abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Samolepky už jsou + pozvánka

    16.11.2009 23:24 | Přečteno: 1529× | Politika | poslední úprava: 16.11.2009 23:26

    Už mám doma první várku slíbených samolepek :-) Jsou to omyvatelné PVC samolepky a měly by toho hodně vydržet (žádný papír), takže si je můžete dát třeba na domovní dveře nebo na výlohu svého obchodu. Velikost cca A6 (trošku menší, kvůli okrajům při tisku).

    Objednávat můžete na: defenestrace zavináč frantovo tečka cz, pošlu vám ji na dobírku. Cena za samolepku 50 Kč + 50 Kč za poštovné a balné. Pokud jich budete chtít víc, tak se dohodneme na slevě. Můžu poslat i fakturu (daňový doklad).

    17. 11. 2009

    Také bych vás rád pozval na zítřejší shromáždění k příležitosti 20. výročí 17. listopadu 1989. Samolepky vezmu s sebou, pokud by měl někdo zájem. :-)

    E-mail od Petra Macha:

    Vážení členové a příznivci Svobodných!

    Boj za SVOBODU a DEMOKRACII neskončil v roce 1989! Pojďme 17. listopadu 2009 ZAZVONIT KLÍČI BRUSELU!
    Strana svobodných občanů zve své členy a příznivce k pochodu, který zahájí ve státní svátek 17. listopadu ve 14:30 v Opletalově ulici (proti Hlavnímu nádraží). Pochod bude první samostatnou demonstrací Svobodných.
    Pochodem půjdeme na shromáždění iniciativy D.O.S.T. v ulici Na příkopě u Myslbeku, které začíná v 15 hodin. K iniciativě D.O.S.T. se opět kromě Svobodných připojila řada dalších politických a občanských organizací. Na akci promluví mimo jiné předseda Strany svobodných občanů Petr Mach, poradce prezidenta republiky Ladislav Jakl, poslankyně ODS Eva Dundáčková či poslanec Evropského parlamentu Ivo Strejček.
    Přijeďte prosím vyjádřit podpru našim politickým myšlenkám. Pozvěte své přátele, vemte ssebou vlajky a politická hesla!
    Doprava: V Opletalově ulici lze ve státní svátek volně parkovat. Místo srazu je dostupné vlakem a metrem (stanice Hlavní nádraží).

    Petr Mach
    předseda
    www.svobodni.cz

    Těším se na setkání zítra.

           

    Hodnocení: 29 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Půjdete zítra do ulic? (nezáleží na vaší politické či jiné orientaci)
     (9 %)
     (3 %)
     (78 %)
     (9 %)
    Celkem 64 hlasů

    Anketa

    Měla by podle vás být KSČM zakázána?
     (53 %)
     (47 %)
    Celkem 66 hlasů

    Obrázky

    Samolepky už jsou + pozvánka, obrázek 1 Samolepky už jsou + pozvánka, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    hikikomori82 avatar 16.11.2009 23:29 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Příloha:
    xkucf03 avatar 17.11.2009 00:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše KSČM
    Přidal jsem ještě jednu anketu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    unknown_ avatar 17.11.2009 13:47 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    Ktera nechapu co s tim ma spolecnyho (s tematem zapisku, ne s datem)...
    xkucf03 avatar 17.11.2009 14:10 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    S datem souvisí a taky s tím, co nedávno hlásal Kocáb (úplně zblbnul). Jsem proti zákazu jakýchkoli stran, považuji to za nepřijatelné a zajímalo mě, co si o tom myslí ostatní.

    S tématem zápisku to souvisí jen vzdáleně, ale to nevadí, kdo chce vyjádřit svůj názor v anketě ať ho vyjádří – nebudu kvůli anketě zakládat zvláštní zápisek do blogu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    unknown_ avatar 17.11.2009 14:15 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    Aha, ten Kocab sel nejak mimo me... On je ten Kocab fakt dost divnej, misto toho aby byl rad, ze komunisti v CR sou krotci socialisti, ne jak na zapade. Se zakazem pol. stran samo taky nesouhlasim, nicmene nejlepsi by bylo, kdyby zadny nebyly
    kyknos avatar 17.11.2009 14:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    myslim si, ze zakaz jakekoliv strany je

    a) spatny z principu

    B) naprosto kontraproduktivni

    ale pokud si mam vybrat mensi zlo mezi

    a) merit rovnym metrem a zakazat vsechny strany hlasici se k totalitni ideologii

    b) zakazat jen nektere takove strany

    volim a)

