abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    10.1.2008 10:43 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy

    Zajímavý článek, až na ten příšerný fonetický přepis slova groupware. Taková zvěrstva se dělají snad jen u jazyků píšících azbukou. Ve slovenském (nebo českém) článku by to IMHO být nemělo. Taky přece nepíšeme firmvér, softvér, hardvér, malvér, spajvér a podobně...

    10.1.2008 11:00 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    +1
    10.1.2008 11:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    přece nepíšeme firmvér, softvér, hardvér, malvér, spajvér a podobně...
    Slováci to dělají rádi. Např. slovenská Wikipedia má hesla v těchto přepisech (softvér, hardvér, ...).
    10.1.2008 11:29 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Ono hlavne to ma rad Jazykovedny ustav Ludovita Stura. Vacsine slovakov tie preklady trhaju usi rovnako ako vam.
    10.1.2008 11:55 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    ono je to spravne v oboch tvaroch ('softver' aj 'software'). poslovencit sa to musi jedine v pripade, ze to slovo sklonujes (napr. 'softverove' a nie 'softwareove').
    11.1.2008 14:42 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Ide skôr o to, že pokiaľ softvér a hardvér sú kodifikované výrazy, mám taký dojem, že grupvér je len samovoľný pokus - v každom prípade - ak predpokladám, že ten tvar nie je kodifikovaný, nechávam ho v pôvodnom znení.
    15.1.2008 06:06 Peter Tuhársky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Slovenčina nie je mŕtvy jazyk a myslím si, že nemusíme zakaždým čakať na jazykovedný ústav, kým vymyslí svoje jediné správne výrazy. Už sme sa dočkali všeličoho. Klepneme bežcom na užitočník..

    Fonetizácia je podľa mňa úplne prirodzená. Tak, ako nastala pri software, hardware, tak môžeme fonetizovať aj ostatné "ware", pričom groupware=grupvér je podľa mňa dosť jednoznačný výraz a ťažko ho spochybniť či už po významovej, alebo fonetickej stránke. Významne uľahčuje skloňovanie. Jazyk má slúžiť ľuďom a nie naopak.

    Keď už sme pri Štúrovi, ten presadzoval fonetický jazyk. Píš ako počuješ. Chcel, aby rodná reč bola pre Slovákov prirodzená a ľahká. Domrvili to Hodža s Hatalom, keď schválili svoje dodatky. Kvôli nim sa deti v škole trápia so spodobovaním, ypsilonmi a preklínajú slovenčinu. Začínam uvedených pánov podozrievať zo sabotáže.
    16.1.2008 14:45 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    A to si vem, ze cestina je este vetsi chaos nez slovenstina. Na druhou stranu, kdyz me spanel presvedcoval, ze anglictina je desne divna, slozita a mela by se zjednodusit na uroven spanelstiny, tak jsem vytahnul hrube zaklady nasi mile gramatiky a zacal blednout ;). Obzlast zle snasel predstavu, ze poradi slov ve vete neni pevny a muze menit vyznam pripadne tvorit otazku. Zkuste si nekdy vysvetlit zaklady gramatiky vasi cestiny/slovenciny v angline.

    Rek bych ze pro nase dva jazyky by se hodilo: My nepotrebujeme vasi gestikulaci ani intonaci, my na to mame gramatiku! 8-D
    10.1.2008 12:35 SonnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Mozno to znie ako "zverstvo", ale je to spisovne. Taktiez piseme displej, namiesto display, tím, namiesto team a podobne. Osobne neznasam ked sa trepe anglictina vsade, aj tam kde nemusi. Internet a pcitace prisli z USA a preto je anglictina tak rozsirena, ale mali by sme si zachovat svoj jazyk, jeho strukturu a pouzitie, no nie?
    msk avatar 10.1.2008 14:30 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    No, pravdupovediac, ked vidim napisane slovo "tím", myslim si, ze je veta po cesky. Kvoli slovam, ako je softvér, hardvér, som zrusil cca pred 10 rokmi predplatne PC Revue, ktore s tou prasacinou zacalo medzi prvymi. Myslim, ze za presadzovanim tychto slov stoji ULS, pretoze kazdy, koho poznam, ich v laske moc nema. Kazdopadne grupvér po tomto clanku radim na jedno z prvych miest mnou nenavidenych, nasilu poslovencenych a tym zprznenych slov.
    11.1.2008 14:43 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    No, pravdupovediac, ked vidim napisane slovo "tím", myslim si, ze je veta po cesky.
    V češtine by to bol "tým"...
    10.1.2008 22:27 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy

