abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    13.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.5. 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 614 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání

    Britský ministr kultury přišel s nápadem na novou generaci cenzury webu. ISP by byli zodpovědní za cizí obsah na webu a měli by povinnost cizí weby cenzurovat na základě žádosti. Žádostí by bylo upozornění na nepřesnost či nelegálnost informace. ISP pan ministr přirovnává k vydavatelům novin. Více na ispreview.co.uk.

    1.11.2010 14:04 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.11.2010 14:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Pan ministr by mel davat mene najevo, ze je omezeny tupec. Ale co chtit po politikovi, ze...
    belisarivs avatar 1.11.2010 14:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    +1

    Asi by me melo uklidnit, ze i jinde maji stejne blbce jako u nas, nicmene predstava, ze to ti nasi zkopiruji tuhle predstavu ucinne kazi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Ondroid avatar 1.11.2010 14:24 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    +1 navíc to přirovnání mu dost pokulhává. Spíš bych to přirovnal k tomu, že by pošta musela ručit za slušnost obsahu dopisů.
    1.11.2010 18:32 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Blbost, dopisy nejsou verejne a tedy nejde o to nest odpovednost za cenzuru emailu, ale webu, tedy verejneho media.
    belisarivs avatar 1.11.2010 18:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Zkratme to.

    Vy milujete omezovani zakazniku, cenzuru a spehovani. My ne.

    Dalsi diskuze je tedy bezpredmetna, protoze clovek, ktery podporuje rize totalitni praktiky tu proste bude hledat pochopeni jenom tezko.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.11.2010 23:00 zmije
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Já bych ISP přirovnal ke správci silnic a dálnic, nebo SŽDC, ti přeci nezodpovídají za to, co se děje nekalého na pozemku, kde končí jejich cesta.
    Heron avatar 2.11.2010 08:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    No především neodpovídají za to, co se přepravuje ve vozidlech na jejich cestách. Stejně tak ISP nemůže být zodpovědný za data v packetech jdoucích přes jeho síť. Ostatně, od toho je to ISP, aby řádně dopravil datagramy z místa A na místo B.
    Ondroid avatar 2.11.2010 14:20 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    A data co putuji mezi mym web-prohlizecem a webserverem jsou snad verejna ?
    Bilbo avatar 4.11.2010 04:40 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Pokud nejdou pres https tak v podstate ano :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    1.11.2010 18:35 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Nesouhlasim, je imho spravne, ze kazdy by mel nest odpovednost za to co dela a co svou cinnosti umoznuje. To je validni pozadavek. A vuci ISP je velmi fer, ze neponesou odpovednost rovnou, ale az po upozorneni na nejaky (mozna) zavadny obsah. ISP ho posoudi a bud ho necha nebo ponese zodpovednost. Jako treti a nejlepsi cestu bych videl, ze ISP se zodpovednosti zbavi, kdyz poskytne udaje prokazatelne vedouci k blizsi osobe, ktera za obsah odpovida, nejlepe te, ktera ho vystavi.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.11.2010 18:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jako treti a nejlepsi cestu bych videl, ze ISP se zodpovednosti zbavi, kdyz poskytne udaje prokazatelne vedouci k blizsi osobe, ktera za obsah odpovida, nejlepe te, ktera ho vystavi.
    A kde má zrovna ISP brát takové informace?
    9.11.2010 08:57 Ruthion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    IP adresa závadného webu, například.
    Bilbo avatar 9.11.2010 21:27 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Eh? Když mně zajímá IP nějakého adresa webu, tak se zeptám DNS....
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    pavlix avatar 12.11.2010 04:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    belisarivs avatar 1.11.2010 18:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Nesouhlasim, je imho spravne, ze kazdy by mel nest odpovednost za to co dela a co svou cinnosti umoznuje.
    Takze clovek prodavajici noze (bouchacky, lesenarske trubky, nabitek, proste cokoliv s cim lze zabit cloveka) je zodpovedny za to, ze s nimi nekdo nekoho zabije? WTF?
    To je validni pozadavek.
    Tady chybi neco jako "IMHO". Protoze je to jenom Vas nazor se kterym tu ale nikdo soudny souhlasit nebude.
    A vuci ISP je velmi fer, ze neponesou odpovednost rovnou, ale az po upozorneni na nejaky (mozna) zavadny obsah.
    V cem je to fer? Proc by mel byt ISP zodpovedny za sve zakazniky? On jim prodava prenos dat. Co si po nich kdo taha uz neni jeho vec.
    ISP ho posoudi a bud ho necha nebo ponese zodpovednost.

