Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 13:59

Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Podle osoby vydávajíci se za zaměstnance amerického prodejce BestBuy připravil Microsoft školení zaměstnanců porovnávající Windows 7 a Linux. Z publikovaných informací vyplývá, že účastnici školení si po jeho absolvování budou moci koupit nejnovější Windows za pouhých 10 dolarů. Zdroj: overclock.net, kopie slajdů.

6.9.2009 18:18 | vlanav | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Luboš Doležel (Doli) avatar 6.9.2009 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V ČR a jiných zemích zase platí serverhostingovým firmám za nabízení Windows Server, takže server s tímhle OS pak může být v nabídce levnější než srovnatelný kus s Linuxem. Cílem je ovlivnění statistik na Netcraftu (přímo to ve smlouvě píšou), zaplaceno se dostává jen za servery, co se objeví právě tam.

Tohle je jinak informace krytá NDA :-)
vlastikroot avatar 6.9.2009 19:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Prevail, the time has come
Crush the enemy, one by one
Prevail, like a venomous snake
Ready to strike and dominate
Prevail, we conquer as one
Pound the enemy, 'till it's done
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
6.9.2009 20:06 huhu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Nebyla by fotokopie? Stačí neidentifikovatelný výřez smlouvy. :-D

Luboš Doležel (Doli) avatar 6.9.2009 21:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Kuk
6.9.2009 22:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Tohle jsem na netu nikde jinde nenašel. Jestlipak o tom vědí na groklaw?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Amarok avatar 6.9.2009 20:50 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Vite co je taky "zajimave" pocteni: http://redaktori.blog.zive.cz/2009/08/28/windows-7-sins-free-software-foundation-se-uz-docista-zblaznila/ Psal to nejaky hlupacek (a nebo zamestnanec M$, nebo dokonce clovek, ktery prosel tim "skolenim" a dostal Windows Server za 10 USD).
GNUniverse - May the source be with you...
Luk avatar 6.9.2009 21:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Faktem bohužel je, že ten web Windows 7 Sins je docela medvědí službou. Ukazuje FSF jako fanatiky, ne jako seriózní uskupení, které se na věci dívá bez emocí, střízlivým pohledem.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
6.9.2009 21:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
..., myslí Luk.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Luboš Doležel (Doli) avatar 6.9.2009 21:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
A já s ním souhlasím. Ten web je dělaný na míru lidem, co věci tam napsané už dobře ví. FSF opravdu nutně potřebuje někoho na marketing.
Václav 6.9.2009 22:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Někoho na marketing, nebo alespoň trochu sebekritiky :/
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
6.9.2009 22:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
A ti co to neví se to tak dozví. FSF si asi nemůže dovolit služby marketingové agentury a nezbývá jí než spolehnout na schopnosti svých členů a sympatizantů. I já myslím, že ta stránka jde zlepšit. O něco.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.9.2009 10:20 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

A ked sa to dozvedia, tak si pvoedia: 'uff, tak toto som nevedel' a asi ich to zaujme, tak zacnu patrat: je naozaj ten windows taky nebezpecny a ten linux taky super? Po chvili hladania vsak pridu na to, ze nie je vsetko take ciernobiele a FSF je zrejme fanaticka organizacia, ktoru do buducna nebudu brat vazne. Tak toto sme chceli?

Grunt avatar 7.9.2009 10:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Tak toto sme chceli?
Kdo my? už zase je řeč o undergroundové skupině My do které se zaboha nemůžu přihlásit?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Marek Bernát avatar 7.9.2009 14:44 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ale veď si prihlásený :-P
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
8.9.2009 19:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
FSF je zrejme fanaticka organizacia,
Nevím na základě čeho by si někdo mohl myslet tohle. Vím, že si to někteří myslí a dávají to například tu najevo. Nikdo mi ale rozumně nevysvětlil proč.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Heron avatar 6.9.2009 22:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Nejen Luk. Ten web je trapný.
6.9.2009 22:07 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Tak tak. I před touto kampaní jsem (při hledání txt verze GNU GPLv3) našel velkou reklamu na gNewSense, která se prostě nedala přehlédnout. Jaký to úžasný a kompletně otevřený systém.

6.9.2009 22:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
a kompletně otevřený systém.
To těžko. To tam nemohlo stát. :-). Fakt ne.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
6.9.2009 22:18 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Pravda, stálo tam "fully free", ale pochopil jsem to tak, jak někde RMS vysvětloval, že to není jako "free beer".

Jinak RMS a celé tohle hnutí je stejně celkem radikální. I přesto, že se u jejich reklam pousmívám, jak jsou vtipní, potichu jim tajně fandím. Všichni se tu tváříme tak .. kontroverzně, neútočíme prakticky na MS / Windows, oni se prostě asi snaží jít více aktivní cestou. A já jim tajně fandím, protože MS si to fakt zaslouží. Nevím, zda za Gatese, ale za Ballmera určitě.

Zase je pravda, že MS není jedinou firmou s takovými praktikami, jen je největší a má prakticky monopol. Ještě aby protlačili do zákona jediný povolený OS.

Amarok avatar 7.9.2009 18:49 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
M$ taky ale neni jedina firma, proti ktere FSF aktivne vystupuje. Ja jsem kazdopadne na jejich strane. Pres vsechny jejich praktiky (ktere se kekomu treba nemusi moc zamlouvat) je to uplne nic proti tomu, co uz cela desetileti dela M$ a podobne firmy.
GNUniverse - May the source be with you...
6.9.2009 22:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Chtělo by to anketu a pod ní slušnou debatu proč je trapný a co konkrétně by na něm nemělo být napsáno. IMHO je všechno tam psané celkem slušně formulovanou pravdou.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.9.2009 07:53 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jsou to všechnno trapné kecy, měl by být zrušen komplet, je to přesně ten typ aktivit, který dělá z lidí co používaj nějaký ten Linuxový systém v očích laické veřejnosti náboženskou sektu, jenomže ty jseš stejně zabedněnej fanatik jako tvůrci toho webu, o čemž mne přesvědčila naše nedávná diskuse na toto téma, takže pochybuju, že by ti nějaká anketa a nebo další diskuse pomohla to pochopit.... Ale snad z toho fanatismu někdy vyrosteš...
8.9.2009 19:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Raději tvoje trapné osobní útoky nechám bez komentáře.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 22:38 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
ano to bude nejlepší, já už taky ty tvoje nesmysly co sem píšeš budu ignorovat, původně jsem myslel, že jsi otevřený nějaké diskusi - proto jsem se tak namáhal ti něco vysvětlit, ale bohužel nejsi, máš svůj omezený, fanatický, pohled a nic jiného vidět nechceš, tudiž je diskuse s tebou naprostá ztráta času.
8.9.2009 22:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
...bla, bla, bla... Promiň, argumentuješ pro nesmysl jeho zopakováním. Prý "omezený, fanatický, pohled". Styď se.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 22:48 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
ano stydím se, že mezi uživateli linuxu jsou takový omezenci a fanatici jako ty. Ale slibovals, že už na mne nebudeš reagovat, byl bych rád kdybys to dodržel...
8.9.2009 22:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
A ještě jednou.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 22:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Žádný slib jsem ti nedal, a ani bych o tom vteřinu neuvažoval.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 23:02 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Raději tvoje trapné osobní útoky nechám bez komentáře.

