abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 506 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    10.6.2010 00:55 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    first
    Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
    tsLnox avatar 10.6.2010 01:01 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    OT: Doufám že tohle nemyslíš vážně :-P

    Ale jinak komix hezkej... Což o to, tam toho ani moc k překládání nebylo, takže hnidopiši asi nebudou mít moc práce :-P (i když jestli o to budou hodně stát, tak si něco najdou :-D)
    zoul avatar 10.6.2010 06:39 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Tu neznám, ta vypadá jak?
    houska avatar 10.6.2010 08:34 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    fist
    rionka avatar 10.6.2010 03:30 rionka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    hehe:) jeden z mych nejoblibenejsich :)
    10.6.2010 06:59 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Překlad dobrý!
    Znamenáček! Znamenám si.
    MaFy avatar 10.6.2010 09:48 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    :-D To se mi libi :-D Pripomnelo mi to jednu slecnu, ktere jsem se snazil vysvetlit co delam za praci :-D
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    10.6.2010 10:08 π
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    přirozený (loga)rytmus dvou pí(*)?
    10.6.2010 10:24 EFi Yunah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    elen to pees :-D
    Kaacz avatar 10.6.2010 10:24 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Ahaaaa, takze on ji navrhnul, ze priberou do trojky dalsi babu .. chapu, vetsina z nich s tim nesouhlasi a odejdou ..
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    houska avatar 10.6.2010 13:17 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    no rekl bych ze takhle tohle autor asi nezamyslel ...
    10.6.2010 11:17 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    odmocnina z 8 ?
    10.6.2010 19:37 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Podľa príspevku na ich fóre by mohlo ísť o skupinový sex.
    Saljack avatar 10.6.2010 11:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Mě se líbí ten překlad, připomenulo mi to jeden díl mého oblíbeného seriálu My Name Is Earl, kde si dělá srandu z těhotné manželky a pokaždé jí potom řekne: "No ták"
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 12:54 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    může někdo nám hloupějším vysvětlit posledni tři? případně nalinkovat nějaké vysvětlení v angličtině? diky moc :)
    Jakub Lucký avatar 10.6.2010 13:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Jestli to chápu správně, tak ty postavičky mají svými pozicemi vytvářet dané číslo... No a čísla očividně vymýšlí jedna z těch dvou postaviček a protože je to nějaký matematik, nechce se omezovat na přirozená čísla...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 10.6.2010 14:27 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    A teď, když to po sobě čtu, tak to ztratilo veškerý vtip...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.6.2010 18:05 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    no ja prave nevidim u tech druhych tri tu podobnost cisel a postavicek...
    10.6.2010 18:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Což je podstata vtipu...
    10.6.2010 13:28 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Já myslím, že nejsme ti hloupější. Většina těchto vtipů je jednoduše blbost. Když je tam něco o matematice, astronomii nebo (!) počítačích, pár lidí je v sedmém nebi, je to jejich image. Asi to viděli v nějakém seriálu "o ajťácích pyčo".

    Někdy se to svádí na překlad, ale já myslím, že ten je korektní (až na tu slavnou "hlavu s přednáškama"). Originál je ten problém. Kvalitní je tak 1 z 8.
    10.6.2010 13:32 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Co tam dodat nápis APLAUS?
    10.6.2010 13:52 PANiKA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    tak jako nekomu nerika nic dechovka tak mu nemusi nic rikat urcity typ humoru(dechovka-hudba?? tohlencto humor???)... coz neznamena ze by tam nebyl.
    vencour avatar 10.6.2010 14:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Každej holt má jinak přidělený prostor světa, ve kterém je doma, cítí se dobře a rozumí mu.

    Aneb nelze vše aplikovat na vše.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.6.2010 22:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Jenze void uz tradicne VI, co je spravne. To proste ty nemuzes pochopit :-)
    11.6.2010 00:23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární

    Zobrazit komentář
    vencour avatar 11.6.2010 09:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Můžete vyloučit, že je závada v komunikaci na vaší straně?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.6.2010 09:49 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Když jsem ve svém příspěvku, na který reagujete, použil výraz týkající se vylučování, byl můj komentář odejit. Takže vylučovat nic nemohu, minimálně ne v této diskuzi.
    Jendа avatar 12.6.2010 15:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Jsou tu i slušnější slova, která vyjadřují podobnou věc. Například blbost či kravina. Určitě by prošla i hovadina.
    11.6.2010 09:48 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Byl jsem vyautován. Takže to řeknu tak, aby to pochopili i ti moderátoři, kteří mimochodem sami používají vulgární výrazy pro kopulaci (ale to je vlastně přece něco úlně jiného).

