abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Nová verze

    PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | Nová verze

    Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Zajímavý software

    CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) oznámila veřejnou dostupnost škálovatelné a distribuované platformy Thorium pro automatizovanou analýzu malwaru. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 17:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 16:11 | Zajímavý software

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia Proton Authenticator. S otevřeným zdrojovým kódem a k dispozici na všech zařízeních. Snadno a bezpečně synchronizujte a zálohujte své 2FA kódy. K používání nepotřebujete Proton Account.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.7. 16:22 | Zajímavý článek

    Argentinec, který byl náhodně zachycen Google Street View kamerou, jak se zcela nahý prochází po svém dvorku, vysoudil od internetového giganta odškodné. Soud uznal, že jeho soukromí bylo opravdu porušeno – Google mu má vyplatit v přepočtu asi 12 500 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    30.7. 13:55 | IT novinky

    Eben Upton, CEO Raspberry Pi Holdings, informuje o RP2350 A4, RP2354 a nové hackerské výzvě. Nový mikrokontrolér RP2350 A4 řeší chyby, i bezpečnostní, předchozího RP2350 A2. RP2354 je varianta RP2350 s 2 MB paměti. Vyhlášena byla nová hackerská výzva. Vyhrát lze 20 000 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.7. 14:44 | IT novinky

    Představen byl notebook TUXEDO InfinityBook Pro 15 Gen10 s procesorem AMD Ryzen AI 300, integrovanou grafikou AMD Radeon 800M, 15,3 palcovým displejem s rozlišením 2560x1600 pixelů. V konfiguraci si lze vybrat až 128 GB RAM. Koupit jej lze s nainstalovaným TUXEDO OS nebo Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    29.7. 13:44 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.41 byla vydána nová verze 2.42 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Vypíchnout lze například podporu SFrame. Opraveny jsou zranitelnosti CVE-2025-0395, CVE-2025-5702, CVE-2025-5745 a CVE-2025-8058.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.7. 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (28%)
     (5%)
     (7%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 198 hlasů
     Komentářů: 21, poslední 30.7. 22:56
    Rozcestník

    Test ATI Radeon 1950PRO

    Phoronix otestoval grafickou kartu ATI Radeon 1950PRO (256MB) na Linuxu. Výkon se nedá označit jinak než jako žalostný, oproti NVIDIA GeForce 7800GTX (256MB) je někdy jen poloviční.