Kdybys nebyl tak omezený a fanatický, tak by sis možná zapamatoval co kde píšeš.
8.9.2009 23:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
A ještě. To snad není pravda.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
vlastikroot avatar 8.9.2009 23:04 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Bezvadne se bavim :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
8.9.2009 23:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
To tě lituju.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
vlastikroot avatar 8.9.2009 23:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Divim se ze vubec takove lidi resis, kdyz vidis co delaji ;-) BTW mel jsem napad udelat stranku s monopolistickymi prohresky microsoftu, nejak pekne graficky provedenou (free template) a objektivne popsanou. Co ty na to ?
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
9.9.2009 00:29 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Někdy bych se rád pustil do tvorby českého překladu případně parafráze windows7sins.org, jestli to mezitím neudělá někdo jiný (třeba by pak víc lidí pochopilo, co že se to tam vlastně píše). Momentálně svůj "počítačový" volný čas raději věnoval zkoumáním případně hlášením, pokud na mě nějaké zbudou, bugů v Ubuntu 9.10. na mém netbooku. Možná by stálo za to poslat nějaké náměty autorovi www.gnulinux.cz a přispět k české mutaci fsfe.org. Je strašně paradoxní, jak je v Česku GNU/Linux neskutečně populární ve srovnání s jinými zeměmi, přičemž skoro nikdo neví nic o důvodech proč vlastně vůbec někdo GNU vyvíjí. "Politická osvěta" o svobodném softwaru v češtině je mizerná a je to znát. Není divu, že pak maséři ze Živě tak snadno protlačujou svoje memy i mezi lidi co o sobě tvrdí, že jsou uživateli FS nebo OSS.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
default avatar 9.9.2009 11:38 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
"Politická osvěta" o svobodném softwaru v češtině je mizerná a je to znát.

Možná to je ten důvod, proč je Linux v Čechách tak oblíbený. :-)

9.9.2009 12:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Na tom něco je. Kdyby byla informovanost větší, tak by lidi ten kernel třeba tolik nevyznávali. Ale co, špatné informovanosti vděčí GNU/Linux za přežití, protože kdyby Microsoft a další věděli, co se vlastně chystá, zničili by ho hned v začátcích (Moglen, různé roky).
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 12:30 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
to už je těžká duševní porucha co ty máš člověče, měl bys vyhledat nějakého psychiatra... Politická osvěta???? Vzpamatuj se je to JENOM software!!!!
9.9.2009 12:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ty sis nevšiml těch uvozovek, co?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 12:36 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
všiml a co má být?
9.9.2009 12:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Hmm...
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
12.9.2009 18:10 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
a software není politika? odkdy? nemáš nějakou úzkou definici politiky? afaik politika zdaleka není jen správa věcí veřejných. (to jakou má software licenci má sociální a etickou dimenzi.)
8.9.2009 23:13 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Když ještě, tak ještě - jsi omezený a fanatický.
8.9.2009 23:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Prima.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Dalibor Smolík avatar 7.9.2009 07:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Také souhlasím s Lukem. Nejhorší je si vytvořit image fanatiků  nebo nějaké sekty.  Ve světě byznysu je nutné argumentovat věcně, poukázat na výhody a nevýhody a předložit zájemcům alernativu.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
frEon avatar 7.9.2009 09:16 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
a hlavne ukazat grafy a prognozy :-)
Talking about music is like dancing to architecture.
vlastikroot avatar 7.9.2009 16:02 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Vecny argument pro byznys beres treba moznost hrani WoW ? Nebo kompatibilitu s HW ? S aplikacema ? Moznost vybrat si mezi nepotrebnyma aktualizacema a jeste vic nepotrebnyma aktualizacema systemu, pricemz update vseho i aplikaci nezminit ? Tohle je presne to co free software nepotrebuje, lhat lidem do oci (sirit FUD). Staci _jakymkoli_ zpusobem zviditelnit svoje nazory, svoji ideologii (na ktere to vsecko stoji) a svoje vysledky. Kdyz na to prijde, tak i pravdivymi kampanemi proti microsoftu. Fanatici ? Sekta ? WTF ? To pak je kazda spravna politicka strana sektou plnou fanatiku (ted neresim ty co se drzi u koryt). Podle me, windows seven sins vubec neni o nejakem korporatnim prostredi, kde se rozhoduji mezi open source resenim a closed source resenim. Je to kampan pro normalni lidi (neco stylu OMGIGP a jinych kravskych reklam M$).
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
7.9.2009 19:43 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Podle me, windows seven sins vubec neni o nejakem korporatnim prostredi, kde se rozhoduji mezi open source resenim a closed source resenim. Je to kampan pro normalni lidi (neco stylu OMGIGP a jinych kravskych reklam M$).

Dovolím si citovat z windows7sins.org:

We've mailed a letter to 499 of the Fortune 500 companies (we didn't think Microsoft would listen), but that's just the start...

