abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:33 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.8.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Herní studio Hangar 13 vydalo novou Mafii. Mafia: Domovina je zasazena do krutého sicilského podsvětí na začátku 20. století. Na ProtonDB je zatím bez záznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Operátor O2 má opět problémy. Jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb dal všem zákazníkům poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:55 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila GPT-5 (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červencová aktualizace aneb nová verze 1.103 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.103 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 17:33 | IT novinky

    Americký prezident Donald Trump vyzval nového generálního ředitele firmy na výrobu čipů Intel, aby odstoupil. Prezident to zdůvodnil vazbami nového šéfa Lip-Bu Tana na čínské firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    7.8. 16:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Ubuntu 24.04.3 LTS, tj. třetí opravné vydání Ubuntu 24.04 LTS s kódovým názvem Noble Numbat. Přehled novinek a oprav na Discourse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 16:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.89.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 12:22 | IT novinky

    Americká technologická společnost Apple uskuteční v USA další investice ve výši sta miliard dolarů (2,1 bilionu korun). Oznámil to ve středu šéf firmy Tim Cook při setkání v Bílém domě s americkým prezidentem Donaldem Trumpem. Trump zároveň oznámil záměr zavést stoprocentní clo na polovodiče z dovozu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    7.8. 04:55 | Nová verze

    Zálohovací server Proxmox Backup Server byl vydán v nové stabilní verzi 4.0. Založen je na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (47%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (18%)
    Celkem 313 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

    Dnes bola vypustena štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon Tribe 4. Sťahovať môžete napriklad zo serverov v oznamenie, kde sú aj popísane aktálne známe chyby. Dúfajme, že už najbližšie bude ostrá verzia, zatial nám ostáva iba testovať a reportovať chyby.

    9.8.2007 17:00 | vlk | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 9.8.2007 19:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Ostrá verzia bude v októberi, jak vyplýva z označenie 7.10.
    9.8.2007 19:08 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Kolego, pžíšte rači česky :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    freshmouse avatar 9.8.2007 19:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Neviem na čo narážáte. :-)
    9.8.2007 19:11 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Veľa smiechu :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    9.8.2007 20:39 debko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    žádný přoblém předsa si rozuměme. :)
    9.8.2007 20:58 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    :))
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    freshmouse avatar 9.8.2007 21:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Ale no tak chlapcov! To je volaký drevokocúr a rumančok čo nikomu nikdá nevadili a tady se budeme skoro biť kvoli volakej gramatike... Nech zavládne tučná pohoda medzi námi; veď i expredseda vlády Paroub s budúcím ex Ficom povedali, že je škóda, že v telke neslýcháme Čechov i Slovákov naráz, tak na tom MUSÍ byť niečo pravdy!
    9.8.2007 21:32 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Mne osobne už dochádza fantázia, takže: máš přavdu :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    andree avatar 10.8.2007 13:19 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    mg... xD
    9.8.2007 20:49 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Asi na to, že s tou slovenštinou je to horší - správně má být "z označenia".
    9.8.2007 21:57 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    iba na to, ze je ta spravicka napisana ako od madarskeho cecho-slovaka :D no offense ;)

    Kaio
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    9.8.2007 22:01 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Teď poznáš Tanguův hněv. Tangua sníst tvé srdce :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Michal Fecko avatar 9.8.2007 22:47 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    V madarcine/polstine sme tu este spravicku nemali :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.8.2007 21:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Přiznávám se, že text zprávičky jsem měnil a možná jsem tam chyby zanesl já.

    Pokud je třeba něco ve slovenské zprávičce opravit, tak je tu problém - buď to risknu a upravím to podle "své slovenštiny" :-), nebo tomu člověku napíšu, ať si to opraví - jenže to je taky někdy několik dnů, než si ten mail přečte. Značná část autorů zpráviček, co schvaluju, si dokonce ani nepřečte, co se píše nad formulářem - asi by bylo dobré tam připsat, ať nikdo nepoužívá odkazy typu <a>zde</a>.

