abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    10.6. 14:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.3 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 14:00 | Upozornění

    CSIRT.CZ upozorňuje, že na základě rozhodnutí federálního soudu ve Spojených státech budou veškeré konverzace uživatelů s ChatGPT uchovávány. Včetně těch smazaných.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 249 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Ceny velkého bratra 2012

    13.1.2013 21:33 | Soukromí | poslední úprava: 13.1.2013 22:49

    Už příští středu 16. 1. 2013 ve 20:00 se koná vyhlášení anti-cen pro největší slídily: Big Brother Awards za rok 2012. Akce proběhne v kině Atlas (v Praze u zastávky metra B a C Florenc). Já tam budu určitě. Kdo se tam ještě chystáte? Můžeme z toho udělat sraz a zajít pak někam do hospody. :-)

    Taky se můžete zapojit do naší soutěže o vstupenky a mít lístek zadarmo.

    Tady jsou reportáže z minulých ročníků, na kterých jsem byl:        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Přijdete?
     (2 %)
     (2 %)
     (83 %)
     (14 %)
    Celkem 64 hlasů

    Obrázky

    Ceny velkého bratra 2012, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.1.2013 21:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    V první větě chybí slovo (předpokládám) "vyhlášení", ale především čas.
    xkucf03 avatar 13.1.2013 21:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Díky, doplněno.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.1.2013 22:39 Pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    trochu OT, ale na tom tvym blogu je to logo tech Svobodnych a i kdyz nebo prave proto, ze mame tu demokracii, tak s nekym takovym bych na jakoukoliv akci jit nemohl. Kdyz to reknu hodne drsne, tak s lidma od te partaje bych nechtel stat ani ve fronte v uzenarstvi.

    Nic ve zlym.
    xkucf03 avatar 13.1.2013 22:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Strana svobodných občanů
    Můžeš to rozvést? Je to něco osobního nebo se to týká programu?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 13.1.2013 22:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    P.S. jen pro pořádek doplním: strana tu akci nepořádá ani s ní nemá nic společného; nejsem členem strany; soutěž o vstupenky pořádám.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.1.2013 23:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Na zdejší komunitu a SSO jsem si vzpomněl, když jsem nedávno četl článek o "informačních bublinách". ABCLinuxu je docela názorným příkladem, protože při čtení zdejších diskusí má člověk pocit, že SSO musí nutně v příštích volbách získat nejméně 20 procent. Ale zatím se tak naštěstí neděje a mimo tuto bublinu (a pár dalších) o té straně prakticky nikdo neví.
    14.1.2013 12:54 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Já bych takový optimista nebyl.
    Teď je cool a IN "volit Karla", ve chvíli, kdy pro nějakou finanční zájmovou skupinu bude výhodná SSO, budou frikulíni volit je. Nejsou přece žádné socky.
    Je to jen věc angažování profesionálů, kteří je zpracují. Tady v Čechách to dosud funguje skvěle.
    14.1.2013 19:06 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Živě si dokážu představit, jak se "finanční zájmové skupiny" tetelí blahem, když si čtou v programu Svobodných o věcech jako jsou zeštihlování státu a nižší daňová zátěž... V menším rybníku je míň kapříků, z toho žádná výhoda nekouká:)
    xkucf03 avatar 14.1.2013 20:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    A o tom to je, lobistům a zlodějům vyhovuje socialismus, protože čím víc se toho přerozdělí, tím víc toho jde rozkrást (a ještě se často podaří lidem namluvit, že se to dělá pro jejich dobro a ve prospěch chudých). Zatímco pravicová strana může podnikatelům nabídnout „jen“ to, že jim stát nebude při podnikání překážet a oni se budou moci živit poctivou prací. A dokonce i ta byrokratická zátěž v socialistickém státě se rozkradačům hodí, protože oni v tom už umí chodit, znají se s úředníky, zatímco novou konkurenci to zpomalí nebo úplně odradí.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.1.2013 20:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Přesně, nemůžu než nesouhlasit.
    14.1.2013 20:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    s/nesouhlasit/souhlasit/
    14.1.2013 21:07 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    A co teprve takové soukromé školství a zdravotnictví!
    14.1.2013 21:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Není nad to vzít dva nejkontroverznější body programu nad kterými se strana neshodne ani interně a ohánět se jimi. Já s panem Machem diskusi na téma veřejného vs. soukromého školství vedl a proto vím, že se s ním dá například na toto téma pohodově hovořit.
    15.1.2013 01:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Zatímco pravicová strana může podnikatelům nabídnout „jen“ to, že jim stát nebude při podnikání překážet

    ... a oni tak nehlídáni budou moci krást furt stejně, protože z míň hlídané hromady peněz si ukousnou větší kus.

