abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 24.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 24.7 je Thriving Tiger. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:11 | Bezpečnostní upozornění

    Binarly REsearch upozorňuje na bezpečnostní problém PKFail (YouTube) v ekosystému UEFI. Stovky modelů zařízení používají pro Secure Boot testovací Platform Key vygenerovaný American Megatrends International (AMI) a jeho privátní část byla při úniku dat prozrazena. Do milionů zařízení (seznam v pdf) po celém světě tak útočníci mohou do Secure Bootu vložit podepsaný malware. Otestovat firmware si lze na stránce pk.fail. Ukázka PoC na Linuxu na Windows na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 02:22 | Nová verze

    Mobilní operační systém /e/OS (Wikipedie) založený na Androidu / LineageOS, ale bez aplikací a služeb od Googlu, byl vydán ve verzi 2.2 (Mastodon, 𝕏). Přehled novinek na GitLabu. Vypíchnuta je rodičovská kontrola.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila vyhledávač SearchGPT propojující OpenAI modely umělé inteligence a informace z webů v reálném čase. Zatím jako prototyp pro vybrané uživatele. Zapsat se lze do pořadníku čekatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Distribuce Linux Mint 22 „Wilma“ byla vydána. Je založená na Ubuntu 24.04 LTS, ale s desktopovým prostředím Cinnamon (aktuálně verze 6.2), příp. MATE nebo Xfce, balíkem aplikací XApp, integrací balíčků Flatpak a dalšími změnami. Více v přehledu novinekpoznámkách k vydání.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    25.7. 17:44 | Zajímavý článek Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    25.7. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v cgitu. Vypíchnout lze podporu rozšíření v Lua.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 17:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.80.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:11 | IT novinky

    Apple oznámil, že v beta verzi spustil své Apple Maps na webu. Podporován je také webový prohlížeč Chrome. Ne však na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    25.7. 13:11 | IT novinky

    Portál Stack Overflow po roce opět vyzpovídal své uživatele, jedná se především o vývojáře softwaru, a zveřejnil detailní výsledky průzkumu. Průzkumu se letos zúčastnilo více než 65 tisíc vývojářů. Z Česka jich bylo 710. Ze Slovenska 246.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Growshopu greenhome.cz byla administrativně vyřazena doména ze zóny. Po kratším pátrání, proč se tak stalo a kdo doménu vyřadil, bylo zjištěno, že doménu vyřadil CZ.NIC na základě rozhodnutí Policie České Republiky, které bylo vydáno dle ustanovení § 79e zákona č. 141/1961 Sb., trestní řádu. Rozhodnutí je opatřeno souhlasným stanoviskem státního zástupce.

    Policie vám tedy může vyřadit doménu bez rozhodnutí soudu (stačí souhlas státního zástupce), pokud se domnívá, že pomocí ní porušujete zákon.

    4.12.2013 20:46 | Václav HFechs Švirga | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.12.2013 21:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Špatný zákon je špatný zákon. Podezření policie zničí vaše podnikání a s tím spojené zabavení finančních prostředků zkomplikuje vaši obhajobu a přivede vás ke krachu, protože byznys nejde zastavit ze dne na den. Co na tom, že to pak třeba vyhrajete - už vás stejně zničili. Vidím, že to tak je na obou stranách Atlantiku :-(
    4.12.2013 21:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Kontaktoval jsem ohledně téhle věci i ČPS, doufám, že se bude nějak angažovat. O tomhle zákonu jsem totiž dodnes netušil a docela mě to nemile překvapilo.
    Baník pyčo!
    5.12.2013 00:02 Fredy72 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    O jakém zákonu? Jako o trestním řádu? Tak ten je tu už dlouho...
    Luk avatar 5.12.2013 00:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To jsou takové ty gumové paragrafy, které třeba mohou delší dobu spát a pak se ve vhodný čas vytáhnou. Nebo se vytáhne nějaká možnost jejich využití. Třeba teprve teď někomu u policie došlo, že "jinou majetkovou hodnotou" může být i doména, takže je tento paragraf dobře využitelný proti tak těžkým zločincům, jakými jsou provozovatelé growshopů.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 01:43 hah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Vsimol som si ze ta vasa policia sa sprava jak mafia. Nedavno sikanovali majitelov grower shopov, potom do krvi zmlatili deti na technoparty a teraz toto. U nas policajti sikanuju akurat na cestach aby vybrali co najviac pokut, a mestskaci davaju pokuty za chlastanie na ulici v centre, ale inak je to s nimi v poho. Keby niekoho bezdovodne zmlatili na technoparty tak ich do konca zivota vlacia po sudoch. Nechapem ako si toto mozu u vas policajti dovolovat v civilizovanom svete v 21 storoci.
    Jendа avatar 5.12.2013 03:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    5.12.2013 08:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A u nas robia co? Chytaju a zatvaraju do basy deti s travou. Ked sa nieco dostane na sud, tak policajtov oslobodia, pretoze skutok sa nestal.
    5.12.2013 03:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1
    Baník pyčo!
    4.12.2013 21:27 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nic nového pod sluncem. A ve finále to zaplatí daňový poplatník.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.12.2013 21:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Uff, je mi z toho zle.
    5.12.2013 16:04 thiemel | skóre: 4 | 49°55'21.691N, 18°5'3.288E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Policie ČR v tomto případě nepostupuje podle zákonů. Na slovní spojení "Policie ČR" slyší většina, tak je slepě poslechou i hostingy. Naštěstí jsou i tací, kteří si na tom (dodržování zákonů) dělají reklamu. :)

    Viz článek: http://datacentrum.wedos.com/a/338/hosting-natlak-podlehnout-ci-nepodlehnout.html
    Tomáš Thiemel e-mail:thiemel(zavináč)centrum.cz
    5.12.2013 16:46 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Problém je, že pokud cz.nic vyřadí cz doménu, nikdo s tím nic po technické stránce neudělá.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Luk avatar 5.12.2013 17:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Policie ČR v tomto případě nepostupuje podle zákonů. Na slovní spojení "Policie ČR" slyší většina, tak je slepě poslechou i hostingy. Naštěstí jsou i tací, kteří si na tom (dodržování zákonů) dělají reklamu. :)
    Problém je v tom, že podle § 8, odst. 1 trestního řádu:

    Státní orgány, právnické a fyzické osoby jsou povinny bez zbytečného odkladu, a nestanoví-li zvláštní předpis jinak, i bez úplaty vyhovovat dožádáním orgánů činných v trestním řízení při plnění jejich úkolů.

    Problém je, že kdo v daném případě (kdy policejní orgán tvrdí, že doména nebo hostingová služba jsou určeny ke spáchání trestného činu) nevyhoví, může být následně stíhán pro účastenství na daném trestném činu (jako pomocník). V některých případech - to se týká hlavně i toho hostingu - navíc hrozí, že dojde k zajištění fyzických serverů, na kterých hosting běží. To by pravděpodobně bylo nepřiměřené a následně by to tak soud asi vyhodnotil, ale mezitím by došlo k nenapravitelným škodám.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 17:55 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To je marné vysvětlovat, tady. Postižení ať to řeší u soudu, třeba z toho posléze vypadne to, že doména není "jiná majetková hodnota".
    Luk avatar 5.12.2013 18:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    třeba z toho posléze vypadne to, že doména není "jiná majetková hodnota"
    To z toho velmi pravděpodobně nevypadne, protože s doménami se běžně obchoduje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 18:05 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To z toho velmi pravděpodobně nevypadne, protože s doménami se běžně obchoduje.
    To jistě, ovšem jinak to napasování příslušného paragrafu na domény kulhá na všechny tři nohy.
    Jendа avatar 5.12.2013 18:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    třeba z toho posléze vypadne to, že doména není "jiná majetková hodnota".
    třeba z toho po třech letech vypadne to, že doména není "jiná majetková hodnota".
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    4.12.2013 21:15 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Výtečná práce našich statečných PaChů! Zavřeme a zlikvidujeme prodejce hlíny a květináčů, hurááá! Hned se cítím v tomhle státě bezpečněji a radostněji platím daně, dávám to totiž smysl!

    P.S. Hlavně ať si namastí kapsu monopolní dovozce předražené trávy, totiž kdo maže, ten jede!
    4.12.2013 22:22 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Prodejce hlíny a květináčů je květinka nebo zahradnické potřeby. Tyhle kšefty jsou explicitně postavené na konopí.