    Proto raději zprávičky ve slovenštině nevydávám a nechávám to na někoho jiného, protože nechci, aby pak někdo kopal do mě :-)
    9.8.2007 21:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Ubuntu má již několik let velmi podobný vývojový cyklus s pevně daným a výjimečně měněným časovým kalendářem. A i kdyby nemělo, opravdu zde musí přidávat a schvalovat zpávičky někdo, kdo nechápe, že po alfaverzi následuje minimálně ještě beta a RC vydání?
    Limoto avatar 9.8.2007 23:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    a navíc se tam nic o alpha verzi nepíše, to je na tom to nejhorší :-(
    Michal Fecko avatar 9.8.2007 23:28 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    jj, ale podla mna by sa malo upozornovat aj na alfa/beta/RC verzie - koli spatnemu ohlasu "testerov".
    9.8.2007 23:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Ti, kdo se o to zajímají a chtějí testovat, se o vývojovýchvydáních bezproblémů dozví na distrowatch, wiki, vývojářských konferencích, blozích nebo RSS. Psal jsem to už na několika serverech, že o alfaverzích by se tu nemělo informovat téměř vůbec, pokud to není nezbytně důležitá informace s ohromným dopadem na odvětví, a pokud už se tu informuje, tak zcela jiným stylem než jaký předvedli autor a schvalující redaktor.
    Michal Fecko avatar 9.8.2007 23:43 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    ...pokud to není nezbytně důležitá informace s ohromným dopadem na odvětví...,
    ak bude mat beta 7.10ky jadro 2.6.23 ako default tak to je ten DOPAD NA ODVETVIE? ako by sa stanovili kriteria toho DOPADU?
    a pokud už se tu informuje, tak zcela jiným stylem než jaký předvedli autor a schvalující redaktor.
    tak to suhlas, ta spravicka vyznieva (v originale (2007/08/09 23:40)) dost matuco a zavadzajuco...
    9.8.2007 23:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Vyvozujete něco, co jsem nenapsal. Pro jistotu to zopakuji ještě jednou trošku jinak: O betavydáních a RC a hlavně konečných vydáních ať se klidně (náležitě) informuje, kdo to budechtít číst a používat, tak bude a kdo ne, tak ne. Ale psát o každé alfaverzi každé ptákoviny a to i včetně Ubuntu postrádá podle mého názoru opodstatnění a jen překáží na hlavní straně a jinde na úkor jiných, důležitějších zpráv. Znovu opakuji, že čtenáři by o důelžité novinky nepřišli, protože důležité je to, co bude nakonec v betavydáních a zejména v konečných vydáních. Tak ať se prostě o softwaru náležitě informuje a o raných alfaverích nechť informují pařičné původní zdroje distribucí (produktové weby, konference, specializované servery typu distrowatch apod.). Ale tak, jak je to tu prezentováno, to zde nemá co dělat. To není nic pro běžné uživatele ani příležitostné testery, jako spíše pro vývojáře a hodně velké nadšence kteří mají čas na hraní a zkoušení - a ty si tu informaci zjistí z jiných, lepších kanálů.
    Michal Fecko avatar 10.8.2007 00:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    ja neviem, ale testovanie a reportovanie chyb NEMUSI a NIEJE vysadou vyvojarov/testerov - najlepsi tester je viacnasobny pocet uzivatelov. Preco napr. Vista (tusim Beta) bola vydana na obmedzenu dobu volne na stiahnutie (za registraciu tusim) pre beznych uzivatelov a nespoliehali sa IBA na testerov a developerov (to ze jej to nepomohlo a mnoho ludi voli downgrade na WinXP je vec druha)??? Ja si myslim ze informacia o zmene vo vyvoji nejakeho produktu /alfa, beta, gama, delta.../ je rovnako dolezita ak nie dolezitejsia ako informacia o finalnom release. To ze to niekoho privadza do zurivosti/zlosti/rozcarovania je problem vyslovene subjektivny.
    10.8.2007 00:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Doporučuji vám prostudovat a pochopit jednotlivé vývojové fáze softwaru obecně i konkrétně Ubuntu. Na otázku jste si odpověděl sám - i Microsoft moc dobře ví, proč zpřístupnil produkt širší veřejnosti až v betaverzi - souvisí to vývojem i plánováním a přínosem takového kroku. Pokud považujete informaci o vydání nějaké alfaverze za důležtější než za konenčý produkt, no tak pak už vůbec nechápu, kdo vastně jste a o čem se tu ještě chcete bavit. To je pitomost jak mraky.
    10.8.2007 00:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    A já si myslím, že to tady své místo má. Rád si tady nějaké oznámení o nových alpha/BETA/RC verzich distribucí i významných software aplikacích přečtu (KDE, OO.o, LaTeX, TeX,...)
    10.8.2007 00:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    A k čemu vám to bude, když to nebudete moci reálně používat? Úplně k ničemu. Důležité je to, co se dá používat, nebo co je těsně před vydáním, aby se lidi mohli těšit. Ale jak jsem již psal, vývojáři a přílišní nadšenci-testeři, co to nepoužívají na produkčních pracovních počítačích, ale mají čas si hrát, i informace rozhodně najdou jinde než na abclinuxu. Pokud to neumějí, pak takové alfaverze nemají už vůbec co používat, protože ani tomu vývoji reálně nepomohou.
    Michal Fecko avatar 10.8.2007 00:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Kusuj!
    10.8.2007 00:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Další anonym neschopný diskuse a argumentů.
    Michal Fecko avatar 10.8.2007 01:01 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Další anonym neschopný diskuse a argumentů.
    Aky "Další anonym neschopný diskuse a argumentů?" To "kusuj" som mozno prehnal, ale uz ma nebavi sa hadat. Proste ty mas pravdu aj ja. Ale dookola sa hadat, a presadzovat svoje?
    10.8.2007 01:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Tak já se tady snažím vést slušnou, racionální a zajímavou, i když možná trošku vyzývavou a poněkud živější, diskusi a nevím proč by ji měl jen zničit nějaký mladý muž schovávající se za nicneříkající přezdívku, obrázek opeřeného ptáka a prázdný osobní web vykřiknutím kušuj jen proto, že se chce hádat a nemá žádný rozumný argument, ale jen nějaké své mylné domněnky.
    Michal Fecko avatar 10.8.2007 01:49 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Tak já se tady snažím vést slušnou, racionální a zajímavou, i když možná trošku vyzývavou a poněkud živější, diskusi a nevím proč by ji měl jen zničit nějaký mladý muž schovávající se za nicneříkající přezdívku, obrázek opeřeného ptáka a prázdný osobní web vykřiknutím kušuj jen proto, že se chce hádat a nemá žádný rozumný argument, ale jen nějaké své mylné domněnky.
    A dost! Nemas dokaz -> aj ty mas iba chybne domnienky. Za kusuj som sa nepriamo ospravedlnil... Tato diskusia bola vsetko len nie zaujimava. Dost trapne sa tu lutujes, ze Ty sa snazis viest slusnu, racionalnu a neviem ako diskusiu a jeden "anonym" ti tvoj patent na pravdu nechce uznat, co chudacik? Este stastie ze si sa "nerozbrecel". Aby som nezabudol ides do mojho ignor listu...
    10.8.2007 09:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Já důkazů a odkazů uvedl řadu, vy jste nebyl schopen jediného, takže prostě a jasně domněnky máte vy a jako neschopný diskutující, kterému došly argumenty, utíkáte pryč a píšete tu něco o chudácíh a brečení a ignore listu. Dobře vám tak.
    10.8.2007 10:49 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Ty ses horsi jak troll.
    10.8.2007 12:55 Petr Pluháček | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Chcete argumenty? Prosim: 1)Tento server se jmenuje www.abclinuxu.cz a zpravicka se Linuxu tyka. Pokud by se autor zpravicky venoval zdvojnasobeni produkce plysovych mevidku v zapadle cinske provincii, tak bych se nad relevantnosti take pozastavil. A venovat - podle Vas irelavantni zpravicce (a to neni clanek) - nekolik peprnych prispevku do diskuze je zase pro mne prinejmensim nepochopitelne. 2)Je okurkova sezona. Takze kazdy, byt mene zajimavy namet, je vitat. Uzivatel (vcetne Vas) si precte - mozna ne tak zajimavou zpravicku - ale ctenar je uspokojen, Vy jste se tady krasne pohadal, www.abclinuxu.cz si prijde na "to svoje" z reklamy a zadavatel reklamy je rovnez spokojen. I v nasich koncinach se rika "business is "business" 3)Vy se porad ohanite "argumenty". Jiste, v tom Vasem malem svete mate pravdu. Pokud se podivate na duvody vydani teto zpravicky v sirsich souvislostech (viz bod 2 a 4), tak byt Vama uz si nejsem tak pevne jisty v kramflecich. 4)Vite o tom, ze mame svobodu? Muzete se svobode rozhodnout tu zpravicku necist a mate samozrejme svodu rici na ni svuj nazor - to jste udelal. Pak se ovsem nedivte reakcim na Vase vstupy. Vas arogantni postoj je extremne neumerny tomu, jak dulezity problem tady resime. Ja tomu rikam "prudit za kazdou cenu".

