abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Komiks xkcd 885: Recyklování

    21. 4. 2011 | Redakce | Různé | 8622×

    XKCD česky.
    xkcd logo

    Recyklování

    xkcd 885, czech, česky

    Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
    Překlad: Robert Krátký, písmo: Martin Stiborský

    Creative Commons License
    Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

           

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.4.2011 00:53 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Recyklování
    Recyklování? Je v tom nějaký fór, nebo prostě překladatele nenapadlo slovo recyklace?
    21.4.2011 01:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    A co je na slově recyklování špatného?
    Quando omni flunkus moritati
    21.4.2011 07:30 radiceta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Spíš mě tahá za uši to slovo "mojích" místo mých. Spisovná verze je dokonce i kratší. Ale jinak dobrá práce.
    21.4.2011 08:26 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Ale zase mě potěšilo "vědí" (ne "ví", jak by ledaskdo napsal) :)
    21.4.2011 08:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Spíš mě tahá za uši to slovo "mojích" místo mých.
    Není tam "mojích", ale "mojich". Je pravda, že správně by bylo "mých", ale v hovorové mluvě mi to nejde do pusy. Holt pražština...
    Shadow avatar 21.4.2011 08:43 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Já bych tam řekl buď "mých" nebo "mejch". Nedovedu si představit, že bych v té větě řekl "mojich". To bych býval i tipoval, že snad ani není slovo. :-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    21.4.2011 17:22 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Já bych tam řekl právě "mojich". Pražština s "mejch" nebo "mojích" je docela zvláštní jazyk.
    25.4.2011 22:42 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Já jako rodilý pražák bych řekl mých nebo mejch, mojich mi nejde přes pusu.
    Jakub Lucký avatar 25.4.2011 23:09 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    "mojich" já znám z Jižní Moravy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Grunt avatar 21.4.2011 23:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    To bude tím, že nejsi z Lanžhota, Kostic nebo Trvdonic (či jiné Moravské bašty).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4.2011 21:13 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Mojich bych tipoval spíš na nějakou odrůdu moravštiny, Praštinou jedině mejch ;)
    22.4.2011 13:11 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Praštinou ? chceš praštit ? :-)
    22.4.2011 16:12 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    V Brně se moje, mojich, tvoje, tvojich atd. normálně používá, nebýt téhle diskuze, nenapadlo by mě, že je to regionální. Spíš mám podezření, že se to říká jinak jenom v Praze, než že by na tom bylo něco zvláštního.
    pavlix avatar 22.4.2011 18:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Spíš mám podezření, že se to říká jinak jenom v Praze, než že by na tom bylo něco zvláštního.
    Ono se máloco říká jenom v Praze. Co si pamatuju, tak v Brně každý druhý člověk mixuje místní nářečí se spisovnou češtinou a ještě pražskýma koncovkama, ale to je detail.

    Každopádně existují věci, co se říkají jenom v okolí Brna, věci, co se říkají jenom v okolí Plzně, atd, atd, ale nenapadá mě nic, co by se říkalo jenom v nejbližším okolí Prahy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.4.2011 19:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Ono se máloco říká jenom v Praze.
    "Helé, vééď." :-D
    pavlix avatar 22.4.2011 19:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    To jsem slyšel jen několikrát v životě, a vždycky to bylo v Brně :D.