    Částečně je to blbá móda, částečně je to prostě o drogách, plus v tom částečně jedou takoví ti alternativní lidi, co z toho dělají masti a tak. Ti by ale asi nevedli potřeby pro kuřáky...
    Jendа avatar 5.12.2013 00:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Tyhle kšefty jsou explicitně postavené na konopí.
    Protože mi to tak přijde, dup.
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    5.12.2013 13:04 babofka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ano, a proto pan XY nemuze dodavat do restauraci zeleninu vypestovanou pod umelym svetlem, protoze je to cely na trave...uz se proberte, burane a podivejte se do zahranici, opona uz padla ! Obchodnik nezodpovida za vyuziti zbozi zakaznikem, je to tak tezke pochopit ? Maji zavrit i cloveka co prodal vrahovi nuz, nebo ridici co nekoho srazil, prodal auto ? Proberte se clovece...Mimochodem to vase "zavadne" zbozi nabizi i v OBI a podobnych hobby marketech, jen abyste vedel, kam je mate poslat.
    6.12.2013 09:27 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1. Kdyz ctu nazor predchoziho jak je to explicitne postaveno na trave, tak se nedivim, ze tu v republice jsme v ruznych oblastech tam kde jsme, kdyz tu mezi nami lita plno takovych dutych debilu neumejicich premyslet dale nez ob jeden level navazujicich souvislosti a nekteri z nich jsou jeste k tomu u moci a nedejboze maji za pasem zbran a vymahaji pomoci ni a dalsich zastrasovacich prostredku zakony. To je konec toto. Toto by se melo zavirat, protoze prave tohle premysleni je pro spolecnost vysoce nebezpecne. Myslenky na to jak nekoho udelat nesvobodnym pro nic. Pro par kvetinacu, pro neco co priroda sama svetu dala. Jen kvuli jakemusi vymyslenemu a do mozku totalnich debilu vyrytemu pokrytectvi. Daleko nebezpecnejsi je tohle pokrivene vnimani sveta nez nejaka trava.
    pavlix avatar 6.12.2013 09:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.12.2013 00:59 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A protože to jsou kšefty postavené na konopí, tak prodejce v obchodě konopí neměl, neměl tam návody, jak ho pěstovat, ani osivo, ani kuřácké potřeby ...

    Jenomže TA MYŠLENKA tam byla! Co kdyby, že ááááno, takže mu kšeft zničíme ... on sice bude soudem osvobozen (tedy osobně tomu věřím), jenže živnost v prdeli a zbydou jen dluhy.

    http://www.youtube.com/watch?v=RANmX3WxJsg
    Bystroushaak avatar 6.12.2013 02:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    http://www.youtube.com/watch?v=RANmX3WxJsg
    Drsné.
    6.12.2013 09:59 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    takže mu kšeft zničíme ... on sice bude soudem osvobozen (tedy osobně tomu věřím), jenže živnost v prdeli a zbydou jen dluhy.
    To přece nevadí. Zaplatí to přece stát! Vrchní šéf květináčobijců je v klidu, z jeho kapsy to nepůjde v žádném případě.
    Celou akci spustil, řídí a také osobně hájí šéf Národní protidrogové centrály Jakub Frydrych. Zaznamenal prý už více stížností, ale těžkou hlavu mu to nedělá. "Ještě jsem nezažil žádného podezřelého či obviněného, který by neměl nějakou stížnost na konání policie," říká. Zásah je prý v pořádku. Prý si uvědomuje, že spor nakonec mohou majitelé growshopů vyhrát. "V takovém případě stát zaplatí odškodné," říká.
    Viz Majitelé growshopů po zátahu policie chtějí žalovat stát o odškodné.

    6.12.2013 12:29 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Celou akci spustil, řídí a také osobně hájí šéf Národní protidrogové centrály Jakub Frydrych. Zaznamenal prý už více stížností, ale těžkou hlavu mu to nedělá. "Ještě jsem nezažil žádného podezřelého či obviněného, který by neměl nějakou stížnost na konání policie," říká. Zásah je prý v pořádku. Prý si uvědomuje, že spor nakonec mohou majitelé growshopů vyhrát. "V takovém případě stát zaplatí odškodné," říká. Viz Majitelé growshopů po zátahu policie chtějí žalovat stát o odškodné.

    Kurva jaký stát? Tak ta svině si bude zákonem vytírat prdel, někdo mu dá po držce (soud) a my daňový poplatníci to budeme platit? On by to měl zaplatit. To mne fakt nasralo. Měl by dostat po tlamě aby se probral. Co to tam sedí za magora?
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    6.12.2013 14:40 tojejedno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Policie tady není od toho, aby přemýšlela, ale aby konala. To je potřeba si uvědomit,“ říká plukovník Jakub Frydrych, šéf Národní protidrogové centrály. K policii nastoupil v osmnácti letech.
    Luk avatar 6.12.2013 14:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Klasický vtip z nejkratších: Policajt přemýšlí :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.12.2013 21:19 sasa babic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    tak i policie uz resi takovehle kraviny. obmena jedne generace a trava bude bezna vec.
    xkucf03 avatar 4.12.2013 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Myslíš? Proč zrovna teď? Vždyť tráva není žádná novinka. Spíš se můžeme dočkat toho, že zakážou alkohol nebo zdaní tolik, že pivo bude stát stovku, cigarety zakážou všude včetně soukromých restaurací a za tučná jídla se bude platit zvláštní daň. Zakážou i porno, budou seznamy zakázaných knih a písní. Nechci malovat čerta na zeď, ale nepřijde mi, že by tenhle režim směřoval k větší svobodě.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.12.2013 07:38 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Co se týká zakázaných písní, tak to už je na světě.
    Drom avatar 5.12.2013 14:52 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Německá policie má aplikaci na identifikaci neonacistické hudby

    lol, to mi připomnělo gaydar...
    xkucf03 avatar 5.12.2013 15:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    BTW: co když se ta aplikace dostane do rukou začínajícím neonacistům a budou si podle ní vybírat obchody, hospody nebo rádia, ve kterých hraje požadovaná hudba? :-D

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luk avatar 5.12.2013 15:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Haydar...?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 5.12.2013 09:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Spíš se můžeme dočkat toho, že zakážou alkohol
    Zrovna proti tomuhle bych nijak neprotestoval. Ale porno, to teda ne. To si vzít nenecháme.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.12.2013 01:02 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    I když alkohol nepiju (nikdy), tak bych proti zákazu protestoval velice silně. Ono to totiž jedním zákazem jen začíná ...
    5.12.2013 10:56 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    zakážou alkohol nebo zdaní tolik, že pivo bude stát stovku, cigarety zakážou všude včetně soukromých restaurací

    Proboha, kdy už to bude!? Máte nějaké bližší špiclovské informace?
    xkucf03 avatar 5.12.2013 11:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Zakázat kouření na soukromém pozemku (restauraci) je jako kdyby ti zakázali souložit v tvé ložnici.

    (a to musím říct jako militantní nekuřák, který nesnáší ten smrad a do mnoha takových podniků kvůli tomu nerad chodí)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Václav 5.12.2013 11:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ano, ale zároveň tu máme jisté hygienické normy, které ten pozemek musí splňovat, aby směl být restaurací. Tohle se prostě hodí do hygienických podmínek. Osobně mi rozdělení restaurací na kuřácké, nekuřácké a obojetné se stavebně oddělenýma prostorama vyhovuje. Jako kuřák klidně zajdu se společností do nekuřáckého salonku a na cigaretu si dojdu do kuřácké části.

    Ovšem plný zákaz kouření v hospodách by měl jen jeden důsledek: Lidi by chodili kouřit ven, kde by smrděli do oken sousedům restaurace. Geniální řešení.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luk avatar 5.12.2013 12:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ovšem plný zákaz kouření v hospodách by měl jen jeden důsledek: Lidi by chodili kouřit ven, kde by smrděli do oken sousedům restaurace. Geniální řešení.
    Ono se hlavně pak začně mnohem víc kouřit doma, kde to budou vdechovat děti. Místo aby si kuřák zapálil v hospodě, dá si lahváče doma a k tomu cigarety.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.12.2013 11:31 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Citation needed... argumentace dětmi, to už zbývá jen Reductio ad Hitlerum...
    25.1.2014 03:25 elme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    "Ovšem plný zákaz kouření v hospodách by měl jen jeden důsledek: Lidi by chodili kouřit ven, kde by smrděli do oken sousedům restaurace. Geniální řešení."