We'd love to send more letters to the Windows 7 decision makers that people have identified within their own organization or community, and with your help we can.

vlastikroot avatar 7.9.2009 19:53 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Treba si to radi prectou a zamysli se nad tim ;-) Presto v tom nevidim hlavni cast ucineho spektra.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Amarok avatar 7.9.2009 18:52 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Vyhody, nevyhody, alternativy - to vse FSF popisuje, staci si jen projit jejich stranky. Jen ta aktualni kampan dopadla dost strucne, to je vse.
GNUniverse - May the source be with you...
8.9.2009 19:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ten web je velmi věcný. Fanatiků? Sekty? Jak, proč, důvod, v čem? Nebo jenom papouškuješ?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.9.2009 05:36 M. Lox | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Já si to myslím taky.
make menuconfig, not war!
7.9.2009 10:26 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
+100
7.9.2009 15:55 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
jj je to hloupost
8.9.2009 19:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Není divu, že se tu vyjadřujou, až na mě, lidi, které ten web z nějakého důvodu irituje. Škoda, že smysluplně nenapíšou v čem a proč.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Heron avatar 6.9.2009 21:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
server s tímhle OS pak může být v nabídce levnější než srovnatelný kus s Linuxem.

A co je na tom divného? Mrkněte se na ceny Enterpsise distribucí a na ceny MS Server. Linux není zadarmo a dražší řešení není prohra. V enterprise oblasti si prosím nehrajme na Lidl a raději zachovejme vysoký standard před zdánlivě nižší cenou.

Luboš Doležel (Doli) avatar 6.9.2009 21:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Levnější než Debian zadarmo.
Heron avatar 6.9.2009 21:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Čili ve výsledku dostaneš zdarma licenci na Windows Server, levnější HW na který si doinstaluješ co chceš. To by tě mělo těšit, ne? Zákazníkovi buď nabídneš nižší cenu nebo si víc vyděláš. Co se vám na tom nelíbí. Když to chtějí dotovat, jejich věc.
6.9.2009 21:43 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Když to chtějí dotovat, jejich věc.
Samozrejme. Sice je to nelegalni, a kdyz to praskne tak se muzou tesit na mastnou pokutu

Ale anarchokapitalismus nas vzor, takze tvlastne ta zla EU rozdava nezaslouzene pokuty a svoje komunisticky zakony nuti vsem evropskym statum :-D
7.9.2009 15:16 sparrowhawk | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

ze by trhli rekord? :)

ja jsem velky nepritel MS pro jejich produkty, ktere nefunguji tak, jak bych chtel, nebo dokonce vubec, tak osobne bych jim tohle pral za jejich uvazovani, pristup apod.

6.9.2009 18:20 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

To by se mi líbilo.

6.9.2009 18:37 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super! Kdybych nekomu pred par lety rekl, ze bude delat microsoft prezentaci, jake vyhody ma windows proti linuxu, asi vetsina lidi by si zacala tukat prsem na celo, to to jsem za blazna. Je potesujici videt, ze uz ma microsoft neco podobneho zapotrebi....
6.9.2009 19:14 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Naprostý souhlas. O lepší reklamě se Linux ani nemohlo zdát. Toto dokazuje, že Microsoft považuje Linux za hlavního soupeře.

6.9.2009 19:33 Radek Podgorny | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
...presne! uplne jak z toho "first they laugh at you, then they fight you..." (nevim jak je to presne a jsem linej to hledat ;-) ) ...hlavni ale je, ze to konci "...and then you win". ;-)
7.9.2009 10:26 faha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Neni to odsud? Robbie Williams - Tripping

http://www.youtube.com/watch?v=y4qPEiRkLIY

 

belisarivs avatar 7.9.2009 12:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Ne. Je to od Gandhiho.

IRC is just multiplayer notepad.
Prcek avatar 7.9.2009 12:57 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ale ten to má od Robbieho. A Robbie to má od mojí babičky :-).
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
Pavel Půlpán avatar 6.9.2009 19:50 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jo, ale mluvíme tu o serverových platformách. Zrovna v této oblasti si myslím, že i arogantní Microsoft považuje Linux za konkurenci. Aby taky ne při současném rozložení trhu! Nicméně, dle mého názoru, se nejedná o nic jiného, než další z mnoha marketingových tahů zlé společnosti.
An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
6.9.2009 20:29 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Evidentne jsi na ty slajdy nekoukal. Nebo instalujes Warcrafta na servery?
Salamek avatar 6.9.2009 20:49 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
tak WOW se pere jako server na linux
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Václav 6.9.2009 20:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
To by tam nemluvili o netboocich, ne? :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
7.9.2009 12:07 Zdenda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Já chci server na netbooku:).

6.9.2009 18:51 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty slajdy by měl každý vidět!
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Marek Bernát avatar 6.9.2009 19:51 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Amen :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
6.9.2009 20:25 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Pozejtří z toho udělám PDFko, který rozešlu všem svým známým co aspoň částečně přešli na GNU/Linux s tím, že je čas sáhnout do peněženky a co nejdřív koupit krabicovou verzi Visty 7. A s těmi co tak učiní to řádně oslavíme.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
jose17 avatar 6.9.2009 18:59 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

pulikovaných

Ja vim, on vi, ty nano!
Jendа avatar 6.9.2009 18:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty poslední tři jsou kouzelné :-)

Problém je v tom, že manažeři tomu věří :-(
6.9.2009 19:04 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pobavilo mě, když se tam píše, že není jasné, jestli update mají být nainstalovány hned nebo jsou volitelné. Matně se vzpomínám na bezpečnostní update od MS, který chránil počítač před "lokálním útočníkem" - tedy uživatelem.
Only Sith deals in absolutes.
6.9.2009 19:31 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Nehledě na to, že s těmi jejich záplatami "aplikovatelnými okamžitě" se čeká na druhé úterý v měsíci.
Grunt avatar 6.9.2009 19:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Kdo ví, jak by dopadlo jádro Windowsů® a GNU prostředí? Hlavně že ani na jedno ® a © u vlastních produktů nezapomněli.

BTW: Zdá se mi to nebo tam vidím napsáno The games your customers want (e.g. World of Warcraft)?

