abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 163 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    Apple opět předvedl svou přísnou kontrolu nad App Store. Aplikace nabízející magazín o Google Android nebyla schválena, protože je prostě o Androidu a "to přece nemůžeme v App Store mít".

    29.11.2010 19:40 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    houska avatar 29.11.2010 20:00 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    to lze pochopit ne?
    29.11.2010 20:07 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    ne
    vim ~/.emacs
    29.11.2010 20:09 lra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Pochopit to lze, ale souhlasit s podobnymi praktikami? Dalsim krokem bude nova funkcinalita prohlizece v iOS: blokace internetovych stranek, ktere obsahuji klicova slova Android?
    30.11.2010 08:56 Venec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    NE. Je to hloupost
    Freedom!
    GeoRW avatar 30.11.2010 14:19 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    ked sa clovek zaujima aj o Android system, tak si o nom nemoze precitat na svojom telefone? dost svinstvo
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    30.11.2010 21:44 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Toto si obhájte úlisáci. Správne, demokracia je až na poslednom mieste, nech sa vám to vráti čo ich finančne podporujete!
    houska avatar 1.12.2010 06:52 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    jaka demokracie co sem pletes demokracii? zakaznici zi zcela dobrovolne koupili telefon, na ktery (cimz si nejsem jist) nedostanes nic jinyho nez aplikace z obchodu kterej ovlada vyrobce toho telefonu - ty sis ho ale nemusel kupovat, fakt ne

    btw napr. ivovi se taky nelibilo, ze na novinkach bylo chvili "Libi se mi" z FB ... to bys videl jak rychle to slo pryc.. taky je to nedemokraticky?

    ten produkt ma nejakyho majitele, ktery rozhoduje jak bude vypadat, jen on do toho ma co mluvit a je jeho vec jestli to bude tak a nebo onak, cemu na tom nerozumis?

    pavlix avatar 1.12.2010 11:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    jaka demokracie co sem pletes demokracii? zakaznici zi zcela dobrovolne koupili telefon, na ktery (cimz si nejsem jist) nedostanes nic jinyho nez aplikace z obchodu kterej ovlada vyrobce toho telefonu - ty sis ho ale nemusel kupovat, fakt ne
    Říkeme tomu špinavá obchodní praktika.
    ten produkt ma nejakyho majitele, ktery rozhoduje jak bude vypadat, jen on do toho ma co mluvit a je jeho vec jestli to bude tak a nebo onak, cemu na tom nerozumis?
    Prodejem/koupí obvykle produkt majitele mění. Pokud bys měl pravdu, rozhodoval by nový majitel, tedy obvykle uživatel. Ale ten v tomto případě nerozhoduje. Dalo by se to považovat i za určitý druh podvodu, kdy je zákazník vlákán do koupě něčeho, co je (navíc úmyslně) rozbité.