    Jisteze, mate pravdu, ja Vam ji neberu. Pomohlo to Vasemu egu?
    10.8.2007 21:24 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    1)Tento server se jmenuje www.abclinuxu.cz a zpravicka se Linuxu tyka. Pokud by se autor zpravicky venoval zdvojnasobeni produkce plysovych mevidku v zapadle cinske provincii, tak bych se nad relevantnosti take pozastavil.
    Je relevance tématická a relevance obsahová. Linuxu se týká i každé vydání nějakého night-buildu, tak aby to sem někdo nechtěl taky začít spamovat... podpořen tímto duchaplným argumentem.
    A venovat - podle Vas irelavantni zpravicce (a to neni clanek) - nekolik peprnych prispevku do diskuze je zase pro mne prinejmensim nepochopitelne.
    Tím, že jste se také zúčastnil, tento váš argument jaksi padá ;-)
    2)Je okurkova sezona. Takze kazdy, byt mene zajimavy namet, je vitat.
    Okurková sezóna je dávno blábol, zvlášť v globalizovaném mediálním světě, protože to je jen omezeně lokální jev. To, že eventuelně nejsou zprávičky (ale nepřipadá mi, že je jich nějak podstatně míň než jindy, v "neokurkové" sezóně), není tím, že by nebylo o čem psát, ale tím, že se lidi věnují něčemu jinému (prázdninám a dovoleným).
    Uzivatel (vcetne Vas) si precte - mozna ne tak zajimavou zpravicku - ale ctenar je uspokojen, Vy jste se tady krasne pohadal, www.abclinuxu.cz si prijde na "to svoje" z reklamy a zadavatel reklamy je rovnez spokojen. I v nasich koncinach se rika "business is "business"
    To by mě zajímalo, který čtenář je touto zprávičkou uspokojen... s tím pohádáním už je to lepší, aspoň člověk nevyjde ze cviku, aby si nenechal za chvíli srát i na hlavu ;-)
    3)Vy se porad ohanite "argumenty". Jiste, v tom Vasem malem svete mate pravdu. Pokud se podivate na duvody vydani teto zpravicky v sirsich souvislostech (viz bod 2 a 4), tak byt Vama uz si nejsem tak pevne jisty v kramflecich.
    Vaše souvislosti jsou jen vaše subjektivní výmluvy, protože žádná okurková sezóna není, a protože pletete dohromady svobodu psát a vydávat nekvalitní produkt s jeho oprávněnou kritikou. A pokud se na oprávněnou kritiku reaguje přihlouple a zároveň nejapným obhajováním původního produktu bez relevantních argumentů, považuji právě tohle za aroganci prvního řádu.