    Tohle znám z Francie a ač kuřák, je mi to příjemný. Tady jsou důvody proč:

    1) po opuštění hospody nemusí všechno moje oblečení do pračky

    2) mám důvod jednou za čas opustit společnost a jít na vzduch (ehm: "na vzduch"), což je mi příjemný

    3) před hospodou už někdo často kouří a je to skvělej socializační moment s prvkem náhodnosti a spiklenectví současně. pokud je ten někdo zajímavej, skončí u našeho stolu, nebo si vyměníme číslo.

    4) nekuřáci nepičujou, že jim kouřím pod nos

    5) děti můžou sedět v hospodě/kavárně s rodiči

    Tak nechci se hádat a tvrdit, že se to má zavést tady, ale má to i své příjemné stránky.
    Drom avatar 1.2.2014 18:34 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ta možnost tu existuje...
    5.12.2013 11:29 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Kuřáci pohazují vajgly. Pokud budou pokuty za pohazování vajglů tak, jako je v Číně penalizováno plivání, budu jásat.
    5.12.2013 11:33 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Na svém pozemku si (i bez vašeho dovolení) budu pohazovat vajgly a plivat, jak uznám za vhodné. Zkuste si přečíst, na co reagujete.
    5.12.2013 12:08 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Soukromý pozemek může být také pole, louka, les. Přesto existují pravidla, co se tam dělat nesmí/musí.
    5.12.2013 12:09 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Krom toho se na restaurace vztahují hygienické normy a kouření se dotýká pracovních podmínek personálu restaurace.
    5.12.2013 12:10 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Kukni, když se ti to nelíbí, tak tam nelez. Ani jako zaměstnanec, ani jako host. Čau.
    Václav 5.12.2013 12:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Pokuty za pohazování vajglů jsou, i když je samozřejmě těžké někoho za takovou věc dopadnout. Osobně se snažím

    1) kouřit co nejdál od nekuřáků, pokud jsem například na zastávce

    2) z nedopalku nehtem na palci vyhodit poslední kousek hořícího tabáku na zem a udusit ho botou. Abych nešel kolem ostatních s doutnající cigaretou, popřípadě nezapálil vnitřek koše špatně típnutou cigaretou.

    3) zbytek zlikvidovat v koši.

    A takových znám hodně.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 5.12.2013 12:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Co třeba?:

    4) přestat s tím a nebo když už ne úplně, tak za

    5) to trochu omezovat

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 5.12.2013 12:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Jinak jsem nikdy nepochopil, proč kuřáci pálí balený tabák do papíru. Mě se vždycky strašně líbili ty dřevění fajky (úplně ta nejlepší byla Krakonošova). Když by se nacpala třeba nějakým vonným tabákem, tak by to nemuselo být až tak hrozné ani ve společnosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 5.12.2013 19:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    V podstatě kouřím jen v hospodě a v případě čekání delší dobou na zastávce (mimo zastávku). Běžná denní spotřeba tak 2-4 cigarety (v hospodě samozřejmě víc)

    Osobně nechápu kuřáky prosušených předražených cigaret. Balím si kvalitní tabák, smrad je z toho menší, chutná to líp a vyjde to levněji. Navíc když si člověk nebalí do zásoby (což nedělám), kouří méně (prostě to samotné motání cigarety je rituál, který dovede ruce zaměstnat)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 5.12.2013 21:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Běžná denní spotřeba tak 2-4 cigarety
    To není tak hrozné, ale i tak. Což takhle si stanovit cíl: 1 cigareta/den. Ono mi přijde jak by sis něco nalhával, ale smraďoch je prostě smraďoch. Ač chceš nebo ne, špatně napravitelnou škodu na tvém mozku (především pak v osobnosti) to dělá jestli se ti to líbí nebo ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 5.12.2013 21:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Osobně nechápu kuřáky prosušených předražených cigaret. Balím si kvalitní tabák, smrad je z toho menší, chutná to líp a vyjde to levněji. Navíc když si člověk nebalí do zásoby (což nedělám), kouří méně
    Jinak to tě sice šlechtí (osobně jsem zkoušel žvýkat a je fakt, že chuť není úplně nejhorší), ale
    prostě to samotné motání cigarety je rituál, který dovede ruce zaměstnat
    Yup, you're still addict.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.12.2013 02:34 Kvasnic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    ...an addict, pripadne addicted.
    Václav 6.12.2013 08:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Jsem. A to hodně. A vím o tom.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 5.12.2013 19:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Mě se vždycky strašně líbili ty dřevění fajky (úplně ta nejlepší byla Krakonošova).
    Ony sice jsou pěkné, ale chuťově už to tak dobré není, díky použití keramiky na hlavičku, kde se tabák spaluje.

    Normální fajfky jsou fajn, sám jsem si minulý měsíc dvě pořídil :)
    Grunt avatar 5.12.2013 22:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ony sice jsou pěkné, ale chuťově už to tak dobré není, díky použití keramiky na hlavičku, kde se tabák spaluje.
    Přitom by jeden řekl, že inertní látky budou třeba lepší než dřevo. Já osobně (jsem nekuřák) bych kuřákovi doporučil pípu na pálení šiše (vypadá to jak pípa na kouření cracku) ze skla, kdybych to nevěděl. Sklo mi přijde nejinertnější. Nebo kdyby existovala nějaká miniaturní příruční vodňača…to by bylo asi úplně nejlepší.
    Normální fajfky jsou fajn, sám jsem si minulý měsíc dvě pořídil
    Jo, jo. Vypadá to rozhodně líp než papírový dávkovači nikotinu. Otázka je jestli by si s tím takového vášnivého dávkovače uspokojil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 5.12.2013 23:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Přitom by jeden řekl, že inertní látky budou třeba lepší než dřevo.
    Co jsem tak načetl, tak na dýmky (vodnice nepočítám), které jsou kladně hodnoceny pro chuťový požitek, se v podstatě používají jen 4 materiály: dřevo (drtivá většina briar, ale někdo používá i třeba třešeň atp), mořská pěna (šutr z moře, co se dá sehnat jen na pár místech na světě), hlína (jednorázové fafky) a kukuřice (levné fajfky na pár použití).

    Samotného mě překvapilo, jak je to komplikované a co v tom všechno hraje za roli.
    Otázka je jestli by si s tím takového vášnivého dávkovače uspokojil.
    Já jsem si o tom prvně něco přečetl, než jsem s tím začal a podle všemožných zdrojů z netu prý ne.

    Dýmka se sice kouří tak hodinu, ale nešlukuje se a v evropských zemích je poměrně v módě se snažit nikotin blokovat, tedy používat filtry, které se zastrčí dovnitř (samozřejmě to není 100%). Navíc je tu ten detail, že po použití se musí fajfka nechat odstát minimálně 24h (ta moje chce třeba spíš 48), jinak to chutná hnusně.

    Kuřáci cigaret jsou závisláci, kteří potřebují nikotin doplňovat pravidelně, jinak se to na nich projevuje fyzicky, takže fajfka by pro ně asi nebyla to pravé.
    Grunt avatar 5.12.2013 23:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Co jsem tak načetl, tak na dýmky (vodnice nepočítám), které jsou kladně hodnoceny pro chuťový požitek, se v podstatě používají jen 4 materiály: dřevo (drtivá většina briar, ale někdo používá i třeba třešeň atp), mořská pěna (šutr z moře, co se dá sehnat jen na pár místech na světě), hlína (jednorázové fafky) a kukuřice (levné fajfky na pár použití).
    Hmm…asi to bude mít co dělat s uhlíkem vznikajícím při pálení. Ostatně ne že by zrovna pyrolýza čehokoliv byl nejlepší způsob jak extrahovat cokoliv, ale na chuť to asi bude mít vliv.
    Kuřáci cigaret jsou závisláci, kteří potřebují nikotin doplňovat pravidelně, jinak se to na nich projevuje fyzicky, takže fajfka by pro ně asi nebyla to pravé.
    You're right. Vaporizér. Zas když z někoho vyletí za každým výdechem obláček dýmu bez chuti, tak ve společnosti vypadá víc jako feťák než jak nějaký vychutnávač (nehorší je když s někým mluvíš a on se sehne do kapsy, vytáhne tyčku, odpojí náustek a už ho má v hubě a šudlí tlačítko, to mě berou všichni čerti…). Prostě „Kids, don't do drugs, they are bad!“.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 6.12.2013 02:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Samotného mě překvapilo, jak je to komplikované a co v tom všechno hraje za roli.
    Jenom aby to nebylo jako s audiofily, pozlacenými optickými kabely, směrovou mědí a napájecími kabely z rhodia.
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    Bystroushaak avatar 6.12.2013 02:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Možné je lecos, ale tady u relativních blbostí byla změna chuti velmi velká. Například jen vlhkost tabáku, či jak moc to tam člověk nacpe, tak to hned chutná jinak.