    "Čemu na tom nerozumíš?"
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Algi avatar 29.11.2010 20:10 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Udělám aplikaci o iPhone a nasadím jí na Android. Nefandím ani jednomu z těhle telefonů, ale tohle je fakt už hodně stupidní. Respektive si tu někdo zkouší, co všechno si může dovolit...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    AsciiWolf avatar 29.11.2010 20:14 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    -1
    Algi avatar 29.11.2010 20:16 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ty tohle schvaluješ? Kdyby tohle udělal Apple Googlu, bylo by to korektní?
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:17 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    A proč bych nemohl chtít/mít aplikaci o iPhone na telefonu s Androidem? Co je na tom nekorektního?
    Algi avatar 29.11.2010 20:20 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Můžu se zeptat na obor tvého podnikání? Přijde ti běžné, využívat cizí systém k propagaci vlastních produktů?
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:23 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Nepodnikám. Přijde mi běžné mít možnost do svého zařízení instalovat libovolné dostupné aplikace.
    Algi avatar 29.11.2010 20:25 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Byť propagují konkurenci a tím vlastně parazitují na vlastníkově systému. Budiž, každý má svůj názor a mě toto nepřijde korektní.
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:28 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Takže bys radši svět, ve kterém například do MS Windows nepůjde doinstalovat jiný browser než IE, jiný přehrávač než WMP, atd?
    Algi avatar 29.11.2010 20:37 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Uff, ty mi dáváš, ale poslední šance :-) První, přečti si co jsem psal výše. Druhé, ne tohle opravdu není tento případ. Tohle není aplikace, tohle je prostě reklama. A umísťovat reklamu do CIZÍHO distribučního kanálu je přinejmenším drzost. Apple ti nebrání mít jiný prohlížeč (byť to dělal, ale naštěstí už ustoupil – nicméně to je jiný případ). Minimálně, když pominu obchodní stránku věci, je to nemorální a drzé. Je to jako bys říkal, že je přece normální umísťovat do Mercedesů reklamu na BMW. Chápeš? Proto jsem se ptal na obor podnikání, abych ti to mohl lépe přirovnat...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:42 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jedná se pouze o distribuční kanál nebo o jedinou legální cestu, jak dostat do iPhonu aplikaci? Jen abych nebyl špatně chápán, pro jistotu to upřesním – přístup Apple chápu (resp. to co tím sledují), respektuji, ale nelíbí se mi -> nechci jejich zařízení. Jsou lidé, kterým to nevadí, ať si iPhone koupí. Rozhodně bych nerad přikazoval, aby někdo umožnil (nebo dokonce distribuoval) cokoliv, co si někdo jiný umane ;-)
    Algi avatar 29.11.2010 20:46 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Je to jak to říkáš, prostě se brání, aby jim tam lidi nedávali kdejaké blbiny. Krom toho si neumím představit člověka, který by si pořídil iPhone a přesto měl zájem o informace o Androidu. To by asi byl nějaký vývojář a ten beztak sleduje novinky na webu :-) Btw. ano, je to jediná legální cesta, jak do telefonu dostat aplikaci. Byť to někomu může připadat jako omezování, je to hlavně z těchto důvodů - aby tam nebyly hlouposti a podobné podpásovky. Nicméně i tak si myslím, že toho občas Apple zneužívá, viz aféra s Operou apod.
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:51 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    V případě, že je to jediná cesta (jak jsem si myslel), to považuji za silně omezující. Opravdu bych nechtěl mít zařízení, kde o instalovaných aplikacích nerozhoduji já, ale někdo jiný. A ano, dokážu si představit někoho, kdo si koupí produkt společnosti A a přesto má zájem o produkty společností B a C.
    Algi avatar 29.11.2010 20:54 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    To jo, ale je nějaký konkrétní případ aplikace, kterou bys na iPhone (byť teoreticky) chtěl a Apple jí zakázal? Mě od těhle telefonů spíš odrazuje výdrž baterky, proto mám svoji Nokii. Nicméně ta bohužel zaspala na vavřínech a nedělá již tak kvalitní telefony, jako kdysi.
    A ano, dokážu si představit někoho, kdo si koupí produkt společnosti A a přesto má zájem o produkty společností B a C.
    To já taky, ale i tak si nemyslím, že je to vhodné. Prostě mi to přijde neslušné :-) Ale když to dělá jiná firma... I přesto je to ale zvláštní no. Nebo alespoň pro mě :-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    29.11.2010 20:59 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    iPhone nemám a netuším, jaké aplikace pro něj jsou a jaké ne. Zaznamenal jsem ale například problémy s Operou. Nicméně mě od iPhonu odrazuje už samotný fakt, že volba není v mých rukou. Kdykoliv v budoucnu se Apple nějak rozhodne a já mám smůlu. Děkuji nechci :-) A programovat aplikaci pro konkurenční systém mi nepřipadá neslušné ani trochu.

    Nicméně tato debata nemá moc smysl. Máme své názory, navzájem se nepřesvědčíme ani nic nezměníme. Jdu se vrátit k povinnostem ;)
    29.11.2010 21:53 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Tak ty si opravdu myslis, ze bude koser, kdyz IE bude blokovat stranky o androidu a apple a linuxu, kdyz ve wondows nepujdou nainstalovat synchronizacni aplikace pro android nebo kdyz v ggogle budou blokovany stranky o apple a microsoftu? Opravdu si to myslis?
    David Watzke avatar 29.11.2010 21:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Btw. ano, je to jediná legální cesta, jak do telefonu dostat aplikaci. Byť to někomu může připadat jako omezování, ...
    Někomu to může připadat? Uff... Nikdy jsem o Apple neměl valný mínění, ale tohle je masakr. Fuj!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.11.2010 21:23 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Já jsem si koupil iPhone a mám zájem o informace o Androidu. Můj další telefon bude taky nejspíše Android, protože mě Jobs naštval tím, že v nových fw zakazuje funkce pro starší přístroje, které by ale bez problému zvládl (např. ukazatel baterie v procentech, rotation lock), ale třeba iAd podle Jobse zvládne i 3G.

    To mi připadá hodně nefér - funkce ne, reklamy ano (masivně zneužívající datový tarif, hodne využívající systémové zdroje).