    Teda možná kecám, možná jsem to někdy slyšel i v Ostravě, ale spíš v tom Brně, samozřejmě jako parodii... ale každopádně to ve mně vyvolává dojem, že někteří Brňáci mají dost podivnou představu o tom, jak se v Praze skutečně mluví.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Chytrex avatar 22.4.2011 20:23 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    No co vím "Příjdu dýl" sem slyšel opravdu jen v Praze:)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    22.4.2011 20:53 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Tak zrovna tohleto se docela používá na Vysočině ;)
    pavlix avatar 22.4.2011 22:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    No co vím "Příjdu dýl" sem slyšel opravdu jen v Praze:)
    Od rodilých Pražáků dost těžko. Slovo „dlouho“ ve smyslu „pozdě“ používají pokud vím hlavně Jihočeši. Pražáci takle nemluví.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.4.2011 14:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Přesně tak. Já žiju celý život v Praze a z pusy bych to nevypustil, ale milá z Plzně to používala ještě dlouho po příchodu do Prahy.
    pavlix avatar 23.4.2011 16:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    To je právě ono, když jsem na Moravě, nebo někdy i ve Slezsku, tak tam půlka lidí napodobuje Pražáky tak, že smíchaj východočeštinu s jihočeštinou a západočeštinou, a na Prahu jaksi zapomenou :). Intonaci předvádějí většinou východočeskou, která je i pro Pražáka dost hrozná :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.4.2011 08:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recyklování
    Recyklování? Je v tom nějaký fór, nebo prostě překladatele nenapadlo slovo recyklace?
    Je to schválně. Recyklování je zpodstatnělé sloveso, a proto podle mě lépe vystihuje činnost, která se provádí, aby se docílilo recyklace. A ve stripu jde právě o tu činnost (strhávání nálepek atd.), nikoliv o fenomén recyklace.
    21.4.2011 07:29 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Aha, takze nebudu jedinej strelenej, co se trideni odpadu tyce :-)
    21.4.2011 08:15 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Heh, zrovna jsem na něj včera koukal v originále, jak jsem se nudil... jaká náhoda :)
    Jiří Svoboda avatar 21.4.2011 09:46 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Hehe, to mi něco říká. :-)

    Ale ono vůbec s tříděním odpadu je spousta nejasností. Třeba u plastů je napsáno, že tam nemají být zbytky jídla. Jenže, co je zbytek jídla a co už ne, to se nikde nedozvím...

    Je jasné, že tam nevyhodím krabičku od paštiky, kde na dně ještě pár soust zbylo, ale co když je to téměř do čista vyjezená krabička? Vzhledem k tomu, že vím, že se ty plasty před dalším zpracováním stejně myjí, tak je mi proti srsti kvůli ekologii spotřebovat na vymytí drobečků další vodu a saponát...
    pushkin avatar 21.4.2011 09:53 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Ale ono vůbec s tříděním odpadu je spousta nejasností.
    To mi povídej. Viz třeba Tetrapaky - spousta zdrojů uvádí, že by měly přijít do plastu, ale na nich je symbol pro papír. Tak babo, teď raď.
    21.4.2011 10:12 ichtylopa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Tetrapak miva obcas nekde svuj extra kontejner. Teda nechcu to nejak generalizovat ale mam dojem ze jsem to uz zahlid. Jinak poctive tridim plast a papir a rad bych tridil i kovy. Mivam obcas drobny kovovy odpad (neresim jestli zelezny nebo barevny) a jezdit kvuli tomu do sberny mi prijde na palici. (hasici u nas neporadaji hromadny svoz kovu).
    21.4.2011 10:42 hnidopich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Toto, v Praze a okolí nejčastěji ve formě té oranžovo-černé popelnice.
    21.4.2011 17:42 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Na některých kontejnerech na plast je spešl označení, že se tam dají šoupat i tetrapaky - ale právě že jsou to jenom některé (asi to závisí na tom, do jaké třídírny se to vozí).
    21.4.2011 10:31 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Pravdu má ten symbol. Na recyklační lince se krabice rozmočí, papír se oddělí a zrecykluje. Zbudou plasty a hliníková fólie - co se děje s nimi, to nevím.

    No a taky prý existují specializované kontejnery pouze na tetrapaky, z toho se pak vyrábí izolační materiály na stavbu. U nás na maloměstě jsem to ale neviděl.
    21.4.2011 14:40 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Pravdu má vždycky symbol. Lidovým pověrám bych byl ochoten mírně věřit teprve ve chvíli, kdy tam ten symbol není.
    21.4.2011 20:16 Zomp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Nedávno jsem si koupil Brčko (http://www.kouzelne-brcko.cz/) a na plastovém obalu jsem se dozvěděl, že je z papíru (když k tomu přidám další zvěděnou informaci, že se vyrábí v Číně, už to z obavy o zdraví nikdy nekoupím).
    22.4.2011 01:53 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Každé kouzelné brčko obsahuje méně než polovinu lžičky cukru
    wtf, pridany cukor este aj do mlieka?
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    22.4.2011 00:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    To mi povídej. Viz třeba Tetrapaky - spousta zdrojů uvádí, že by měly přijít do plastu, ale na nich je symbol pro papír.
    to není pravda, není na nich PAP - je na nich C/PAP

