastenou parodii ...
    Nicky726 avatar 4.11.2008 21:18 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    ROFL
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    5.11.2008 08:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To vis, kriklouni. Ale ted je nejak ticho. Pritom teprve ted se zacnou dit zajimave veci. A je jen otazkou jestli dobre nebo spatne...
    5.11.2008 09:28 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jsem upřímně zvědavý, jak si Obama povede. Už nyní je jasné, že některé věci nemůže splnit - např. zdravotní pojištění pro všechny. Naopak, případným splněním jiných slibů by si u mnoha svých voličů příliš nepomohl - např. bombardováním Pákistánu.
    Dalibor Smolík avatar 5.11.2008 09:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Obama vyhrál také díky shodě pro něj příznivých okolností. Je to také současná ekonomická krize a jeho proklamace o řešení této krize. Lidé slyšeli na státní intervence, které pomohou aktuální situaci vyřešit. Jiná otázka je, zda je to z dlouhodobého hlediska dobře a to všechno ukáže až čas. Obama ale určitě bude mít podporu u národnostních menšin, u hispánců a černochů, to může mít pozitivní vliv na sjednocení národa a také obraz USA v zahraničí se může změnit. Ale zda to bude stačit k tomu, aby bylo příští období hodnocené jako úspěšné, se skutečně teprve uvidí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.11.2008 10:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jistě, nebýt celkové únavy z Bushe a ekonomické krize, tak by Obama asi nevyhrál. Podle mě je Obama především obratný demagog, který bude mít velké problémy s plněním svých slibů.
    Už před časem jsem o něm slyšel, že je vynikající řečník, který dokáže fascinovat své posluchače. Problém je, že pár minut po skončení jeho projevu nejsou posluchači schopní říct, o čem vlastně mluvil. Považoval jsem to za přehnané, ale dnes ráno jsem poslouchal Radiožurnál. Moderátor ve studiu se zeptal zpravodaje, který byl na Obamově shromáždění v Chicagu, co vlastně Obama řekl ve svém vítězném projevu. Zpravodaj byl touto otázkou značně zaskočen a nedokázal na ni odpovědět.
    5.11.2008 13:11 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Už před časem jsem o něm slyšel, že je vynikající řečník, který dokáže fascinovat své posluchače. Problém je, že pár minut po skončení jeho projevu nejsou posluchači schopní říct, o čem vlastně mluvil.
    Jestli to není spíš problém těch posluchačů.
    Považoval jsem to za přehnané, ale dnes ráno jsem poslouchal Radiožurnál.
    No proto! Už jsem byl v první chvíli šokován, že jste si snad poslechl jeho projev, abyste věděl, o čem se vyjadřujete. No, ale nezklamal jste mě...
    Moderátor ve studiu se zeptal zpravodaje, který byl na Obamově shromáždění v Chicagu, co vlastně Obama řekl ve svém vítězném projevu. Zpravodaj byl touto otázkou značně zaskočen a nedokázal na ni odpovědět.
    Vy jste někdy potkal novináře, který poslouchá, obzvláště českého? Český novinář je zásadně chytrý bez ohledu na nějaká rušivá fakta, a raději nic neposlouchá ani nečte (často to ani není s to zvládnout), aby se mohl o to nerušeněji a zdlouhavěji ke všemu vyjadřovat ;-)

    Nevím, jak česká, ale anglickojazyčná a německá média přinesla nejen shrnutí, ale i text projevu včetně komentářů prakticky ještě než se rozednilo.
    5.11.2008 14:32 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Teď jsem si ten projev zběžně pročetl a je to pořád to samé - my to dokážeme, sjednotím Ameriku, přinesu změnu. Obama toho hodně namluví, ale přitom nic neřekne. Pro začátek by mě zajímalo, kde vezme peníze na zdravotní pojištění pro všechny Američany. To bude mnohem obtížnější, než jen kecat.
    5.11.2008 15:10 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Teď jsem si ten projev zběžně pročetl a je to pořád to samé - my to dokážeme, sjednotím Ameriku, přinesu změnu. Obama toho hodně namluví, ale přitom nic neřekne.
    Já se zase divím, že si dávají politici (a jejich štáb) takovou práci projevy propracovat, když se zřejmě víc než kdy jindy ztrácí gramotnost číst (a poslouchat) text. Možná se snoubí i s jazykovou negramotností, nevím.

    "... but tonight, because of what we did on this day, in this election, at this defining moment, change has come to America."

    Tohle neznamená, že "přinese změnu", to znamená, že změna přišla.

    "...I look forward to working with them [McCain & Palin] to renew this nation's promise in the months ahead."

    Nabídka sjednocení dosavadním protivníkům.

    Následuje poděkování spolupracovníkům:

    "This is your victory."

    "There is new energy to harness and new jobs to be created; new schools to build and threats to meet and alliances to repair. The road ahead will be long. Our climb will be steep. We may not get there in one year or even one term, but America – I have never been more hopeful than I am tonight that we will get there. I promise you – we as a people will get there."

