abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | IT novinky

    Do prodeje jde tichá bezdrátová herní myš Logitech PRO X2 SUPERSTRIKE s analogovými spínači s haptickou odezvou (HITS, Haptic Inductive Trigger System). Cena je 4 459 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:00 | Zajímavý projekt

    Microsoft na GitHubu zveřejnil zdrojový kód projektu LiteBox, jedná se o 'knihovní operační systém' (library OS) zaměřený na bezpečnost, využívající systémovou architekturu LVBS k ochraně jádra před útoky z uživatelského prostoru. LiteBox je napsán v Rustu a uvolněný pod licencí MIT. Projekt je teprve v rané fázi vývoje.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Zajímavý software

    BreezyBox je open-source shell a virtuální terminál pro populární jednočip ESP32. Nabízí základní unixové příkazy, sledování aktuálního pracovního adresáře (CWD), jednoduchý instalátor a spouštěč aplikací v podobě ELF binárních souborů, zabudovaný HTTP server nebo třeba ovládání WiFi - ukázka použití coby 'malého osobního počítače'. Ačkoliv je BreezyBox inspirovaný BusyBoxem, oproti němu má tento projekt několik externích závislostí, zejména na ESP-IDF SDK. BreezyBox je dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Humor

    Byl představen cross-assembler xa.sh, napsaný čistě v Bourne shell skriptu. Tento nástroj umožňuje zpracovávat assemblerový kód pro Intel 8080, přičemž je možné snadno přidat podporu i pro další architektury, například 6502 a 6809. Skript využívá pouze různé běžné unixové příkazy jako jsou awk, sed nebo printf. Skript si lze stáhnout z GitHubového repozitáře projektu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    6.2. 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    6.2. 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 10
    6.2. 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    6.2. 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    6.2. 11:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 70 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.2. 04:22 | Komunita

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 216. sraz, který proběhne v pátek 20. února od 18:00 v Red Hat Labu (místnost Q304) na Fakultě informačních technologií VUT v Brně na ulici Božetěchova 1/2. Tématem srazu bude komunitní komunikační síť MeshCore. Jindřich Skácel představí, co je to MeshCore, předvede nejrůznější klientské zařízení a ukáže, jak v praxi vypadá nasazení vlastního repeateru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 796 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    5.6.2009 12:07 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Pak se v rámci KDE začalo uvažovat o nahrazení KHTML WebKitem, respektive o sjednocení projektů, k čemuž de facto v roce 2007 po úplném otevření WebKitu došlo.
    Ale to vubec neni pravda, KHTML a WebKit pokracuji jako dva oddelene produkty, viz napr. nejaky ten blogisek na PlanetKDE ([1], [2], [3],...)
    |🇵🇸 avatar 8.6.2009 01:32 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    ...KHTML a WebKit pokracuji jako dva oddelene produkty...

    To je pravda, nicméně tehdy došlo ke sjednocení vychytávek z obou do WebKitu.

    BTW ten druhý odkaz nefunguje...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.6.2009 01:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Upravil jsem text článku, aby to bylo jednoznačné.
    5.6.2009 12:12 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

     Webkit je taky na Nokia tabletech v Maemu mozny, viz. http://www.palmlinux.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=35 a dle meho soudu je take lepsi.

    |🇵🇸 avatar 6.6.2009 19:51 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    To nevypadá špatně!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.6.2009 15:47 mmmmario
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

     WebKit a MathML tak to mě rozesmálo. Napište do Gůglu třeba "mathml test page" a zírejte, pak zírejte třeba ve firefoxu a řekněte mi 10 rozdílů.

    5.6.2009 22:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Kolibáč zjevně často rád píše o věcech, kterým vůbec nerozumí. WebKit MathML vůbec nepodporuje, píše se to dokonce přímo na jejich oficiálním webu.

    Grunt avatar 5.6.2009 23:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Můžu otázku?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.6.2009 14:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Ne.

    Grunt avatar 6.6.2009 15:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Stejně se zeptám: Si za to placen a nebo to děláš zcela dobrovolně a ve svém volném čase?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.6.2009 18:29 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    viedla ho k tomu vychova od narodenia. nemusi predsa byt plateny za to, co robi zo srdca velmi rad :))
    7.6.2009 20:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Ty od srdce velmi rád píšeš krávoviny.

    7.6.2009 20:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

     Jak se chová Kolibáč ke mně, tak se chovám já k němu. Nevidím na tom nic nepochopitelného.

