abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 547 hlasů
     Komentářů: 24, poslední dnes 17:10
    Rozcestník

    Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů

    Třetina uživatelů Internetu v ČR/SR má cenzurovanou přípojku. Tato skutečnost vyplynula z analýzy deseti milionů HTTP požadavků zaslaných za uplynulý rok databázi českých a slovenských poskytovatelů cenzurujících Internet.

    19.8.2010 00:32 | Jendа | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.8.2010 00:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Btw a cenzuruje T-mobile ADSL nebo ne? Já mám ještě reverzní zaznam bluetone.cz, ale po krátký časový interval mě ten banner ukázal (v době těch diskuzí ohledně koupě ADSL T-mobilem), že se cenzuruje. Teďka (a předtím) ukazuje, že necenzuruje :-/ (teda spíš :-) ).

    Btw dneska mě došel dopis, že RIPE sebrala Tmobilu původní bloky Bluetone, takže se bude remapovat (i DNS a SMTP). Doufám, že mě nezaNATují :-D.
    Jendа avatar 19.8.2010 01:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Příloha:
    Btw a cenzuruje T-mobile ADSL nebo ne?
    Řešilo se to, jak komunikací s TMO, tak v redakční konferenci KP a mám z toho rozporuplné pocity:
    Ahoj,

    koukal sem na blok.hrach.eu a mas u cenzurovanych aj bluetone.cz, ale t-mobile jeste necenzuruje zakaznikum radiokomunikaci.

    ----

    Vazeny pane ***,

    dovolim si s Vami nesouhlasit, ze by nase spolecnost cenzurovala internet.

    Dle meho osobniho nazoru je mozne souhlasit s tim, ze britska spolecnost IFW neni dokonala, viz. pripad obalu desky Virgin Killer skupiny Scorpions na Wikipedii, ale s jejim principem boje proti nelegalnimu obsahu (především ruzne zalezitosti tykajíci se zneuzivani deti) na internetu je mozne se ztotoznit.

    Vice informaci o spolecenske odpovednosti nasi spolecnosti naleznete na http://www.t-mobile.cz/web/cz/residential/ospolecnosti/odpovednost-firmy/ochrana-deti

    Co se tyka exCRa sluzeb, v nejblizsi dobe se nic menit nebude, v budoucnosti to ale nelze vyloucit.

    S pozdravem a pranim prijemneho dne

    *** Zakaznicke centrum pro integrovane sluzby ----

    a po par narazkach a dotazech:

    ----

    Vazeny pane ***,

    vzhledem k tomu, ze není vubec jiste zda bude zminovany filtr pouzit i pro zakazníky exCRa sluzeb, nemohu bohuzel v soucasne době na Vas dotaz uspokojive odpovedet.

    Dekuji za pochopeni.

    S pozdravem a praním prijemneho dne *** Zákaznické centrum pro integrované služby ----

    Diky, ***
    …takže jsem BlueTone z databáze zase vyřadil…

    Můžeš zkusit funkyimg.com, prý je/byl cenzurovaný IWF, screenshot z necenzurovaného připojení je v příloze. Nebo obligátní offlolita.org.
    Jendа avatar 19.8.2010 01:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ještě můžeš vyzkoušet thaimisc.com, z necenzurovaného normálně funguje, kdysi (před ~dvěma měsíci) byl taky na blacklistu IWF.
    gtz avatar 19.8.2010 01:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    já jsem to zkoušel a hází mi to : (HTTP 403) Access denied
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 19.8.2010 02:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Na co se ti to překládá? Jestli na 194.228.41.66, tak je to jednoznačně cenzurované.