    A samozřejmě tyto odmítnuté aplikace jen proto, že jsou od konkurence (Google Latitude - není dodnes, i když Google prý upravenou Maps aplikaci Applu dodal; Google Voice - už naštěstí je, ale po téměř roce odmítání, ...).
    29.11.2010 21:55 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Krom toho si neumím představit člověka, který by si pořídil iPhone a přesto měl zájem o informace o Androidu.
    Máte malou představivost. Nic neobvyklého pro normálního "geeka". Nejen, že se zajímá, ale iPhone ztratí status nové hračky během pár týdnů, nejvýše měsíců, a je na čase se podívat po něčem novém.
    pavlix avatar 30.11.2010 02:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Tohle není aplikace, tohle je prostě reklama.
    Pak by bylo vhodné ve windows zablokovat reklamní domény typu linux.cz.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.11.2010 21:51 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Môžem sa ja teba spýtať akú firmu si vybudoval ty? Fakt ma sereš s tým že sa vypytuješ iných na blbosti a pritom tu niekto šliape na demokraciu a to máš u riti. Takže si prosím link na tú firmu.
    Václav 29.11.2010 20:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Proč se omezovat na propagaci? Třeba někomu kdo píše recenze na mobilní telefony se to může hodit.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Algi avatar 29.11.2010 20:42 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Což to jo, ale na to stačí obyčejný webový prohlížeč :-) Přijde mi to minimálně trochu zvláštní... Jako článek jsem nečetl, takže tady asi řeším to co ani není pravda, ale z té zprávičky mi to tak vyplynulo. Jak říkám, přijde mi to trochu nemorální, dělat si pomocí AppleStoru reklamu na vlastní produkty. Kdyby to byl magazín například o autech, neřeknu ani popel. Ale tohle mi přijde jako střet zájmů. Jako fakt je mi nějaký iPhone i Android těžce ukradený, ale nemám rád takovéhle podivné praktiky.
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    30.11.2010 19:00 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Přijde ti nemorální používat počítače k četbě recenzí na knihy? :-)
    Jendа avatar 30.11.2010 19:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Pokud je na tom počítači operační systém X, ale kniha se týká systému Y, tak samozřejmě. (ironie)
    29.11.2010 20:44 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ty už si z toho podnikání nějak zblbnul, ne? Ten magazín o Androidu nevydává Google, ale dánský vydavatel Mediaprovider A/S, takže to není propagace vlastních produktů. A zdaleka ne každý magazín má za cíl propagovat nějaké produkty jen proto, aby obral chudáky s konkurenční nabídkou.
    Algi avatar 29.11.2010 20:51 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    No vidíš prde :-) Tak to je nakonec tak, jak jsem říkal výše - nečetl jsem to a zprávička je záměrně napsaná, aby rozpoutala flame. Btw nepodnikám, "jenom" pracuju ;-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 20:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Zprávička žádné dezinformace neobsahuje. On snad Google nějaký magazín vydává?
    tmr avatar 29.11.2010 23:40 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Znáš Google AdSense? Milióny lidí a firem (včetně MS) využívají cizí systém k propagaci vlastních produktů.
    1.12.2010 18:30 biolog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jenže ten časopis nevyužíval cizí systém, ten systém (iPhone) patří uživatelům. Apple Store je jen funkce toho telefonu.
    30.11.2010 21:49 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Úlisáku, daj si do Andoid Marketu iPhone a uvidíš koľko takých aplikácií nájdeš. Hovorí ti niečo demokracia, alebo si total zabednený?
    29.11.2010 20:25 jacobs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    To je zase skandalek... To tyhle clanky vyslovene hledate? Je zvlastni ze o tom nikdo z obvyklych Apple-podezrelych novinaru nereportuje a odkazovany clanek jako jedinou referenci uvadi znacne selektivni citat borce kteremu se to stalo... Takze zase nekdo vynechal par dulezitych informaci a bombasticky skandal je na svete. To je novinarina panecku...
    Vykook avatar 29.11.2010 23:08 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Zpravicku o tom, ze vysel snow leopard neotisknete, ale psat o tom jak zlej apple blokuje nejakou aplikaci, to jo. Je to tu uplne jinej server, nez pred 5ti lety a ten posun rozhodne neni k lepsimu. Bigotni gnu fanatici to tu cele znicili...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.11.2010 23:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ano. Stejně tak jako píšeme o tom, jak vlády útočí na svobodu slova, ale nepíšeme o jejich úspěších.
    29.11.2010 23:54 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    A díky za to.
    Vykook avatar 30.11.2010 00:30 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    A neni i to chyba? (to ze nepisete o uspesich)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    30.11.2010 01:19 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Můžete popracovat na změně. Tohle je tuším komunitní portál. Když najdete pěkné příklady nasazení F/OSS ve veřejné správě, podpora otevřených standardů a já nevím co. Až pokud Vám to redakce bude zamítat, tak bude vhodné začít naříkat. ;)
    Vykook avatar 30.11.2010 13:18 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    Muj pisemny projev je bohuzel dost nevalny, navic to o nedostatku kladnych prispevku psal Lubos nikoliv ja.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    30.11.2010 00:18 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ne že by to nutně bylo zdůvodnění, ale realita je taková, že Leopard (MacOS X) ma s Linuxem pramálo společného. Android je pořád fork Linuxového jádra. ;) Takže striktně vzato druhý je na abclinuxu patřičnější.
    Vykook avatar 30.11.2010 00:28 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Vis ze ma s timto portalem spolecneho docela dost? Nepise se tu treba i o open source? A toho je tam na proklinany proprietarni system pomerne mnoho. No v podstate se to tyka vetsiny systemu...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    30.11.2010 01:25 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jo, já jen rejpal, že Android je relevantnější stran Linuxu, protože je s ním pokrevně příbuzný. Že tam někde pod tím pozlátkem běží BSD/Darwin, to tomu nikdo nebere, ale pořád je to v lepším případě bratranec.
    belisarivs avatar 30.11.2010 09:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Tak vytahni ruce z prdele a napis tu zpravicku sam.

    Co ti jako brani krome tuleni nemoci?

    Mam rad tyhle pindaly. Jestli ti to nedocvaklo, tak kazdy pise zpravicky o novinkach, ktere ho zajimaji a readakce pak maximalne provede korekturu.