    Zodpovednost ponese za co?
    Jako treti a nejlepsi cestu bych videl, ze ISP se zodpovednosti zbavi, kdyz poskytne udaje prokazatelne vedouci k blizsi osobe, ktera za obsah odpovida, nejlepe te, ktera ho vystavi.
    Aha. System domovnic a mistnich bonzaku. Tohle se jiz v praxi za minuleho rezimu osvedcilo, tak proc to nenasadit znova?
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.11.2010 18:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Podle vás by tedy za nezávadnost obsahu novin měla ručit tiskárna a distribuční společnost, ne redakce a vydavatel?
    1.11.2010 18:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Oprava: místo "ručit" mělo být "nést zodpovědnost".
    Max avatar 1.11.2010 19:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Nekrmit prosím, tento trolík se běžně vyskytuje na cdrku / diitu a zdá se, že mu to tam nestačí ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    belisarivs avatar 1.11.2010 20:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Mne to neva.

    Ja ho stiram rad. ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    Ondroid avatar 2.11.2010 14:28 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Kde by byl dnes treba takovy Microsoft kdyby zodpovidal za to co dela a co jeho produkty umoznuji spachat. :D
    Fill avatar 1.11.2010 14:09 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    1.11.2010 14:34 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    novináře a reportéry už mají na uzdě, teď jsou nařadě nezávislá média a blogeři :-D
    AsciiWolf avatar 1.11.2010 15:07 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    +1 :-(
    Johny z Podoli avatar 1.11.2010 14:38 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    v tomhle světě se bojím žít.... pomoc!... :(
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    Jardík avatar 1.11.2010 15:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Na to je jednoduchá pomoc - smrt.
    Věřím v jednoho Boha.
    Salamek avatar 1.11.2010 23:52 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání

    ja mam ze sebevrazdy strach, ale tvoje by mi mozna zvedla naladu :-D

    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Jardík avatar 2.11.2010 00:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Já jsem taky právě srab a nedokážu to, potřeboval bych pomoct.
    Věřím v jednoho Boha.
    1.11.2010 14:54 uz_ty_drogy_nezerte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Dival bych se na tuto zpravu z jineho pohledu.

    Je to jasna znamka toho, ze dostupnost kvalitnich drog ve "Stare Dobre Anglii" je na vysoke urovni. Zaroven prinasi otazku: Jaka je na tom lecba drogove zavislych? Pokud se konzumace a lecba neudrzi v rovnovaze zadelava si Anglie na velke problemy.

    ... odmitam verit, ze toto mohl vyplodit "zdravy" mozek.
    1.11.2010 14:59 Brilantní modř
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání

    Nepřekvapuje mě, že je to v Británii. Ale ani jinde to není nic moc. Vždyť přece státem koordinovaná cenzura nejen internetu a vytváření seznamů nepohodlných osob vyřeší všechny problémy. :( V tom se shodují demokratické i nedemokratické režimy.

    1.11.2010 18:38 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Me to neprekvapuje, Britanie je zeme s dlouhou tradici demokracie a osobni zodpovednosti. Nepochopitelne to pripada cechum s letitou kulturou anonymni kolektivni zbabelosti.
    1.11.2010 19:11 Brilantní modř
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Me to neprekvapuje, Britanie je zeme s dlouhou tradici demokracie a osobni zodpovednosti.

    To máte jistě pravdu.

    Ale:

    Nepsal jsem, že je to nepochopitelné. V dnešní době je to naopak realita.

    Vy jste žil v Británii? Pracoval jste v Anglii? Četl jste odkazovaný článek?

    Kolektivní zbabělost je všude stejná.

    2.11.2010 10:29 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Porad lepsi kolektivni zbabelost, nez policejni stat.
    1.11.2010 15:03 blacky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    eh neviem ako tento konkretny pripad. ale cenzura vobec sama o sebe nemusi byt zla vec ak je dobrovolna... otazka je kto bude ten kto bude rozhodovat za nas co je dobre a co nie.. tak napriklad ja mam doma router ktory umoznuje blokaciu podla IP alebo www adries.. tak napriklad si blokujem porno stranky a rozny odpad...
    Jardík avatar 1.11.2010 15:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Č.rák nedom.dlej!
    Věřím v jednoho Boha.
    otula avatar 1.11.2010 15:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Má angličtina není tak dobrá, abych z originálu pochopil, KDO a PRO KOHO o cenzuru žádá, ale pokud by to bylo tak, že bych zavolal svému poskytovateli, aby MNĚ blokoval domény x.y.z, a.b.c, k.l.m a IP 1.2.3.4, tak by to vůbec nebyla špatná služba.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.11.2010 15:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Někdo o vás napíše něco, co se vám nelíbí, vy tedy požádáte všechny okolní ISP o to, aby tu zprávu nikdo neviděl.
    otula avatar 1.11.2010 18:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Pokud je to myšleno takto, tak teda potěš koště…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2010 15:34 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Hmm, já už tohle u sebe dělám:
    echo "0.0.0.0 google-analytics.com" >>/etc/hosts
    echo "0.0.0.0 ad.doubleclick.net" >>/etc/hosts
    otula avatar 1.11.2010 18:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    šikovný způsob :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2010 21:39 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ještě lepší je lokální nameserver, kde se pro takovéto weby nastaví negativní autoritativní odpověď při dotazu na doménu. Prohlížeč se pak ani nebude obtěžovat pokusem o otevření připojení. Já používám pdnsd, který má na to přímo šikovnou direktivu neg.
    2.11.2010 00:38 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    V /etc/hosts mozes k jednej ip adrese priradit aj viac mien, ja tam mam toto:

