abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Ubuntu 24.04.4 LTS, tj. čtvrté opravné vydání Ubuntu 24.04 LTS s kódovým názvem Noble Numbat. Přehled novinek a oprav na Discourse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:44 | Pozvánky

    V pátek 20. února 2025 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 6. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj a uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večera. Hackday je určen všem, kteří si chtějí prakticky vyzkoušet práci s linuxovým jádrem i uživatelským prostorem, od posílání patchů například pomocí nástroje b4, přes balíčkování a Flatpak až po drobné úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Evropská rada vydavatelů (EPC) předložila Evropské komisi stížnost na americkou internetovou společnost Google kvůli její službě AI Overviews (AI souhrny), která při vyhledávání na internetu zobrazuje shrnutí informací ze zpravodajských serverů vytvořená pomocí umělé inteligence (AI). Evropská komise již v prosinci oznámila, že v souvislosti s touto službou začala firmu Google vyšetřovat. Google obvinění ze strany vydavatelů

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 04:44 | Komunita

    Ubuntu 26.04 (Resolute Raccoon) už nebude v desktopové instalaci obsahovat GUI nástroj 'Software & Updates'. Důvodem jsou obavy z jeho složitosti pro běžné uživatele a z toho plynoucích bezpečnostních rizik. Nástroj lze doinstalovat ručně (sudo apt install software-properties-gtk).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 21
    dnes 04:33 | IT novinky

    Thomas Dohmke, bývalý CEO GitHubu, představil startup Entire - platformu pro spolupráci vývojářů a agentů umělé inteligence. Entire získalo rekordních 60 milionů dolarů na vývoj databáze a nástrojů, které mají zefektivnit spolupráci mezi lidmi a agenty umělé inteligence. Dohmke zdůrazňuje potřebu přepracovat tradiční vývojové postupy tak, aby odpovídaly realitě, kdy většinu kódu produkuje umělá inteligence.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Zajímavý projekt

    Toyota Connected North America oznámila vývoj open-source herního enginu Fluorite, postaveného na frameworku Flutter. Pro renderování grafiky využívá 3D engine Filament od společnosti Google a dle svého tvrzení cílí na konzolovou kvalitu her. Fluorite je zřejmě navržen tak, aby fungoval i na méně výkonném hardware, což naznačuje možnost použití přímo v ICE systémech vozidel. Zdrojový kód zatím zveřejněný není.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 04:11 | Bezpečnostní upozornění

    Byl vytvořen nástroj a postup pro překonání věkového ověření platforem Discord, Kick, Twitch, Snapchat (a možná dalších), kód je open-source a dostupný na GitHubu. Všechny tyto sítě používají stejnou službu k-ID, která určuje věk uživatele scanem obličeje a na původní server posílá pouze šifrovaná metadata, ty ale sociální síť už nedokáže sama nijak validovat, 'útok' spočívá ve vygenerování a podstrčení legitimně vypadajících ověřovacích metadat.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 10
    včera 14:11 | IT novinky

    Jihokorejská kryptoměnová burza Bithumb přiznala vážné selhání interních systémů, které ji vystavilo riziku sabotáže a nezabránilo chybné transakci v hodnotě přes 40 miliard dolarů (814 miliard Kč). Druhá největší kryptoměnová burza v Koreji minulý týden při propagační akci omylem rozeslala zákazníkům zhruba 620 000 bitcoinů místo 620 000 wonů (8700 Kč). Incident vyvolal pokles ceny bitcoinu o 17 procent. Většinu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:55 | Nová verze

    Google Chrome 145 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 145.0.7632.45 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Zpátky je podpora grafického formátu JPEG XL, viz Platform Status. Odstraněna byla před třemi lety. Nový dekodér JPEG XL jxl-rs je napsán v Rustu. Zobrazování JPEG XL lze vyzkoušet na testovací stránce. Povolit lze v nastavení chrome://flags (Enable JXL image format).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.2. 22:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.26 programovacího jazyka Go (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (26%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (28%)
    Celkem 853 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.12.2009 00:14 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Díky za recenzi. Desktop mail klient nepoužívám už pěkných pár let ale v poslední době (množství e-mailových účtů a zpráv) o něm opět začínám uvažovat :-) Tedy aspoň pokud Google neumožní si do Gmailu naklikat dalších 5 schránek (i z Apps).