    Každá firma nad určitou velikost prdí na „poctivé podnikání“ a dělá vše, co jí stát dovolí (a nad ještě jinou velikost i to, co jí stát nedovolí, protože ho může vydírat), proto menší stát a priori není záruka menšího rozkrádání v absolutně ani relativně.

    Nepřehlednost pravidel, proti které brojíš v posledních větách, opět nemá co dělat s absolutní mírou přerozdělování, viz federální daňová pravidla v USA.
    xkucf03 avatar 15.1.2013 20:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    menší stát a priori není záruka menšího rozkrádání v absolutně ani relativně
    Menší stát (objemem přerozdělování) neznamená slabý stát (disciplína, důslednost). Představ si třeba vychovatelky na škole v přírodě :-) Jedna sebere dětem všechny věci včetně kapesného, zakáže jim většinu věcí a na všechno budou potřebovat explicitní povolení. Protože jim zakázala všechno, nikdo ji nebere vážně a reálně ji skoro nikdo neposlouchá – a to ani v těch věcech, kdy by měli. Ta druhá jim nechá relativně velkou volnost, ale bude důsledně kontrolovat důležité věci, např. aby v noci nedělaly bordel, aby nevběhly pod auto. Zatímco ta první bude řvát na pár dětí (víc jich neuhlídá), aby neběhali po trávě, že ji pošlapou, jiné děti se jí ztratí nebo je něco přejede. A majetek taky nebude v bezpečí – děti si sice nic samy nerozbijí a neukradnou mezi sebou, ale ti největší sígři vlezou do pokoje vychovatelky a seberou nebo zničí všechny věci, které jsou tu pěkně na jedné hromadě. Zatímco vychovatelka diskutuje s pár dětmi, zda jim povolit nebo nepovolit hru na schovávanou, jiné děti se poserou a pomočí, protože ještě nevystáli frontu na explicitní povolení jít za záchod. Odnesou to ti poctiví s úctou k pravidlům (stejně jako v dnešním státě).

    Dělat hodně věcí (velký socialistický stát) neznamená dělat tyto věci dobře – naopak je mezi tím spíš nepřímá úměra. Jsem pro stát, který toho bude dělat málo, ale bude to dělat dobře a vynutí si v té své úzké oblasti disciplínu a pořádek.
    Nepřehlednost pravidel, proti které brojíš v posledních větách, opět nemá co dělat s absolutní mírou přerozdělování, viz federální daňová pravidla v USA.
    Centralizace/decentralizace je zase úplně jiná otázka. Země velikosti a povahy ČR potřebuje malý silný centralistický stát. USA jsou s námi nesrovnatelné.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.1.2013 23:43 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Ona se zmenšováním státu je ta potíž, že málokdy se udělá opravdu zmenšení, většinou se buď jen sníží daně bez jakéhokoliv zásahu do struktury státu a vrší se otevřené dluhy (+- reaganova éra v USA), nebo se plošně osekají nebo jinak skryjí výdaje státu a roste vnitřní dluh na infrastruktuře (to druhé sedí na klausovu éru, to první na kalouskovy škrty), nebo něco mezi tím (bushova éra v USA).

    Skutečné zmenšení státu ala Irsko je výjimka, kterou málokdo opravdu chce a tím pádem se málokdy povede.

    Poslední odstavec nebyl o centralizaci/decentralizaci, ale důkaz sporem nezávislosti složitosti pravidel na výši přerozdělování.
    15.1.2013 08:18 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Ano, přesně dle vaší představy. Tetelí se blahem nad myšlenkami naivních fanatiků o "minimálním státu" a docela se těší, jak si rozeberou třeba zdravotnictví. Takže ve chvíli, kdy usoudí, že užiteční idioti už náležitě dozráli, bude cool a IN "volit Macha". Minimálně pro 9 z 10 facebookových mamlasů.
    Jendа avatar 15.1.2013 09:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Ano, přesně dle vaší představy. Tetelí se blahem nad myšlenkami naivních fanatiků o "sociálním státu" a docela se těší, jak si rozeberou třeba zdravotnictví.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2013 10:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    se s tim smiř! :-D
    Jendа avatar 15.1.2013 12:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Já pouze poukazoval na mezery v použité argumentační technologii.
    xkucf03 avatar 15.1.2013 21:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Tetelí se blahem nad myšlenkami naivních fanatiků o "minimálním státu" a docela se těší, jak si rozeberou třeba zdravotnictví.
    A co si na těch rozpadlých nemocnicích a nespokojených doktorech, kteří mají věčně málo, vezmou? Jestli chce někdo podnikat ve zdravotnictví, může už teď – ale ona to zase taková legrace není, protože když lidi platí svými penězi, více přemýšlí, co za to dostanou. Prodat jim předražené prášky nebo soukromé nemocnici předražené vybavení je celkem složité. Ale prodat jim to zaobalené do státního zdravotnictví jde mnohem snáz – lidi mají pocit, že je to zadarmo a hlavně se podařilo vytáhnout peníze od „bohatých“, kteří by jim tolik peněz, jako platí na daních, nikdy nedali (a i kdyby, požadovali by podstatně kvalitnější péči).