    "Tohle se prostě objektivně nepovedlo. Teda... pokud nebylo cílem vytvořit hnědou hmotu dávkovanou sedací částí těla."
    vencour avatar 11.6.2010 09:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Tak to řeknu ... ještě jednou ... ale jen jednou navíc.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.6.2010 10:08 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Já vám to klidně zopakuju.
    11.6.2010 10:05 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Hmm, a přitom v překladu XKCD 49 se používá výraz "do hajzlu". Ve 45 ten samý výraz. Ve 449 je zase použit výraz "na hovno". V 714 se říká, že "lidi šukaj". V 705 je tam zase "do hajzlu". A ve 310 zase! V článku ze 3. 3. (autorem je redakce) jsou slova "kokot", "posrat" a "srát".

    Tak kdo je vulgární, co? :) Cítím se pohoršen!
    zoul avatar 11.6.2010 10:41 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Vulgarita záleží na kontextu. A teď už drž hubu, pěkně prosím.
    vencour avatar 11.6.2010 10:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Prosím všechny diskutující o umírněnost. Kořenit se zřejmě musí, ale ne překořenit ... "dospělými" výrazy.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.6.2010 11:18 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    To byl asi ten vhodný (pečlivě vybraný) kontext...
    11.6.2010 11:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    V článku ze 3. 3. (autorem je redakce) jsou slova...
    Trolle, redakce článek vydala, ale autorem těch básniček není. A v předchozí větě najdeš i klíčové vysvětlení, proč někdy vulgaritu tolerujeme, a někdy ne. Obecné pravidlo: Do diskusí sprosté výrazy prosím necpi.
    11.6.2010 11:17 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Trolle, redakce článek vydala, ale autorem těch básniček není.
    Autorem článku JE redakce. Autorem částí článku ne - ale to jsem nikde nikdy nepopíral.
    proč někdy vulgaritu tolerujeme, a někdy ne. Obecné pravidlo: Do diskusí sprosté výrazy prosím necpi.

    Ono je taky třeba říct, že se toleruje jak kdy a jak komu. V jedné diskuzi jsi např. kopulaci označil výrazem, za který by se styděl i Kalousek.

    Tvůj postoj k vulgaritě je zajímavý. Je to i poněkud pokrytecké - někdo někde někdy vulgární být může a jiný jinde jindy ne, protože prostě proto.

    Něco je vulgární a něco ne. Buď vulgarita vadí nebo nevadí. A buď se toleruje nebo ne. Tak.
    11.6.2010 11:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Autorem článku JE redakce.
    Proto jsem to upřesnil na básničky.
    toleruje jak kdy a jak komu
    A byla to diskuse pod článkem, zprávičkou či v poradně? Nebo pod blogem, kde neschováváme téměř nic?
    někdo někde někdy vulgární být může a jiný jinde jindy ne, protože prostě proto.
    Vystihl jsi to přesně. Ano, coby admin se snažím udržovat diskuse takové, aby pokud možno lidi neodrazovaly. Ale nechci to přehánět, takže samozřejmě subjektivně hodnotím, co nechat, a co skrýt.
    11.6.2010 11:21 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Je zajímavé i to, že na vulgarity jsou tak mocinky moc citliví lidé, kteří ostatní opakovaně oslovují "trolle" (sice pořád přesně nevím, co to je, ale je mi jasné, že to není nic dobrého).
    11.6.2010 11:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    kteří ostatní opakovaně oslovují "trolle"
    Ne, ostatní, ale tebe konkrétně.
    sice pořád přesně nevím, co to je, ale je mi jasné, že to není nic dobrého
    Pouč se.
    11.6.2010 12:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    No, on je Robert k tobe jeste milosrdny, osobne bych jedno pismenko pridal a jedno vynechal )i kdyz slo by to i s nim).
    10.6.2010 17:52 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    +1 ;-)
    10.6.2010 14:13 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Co bys na tom chtel vysvetlovat? To je proste absurdni humor. To bys take rovnou mohl chtit vysvetlovat sketche Monty Pythonu.
    vencour avatar 10.6.2010 15:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Náhodou mrtvej pappoušek, kterej před chvílí ještě poletoval v kleci, šmolka norská jedna divoká, to je nádhernej kus ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jakub Lucký avatar 10.6.2010 15:03 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Je mu smutno za fjordy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    vencour avatar 10.6.2010 15:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Tak jo :-D

    "Tento papoušek neteskní, exnul. Již ho není více. Tento papoušek není mezi živými. Vydechl a odebral se k předkům. Ten papoušek zesnul. Chcíp. Vypustiv duši, odpočívá v pokoji. Nepřitlouct ho, čuchá k fialkám odspodu. Svěsil fangli a přešel do říše stínů. Toto je ex-papoušek."