    "But I will always be honest with you about the challenges we face. I will listen to you, especially when we disagree. And above all, I will ask you join in the work of remaking this nation the only way it's been done in America for two-hundred and twenty-one years – block by block, brick by brick, calloused hand by calloused hand."

    Zřetelný apel na sjednocení národa se sociálním akcentem:

    "Let us remember that if this financial crisis taught us anything, it's that we cannot have a thriving Wall Street while Main Street suffers – in this country, we rise or fall as one nation; as one people."

    Extra se obrací na ty, kteří ho nevolili:

    "And to those Americans whose support I have yet to earn – I may not have won your vote, but I hear your voices, I need your help, and I will be your President too."

    "For that is the true genius of America – that America can change."

    Následuje názorný příklad na průběhu života 106leté ženy, který vrací obloukem k úkolu odpovědnosti vůči budoucím generacím:

    "So tonight, let us ask ourselves – if our children should live to see the next century; if my daughters should be so lucky to live as long as Ann Nixon Cooper, what change will they see? What progress will we have made?"

    K závěru není moc co dodat:

    "This is our chance to answer that call. This is our moment. This is our time – to put our people back to work and open doors of opportunity for our kids; to restore prosperity and promote the cause of peace; to reclaim the American Dream and reaffirm that fundamental truth – that out of many, we are one; that while we breathe, we hope, and where we are met with cynicism, and doubt, and those who tell us that we can't, we will respond with that timeless creed that sums up the spirit of a people:

    Yes We Can. Thank you, God bless you, and may God Bless the United States of America."
    Pro začátek by mě zajímalo, kde vezme peníze na zdravotní pojištění pro všechny Američany. To bude mnohem obtížnější, než jen kecat.
    Pro začátek se vraťte do školy a nastudujte si něco o žánrech, abyste pochopil, co znamená vítězný projev a jak se liší od konkrétních návrhů politiky, třeba zákonů o zdravotním pojištění (i když tohle se vlastně v našich školách moc neučí).

    Chápu, že pokud posloucháte pouze české tlučhuby, že nemáte ucho pro vytříbené projevy ani pro to, kdy se co hodí. Že ale neumíte naslouchat v kontextu a že vám dělá potíže udržet myšlenku i ve výrazně strukturovaném projevu, to rozhodně není chyba řečníka.
    5.11.2008 15:32 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu

    Já samozřejmě chápu, že ve vítězném projevu nemůžeme čekat nic konkrétního a že tam jde jen o poděkování, zhodnocení a nastínění obecné vize budoucnosti. Obamův problém je, že on takto obecně mluví pořád. Když se z jeho projevů vypustí slova jako změna, naděje a sjednocení, tak nezbyde vůbec nic.

    Podívejme se třeba na Irák. McCain již delší dobu prohlašoval, že je třeba do Iráku poslat víc vojáků. Když to Bush loni v létě udělal, Obama byl proti této strategii. Tvrdil, že navýšení US jednotek povede pouze ke zvýšení ztrát. Nyní vidíme, že Bush i McCain měli pravdu a Obama se mýlil. Situace v Iráku se výrazně zlepšila a US ztráty se výrazně snížily (v říjnu bylo zabito v boji pouze sedm US vojáků). Samozřejmě tam hraje roli více faktorů a současný klid je velmi křehký, ale přesto jde o velký úspěch.

    5.11.2008 13:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Pritom teprve ted se zacnou dit zajimave veci. A je jen otazkou jestli dobre nebo spatne...
    Můj tip: nezmění se skoro nic. Yes weekend!
    5.11.2008 09:14 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Tak, a ted se vsichni zakladatele kukluxklanu otaceji v hrobe. Nepredstavitelne se stalo skutkem, cernoch je prezidentem USA. Tak mne napada, co Cesko? Myslite, ze nekdy budeme mit prezidenta romskeho nebo vietnamskeho puvodu?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Dalibor Smolík avatar 5.11.2008 09:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jetli bude romského nebo vietnamského původu, je celkem jedno. Hlavně, aby nás neoslovoval "tovaryšči" :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.11.2008 09:48 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Lepší cikán než klaus :-D
    Dalibor Smolík avatar 5.11.2008 18:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Jasně. Dneska mi nešlo nastartovat auto. Zase za to může Klaus. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    unknown_ avatar 5.11.2008 20:34 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Zase za to může Klaus. :-)
    A cikán snad?
    5.11.2008 13:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    To je málo.

    Už se totiž těším na první prezidentku "transsexuální homosexuální nepracující ženu-černošku s vietnamskými a indickými kořeny nepravidelně vyznávající buddhismus s militaristickými sklony". Jináč nebudeme multikulti.
    5.11.2008 14:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    ...s jednou nohou a s linuxem na kompu...
    Dalibor Smolík avatar 5.11.2008 23:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Džamilu Stehlíkovou? ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.11.2008 08:50 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Tohle fakt sedlo. :-)
    5.11.2008 17:49 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volba US prezidenta čtenáři ABCLinuxu
    Osamu
    SomaFM commercial-free internet radio

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.