    Ne, to si nemyslím. Tato podivná zásada údajně platí například ve finštině, která se brání přejímání jakýchkoliv cizích výrazů. Slovenština se touto cestou nikdy neubírala a v češtině i ve slovenštině jsou tisíce slov přejatých z latiny, angličtiny a dalších jazyků. Nemá smysl se tomu bránit a snažit se zakrýt původ těchto slov. Pokud jazyk nějaké výrazy přejímá, neměl by je úplně zničit a násilně přepsat do vlastní fonetické podoby.

    Existují přece mnohem starší přejatá slova, například design nebo foyer, u kterých se dnes nikdo o jejich přepisování nepře a nikdo netvrdí, že by se mělo psát „dyzajn“ nebo „foajé“. Proč tedy najednou ten grupvér?

    Nicméně musím uznat, že pokud spisovná slovenština tyto fonetické přepisy vyžaduje, nedá se nic dělat... Pravidla se musí a) dodržovat nebo b) změnit. Žádná strední cesta by existovat neměla.

    11.1.2008 14:49 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy

    Existují přece mnohem starší přejatá slova, například design nebo foyer, u kterých se dnes nikdo o jejich přepisování nepře a nikdo netvrdí, že by se mělo psát „dyzajn“ nebo „foajé“. Proč tedy najednou ten grupvér?

    Mimochodom, aj ten design má už celkom ustálenú podobu - dizajn.

    Nicméně musím uznat, že pokud spisovná slovenština tyto fonetické přepisy vyžaduje, nedá se nic dělat... Pravidla se musí a) dodržovat nebo b) změnit. Žádná strední cesta by existovat neměla.

    Ako už bolo napísané vyššie v prípade softvér/software, hardvér/hardware - oba tvary sú správne - je to už len o kultúre prejavu konkrétneho autora, ktorý tvar použije.
    10.1.2008 16:23 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Tak tak.

    Tohle mě dostalo:
    Grupvér [groupware]
    To by mělo být spíš obráceně, né? :-)
    21.1.2008 11:18 YaDo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Akurát slovenčina umožňuje používanie slov hardvér, softvér, malvér...
    10.1.2008 11:50 jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    ... zlepšenie komunikácie a produktivity práce....

    toto je ovsem nepodlozene tvrzeni. Nebo mate k ruce nejake studie, ktere by to potvrzovaly?

    Prináša nové uhly pohľadu na firemné postupy, stimuluje ich sprehľadnenie,

    prani je otcem myslenky ?

    Firmy, ktoré ho používajú, si to už bez neho asi nevedia predstaviť.

    jako kdyz se rekne, ze vetsina deti ji rada zmrzlinu
    10.1.2008 12:02 Plusak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    +32768
    14.1.2008 11:25 Peter Tuhársky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    ... zlepšenie komunikácie a produktivity práce....

    toto je ovsem nepodlozene tvrzeni. Nebo mate k ruce nejake studie, ktere by to potvrzovaly?

    Ak je dobre nasadený, tak nevidím dôvod, prečo by to tak nemalo byť. Keďže na začiatku bola potreba používateľov, nakladať efektívnejšie so spoločnými údajmi a úlohami, a grupvér im to umožňuje, tak by to snáď efektivitu a tým aj produktivitu mohlo zvýšiť. Už len jediný formulár, ktorý vyžaduje zadanie všetkých potrebných informácií, je efektívny tým, že nie je nutné obtelefonúvať a zháňať chýbajúce (zabudnuté) informácie.