    tedy nesmí přijít do papíru

    potíž je zjisti, kam mají přijít, pokud na ně není speciální kontejner, jak se zmiňuje výše

    pokoušel jsem se to zjistit, ale sami provozovatelé tříděných kontejnerů to neví (!) (a jít dál mě nebavilo), takže ... ano, jak píšeš, většinou se tvrdí, že kontejner na plast to jistí
    pushkin avatar 22.4.2011 23:43 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    No, vidíš a zrovna podle tohohle zdroje je C/PAP kombinovaný obal s majoritním zastoupením papíru, tudíž by nejspíše měl skončit v papíru. A teď sežeň babu, ať poradí.
    23.4.2011 15:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    C/PAP je kombinovaný obal s velkou částí z papíru, ale v papíru by skončit neměl – jsou pro něj určeny oranžové kontejnery na nápojové kartony. Na různé novinářsky přežvýkané vyprávěnky bych moc nespoléhal, nejvěrohodnější zdroj informací je pokud vím Jak třídit.cz, který provozuje Eko-Kom.
    26.4.2011 13:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    tudíž by nejspíše měl skončit v papíru
    toto na tom odkazu ovšem nikde nepíšou, ani to z toho nevyplývá ... jestli dobře čtu ;-)
    26.4.2011 14:37 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Jistěže, však z toho co napsal (nejspíše, babo raď...) je zřejmé, že se tu oba mlátíte vlastními domněnkami :)

    Naštěstí co do kontejnerů smí je na nich napsané, takže se stačí podívat.
    27.4.2011 09:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Jistěže, však z toho co napsal (nejspíše, babo raď...) je zřejmé, že se tu oba mlátíte vlastními domněnkami :)
    no, není úplně fér dát odkaz a pak napsat něco, co z něj neplyne, neb to pak vypadá, jako by to z něj plynulo, ať je kolem toho těch "nejspíše" kolik chce
    Naštěstí co do kontejnerů smí je na nich napsané, takže se stačí podívat.
    a teď tu o Červené Karkulce ...
    28.4.2011 00:40 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Naštěstí co do kontejnerů smí je na nich napsané, takže se stačí podívat.

    a teď tu o Červené Karkulce ...

    Nějak nerozumím... Kde žijete že tam máte kontejnery na kterých není napsané co do nich patří? Měl jsem namysli tyto nálepky které jsou na řadě kontejnerů v ČR. Chápu že asi nejsou úplně všude, ale pokud jsou někde kontejnery bez označení nebo to grafiťáci přestříkli, tak je jistě někde poblíž jiný označený kontejner téže barvy a lze se podívat na něj.
    Chytrex avatar 28.4.2011 05:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Já sem se s těma samolepkama na Ostravsku např ještě nepotkal. Nálepky na nich sou ale rozhodně bez toho popisu..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    28.4.2011 08:34 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Obrázky bývají, ale příliš stručné. Třeba výčet kódů je docela novinka. A stejně se z nich nedozvíte, že například umaštěné plasty se nerecyklují a teď babo raď, jestli ho tam dát, aby ho vytřídili do spalovny, nebo nedát a co pak s ním. A stejný problém je s tenkými plastovými obaly na kterých je nalepena velká papírová voskovaná nálepka. Dokážou nálepku odlepit nebo se to nevyplatí? A mimochodem voskovaný papír je další nerecyklovatelná forma papíru, což se na kontejneru také nedočtete.
    28.4.2011 10:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Kde žijete že tam máte kontejnery na kterých není napsané co do nich patří?
    v České republice

    jinak viz co odpověděl petr_p

    a kontejner, na kterém by bylo napsané, že do něj patří nápojové kartony, o kterých tu byla řeč, jsem neviděl ani nepamatuju - podle tvých odkazů by měl být oranžový, o žádném takovém nikde v místech, kde se pohybuju, nevím, jsou tu jen bílé (!), zelené, modré a žluté
    27.4.2011 15:50 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Není to prostě nerecyklovatelný obal? Ne všechny kombinace materiálů jde nebo se vyplatí recyklovat a tohle by IMHO mohl být takový případ.
    28.4.2011 00:36 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Ne, není to nerecyklovatelný obal. Lidi už toho nechte, vždyť je to tu jak v mateřské školce :) Děti kdo už někdy viděl barevný kontejner? Nikdo?