    Grunt avatar 7.6.2009 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Aha, takže navážení se do prohlížečů jiných než je Firefox(i když jsou stejně dostupné a otevřené či dokonce používají stejné vykreslovací jádro) a vykreslovacích jader, které nepoužívá Firefox a urážení se pokud se i kapánek propagují je pomsta Kolibáčovi? Probůh, radši ani nechci vědět co ti ten Kolíbáč musel udělat tak příšerného.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    |🇵🇸 avatar 8.6.2009 00:57 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Probůh, radši ani nechci vědět co ti ten Kolíbáč musel udělat tak příšerného.

    Dělal jsem si z něj (pro někoho celkem nepěkným způsobem) srandu v jisté diskuzi o homosexuálech.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    belisarivs avatar 8.6.2009 09:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Kde?

    IRC is just multiplayer notepad.
    8.6.2009 10:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Ty případy, které píšeš, spolu vůbec nesouvisí v této souvislosti. To píšu zcela jasně. Mě vadilo přílišné informování, jakkoliv chápu argumenty protistrany, svůj názor jsem vyjádřil v diskusi a to je asi tak všechno. Někomu trochu vadila zprávička, někomu jinému komentář v diskusi. Myslím, že to druhé nemusí vadit vůbec.

    Grunt avatar 8.6.2009 11:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    :-D

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.6.2009 11:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    No dobře, už toho radši nechám.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 6.6.2009 19:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Don't feed da trollz.

    IRC is just multiplayer notepad.
    6.6.2009 00:52 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Bacha, ze v gecku (minimalne v 2009050519) je bug, kdy neni napriklad odmocnina spravne "natahnuta", takze nemusi byt jasne, co vsechno je pod ni.
    |🇵🇸 avatar 8.6.2009 01:03 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Mea culpa...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.6.2009 02:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Odstranil jsem z článku zmínku o MathML.
    Marek Bernát avatar 5.6.2009 18:45 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Webkit vyzerá dobre navonok, ale videli ste jeho zdrojáky? To je jeden neskutočný humus. Všetka česť ľuďom, ktorí sa v ňom vyznajú a pracujú na ňom.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 5.6.2009 20:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Musím se přidat. 200MB binárních ladících symbolů a šedesátý pátý stack frame…buď je to neskutečně geniální, neskutečná prasárna a nebo je to neskutečný hack(což bych řekl, že je nejpravděpodobnější). A Chromium a 10GB volného místa aby se vůbec přeložil na tom nebude lépe.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.6.2009 11:46 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Webkit neznam, ale pred dvema lety jsem nelal neco v XULu(XPCOMu, CHROME). A taky nic moc. Pokud muzu shrnout jak je to napsany tak:

    - slaba/zadna typova kontrola. void ** je nejcasteji pouzivany datovy typ

    - 6 ruznych trid po stringy mezi kterymy nejde castovat

    - prisernej threading model, ruzny metody smeji/nesmeji vykonavat operace v zavislosti na tom, ze ktereho vlakna jsou volany

    - coding style z roku 1990. Vetsina vlastnosti C++ je zakazana pouzivat, prevazne kvuli chybam v kompilatorech ktere uz dneska neexistuji(nejen ty chyby ale ani ty kompilatory).  Vsechno se resi pres makra preprocesoru.

    Viz napriklad:

    potomek.h

    ------------------------------------------------------------------------------------------

    N_CLASS("potomek", A, B, C): public jina_trida {

    #ifdef X

    int i;

    #endif

    //constructor

    N_CLASS("potomek", A, B, C) (void *neco)

    #ifdef A

    ;

    #else

    {

    //initialize

    }

    #endif

    private:

    ... dalsi prvky

    };

    ------------------------------------------------------------------------------------------

     potomek.cpp

    ------------------------------------------------------------------------------------------

    include "potomek.h"

    #ifdef A

    N_CLASS("potomek", A, B, C)::N_CLASS("potomek", A, B, C) (void *)

    {

    // konstruktor, ktery dela neco uplne jineho

    }

    ------------------------------------------------------------------------------------------

    Kdyz nad timhle stravite cca 8 hodin tak zjistite ze:

    - v zavisloti na hodnote maker A, B, C dostanete dve ruzne tridy "potomek", "p_potomek"

    - kazda trida je v jine knihovne

    - Kazdy zdrokak ma vlastni -D makra

    - V zavislosti na hodnote makra A muze byt konstruktor inline

    - V zavislosti na hodnote makra X zabira trida potomek 16B nebo 20B

    - Kontruktor a destruktor maji ruzne nazory na to, kolik mista trida potomek zabira

    - Ruzne kusy kodu pouzavaji ruzne kontruktory se  stejnou maskou - viz marko A.

    - Pokud vytvorite instanci tridy potomek na heapu tak vse vice-mene funguje, maximalne si obcas prepisete kus pameti.

    - Pokud vytvorite tridu potomek lokance na stacku, zacnou se dit straslive veci a vas program bude prepredvidatelne padat

    - Pri vhodne kombinaci hodnot maker A, B, C, X a pri alignu na 8 bajtu to nepada.