    Problém je důležitý právě tak, jak ho zúčastnění za důležitý považují. Někomu je jedno, když si kousne do tvrdýho rohlíku a někomu je jedno, když si přečte zbytečnou hovadinu. Ovšem pokud do té pekárny nebo na portál chodíte tak často, že už se tam cítíte jaksi doma, pak vám často něco jako svědomí dost dobře nedovolí mávnout nad tím rukou. I přesto, že bude dávno apatickou mlčící většinou označen za "prudiče za každou cenu". Takové laciné obrany statu quo jen za cenu "všeobecné harmonie" jsou sice psychologicky pochopitelné, ale neproduktivní. Když se totiž v těchto případech nebude nikdo důrazně ozývat, kvalita bude upadat.
    Jisteze, mate pravdu, ja Vam ji neberu. Pomohlo to Vasemu egu?
    Hlavně jestli pomohlo vašemu egu, když můžete shazovat konstruktivní kritiku a tedy snahu o vylepšení, ať už českým "klídééék" anebo stejně destruktivním "hlavně se tvařte happy" - ono se to přežene. Takže kritik má sice pravdu, ale svou kritikou si dovolil moc... asi rušit klid na práci, že... aneb abíčko si rozvracet nedáme! :-D
    11.8.2007 19:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Muzete se svobode rozhodnout tu zpravicku necist ...
    mě by jen zajímala technická realizace tohoto návrhu - jestliže si chci číst zprávičky, ale nechci číst tyto alfaptákoviny, jak při čtení seznamu zpráviček dokážu, aby můj zrak přeskočil alfaptákovinu dříve, než si to přečtu, když teprv tím přečtením zjistím, že jde o alfaptákovinu?