    Na kontejnerech pro tříděný odpad bývají takovéto nálepky:

    Co patri do barevnych kontejneru - nalepky na konťácích

    ze kterých je to díky obrázkům a jasným popiskům typu C/PAP snad jasné i negramotovi.

    A pokud chceš detailně o těch tetrapakách tak již zmiňovaný odkaz Jak třídit.cz - Nápojové kartony se mi zdá vyčerpávající.
    28.4.2011 10:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    A pokud chceš detailně o těch tetrapakách tak již zmiňovaný odkaz Jak třídit.cz - Nápojové kartony se mi zdá vyčerpávající.
    ano, naprosto mě vyčerpalo, že jsem se z toho odkazu zase nedozvěděl, co tedy s těma kartonama mám dělat (aneb článek neřeší variantu, když tu oranžovou nálepku nenajdu)

    jezdit na druhej konec republiky, kde se možná někde potajmu vyskytují bájné oranžové kontejnery, kvůli tomu fakt nebudu
    28.4.2011 10:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Když nenajdete kontejner na příslušný druh odpadu, logicky to dáte do směsného odpadu, nebo na sběrný dvůr, pokud se jedná o nebezpečný odpad; ostatně na tom sběrném dvoře toho budou schopni toho roztřídit víc, než na co běžně potkáte kontejnery. Asi nikdo nepředpokládal, že takhle jednoduchou věc je potřeba extra popsat – že se najde někdo, kdo se s hliníkovou plechovkou zacyklí před kontejnery na papír, sklo a plasty.
    29.4.2011 00:42 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    se s hliníkovou plechovkou zacyklí před kontejnery na papír, sklo a plasty

    :D
    29.4.2011 12:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    děkuji za radu, odteď budu jezdit jen přes celý město, ne přes celou republiku, do sběrnýho dvora s naším směsným odpadem s tím, že oni tam třeba něco vytřídí :-)
    29.4.2011 12:53 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Není zač. Já jsem radil něco jiného.
    18.5.2011 18:14 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Příloha:
    ano, jak píšeš, většinou se tvrdí, že kontejner na plast to jistí
    HA!
    Bilbo avatar 21.4.2011 10:33 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Já na to používám "psí algoritmus". Krabička od jídla se dá psovi a ve chvíli kdy o ni ztratí zájem, tak v ní už žádné stopy po nějakých zbytcích jídla nejsou :)

    Saponátu ani mytí netřeba ...
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    ⧠ A = 0 avatar 21.4.2011 13:10 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    U nás funguje zase algoritmus potkaní.
    Nevolte zmrdy.
    21.4.2011 14:37 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Když jsem bydlel na kolejích, tak mnoho spolubydlících používalo „kvetoucí algoritmus“ :-)
    ⧠ A = 0 avatar 21.4.2011 15:47 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Pak je velkým smolařem ten, kdo se stěhuje z buňky poslední. :-(
    Nevolte zmrdy.
    21.4.2011 17:32 stekot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Prostě dá všechno do výtahy a ten pošle do přízemí.
    21.4.2011 17:44 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    O nás někteří mrzáci všecko rvou do košů v kuchyňce. Vratný flašky, recyklovatelné věci, dokonce i rozměrné krámy...
    22.4.2011 11:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    na internate nektery pixly uz odhazely vlastnimi silami. Zejmena ta s kyselymi rybami nastrcena za topeni pred odjezdem na vanocni prazdniny.
    27.4.2011 07:37 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Co se týká recyklování, tak po konstatování ve sběrném dvoře, že laminátová plovoucí podlaha je dřevo, tomu dávám velmi velké šance, tomu recyklování. :)
    pushkin avatar 27.4.2011 08:45 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Mno, ona laminátová podlaha má popravdě nejblíže papíru, s laminátem prakticky nemá nic společného :) Fakticky jde o laminované (vrstvené a slisované) piliny s plastovým dekorem, jsou dostupné i jako samostatný výrobek: 1, 2.
    27.4.2011 09:07 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 885: Recyklování
    Fakticky jde o laminované (vrstvené a slisované) piliny s plastovým dekorem

    Takže dřevo ;)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.