    Jedinou momnetální překážkou je školní mailserver nepodporující IMAP. Docela vážně začínám uvažovat o tom, že si vytvořím sestavu aplikací, která mi z POP stáhne poštu a zpřístupní ji přes IMAP (a webmail). Pak by tento problém odpadl.
    xkucf03 avatar 9.12.2009 00:30 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Takhle to mám – fetchmail stahuje zprávy z pop3, volá se pravidelně cronem a ukládá mi je na server, kam se na ně chodím koukat přes IMAP (dovecot).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Cubic avatar 9.12.2009 10:25 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    napodobne, jen jsem si vybral getmail misto fetchmailu
    9.12.2009 00:30 Ladislav Hagara | skóre: 106 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    ... se blíží třetí verze ...

    Thunderbird 3 byl právě uvolněn.
    9.12.2009 00:47 Ladislav Hagara | skóre: 106 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Po více než 8 letech vývoje rozšíření Enigmail byla 30. listopadu uvolněna verze 1.0.0. Ta je plně kompatibilní s novým Thunderbirdem.
    9.12.2009 16:04 vian | skóre: 2 | Kosice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    V predchadzajucej verzii mi Enigmail fungoval bez problemov. Ked som nainstaloval verziu 1.0.0 na TB3, tak mi zmizla cast horneho menu (konkretne File, Edit a View) - vyzera to takto. Je mozne, ze je chyba u mna? Instaloval som na Mandrivu 2009.1 z taru stiahnuteho priamo z mozilly. Ked dam Enigmail disablovat, menu sa objavi. Nemam ziadne ine rozsirenie ani vzhlad.
    Vlastní chyby nazýváme zkušenostmi. Experience is the name everyone gives to their mistakes. (Oscar Wilde)
    9.12.2009 16:12 vian | skóre: 2 | Kosice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ospravedlnujem sa za zmatocny dotaz. Uvedomil som si, ze predsa len mam jeden addon - beta verziu Lightning. Po jeho disablovani je panel v poriadku. Ale Lightning vyuzivam castejsie ako Enigmail, takze zatial sa musim obist bez neho.
    Vlastní chyby nazýváme zkušenostmi. Experience is the name everyone gives to their mistakes. (Oscar Wilde)
    11.12.2009 16:39 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    ja zase jeste nepouzivam TB3 ... ale shredder, ale lighting se da doinstalovat ... musi byt ale verze 1.0pre. bezna stable nepocita s novy layoutem TB.
    Josef Kufner avatar 9.12.2009 01:32 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Zkoušel jste někdo, jak to vypadá s rychlostí? Hlavně jak se vypořádá s par desítkama tisíc zpráv v jedné lokální složce...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.12.2009 08:58 Standa Kříž | skóre: 8 | Karlovy Vary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    V jedné ze složek mám něco přes 40 tis. mailů (konference linux) a žádný problém. S tím jsem ale neměl problém ani v TB2.
    Josef Kufner avatar 9.12.2009 21:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Já jen že Evolution už při takových objemech trošku drhne... hlavně složky hledání jsou pěkně pomalé... :-(
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    vadimo avatar 9.12.2009 08:30 vadimo | skóre: 14 | Liptovský Mikuláš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ten jediný prínos pre mna, kvoli ktoremu by som upgradoval na TB3 je ta automatická zmena náhladu obrazkov. V ostatnom dosledku by som prisiel o mnoho inych doplnov, ktore pouzivam (hlavne Yahoo webmail). Ale samozrejme, chce to len cas a 90% doplnkov bude aj pre TB3. Apropo, nevie mi niekto poradit doplnok na -automaticku- zmenu velkosti nahladu obrazkov pre TB2?? :-) Txh.
    CIJOML avatar 9.12.2009 10:01 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ahoj,

    umi to uz fungovat napojene na Exchange?
    Jendа avatar 9.12.2009 16:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Samo ne, ale možná je na to nějaké rozšíření…
    CIJOML avatar 9.12.2009 16:22 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Hm neco jsem nasel:

    http://www.downloadsquad.com/2007/03/30/howto-thunderbird-and-ms-exchange-server/