    Co se týče té konstrukce - druhou dýmku co jsem si koupil tvůrce vymazal uvnitř komory grafitem/uhlíkem. To by mělo být žádoucí, protože dokud dýmka hořením nevytvoří uvnitř uhlíkovou vrstvu (~10 zapálení), tak nechutná jak má, je štiplavá a tak vůbec.

    Přesto, že by to mělo být skoro to samé, tak jsem tu vrstvu musel odstranit, neboť to prostě bylo úplně hnusné (2 pokusy). Jakmile byla pryč, tak to hned šlo.
    Václav 6.12.2013 08:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Rozhodně není :) Nemohu mluvit za obyčejné dýmky, ale u vodních hraje roli na chuť mnoho aspektů. Vlhkost tabáku, velikost dýmky, množství vody, příprava tabáku před naplněním, čistota dýmky, stav hadic, doba kdy se přiklopí tarbuš, druh a množství uhlíků, velikost korunky…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 6.12.2013 08:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ono nejenom chuťově. Dýmka v restauraci, ač voní podstatně lépe, zakouří prostředí mnohem víc než cigareta.

    Neuspokojí. Jak řekl kolega, nešlukuje se to. Vodní dýmka nebo e-cigareta je na tom mnohem lepší.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 6.12.2013 09:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ono nejenom chuťově. Dýmka v restauraci, ač voní podstatně lépe, zakouří prostředí mnohem víc než cigareta.
    To dovede i blbá Nag Champa. Dým nevadí, když voní (třeba v čajovně to udeří do nosu hned u dveří, ale je to naprosto odlišné od toho co udeří do nosu v běžné hospodě). Horší je ten smrad kterým všechno načichne (a úplně nejvíc ten smrad z běžné kuřákovi tlamy).
    Neuspokojí. Jak řekl kolega, nešlukuje se to. Vodní dýmka nebo e-cigareta je na tom mnohem lepší.
    Měl jsem jednou tu čest vidět jak si běžný kuřák vychutnává vodní dýmku. Měl jednu vodňaču sám pro sebe a tahal to jak o život. Nakonec si stěžoval na malý průměr šlauchu (navíc tabák do vodní dýmky má menší obsah nikotinu). Abych pravdu řekl, tak na zařízení až tak nezáleží, když někoho vidíš fetovat vodní dýmku, tak to taky není pěkný pohled a může být klidně ze zlata, drahými kameny osázená. Ale i kdyby se dýmka dala fetovat, tak kuřák který si to pečlivě připraví a následně si to po sobě pěkně uklidí vypadá na veřejnosti furt jinak než sjížděči krabiček ze kterých padá vajgl za vajglem. Takže když už neřest, tak aspoň tak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Drom avatar 5.12.2013 14:59 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1 Kolega zjevně opisuje.
    5.12.2013 16:32 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To tě šlechtí, ale jaksi to neanuluje ty experty, kteří jdou proti větru, aby si mohli zapálit na kraji davu tak, že čmoud jde na všechny. Pak vidí na zastávce přijíždět očekávaný spoj, hodí cígo do silnice a valí.
    i když je samozřejmě těžké někoho za takovou věc dopadnout
    Stačilo by se postavit na autobusovou zastávku.
    xkucf03 avatar 5.12.2013 13:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Pohazování vajglů na ulici nebo smrdění s cigaretou na témže místě je něco jiného – ulice patří městu nebo státu a potažmo nám všem (když budeš chápat občany jako spoluvlastníky státu), takže ten kuřák poškozuje cizí majetek – majetek někoho, kdo s tím nesouhlasí. Podobné je to třeba se sprejerstvím a dalším vandalismem. Ale když dá majitel restaurace k dispozici svoje soukromé prostory a nechá si je dobrovolně od kuřáků zasmrdět, tak je to jen jeho věc – on si nechá ničit (nebo vylepšovat, to už je věc názoru) svůj vlastní majetek a komu se to taky líbí, ten k němu může přijít, ať už jako host nebo třeba zaměstnanec.

    Stát by do toho měl zasahovat maximálně tím, že nařídí, aby prostory byly jasně označeny jako smradlavé či nesmradlavé.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.12.2013 20:01 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    nebo třeba zaměstnanec.

    Máme nějaká pravidla na ochranu zaměstnanců. Plošně. Jak je možné, že tahle pravidla platí jen pro někoho?

    xkucf03 avatar 5.12.2013 20:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Tohle mají řešit odbory, ne stát.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.12.2013 21:28 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To je dogma tvé ideologie. Jak sis možná ráčil všimnout, existují jiné pohledy na věc.
    6.12.2013 01:44 Voransky | skóre: 8 | Český Krumlov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    "Plošně" bych si netroufnul tvrdit...máme různě přísné normy pro různá pracoviště - spíše...

    Mimochodem nechápu co vás tak žere na tom, že by si provozovotel restaurace, kavárny atd. měl moci vybrat jestli jeho podnik bude kuřácký, ne, nebo napůl... Musím říct, že třeba u nás v posledních 2 letech vzniklo poměrně dost čistě někuřáckých podniků - kavárny,restaurace - nekuřáckej bar nemáme, pravda :-) - ale jak zákazník, tak zaměstnanec si může v pohodě vybrat, kde chce trávit čas/pracovat..
    Grunt avatar 5.12.2013 12:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Tu analogii máš špatně. Je to jako kdyby mně zakázali soulož v tvé ložnici. Hospoda/restauorace/zastávka je veřejné místo a na její provozování musíš splnit určité náležitosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 5.12.2013 14:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Je to jako kdyby mně zakázali soulož v tvé ložnici.

    To snad záleží na mně, co ti dovolím dělat v mé ložnici a jestli tě tam pustím. Proč by se do toho měl montovat stát?

    Hospoda/restauorace/zastávka je veřejné místo a na její provozování musíš splnit určité náležitosti.

    Můžu si pozvat do obýváku kamarády, známé nebo lidi z ulice? Můžu jim dovolit tam kouřit? Můžu jim dojít do ledničky pro pivo? Můžu od nich vybrat peníze? (když řádně zdaním samozřejmě)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 5.12.2013 12:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    a to musím říct jako militantní nekuřák, který nesnáší ten smrad a do mnoha takových podniků kvůli tomu nerad chodí
    BTW: Zajdi někdy do libovolné čajovny.

    (a to musím říct jako militantní nekuřák, kterému vyuhlení fakani u vychutnávání čaje vadí)

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.12.2013 08:37 dave77 přitel trávy ale i pravdy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    bengum kytky a nadřizenym jejich blitky dokud neusměrníme pohled spravnym směrem jen těžko se dopatrame přičiny po ktere jit a kterou je potřeba vidět aby se nekopalo do nevinych. než začali bengum dělat pravidelně testy kolik myslite že jich hulilo nebo spiš nehulilo?
    9.12.2013 11:29 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ne, zákaz kouření v restauraci[1] je jako kdyby zakázali v restauraci brousit azbest a míchat arzén do piva. Oh, wait...

    1. On ten pozemek není tak moc soukromý, když na něm provozuji restauraci, že?
    Bystroushaak avatar 9.12.2013 12:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ne, zákaz kouření v restauraci[1] je jako kdyby zakázali v restauraci brousit azbest a míchat arzén do piva.
    Ono je to zakázáno?
    On ten pozemek není tak moc soukromý, když na něm provozuji restauraci, že?
    Proč?
    Grunt avatar 9.12.2013 12:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 9.12.2013 12:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nejde o pozemek, ale o to že jde o provozovnu (není pohostinství náhodou koncesovaná podnikatelská činnost nebo tak něco). A ta už musí splňovat jakožto místo určité pro nabízení služeb veřejnosti určité standardy. Dělej si na svém pozemku co chceš ale nesmíš na něm provozovat pohostinskou podnikatelskou činnost (třeba tam rozdávej párky a pivo zadarmo bez oprávnění). Prosté, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 9.12.2013 14:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nejde o pozemek, ale o to že jde o provozovnu (není pohostinství náhodou koncesovaná podnikatelská činnost nebo tak něco).