    Mac OS X tu nikoho (a tebe evidentne taky ne) nezajima dost na to, aby nejakou zpravicku napsal. Tak tu proste neni. No a?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Saljack avatar 30.11.2010 10:18 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ne jeho Mac právě zajímá a přijde mi, že sem chodí jenom proto aby tady rozpoutal flame o čemkoliv co se týká Applu. On to taky má napsané v profilu
    Snažím se fanatikům otevřít oči, bohuhužel to je jako házet perly sviním.
    Smutné je ovšem to, že on sám je fanatik také :-D.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    pavlix avatar 30.11.2010 18:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ne jeho Mac právě zajímá a přijde mi, že sem chodí jenom proto aby tady rozpoutal flame o čemkoliv co se týká Applu. On to taky má napsané v profilu
    Tak až ho bude zajímat dost na to, aby o něm pro nás psal zajímavé zprávičky (opravdu zajímavé, ne příliš časté, a aspoň vzdáleně související se zaměřením portálu), tak mě probuďte :). Koupím mu pivo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Vykook avatar 30.11.2010 20:41 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    A jsme u toho, napisu slusne ze se mi neco nepozdava a hned pribehne zakomplexovanej troll co zacne metat nadavky a vulgarismy jak prasklej septik.

    Co my v tom brani? Treba to ze pisu otresne a nebo to, ze vubec nemam ambice je psat. Ty duvody ti muzou byt uplne ukradeny. Pokud si myslis, ze aby clovek mohl neco kritizovat to musi i zaroven tvorit, tak te skutecne hluboce lituju.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Saljack avatar 30.11.2010 22:03 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    To nedokážeš napsat ani dvě věty? To je mi tě upřímně líto to zvládnu i já a to už je co říct. A ano pokud člověk chce kritizovat, tak by měl i tvořit, jinak by měl být ticho. Tohle stejně nemá cenu, příště až zase bude něco o Applu tak se opět vynoříš a začneš opět rozpoutávat flame.

    Stejně je hustý, jak se tady lidi dokážou pustit do jednoho člověka :-D.

    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    belisarivs avatar 1.12.2010 13:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    A jsme u toho, napisu slusne ze se mi neco nepozdava a hned pribehne zakomplexovanej troll co zacne metat nadavky a vulgarismy jak prasklej septik.
    Ja a zakomplexovany?

    Definici trolla zatim splnujes ty.

    Hele, kdyz sem nekdo napise nejakou hovadinu, tak nad tim pokrcim rameny, ale kdyz to sem pise opakovane a jeste drzkuje stylem "proc za me nenapisete zpravicky, ktere by se mi libily", tak ho proste poslu do prdele.
    Co my v tom brani? Treba to ze pisu otresne a nebo to, ze vubec nemam ambice je psat.
    Jednu zpravicku s pomoci korekce od redakce nesepises, ale pindat uz by ti slo. Chapu.
    Ty duvody ti muzou byt uplne ukradeny.
    Taky ze jsou. To byl dotaz, ktery te mel privest k zamysleni nad sebou samym a nad tvym pristupem. Nezadarilo se. S tim dokazu zit.
    Pokud si myslis, ze aby clovek mohl neco kritizovat to musi i zaroven tvorit, tak te skutecne hluboce lituju.
    Ne. Doufal jsem, ze jsem to napsal zcela jasne. Ale teda ze jsi to ty tak to jeste rozepisu:

    Jsou tu takove zpravicky jake nekdo napsal. Chapes? Paklize tu nejaka zpravicka neni, tak ji nikdo nenapsal. Porad stihas? A ted si to vezmi, ze lide pisi o tom, o cem psat chteji. Porad to davas? Tak, a ted si dej dohromady 1+1. K jakemu jsi dosel vysledku?

    Je porad stejny jako hlaska: "Pokud si myslis, ze aby clovek mohl neco kritizovat to musi i zaroven tvorit, tak te skutecne hluboce lituju.", nebo jsi pochopil ze byla uplne mimo misu?
    IRC is just multiplayer notepad.
    vain avatar 30.11.2010 09:49 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jako neotiskli, že ji nikdo nenapsal, nebo neotiskli, že si se namáhal jí napsat, ale oni nezveřejnili? To jsou dle mého dvě dost rozdílné věci. Pokud to druhé, tak souhlasím s výrokem kolegy výš.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vencour avatar 30.11.2010 10:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    Pokud se nějaká zprávička neotiskne, je to v mailu. V mailu to nemam ... fakt jsi ji odesílal, psal?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.11.2010 10:12 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Přesně jak píše Luboš - tenhle portál (jeho komunita) má naštěstí nebývalý zájem o informační svobodu. Do toho spadá i svoboda uživatele nakládat se _svým_ zařízením jak se _jemu_ zachce. Proto tu vycházejí zprávičky upozorňující na omezování svobod - ať už ze stran států (cenzura Internetu, atp.) nebo ze stran soukromých firem (mimo jiné i tento případ s Applem).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    30.11.2010 10:36 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Oni i ty obchodní praktiky jsou problematické, že se zrovna dnes zase vylouplo jako příklad. Taky je to tady plné "geeků" a "geekové" radi vydí, když nám vývoj postupuje, ne je uměle bržděn.
    30.11.2010 10:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    To je další donebevolající ukázka odporné politiky Applu. Že mě to vůbec nepřekvapuje...