    muze to nekdo zkusit?
    9.12.2009 17:04 Ooaniki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Co takhle si to vyzkouset sam? :)
    H0ax avatar 9.12.2009 10:24 H0ax | skóre: 36 | blog: Odnikud_nikam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ohledně zjišťování přílohy - Evolution tohle už nějakou dobu umí, zjistil jsem to před chvílí, když mi oznámil, že se v textu objevuje zmínka o příloze, ale žádnou nemám :-D. Podotýkám, že text byl anglicky a zmínka tam byla :-D. Jednalo se o System Administrator song :-D
    uid=0(root) gid=0(root) skupiny=0(root)
    9.12.2009 11:34 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    No, Thunderbird uz bohuzel nepouzivam, protoze jsem presel na zly Gmail (soukrome) a zly Outlook (pracovne). Nicmene, neni mi jasne, proc tam nekdo neimplementuje automaticke trideni posty do slozek po vzoru spamoveho filtru (aby se sam ucil podle klicovych slov, odesilatele apod.). Takova vlastnost by se mi velmi libila.
    Heron avatar 9.12.2009 11:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    automaticke trideni posty do slozek po vzoru spamoveho filtru (aby se sam ucil podle klicovych slov, odesilatele apod.).

    To umí klient v Opeře.

    9.12.2009 12:58 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Diky.
    9.12.2009 22:43 František Kobliha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    K čemu je třídění do složek? Často se najde mail, který by měl patřit do vícero z nich a pak babo raď. Proč to neudělat geniálně jako to má gmail?
    Luk avatar 10.12.2009 00:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    K čemu je třídění do složek? Často se najde mail, který by měl patřit do vícero z nich a pak babo raď.
    Proto existují štítky, kterých může být na jedné zprávě více. Problém je ale v tom, že Thunderbird neumí zobrazovat zprávy roztříděné právě podle štítků (nebo se mýlím)? Například Opera to umí. To je také jeden z důvodů, proč uvažuji přejít s poštou právě na Operu. Označuji si totiž důležité zprávy červeným štítkem (některé už automaticky na serveru pomocí pravidel Sieve - například faktury) a bylo by dobré mít možnost vidět tyto zprávy pohromadě, abych nemusel prolézat různé složky (které mají také své opodstatnění).
    Proč to neudělat geniálně jako to má gmail?
    Co má GMail geniálního?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.12.2009 11:59 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    > Co má GMail geniálního?