    127.0.0.1 ad.adperium.com b.scorecardresearch.com bbelements.com navrcholu.cz www.doubleclick.com doubleclick.com www.eatmyshorts.net extreme-dm.com www.onestopdownloads.com www.p2ptrace.com addthis.com res3.feedsportal.com advantage.as stf.advantage.as stfad1.advantage.as www.advantage.as 64bit.eu www.64bit.eu im.ecnavi.ov.yahoo.co.jp googleads.g.doubleclick.net ad.doubleclick.net l.sharethis.com wd.sharethis.com pagead2.googlesyndication.com s7.addthis.com s9.addthis.com static.getclicky.com www.google-analytics.com cz.static.etargetnet.com www.facebook.com twitter.com reddit.com www.reddit.com fastclick.net media.fastclick.net www.fastclick.net billboard.nuggad.net nuggad.net ad.grafika.cz ad2.billboard.cz cdn.ad2.billboard.cz dot.grafika.cz dot.idot.cz standard.grafika.cz www.navrcholu.cz advantage.as itbiz.cz www.itbiz.cz hdmag.cz www.hdmag.cz raydesk.com www.raydesk.com www.nerdtests.com recover888.com gate4ads.info zulu.tweetmeme.com fbcdn.net www.googleadservices.com tweetmeme.com api.tweetmeme.com xs.mochiads.com edge.quantserve.com pixel.quantserve.com static.ak.facebook.com static.ak.fbcdn.net static.ak.connect.facebook.com api.ak.facebook.com product.adingo.jp.eimg.jp product.adingo.jp im.ecnavi.ov.yahoo.co.jp download.skype.com cdn.code.intext.billboard.sk www.amazon.com sk.search.etargetnet.com www.topky.sk trh.the.sk out-ng.sklik.cz fls.doubleclick.net cdn.gigya.com s.marketwatch.com digg.com www.h7.dion.ne.jp market-ticker.org netmonitorsk.idot.cz assets.theatlantic.com www.marketwatch.com pix04.revsci.net cdn.js-kit.com js-kit.com spir.hit.gemius.pl impcz.adocean.pl www.jobs.cz b.hatena.ne.jp b.st-hatena.com www.amazon.co.jp amazon.co.jp platform0.twitter.com delicious.com platform1.twitter.com banan.cz
    2.11.2010 00:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Strašné… :-(
    belisarivs avatar 1.11.2010 16:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jako ze si neumis sam nastavit blokovani IP a domen na vlastnim pocitaci?
    IRC is just multiplayer notepad.
    otula avatar 1.11.2010 18:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jedna věc je zablokovat to na konkrétním počítači, druhá je mít jistotu, že to doma nepojede, ani když si třeba dětičky nabootují z LiveCD nebo přeinstalují systém.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Heron avatar 1.11.2010 18:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Co ti brání si to nastavit na domácím routeru?

    A hele, LiveCD, ty dětičky se mohou připojit na veřejnou wifi, najít si to u kamaráda a jsi stejně ... víš kde :-).