    otazka je, zda by se to ovsem nemelo tykat i KDU :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    unknown_ avatar 17.11.2009 14:19 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    a) merit rovnym metrem a zakazat vsechny strany hlasici se k totalitni ideologii
    Naprosto mimo... To by nekdo musel rozhodnout co je to totalitni ideologie, coz u kazdyho cloveka je jiny, a kdyby nekdo "oficialne" prohlasil neco za totalitni ideologii, tak by se sam totalitni stal.
    kyknos avatar 17.11.2009 14:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    jsou jiste ideologie u kterych o tom neni zadnych pochyb - nebot jsou stale v zive pameti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    unknown_ avatar 17.11.2009 14:28 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    Myslis soucasnou totalitu "volneho" trhu? Ano ano, souhlasim :-)
    kyknos avatar 17.11.2009 14:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    co to je totalita volneho trhu? jako ze si muzes koupit co chces?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 17.11.2009 19:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    Ou, aktuální výsledky jsou zlé, moc zlé :-(

    O jakém ohrožení svobody to mluvíte? Vždyť všechny totalitářské myšlenky potlačujeme už při jejich vzniku! :-) nebo :-(
    Jendа avatar 17.11.2009 20:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    Ale je jich víc :-(.
    xkucf03 avatar 17.11.2009 21:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSČM
    hmm a to jsem ani anketu nepsal tak manipulativně, jako to udělali na Novinkách.cz – tam spojili do jednoho odpověď, že nemají být zakázáni s „činnost KSČM je v pořádku“.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    poky74 avatar 17.11.2009 00:56 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    uvažuju že bych si nechal udělat nějaké linuxové samolepky... kdepak si nechal dělat tyto?
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    xkucf03 avatar 17.11.2009 01:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    http://www.rafo.cz/
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.11.2009 07:16 Fellar Rock
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Cena za samolepku 50 Kč + 50 Kč za poštovné a balné. Pokud jich budete chtít víc, tak se dohodneme na slevě.
    Z toho tak nejak plyne, ze 50 Kc nejsou naklady na jednu samolepku, ale je v tom i zisk.
    17.11.2009 10:14 Baal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Náklady na 1 samolepku má 21,50 Kč.
    xkucf03 avatar 17.11.2009 11:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Přílohy:
    Pokud nepočítáš ten čas a práci kolem toho…

    Ale nedělám to kvůli „zisku“ – pokud si chce někdo natisknout svoje samolepky (za údajných 21,50 Kč), tady je PDF předloha, která byla použita pro tisk + zdrojové SVG ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 17.11.2009 11:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    P.S. ještě licence: stejně jako u dříve zveřejněného PNG je to Creative Commons.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.11.2009 12:58 Baal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Takze zneuzivas abclinuxu k politickym agitkam a jeste na tom chces vydelavat penize? Pekne...
    17.11.2009 10:27 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    z toho plyne vyvar 50Kc na odeslani jedne nalepky dobirkou, jestlipak to pane zdanite ?
    xkucf03 avatar 17.11.2009 11:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Ano.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    LukynZ avatar 17.11.2009 08:36 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Bodla by i anglicka verze :)
    kyknos avatar 17.11.2009 11:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    To si budete vylepovat doma v Rusku nebo to bude jen prazdne prohlaseni nekde uprostred EU? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    unknown_ avatar 17.11.2009 13:49 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    A jeste k tomu spamujes na jinych serverech pod naprosto nesouvisejici zapisky (tusim to byl root.cz)
    houska avatar 18.11.2009 08:40 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    a kdy bude druha verze "Zde zacina EU" tu bych si docela koupil.
    xkucf03 avatar 18.11.2009 08:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Nebude :-P
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.11.2009 08:53 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepky už jsou + pozvánka
    Ta přece začíná když těmi dveřmi od baráku projdete opačným směrem. Na tom je názorně vidět, že „suverénní“ (tak, jak se jeho význam používá na samolepce) znamená „být zavřený doma“.
    xkucf03 avatar 18.11.2009 09:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Suverenita
    Ne, ty samolepky jsou recese, i když si ji dáš na dveře, bohužel i v tvém bytě bude platit právo EU a bude to území EU, ale samolepka vyjadřuje, že s tím nesouhlasíš. (Aby tomu tak nebylo, je potřeba dělat něco víc, než jen lepit samolepky.) Svrchovanost neznamená „být zavřený doma“, svrchovanost znamená, že na území daného státu platí právo, které si vytvořili a odhlasovali občané daného státu – ne právo, které jim tam instaloval nějaký cizí, zahraniční subjekt (často proti vůli místních občanů). Není tu žádný rozpor s cestováním nebo svobodou pohybu, nejde o žádné uzavírání se do sebe, pouze to funguje tak, že na území státu je potřeba respektovat jeho právo (právo podle vůle jeho občanů). Je to jako když přijdeš k někomu na návštěvu, taky respektuješ jejich pravidla, třeba že se v předsíni zouvají, i když vy se doma nezouváte. Asi by se jim nelíbilo, kdybys narušoval suverenitu jejich domácnosti a vnucoval jim svoje (cizí) pravidla, se kterými daná domácnost (stát) nesouhlasí, a začal jim v obýváku nebo v ložnici šlapat v zabahněných botách.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.11.2009 10:45 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Suverenita
    To samé ale bude platit, i když místo „stát“ dosadím „byt“, „obec“, „region“ nebo „EU“. Pravidla jen podle sebe si opravdu můžu udělat jenom v tom bytě, v čemkoli větším už se na nich musím dohadovat s ostatními, výsledkem čehož bude, že se dohodneme i na takových pravidlech, která nejsou přesně taková, jak bych si je já představoval. A takováhle dohoda je možná na úrovni obce, státu, kontinentu i celého světa – a čím větší bude oblast, kde se lidé dokážou dohodnout na společných pravidlech a dodržovat je, tím lépe.
    xkucf03 avatar 18.11.2009 12:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Suverenita
    Pravidla jen podle sebe si opravdu můžu udělat jenom v tom bytě