    Nechcete o tom napsat zprávičku?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    David Watzke avatar 30.11.2010 11:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    To jsou chlíváci :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Shadow avatar 30.11.2010 14:28 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Nejsmutnější a možná i nejnepochopitelnější mi na celé věci připadá to, že jsou mezi uživateli produktů této firmy lidé, kteří tyto praktiky až fanaticky hájí, byť je samotné postihují negativní následky těchto praktik.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Grunt avatar 30.11.2010 15:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Tohle by mělo být trestné už ze zákona. Nejlépe pod trestem okamžitého zastřelení šampóna co to vymyslel, kvůli jeho společenské nebezpečnosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.11.2010 12:04
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Špatná volba slov a jejich přívlastků. Určitě to šlo napsat slušněji.

    Zobrazit komentář
    30.11.2010 16:50 pán tě vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    +1 Pěkně, k...a pěkně. Sám bych to nenapsal lépe.
    30.11.2010 19:13 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    di do hajzlu, cenzurante!
    30.11.2010 20:58 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    Nebo taky ne :-)

    Vykook avatar 30.11.2010 20:45 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Pis prosim az dospejes a az budes mit alespon jednu holku, jejiz jmeno nekonci na .jpg,
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 30.11.2010 15:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    A nebylo by to nic jiného než prostá reklama a naprostý off-topic?
    Bigotni gnu fanatici to tu cele znicili...
    Docela nečekané, že se jejich největší koncentrace nachází zrovna na portále o svobodném softu, že? To je snad nečekanější než Španělská inkvizice.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 30.11.2010 18:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Bigotni gnu fanatici to tu cele znicili...
    Docela nečekané, že se jejich největší koncentrace nachází zrovna na portále o svobodném softu, že? To je snad nečekanější než Španělská inkvizice.
    Predevsim mi prijde uhozene, ze k tomu nazoru dospel na zaklade nedostatecneho upozornovani na vyrobky Apple a toho, ze tu padlo, jak zase vyjebava s vlastnimi zakazniky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 30.11.2010 18:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Já už viděl všelijaké lidi.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.11.2010 18:16 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Bigotni gnu fanatici to tu cele znicili...
    Docela nečekané, že se jejich největší koncentrace nachází zrovna na portále o svobodném softu, že? To je snad nečekanější než Španělská inkvizice.
    No, mě by zajímalo, jestli ten výstřel měl zahrnovat třeba i mě, když většinu dnes sedím nad Solarisem a nic co si říká GNU/Linux mi doma nesmí přes práh. ;) (A byť chápu, že má svůj význam a přínos, RMS není zrovna úplně má krevní skupina.)
    pavlix avatar 30.11.2010 18:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Tak já se taky s RMS názorově zrovna moc neshoduju, ale...

    Debian mi přes práh smí, i když si říká Debian GNU/Linux. Jen mu teda neříkám Debian Gnulinux, ale Debian.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.11.2010 18:47 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    No, spíše jsem narážel na to, že nejsem GNU purista. To, že mi distribuce založené na Debianu osobně nevyhovují, samozřejmě není dáno tím, že si před jméno OS tvrdošíjně cpou GNU/ (i když ani s tím moc nesouhlasím).
    Grunt avatar 30.11.2010 18:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    že si před jméno OS tvrdošíjně cpou GNU/
    Nechci do toho kecat, ale to má také svůj důvod.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.11.2010 19:05 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ale jo, já je slyšel a nepřijal jsem je za své. Ale to je na jinou debatu, proč hovořím o Linuxu (zejména pokud mi jde opravdu o OS) a ne o X.org/Mozilla/OpenOffice.org/GNU/.../Linuxu (a že těch distribucí bez věcí X.org taky moc nebude). Ale znáte to proti gustu...

    Když to nikomu nikdo nemlátí o hlavu a nenutí ho k nějakým praktikám podlé své libosti, ať si dělá, co chce. ;)
    1.12.2010 09:54 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    No, kdyz se hovori o platforme pro progamovani, tak ma (ciste technicky) smysl ji nazyvat GNU/Linux, nebot ze tam je GNU libc a GCC je pro programy casto dulezitejsi nez ze tam je linuxove jadro. A nese to take nejakou informaci, nebot jsou linuxove systemy, ktere GNU libc bezne nemaji (pouzivaji treba uclibc nebo dietlibc).
    2.12.2010 01:04 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jak jsem psal, ať si to každý píše, jak chce. Trochu problém mám, když to někdo chce něco dělat nutit i ostatní. Ne, že by se zde teď tady někde něco takového dělo.