    Není lepší, místo cenzury, jim prostě vysvětlit, že takové věci existují, protože svět takový je? Místo držení ve skleníku?
    otula avatar 1.11.2010 19:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Co ti brání si to nastavit na domácím routeru?
    Třeba to, že to v routeru nastavit nelze.
    Není lepší, místo cenzury, jim prostě vysvětlit, že takové věci existují, protože svět takový je?
    Jedna věc je, že jsem to psal obecně, nejen za sebe. Druhá věc je ta, že se nemusí jednat o stránky se „špatným“ obsahem.
    Místo držení ve skleníku?
    Držení ve skleníku? A co když je důvodem snaha vytáhnout je ze skleníku? Třeba u nás doma - pokud jsou děti samy doma, nebo je nedonutíš dělat něco jiného, tak jediné, co je zajímá, je čučení na pohyblivé obrázky: tedy buďto TV (a je úplně jedno, co tam je, i reklama je uspokojí), nebo YouTube. A vydrží u toho klidně 18 hodin denně v kuse, pokud je necháš. Podle mne je to ten nejhnusnější skleník, jaký existuje, a oni v něm chtějí být. Když jim vypneš TV, přesunou se k YouTube, když jim vypneš YouTube, jsou k smrti uražení. Když jsem Tomáše vzal na zahrádku, aby si zkusil porýt jeden záhonek, tak ječel, že nemá sílu na to, aby ten rýč zatlačil do země (na písčité půdě, kde jsem mu předvedl, že ten rýč zatlačím i rukou) a když jsem ho nechal 5 minut samotného a dělal jinou práci, tak se mu ten rýč povedl v polovině zlomit… Ale pitomec jsem já (aspoň mi to všichni vysvětlují), protože dnes je jiná doba a mám být šťastný, že nesprejují po zdech a nefetují. Já žiju v pravěku, když chci, aby dělali něco aktivně.

    A když už jsou donuceni něco aktivně udělat, třeba do školy, tak bych jim s tím s radostí pomohl, ale stejně to skončí tak, že to musím vyrobit sám, protože oni prostě nemají čas a mají ještě jiné úkoly a už se musejí jít umýt a už musejí jít spát a ne do půlnoci něco tvořit, a bla bla bla…

    Ale nemusí mi zde nikdo vysvětlovat, že jsem hajzl a chci je omezovat, já to o sobě vím.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2010 19:49 Brilantní modř
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    pokud jsou děti samy doma, nebo je nedonutíš dělat něco jiného, tak jediné, co je zajímá, je čučení na pohyblivé obrázky: tedy buďto TV (a je úplně jedno, co tam je, i reklama je uspokojí), nebo YouTube

    Cha cha, tak je to všude (vlastně ne, ještě jsou hráči, co navíc ještě hrajou). Klid, já bych se neštval, z toho vyrostou.

    Jestli je ale chcete dostat od tohohle, může pomoct snad jedině zbavit se všech počítačů (kromě vašich na práci) a televizí (kromě jedné), a počítač bude na práci, televize na odpočinek. Pak budou nuceni si najít něco jiného nebo se soustředit na získání přístupu k počítači, u kterého ale zákonitě nebudou trávit tolik času.

    Nebo méně razantní opatření -- odpojit internet. A šmytec -- počítač bez internetu pro ně bude prakticky k ničemu. Přitom pokud bude nutné surfovat, internet je dnes zdarma na každém rohu, jen je to méně pohodlné než z domova a to je spolehlivě vyléčí. Ale budete za hajzla; tady by bylo lepší lišácky převést odpovědnost na providera.

    Mimochodem, jestli opravdu tráví čas takhle, pak pochybuju, že by byli schopni bez větších potíží spustit nějakou live distribuci.

    otula avatar 1.11.2010 20:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Mimochodem, jestli opravdu tráví čas takhle, pak pochybuju, že by byli schopni bez větších potíží spustit nějakou live distribuci.
    No to by zvládla, jak se říká, i slepice se zrním kolem Enteru. Ale zase se nejedná jen o mne, ale o obecnou možnost.

    Pokud jde o šikanu z mé strany, udělal jsem alespoň to, že pokud spustí počítač ve všední den před 16. hodinou, vyčistí se jim skriptem iptables a zůstane jen výchozí DROP. V 16 hodin cron iptables restartuje a načte se normální firewall. Pokud by byli tak vyčůraní, že by to nechali jet přes noc, tak od neděle do čtvrtku o půlnoci se jim to zase zablokuje. Jinak totiž, pokud měla Jana službu a já přijel v 17 z práce, tak se na chodbě válely pohozené aktovky a oni seděli ještě ve věcech ze školy u počítače. Ještě navíc v těchto dnech ráno zamknu obývák (TV) a mám pak jistotu, že když se vrátím, tak už sice sedí od 16.00 u PC, ale aspoň mají vybalené věci z aktovky, jsou převlečení a třeba už mají i nějaké úkoly do školy ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Heron avatar 2.11.2010 08:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jo, tohle je dobré, to se pak budou pokoušet překonat ten FW a ten zámek. Alespoň se něco naučí.