    tato argumentace kulhá na obě nohy, slušně řečeno ... ostatní viz xkesh
    10.8.2007 01:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Někdo kdo má v profilu fotku mi nepřípadá jako anonym :-)
    10.8.2007 07:52 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Tak já se tady snažím vést slušnou, racionální a zajímavou, i když možná trošku vyzývavou a poněkud živější, diskusi a nevím proč by ji měl jen zničit
    Kolego, asi jste si měl už dávno zvyknout, že budete-li tematizovat logické kiksy v příspěvcích ostatních (neřkuli jejich schopnost číst a vůbec chápat přečtené), označí vás i na tématicky odborně zaměřeném portálu za asociála :-D Heslo doby zní I like you - you like me, milujte se a množte se... sice se tak množí akorát tak sračky kolem nás (jako je třeba tato "zprávička"), ale who cares?
    11.8.2007 19:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    klucí, pojďte si založit klub ;-) ... mě ten přístup "profesionální úsměv" taky pěkně štve :-/
    10.8.2007 07:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Proste ty mas pravdu aj ja.
    To byste rád, co?
    Ale dookola sa hadat, a presadzovat svoje?
    Tak buď pravdu máte, a pak jste schopný ji logicky podložit argumenty, anebo holt kušujte a nevztekejte se, když vám tu "vaši" jiný argumenty zpochybní.
    vlk avatar 10.8.2007 10:47 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    nic mi ine neostava nez sa ospravedlnit za tuto spravicku, ale tu madarcino/polstino/cestino a trocu slovencino ... zato fakt nemozem, prispevok bol upraveny,,, mozno preto ze som ho nenapisal najlepsie, ale tak co uz,,, SORRY asi nato fakt niesom
    ale dovolim si reagovat na debatu alfa/beta/omega ... povedzte mi ktory software je fakt finalny alebo stabilny v linuxe .. a nielen v linuxe ... ale vobec! z nejakeho dovodu mam momentalne kubuntaka gusty predverzie 2 a musim povedat ze je funkcnejsi ako 7.04, a so stabilitou je natom asi rovnako, tak mi niekto vysvetlite co je finalna a co je stabilna verzia!
    pokial viem tak alfa je taka, ktora este nema domyslene co a ako bude presne vyzerat
    betaverzie uz su take kde sa riesia chyby ale struktura sa uz nemeni
    stabilna verzia je taka ktora je fakt stabilna a skutocne nerobi problemy
    finlana verzia je taka kde uz nieje co dorabat, lebo program je uplne dokonaly ... existuje take nieco vobec ???
    You don't exist, Go away !
    10.8.2007 12:29 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    nic mi ine neostava nez sa ospravedlnit za tuto spravicku ... SORRY asi nato fakt niesom
    Stačí se příště zamyslet

    a) kdo má být adresátem zprávičky b) jestli je pravděpodobné, že pro něj bude publikace na abclinuxu přínosná c) jestli je obsah v souladu se skutečností

    A jak bylo už výše řečeno, zprávička určená pro alfa-testery a ještě k tomu s povzdechem nad "záhadným" termínem ostré verze zrovna u Ubuntu, které má pravidelný produkční cyklus, je poněkud mimo.