    Technicky správně, dle mého, OS (ne platforma pro programování, ne distribuce...) je Linux a přílepek už tam, pokud opravdu mluvím o OS, nepatří (ale svět kvůli tomu nespadne). Ale vlastně proč reaguji je ta část:
    ze tam je GNU libc a GCC je pro programy casto dulezitejsi nez ze tam je linuxove jadro
    To zas prr. Jedno jim to není, bez OS to nepůjde. Leda byste tím chtěl říci, že je to jedno z hlediska toho, jestli mi ty GNU knihovny a aplikace poběží na Linuxu nebo jestli si to naportuji na něco úplně jiného.

    Ale i tak, X.org je taky pořádný kus kódu. Spoléhá na to kde co. Skoro každá (kromě specialitek) distribuce to obsahuje, ale že by se to zrovna muselo lomítkovat do jména?
    Grunt avatar 2.12.2010 13:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ach jó.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Saljack avatar 2.12.2010 22:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Já s tebou souhlasím.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Grunt avatar 30.11.2010 18:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Záleží na tom jak moc je ten Solaris svobodný a nebo aspoň technický. GNU/Hurd, Darwin nebo Plan9 from User-Space určitě také nepatří do kategorie GNU/Linux a svoje místo tady mají jednoznačně. Apple bohužel není ani moc svobodný no a techničtější je snad i moje babička.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Vykook avatar 30.11.2010 20:55 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Promin, ale jak jinak chces nazvat cloveka kterej kazdyho kdo pouziva nonGNU system povazuje za odpad a o GNU samotnem mluvi jak o modle? To je podle tebe normalni? Ne, neni, vzdyt je to akorat podelanej(Ted to myslim celkove, ne GNU) software!
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 30.11.2010 21:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Promin, ale jak jinak chces nazvat cloveka kterej kazdyho kdo pouziva nonGNU system povazuje za odpad a o GNU samotnem mluvi jak o modle?
    Otázka je co bylo dřív. A co je příjemnější. Jestli křesťani nebo zapřísáhlí anti-kresťani. Teda GNU-FANs nebo ti ostatní. Protože krom nich ještě existují lidi co mají prostě jen názor. Já teda osobně neznám nikoho kdo by považoval někoho kdo nemusí GNU za odpad a ani nikoho kdo by se ke GNU modlil. Teda aspoň ne tady. A do blogů nech si píše kdo chce co jen uzná za vhodné, ovšem pokud to nesouvisí právě buď se svobodami, technikou a jinými geek-things, tak to tady IMHO nemá co dělat. A nové vydání Applího operačního systému rozhodně za geek-thing nepovažuju, snad leda by spolu s ním vydali i zdrojové kódy k němu a nebo návod jak se do něj hackovat. Navíc můj odhad je, že taková zprávička by zajímala max. marketingové oddělení a pár Applích fandů tady, ovšem u nich předpokládám, že mají i jiné zdroje než Abíčko, Abíčku podobné kde můžou svoje sympatie projevovat naplno a nesetkají se s nepochopením. Stále nechápu v čem je tak obrovský problém.
    To je podle tebe normalni?
    Ještě jednou: Čeho? To že se nachází někdo na portálu pro něj určeném? Určitě ne.
    zdyt je to akorat podelanej(Ted to myslim celkove, ne GNU) software!
    GNU teda rozhodně není _jen software_, ale zajímavá kombinace ideologie či jakési filosofie se softwarem. Divné ovšem, že když jde o něco jiného, třeba o prachy, lidi takto vyšilují a já se oženu hláškou vždyť jde jen o podělané prachy (ale samozřejmě se to může týkat čehokoliv jiného, ale podobně blízkého…klidně i toho Applu – vždyť jde jen o podělanou firmu, podělané prachy a podělané ovečky), tak na mně čumí jak na vola a vůbec jim to divné nepřijde. Že by dostatečná dávka pokrytectví?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Vykook avatar 1.12.2010 00:10 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu

    Par tehle osob tu skutecne je, viz moje jiz krapet starsi ublognuti http://vykook.eu/software/invaze-hovad/.

     

    A nové vydání Applího operačního systému rozhodně za geek-thing nepovažuju, snad leda by spolu s ním vydali i zdrojové kódy k němu a nebo návod jak se do něj hackovat

    K dost velke(mozna i te vetsi) casti ty zdrojove kody mas a rozhackovavat si to muzes do aleluja, takze toto je krapet mimo.

     

    GNU teda rozhodně není _jen software_, ale zajímavá kombinace ideologie či jakési filosofie se softwarem.

    Nazvat takhle vzletne libovolnou licencni politiku bych skutecne nezvladl.

     

    klidně i toho Applu – vždyť jde jen o podělanou firmu, podělané prachy a podělané ovečky), tak na mně čumí jak na vola a vůbec jim to divné nepřijde. Že by dostatečná dávka pokrytectví?

    Samozrejme ze se jedna jenom o podelanou firmu, ja k nim zadnej citovej vztah nemam, proste mi akorat vyhovuji jejich produkty. Pokud mi nekdo nabidne alternativu kde pozitiv bude vic nez zde, tak jdu supem dal...