    PS: sice ti to zobrazuje HTTP 403, ale přitom ti to vrátí HTTP 200. Hold ou tú technológyje.
    gtz avatar 19.8.2010 11:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Přeloží to na 194.228.41.66
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2010 11:40 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Přitom správná IP thaimisc.com je 61.19.251.229

    Ovšem jako cenzura operátora se mi to nezdá. Stačí mít vlastní DNS a jede to bez potíží. Spíš to vidím jako chybu v DNS operátora.
    19.8.2010 12:10 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Cenzorfonika podle dostupnych (a mne znamych) informaci filtruje obsah prave timto zpusobem. V odpovedi na DNS dotaz na domenu ze seznamu vraci IP adresu jejich serveru, kde bezi http server, ktery na dotaz vraci stranku, ktera ma imho imitovat to, co zobrazi prohlizec, kdyz mu http server vrati chybu 403 - access denied.
    Jendа avatar 19.8.2010 13:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ano, správně. A je to pěkná prasárna, protože se člověk takto nedozví, že mu to zcenzuroval operátor, ale myslí si, že nefunguje vzdálený server. Ostatní cenzurující operátoři alespoň zobrazí stránku se svým logem + vysvětlení.
    19.8.2010 01:50 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Funkyimg se shoduje s obrázkem (leda, že by se modifikoval za chodu :-D). Offlolita má sice záznam whois, ale ip se mě z DNS nevrátí. A thaimisc.com asi taky jede (vesměs černobílý text).

    Takže zatím to vypadá OK, ale IP mám ještě starou...
    gtz avatar 19.8.2010 01:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    obě hází (HTTP 403) Access denied ... a funkyimg.com ani neodpoví na ping
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2010 11:42 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    PING funkyimg.com (95.211.83.229) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from funkyimg.com (95.211.83.229): icmp_seq=1 ttl=55 time=58.6 ms
    64 bytes from funkyimg.com (95.211.83.229): icmp_seq=2 ttl=55 time=22.1 ms
    ...
    Jendа avatar 19.8.2010 02:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    OK, díky za info, takže exČRa je na tom ještě dobře a bude jí ponechán status „necenzurující ISP“.
    gtz avatar 19.8.2010 01:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    funkyimg.com hází taky (HTTP 403) Access denied , O2-ADSL
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2010 03:03 kaja47 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Mě hlavně fascinuje, že stačí použít libovolnou proxy a celá tahle "ochrana" je rázem nefunkční.
    Jendа avatar 19.8.2010 04:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    U O2 stačí alternativní/vlastní DNS server. A u jiných… uživatelé Opery jedním kliknutím zapnout Opera Turbo a jsou venku.
    19.8.2010 18:38 Eman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Tak je to ted. Ale jakmile zacne byt poukazovano na to, jak snadno se to da obejit, nepochybuji o tom, ze provideri prijdou s mene prustrelnou metodou.
    Jendа avatar 19.8.2010 18:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jediná neprůstřelná metoda je státní spyware ve všech počítačích. Všechny jiné metody lze více či méně snadno obejít.
    19.8.2010 19:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže stát tě nedonutí nainstalovat spyware na všechny počítače - to by musel u každého občana dělat domovní prohlídky. A třeba taková Beagleboard se dá docela dobře schovat.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jan Zahornadsky avatar 19.8.2010 19:26 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Donutit lidi si nainstalovat státní spyware je naopak velmi jednoduché. Dokonce pokud se to dobře zaonačí, tak si ho nainstalují sami. Microsoft donutil většinu lidí si nainstalovat Windows, třeba ;-)