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Amarok avatar 6.9.2009 19:13 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Slajdy uz nevidim, je tam vsude jen "bandwith exceeded" :( To nemuzou dat ty obrazky na vlastni server?
GNUniverse - May the source be with you...
Jendа avatar 6.9.2009 19:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Na té stránce odkazované ze zprávičky "kopie slajdů" to je.
Amarok avatar 6.9.2009 19:56 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jo prehledl jsem, dik.
Je to fakt bezva :D Nevim jenom, jestli se tomu mam smat nebo se rozcilovat.
GNUniverse - May the source be with you...
6.9.2009 19:20 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Podle osoby vydávajíci se za zaměstnance amerického prodejce BestBuy připravil Microsoft školení zaměstnanců porovnávající Windows 7 a Linux. Z publikovaných informací vyplývá, že účastnici školení si po jeho absolvování budou moci koupit nejnovější Windows za pouhých 10 dolarů. Zdroj: overclock.net, KOPIE SLAJDŮ

Ehm, můžou :-)

6.9.2009 19:17 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Get the Facts Straight. Smát se, nebo házet šavli? Člověk se nikdy nepřestane učit…jak hluboko lze klesnout.
vlastikroot avatar 6.9.2009 19:30 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Smát se, nebo házet šavli?

<brutal>Cast rozstvrtit, dat do pytlu a vyvezt na skladku, casti uriznout hlavu a napichat na kuly pred oblibenou linuxovou firmou, hlavy nalozit do formaldehydu a vystavit do muzea. Cast stahnout zaziva z kuze a dat do mrazaku na horsi casy. Na posledni zbytek se poradne zeblit a smat se. Nektere zabit brokovnici naplnenou soli a nektere umucit k smrti zapichovanim ostrych predmetu do citlivych mist.</brutal>

Myslim ze tohle reseni by stacilo, bohuzel nam zbyde asi jen smat se a vymyslet protikampane typu seven sins. Chtelo by to anti-M$ kampan probirajici monopolni nezadouci chovani teto firmy, NDA smlouvy, zkusenosti nekterych zamestnancu firmy atd.

We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
6.9.2009 19:47 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Tak zrovna Windows Seven Sins bych nevytahoval. To je snad ještě horší než tenhle MS blábol. Ten totiž díky marketingovovému newspeaku alespoň působí seriózně, přestože z věcného hlediska jsou to lži a polopravdy. Seven Sins o své objektivitě nepřesvědčí ani třináctileté dítě, přestože mají pravdu.
6.9.2009 20:27 clenFSF
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

proc horsi? Proc nevymyslite neco lepsiho? :-(  Proc neposlete kostruktivni mail s kritikou na FSF? Vzdyt tohle sami chteji, je nutne abychom spolupracovali. Proc se nadava v komentarich a nikdy se NIC neresi na pravem miste? :-(

Problem je u toho jen ten, ze tam nejsou odkazy na zdroje, ale vsecko co je uvedeno na windows7Sins je PRAVDA, jak koneckoncu sam rikate.

6.9.2009 20:29 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Proč myslíš, že objektivita je klad?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Milan Vít avatar 6.9.2009 23:38 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Tenhle komentář si s dovolením vyfotím, uložím v pěti kopiích a každý večer se nad ním zhrozím a zasměju najednou.

„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
8.9.2009 19:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Viz níže. Přemýšlej víc.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.9.2009 19:47 12345 | skóre: 41 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Proč myslíš, že objektivita je klad?

Sorry, ale tohle je fakt perla :-)

8.9.2009 19:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Přemýšlej víc. Není z mojí hlavy a obsahuje vážné sdělení. Vyžaduje to ale adekvátní přijímač.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 19:52 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Není z mojí hlavy a obsahuje vážné sdělení.
Komunikuješ s Aštarem Šeranem?
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
8.9.2009 20:17 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
A to mi něco připomnělo ;-)
8.9.2009 20:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Můj komentář byl inspirován dílem jednoho z nejznámějších a IMHO nejlepších novinářů vůbec. Položil jsem otázku, která měla vést k zamyšlení, ale ty, například, myslet nehodláš víš prd a jenom přiblble útočíš na lidi s legitimním názorem.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
8.9.2009 20:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jo jo. Cítím z tebe negativní vibrace.

Vlastně negativní vibrace je docela přesné pojmenování toho, jak na mne působí web W7S. Ať už je objektivní jak chce.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
8.9.2009 20:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Tak na windows7sins.org nechoď a nečti moje příspěvky. Snadný.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Grunt avatar 8.9.2009 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Já tak furt nějak nemůžu přijít na to o čem se to tu vlastně přete.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.9.2009 20:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
To snad ani není pření. Jenom reaguju na poklesky typu "Komunikuješ s Aštarem Šeranem?", "Cítím z tebe negativní vibrace.", "Tenhle komentář si s dovolením vyfotím, uložím v pěti kopiích a každý večer se nad ním zhrozím a zasměju najednou." apod. Chci tím tyhle lidi odradit od hloupých osobních útoků na mě a mé názory.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Grunt avatar 8.9.2009 21:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jenom reaguju na poklesky typu "Komunikuješ s Aštarem Šeranem?", "Cítím z tebe negativní vibrace.", "Tenhle komentář si s dovolením vyfotím, uložím v pěti kopiích a každý večer se nad ním zhrozím a zasměju najednou."
Co? Proboha proč? Na to by se i blázen vykašlal.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.9.2009 21:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Blázen jo, ale já jsem horší. A leze mi krkem jak pod čímkoli co napíšu poslední dobou pořád ti samí kamarádi Hulána a Waice píšou dokola své bláboly včetně obvinění z fanatismu apod. Konec konců, není to jenom můj případ tady, ale všude na netu lidi napadají FSF, čtyři základní softwarové svobody, GNU/Linux atd. pomocí urážek a různých sviňáren. Dobrá debata je dobrá debata (proto sem chodím), ale tohle je hnus.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
vlastikroot avatar 8.9.2009 21:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Koukej se na jejich prizpevky a smej se. Na jejich anti-FLOSS smysleni nic nezmenis. Ja a ty dobre vime, jak to myslime.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
8.9.2009 21:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Dobrej nápad.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 09:45 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Osobne si myslim, ze tu si niektori linux fanatici nedokazu priznat (alebo to tak vidiet), ze tymto webom sa preslo na filozofiu "ucel svati prostriedky".