    Boha jeho to jsme dělali s klukama ze základky taky. Ještě jsme tedy dostávali dvojky z chování a dvakrát nás vyšetřovala policie. A co jako? Stejně z naší party vyrostli spořádaní a občas i vysokoškolsky vzdělaní lidé.
    otula avatar 2.11.2010 12:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    to se pak budou pokoušet překonat ten FW a ten zámek. Alespoň se něco naučí.
    Kdyby ho překonali, s radostí bych je pochválil. Přitom to vůbec není složité. Filesystém není šifrovaný, takže překonat ten FW je otázka chvilky, stejně tak zámek (je to takový ten úplně obyčejný, který otevřeš šperhákem - a to jsem dávno v jejich věku zvládal, sestřička mi totiž brala občas věci a zamykala si je u sebe v pokoji ;-)).
    Boha jeho to jsme dělali s klukama ze základky taky.
    Hm, tak to já jsem nedělal vůbec. Na televizi jsem se díval maximálně 4 hodiny za rok. K těm dvojkám z chování jsem ale daleko neměl, protože jsem pořád vymýšlel různé výbušniny a snažil se je realizovat, jako dítě jsem dokonce podpálil s kamarádkou (nechtě) jakýsi slamník - nechápu, že z toho nebyl žádný průšvih, sežehlé vlasy, řasy a obočí jsem měl minimálně jednou do roka. Když jsem se ptal chemikáře v čem dělám při výrobě kyseliny dusičné chybu, málem ho klepla pepka. A později na gymplu jsem stihnul za jeden rok chytit 5 třídních důtek, odpuštěnou ředitelskou a odpuštěnou dvojku z chování (odpuštěné díky tomu, že si mne ředitel oblíbil). Ale sledování televize jsem snížil ještě asi na polovinu.

    Prostě bych měl rád doma kluky a ne dvě ufňukané bačkory.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2010 09:41 flexo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Doporučuju trochu jiný přístup - sednout si s děckama a vysvětlit jim co na ně může na internetu čekat. Říct jim o těch nejhorších věcech. Největší průser vždy je, když se rodiče snaží něco dětem zatajit, nemluví o tom s nima a tak si děti k tomu najdou vlastní cestu a pak je z toho závislost na drogách, kriminální aktivity nebo těhotné maladistvé. Až jim to vysvětlíš, sežeň si nějaký starší počítač, nebo schopný router. Na něm nahoď třeba dansguardian a počítač pro dětičky připoj k němu a zablokuj pornostránky a pod. A pak už jenom sleduj kam dětičky chodí a co si píšou. Až dosáhnou určítýho věku, můžeš jim začít udělovat nějaké výjimky, ale jenom potom co se s nimi o tom pobavíš a ony sami ti dokážou říct, jaké nebezpečí z toho pro ně může plynout.
    otula avatar 2.11.2010 12:31 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Evidentně jsi nečetl důvod, proč jim něco (a vůbec ne porno) omezuji.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Václav 3.11.2010 09:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Cha cha, tak je to všude (vlastně ne, ještě jsou hráči, co navíc ještě hrajou).
    Proč navíc? Při dobré volbě her to beru rozhodně za hodnotnější trávení času než sezení u televize / youtube, protože to vyžaduje nějakou aktivitu, zapojení mozku, cvičení reflexů…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.11.2010 20:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Když jsem Tomáše vzal na zahrádku, aby si zkusil porýt jeden záhonek, tak ječel, že nemá sílu na to, aby ten rýč zatlačil do země (na písčité půdě, kde jsem mu předvedl, že ten rýč zatlačím i rukou) a když jsem ho nechal 5 minut samotného a dělal jinou práci, tak se mu ten rýč povedl v polovině zlomit…
    Hehe vidím, že toho s ním mám hodně společnýho :-D.
    otula avatar 1.11.2010 20:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2010 21:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Když jsem Tomáše vzal na zahrádku, aby si zkusil porýt jeden záhonek, tak ječel, že nemá sílu na to, aby ten rýč zatlačil do země (na písčité půdě, kde jsem mu předvedl, že ten rýč zatlačím i rukou) a když jsem ho nechal 5 minut samotného a dělal jinou práci, tak se mu ten rýč povedl v polovině zlomit…

    Aspoň se už nebude moci vymlouvat, že nemá sílu. :-)