    Tím neimplikuji, že Windows je spyware, ale že Microsoft má schopné lidi, kterých praktiky lze užít i třeba v přesvědčení mas, aby si nainstalovali univerzální program pro komunikaci se státními úřady (který bude zdarma jako bonus fungovat jako rodičovská ochrana, no neber to).
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Jendа avatar 19.8.2010 20:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže stát tě nedonutí nainstalovat spyware na všechny počítače - to by musel u každého občana dělat domovní prohlídky.
    Ty jsi asi nedával v dějepisu pozor, když se probírala Heydrichiáda, co? ;-) Stačí, aby za připojení počítače bez spyware bylo pět let vězení, a riskne to asi málokdo. Rád linkuju cedulku z té doby…
    19.8.2010 20:19 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ale dával. Jenže... a) věřím, že tak daleko to nedojde b) i když to tak daleko dojde, budou existovat způsoby, jak to obejít. A stejně, jako se poslouchalo za války, za komunistů tak se bude přistupovat na internet/jinou necenzurovanou síť :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 19.8.2010 21:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    a) věřím, že tak daleko to nedojde
    Pán je optimista?
    b) i když to tak daleko dojde, budou existovat způsoby, jak to obejít. A stejně, jako se poslouchalo za války, za komunistů tak se bude přistupovat na internet/jinou necenzurovanou síť :)
    Jenže za války sem tam někoho vytáhli a pověsili/zastřelili. Za komunistů se sice obvykle nelikvidovalo takhle přímo, ale nepohodlným osobám se škodilo v zaměstnání, na VŠ…
    19.8.2010 22:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Pán je optimista?
    No, občas jo - protože jinak bych si mohl rovnou hodit mašli.
    Jenže za války sem tam někoho vytáhli a pověsili/zastřelili. Za komunistů se sice obvykle nelikvidovalo takhle přímo, ale nepohodlným osobám se škodilo v zaměstnání, na VŠ…
    To nikde nepopírám - ale co s tím? Jak tomu zabránit?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    gtz avatar 19.8.2010 22:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže oba tyto režimy nebyly demokratické a v obou režimech měl člověk pramalou šanci něco změnit. Pokud za 2VV někoho vytáhli a zastřeli pak se zcela jistě jednalo u udání. A za komančů to bylo to stejné, vždy se našel nějaký dobrák ať domovní důvěrník nebo někdo kdo záviděl někomu něco a bylo vymalované.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 19.8.2010 22:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže oba tyto režimy nebyly demokratické a v obou režimech měl člověk pramalou šanci něco změnit.
    To nepopírám. Otázkou je, jestli něco podobného nebudeme říkat za dvacet let…
    Pokud za 2VV někoho vytáhli a zastřeli pak se zcela jistě jednalo u udání.
    A? Když se dneska mají v Británii udávat takhle nebo takhle?
    gtz avatar 19.8.2010 22:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    A nebyl by náhodou tento krok nebo zákon proti-ústavní? Copak to není omezení našich práv a svobod kterou nám zaručuje právě ústava.

    Copak je nebo bude zcela legální špiclování a odposlouchávání komunikace? Myslím, že ne. Myslím, že tyto aktivity mohou dělat jen orgány činné v trestním řízení, tajné služby a Policie CZ.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2010 22:22 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Copak to není omezení našich práv a svobod kterou nám zaručuje právě ústava.
    Není. Ona ta Ústava (a LZPS) dohromady nic nezaručuje...
    Čl 17:
    1. Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
    2. Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
    3. Cenzura je nepřípustná.
    4. Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 19.8.2010 22:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ústava lze ve jménu boje proti terorismu/dětské pornografii/kočičí angíně změnit, jak mi už bylo vysvětleno jinde.
    gtz avatar 19.8.2010 22:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Doufám, že se tak nestane.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xkucf03 avatar 19.8.2010 23:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Doufat v nejlepší, připravit se na nejhorší.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Heron avatar 19.8.2010 22:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže stát tě nedonutí nainstalovat spyware na všechny počítače

    To vůbec nemusejí být všechny. Stačí většina. Ta většina lidí pak ráda nabonzuje další. Že pár procent nakonec zůstane bez blokování vůbec nevadí -- mainstream názory budou neslučitelné s názory těch neblokovaných a sama (ta většina) se proti nim bude více méně sama bránit. Viděli jsme to za komunistů u nás, vidíme to v Číně dnes. Vidíme to dnes u nás. Zeptejte se, kdo je pro blokování dětského porna. :-(