    10.12.2006 15:25 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.12.2006 17:27 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Taky jaký rozumný Linuxák by si něco takového kupoval, když se na to dá použít mimo binárních ovladačů snad jen vesa driver :)) Osobně jsem ale od spojení ATI a AMD očekával trochu víc.
    10.12.2006 17:36 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Osobně je mi to trochu líto. Ale již dávno jsem zjistil ,že celkově jsou ATI karty v poslední době žalostně pozadu a to samé platí (bohužel) i o procesorech AMD. A nebývalo to tak vždycky :-(
    10.12.2006 18:05 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    LOL, nepíšeš ty do Trnke-Brnke?
    10.12.2006 18:06 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Ne. Do Dikobrazu. Stačí se podívat jenom na ceny těch jejich procáků
    NbS avatar 10.12.2006 19:57 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    O AMD to platilo vzdycky ... a zjevne to tak zustane (kdyz si vzpomenu jenom na ty problemy - ne jmenovat je nebudu at si kazdy zapatra na googlu sam), takze nic noveho a ATI byly, jsou a budou i nadale shitky takze co resime ?
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    10.12.2006 20:23 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Řešíme to, že výkon o proti nVidii je někdy až o polovinu menší ;-)
    10.12.2006 20:30 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    AMD bylo ještě snad před rokem jasná volba. Když naběhly 64bit procesory tak Intel se svym P4 byl daleko daleko vzadu. Jenomže AMD jaksi od tý doby s ničím extra nepřišlo :(
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Max avatar 10.12.2006 21:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    To si nemyslím. Intel to posral řadou P4, Amd nasadilo Athlony a Intel měl co dělat. Pak přišlo A64 a Intel byl jakou dobu pozadu. To, že teď posledních pár měsíců vede zase intel neznamená, že byl vždy nej. Nvidia vs. Ati taky nejni úplně jednoznačný. Od R8500 byla Ati konkurencí. Přišel R9700 a pěkně dlouho byla Ati na vrcholu. Teď strašně upadá, ale snad se to zlepší. U Intel vs. AMD bych hodnotil v průběhu let celkem vyrovnanost (když opomenem doby PIII a starší). Nvidie byla lepší častěji oproti Ati (na voodoo teď zapomeňme :) ). Hodně to bylo také dáno tím, že Ati měla vždy problémy s ovladači,s nástupem catalyst ovl. se to zlepšilo. V linuxu se to také zlepšuje, ale na nvidii to stále nemá :(. Kdo absolutisticky tvrdí, že jedna značka byla vždy nej, tak je asi opravdu velice objektivní, že? :-/ heh ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.12.2006 10:01 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Intel možná vede v absolutních výkonech, ale zase na druhou stranu dát 5000,- za nejpomalejší core 2 duo není zase tak zanedbatelná částka, aby si člověk nekladl otázku, jestli mu těch pár % výkonu oproti procesoru za polovic stojí za to. AMD má zase problém s deskama, protože VIA totálně zaspala a nforce jsou topící zabugované šity.
    11.12.2006 10:14 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Ano, to je fakt, tam kde chci levný systém dám AMD Sempron 64, ale tam kde chci výkon a maximální stabilitu tak tam dám raději Intela, ten výkon při přetaktování (kde se dá dostat bez větších problémů na 3,5GHz) je uplně neuvěřitelný.
    11.12.2006 11:52 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Stabilita a přetaktování v jedné větě? Ty jsi fakt komik :-D
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    11.12.2006 11:57 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    nojo, já za to nemůžu, já ty procesory nedělal, jediné co vím že mi prostě chodí na 3,6GHz a to bez sebemenších problémů se stabilitou a to na tom dělám takové věci jako 24 hodinový převod spousty DV nahrávek do Xvid, nebo prozměnu tvorba animovaného DVD menu s náhledy a převod z kamery na DVD, nebo hraju hry atd... ještě mi ten počítač za cca 2 měsíce co ho máme nespadnul a to je zapnutý tak v průměru 20 hodin za den, o rychlosti se raději ani rozepisovat nebudu :)
    11.12.2006 12:08 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    2 měsíce, 20 hodin za den, 24hodinový převod ... ??? Na co vlastně potřebuješ tu stabilitu? Nebo jinak. Až těch strojů buděš mít tak aspoň 30 (nejlépe aspoň 100) a pojedou tak aspoň dva roky v kuse, tak se můžeme začít bavit o tom jestli tušíš něco o stabilitě toho tvého řešení. Kdyby jsi za tu dobu, co tu tvoji sestavu "testuješ" (provozuješ), jeden jediný výpadek tak to představuje něco tak na hony vzdálené pojmu stabilita, že je o tom škoda mluvit. Takže vlastně nechápu proč jsi tam nestrčil to AMD.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    11.12.2006 12:12 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    No protože jsem ho tam předtím měl a o stabilitě jsem si mohl nechat jedině zdát :) Nebylo to procesorem ale deskou, a proč jsem raději nekoupil jinou desku, no protože mam teď výkon tak někde jako Athlon 64 8500+ :)))
    NbS avatar 11.12.2006 20:41 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Souhlas, byt "jen 3,06" 64bit P4 jede s obyc chladicem (rikam arctic nebo cooler master) v medi na 3.4 :) kamos ma neco s cisly 64 xxx + (nikdy jsem nepochopil to jejich znaceni) a vari uz na normale :))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.12.2006 10:59 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Taky jaký rozumný Linuxák by si něco takového kupoval, když se na to dá použít mimo binárních ovladačů snad jen vesa driver :))
    Treba takovy, ktery chce mit nejak slusne ostry obraz na CRTcku. Ze nvidiacke vystupni prevodniky jsou smejdy, to vi kazdy grafik. Vsak jsou to taky grafiky primarne pro gamesniky, kterym je ostrost obrazu vetsinou ukradena...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.12.2006 20:36 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    ATInu si na linuxovej desktop dá akorát ibecilitou postižený jedinec... Je to prostě sračka, sračka a zase jenom sračka...
    10.12.2006 20:57 sorry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Mám doma X300 a brečím jak želva :-) Jde to, ale dře to. Prodavač mě ukecal no tak se nesmějte Teď jen doufám že AMD vydá lepší ovladače.;-)
    11.12.2006 00:55 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    tak to se ti smát nebudu, škodoradostný nejsem. Spíše vyjadřuji soustrast...
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 11.12.2006 10:11 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    normalne na vulgarni jedince nereaguji - preste se spokojim s obligatnim - je to vul :-)