    Mimochodem, fakt me mrzi, ze se moje uvodni postezovani si nad tim, ze kdyz o necem pisu, tak to chce psat vyrovnane, protoze ma kazda mince 2 strany, se zvrhlo v tohle. Alespon se ukazalo kdo je schopen se dohadovat relativne slusne a kdo je ubohej homofob, snazici se urazet tim, ze nekoho oznaci za homosexuala ci zacne chrlit nadavky.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 1.12.2010 00:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Par tehle osob tu skutecne je, viz moje jiz krapet starsi ublognuti http://vykook.eu/software/invaze-hovad/.
    Sorry, ale ani jednoho z nich bych si za nějakého GNU modliče teda nedovolil označit, protože pak by to byli tacoví ti středověcí biskupové co káží vodu. Nehledě na to, že v případě ADIA je to spíš takový argument trollem. Nejlepší strategií je prostě to ignorovat (v odobním blogu), ale potřeba s tím tady prostě počítat.
    K dost velke(mozna i te vetsi) casti ty zdrojove kody mas a rozhackovavat si to muzes do aleluja, takze toto je krapet mimo.
    Sakra, zase jsem něco zaspal?
    Nazvat takhle vzletne libovolnou licencni politiku bych skutecne nezvladl.
    GNU není jen GPL alias licenční politika. A? Pokud to někomu vadí, tak nech mi…
    Samozrejme ze se jedna jenom o podelanou firmu, ja k nim zadnej citovej vztah nemam, proste mi akorat vyhovuji jejich produkty. Pokud mi nekdo nabidne alternativu kde pozitiv bude vic nez zde, tak jdu supem dal...
    No a pak jsme tu ještě my ostatní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.11.2010 22:01 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ty inteligent, tu sa rozoberá prístup k demokracií od rôznych platforiem, čo tebe určite nikdy nedôjde. Ďalej im plať a plať všetkým čo ti budú osekávať ľudské práva. Prajem ti aby sa to takým ako ty vrátilo, bohužial DRM, ACTA ... si odsereme všetci. Kamery na každom kroku, čípi, guantanamo, bezdôvodné sledovanie ľudí. Čo tak sa niekedy zamyslieť nad tým že si niektorý ľudia vážia viac demokraciu ako prachy. Niekedy stačí počúvať a nie len vysielať, to píšem v dobrom. Ja som úspešnú firmu vybudoval a s konkurenciou zájdem občas aj na estrádu, to je o prístupu k životu. Netreba zožrať všetko, mám len jeden žalúdok a takéto veci ma serú!
    Vykook avatar 30.11.2010 23:50 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ano narozdil od tebe jsem inteligentni a rozpoznam kdy jsem omezovan tak ze nemuzu ven a kdy se jedna o jakesi virtualni omezeni a nebo komara povazovaneho za velblouda. Napriklad udelat z meho iPadu zarizeni, do ktereho si muzu nacpat libovolny program mi zabere asi tak 5 minut, z cehoz 2 minuty budu hledat kabel.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.11.2010 23:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jailbreaking? Nu což o to, ony i ty státní hranice se západem se daly před '89 nějak překonat.
    Vykook avatar 1.12.2010 00:15 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Komicke je, ze onen Android pro uplny pristup k systemu taky musite rootnout a co jsem tak zbezne sledoval navody na internetu, tak je to rozhodne slozitejsi a casove namahavejsi proces nez jailbreak.

    P.S.: Sronavat to z dobou pred rokem '89, je skutecne dost zoufale a neeticke.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 1.12.2010 00:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Komicke je, ze onen Android pro uplny pristup k systemu taky musite rootnout a co jsem tak zbezne sledoval navody na internetu, tak je to rozhodne slozitejsi a casove namahavejsi proces nez jailbreak.
    Když si ho člověk zbuildí sám ze zdrojáků (jinýma slovama vanilla), tak ne. Dokonce mám aplikaci která emuluje aspoň osekaný virtuální terminál (ale nejsem si úplně jistý jestli to není spíš jen specialita dané platfromy). Že je většina distributorů takových zařízení banda domluvených hovad je už jiná věc.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 1.12.2010 00:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ono to možná dost dobře souvisí s OHA. Docela překvapení, že zrovna Apple do ní nepatří, a že aliance vznikla za účelem mimo jiné konkurovat i jemu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Vykook avatar 1.12.2010 01:41 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ale rucne zbuildeny to nejspis nenacpes do toho zarizeni, ze?(Vazne se ptam, nevim to) takze ti to je v podstate platny, jak mrtvymu zimnik.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 1.12.2010 01:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Co já vím? Asi by to jít mělo, ne? No nějak tam ten FW dostat museli. V nejhorším případě reflash skrze JTAG (ale to už je dost hacker-specific způsob a možná bych od OH aliance čekal něco trošku otevřenějšího).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.12.2010 22:07 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Takže si za podporu firiem ktoré ti osekávajú možnosti, demokraciu, voľnosť ... Chyť do ruky Android a kua napíš v Markete iPhone, Apple a potom možno pochopíš, možno nie.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.12.2010 01:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Komicke je, ze onen Android pro uplny pristup k systemu taky musite rootnout a co jsem tak zbezne sledoval navody na internetu, tak je to rozhodne slozitejsi a casove namahavejsi proces nez jailbreak.
    Já jsem u sebe dostal roota snadno. Ale hlavně ho nepotřebuju pro instalaci aplikací mimo oficiální Market, takže šlo jen o experiment. Ve výsledku nevím, k čemu toho roota mít.

