abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Zajímavý software

    Iniciativa Open Device Partnership (ODP) nedávno představila projekt Patina. Jedná se o implementaci UEFI firmwaru v Rustu. Vývoj probíhá na GitHubu. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Apache 2.0. Nejnovější verze Patiny je 13.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:11 | Zajímavý článek

    Obrovská poptávka po plynových turbínách zapříčinila, že datová centra začala používat v generátorech dodávajících energii pro provoz AI staré dobré proudové letecké motory, konvertované na plyn. Jejich výhodou je, že jsou menší, lehčí a lépe udržovatelné než jejich průmyslové protějšky. Proto jsou ideální pro dočasné nebo mobilní použití.

    karkar | Komentářů: 3
    24.10. 19:55 | Nová verze

    Typst byl vydán ve verzi 0.14. Jedná se o rozšiřitelný značkovací jazyk a překladač pro vytváření dokumentů včetně odborných textů s matematickými vzorci, diagramy či bibliografií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.10. 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Specialisté společnosti ESET zaznamenali útočnou kampaň, která cílí na uživatele a uživatelky v Česku a na Slovensku. Útočníci po telefonu zmanipulují oběť ke stažení falešné aplikace údajně od České národní banky (ČNB) nebo Národní banky Slovenska (NBS), přiložení platební karty k telefonu a zadání PINu. Malware poté v reálném čase přenese data z karty útočníkovi, který je bezkontaktně zneužije u bankomatu nebo na platebním terminálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    24.10. 13:22 | Upozornění

    V Ubuntu 25.10 byl balíček základních nástrojů gnu-coreutils nahrazen balíčkem rust-coreutils se základními nástroji přepsanými do Rustu. Ukázalo se, že nový "date" znefunkčnil automatickou aktualizaci. Pro obnovu je nutno balíček rust-coreutils manuálně aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    24.10. 04:55 | Komunita

    VST 3 je nově pod licencí MIT. S verzí 3.8.0 proběhlo přelicencování zdrojových kódů z licencí "Proprietary Steinberg VST3 License" a "General Public License (GPL) Version 3". VST (Virtual Studio Technology, Wikipedie) je softwarové rozhraní pro komunikaci mezi hostitelským programem a zásuvnými moduly (pluginy), kde tyto moduly slouží ke generování a úpravě digitálního audio signálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.10. 03:22 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.10. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 20:11 | Komunita

    V Londýně probíhá dvoudenní Ubuntu Summit 25.10. Na programu je řada zajímavých přednášek. Zhlédnout je lze také na YouTube (23. 10. a 24. 10.).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 13:22 | Nová verze

    Gemini CLI umožňuje používání AI Gemini přímo v terminálu. Vydána byla verze 0.10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 12:55 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2025 proběhne již příští víkend 1. a 2. listopadu v Brně. Nabídne přibližně 80 přednášek a workshopů rozdělených do 7 tematických tracků. Program se může ještě mírně měnit až do samotné konference, a to s ohledem na opožděné úpravy abstraktů i případné podzimní virózy. Díky partnerům je vstup na konferenci zdarma. Registrace není nutná. Vyplnění formuláře však pomůže s lepším plánováním dalších ročníků konference.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (48%)
     (20%)
     (20%)
     (23%)
     (17%)
     (21%)
     (17%)
     (18%)
    Celkem 271 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník

    Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to

    Nahlásil
    3% (21)
    Nenahlásil
    21% (128)
    Záleželo by podle dat, která mohl útočník získat
    76% (470)