    To už je otázka terminologie a toho, aby lidé dostávali to, co očekávají, aby nebyli klamáni. Ale tohle lze řešit čistě v rámci soukromého sektoru – dokážu si představit nezávislou nevládní organizaci, která bude hodnotit pohostinství a těm, které splňují podmínky (např. že se tam nekouří, nedávají arzén do piva a mají čisté záchody), dá certifikát, oprávnění používat značku – ta bude na dveřích nebo na webu toho podniku a každý se může svobodně rozhodnout, zda půjde dovnitř nebo ne. Stát pak může jen dohlížet na to, že nikdo neklame zákazníky tím, že používá značku, na kterou nemá nárok (což by byl podvod či nekalá soutěž a je to trestné i podle stávajících zákonů).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 9.12.2013 14:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    dokážu si představit nezávislou nevládní...
    Snění je krásné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 9.12.2013 15:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Ano, ty si např. můžeš snít o hodném státu, který pracuje pro blaho občanů.

    Pokud na trhu bude poptávka po informacích, jak je která hospoda kvalitní a jaké podmínky plní, jakože tahle poptávka bude, najde se někdo, kdo ji uspokojí – hospody budou platit příspěvky za to, že je občas někdo přijde zkontrolovat a za odměnu dostanou pečeť na dveře, na kterou můžou lákat zákazníky. Hospoda je ochotná platit jen za důvěryhodnou značku a ta organizace je závislá na příspěvcích od hospod, což vytváří tlak na to, aby organizace dělala dobře svoji práci a nešidila (jinak by ta značka nebyla důvěryhodná a hospody by přestaly přispívat).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 9.12.2013 15:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ano, ty si např. můžeš snít...
    A komu to cpeš?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 9.12.2013 15:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Proč lžeš!?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.12.2013 15:23 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Jen tak pro zajímavost... volíte SSO, že?
    9.12.2013 15:31 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Co takhle znárodnit NIC a ty přebytečné finance použít pro snížení schodku státního rozpočtu - to by se vám nelíbilo?
    Grunt avatar 9.12.2013 21:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Doporučuju mrknout na provozovnu tak jak na ni nahlíží zákon. Teď nově (pár roků) musí splňovat stavební, požární a hygienické předpisy, takže kupř, když v ní nebudeš sám, ale budeš tam mít i nějaké lidi navíc (třeba i jen blbou čekárnu), musíš pro ně zařídit hajzlíky. Pánské a dámské. A majetek to můžeš být čí chce. Předpokládám že u pohostinské činnosti to bude ještě drsnější a také se patřičný zákon bude dotýkat i kouření na takových místech.
    dokážu si představit
    Škoda vizonáře, škoda ho.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 9.12.2013 21:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Příloha:
    Normy jsou správné, protože jsou zakotveny zákonem, a ten je správný, protože určuje normy. A až bude v zákoně zákaz kouření v restauracích, tak bude zákaz kouření v restauracích správný, protože bude v zákoně.
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    Grunt avatar 9.12.2013 21:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    :-D čoveče, ty budeš Japonec. Jinak argument beru. Lichý není, ale zrovna tohle si asi vydupali lidi, ne zákonodárci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 9.12.2013 22:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nejlepší je, když si lidé vydupají nějaký zákaz/příkaz (typicky třeba omezení rychlosti na 30 km/h) a pak ho titíž sami nedodržují ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.12.2013 13:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ne, zákaz kouření v restauraci[1] je jako kdyby zakázali v restauraci brousit azbest a míchat arzén do piva
    Rozdíl je v tom, že v restauraci je na první pohled vidět, jestli se tam kouří (je tam kouř, jsou tam popelníky, je něco napsáno na dveřích.) Zákazník se tedy může na základě vlastních preferencí rozhodnout, jestli využít nabízenou službu, nebo jít jinam. A to ještě předtím, než utratí nějaké peníze.

    Arzén v pivu vidět není.
    Quando omni flunkus moritati
    9.12.2013 14:02 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Z hlediska argumentace "je to můj majetek, takže si mohu dělat co chci" to jedno je.

    A i bez přihlédnutí k předchozí argumentaci, tak i kdybyste měl na dveřích napsáno "přidáváme arzén do piva a máme azbestovou klimatizaci", tak byste to dělat nesměl.

    Tudíž se domnívám, že je to přirovnání bližší než co děláte se sousedovou manželkou, když soused není doma... jak se tady jeden z předřečníků snaží naznačovat.
    9.12.2013 14:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A i bez přihlédnutí k předchozí argumentaci, tak i kdybyste měl na dveřích napsáno "přidáváme arzén do piva a máme azbestovou klimatizaci", tak byste to dělat nesměl.
    Ano, a je to hloupé. Požaduje-li zákazník arzén v pivu a já jsem ochoten mu takovou službu poskytnout, proč by se nám do toho někdo (zde stát) měl motat? Lidi, co arzén v pivu nechtějí, uvidí ceduli a půjdou pryč.

    Nemluvě o tom, že celý ten příklad s arzénem je ad absurdum. Možná mě někdo opraví, ale o případu, kdy by někdo požadoval arzén v pivu jsem ještě neslyšel. Kuřáckou hospodu naproti tomu někteří lidé požadují.
    Quando omni flunkus moritati
    xkucf03 avatar 9.12.2013 14:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Rozdíl je v běžných očekáváních. U piva každý očekává, že uhasí žízeň, bude mít nějakou obvyklou chuť, je v něm alkohol, ale jinak nijak závadné a zdraví nebezpečné není. Podávat otrávené pivo je v rozporu s tímto očekáváním.

    Naopak co se týče kouření, běžné očekávání je takové, že některé hospody jsou kuřácké a některé nekuřácké – a já si musím vybrat tu, která mi vyhovuje. Přijde mi, jako by se někdo snažil shora nadiktovat lidem, co si mají myslet, co mají chtít a jaká mají mít očekávání – a to považuji za zásadně špatné.

    Jak k tomu přijde feťák cigaret, který se těšil na svoji obvyklou dávku v zakouřeném prostředí, kde roky vysedával s podobnými závisláky? On přijde do své oblíbené hospody, očekává, že si bude moci šlehnout jako vždycky, a najednou zjistí, že nemůže, protože to nějaký politiky zakázal. Přitom by tím nikomu dalšímu neškodil, protože ostatní s tím současným stavem počítají a zařídili se podle něj – např. chodí do nekuřáckých hospod, nebo nechodí do hospod vůbec.

    Ten podnět ke změně by měl přijít zdola, od lidí, ne od nějaké vrchnosti, která se dostala k moci pochybným způsobem a dělá pochybné zákulisní kšefty se zájmovými skupinami.

    Kouření mi vadí na ulicích, na zastávkách nebo na úřadech… ale zahulené pajzly ať si kuřáci klidně nechají, tam chodit nemusím. Stejně jako jim nebudu mluvit do toho, zda si kouří u sebe doma – tam za nimi taky chodit nemusím.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.12.2013 15:16 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Až mi přijde ten Váš odstavec o feťácích nikotinu lehce sakrastický, ale asi to myslíte vážně.

    např. chodí do nekuřáckých hospod, nebo nechodí do hospod vůbec.

    A to Vám připadá jako rovný stav? Mně ne. Kuřák si do nekuřácké části jít sednout může, nekuřák nikoli.

    Ten podnět ke změně by měl přijít zdola, od lidí

    No, a když něco takového navrhujete, tak jste za militantního nekuřáka... Já myslím, že odzdola to jde slyšet docela hlasitě, a naopak to blokují kuřáci v parlamentu. Já tady nahlas říkám, že můj zájem, aby se v hospodách nekouřilo, vychází zespodu a je mi úplně jedno, co na to vrchnost a zájmové skupiny. P.S.: Kromě toho je docela možné, že se taková změna hospodským nevyplatí jednotlivě, ale pouze kolektivně. Pak je těžké ten krok k nekouření udělat ze strany majitelů restaurací.
    9.12.2013 15:34 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Kuřák si do nekuřácké části jít sednout může, nekuřák nikoli.

    Ale může jít do nekuřácké hospody. Aha, ony moc nejsou, protože o ně lidi nestojí. Samozřejmě kromě těch, co "by chodili do hospody, kdyby tam nebylo tolik zakouřeno" (překlad: "nechce se mi a mám se na co vymluvit")
    Já myslím, že odzdola to jde slyšet docela hlasitě
    Samozřejmě, když si nekuřáci vyberou správné odzdola. Co takhle jít a zkusit se zeptat v nějaké normální hospodě? Důraz na slovo hospoda, nikoliv restaurace.
    Quando omni flunkus moritati
    9.12.2013 22:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    su nekuřák, a odzdola říkám, že zákaz kouření považuju za pitominu

    třeba srazy LvB se již nějaký ten pátek po vzájemné dohodě (čti: pár nekuřáků držkovalo :-)) konají v nekuřáckých hospodách/částech, a nepotřebujeme kvůli tomu zakazovat kouření všude jinde

    výmluva "já bych tak strašně rád šel, ale ono se tam kouří" u nás tedy neobstojí, přesto je to s účastí většinou, ehm, vlažné, takže to vidím podobně jak říkáš ...
    10.12.2013 13:07 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A ze tech nekurackych hospod bylo, nez se to zacalo regulovat. Snad na kazdem rohu jedna...
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    10.12.2013 14:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Regulovat se ještě nezačalo nic, přesto nějaké jsou.