    Ale považovat za pozitivní vlastnost systému, že je v něm díra, která se dá tak rychle využít, mno.... :-D
    Sronavat to z dobou pred rokem '89, je skutecne dost zoufale a neeticke.
    Jak jinak reagovat na argumenty zoufalce, aby mu to docvaklo? Jailbreaking není standardní procedura úmyslně umožněná výrobcem. Argumentovat, že nějakou násilnou praktikou mohu obejít omezení diktátora jako Apple, z něj nedělá menšího diktátora.

    Vzpomínám si na jedno přirovnání, kde Apple bylo krásné, nablýskané a líbivé... vězení.
    Grunt avatar 1.12.2010 01:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Ve výsledku nevím, k čemu toho roota mít.
    A jak to vypínáš?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Vykook avatar 1.12.2010 01:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Jiste, zaskodnickej sw v telefonu me psychickym rusenim prijmeje k tomu, abych 5 sekund drzel jedno tlacitko, 10 sekund k tomu drzel dalsi, pak na 5 pustil to prvni a dostal se do servisniho modu... Kdyz se provadel jb pres exploit v safari, tak to skutecne pruser byl, to nepopiram. Takze za zoufalce tu bude spis nekdo jinej, protoze mluvi o necem co evidentne ani nezkousel.

    Jestli to je standardni procedura nebo ne, je mi naprosto sumak. Proste muzu a to je to oc tu bezi. Meditace nad tim jestli to tak apple chce ci ne, je tudiz naprosto bezpredmetna.

    Mimochodem, pry nejde bez roota udelat v androidu screenshot, je to pravda?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    1.12.2010 10:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Já třeba jailbreak vítám, ale není vůbec jisté, že ho na svojem zařízení budu mít. V další generaci zařízení mohou zalepit díry v HW, díry v SW a byť tam nějaká chyba bude, tak ji třeba nikdo nenajde. nebo bude trvat měsíce, než se ji podaří využít.

    Jde o to, že teď můžu, ale při příštím vydání fw už třeba moct nebudu (na jailbreak některých fw jsem čekal dost dlouho).

    Mám Applu hodně za zlé, že mnoho z těch funkcí nenabízí sám, nebo neumožní je zprostředkovat přes aplikace v AppStore.

    Třeba je šílený opruz zapínat/vypínat wifi tím, že musím pokaždé lézt do nastavení (na mojem 3G dobrých 10 sekund, než se načte, pak ťuknout na wi-fi a ještě přesunout switch). V Androidu to mám buď na ploše, nebo v té horní vysouvací nabídce. V tomto kontextu je mi celkem jedno, že můžu udělat screenshot kdekoliv stisknutím dvou tlačítek. A takových problémů mají Apple produkty víc. Jenomže dogma velí: Apple == user-friendly (a nikdy jinak).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.12.2010 11:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Minimalne u iPhone bylo v podminkach, ze mate zakazany upravy telefonu. Tudiz podobnymi operacemi se pravdepodobne dostavate do konfliktu se smlouvou, kterou jste s Apple uzavrel. To pak ve vysledku muzeme rict, ze v CR je na vsech silnicich neomezena rychlost, protoze muzete proste ignorovat predpisy.

    Pochybuju, ze tento zpusob jailbreaku dlouho vydrzi. Apple proste nechce, aby jste si svuj produkt pouzivali, jak chcete.

    Screenshoty jsem delal vzdy jen do clanku, takze z PC, jinak nevim.
    Grunt avatar 1.12.2010 12:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Minimalne u iPhone bylo v podminkach, ze mate zakazany upravy telefonu. Tudiz podobnymi operacemi se pravdepodobne dostavate do konfliktu se smlouvou, kterou jste s Apple uzavrel.
    No…aspoň ve státech si může Apple (a kdokoliv jiný) říkat co chce a asi je mu to prd platné. Jinak rozdíl je především v tom, že u Applu je to asi skutečně v podmínkách s Applem samotným a samotnému výrobci se to nelíbí, kdežto u Androidu to většinou bude buď ve smlouvě s operátorem nebo výrobcem krámu (a jsou to také ti co tomu aktivně brání). Google v tomhle směru nechává volnou ruku. A to je ten podstatný rozdíl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.12.2010 10:10 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple nepřipustil aplikaci magazínu o Androidu
    Komicke je, ze onen Android pro uplny pristup k systemu taky musite rootnout a co jsem tak zbezne sledoval navody na internetu, tak je to rozhodne slozitejsi a casove namahavejsi proces nez jailbreak.

    No, rozdil je zejmena v tom, ze zatimco priznivci Androida povazuji to, ze Android nema rozumny root pristup, za buzeraci od vyrobcu, tak priznivci Apple, jak se zda, povazuji to, ze iPhone nema rozumny root pristup a ze Apple omezuje uzivatele, za spravne a nekritizovatelne.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.