    Prináša nové uhly pohľadu na firemné postupy, stimuluje ich sprehľadnenie,

    prani je otcem myslenky ?

    Neviem, či si už videl rozsiahlejšie nasadenie grupvéru, ale je tam potrebné vedieť stanoviť zodpovednosť a postupy. Dokonca si myslím, že firma s dobre nasadeným grupvérom (vrátane spoločného plánovania úloh a projektov) má za sebou polovicu práce pre získanie ISO certifikátu na kvalitu riadenia. Keď raz musí byť jasné, kto zodpovedá za ktoré údaje, kto dostal konkrétne úlohy, aké sú termíny a kto má s kým spolupracovať, tak to nepustí, a ťažko sa vyhovára, že to v skutočnosti mal robiť niekto iný, alebo to nebolo jasné... Postupy -Jožko môže vytvoriť úlohu a priradiť ju Ďurkovi, a ten ju môže za takých alebo iných okolností zamietnuť, poslať ďalej, atď.

    Ak sa tieto veci nevyriešia, tak grupvér nebude ako celok fungovať. Preto si myslím, že naozaj vytvára tlak na definovanie a sprehľadnenie postupov. Tento názor vyplýva aj z praktických skúseností. Ak totiž vo firme dlho veci fungovali "nejako", raz tak a inokedy inak, tak pri plánovaní pomocou grupvéru sa bez všeobecne platných a jasne pomenovaných postupov nepohneš.

    Ak nasadením grupvéru rozumieš iba inštaláciu serverovej časti a klientov, tak je to iba ďalší zbytočný a drahý kus softvéru.

    Firmy, ktoré ho používajú, si to už bez neho asi nevedia predstaviť.

    jako kdyz se rekne, ze vetsina deti ji rada zmrzlinu

    A nemá? :-)

    Predstavme si, že zdieľame v celej firme obchodné kontakty, navzájom si značíme úlohy a termíny, plánujeme. A teraz to vypni, vráť sa ku e-mailu, pátraní po konkrétnom kontakte medzi kolegami, lístočkom polepeným po všetkých kútoch stola a ústnemu potvrdzovaniu stavu vybavenia úloh a zodpovednosti za ne.
    10.1.2008 12:28 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    "grupvér na webe" si prosim radsi nechte od cesty. Jako alternativni pristupovou metodu budiz, ale na praci to neni. A je opravdu ukradene ze spousta lidi spava s bibli "Web 2.0" ci "Vsechno na webu" pod hlavou.
    15.1.2008 06:11 Peter Tuhársky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Stačí si pozrieť online demostránky eGroupWare a OpenXchange5. Je to veľmi svižné. Videl som už MS Outlook ktorý bol pomalší. Web dnes nie je to čo pred 10 rokmi ;-) Keď na tom bežia kancelárske aplikácie, nie je dôvod, prečo by nemal grupvér.
    10.1.2008 12:34 OPENREALITY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    ..už více než rok používáme řešení egroupware.org (naše stránky www.openreality.info) a jsme max. spokojeni. Server nám běží na openSUSE 64.bit. Opravdu můžeme doporučit. Je to rychlé a spolehlivé řešení pro menší až střední firmu.
    10.1.2008 13:38 Petr Špatka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Máte nějak vyřešenou synchronizaci s mobilními zařízeními? PDA s MS Windows v mobilní verzi jsou bez problémů přes funambol. Ale nějak mě nejedou Symbian zařízení (Sony Ericsson). Podle všeho vyžadují SyncML 1.2 a egroupware má jen SyncML 1.1. Nebo jsem něco přehlédl a jde to nějak zprovoznit?
    10.1.2008 17:37 blatnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    RoadSync ... ?
    10.1.2008 18:23 OPENREALITY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Zdravím. Synchronizaci nepoužívame. Do budoucna to máme v plánu. PDA mám jenom já :-) Kdysi jsem to zkoušel s OUTLOOKEM a docela to fungovalo.
    10.1.2008 14:02 pk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Nevíte, existuje nějaký open-source distribuovaný kalendář? Kalendář, který se má k tomu egroupwéráckému jako se má Git k SVN :-) ?