    1.11.2010 21:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Právě, zlomit rýč vejpůl, to není nic jednoduchého, se mi povedlo jen při páčení pařezů (při tom jsem zlomil i násadu od krumpáče). Třebá má nějaké ninja skils :-)
    otula avatar 1.11.2010 21:59 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    No to on mne přesvědčoval i potom. A ještě jak odmítal rýt levou nohou, takže měl při tom jaksi divně pokroucené tělo i ruce, pravou nohou zaryl, pak si to samozřejmě musel vždy přechytnout… (pane bože zač mne trestáš…)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2010 21:26 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Třeba u nás doma - pokud jsou děti samy doma, nebo je nedonutíš dělat něco jiného, tak jediné, co je zajímá, je čučení na pohyblivé obrázky: tedy buďto TV (a je úplně jedno, co tam je, i reklama je uspokojí), nebo YouTube. A vydrží u toho klidně 18 hodin denně v kuse, pokud je necháš. Podle mne je to ten nejhnusnější skleník, jaký existuje, a oni v něm chtějí být. Když jim vypneš TV, přesunou se k YouTube, když jim vypneš YouTube, jsou k smrti uražení.
    Ono je to zčásti i tím, že nejspíš žádnou jinou zábavu moc neznají. Když se jim vypne televize a počítač, tak se prostě nudí. Zkus jim ukázat něco, čím se zabaví i bez televize a počítače. Nejlíp ve společnosti kamarádů. A ne, úkoly a domácí práce se nepočítají (pokud za ty domácí práce nebude bonus ke kapesnému).
    1.11.2010 22:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Když se jim vypne televize a počítač, tak se prostě nudí.
    Ani je nemusíte vypínat, stačí zabavit dálkový ovladače a nemít v prohlížeči Flash plugin.
    otula avatar 1.11.2010 22:08 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    On je problém hlavně v tom, že jakákoliv aktivní zábava strašně bolí - hlavně toho staršího - sportovat jen tak, aby se náhodou neunavil, nebo si něco nezmohl, sportovní hry ho přešly všechny v okamžiku, kdy zjistil, že je potřeba i trénovat, že to nejde samo od sebe; používat mozek také bolí, takže veškerá zábava založená na jeho použití také nemá dlouhého trvání; když už je dokopeme k tomu, abychom si společně zahráli nějakou společenskou hru, tak vzhledem k tomu, že u nich je určitá míra úspěchu ovlivnitelná mozkem, tak se pokaždé rozzuří a rozbrečí, že "se to samo nevyhraje"…

    Ono té zábavy je relativně dost, ale jen u televize a videa se vůbec nemusí použít tělo ani mozek, takže je to zábava "ideální" :-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 1.11.2010 22:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    A ještě bych doplnil, že i čtení knihy je strašně obtěžující. Takže když někam vyrazíme třeba vlakem, já mám v ruce knihu a oni na uších sluchátka s "empétrojkou".
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Heron avatar 2.11.2010 08:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    kdy zjistil, že je potřeba i trénovat

    To ale není hra ;-) Sportovní aktivita, na kterou je potřeba trénovat, už má blíže k profesionálnímu sportu než hře.

    Jendа avatar 2.11.2010 05:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    A co jim zkusit ukázat, co jiného lze ještě dělat na počítači? (kéž bych měl za tátu linuxového poloboha, takhle jsem musel skoro všechno studovat sám…)
    otula avatar 2.11.2010 07:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jo, to jsem si naivně myslel, jak budou žhaví, aby s počítačem něco uměli. Ale je to zcela na pokraji jejich zájmu. Tomášovi jsem i platil počítačový kroužek, ale nakonec se tam vůbec , opakuji VŮBEC nic nenaučil, prakticky tam jen a pouze hráli hry. Ale tomu vedoucímu to nevyčítám, asi také neměl sílu nutit klukům, kteří chtěli jen hrát hry, aby se něco učili, takže učil jen ty, kteří zájem sami měli.

    Teď se to trochu zlepšilo, protože (ale jen Tomáš) musí dělat na PC některé věci do školy. Takže něco sesmolí a já mu pak ukážu, co dělá špatně, jak to udělat správně či lépe, nechám ho, aby si to ještě zkusil sám, než to zapomene, a on pak vždy přijde nadšený ze školy, jak mu to učitel/ka pochválil/a, minule dokonce vykládal, že „se mu paní učitelka po zhlédnutí jeho úlohy klaněla.“ Ale ani tak není jeho nadšení tak velké, že by se chtěl učit více, než musí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jakub Lucký avatar 2.11.2010 14:55 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ze své zkušenosti osobní a hlavně skautské tohle ( chuť umět něco víc ) přijde tak okolo patnácti plus minus podle duševního vývoje...

    Možná to teď bude znít jako reklama, ale nejlepší výchovu v oblasti výběru aktivit nesvede rodič, ať je sebelepší... V tomhle ohledu prostě funguje parta ať už je to banda z ulice nebo dobře metodicky využitá parta v dětském oddíle (a zdaleka nemusí být skautský). A není asi překvapivé, že parta v oddíle asi přinese něco víc... Samozřejmě to ale není samospásné...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    otula avatar 2.11.2010 15:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Já si myslím, že to vůbec nemusí plus mínus patnáct, ani to nemusí být parta, a že rodič má vliv jen na děti, které se na rodiče upínají, nebo v nich alespoň podvědomě cítí pevný vzor.