9.9.2009 11:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Které prostředky se ti nezdají?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Shadow avatar 9.9.2009 12:34 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Přijde mi fascinující, kolik lidí zbrojí proti w7sins, ale jak málo zatím padlo skutečných argumentů, co udělala FSF špatně. U většiny odpůrců převládají zcela nekonkrétní formulace, kde následné dotazy, co konkrétně se dotyčným nezdá, zůstávají bez odpovědi. Popřípadě se do případných odpovědí přidají invektivy vůči tazateli, samozřejmě s naprostou absencí jakýchkoliv argumentů. Začínám mít pocit, že fanatismus, ze kterého příslušní odpůrci obviňují FSF či obhájce projektu, se projevuje spíše na jejich straně.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
9.9.2009 12:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
No co, nezbývá než na ty skutečné argumenty trpělivě vyčkat.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
default avatar 9.9.2009 12:45 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Mně se na tom nelíbí:

  1. grafická stránka věci a
  2. texty by mohly být formulovány méně útočně.

Je to můj subjektivní dojem. Co jako čekáš, že ti na tom budu vysvětlovat? Předělávat to a předvádět ti, jak bych si to představoval? Na to zapomeň. Tyto aktivity mě netíží a nevidím důvod s nimi trávit více času. Ale zároveň mi má pasivita nebrání v tom, vyjádřit svůj postoj k věci.

9.9.2009 13:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Dík.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
default avatar 9.9.2009 15:13 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

No nemáš vůbec zač.

Shadow avatar 9.9.2009 13:38 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Čekám, že místo obecných, nekonkrétních formulací či dokonce invektiv, viz třeba to, co tu napsal pan Majvan výše, zazní konkrétní argumenty, tedy třeba takové, které jsi prezentoval ty. Volitelně mohou být podpořené třeba nějakým příkladem.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
default avatar 9.9.2009 15:14 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

S tím souhlasím. Výkřiky do tmy jsou celkem k ničemu…

9.9.2009 13:09 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
mně přijde fascinující, jak si fanatici myslí, že normální uživatelé jim budou vysvětlovat, co delají špatně. Myslím si že nebudu daleko od pravdy, když se odvážím tvrdit, že pro většinu lidí je to prostě jenom software, který dnes a denně používají k práci a nějaké ideologické a politické a kdovíjaké ještě pozadí které se snaží puboši okolo FSF uměle vytvořit je vůbec nezajímá. je fajn že existuje svobodný software, ale myslím že útočné a agresivní prosazování jeho myšlenek a boj proti "nesvobodnému" software (jako je to třeba na windows7sins.org) je naprosto zcestné. On i ten "nesvobodný" software má své právo na svobodnou existenci...
9.9.2009 14:47 sparrowhawk | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

ten "nesvobodny" software ma sve pravo na svobodnou existenci - to ano, ale uz nema mit zadne pravo tu svobodu krast druhym (mysleno uzivatelum). u prave MS je v tomto problem

9.9.2009 15:13 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
vysvětli mi prosím, bez jakéhokoliv citového zabarvení, v čem MS krade svobodu běžným uživatelům svých produktů. Tím, že jim dodá snadno použitelný a funkční software, ale klade si přitom nějaké ty podmínky? Nebo snad tím, že při používání MS produktů nemají v běžném PC krámě téměř šanci narazit na nějaký kus nepodporovaného hardware? Že si mohou na webu vybrat z nepřeberného množství volně dostupného software, který nainstalují v naprosté většině snadno a pohodlně, bez jakýchkoliv zádrhelů?

Nebo ti snad jako omezování svobody uživatelů připadá to, že se počítače většinou dodávají s předinstalovanými Windows? Ano, toto není optimální, ale jednodušší řešení pro běžné uživatele, které nějaké rozdíly mezi OS nezajímají, není.
9.9.2009 15:32 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Polopravdy (tzn. nepovie sa vsetko) a veci, ktore nemaju argumentacny zmysel. Vycitaju sa mu veci, ktore su v linuxe (ako reprezentant slobodneho softveru) tiez rovnake.

Priklad:

2. Invading privacy: Microsoft uses software with backward names like Windows Genuine Advantage to inspect the contents of users' hard drives. The licensing agreement users are required to accept before using Windows warns that Microsoft claims the right to do this without warning.

A co je na tom? Ake sukromie chcete zachovat? To, ci ma niekto nelegalne nadobudnuty softver od Microsoftu nie je pravo uzivatela, ale pravo firmy je si toto zistit a uzivatel s tym musi pocitat.

7. Threatening user security: Windows has a long history of security vulnerabilities, enabling the spread of viruses and allowing remote users to take over people's computers for use in spam-sending botnets. Because the software is secret, all users are dependent on Microsoft to fix these problems -- but Microsoft has its own security interests at heart, not those of its users.

Preco sa tu zavadza akasi minulost, ked aj nazov webu nesie windows seven. Takto argumentuju mnohi ludia proti linuxu; distribucie minulosti porovnavaju so sucasnymi Windows.

---

Dalej, nepaci sa mi graficka stranka. Je primitivna (niekto kdesi naznacil, ze neprechadza validaciou W3C - cize nedodrzuje standardy). Odradzuje potencionalnych ludi. Vezmite si napriklad posledny obrazok vlavo dole. Manazer IT si ma byt vedomy, ze ma pouzivat otvoreny softver od GNU, ale podla toho obrazka mu davaju rohy: ono cele logo s tou kravskou hlavou GNU je take- socialisticke a nedomyslene, ako vyrobky za socializmu (v 1989 sme hovorili, ze napriek tomu, ze sa zmeni len obal vyrobku, my tie pekne obaly chceme v obchode mat; to je skratka psychologia).

---

Dalej, nepaci sa mi, ze FSF nedala alternativu. Je lahke kritizovat nieco bez konstruktivneho pristupu. Ak vsak uz je za tym organizacia a spise to na web, ocakava sa aj riesenie. Namiesto neho vytykame MS chyby z minulosti.

---

"However, unlike Windows XP, Microsoft have deliberately crippled Windows 7, leaving netbook users at the mercy of Microsoft to control which applications they can use, as well as the number of applications that can be run simultaneously."

Nie je nahodou vec MS, akym sposobom pojde na netbooky? Ved prave tu je cesta: ak MS obmedzi aplikacie, linux ma sancu uspiet. Ina vec je zneuzitie monopolneho postavenia a ist pod cenu.