    Představoval bych si to takto: Každý uživatel má účet na nějakém serveru, povolí některým jiným uživatelům přístup heslem a ti si pak od něj mohou stahovat kalendář. Zároveň se kdokoliv s povoleným přístupem může podílet na projektech toho serveru, rezervovat si zdroje atp.

    Nevíte, nenapsal už to někdo?
    10.1.2008 20:28 Michal Buchtík | skóre: 13 | Boršice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Treba neco takoveho jako je chandler? Je k tomu i samostatny server, postaveny na tomcatu
    Pavel Čejka avatar 10.1.2008 15:09 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Navzdory optimistickému nadšení z článku si myslím, že situace je spíše katastrofální než nadějná.

    Zkouším různé groupware projekty pravidelně (s egroupware jsem si hrál celé dnešní dopoledne). Ono to docela funguje, nabízí to základní funkce ale ... veliké ALE a je těch ALE hodně

    1/ webový přístup je nepříjemně pomalý a nepohodlný i když přistupuju k místnímu výkonnému serveru přes 100Mbit a rychlejší ethernet, prostě z principu to rychlé nebude

    2/ práce s těmito projekty NENÍ intuitivní, osobně bych si zvykl, ale mám veliké problémy přesvědčit potenciální uživatele, kteří potřebují fungující nástroj, aniž by u toho museli přemýšlet o principu fungování

    3/ katastrofální situace při synchronizaci něčeho s něčím - lokální mailový klient s grouwarem, nebo telefon s groupwarem, kalendář v PDA s kalendářem na PC atd... tu a tam jsou kombinace, které spolu fungují perfektně, ale obecně to neplatí a to hodně je velká překážka

    4/ ani Outlook není řešení, leccos v něm sice funguje lépe, ale je TAKY funkčně nedotažený a hlavně má naprosto nepřijatelnou licenci a provázanost s proprietárním extrémně drahým a ideologicky nepřijatelným :-) serverem

    ... No nic, nemá smysl vypisovat konkrétní problémy do obecné diskuze.

    Ačkoli. Nejradši bych, kdyby se dal zkombinovat Thunderbird se Sunbirdem, adresbookem, Imapem a něčím na serveru ... zkoušel jsem synchronizaci přes webDAV, nebo IMAPS. Funguje to, ale to je asi tak všechno. Něco jako nastavení práv k položkám, nebo rychlé okamžité reakce u IMAPS neexistuje. Krom toho rozhranní Mozillích produktů není nic moc a to co je v KDE zas nejede na Woknech, kterých se zbavit nelze. Nehledě na problémy se synchronizací čehokoli s Nokia telefony, které jsou bohužel značně rozšířené, zdaleka ne každý podporuje SyncML.
    Josef Kufner avatar 10.1.2008 17:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Jo, stímhle bohužel souhlasím. Ještě jsem nepotkal slušný PIM natož groupware... to to nikdo nedokáže napsat?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Bob Bobovich avatar 10.1.2008 20:02 Bob Bobovich | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    ad 4) nebyl by odpovědí na tenhle bod (včetně naříkání na synchronizaci) třeba Kerio Mailserver?
    10.1.2008 21:03 Tomas Krause
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Kerio je dobrá volba - perfektní webové rozhraní, solidní komunikace Outlooků přes konektor, bezproblémová komunikace čehokoliv přes IMAP (POP), výborná konzola pro admina... Záleží na konkrétních požadavcích, ale pokud chce člověk řešit mail, kalendáře, úkoly, doporučuji vyzkoušet.
    Pavel Čejka avatar 10.1.2008 22:15 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Ne Kerio rozhodně není řešení.