    neco si mily V. prehledl: v cem je ati naprosto na spici je v radach do tusim 9250! jde o to ze nemate jinou kartu s oss driverem. mam takove tri karty a jedou rychlosti - primerenou svemu veku a velmi stabilne a bezproblemove. na 9200 dokonce parim jak vo zivot (hlavne QIII engeeny)

    jakmile si pripustite uzavrene binarni ovladace, asi se mi jevi lepe nVidie (jak vykon, tak snadnost odsluhy a konfigurovatelnost).
    11.12.2006 13:22 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Prostě jsem ATINU zkoušel na notebooku na který jsem měl dostat linucha na grafickou aplikaci a výkon který jsem z ní dostal byl tak katastrofální, že se mě nemužete divit že to je z mého hlediska šmejd. A všem co používají Grafické aplikace typu Pro/Engineer doporučuji jediné. Nekupujte ATINU! A poslouchejte rad, pro vás vola jako jsem já, který to vyzkoušel... :-)))
    hwsoft avatar 10.12.2006 20:59 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    No ted ses projevil a zase se muzes jit zahrabat chudacku.

    Sem nikdy neveril, ze se tady takovy individua objevi, a hledme, stalo se :(.
    11.12.2006 00:57 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    ÓÓÓ ty jseš vlastně ten CAD odborník! Hele dám ti úkol! :-) Rozjet na linuxu Pro/Ečko s minimálně srovnatelným výkonem jako na widlích! Nejenže se ti to nepovede, ale ještě ze sebe uděláš pitomce! :-))))
    Nikola Ciprich avatar 11.12.2006 06:55 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    no zatim tady ze sebe delas pitomce v prve rade ty
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    11.12.2006 09:42 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    že by nějaký dukaz? něco hmotného? kecy, jenom kecy...
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 11.12.2006 10:14 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    IMHO to by jako dokaz toho, ze tu delas ze sebe pitomce hlavne ty snad stacilo ne ?:
    ATInu si na linuxovej desktop dá akorát ibecilitou postižený jedinec... Je to prostě sračka, sračka a zase jenom sračka...
    11.12.2006 13:23 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    nastolil jsem otáyku a pokud neodpovíš tak víš hovno, a ještě k tomu jenom kecáš. prostě odpověy a nebo mlč protože nemáš argumenty... :-)
    11.12.2006 10:05 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Pro Nvidii ovšem tohle platí dvojnásob. Jediné kloudné řešení pro linux jsou grafiky od intelu. Jenom škoda, že to nejde koupit i v PCI-e/AGP provedení.
    Marek Bernát avatar 11.12.2006 10:23 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Pro Nvidii ovšem tohle platí dvojnásob.

    Prečo? Keď už musí byť uzavreté riešenie, tak je aspoň vhodné, aby rozumne fungovalo. V tomto zmysle to pre nvidiu platí dvakrát menej.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    David Watzke avatar 11.12.2006 14:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Pro Nvidii ovšem tohle platí dvojnásob.
    Ááá, pan zvukař se ozval :-D

    Dvojnásob? Zkus to trochu rozvést ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.12.2006 10:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Jestli se hodlas projevovat jako primitiv, pak jsi na spatne adrese. :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    11.12.2006 15:33 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Nevim co jsi studoval... Ale výrazy typu, kretén či ibecil jsou odborné lekařské výrazy... takže tak... :-))))
    11.12.2006 15:35 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    11.12.2006 15:39 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    aha. to tam není... :-) Takže za slovo sračka se omlouvám a na ostatních trvám. :-)
    Marek Bernát avatar 11.12.2006 16:13 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    A trváš aj na slove ibecil(sic!), ktoré ani neexistuje? Mimochodom, to či tie slová existujú je najmenší problém. Ide o to, ako ich používaš…
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.12.2006 15:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Samozřejmě je potom také zapotřebí přepsat lékařská skripta, protože od teď se mentální porucha určuje podle typu grafické karty dotyčného. Navíc už není třeba, aby ji hodnotil lékař, stačí v podstatě kdokoliv kdo ví, co je ATI ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.12.2006 16:08 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    :-))))))) LOL
    10.12.2006 21:06 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Zdar! Mam tu kartu s 512MB a 3Dmark05 da 4600 bodu win, takze nic moc. Pod Linuxem jsem ji jeste netestoval, ale rozhodla cena/vykon. Ale jinak souhlasim s nazorem, ze ovladace pro Nvidiu jsou mene problemove. Mam jednu na Notebooku a druhou v nekolika desktopech a vzdy uspesne, i kdyz ne vzdy bez potizi, rozbehana.