---

"While Windows NT Server included a series of server applications not bundled with NT Workstation, Microsoft maintained that the operating systems themselves were, "two very different products intended for two very different functions." NT Server, Microsoft claimed, was suited and tailored for use as an Internet server while NT Workstation was grossly inadequate. Aiming to enforce this difference, both the NT Workstation code and the license agreement restricted users to no more than ten concurrent TCP/IP (i.e., Internet) connections; while NT Server remained unlimited."

Znova: nie je nahodou vec MS, ako si spravi svoj OS? Ak to porovname s linuxom, aky je rozdiel medzi SLES a SLED? Jadro maju takmer iste, rozdiel je v softverovom vybaveni.

---

Opakujuce sa veci. Vendor lock-in je logicky problem pri monopolnych praktikach. Nakoniec zistujeme, ze stranka si na Windows Seven ani tak moc nezgustla; pravdepodobne preto, ze Windows Seven je podareny system (nenahovarajme si nic, mat jeho otvorene zdrojaky a ma sa to volat linux, tak o nom budu na IT portaloch chvaly o technologiach).

Co sa da Windows Seven teda vytknut? Stabilita? Obavam sa, ze aplikaciu v SLED v KDE4 zhodim skor ako aplikaciu vo Windows. Bezpecnost? Obavam sa, ze Windows je na tom bezpecnostou rovnako ako linux (suhlasim, nehovorim o IE). Technologicky pozadu? Obavam sa, ze toto je fama medzi linuxakmi. Ze sa stavate zavislymi na MS? Ano, toto jedine sa mu moze vytknut. Takze teraz pozbierajme vsetky polopravdy a spravme web "windows7sins.org", kde budeme spominat najma Windows NT, Windows XP a Windows Vista; pridajme hlupu grafiku a nakoniec si povedzme: "ale sme to tomu Microsoftu pekne dali." Skutocnost je vsak ina: to my sme si sami dali, obycajneho uzivatela to odradi, ked zisti naozaj plusy a minusy. My chceme uzivatelov nahnat do boja proti Microsoftu, ale uzivatel zbada, ze FSF chce bojovat a sama neukaze vlastne zbrane (tu sa myslia sutazive technologie). Uzivatel preto od FSF rychlo odide a bude sa stranit FSF, pretoze takto ta stranka cela vplyva. Nie je jedno, akymi prostriedkami sa bojuje. Ucel nesvati prostriedky...

 

9.9.2009 15:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Konečně někdo. Přečtu to později a zkusím na to zareagovat.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 16:07 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Lenze Vasa reakcia bude zrejme fanaticka. To znamena, ze vas nezaujima, co si myslia bezni ludia a uzivatelia, ale viete, co by si mali mysliet a preto im to treba do hlavy vtlkat za kazdu cenu... Nezaujimaju vas zaujmy ludi. Nepozerate sa na produkt ako taky po technologickej, ale podla toho, z ktoreho tabora (pro alebo proti MS) vychadza. Ludi, ktori potrebuju Windows, lebo nemaju alternativu (co tiez tazko pochopite, ze nemaju) alebo jednoducho ich cas je taky drahy, ze tie Windows-y kupia nazvete hlupakmi, niektori dokonca lamami a podobne. Takze aj ten web nakoniec robi medvediu sluzbu. Teda, samozrejme, predpokladame, ze cielom celej kampane a nielen jej ale aj vasim je preorientovat ludi na linuxove desktopy...

default avatar 9.9.2009 16:25 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ludi, ktori potrebuju Windows, lebo nemaju alternativu (co tiez tazko pochopite, ze nemaju) alebo jednoducho ich cas je taky drahy, ze tie Windows-y kupia nazvete hlupakmi, niektori dokonca lamami a podobne.

Uf. Ani nechci vědět, co jsou uživatelé Applu. :-D

Algi avatar 9.9.2009 19:32 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Proč nejdou bodovat komentáře? :-D :-D

I'm a firestarter, twisted firestarter...
9.9.2009 21:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Lenze Vasa reakcia bude zrejme fanaticka.
A podle stejné logiky jistě i komunistická, Paroubkovská kdoví co ještě... Ale máte pravdu v jedné věci, neposuzuju produkty pouze z technologického hlediska, nýbrž také z licenčního. Naštěstí, Windows jsou podřadná z obou. Přeorientovat chci pouze ty, kteří chtějí. Ty ostatní, včetně vás, mě nezajímají, pokud nesolidně neútočí na legitimní názory a aktivity.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 22:09 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

"Naštěstí, Windows jsou podřadná z obou."

No a preto ste fanatik, lebo ich beriete ako podradne. Jednym vyhovuje jedno, druhym nieco ine. Pre vas je to vsak cierne a biele.

---

Přeorientovat chci pouze ty, kteří chtějí.

Blaznite? Ti, co chcu, su uz davno preorientovani. Vy praveze sa snazite preorientovat tych, co nechcu. A vobec vas nezaujima preco, pre vas su ti ludia a ich nazory na vec podradne.

---

"Ty ostatní, včetně vás, mě nezajímají."

Preco ste potom chceli od cloveka, ktory Vas vobec nezaujima, nejaky nazor, ci argumenty?

9.9.2009 22:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Mám jistý názor, a proto jsem fanatik. Bravo.
Blaznite? Ti, co chcu, su uz davno preorientovani.
Zdaleka nejsou.
Preco ste potom chceli od cloveka, ktory Vas vobec nezaujima, nejaky nazor, ci argumenty?
Nečestně vytrháváte z kontextu, pane. Myšleno to bylo tak, že mě nezajímáte z pohledu přeorientovávání, o kterém jste začal mluvit, a víte to.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
9.9.2009 23:30 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

" Mám jistý názor, a proto jsem fanatik. Bravo."

Ide o ten nazor. Aj Hitler bol v niecom fanatik nie kvoli fuzom, ale kvoli svojim nazorom a praktikam. Aj islamski fundamentalisti su fanatici len kvoli nazorom a praktikam.

---

"Zdaleka nejsou (preorientovani)"

Ak teda nie su, tak ich chcete Vy alebo, nebodaj ta stranka, preorientovat? Ta stranka ma podla mna opacny efekt, odradzajuci.