    Že jich je málo? Jestli to nebude tím, že není tak velký zájem, jaký předstírají militantní nekuřáci a strážci veřejného "dobra"
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 10.12.2013 14:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Regulovat se ještě nezačalo nic, přesto nějaké jsou.
    Regulace se sice chystala, ale nakonec je místo ní jen povinnost mít na dveřích ceduli, jestli je hospoda kuřácká, obojetná (stavebně oddělené části) nebo nekuřácká.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xkucf03 avatar 9.12.2013 15:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A to Vám připadá jako rovný stav? Mně ne. Kuřák si do nekuřácké části jít sednout může, nekuřák nikoli.

    Kuřákovi se budou třást ruce, bude nervózně muchlat tácek nebo ubrus, bude bojovat se svojí touhou si šlehnout… a nakonec odběhne ven na mráz, pro svoji dávku, kde se nachladí1. Nekuřák zase bude trpět tím smradem, zamoří si tím plíce, oblečení, vlasy… Trpí při tom oba, nechci spekulovat kdo víc (jako nekuřák to vidím jen z jedné strany). Tak proč nedal lidem na výběr, aby si mohli dobrovolně zvolit prostředí, které jim vyhovuje? Proč jim nutit jednu možnost? Přijde mi to, jako rozhodovat za ostatní, jestli si mají dát květák nebo řízek.

    No, a když něco takového navrhujete, tak jste za militantního nekuřáka...

    S tím nemám problém, to já klidně budu :-)

    Já myslím, že odzdola to jde slyšet docela hlasitě, a naopak to blokují kuřáci v parlamentu

    Kuřáci v parlamentu nemůžou zakázat hospodskému, aby ve své hospodě zakázal kouřit – to je jen na něm a na tom, jak on si váží svých nekuřáckých hostů.

    P.S.: Kromě toho je docela možné, že se taková změna hospodským nevyplatí jednotlivě, ale pouze kolektivně.

    To je právě blbost. Svoboda vytváří možnost, aby se vyprofilovaly kuřácké a nekuřácké hospody a každý dostal to své. Plošný zákaz kouření povede k tomu, že se z kuřáků stanou „disidenti“ – nakoupí si lahváče a budou se scházet po svých bytech nebo si založí klubovnu v nějaké kočárkárně, kde budou inhalovat. Hospodští pak přijdou o tuto klientelu a zisky.

    Vytvořil jsem stránky Nekuřák.net, viz moje patička, kde můžou hosté hlasovat, zda má být hospoda kuřácká nebo nekuřácká.

    [1] což bude zátěž pro jeho zaměstnavatele a státní zdravotnictví a taky tam bude obtěžovat nevinné kolemjdoucí, kteří nic neprovedli, prostě jen šli kolem po veřejné ulici a musejí čuchat jeho smrad

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bystroushaak avatar 9.12.2013 16:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Kuřák si do nekuřácké části jít sednout může, nekuřák nikoli.
    Já se považuji za nekuřáka a do kuřácké části si sednu úplně v klidu. Imho nejsem sám.
    9.12.2013 16:36 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 9.12.2013 21:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Když někdo valí startovačky bez filtru, tak mi to dokonce voní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.12.2013 16:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1

    Jako nekuřák to vidím naprosto stejně.
    Baník pyčo!
    10.12.2013 01:03 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1
    5.12.2013 07:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Omyl, doba, kdy byla trava bezna vec uz byla. Ale zase byl tenkrat pojem "dealer travy" smesny. Holt pokrok nezastavis.
    pavlix avatar 5.12.2013 07:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.12.2013 21:22 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Zacinam se bat o sve domeny. :-(
    5.12.2013 00:13 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    zaspal jste dobu. cas zahodit domenovy system nastal uz pri prvnim potvrzenem zasahu cenzora uz pred mnoha lety.
    4.12.2013 21:28 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Literally Hitler.
    xkucf03 avatar 4.12.2013 22:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kleptokracie útočí

    Odstaví i doménu cssd.cz, protože je tu podezření na financování kampaně z Rathových úplatků, nebo doménu ods.cz, protože je tu rovněž podezření na rozkrádání státu?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 4.12.2013 22:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Sice huliče a smažky nemusím, ale tohle si nezaslouží. Jestliže teď zabavují domény jim, příště můžou přijít na řadu třeba ty moje.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luk avatar 4.12.2013 22:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ty tvoje to budou zcela nepochybně, protože jsou používány k páchání zvlášť závažné, vysloveně ohavné trestné činnosti. Na jedné jsem dokonce včera zveřejnil aktivační kód k amerických mezikontinentálním střelám s jadernými hlavicemi!!! To je přímo ohrožení celého lidstva!!!
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.12.2013 23:08 dvcasxcasdc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    ted to nekde bylo v novinach ze ten kod byl 00000000.
    Nicky726 avatar 4.12.2013 23:13 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Tak, a teď můžou zabavit i ábíčko... ]:->
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Luk avatar 4.12.2013 23:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    A kdyby to náhodou nevyšlo, tak dáme ještě něco jiného. Za tohle už byl provozovatel webu pravomocně odsouzen a neuspěl ani u Nejvyššího soudu ČR.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 00:22 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    takze, kdyz ten clanek odporuje sam sobe (druhy odstavec), tak plati prisnejsi vyklad zakona (nebo rovnou presumpce viny?)
    5.12.2013 00:41 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    nenasel by nekdo prepis rozsudku? ... ten clanek a autor to nestoji ani za rec.
    Jendа avatar 5.12.2013 00:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Třeba tady, tady, nebo tady. Je toho víc, jak to šlo mnoha instancemi.
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    Jendа avatar 5.12.2013 01:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    5.12.2013 00:21 Jaromor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    No hlavně, že jsi na nich nebyl vtipnej.
    Grunt avatar 5.12.2013 09:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Sice huliče a smažky nemusím, ale tohle si nezaslouží.
    Jo, jo. Zakázání jedné domény je tvrdá rána českému zelenému drogovému podsvětí. Jak to teď ti chudáci asi budou dělat…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.12.2013 10:38 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    možná až se mafii zvednou zisky, mohli by to dát třeba na charitu :-D
    4.12.2013 23:34 crono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    hlavni problem travy je ten, ze si ji muze kdokoliv snadno vypestovat a z danoveho hlediska je to teda vec nezajimava. navic je to konkurencni prostredek k tem predrazenym fetum od zentivy, pfizeru, bayeru a dalsich.

    stat je tu prece od toho, aby ochranoval zajmy tech monopolu a udrzoval ten system vysavani tak dlouho, jak to bude jen mozny :(
    Jendа avatar 5.12.2013 01:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    snadno vypestovat
    Pokud chceš, aby to mělo rozumný obsah účinných látek, je to v našem klimatu AFAIK trochu magie, musí se tomu většinu roku přisvěcovat a přitápět. (nerozumím tomu)
    navic je to konkurencni prostredek k tem predrazenym fetum od zentivy, pfizeru, bayeru a dalsich.
    To mluvíš o tom „legálním konopí“, to vyrábějí všechny tyhle společnosti, nebo o něčem jiném?
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    Václav 5.12.2013 09:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ani ne. Jasně, „magie“ je super na vypěstování extra účinných vzorků, ale obyčejné pěstování venku je také v pohodě. I tak je to z daňového hlediska zajímavé. Ono těch lidí co prostě nemají čas a chuť starat se o kytky bude dost.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 5.12.2013 09:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Pokud chceš, aby to mělo rozumný obsah účinných látek, je to v našem klimatu AFAIK trochu magie, musí se tomu většinu roku přisvěcovat a přitápět.
    Nebo účinné látky prostě koncentrovat a zbytkový rostlinný obsah prostě vyhazovat (třeba by se z toho dalo ještě něco udělat)?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.12.2013 09:47 Roslav | skóre: 6 | blog: mamblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    ... a zbytkový rostlinný obsah prostě vyhazovat (třeba by se z toho dalo ještě něco udělat)?
    Tak konope sa v minulosti (ešte za komošov) pestovalo hlavne pre rastlinné vlákna, to sa dá kadejako využiť (papier, tkaniny ...).
    Hmmpf... Niečomu tak deterministickému ako počítače sa jednoducho nedá veriť.
    xkucf03 avatar 5.12.2013 10:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    Dokonce to může i vybuchovat, takže kromě narkomafie tu máme i terorismus.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.12.2013 07:41 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ale kdeze. Trava je plevel. Zalezi na semincich / rizcich, nebo "modelu" v pestitelske hantyrce. Na klimatu samozrejme taky, ale neni to zadna veda a rozumny produkt se da ziskat i s temer nulovou starosti.