    Podle mne je vždy původcem nějaký impuls, který v daném člověku probudí zájem o konkrétní problematiku. Někomu pak stačí velmi slabý*, někdo potřebuje silnější, a s někým nehne téměř nic. Většina lidí asi patří do té prostřední skupiny, přičemž právě kolem patnácti let — kdy v člověku bují hormony, holkám roste popředí, odchází se ze základky, získá se občanka a já nevím co ještě — je těch impulzů kolem nejvíce. Stejně tak v partě přichází mnoho impulzů pro různé zájmy. Takže podle mne je v těchto situacích pouze větší pravděpodobnost, že člověk zavadí o něco, co ho zaujme.

    *) Řekl bych, že do této skupiny asi sám patřím, a i když by se to mohlo zdát jako pozitivní vlastnost, tak když se koukám zpět, tak si říkám, že to také není ideální, protože celý život funguju tak, že se pro něco nadchnu, vrazím do toho čas, peníze, energii, pak narazím na něco jiného, opět se nadchnu… A člověk nemá tolik času a peněz, aby se mohl věnovat všemu, takže ve finále znám a umím kde co, ale nic pořádně ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jakub Lucký avatar 3.11.2010 08:49 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Samozřejmě, že to zdaleka těch patnáct být nemusí, myslím že tady má abíčku budeme třeba úplně statisticky jinde...

    Rodiče působí i v případech, kdy příliš vzorem nejsou nebo jsou vzorem negativním, nicméně máte určitě pravdu v tom, že rodiče, kteří jsou vzorem mají šanci působit víc...

    V čem se asi neshodujeme a co jsem já asi poprvé špatně vyjádřil je to "v čem" nebo "jak" chtějí nebo spíš můžou být oni patnáctiletí výjimeční... Protože to se odvíjí od jejich pohledu... Proto je pro některé z nich dostatečnou výjimečností být největší kalič a poslouchat krutou hudbu a tomu budou věnovat spoustu času, jako někteří tady trávili s pájkou nebo programováním na atari... A na tom má velký vliv prostředí, ve kterém dotyčný žije včetně všech sociálních skupin...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    otula avatar 3.11.2010 10:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Rodiče působí i v případech, kdy příliš vzorem nejsou nebo jsou vzorem negativním, nicméně máte určitě pravdu v tom, že rodiče, kteří jsou vzorem mají šanci působit víc...
    Jo jo, rodiče jsou vždy vzorem. A záleží na každém jednotlivci, kolik čeho si z těch vzorů vezme.
    V čem se asi neshodujeme a co jsem já asi poprvé špatně vyjádřil je to "v čem" nebo "jak" chtějí nebo spíš můžou být oni patnáctiletí výjimeční...
    Řekl bych, že si v tom neodporujeme. Tyto věci, nebo jak to pojmenovat, se navzájem nevylučují, ale doplňují. A je to o mentalitě lidí (jejich pohledu, jaks to nazval), jakým směrem se nechají (chtějí nechat) ovlivnit. A v případě lidí, pohybujících se v prostředí jiném, než odpovídá jejich vnitřnímu přesvědčení, také na síle vůle kterou mají, aby dokázali jít svou cestou a nenechali se strhnout.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 3.11.2010 10:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ještě k těm rodičům - možná, že to co jsem napsal, působí rozpolceně –
    rodič má vliv jen na děti, které se na rodiče upínají, nebo v nich alespoň podvědomě cítí pevný vzor
    Jo jo, rodiče jsou vždy vzorem. A záleží na každém jednotlivci, kolik čeho si z těch vzorů vezme.
    – tak zkusím svůj názor objasnit: každý člověk je vzorem ve všech záležitostech. Dobrým, špatným, nebo takovým, který je někdy vhodný a jindy narazí. A děti, upnuté ke svým rodičům, se jimi nechají asi většinou ovlivnit mnohem více, než ostatní. Stejně tak si může člověk, který má ke svým rodičům zdravý přístup - že s nimi dobře vychází, ale neupíná se na ně - uvědomit po letech, že přirozeným způsobem kopíruje některé přístupy v jejich chování. (I když ale těžko říct, zda je to přímo v něm, nebo by se s jinými rodiči choval jinak.) A ještě mne tak napadá, že určitým „vzorem“ mohou být i rodiče, které dítě nesnáší a dělá na truc přesný opak toho, co je v jejich rodině zvykem.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 2.11.2010 16:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ze své zkušenosti osobní a hlavně skautské tohle ( chuť umět něco víc ) přijde tak okolo patnácti plus minus podle duševního vývoje...
    Mé pozorování zde toto vyvrací, podle mě to tak vidíš kvůli tomu, že už přihlášení se do skauta je určitá selekce (důkaz: z 10 členů vlčat CXL v roce 2001/2002 vím o třech linuxácích :-D).
    Jakub Lucký avatar 3.11.2010 09:26 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jo, to já vůbec nepochybuju, že už vstup do skauta je těžká selekce... Na druhou stranu mám i další zdroje, např. Gymnázium jako ty... Snad jsem podal lepší vysvětlení ještě v posledním odstavci otulovi

    jinak naše družina je podle mně statistická chyba, ačkoliv sleduju mezi skauty vyšší objem linuxáků, ale hledání příčin by bylo na dlouho...