---

"Myšleno to bylo tak, že mě nezajímáte z pohledu přeorientovávání, o kterém jste začal mluvit, a víte to."

Nie, neviem...

9.9.2009 23:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jsem totálně znechucen.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.9.2009 00:36 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
spíš bys měl být zahanben protože pan Majvan tě vystihl naprosto přesně
10.9.2009 00:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Zahanben? Majvanem? Ty brďo.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.9.2009 01:04 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
ano Majvanem
10.9.2009 01:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ty bláho. A tebou taky, předpokládám. :-).
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.9.2009 01:14 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
no jistě
10.9.2009 01:18 Atrament | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
úpřimně v tomto vlákně seš za tak velkého blbce. že by tě zahanbil i kámošův křeček...
10.9.2009 01:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Tys mi to vážně nandal.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
default avatar 9.9.2009 21:21 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Skutečné zbraně FSF jsou, že má excelentní Server-side serverové řešení, které podporují firmy zvučných jmen jako Oracle, Sun Microsystems (dobrá — Oracle) či SyBase.

Ale běžný uživatel si chce v pracovní době hrát Solitaire a brouzdat po webu a doma si zahrát něco "akčního" — ukradeného. Oracle Database ho asi neosloví. :-D

9.9.2009 22:11 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

S tym mozno velmi polemizovat. Ale v kazdom pripade bezny uzivatel nechce doma administrovat databazy. Ak je kampan proti Windows Seven, tak je zrejme, ze sa bude hovorit o desktopoch...

default avatar 9.9.2009 22:23 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Windows 7 nebudou v serverovém provedení? :-D

9.9.2009 22:28 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Windows7Sins for Enterprise :D

Prcek avatar 6.9.2009 19:54 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Jo, tahle část těch slajdů je fakt peprná :-D.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
corwin78 avatar 6.9.2009 19:27 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Kdepak třicet stříbrných, jen $10...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Při shlédnutí těch slidů jsem se dobře pobavil. Upřímně bych rád potkal nějakého takto proškoleného prodejce, aby mě zkoušel přesvědčovat o výhodnosti úžasných Windows 7, myslím, že by byl brzy v koncích :-)

Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
Jendа avatar 6.9.2009 19:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdepak třicet stříbrných, jen $10...
Jo, ale teď si představ, že takového prodejce potká manažer...
6.9.2009 20:28 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdepak třicet stříbrných, jen $10...
Manažér, ktorý si nenechá poradiť od "svojich" (vnútrofiremných) expertov a dá na predajcu, je fas a nie manažér.
7.9.2009 08:42 kozec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdepak třicet stříbrných, jen $10...
Zial, svet je plny fasov ;-)
7.9.2009 09:16 priserka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdepak třicet stříbrných, jen $10...

Naopak, je to typicky stav, protoze vnitrofiremni 'experti' maji vzdy plno reci jak dlouho co bude trvat, jeste tohle a tamhle se musi zohlednit. Zatimco prodejce ma hned pripravenou hezkou nabidku.

Co na tom, ze dodany system nefunguje podle pozadavku a musi se s dalsimi naklady doplnit. To samozrejme v nabidce neni, a az uz je vybrano a zaplaceno, je prilis drahe (a neni cas) rozhodnuti menit. To se bohuzel bere jako 'standard' ... a proto funguji trubkomanazeri tak jak funguji.

6.9.2009 19:34 arnor | skóre: 2 | blog: moje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

 Já bych tam šel :) mít možnost koupit Win 7 za 10 dolarů, výměnou za pár hodin vymívání mozku bych bral :)

Jendа avatar 6.9.2009 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
To ti jako těch deset dolarů dají za to, že si od nich vezmeš Win 7?
Salamek avatar 6.9.2009 19:55 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
mě by museli dávat 30k měsíčně abych ty widle používal...
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
7.9.2009 19:14 arnor | skóre: 2 | blog: moje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

 Nepsal jsi nedávno, že bys do toho nešel ani za 30 k ? Nějak slevuješ :)

default avatar 7.9.2009 20:18 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Hůlův zákon v ekonomice v praxi. :-D Prostě potřebuje prachy, tak je bere téměř za cokoliv. :-D

Salamek avatar 8.9.2009 01:02 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
není to fuk ? tak jako tak ty widle nikdy používat nebudu :-D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
7.9.2009 19:15 arnor | skóre: 2 | blog: moje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

 Spíše naopak, ty Win 7 mi stojí za 10 dolarů (+pár hodin času).

Salamek avatar 6.9.2009 19:56 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Samozřejmě to bude nějaká brutal shitty version, Spyware installed
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Kingskid avatar 6.9.2009 19:57 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Konečně vím, na co MS zaměstnává všechny ty inženýry a velké mozky - aby vymýšleli podrazy a oblbovačky pro lidi. Kdyby místo toho začali vyvíjet pořádný OS, nemuseli by nás pořád přesvědčovat o "kvalitě a bezpečnosti" jejich produktu.

Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
microcz avatar 6.9.2009 20:01 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

presne tak, podle me slusnyho programatora-technika uz aby clovek u MS pohledal, je to samej konzultant, kecalek, podrazak a soude podle slidu jeste lhar

6.9.2009 20:14 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Som zvedavy, kedy zacne M$ za pouzivanie Windows ludom platit.
Shadow avatar 6.9.2009 20:29 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Až mu poteče do bot. Až mu _hodně_ poteče do bot. A i pak je otázkou, jestli bude platit třeba koncovým uživatelům. Může ale třeba platit či dotovat školství (což už i teď leckde dělá, minimálně různými "slevami"), financovat ozdravný pobyt manažerů někde v nějakém pěkném letovisku, samozřejmě spojený s příslušnou reklamní masáží, apod.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
default avatar 6.9.2009 20:27 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jen tak na okraj: zkuste si tu prezentaci srovnat s Windows 7 Sins, co se grafické úpravy týče. :-D :-D :-D

6.9.2009 20:41 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Pořád to (=W7S) vypadá jako hodně nepovedené ráno 13letého opilce ze začátku devadesátých let? Ech, teď jsem se na to podíval a vypadá. To prostě nejsem schopný ani číst. Husitům by ve druhé světové válce taky nikdo neuvěřil, že bojují těmi samými zbraněmi.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Amarok avatar 6.9.2009 20:44 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
?? Ta vypada prece uplne jinak, zluta - cerna - bila.
GNUniverse - May the source be with you...
6.9.2009 21:00 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nejak nesdilim mistni skoro nadseni, ze se vubec MS Linuxem zabyva. To vubec nemusi byt promyslene a racionalni, proste se nekde schvalili nejake vydaje v nejake strukture a popravde Linux je asi uz jediny OS, ktery takto mohou napadnout (mohou se s nim srovnavat).