    "umí zobrazovat zprávy roztříděné právě podle štítků"
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    10.12.2009 12:17 razor | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    No ono by to asi šlo přes: Search Messages -> save as search folder. Nicméně přímá podpora by byla šikovná.
    Luk avatar 10.12.2009 13:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ano, to jde. Ale je v tom něco prohnilého (aspoň u verze 2), protože je potřeba dávat vždycky test "obsahuje" a nikoli "je". I když totiž mají zprávy jen jeden štítek, TB si něco špatně vyhodnocuje a některé zprávy nezobrazuje. Možná špatně pracuje s IMAP flagy, těžko říct...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 9.12.2009 12:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Používám asi 2 týdny RC, v zásadě bez problémů, akorát jsem narazil na problém při vytváření složek (IMAP). Složka se mi umístila pod Odstraněnou poštu (!), přestože jsem ji vytvářel na nejvyšší úrovni, po restartu Thunderbirda už byla na správném místě. Zřejmě nějak zlobí generování těch "chytrých složek".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.12.2009 15:09 frak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Úžasný. Když mám řazenou poštu sestupně - nejnovější nahoře - tak šipečka ukazuje dolů. Po tolika letech jsem se dočkal :-)
    Luk avatar 9.12.2009 16:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Teď ještě aby to respektovalo nastavené řazení i poté, co se provede přeindexování složky. Tu chybu jsem hlásil asi před 3 lety a dosud není opravena.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.12.2009 18:47 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    V minulých verzích Thunderbirdu se ve výpisu složek rozlišovaly pouze složky, ve kterých byly všechny zprávy přečtené, a ty, ve kterých byla nějaká nepřečtená zpráva (ta se zobrazila tučně). Thunderbird 3 přidává třetí stav „přišla nová zpráva a do složky jste se ještě nepodívali“. To je indikováno tučně a modře.
    Ten třetí stav umožňuje i dvojkový Thunderbird, indikuje ho hvězdičkou na ikonce složky.
    Jendа avatar 9.12.2009 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Aha, nevšiml jsem si :-).
    9.12.2009 20:21 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Akorát to ve dvojce vydrží jen do příštího stažení pošty, což možná v TB3 bude jinak (vydrží to dokud složku neotevřete). Alespoň tak jsem to z článku pochopil.
    9.12.2009 23:23 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Opravdové poštovní klienty (mutt :) mají pro zprávu 4 stavy: nová, stará, přečtená, ke smazání. Přechod z nové do staré je definován právě novým otevřením schránky. Takže bych čekal, že v Thunderbirdu to bude stejně.
    10.12.2009 17:31 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Ano, také bych čekal že to tak bude (v TB3).
    11.12.2009 19:48 Gruff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    tato funkce mi vubec nejde, proc? prijde mi nova zprava, zaradi se do slozky, pricte se pocet neprectenych emailu, ale nezobrazi se ani hvezdicka, jako u verze II a uz vubec ze by slozka zmodrala, poradte
    9.12.2009 20:18 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Může mi někdo poradit, jak v novém Thunderbirdu poznám kolik zpráv je každé složce a jaké místo zabírají na disku? Vždyť takhle ani na první pohled nejde vidět jestli je něco (a už vůbec ne kolik tam toho je) v koši :-/
    9.12.2009 20:23 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    No vypadá to že asi stejně jako ve dvojce :) Což, pardon, není rada.
    9.12.2009 21:09 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    No, ve dvojce to šlo pomocí zobrazení rozšířených sloupců v seznamu složek, teď tu volbu v TB3 nemůžu najít.
    9.12.2009 20:33 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Co je to za nesmysl kdyz nekomu poslu fotky v tiskovy kvalite a ten bazmek mi to pred odeslanim zmensi.... Doufam ze to pujde konfigurovat.

    Zatim me dost silne odrazuje, nenasel jsem tam zadny pozitivum.

    Zdenek Stepanek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Jendа avatar 9.12.2009 20:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    É, on je samozřejmě do přiložených souborů nehrabe. Akorát při zobrazování je zobrazí přeškálované. Je to jako když si ve Firefoxu zobrazíš obrázek, který se nevleze do okna.
    Luk avatar 9.12.2009 20:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Zatim me dost silne odrazuje, nenasel jsem tam zadny pozitivum.
    Moje dojmy jsou zatím tyto.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Gilhad avatar 9.12.2009 20:57 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Dva hloupe dotazy:

    - Da se nastavit (a kde) format datumu v tom seznamu mailu (aby mi to ukazovalo "9.12.2009 20:55" misto "12/9/09 20:55" ?

    - Da se nastavit (a kde), aby se ukazoval cely mail odesilatele (tedy "Gilhad<gilhad@seznam.cz>" misto pouze "Gilhad")?
    Luk avatar 9.12.2009 21:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Da se nastavit (a kde) format datumu v tom seznamu mailu (aby mi to ukazovalo "9.12.2009 20:55" misto "12/9/09 20:55" ?
    Tohle je snad věcí nastavení národních specifik (locales), ne? Pokud to běží s nastavením LC_ALL=cs_CZ nebo nějakým podobným, pak by to mělo zobrazovat časové údaje správně česky.
    Da se nastavit (a kde), aby se ukazoval cely mail odesilatele (tedy "Gilhad<gilhad@seznam.cz>" misto pouze "Gilhad")?
    Tohle bohužel netuším :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Gilhad avatar 9.12.2009 21:30 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    No ja bych to prave mel radsi cele v anglictine/C, jen to datum v hezkem tvaru.

    Nástroje -> Možnosti -> Rozšířené -> Čtení a zobrazení -> Zobrazit pouze jméno odesílatele, pokud je v adreáři

    Tohle jsem zkousel, ale nepomohlo to (teda zkousel jsem to v TB2) - uvidim, kdy TB3 dorazi na muj NB (zalezi na distribuci a mem case)
    9.12.2009 21:45 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    "Zobrazit pouze jméno odesílatele, pokud je v adresáři" v TB3/Win XP funguje - když je tam fajfka, zobrazí se v mailu Jméno, když tam fajfka není, zobrazí se Jméno a email.
    9.12.2009 22:01 cedrik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    třeba ?