    Zrovna tak není podle mě nejvhodnější tady na portálu např. halasně oznamovat beta-software, pokud nejde o nějakou mimořádně dlouho očekávanou anebo jinak výjimečnou událost, tj. výzva k testování beta-softwaru a oznámení o vydání ostré verze by se mělo nějak lišit formou tak, aby to na první pohled bylo jasné i laikům, co by si ostrou verzi rádi stáhli, ale o testování zájem nemají.
    10.8.2007 14:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    ale dovolim si reagovat na debatu alfa/beta/omega ... povedzte mi ktory software je fakt finalny alebo stabilny v linuxe .. a nielen v linuxe ... ale vobec!
    Já bych to nechal těm nejpovolanějším a nejkopentnějším: Vývojářům a výrobci, ne nějakému nadšenému uživateli, kterému to náhodou funguje.
    z nejakeho dovodu mam momentalne kubuntaka gusty predverzie 2 a musim povedat ze je funkcnejsi ako 7.04, a so stabilitou je natom asi rovnako, tak mi niekto vysvetlite co je finalna a co je stabilna verzia!
    To je jednoduché. Současné Ubuntu Gutsy ještě není ani z desetiny tak dlouhodobě a dobře otestované jako stabilní 7.04, protože je prostě a jednoduše na začátku vývojového cyklu. Jak z časového hlediska tak z pouhého faktu počtu testerů a počtu vydaných verzí na testování. Že se na počátku vývojového cyklu během alfaverzí dělají razantní úpravy a vývoj, je snad jané i malému dítěti. Nikdy nevíte, kdy přijde aktualizace, která vám nabourá systém. K čemu je vám pak ta relativní stabilita, kterou zažíváte určitý den?

    Ještě naposled zopakuji, že pokud chcet řešit okurkovou sezónu takto, tak je to smutné a trapné. To už si tu můžete psát každý den, jaký nový balík s jakými novými možnostmi byl právě přidán do té které distribuce. To je absurdní. Zprávička nemá ani žádnou přidanou informační hodnotu o nových vlastnostech (pouze informuje o tom, že vyšla alfaverze), naopak ještě hloupý, nepřesný a nesouvisející povzdech.
    10.8.2007 14:37 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Kup si vibrátor, může bejt Bimbo nebo Diktátor.
    Se mi to zdá nebo tydle sladký řeči pasujou třeba i na preprealfaverze kde4, po kterejch jsou tady lidi vždycky tak lačný?
    andree avatar 10.8.2007 14:44 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kup si vibrátor, může bejt Bimbo nebo Diktátor.
    nie... ;-)

    ale pasuju napr. na windows, na tom sa snad zhodneme vsetci :-D
    10.8.2007 14:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kup si vibrátor, může bejt Bimbo nebo Diktátor.
    A taky všude píšou, jak to nefunguje... Mimochodem, doufám, že vaše inteligenční schopnost je schopna rozlišit mezi článkem o připravovaných technologiích s odkazem na stažení a zprávičkou o pouhém vydání jakési alfaverze bez jediného popisu změn/novinek.
    10.8.2007 15:01 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Jsem se divil, že tahle evidentně špatně napsaná zprávička má tolik příspěvků - říkám si, že by zase flame? Tak kouknu dovnitř a on zase Tomeš, no tak já du zase raději pryč. Ale je zajímavé, že u vedlejší zprávičky o asi stopadesáté vývojové verzi OpenSUSE žádný flame není.
    Limoto avatar 10.8.2007 15:11 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    tam se řeší barvičky :-)
    Michal Fecko avatar 10.8.2007 17:42 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Tak kouknu dovnitř a on zase Tomeš, no tak já du zase raději pryč.
    Ten Tomeš tu asi ma "dobru povest" (pozrel som si jeho blog, reakcie ludi - tusim naposledy nadaval na ubuntu.cz alebo tak nejak...). Taky ten prudic obycajny, co?
    10.8.2007 17:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Jo, další co soudí lidi ze zprostedkovanýc zkreslených informací...
    10.8.2007 18:11 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    tomes tomes, ty jses vul...
    10.8.2007 17:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Protože Poborskiii nechápete rozdíl mezi alfou a betou. Víte, to je něco jako rozdíl mezi jedna a dvě.
    10.8.2007 20:25 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Vůbec nerozumím, proč mne obviňujete z toho, že nechápu rozdíl mezi alfou a betou. Jsem se snad o nich někde zmínil? Příště lépe čtěte.
    10.8.2007 21:27 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Vůbec nerozumím, proč mne obviňujete z toho, že nechápu rozdíl mezi alfou a betou. Jsem se snad o nich někde zmínil? Příště lépe čtěte.
    A tohle je co?