Mnohem vic mi vadi obsazene lzi, ktere MS siri. Tim nemyslim klasicky marketingovy newspeak (kazdy prasek o sobe tvrdi, ze vase kosile s nim budou o neco belejsi), ale zjevne nesmyslna tvrzeni typu update trva dlouho, nelze odlisit bezpecnostni a dobrovolne updaty, neexistuji tutorialy "krok za krokem". Proste nekdo (Red Hat, Novell, Cannonical) by mel mit "koule" na to MS za tyto zjevne lzi zazalovat u soudu, protoze to nemohou prohrat a urcite kazdy ze sve zkusenosti potvrdi, ze prave takove a podobne lzi se cim dal vice stavaji beznou "informacni" vybavou spotrebitele.

Sešívaný avatar 6.9.2009 21:19 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, některé ty slajdy vyžadují hodně silný žaludek, aby to člověk napsal a někde zveřejnil.
7.9.2009 08:44 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

myslim, ze sme uspesne pokrocili do tretej fazy :)

7.9.2009 09:58 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Optimista by povedal, ze sme vo faze, ked porazeny sa snazi popriet 4. fazu.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
7.9.2009 09:49
Rozbalit Rozbalit vše MS Office takisto
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nie je to nič nové. MS sa snaží tlačiť svoje produkty ako môže a často by sa ich taktiky dali nazvať ako "uplácanie" v tom zmlysle "my vám dáme niečo supervýhodne ale vy tlačte naše produkty kde môžete". Napríklad môj zamestnávateľ (mobilný telekomunikačný operátor) patrí k väčším zákazníkom MS navyše predáva i notebooky (samozrejme s produktami MS). V tejto súvislosti ponúka MS Home Use Program (http://www.microsofthup.com/), v rámci ktorého si môžem zakúpiť "médium" s MS Office, ktorý môžem používať na pracovné aj súkromné účely, kým robím kde robím za cenu "iba" €9 (+ DPH). Co je za tým si len môžem domýšľať - od toho, že aj na MS už prišla kríza a získať aj €9 je pre ních lákavé, až po to, že používajte naše produkty kde môžete len neponúkajte žiadne produkty (notebooky a netbooky) s niečím iným ako MS.

otasomil avatar 7.9.2009 19:13 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

>>>Z publikovaných informací vyplývá, že účastnici školení si po jeho absolvování budou moci koupit nejnovější Windows za pouhých 10 dolarů.

Dyd sem to tu psal uz mnohokrat ze za prodanou licenci  widli vic jak 10 $ M$oft stejne  nema.

Ovsem nevim kam M$ s timto miri. OSS preci neni jeho prima konkurence tak jako treba Apple.

Je vsak z originalniho clanku jasny ze se M$ boji OSS.....

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Grunt avatar 7.9.2009 19:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Heh, se snad ještě dožiju Windows pro domácí použití zdarma. I když nějak nechápu, že jim to 1% vůbec stojí za ten povyk. A nebo, že by v Microsoftu věděli něco co mi normální lidi ne?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
7.9.2009 19:49 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu

Ono FOSSáci/linuxáci jsou na internetu hodně vidět a slyšet, pořád někde melou, že voni to pužívaj proč nemůžou všichni, voni problémy nemají, tak co zbytek... Zkrátka linux má na internetu atraktivní tvář zatímco na windows každej nadává.

Tož konkurenční firma musí taky dělat kruhy aby nenechávala linuxu/foss ten prostor lacino...

7.9.2009 20:05 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
že voni to pužívaj proč nemůžou všichni, voni problémy nemají, tak co zbytek...
Na spoustu nasazení Linux bohatě stačí. Viděl jsi v poslední době někde na nádraží ty dva monitory, co ukazují příjezdy a odjezdy vlaků? To běží na Windows, přičemž se tam neděje nic jiného, než že se ve fulscreenu zobrazuje webová stránka - kolik peněz by se asi ušetřilo na licencích, kdyby tam místo Windows běžel Linux.

A když už jsem na nádraží. Ta aplikace, která zajišťuje prodej lístků, by na Linuxu mohla běžet úplně stejně.

Totéž se dá říct prakticky o jakémkoliv kancelářském (textové dokumenty, tabulky, tisk) využití PC. Průměrná kanclkrysa sice Linuxu rozumět nebude, ale úplně stejně nerozumí těm Windows, co tam má teď.
Quando omni flunkus moritati
gtz avatar 7.9.2009 21:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Bohužel , tak to je , proti Widlím není šance , státní sektor tam jdou licence skoro zadara.

Skoro každý správce a šéf absolvuje road-show od MS,HP,DELLu kde dostane hodnotné dárky. A jak mu říct , aby se tohoto zbavoval ? Pak když se objeví nějaké zadání , je to celé psané na produkty od M$.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Grunt avatar 7.9.2009 20:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Ono FOSSáci/linuxáci jsou na internetu hodně vidět a slyšet, pořád někde melou, že voni to pužívaj proč nemůžou všichni, voni problémy nemají, tak co zbytek...
To teda musí být banda i…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
7.9.2009 21:15 sgwegwerqagvsdfg | blog: Zin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft - nová kampaň proti Linuxu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já nevím, mně tyhle srovnávací pokusy spíše evokují úsměv na tváři. Jsem zastáncem všudypřítomné možnosti výběru. Já jsem zvolil Linux, ale netvrdím, že Windows jsou špatné. Jen mi Linux vyhovuje více a mám s ním méně starostí (skoro žádné). Lidé preferující Windows nejsou v mých očích lamy. Jen si prostě zvolili jiný systém nežli já. Zarytí fanatici na obou frontách jsou mi krajně nesympatičtí.

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.