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jakub Lucký avatar 10.6.2010 15:17 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Tak dobře, já vám ho teda vyměním

    (Ale ten Cleese se u toho tak hezky rozčiluje)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    11.6.2010 14:49 koudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Dik moc. Uplne jsem si na tu scenku vzpomnel a rozesmalo me to. Pak me napadla jeste tahle od tvurcu south parku jako "tribute to monty python" http://www.youtube.com/watch?v=HMX1657H8m0
    10.6.2010 18:31 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Došlo mi to až po třech dnech, ale ta "34" zřejmě odkazuje na internetové "Rule 34" (viz http://xkcd.com/305/, http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RuleThirtyFour).

    M8m-li pravdu, pak dívka zřejmě zaujímá nějakou kung-fu pózu z Matrixu nebo něco.
    10.6.2010 18:37 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Pravda, možná se v tom snažim najít něco co tam není, zrovna tak dobře by to mohlo být, že holka nemůže otočit lýtko směrem nahoru, aby udělala čtyřku, ak čemuž směřuje ta poznámka "ehm"
    zoul avatar 11.6.2010 07:29 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Já jsem 34 pochopil jako přechodovou fázi mezi těmi, co jdou, a těmi, co už ne. Slečna ještě jakž takž udělá čtyřku, ale hoch zaraženě studuje trojku, načež následuje odmocnina z osmi a jsou nahraní oba.
    Valerius avatar 10.6.2010 14:48 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Dokonalé :-D :-D :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    11.6.2010 00:22 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Chce to statistiku. Spočítat lidi:

    1. co to pochopili;

    2. co si mysleli, že to pochopili, protože tomu nerozuměli a mysleli si, že je to jen tak absurdní humor;

    3. co si mysleli, že to pochopili, protože v tom "našli" něco, co tam nebylo;

    4. co to nepochopili, ale smáli se tomu, protože se jim vtipy o "ajťácích pyčo" prostě líběj;

    5. co to nepochopili, ale dělali, že jo, protože chtějí být "ajťáky pyčo".
    11.6.2010 00:27 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    6. čo to nepochopili a spôsobuje im to vážne komplexy (a tak potrebujú zisťovať, ako sú na tom ostatní)
    11.6.2010 08:01 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    +1
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    11.6.2010 08:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Díky.
    11.6.2010 09:50 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Jo? Myslíš někoho konkrétního?
    11.6.2010 20:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Myslím že myslí.
    13.6.2010 18:20 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Myslím, že myslí, a myslím, že i ty si myslíš, že tím někoho myslí.
    11.6.2010 12:46 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    :) To sedlo.
    11.6.2010 10:12 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Když si znova přečtete diskuzi od prvního příspěvku do posledního, uvidíte, že mám pravdu.
    11.6.2010 13:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Pravdu si klidně měj, na tvé směšnosti to stejně nic nezmění. ;-)
    11.6.2010 13:57 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    No to je mi jasný, že pravda nemá u místních idiotů žádnou váhu.
    11.6.2010 18:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Důležité není slovo pravda, důležité je slovo mít. Jakmile někdo pravdu má, tedy vlastní, většinou ta pravda moc pravdivá není. :P
    11.6.2010 18:47 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    To je hezké, to jsi vymyslel sám, nebo ti s tím pomáhal spolužák v Lidušce?
    vencour avatar 11.6.2010 19:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy

    Jako první při Vašich extempore mne napadlo spojení "Karel Čapek, relativismus". Kdyby Vám to nebylo jasné, tak tím míním to, že "každý má svůj díl pravdy".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.6.2010 13:09 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Mě zase při čtení některých příspěvků napadá Dášenka - když už jsme u toho Čapka.
    12.6.2010 20:33 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 487: Číselné milostné polohy
    Logický důsledek je, že nikdo nemůže mít pravdu (protože nepravdivá pravda už není pravda). Ten důsledek je nepravdivý, takže je to blbost. Na výrazu "mít pravdu" není nic vadného, je to jen špatná interpretace ("mít" ve smyslu "vlastnit").

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.