    Legalnim konopim autor zrejme mysli ruzne prasky na spani, antidepresiva...
    I am Jack's wasted life.
    brozkeff avatar 5.12.2013 02:26 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše webproxy

    Už před pár týdny to udělali jinému growshopu (Devotionshop), spustil jsem jim aspoň webproxy na serveru kde jsem do /etc/hosts doplnil správnou IP adresu, aby to mohli odkazovat aspoň z FB. Teď u greenhome jsem v historii DNS dohledal IP adresu, ale ta vede na default stránku hostingu, takže nevím kde je zakopanej pes.

    Pokud měl growshop vybudované kanály pro komunikaci se zákazníky nejen přes webovky, ale i přes FB či twitter, má aspoň nějakou šanci jak jim oznámit jak je třeba kontaktovat vč. třeba toho odkazu na webproxy, návod jak si do vlastního /etc/hosts doplnit správnou adresu apod. Ale tak se stejně asi moc nedá podnikat, to je spíš jen takový symbolický protest.

    Ale pokud máte vlastní server či VPSko, myslím že je fajn na něm rozjet nějaký Glype, do /etc/hosts dát IP adresy cenzurovaných webů a ty pak whitelistovat a tu službu těm postiženým nabídnout...

    pavlix avatar 5.12.2013 07:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    Ono je otázka, jestli by pak nebylo dobré oživit nějaké alternativní TLD, které by nepodléhaly tomuhle problému. A ty používat třeba jen jako přístupovou vrstvu k nějakým hashovým doménám.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.12.2013 09:10 WNJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    Neexistuje nejaka webova brana do .onion?
    Václav 5.12.2013 09:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    existuje
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.12.2013 09:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    .BIT. Teď přesvědčit ISP, aby to na svých rekurzivních DNS podporovali.
    pavlix avatar 5.12.2013 09:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    To by bylo pro zájemce. Takže spíš zajistit návody na výběr a konfiguraci routeru.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 5.12.2013 09:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    Jen tak pro zajímavost, jaká ta IP adresa na původní greenhome.cz je? Ať se podívám co tak strašně „terorismus podporujícího“ tam prodávají. Mam takový neblahý pocit, že tim spíš rozjedou Streisand effect než že tím něčeho dosáhnou (museli by vyřadit IPčko na to tu snad zákon ještě nemáme).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.12.2013 17:17 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    Spis Ipcka jejich DNS ... at si je muzu pridat do tech, co adminuju ja ... kdyz to udela par stovek adminu ... tak domena pojede, zcela nezavisle na prastenym NICu.
    5.12.2013 11:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: webproxy
    Teď u greenhome jsem v historii DNS dohledal IP adresu, ale ta vede na default stránku hostingu, takže nevím kde je zakopanej pes.
    řekl bych, že sabaka je v tvé neznalosti HTTP 1.1 a faktu, že na jednom serveru s jednou adresou jelo více webů

    ale to jen tak střílím od boku ...
    5.12.2013 09:23 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Ehm ... takovy postup je samozrejme nezakonny a ten zakon porusuje jak policie tak nic. Samozrejme to vsechno zacalujem z dani, protoze tu vznika skoda nemaleho rozsahu.

    § 79e - Zajištění jiné majetkové hodnoty

    => policie maximalne muze pozadovat, aby bylo zamezeno prevodum domeny, ale rozhodne nemuze pozadovat, aby byla odstavena z provozu.
    5.12.2013 11:40 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    § 79e - Zajištění jiné majetkové hodnoty

    => policie maximalne muze pozadovat, aby bylo zamezeno prevodum domeny, ale rozhodne nemuze pozadovat, aby byla odstavena z provozu.
    Nemáte pravdu, zkuste si to přečíst celé. Viz odst. 2 věta druhá: "V usnesení o zajištění jiné majetkové hodnoty lze omezit také výkon dalších práv souvisejících se zajištěnou majetkovou hodnotou, je-li to zapotřebí pro účely zajištění."
    xkucf03 avatar 5.12.2013 11:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    je-li to zapotřebí pro účely zajištění

    A je to skutečně zapotřebí?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.12.2013 11:58 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Dle PaCh zřejmě ano. Samozřejmě se můžete obrátit se stížností na soud, který ji zamítne, protože by nejdřív musel pochopit, co to je doména, tak radši metodou cut-and-paste opíše udůvodnění firmy PaCh a k tomu připíše dvě věty ve smyslu, že usnesení je věcně správné a důvody tam uvedené se nijak nezměnily. Proti tomu můžete brojit už jen ústavní stížností, který ji "přednostně" projedná tak za rok dva, přičemž v té době už budete v insolvenci. Noooo, a až celá ta sranda skončí a nedejbože pachatele hrdelního zločinu prodeje květináčů, hnojiv, semínek a hydroponických potřeb zprostí, tak celou tu srandu včetně náhrady škody zaplatí daňový poplatník. Hurááá!
    5.12.2013 12:09 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Jiste, takze kdyz chtej zajistit nemovitost - trebas panelak, tak z nej vyhodej vsechny najemniky ... proste proto.
    Luk avatar 5.12.2013 12:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Je potřeba rozlišovat tři případy:
    1. Věc (nebo jiná majetková hodnota, např. ocenitelné právo, včetně domény) "je výnosem z trestné činnosti". Tady postačuje zajištění, které brání převodu. Tedy u nemovitosti zabránit změně v katastru, u domény změně držitele.
    2. Věc "byla užita ke spáchání trestného činu". U hmotných věcí může být potřeba zajistit stopy, po tuto dobu mohou být třeba z toho paneláku vyhnáni nájemníci. Po skončení těchto neodkladných úkonů už může zajištění pokračovat v režimu 1.
    3. Věc "je určena ke spáchání trestného činu". Tady má zajištění primárně ten význam, aby nemohlo dojít ke spáchání TČ nebo pokračování v něm. Proto mohou jít opatření dál a například nemovitost může být i na delší dobu úředně zapečetěna (příliš mě nenapadá, proč by kvůli tomu měli být vystěhování nájemníci, kteří s tím nemají nic společného - zapečeťuje se jen ta část, které se trestná činnost týká), vozidlo umístěno na policejní parkoviště, doména vyřazena z provozu.
    Všechno je to samozřejmě soudně přezkoumatelné, i když to je v prostředí ČR, kde soudy trvají i mnoho let, docela slabá útěcha.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 09:50 JanM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Tuší někdo, zda Policie ČR + státní zástupce tímto může dosáhnout pouze na .cz nebo zda může nařídit NIC.cz, aby na svých DNS blokoval jakoukoliv doménu? (.com, .org, ...)
    pavlix avatar 5.12.2013 09:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Jaké jejich DNS máš namysli?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 5.12.2013 10:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény

    NIC provozuje např. 217.31.204.130 a 193.29.206.206 (ale nemyslím, že by to používalo příliš mnoho lidí – většina bude mít asi DNS od svého poskytovatele).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 5.12.2013 09:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    nebo zda může nařídit NIC.cz, aby na svých DNS blokoval jakoukoliv doménu? (.com, .org, ...)
    To zní jako technicky nemožné. Tedy blokovat tyto domény samozřejmě může (už to tak nejspíš i dělá), ale nikdo si toho nejspíš nevšimne ;).
    Před 3 lety měli očkovaní do 3 let zemřít a měla nastat covidová totalita.
    5.12.2013 09:56 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Oni muzou chtit co chteji, ale i nic by je stim mel poslat doprdele ... a pokud to neudelal, sam zakon porusuje ... najdi si ten paragraf. Jde o zajisteni majetku proti moznosti nakladat s nim (=prodej/prevod/...) != znemoznit majiteli ten majetek pouzivat. To policie vubec nemuze a nesmi.