    19.8.2010 22:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jo, no. To je pravda. Ale co s tím?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.8.2010 21:49 Eman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jen dokud obchazeni cenzury nebude trestnym cinem a provideri nebudou povinni monitorovat, jestli nekdo cenzuru neobchazi. Kdyz muze byt v Anglii zapomenuti sifrovaciho hesla trestnym cinem (nebo u nas obchazeni pitome ochrany proti kopirovani), neni to az tak nepravdepodobne.
    Jendа avatar 19.8.2010 22:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Příloha:
    Ne vždy lze zjistit, že cenzuru obcházím. Samozřejmě za předpokladu, že mám plnou kontrolu nad svým počítačem. Například - obchází přiložený soubor cenzuru stránek s tématikou výroby velice pěkných výbušnin?

    A když ti prozradím klíčová slova „steghide“ a „nbusr123“?

    (komu se s tím nechce patlat, v přiložené fotografii s krtečkem je skryt odkaz na tuto stránku)
    19.8.2010 22:27 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ne vždy lze zjistit, že cenzuru obcházím.
    Myslím, že v tomhle případě by to šlo
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 19.8.2010 22:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    No dobře, tak předpokládejme steganografii, která je opravdu stegano…
    xkucf03 avatar 19.8.2010 10:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Funguje někomu offlolita? Mně to nepřeloží ani DNS – a to jsem to zkoušel ze dvou různých připojení (Volný, Master) a i DNS server Googlu. Nikde nic.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 19.8.2010 10:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 19.8.2010 10:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše avatar
    Příloha:
    BTW: někdo tu má dobré SEO :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 19.8.2010 13:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: avatar
    Ten Kolibáčův avatar!
    Jendа avatar 19.8.2010 13:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Mně taky NXDOMAIN, napsal jsem to tam a ověřoval až pak. To se musí admin zdejší sítě divit, co mu to chodí za DNS požadavky :-).
    Heron avatar 19.8.2010 15:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    funkyimg.com mi na TMobile ADSL jede a stránka vypadá stejně jako v tvé příloze.
    Jendа avatar 19.8.2010 18:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    JJ, jak už jsem psal výše, ADSL ještě necenzurují - jenom mobilní připojení. Asi nemají kapacity, protože hnát to všechno přes proxy musí být docela náročné na HW. O2 to má jednodušší, ta rovnou cenzuruje celé domény na úrovni DNS. TMO prohlásil, že to dělat nehodlá (protože je pro ně nepřípustné, aby kvůli jedné stránce zrušili celou doménu).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2010 14:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    OT: Jaká je kvalita připojení? Zatím jsem na T-Mobile ADSL viděl jen samé nadávky, oproti Bluetone je to prý pomalejší a poruchovější.
    20.8.2010 14:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Já mám ještě smlouvu od Bluetone, takže změna by měla být minimální (podle smlouvy bych měl mít i původní lepší agregaci, ale kdo ví :-D). Chybovost oproti ČRa je zhruba stejná.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2010 15:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    No právě že ti, co byli nedobrovolně převedeni k T-Mobile, ze zoufalství utíkají k O2.
    gtz avatar 20.8.2010 15:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    utíkají k 02 .. když není kam jinam jít, ale zase O2 má celkem slušnou stabilitu, já mám 8MB ADSL s agregací 1:50 a rychlost se drží celkem stabilně po celý den kolem 6750 Kbps. Vím, že T-MOBILE ADSL celkem hodně padalo a byly tam i nějaké hodně dlouhé latence na spojení.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.8.2010 15:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jo to zase jo, latence jsou dost velký, ale ty byly už od začátku :-D. Ono když se to vezme absolutně, tak u Bluetone a ČRa to by řádově horší než teď (ale to bylo blbou instalací, po opravě to zaclo běhat jako po drátku :-D, no vlastně doslova po drátku, předtím to bylo spíš přes kondenzátor :-D). Nicméně z té doby mám ještě sadu skriptu, takže třeba restart modemu nadálku mě zabere spuštění jedinýho skriptu, stejně jako restart pppoe clienta.
    gtz avatar 20.8.2010 18:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    měl jsem od nich ADSL hned od začátku kdy se v naší lokalitě objevilo, používal jsem Draytec Vigor 2500VE a nepamatuji si, že bych musel restartovat modem (ano restartoval jsem, ale když jsem dával nový FW nebo když jsem sám na rozhraní něco zprasil), po přechodu na ADSL2 to stejné, prozatím drží. To co je u nich pekelně zhnilé, to jsou DNS servery, ale to jsou obecné problémy způsobené sjednocením DNS do jednoho uzlu (boha jeho proč, DNS servery pro Moravu fungovaly rychleji než ty Pražské).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.8.2010 21:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jo DNS bývaly pomalejší, ale pak jsem si udělal cache a bez problému.
    Heron avatar 21.8.2010 07:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů

    Měli jsme Radiokomunikace, teď je koupil T-Mobile. Kvalita ADSL šla jednoznačně dolů. Rychlost neřeším, zajímá mě hlavně odezva, dostupnost.

    • Pokud předtím technik Radiokomunikací zaloval od nahlášení poruchy do několika desítek minut až hodin, tak dneska to jsou dny.
    • Jejich DNS je zcela nepoužitelné. Je pomalé, pokud si záznamy vyloženě nevymýšlí tak si je pamatuje déle než je nastavené TTL. A naopak, než se rozhodne akceptovat nový záznam v NS, tak to trvá mnoho minut.
    • Před koupí nešla poznat denní doba, dnes se latence mění s denní hodinou.
    • 18.8. přišel email, že budou 3.8. měnit IP. Správné datum je polovina září.

    Prostě jednoznačné zhoršení.

    21.8.2010 14:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Pokud předtím technik Radiokomunikací zaloval od nahlášení poruchy do několika desítek minut až hodin, tak dneska to jsou dny.
    Jo tak to neznám kromě pravidelných výpadků ústředny, kdy se modem nedokáže synchronizovat (u Tmobile ještě žádný) to po zavolání bylo hotovo (restartováno) do několika minut.
    Jejich DNS je zcela nepoužitelné. Je pomalé, pokud si záznamy vyloženě nevymýšlí tak si je pamatuje déle než je nastavené TTL. A naopak, než se rozhodne akceptovat nový záznam v NS, tak to trvá mnoho minut.
    Je to možný, ale to jsem vyřešil cache, k čemuž bych se u jinýho operátora (cenzorfonika) dostal tak jako tak.
    Před koupí nešla poznat denní doba, dnes se latence mění s denní hodinou.
    Latenci moc nesleduju, data běhaj na ~800kBps a že doběhnou o pár milisekund později to je fakt jedno (hlavně imho největší prvek generující zpoždění je můj počítač sám :-D). Takže pokud to nemá latenci holubí pošty, tak mě to nevadí. Ale chápu, že pokud někdo používá realtime věci, tak to vadí :-/.
    18.8. přišel email, že budou 3.8. měnit IP. Správné datum je polovina září.
    +1 taky jsem o tom dumal, kdybych měl vlastní doménu, tak bych jim asi poslal maila WTF. Takhle je to problém jednoho resetu připojení. Jinak je vtipný jak jim RIPE bere bloky, ale že by nabídli IPv6 to ne :-D.

    Ještě přidám nepořádek v přesouvání platby z účtu do jejich banky.
    Heron avatar 21.8.2010 22:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ale chápu, že pokud někdo používá realtime věci, tak to vadí

    Používáme to zcela výhradně na ssh spojení, řízení různých systémů, práce na vzdálené ploše apod. Rychlost je pro nás podružný parametr, nic nestahujeme :-).