    V bytě se taky musíš dohadovat s ostatními členy domácnosti (pokud nebudeš zlý autoritativní otec, kterého budou všichni poslouchat na slovo).

    čím větší bude oblast, kde se lidé dokážou dohodnout na společných pravidlech a dodržovat je, tím lépe.

    To si právě nemyslím a mám víc důvodů, proč by tím svrchovaným územím měl být stát a ne EU nebo svět.

    • Stát (zvlášť ČR) je relativně dost homogenní území s podobnými zájmy a podmínkami, zatímco Evropa (a EU jako její podmnožina) je velice různorodé území s různými státními celky, každý má svoje zájmy a svoje specifické podmínky. Jistě, je možné změnit tenhle přirozený stav (rozmanitost) a donutit lidi k unifikaci, za pár desítek nebo stovek let usilovného snažení by se to asi povedlo. Ale opravdu je to cesta, kterou chceme jít? Já si myslím, že ne – naopak konkurenční výhoda Evropy oproti světu je její rozmanitost, koncentrace spousty různých přístupů (k právu, politice, ekonomii…) na relativně malém území. I kdyby všechno rozhodování v EU bylo demokratické (o čemž lze pochybovat), právě kvůli heterogenitě bude větší množství nespokojených: menšina, která se (v demokracii) musí přizpůsobit většině, bude větší, než kdyby byl celý systém více decentralizovaný (více pravomocí na úrovni národních států).
    • Už víckrát jsem tu psal o prospěšnosti politické konkurence – konkurence mezi státními zřízeními. Demokraticky se dá odhlasovat ledasco, ale to ještě neznamená, že je to správná cesta* – jednak lidé nejsou neomylní a dopouštějí se chyb a jednak lidské poznání není definitivní, je spousta věcí, které prostě nevíme, kterými si nemůžeme být jisti, že jsou správné (ať už jde o právo, hospodářskou politiku, volební systémy nebo další oblasti) a až budoucnost, ověření v praxi ukáže, zda to byla správná cesta nebo ne. Proto je výhodné, když vedle sebe funguje více modelů současně (každý stát má svoje pravidla) a následně se ukáže, která cesta byla správná, který model funguje lépe – a ostatní státy se mohou poučit od ostatních – jednak totiž není vůbec jisté, že existuje jedna správná cesta pro Evropu (já si myslím, že ne) a i kdyby byla, nevíme, která cesta to je (proto je potřeba zkoušet více možností současně a až později si nějakou vybrat, podle toho, jak se osvědčí). Podobně nevýhodné a zranitelné jsou lesní monokultury.
    • Je absurdní, když si někdo myslí, že ví, jak by měla být Evropa uspořádána a jak by měla fungovat, jaké zákony by tu měly platit – a nemůže to zachránit ani tím, že o tom nechá „demokraticky“ hlasovat. Tohle totiž nikdo neví, nikdo nevidí do budoucnosti, nikdo z nás není Bůh, aby věděl, jak by to tu mělo vypadat a znal kompletní pravdu.
    • Není to tak dávno, co se tu lidé rozčilovali, že vydat software pod licencí např. „GPLv3 nebo vyšší“ znamená dát „bianco šek“ organizaci FSF, podobně Lisabonská smlouva znamená dát „bianco šek“ Evropské unii ať si s naším státem dělá, co chce.