    Nepotřebuji mailserver, jsem naprosto spokojený s kombinací Postfix + Dovecot s maildirama plus další doplňky. Krom toho, k čemu mi bude mailserver běžící na Woknech opravdu nechápu, Wokna neprovozuji nikde, kromě klientských PC zákazníků, kteří je požadují. Dát Wokna na server je nepřijatelné a radikálně hloupé.

    Nepotřebuji hyper mega super ultra groupware se spoustou funkcí.

    Potřebuji rychlou a spolehlivou synchronizaci kalendáře a kontaktů s možností nastavit komu bude to či ono zpřístupněno. Bohatě postačí možnost tohle této skupině, ono jiné a ostatní vše, nebo nikomu.
    Bob Bobovich avatar 11.1.2008 10:57 Bob Bobovich | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    "Krom toho, k čemu mi bude mailserver běžící na Woknech opravdu nechápu".

    Já taky nechápu, proč sem taháte Windows na serveru, já o ničem takovém nepsal.

    Další produkt ke zvážení (a možná ještě lepší) je Merak Mail server.

    Oba zmíněné produkty za nějakou úplatu nabízejí řešení Vašich potřeb již dnes. Pokud Vás baví hledat a čekat na komunitní řešení Vašich potřeb, pak je to Vaše volba. Já osobně bych zákazníkovi nabídl komerční produkt za zlomek ceny Exchange raději než krčení rameny.

    "Dát Wokna na server je nepřijatelné a radikálně hloupé."

    ROTFL
    10.1.2008 20:36 jakubh | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Dobry den,

    Zkuste se podivat na Zimbru..pred nejakou dobou jsem prochazel podobnym obdobim, kdyz jsem nejdriv zkusil eGroupWare, zjistil jsem , ze je to priserne, pak uvazoval o MS Exchange, ale nakonec mame Zimbru a Never Been Better..funguje jak pres web tak napriklad v Evo..
    Pavel Čejka avatar 10.1.2008 22:28 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Obávám se, že to je přesně ten druh přerostlé obludy s hromadou nadbytečných funkcí, který je pro mne zbytečný ...
    Bob Bobovich avatar 11.1.2008 11:11 Bob Bobovich | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Zkuste http://www.group-office.com/ (hledám si čas i na otestování http://www.simple-groupware.de/cms/, ale čas je víc než peníze... :-/).
    11.1.2008 13:25 iji | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    http://www.group-office.com/ nevypada dle online dema spatne. Nema nekdo zkusenosti z realneho nasazeni?
    OndraZX avatar 11.1.2008 11:58 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Zkuste se podivat na Zimbru..
    Je to cesky?
    11.1.2008 12:42 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    V ofic verzi ne, alespon podle tohohle
    13.1.2008 12:27 MartinT | skóre: 12 | blog: MT blog
    Rozbalit Rozbalit vše simple-groupware
    Nějaké zkušenisti s http://www.simple-groupware.de/cms/ ?

    Případně kdyby se tomu mohl věnovat nějaký další díl tohoto seriáĺu budu rád.

    MartinT
    1.2.2008 10:52 Fuzo | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Viac či menej otvorene grupvérové systémy
    Skutečně tato komunita nemá chybu:-) . Hádají se jako malí kluci jestli ware nebo vér. Děkuji autorovi za hezký článek ve kterém ale postrádám odkazy na konkrétní produkty se základním popisem, například:
    http://www.simple-groupware.de/cms/ zdarma , podpora češtiny, podporuje IE, Firefox Operu jako klienta, je možné zakoupit podporu a pod.
    Jinak skutečně děkuji a mimochodem jsem taky slovák, který ale žije v čechách už několik desítek let tak omluvte moji češtinu ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.