    19.8.2010 00:59 JJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    a my sa smejeme z Ciny...
    Jan Zahornadsky avatar 19.8.2010 10:50 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    A už jsi dnes zkoušel hledat 法轮大法 (Falun Dafa) nebo 六四事件 (June fourth incident), nebo stále žijete v harmonické společnosti říčních krabů? :-)
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    19.8.2010 11:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ja ti tu jeho vetu prelozim:

    A my se smejeme Cine.

    :-)
    Jan Zahornadsky avatar 19.8.2010 11:39 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    :-D Tak to je ten druhý význam, který jsem si v tom nevšiml.

    Ani bych se nedivil, kdyby byla pravda, že v Číně ačkoliv cenzurují snad i velikost bot premiéra, na dětské porno zvysoka kašlou.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    19.8.2010 17:41 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Možná proto, že Čína nemá důvod hledat podobné zástěrky? ;-) Tak bych to tedy aspoň viděl já.
    Kryptoměny a bločenka.
    xkucf03 avatar 19.8.2010 11:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jenže Čína má na rozdíl od nás aspoň ten ekonomický růst.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jan Zahornadsky avatar 19.8.2010 11:43 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Není nic těžkého zařídit milion nadprůměrně rychle bohatnoucích lidí v ČR, pokud zotročíš zbylých 9.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    houska avatar 19.8.2010 11:52 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    spis obracene ne?
    Jan Zahornadsky avatar 19.8.2010 12:14 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Moc do toho nevidím, ale myslím, že jejich ekonomický růst je způsoben tím, že se jednoduše firmám vyplatí dělat výrobky v Číně. Směšný plat, odbory do ničeho nekecaj (jsou nelegální), nízké daně, zdravotní pojištění neexistuje, důchody se nevedou -- to sice způsobí, že se v Číně hodně produkuje (z čeho se počítá HDP), ale jen málo Číňanů si něco koupí: 35% domácí spotřeby je nejmenší část HDP jaká byla kdy v jaké zemi historicky zaznamenána -- a je to číslo z dnešní Číny.

    Jiná kategorie jsou Potěmkinovy "vesnice" jako Šanghaj, Peking apod. Centra jsou vybudována a patří té desetině nejbohotaších (většinou členů komunistické strany), zbylí dřou někde mimo záběr objektivu za 900元/měsíc a výrábí iPhony (které jsou sice započítány do HDP, ale většina v Číně dlouho nezůstane).
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    19.8.2010 04:34 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    By mě zajímalo, o co tak důležitého ty cenzurovaní chudáčci přicházejí. Paroubek odhaluje pravdu (anebo sexy mozek), nebo tak něco závažného?
    19.8.2010 07:19 Ajoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    O slobodu v rozhodovaní robiť niečo, čo nikoho nepoškodzuje.
    19.8.2010 07:24 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    O svobodu.
    mikirc avatar 19.8.2010 07:47 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    ja bych rekl, ze je to omerovani lidskych prav a svobod. Mi bandu dobrych pravniku a penize, tak je dat k soudu
    Byl jednou jeden...
    19.8.2010 10:51 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Především to znamená, že se buduje technologie a vyčleňují mocenské skupiny lidí, které budou schopné postupně ovlivňovat dostupnost a tím i skladbu informací, které budou pro většinu lidí dostupné.

    Vzhledem k tomu, že psychologie jednotlivců je sice nesmírně složitá a rozdílná, ale psychologie velkých statistických vzorků (davu) je celkem dobře (opět statisticky) zvládnutelná i přes relativně malé ovlivnění podávaných informací, může moc nad směrováním těchto informací znamenat v podstatě znamenat konec svobody a demokracie a třeba nástup feudalizmu ve stylu Herbertovi Duny. V současné době již propad střední třídy do závislosti podle některých analytiků díky propadu hospodářství začal. S tím bude přibývat lidí, které nebudou mít čas a motivaci tyto nebezpečné tendence skupin majících zájem o ovládání informačních toků a médií.