    Jo, a nebylo to 2001/2002 ale o rok dřív, v tomhle školním roce už jsem byl skaut
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    1.11.2010 18:33 Brilantní modř
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    No jo, chráníš děti před škodlivým obsahem, jenže děti se s tím dříve nebo později stejně setkají, takže než tohle, radši je s tím seznámit a poučit je, není to lepší a efektivnější řešení?
    1.11.2010 18:34 Brilantní modř
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Krucipísek, Heron mě předběhl... :)
    Saljack avatar 1.11.2010 18:59 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Aby se dětičky náhodou nepodívali na porníčko. Tohle opravdu nechápu a zajímalo by mě, co je vůbec na pornu pro děti tak škodlivé, že by kvůli tomu chtěl někdo blokovat webovky. Navíc to stejně nemá cenu když budou chtít tak si to seženou. To samé s násilím atp. ale většinou si myslím, že je to akorát nějaká paranoie či dokonce mindrák rodičů.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Heron avatar 1.11.2010 19:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ono navíc, pokud jsou to děti (tedy ještě nemají funkční pohlavní orgány a produkci hormonů) tak je to porno stejně zajímat nebude a až budou v dospívání, tak jim zase nic nezabrání se k tomu pornu dostat.
    otula avatar 1.11.2010 19:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Aby se dětičky náhodou nepodívali na porníčko.
    Kdes píšu něco o pornu?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Saljack avatar 1.11.2010 20:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Proto jsem také napsal:
    To samé s násilím atp.
    . A stejně by mě zajímalo, co by jsi jim blokoval když ne porno?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    otula avatar 1.11.2010 20:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Někdy mám sto chutí jim zablokovat YouTube :-p (ale neudělal jsem jim to ještě nikdy)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 1.11.2010 19:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    A když si třeba dětičky nabootují z LiveCD s Torem? ;-)
    otula avatar 1.11.2010 19:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    To by bylo bezva (aspoň z mého pohledu). To by už od nich předpokládalo aktivní myšlení a ne jen pasivní vymývání mozku. Vysvětlení najdeš u mé dlouhé reakce výše.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Nicky726 avatar 1.11.2010 15:11 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Pan ministr si asi chce zarezervovat lístek na tu chystanou misi na Mars bez návratu...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Jardík avatar 1.11.2010 16:54 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Tam já bych klidně dobrovolně letěl, byla by to paráda, zároveň se nevracet do týhle po.raný díry jménem Země ...
    Věřím v jednoho Boha.
    1.11.2010 20:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Pozor Mars je jen 32bitovej!! ;-)
    1.11.2010 15:34 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jistě, pane ministře.
    belisarivs avatar 1.11.2010 16:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Sestavime pro to nezavislou mezirezortni komisi. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.11.2010 17:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Šťoura by se pana ministra asi zeptal, na základě čeho by měl podle něj ISP rozhodovat o tom, zda se to "upozornění" zakládá na pravdě nebo jestli se jen někdo chce zbavit nepříjemné informace.
    1.11.2010 19:27 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jednoduchá odpověď: „podle politické situace“
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.11.2010 20:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Ono nemusí jít hned o politiku, může jít třeba o zkušenosti zákazníků s Proluxem nebo "áčky". ISP ví houby, kdo má vlastně pravdu, ale měl by o tom rozhodovat? A pokud by měl automaticky cenzurovat jen na základě "upozornění", můžu já jako jednotlivec "upozornit" třeba na to, že reklama, že "U `Český' proplácejí do pěti dnů", je krajně zavádějící, ne-li vysloveně lživá, takže by ji měli zcenzurovat?
    1.11.2010 20:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Navíc se nabízí otázka, jestli systém, kde může kdokoli "upozorněním" dosáhnout zcenzurování nepohodlné informace, není tak trochu v rozporu s ústavním právem na svobodu slova.
    1.11.2010 20:55 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jen jestli ještě reálná „svoboda slova“ ještě existuje… :(
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.11.2010 20:52 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Jsem to myslel „s úsměvem“ když politik, tak dle politické situace, bo jinam pravděpodobně nedohlídne. :)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.11.2010 17:37 kuku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britský ministr kultury chce cenzuru na požádání
    Tady je to zase samej komunista.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.