    ATI kartu se mi nepovedlo zatim jeste ani jednou uspesne rozchodit s akceleraci :-(

    Stejne ji pouzivam na Hrani Her pod widlema :-) a vykon VESA driveru mi staci na praci v Linuxu.
    10.12.2006 23:42 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Hmm, no tak to me se podarilo zatim vzdy. :-) Asi stesti. Nezlobte se na me, ale po Matroxu mela ATI vzdy hezci zobrazeni v prostredi systemu. Ted uz to bude asi nastejno, ale bratranec ma GF2 MX400 (nebo tak nejak) a zobrazeni je pekne hnusne. Rozmazane pismenka a ... ne, neni to tim, monitor ma cisty. :-)

    Kazdopadne dnes bych si uz koupil nejspis nVidii, bohuzel na notebooku mam X600 Mobility Radeon. Nicmene akcelerace mi bez problemu funguje.
    11.12.2006 08:59 madloki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    A co Vam pusobi takove prekvapeni ? Ze pokud driver a karta nesvindluje, je pomalejsi ? Mam ati na NTB s Linux i s Windows, stejna aplikace v openGL (simulator www.targetware.net) bezi na Linuxu dokonce rychleji nez na windows, diky efektivnejsimu filesystemu.

    Ohledne Nvidia, co do kvality zobrazeni se s ati nemuze srovnavat. Mam na desktopu 1900x1200, posledni grafika Nvidia ktera mela ostry obraz byla riva tnt2 v PCI provedeni.

    Od te doby jsou nvidia karty velmi neostre na 2d, oni tomu tusim rikaji "antialiasing"

    Ohledne kvality obrazu a podani barev, svetel a textur, tady je mym favoritem stale voodoo II.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.12.2006 17:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Ze pokud driver a karta nesvindluje, je pomalejsi ?
    Tak mi tedy ukažte (na screenshotech DOOM 3 nebo Quake 4 z Linuxu), kde NVIDIA konkrétně švindluje (dejte tu hru na maximální detaily).
    11.12.2006 09:53 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Jakou byste mi doporučili grafickou kartu? Požadavky: NVIDIA, 2x DVI výstup, TV výstup, cena do 4 tisíc korun. Bezproblémový chod v Linuxu.
    11.12.2006 09:54 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    + pasivní chlazení :-D Tenhle požadavek asi hodně nabídku smrskne...

    Stačilo by mi i kterou řadu (7200, 7600, GT, GS...) -- vůbec se v tom nevyznám a již jednou jsem se napálil, když jsem koupil nějakou ořezanou verzi...
    11.12.2006 10:21 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Do pasivního chlazení bych fakt nešel, stejně u ní musíš mít nějaký velký chladič, který jí bude ofukovat, jinak se dostaneš na nechutné teploty, raději si kup jakoukoliv a dokup kvalitní chladič, nebo nějakou s kvalitním chladičem.

    cena do 4000 Kč s DPH: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=39519

    cena do 6000 Kč s DPH: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41490

    Všechny mají DUAL DVI
    11.12.2006 13:28 neal_cz | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Mám 7600gt pasivně chlazenou. Teploty 50 st. C při běžné práci, 64 st. C při delším hraní her (Quake4) nejsou imho až tak hrozivé. Pravda, karta je v cestě větráčku od HDD.
    vogo avatar 11.12.2006 13:53 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Mám taktéž pasivní od Gigabyte, vzduch od ní odsává 80mm větrák co se sotva točí ;) a v klidu 65 v zátěži - Doom3 maximálně 80 stupňů, takže to tak strašlivé není.
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    11.12.2006 14:01 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO
    Jak pro koho, podle mě je pro polovodič ideální teplota do 60˚C, je pravda že grafická karta se mění víc než často, každopádně si pamatuji z dob voodoo 3 jak výrobci říkali že kartám voodoo 3 s pasivním chlazením to chlazení stačí (teploty ve hrách měly tak kolem 65-70˚C) a abych řekl pravdu tak bohužel nestačilo, jednou mě kontaktoval někdo z počítačového klubu, kde je měli a všechny karty do jedné už byly po 3 letech nefunkční, zatímco ty rychlejší kousky s aktivním chlazením fungují ještě doteď.
    11.12.2006 13:02 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test ATI Radeon 1950PRO

    Dual-Head? Matrox. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.