    Ale je zajímavé, že u vedlejší zprávičky o asi stopadesáté vývojové verzi OpenSUSE žádný flame není.

    Nápověda: ona "vedlejší zprávička" se týká verze beta, zatímco ta "zdejší" se týká verze alfa. Pokud obojí srovnávate, tak srovnáváte, a tedy tématizujete rozdíly mezi zprávičkou o verzi alfa a verzi beta.

    Příště lépe myslete ;-)
    10.8.2007 23:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Vsadím se, že kdyby měl k SUSE citové vazby podobný egomaniak, tak se u toho strhne stejně legrační diskuse plná "bezchybných" argumentací, ať se jedná o verzi alfa, beta nebo třeba bž.

    Ale co, každý nějak tráví dlouhé letní večery... :)

    Mám pocit, že z Petra Tomeše tu bude za chvíli podobné "zvířátko" jako je BLEK. na root.cz, ten se taky vždycky musí ozvat se svou psychickou poruchou.

    Mimochodem, já si vždycky rád přečtu seznam změn u alfy Ubuntu nebo Fedory (což se nedá říct o Firefoxu, kde je ten seznam v podstatě pořád stejný od nějaké první alfy). Někdo jiný si zase libuje v Blesku.

    Ne, tento příspěvek opravdu neobsahuje žádné relevantní důkazy, odkazy, argumenty ani mír a lásku.
    David Watzke avatar 10.8.2007 19:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    No, když Doli napíše zprávičku o Ubuntu nebo Firefoxu, tak už se předem směju, že ho zbuzne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.8.2007 07:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Tak to je teda fakt docela blbý, že ti dosud ještě nedošlo, že celá tato diskuse je pod zprávičkou o Ubuntu. Tak se ti směju. =)
    11.8.2007 12:04 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Já jsem to právě pochopil tak, že mu to došlo - tedy že když je tu Doliho zprávička o Ubuntu nebo Firefoxu, už předem se směje jak to tu rozčeříte. Čili to měl být takový úsměv nad tím, že ani tentokrát to nezklamalo.
    11.8.2007 13:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    No, ono je to opravdu smutné, že když už nic jiného a ta zprávička tu z nějakých důvodů být má, tak aby aspoň nějak vypadala - aby v ní nebyly nesmysly, povzdechy a podobné blbosti, teré tam nemají co dělat. Už jsem tu úroveň kritizoval mnohokrát a je to jako házení hrachu na zeď.
    David Watzke avatar 11.8.2007 17:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Správně :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.8.2007 18:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Hm, naopak se smějete špatně, protože tohle zprávička od Doliho jak známo není. =)
    11.8.2007 18:46 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    :-)
    David Watzke avatar 11.8.2007 21:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Taky se nesměju Dolimu ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.8.2007 11:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    Nepsal jsem, že jo. Víc čti a přemejšlej. =)
    11.8.2007 13:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Štvrtá alfaverzia *Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
    A jinak ještě k tématu. Při spouštění Desktop CD se nedostanu do grafického prostředí a při instalaci z Alternate Install CD se mi zboří grafické zprostředkování průběhu instalace tak, že nejde nic číst a nejde to doinstalovat.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.