    Takže si myslím, že včasná obrana proti těmto tendencím alespoň těch, co si celé důsledky dokáží představit, je celkově pro většinu společnosti velmi důležitá.
    danaketh avatar 19.8.2010 11:15 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    O nic, ačkoliv všichni mají pocit že o svobodu. Argument, že si mohou svobodně zvolit jiného poskytovatele nebo se k informacím dostat jinou cestou, neberou :)
    19.8.2010 12:14 Eman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Pro některé z nich už teď může být problém najít v místě bydliště providera, který necenzuruje. A jelikož veřejnost neklade žádný velký odpor, lze očekávat, že za nějaký čas už nebude poskytovatel, který by necenzuroval.
    19.8.2010 12:56 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    A stejne tak nemusi chodit do te hospody, kde davaji shnile maso. Na co potrebujeme hygienika, ze?
    Jendа avatar 19.8.2010 13:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Já tento argument beru a snažím se na tu cenzuru upozorňovat proto, aby si lidé právě volili jiné operátory.

    I když někdy to může být složité, například tu už není žádný necenzurující mobilní. Takže bohužel občas využívám hlasových služeb T-Cenzoru, protože není zdrhnout kam jinam.
    Jendа avatar 19.8.2010 13:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Přicházejí o weby, o kterých nějaká zahraniční organizace rozhodne, že jsou nevhodné. Zdaleka to není jen DP, výše je uvedený ruský veřejný image hosting a jakýsi sociální portál v jazyce, který neovládám.
    19.8.2010 16:01 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    No právě že mám pocit, že je to vedle pedofilie ještě normální porno, které náhodou nebo ne tak docela bylo hozeno do stejného pytle. (Oh to rozhořčení jež se mnou cloumá, lol).
    Jendа avatar 19.8.2010 18:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Funkyimg je porno? Já bych řekl, že je to prostě image hosting jako Imageshack, na který někdo někdy nahrál nějaký nevhodný obrázek a od té doby je to blokované.

    Thaimisc mi také jako porno nepřijde.
    Heron avatar 19.8.2010 15:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Přicházejí o blokované weby. To, že teď je jejich web ještě omylem neblokovaný a oni na ty blokované nechodí, se může během velmi krátké doby několika let změnit.

    Proto je důležité zabránit jakémukoliv zavedení cenzury. Jak už se to jednou zavede, tak se bude plátek po plátku salámovou metodou postupně blokovat další stránky.
    19.8.2010 18:36 baka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Dovolil bych si citovat:
    Nejdříve si přišli pro komunisty a já mlčel, protože jsem nebyl komunista. Potom si přišli pro židy a já mlčel, protože jsem nebyl žid. Potom si přišli pro odboráře a já mlčel, protože jsem nebyl odborář. Potom si přišli pro katolíky a já mlčel, protože jsem byl protestant. Potom si přišli pro mě a nezbyl nikdo, kdo by se mě zastal.
    To, že jde o svobodu, která je vám osobně ukradené, ještě neznamená, že pro někoho důležitá není. Tímhle pohrdáním ostatních ze sebe akorát děláte hlupáka.
    19.8.2010 19:49 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    No však taky. Probuďte mě až si tedy pro ty komunisty začnou chodit.
    Heron avatar 19.8.2010 22:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Probuďte mě

    Mandarinko, vzbuď se!

    Jestli ti to ještě nedošlo, tak už si chodí. U žádného mobilního operátora nemáš přístup k celému obsahu webu. Nikoliv kvůli technickým problémům, ale čistě kvůli rozhodnutí nějakého člověka, či přesněji soukromé společnosti. Už to nastalo, už si pro první z té řady chodí...

    Václav 20.8.2010 12:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ne že by to bylo bůhvíco, ale stejně mi připadá trochu nefér mluvit o všech operátorech a zapomínat na ufona.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    19.8.2010 07:42 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    ale že se jeden nadře, než tu databázi najde (pod "Stáhnout si databázi").. :-D

    Nebo jsem něco přehlíd?