    Kdybych byl mafiánská svině z oboru zdravotnictví, tak budu jednoznačně podporovat udržení (i prohloubení) socialismu, protože živit se poctivou prací a nabízením služeb v konkurenčním prostředí na trhu je podstatně obtížnější, než poskytnout nějakou tu protislužbu známému úředníkovi.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.1.2013 15:12 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Jestli chce někdo podnikat ve zdravotnictví, může už teď – ale ona to zase taková legrace není, protože když lidi platí svými penězi, více přemýšlí, co za to dostanou. Prodat jim předražené prášky nebo soukromé nemocnici předražené vybavení je celkem složité. Ale prodat jim to zaobalené do státního zdravotnictví jde mnohem snáz
    1. Pripadu, kdy se prodava nejake naproste sarlatanstvi za nehorazne penize je plno. Zvlaste ve zdravotnictvi je silny vliv informacni asymetrie, komise odborniku je v takovem rozhodnuti daleko kompetentnejsi nez zoufaly laik.

    2. Treba v USA je zname, ze statni Medicare plati obecne za stejne zakroky nizsi castky nez soukrome pojistovny proto, ze diky vetsi trzni sile je schopna vyjednat lepsi ceny. Proto taky mnohe zdravotni organizace meli obavy z toho ze Obamova reforma se vyda cestou Medicare a lobbovaly misto toho pro povinne soukrome pojisteni (coz nakonec bylo schvaleno).
    hlavně se podařilo vytáhnout peníze od „bohatých“,

    Ono to cesje zdravotnictvi neni zas tak solidarni vuci nizkoprijmovym - uz asi od cca 16-17 kKc hrubeho clovek plati to same, co by platil pri konstantnim pojistnem, prebytky 'bohatych' jdou hlavne na statni pojistence (deti, duchodci, nezamestnani).
    xkucf03 avatar 17.1.2013 20:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    ze diky vetsi trzni sile je schopna vyjednat lepsi ceny
    S tím souhlasím, ale není to argument pro státní zdravotnictví nebo dokonce argument proti soukromému zdravotnictví. Stejně jako fúzují firmy, můžou se i lidé sdružovat a spolupracovat (odbory, občanská sdružení, akciovky a obecně občanská společnost). Nemám nic proti kolektivním akcím (neplést s kolektivismem), pokud je to na dobrovolné bázi. Je přirozené, že se lidé sdružují a pracují na něčem společně – ale ať tak dělají, protože sami chtějí, ne proto, že jim to nařídil stát a nemají na výběr.

    Založ si nějaký svaz pacientů a vyjednej si levnější léky. Stát k tomu nepotřebuješ.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.1.2013 14:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    ABCLinuxu je docela názorným příkladem, protože při čtení zdejších diskusí má člověk pocit, že SSO musí nutně v příštích volbách získat nejméně 20 procent.
    Tak dobře bohužel nebude :-(
    14.1.2013 00:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Taky se můžete zapojit do naší soutěže o vstupenky a mít lístek zadarmo.
    Stačí vyplnit rodné číslo, číslo OP, velikost bot!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    xkucf03 avatar 14.1.2013 00:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Stačí odeslat e-mail – klidně z anonymní sítě Tor – a napsat tam nějaké znamení, podle kterého pak na místě dostaneš vstupenku (třeba heslo, pod kterým si ji vyzvedneš v pokladně). :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.1.2013 08:35 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    A kdo u toho podepíše stranickou přihlášku, dostane párek a pívo...
    Jendа avatar 14.1.2013 10:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Nechápu, to fakt máš takový problém s logem SSO v pravém sloupečku tady na blogu?
    14.1.2013 10:42 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Budou tam probíhat i vaporizace?
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.1.2013 11:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    se s tim smiř
    PepaSFI avatar 14.1.2013 16:22 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    ano, nepohodlní budou odpařeni.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    14.1.2013 15:00 robert ml.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Nejhorší je, že nejde přepnout Abíčko do tmavého stylu bez přihlášení - novinka z devadesátých let v podobě cookies sem nedorazila :( Vše ostatní vem čert, koho to zajímá?
    Bystroushaak avatar 14.1.2013 17:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Příloha:
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.1.2013 21:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    Jednoduché, nemáme důvod se namáhat s podporou něčeho takového :-) A evidentně ho neměl ani nikdo jiný.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.1.2013 08:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ceny velkého bratra 2012
    se s tim smiř! :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.