     

    Takze nejakych 200MB ladiciho bordelu na stacku bych nevidel jako velkej problem, zvlast jesti jsou k tomu nastroje jak je analyzovat. Uz jenom ta myslenka ze si hned na zacatku nekdo uvedomil, ze ten SW bude obsahovat chyby, ze ty chyby bude potreba nejak reportovat a dohledavat,  je velice sympaticka.

     

    7.6.2009 01:06 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Webkit temer neznam, ale o gecku jsem pred par lety od jednoho kamrada c++kare slysel docela stavnatej monolog.

    mirec avatar 7.6.2009 08:47 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    To som počul od viacerých ;)
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    5.6.2009 23:45 poli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Nainstaloval jsem "Midori" a po 5-ti minut jsem napsal: apt-get remove --purge midori

    Webovy prohlizec kery neumi https je tak na dve veci .... Dale mi neotervel ani odkaz target="_blank" , nedostal jsem se ani na postu "squirrelmail" .....

    Zlata Mozilla.

    Grunt avatar 6.6.2009 00:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    1. Že nevíte jaký je rozdíl mezi prohlížečem a jádrem?
    2. Od kdy Midori neumí HTTPS?
    3. Prohlížeč jako takový neumí vůbec nic, ale jen spoléhá na služby u jednu úroveň níže, které mu poskytují knihovny a předává data z nich mezi sebou. Stěžoval bych si jinde.
    4. Midori je jediný prohlížeč, který pracuje nad WebKitem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.6.2009 10:08 garcia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

     mam dojem ze on si nainstaloval verziu co je ofko v repoziatroch.. a tam je este starucka 0.0.8 ktora je extremne nestabilna a nevie ani stvrtku toho to dnesna 0,1,7 verzia.. 

    6.6.2009 14:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    1. Midori je snad jádro? Pán psal o Midori.

    4. A psal snad, že je jediný, nebo dělal, že je jediný?

    Marek Bernát avatar 6.6.2009 14:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Nechcem nikomu vkladať slová do úst, ale pod správičkou o Webkite mi znie jeho príspevok dosť ako kritika Webkitu a nie len Midori.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 6.6.2009 15:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Jasně, ale prohlížeč sám nic o sobě nedělá. Ten využívá k zobrazování stránek jádro a to zas využívá služeb nižších vrstev, atd. Nakonec může být chyba v nějaké Linuxové knihovně. Takže prostě obviňovat prohlížeč nějaký konkrétní prohlížeč mi nepřijde moc košer. To je jako obviňovat Flock za chybu, která leží ve Firefoxu.

    A psal snad, že je jediný, nebo dělal, že je jediný?

    Proto na to upozorňuju. Netýká se to jen prokletého Midori. Týká se to všech GtkWebKit-based prohlížečů. Dokonce i Epiphany-webkit. (To zas bude voda na tvoje mlýny, co?)

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.6.2009 20:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

     Ne, proč? Předsudkáři.

    Grunt avatar 7.6.2009 20:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    No dobře, budiž. Jednou bylo napsáno a pamatuj, že už nejde smazat.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    D.A.Tiger avatar 8.6.2009 00:06 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    Pokud pominu skutečnost, že jsem měl potíže se stabilitou prohlížečů (vývojové verze), musím uznat, že jsem byl velice spokojen: Stránky se zobrazovaly velice rychle (subjektivně rychleji než ve Firefoxu) a neměl jsem nejmenší potíže se správností jejich vykreslování a funkčností.

    Upřímě řečeno: Opera subjektivně zobrazuje stránky taky mnohem rychleji, není náročná ani na paměť a ani nevytěžuje tolik procesor, jako Firefox. A mám takový pocit, že v tomto ohledu je na to líp opravdu většina web browserů, než FF... ;-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    9.6.2009 19:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    WebKit byl dlouho používán v podstatě jen v Safari a to bylo dlouho dostupné jen na Mac OS X, jeho podíl mezi používanými prohlížeči tedy kopíroval používanost Mac OS X.
    A taky v prohlížečích Shiira, OmniWeb… a prakticky ve veškerém software na Mac OS X, který chtěl vykreslovat nějaké HTML+CSS (Adium, Sparkle atd. atd.), protože byl dostupný jako systémová knihovna (resp. WebKit.framework).
    |🇵🇸 avatar 9.6.2009 22:20 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka
    To je samozřejmě pravda, ale tyto prohlížeče měly na "trhu" zanedbatelný podíl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    10.6.2009 10:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WebKit: Vzestup open-source webového rychlíka

    Podobně zanedbatelný jako cokoliv kromě IE, Firefoxu, Safari, Chrome a možná Opery?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.