    Jendа avatar 19.8.2010 13:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Co? Zatím vím jenom o 10 cenzurujících ISP, tak je malá. Nebo ty bys chtěl log všech deseti mega požadavků? To s dovolením nedělám, nejsem Velký Bratr ;-).
    Jendа avatar 19.8.2010 13:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jo aha, už to chápu. Udělám prolinkovaný seznam.
    19.8.2010 18:48 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Zdá se, že jsme se pochopili. Databáze je zmíněna v hlavičce (názvu stránky), ale první odkaz je až téměř na konci a ještě pod titulkem "Stáhnout si databázi" a neb jsem nic stahovat nechtěl, našel jsem to až na druhý pokus.
    Jendа avatar 19.8.2010 19:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ale ano, pochopili :-).
    20.8.2010 09:44 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    a bleskově změnili. Pěkné. Díky
    19.8.2010 15:17 Rivon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Funguje vám indexlolita.net, kisslola.com a offlolita.org? Pokud ano, mohli byste hodit IP? Ať vím, jestli mi to cenzuruje taky.
    19.8.2010 15:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    indexlolita.net NXDOMAIN

    kisslola.com NXDOMAIN

    offlolita.org NXDOMAIN
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.8.2010 15:31 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Schválně za jak dlouho se ABCLinuxu objeví na blacklistu IWF, protože se tu v diskuzích pravidelně objevují takovéto odkazy. A co hůř, dokonce si tu lidi dovolují veřejně vystupovat proti cenzuře nebo dokonce navrhovat hacky, jak cenzuru obejít, to je skutečně vrchol! Zjevně to tu musí být hnízdem pedofilů a teroristů! ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Heron avatar 19.8.2010 15:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    indexlolita.net NE kisslola.com NE offlolita.org NE

    Ze dvou lokalit, vlastni dns resolver, a google resolver. Např. indexlolita.net to nemá ani NS. Pokud někdy fungovaly, tak už je nejspíš někdo smazal.
    Jendа avatar 19.8.2010 19:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Už taky ne, asi jim domény smazali. Domény (zatím 2), o kterých se ví, že je IWF cenzuruje, jsem hodil sem.
    20.8.2010 14:49 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Dalsi z duvodu, proc pouzivat DNSSEC. To se aspon clovek dozvi, ze ho operator presmeroval na svuj web :-)
    Patička
    xkucf03 avatar 20.8.2010 15:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    jj a chce to ještě podporu v prohlížečích – aby se uživateli hláška ve stylu: Pozor DNS záznam je podvržený, někdo na vás pravděpodobně provádí phishingový útok. A lidi by si konečně mohli začít uvědomovat, jak se k nim jejich poskytovatel chová – že to není neutrální dodavatel služby (připojení), ale že si hraje i na ideologický dozor.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.8.2010 15:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    +1 . Jen by se to muselo udělat tak, aby to lidi nezačli ignorovat podobně jako okna o certifikátech.
    21.8.2010 13:22 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    jj a chce to ještě podporu v prohlížečích
    Myslis treba DNSSEC Validator? :-) Pokud mu nastavis nejaky validujici resolver (napr. nektery z ODVR) a prohlizec dostane odlisnou IP, tak se o tom ozivatel zarucene dozvi ;-). Akorat domenove jmeno musi byt samozrejme podepsane.

    Patička
    21.8.2010 14:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Ovšem musel by tam být integrovaný defaultně.
    Jendа avatar 20.8.2010 19:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Pokud podvrhává DNS (jako O2). Někteří ale přesměrovávají až TCP/HTTP pakety podle IP.
    21.8.2010 13:29 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    Jj, myslel jsem na urovni DNS, coz je ostatne muj pripad (O2). S presmerovanim IP uz je to horsi, to aby si clovek delal jeste vlastni tunel :-(
    Patička
    xkucf03 avatar 21.8.2010 14:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura Internetu v ČR/SR v třetině případů
    S přesměrováním na úrovni IP by mohla pomoci „Opportunistic Encryption“.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.