    Da se predpokladat. ze pokud mas domnu reglou u ceskyho registratora, tak ten se z toho podela uplne stejne. Zahranicni je dost pravdepodobne posle do haje (respektive se snima vubec nebude bavit).
    Luk avatar 5.12.2013 13:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    To policie vubec nemuze a nesmi.
    Může a smí:

    V usnesení o zajištění jiné majetkové hodnoty lze omezit také výkon dalších práv souvisejících se zajištěnou majetkovou hodnotou, je-li to zapotřebí pro účely zajištění.
    Da se predpokladat. ze pokud mas domnu reglou u ceskyho registratora, tak ten se z toho podela uplne stejne. Zahranicni je dost pravdepodobne posle do haje (respektive se snima vubec nebude bavit).
    Tohle je zajímavá věc, v souvislosti s tím, že u většiny zahraničních a generických domén je český registrátor jen subregistrátorem a funguje přes zahraničního partnera. Asi by to ale fungovalo stejně, protože i subregistrátor má technickou možnost tu doménu odstavit. Pokud by se obrátili přímo na zahraničního registrátora nebo správce příslušné TLD, někteří by možná vyhověli, jiní ne. Česká policie by mohla požádat o spolupráci tu zahraniční, ovšem v takovém případ by záleželo i na tom, pro jaký trestný čin se to má udělat. Tj. například pokus odstavit v USA doménu s nacistickým webem je předem odsouzen k nezdaru (mám pocit, že takové pokusy už PČR právě neúspěšně činila).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 17:32 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    jiste jiste ... takze ocekavam, ze az se bude vysetrovat, zda trebas skoda auto nepacha trestny cin rekneme obecneho ohrozeni ... protoze trebas jednomu zakaznikovi nebrzdilo auto, ze ji nejen zablokuji veskere finance na vsech uctech, ale zeroven odpoji elektrinu ve fabrikach, ukradnou vsechny domeny ... a odstehuji (na nase naklady) veskere stroje, material ... i hotova auta.

    Navic jaksi pomijis zcela zasadni cast:

    " usnesení o zajištění jiné majetkové hodnoty se zakáže jejímu majiteli,"

    Tudiz NICu nic naridit nelze, a NIC nic konat nesmi. NIC je technicky spravce TLD a jako takovy neni ani "zvlastnim zakonem vedouci evidenci", a pozadovat po nem jakoukoli akci vuci domene muze vyhradne soud prostrednicvim sveho rozhodnuti.
    Luk avatar 5.12.2013 17:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    jiste jiste ... takze ocekavam, ze az se bude vysetrovat, zda trebas skoda auto nepacha trestny cin rekneme obecneho ohrozeni ... protoze trebas jednomu zakaznikovi nebrzdilo auto, ze ji nejen zablokuji veskere finance na vsech uctech, ale zeroven odpoji elektrinu ve fabrikach, ukradnou vsechny domeny ... a odstehuji (na nase naklady) veskere stroje, material ... i hotova auta.
    Na něco takového by si - aspoň zatím - policie netroufla. Troufá si jen na growshopy, protože ty se příliš bránit nemohou. U automobilky by hrozila i mezinárodní arbitráž s mnohamiliardovou škodou. Ale třeba téměř likvidační zákrok proti Mironetu si snad každý pamatuje...
    Tudiz NICu nic naridit nelze, a NIC nic konat nesmi. NIC je technicky spravce TLD a jako takovy neni ani "zvlastnim zakonem vedouci evidenci", a pozadovat po nem jakoukoli akci vuci domene muze vyhradne soud prostrednicvim sveho rozhodnuti.
    Není pravda, viz § 8, odst. 1 TŘ. Je to podobné, jako třeba když někdo někoho ohrožuje vysokonapěťovou elektřinou, bude policie žádat vypnutí po provozovateli sítě, nebude to dělat sama.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bystroushaak avatar 5.12.2013 20:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Není pravda, viz § 8, odst. 1 TŘ. Je to podobné, jako třeba když někdo někoho ohrožuje vysokonapěťovou elektřinou, bude policie žádat vypnutí po provozovateli sítě, nebude to dělat sama.
    S tímhle přístupem se divím, že nevypnuli celý internet :)
    5.12.2013 20:31 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    S tímhle přístupem se divím, že nevypnuli celý internet :)
    Vydrž, zatím stále hledaj vypínač. :-D
    6.12.2013 08:30 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Chjo ... Pokud je pozadavek na NIC zduvodnen paragrafem 79 ... tak jim mel nic odpovedet, ze mu maji vlezt na zada. TECKA.

    Prijdu ti na domovni prohlidku ... jiste muzu ... teba si nekoho znasilnil ...
    Luk avatar 6.12.2013 13:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Já to neobhajuji, já jen vysvětluji, proč jsou věci tak, jak jsou.
    Chjo ... Pokud je pozadavek na NIC zduvodnen paragrafem 79 ... tak jim mel nic odpovedet, ze mu maji vlezt na zada. TECKA.
    Především jim neodpovídá NIC.CZ, odpovídá konkrétní člověk (nebo více lidí). V tomto případě samozřejmě většina lidí tomu prostě vyhoví, protože podle zákona tu povinnost mají a opravdu si nechtějí jít sednout na lavici obžalovaných s těmi, kvůli kterým to je.
    Prijdu ti na domovni prohlidku ... jiste muzu ... teba si nekoho znasilnil ...
    V takovém případě bych postupoval v souladu s § 29 TrZ, takže nedoporučuji ;-)

    Zjevně nechápeš ten rozdíl. Zákon stanovuje určité situace (které si lze samozřejmě vykládat různě, ale rozhodovat o tom musí soud), za kterých lze v souladu s LZPS zasáhnout do něčích práv. S tím je ten tvůj nápad v příkrém rozporu.

    Jinak celé se to pořád dokola točí okolo jedné klíčové věci. V zákoně nelze nikdy přesně popsat všechny případy a situace, které mohou nastat. Zejména nelze upravit to, že mezi dvěma krajními polohami (třeba nebezpečnosti skutku) existuje celé spojité spektrum. Nelze to řešit jinak než výkladem, posouzením určité situace.

    Když to zjednoduším - nelze požadovat po policii, aby bránila trestné činnosti, když by přitom neměl nikdo povinnost vyhovět její výzvě. Na druhou stranu policie nesmí mít možnost klást svévolné a nesmyslné požadavky. V zákoně je to nějak nastaveno, netvrdím že optimálně. Povinnost vyhovět tady je, současně ale existují možnosti se tomu bránit, ať již následně (stížnosti, trestní oznámení atd.) nebo i okamžitě (nutná obrana, krajní nouze). Říkat, že někdo neměl vyhovět, protože prostě proto, je totální kravina.

    A ještě jeden rýpanec - před pár lety jsem tady vyzýval k připomínkování nového trestního zákoníku. Docela by mě zajímalo, kolik dnešních kecalů této možnosti využilo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 12:07 Luboš L.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    5.12.2013 15:55 thiemel | skóre: 4 | 49°55'21.691N, 18°5'3.288E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Bohužel ani Policie ČR nepostupuje zcela podle zákonů. Na slovní spojení "Policie ČR" naneštěstí slepě slyší většina, tak je slepě poslechou. Naštěstí jsou i tací, kteří slepě neposlouchají a jsou si zákonů vědomi...

    Viz článek: http://datacentrum.wedos.com/a/338/hosting-natlak-podlehnout-ci-nepodlehnout.html
    Tomáš Thiemel e-mail:thiemel(zavináč)centrum.cz
    5.12.2013 16:08 Exar Kun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nechcete s tou reklamou na Wedosu už jít někam? Ten článek dokazuje jen to, že Wedos umí udělat pěkné PR i ze smrdutého lejna. A všechna média to tupě odpapouškovala, vždyť je to přece takové hezké téma... Nic víc, nic míň.

    P.S.: Pokud máte alespoň elementární schopnosti pochopení psaného textu, tak byste třeba mohl zjistit, že ten PR článek Wedosu mluví o úplně jiném zákonu. Ale to by na vás bylo asi moc složité.
    pavlix avatar 8.12.2013 08:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Je pravda, že tohle už je obtěžující a vypadá to hrozně zoufale, když už je to v jedné diskuzi podruhé.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.12.2013 10:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Policie ČR se souhlasem statního zástupce vyřazuje domény
    Nehledě na to, že v tom článku lžou reklamně přehánějí.
    Jen pro informaci snad dodáme to, že jsme asi jediný poskytovatel, který se takto nyní zachoval. Při několika dotazech u jiných firem nám bylo sděleno, že oni vyhověly
    ... a když byli dotázání, které firmy se dotazovali, tak žádná odpověď. Naopak se nejeden hosting ohradil, že nic takového nedělají.
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.