    LC_TIME=cs_CZ.UTF-8

    locale má více podvoleb.
    Gilhad avatar 10.12.2009 01:57 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Pravda, obcas jsou veci tak jednoduche, ze je clovek nevidi :) Funguje skvele :)
    9.12.2009 21:15 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    ad 2. bod: Nástroje -> Možnosti -> Rozšířené -> Čtení a zobrazení -> Zobrazit pouze jméno odesílatele, pokud je v adreáři
    Gilhad avatar 17.12.2009 00:39 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Příloha:
    To mi bohuzel nefungovalo, ale pricital jsem to stare verzi, ted jsem si stahnul verzi novou, a tam to nechodi taky :(

    Prikladam obrazek s ukazkou (ano, TB3 jsem po nastaveni hodnot ciste zavrel a zase znova spustil, dale jsem hodnoty nemenil, jen otevrel ty dialogy.)

    Mym pranim je, aby se v tom hornim ranecku ukoaza cela hodnota z toho dolniho (tedy vcetne podramecku), nebo aspon hodnota toho podramecku, kdyby to neslo jinak.
    9.12.2009 21:39 Freeman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Vyzkoušel jsem, nelíbilo. Především hlavička e-mailu je teď značně nepřehledná, opravdu nevidím důvodu těsně u důležitých údajů e-mailu mít tolik zbytečných čudlíků, položky z hlavičky jsou taky nevýrazné.

    Chválím indexaci (konečně!), ale proč to proboha neumí indexovat offline stažené newsgroupy? Bude to aspoň někdy umět?
    9.12.2009 21:48 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    "těsně u důležitých údajů e-mailu mít tolik zbytečných čudlíků" - nemusí tam být, jde to nastavit jako v TB2.
    9.12.2009 22:06 BostX
    Rozbalit Rozbalit vše *********.cz
    Mozem sa opytat k 1. screenshotu:
    Mail
    +...
    +--conf
      +-- abclinuxu
      +-- abclinuxu-autori
      +-- debian-security
      +--                   <<<--- WTF?
      +-- linux.cz
      +-- ...
    Jendа avatar 9.12.2009 22:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: *********.cz
    Co? Máme redakční mailinglist.
    Luk avatar 9.12.2009 22:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: *********.cz
    No snad se nebojíš to tam dát? :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 10.12.2009 09:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: *********.cz
    Já myslím, že lepší název jste pro ten web vymyslet nemohli. I tento dotaz (byť anonyma) ukazuje na trefu do černého :-D. Gratuluji a jen tak dál.
    11.12.2009 16:42 edo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: *********.cz
    pri citani clanku som si to nevsimol, az teraz.

    genialne..!
    10.12.2009 09:57 Ondar | skóre: 25 | blog: Linux_blog
    Rozbalit Rozbalit vše 3 problémy s TB3
    4 problémy (dosti zásadní řekl bych): 1. Ihned po přechodu z verze 2 se snaží všechny maily tahat do lokálu a zuřivě indexovat - na mašině (logon server) nejsem sám, tak to by se mnou všichni brzy vyběhli 2. Když synchronizaci vypnu, tak to co tam už natahal nechá 3. Calendar add-on nefunguje - tím že tohle rozšíření z původního seznamu nových builtin vlastností vyhodili, tak pro mě TB3 ztratil 50% půvabu 4. About-config add on taky nefunguje

    Takže asi raději zůstanu u verze 2.... :-(
    Marián Kyral avatar 10.12.2009 12:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 problémy s TB3
    4. About-config add on taky nefunguje

    Úpravy/ Předvolby/ Obecné/ Editor předvoleb

    Radek Vokál avatar 11.12.2009 16:37 Radek Vokál | skóre: 21 | blog: s Fedorou na hlavě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pošťák Thunderbird III.
    Používáte někdo funkčná plugin na mazání duplikátů?

    A druhá věc, naštavlo mě že zmizla možnost minimalizovat hlavičku emailu na jeden řádek. Na netbooku se mi to osvědčilo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.