    *) např. 60% je pro, 40% je proti (často jsou poměry i 51:49) a to vůbec neznamená, že jsme si vybrali správnou cestu, není to vůbec žádná záruka.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.11.2009 14:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Suverenita
    Stát (zvlášť ČR) je relativně dost homogenní území s podobnými zájmy a podmínkami
    A proč zrovna stát typu ČR a ne stát typu USA, Belgie, Rusko, Austrálie, Monako...? EU neznamená unifikaci a potírání rozmanitosti, spíš právě naopak.
    Už víckrát jsem tu psal o prospěšnosti politické konkurence – konkurence mezi státními zřízeními.
    To se se společnými pravidly nijak nevylučuje. Jistě se shodneme na tom, že v IT je lepší třeba standard USB, než kdyby si každý výrobce dělal vlastní rozhraní. To ale ještě neznamená, že neexistuje konkurence v oblasti USB zařízení. Stejné je to i v politice.
    Je absurdní, když si někdo myslí, že ví, jak by měla být Evropa uspořádána a jak by měla fungovat
    Proč je to absurdní pro Evropu a není to absurdní pro ČR?
    Lisabonská smlouva znamená dát „bianco šek“ Evropské unii ať si s naším státem dělá, co chce.
    Jenže Evropská unie jsme my.
    18.11.2009 18:27 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Suverenita
    Stát (zvlášť ČR) je relativně dost homogenní území s podobnými zájmy a podmínkami
    ČR relativně proti Belgii, Španělsku, UK, ale i Francii, Německu, Itálii... možná relativně homogenní je, ale nepřeceňoval bych to a navíc netuším, jak by se ta idea "národních státu" měla aplikovat jinde po Evropě. Rozdrobit a izolovat i existující země? Příp. možná pár válek, abychom napravily, kde se nám hranice nepovedlo srovnat s homogenními "národy"?

    Mohl byste prosím nějak rozvést, jaké jsou mé zájmy, jak se (ve většíně) shodují s těmi Vašimi, a liší se od zájmů Hanse v Dortmundu, Francesca v Neapoli, Jima v Glasgow a Diega v Madridu?

    V čem je Váš "český" zájem specifický oproti jinak celkem obecné snaze lidi o stabilní prostředí pro život a zajištění rodiny?
    Není to tak dávno, co se tu lidé rozčilovali, že vydat software pod licencí např. „GPLv3 nebo vyšší“ znamená dát „bianco šek“ organizaci FSF, podobně Lisabonská smlouva znamená dát „bianco šek“ Evropské unii ať si s naším státem dělá, co chce.
    Další, kdo nepochopil a jenom papouškuje moudra Klausových věrných (alespoň doufám, protože nevědomé papouškování mi pořád přijde lepší, než vědomá lež). Neztratili jsme své zastoupení a hlas v EU, nejsme v pozici "o nás bez nás" jako "nezávislé" Norsko.

    Mimochodem, jste tu dával internetové ankety z Práva a vyvozoval z toho nějaké závěry o veřejné podpoře. Myslíte, že výrazně negativní hodnocení tohoto blogpostu je dáno pouze nespokojeností se slohovou úrovní?
    18.11.2009 18:27 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Suverenita
    Aby tomu tak nebylo, je potřeba dělat něco víc, než jen lepit samolepky.
    Tak, tak. Nejlepší postup jak se snadno a rychle dostat mimo EU:
    1. (volitelný krok) sbalit kufry
    2. Ve 23:00 (jezdi denně) nastoupit v Praze na Hlavním nádraží (staví to i v pár městech cestou) nastoupit do R 209 Vltava.
    3. Pohodlně se uložit a těšit se, že na konečné (méně movití nebo více spěchající mohou celý proces o několik hodin urychlit, když vystoupí už v Minsku) zaručeně vystoupíte mimo EU.
    Mimochodem, hezký příměr, ale i když se naše rodina shodne, že zabíjet lidi je v pohodě a podle svých pravidel Vás u nás doma po té, co se v předsíni zujete, někdo zařízne, tak půjde bručet podle platných pravidel (v tomto případě ČR) bez ohledu na svobodnou a svrchovanou vůli naší domácnosti.

    Prostě patříme k větším celkům a je potřeba se podle toho zařídit. Společný prostor k životu a obchodu holt znamená i společná pravidla (když tak rád analogie: doma můžete třeba chodit nahý, na ulici by to budilo rozruch a asi se budete muset obléknout, ať se Vám to líbí nebo ne). Netuším, proč zrovna náhodně zvolený celek ČR (ne rodina, ne město, ne okres, ne krajíček (výsledek poslední zpackané reformy VÚSC), ne historická země, ne EU...) by měl být tím pravým lískooříškovým. Někteří o tom pořád (v dobře romantickém duchu 19. století) sní, ale smysluplně to vysvětlit ještě pořád nikdo nedokázal.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.