    Celkem 619 hlasů
    Vytvořeno: 16.5.2011 20:48

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.5.2011 23:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Jestli se bere za napadnutí i SSH sken, tak by byla policie nemálo vytížená. Někdy je docela vtipný pozorovat jaký šílený slovníkový jména boti zkoušej :-D heslo roota stejně nedaj (zvlášť, když zkoušej user: admin :-D).
    16.5.2011 23:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    zvlášť, když zkoušej user: admin
    Tak Mikrotik...
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    16.5.2011 23:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Jako, že mám? Nn mám D-Link DSL-321, ale s problémem to prakticky nesouvisí, je pouze jako pasivní prvek v bridge režimu. Dokonce má tuším jednu bezpečnostní chybu, ale na její využití by musel hacker překonat mě, mý křeslo a můj připájený UART header :-D.
    16.5.2011 23:42 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Ne, že u (alespoň některých) mikrotiků se účet správce jmenuje "admin", tak se snaží bruteforcnout ten. A nebo si dost běžných adminů vytváří login "admin", těžko říct.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    16.5.2011 23:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    No to spíš ne, on to není jen admin a root, dokonce v poslední době toho adminu moc nebylo, jsou tam i username jako oracle a sql.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2011 10:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Přesně tak. Zásada je, že se nemají jako hesla dávat jména domácích mazlíčků. Ale když já toho svého pejska jménem M@#$4s?_*/YxsQ mám strašně rád :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2011 16:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Chválně zda ti boti maj ty hesla v nějaký složitější databázi než texťák, napadla mě varianta s Little Bobby Tablem :-D.
    D.A.Tiger avatar 26.5.2011 11:55 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Ale když já toho svého pejska jménem M@#$4s?_*/YxsQ mám strašně rád
    :-D Hele a jak tohle nádherný jméno zní zdrobněle? A má psí známku? dal bych, nevím co za to, vidět tvář toho úředníka, u kterého jsi mu ji registroval :-D :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    26.5.2011 12:24 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Kdyby toho psa opravdu měl a jeho jméno jako heslo používal, určitě by ho sem nepsal.
    D.A.Tiger avatar 27.5.2011 00:00 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    To asi ne, ale jen ta představa mě tak rozchechtala, že jsem si prostě nemohl pomoci :-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2011 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Zdrobněle mu říkám M@#$4s?_*/YxsQňunínek.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 17.5.2011 04:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Jestli se bere za napadnutí i SSH sken
    Podle mě se za napadnutí považuje úspěšný průnik.
    17.5.2011 11:47 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Přesně tak. Kdybych měl řešit ty trapné pokusy robotů, nedělal bych nic jiného.
    Bilbo avatar 19.5.2011 21:33 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Když se to vůbec neřeší, tak pak celkem bobtnaj logy (klidně i tisíce pokusů za hodinu z některých IP), takže jsem nasadil denyhosts a po osmi neúspěšných pokusech (pokud se trefí do "správného" uživatele jako nagios, oracle nebo admin tak už po jednom) má dotyčný na pár dní utrum :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    17.5.2011 16:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Heh tak mě napadlo, že vlastně opravdu úspěšný průnik bych nikdy nezjistil :-D.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2011 16:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Hlavně, aby ho zaznamenala přítelkyně :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Chytrex avatar 18.5.2011 07:01 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    kdyby nezaznamenala byl by to asi nejnanicovatější a nejzbytečnější průnik vůbec:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    19.5.2011 01:04 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    it depends... vzdy su pri prieniku najmenej dvaja
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    18.5.2011 15:16 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    19.5.2011 01:16 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Myslím že horlivost hackerů v oblasti zahlazování stop přeceňujete. Pokud je cílem proniknout, ne každý kdo pak ještě uhlazuje prostěradla a upravuje postel je tím nutně úspěšnější.
    19.5.2011 02:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Ale pokud je cílem proniknout a vydržet (a sbírat data), tak se to hodí. Nicméně to byl vtip (takovej paradoxní :-D).
    1.6.2011 08:24 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to

    § 230 trestního zákoníku začíná:

    (1) Kdo překoná bezpečnostní opatření, a tím neoprávněně získá přístup k počítačovému systému nebo k jeho části, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

    Mám dojem, že i čin ve fázi pokusu se (úměrně) trestá.

    Když útočí Číňani, tak se spokojím se zablokováním adresy. Ale když to je třeba z české vysoké školy a tamní správce se ani neobtěžuje odpovědět mi, že dotyčného vytahají za uši, tak má sto chutí trestní oznámení opravdu podat.

    pavlix avatar 1.6.2011 23:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Máš dojem, že by scan byl překonáním bezpečnostního opatření či pokusem o něj?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.6.2011 07:46 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Někdy je docela vtipný pozorovat jaký šílený slovníkový jména boti zkoušej.
    pavlix avatar 2.6.2011 08:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    A tady je další problém :) jak pozvat k soudu bota? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.6.2011 09:18 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Mám zkusit přirovnání k automobilu?
    2.6.2011 12:54 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Lze bota považovat za osobu blízkou? Za předpokladu, že ho autor vypiplal vlastníma rukama, v potu tváře, vlastně z ničeho? Podle aktivit bota na síti se dá říct, že živej je dost :D
    2.6.2011 17:10 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Bot není z právního hlediska žádná osoba - ani fyzická ani právnická.
    pavlix avatar 3.6.2011 00:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Dopadneš špatně, ale zkusit to můžeš :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.5.2011 14:49 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Jdu nahlásit napadení počítače s Debianem. Co to je? Neznám. Píši operační systém - ne Windows. :-) Úplně slyším to klapání psacího stroje :-D
    AsciiWolf avatar 21.5.2011 15:53 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    :-D
    21.5.2011 17:53 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    :-D
    21.5.2011 22:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Tam ani kolonku "operační systém" nemaj, tam maj jen kolonku "verze windows" a "verze internetu" :-D
    22.5.2011 20:55 propesco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    jeste "barva a velikost pocitace"
    Gilhad avatar 23.5.2011 01:58 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Mozna i "pocet mistnosti" :)
    17.5.2011 16:50 lib | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    V anketě chybí volba "Už jsem nahlásil"

    Bylo to komické. Při psaní zápisu jsme radili polišovi, co má na té své T602 nastavit... (a to prosím v Praze, žádné Kotěhůlky)
    20.5.2011 13:09 Der Teufel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Jo, státní policie je celkem vtipně vybavená. Byl jsem vypovídat v Nuslích a když jsem viděl ty Windows 95 (nebo 98, fakt nevím) na něčem co byla tak P2, maximálně P3, musel jsem zamáčknout nostalgickou slzu. Mimochodem, tady neklepal do T602, ale vyplňoval v nějakém předpotopním IE webový formulář.
    17.5.2011 16:57 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    A co takhle anketa na téma "Myslíte, že by policie byla schopna útočníka vypátrat, dostat před soud a usvědčit?"
    17.5.2011 17:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    No vzhledem k tomu, že u mě jsou ti boti převážně z asie, tak nevím nevím :-D.
    24.5.2011 22:35 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Pokud umoznil stazeni aspon jednu mp3ku a reknes o tom vymahacum vypalnyho tak zcela urcite :-D. Jinak az pri skodach nad miliardu.
    28.5.2011 20:10 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Ale kdepak.... Stahovat mp3 je NAPROSTO legální! Pokud by někdo porušil autorská práva, pak Vy, protože jste je umožnil stáhnout ( = šíříte je)! ;-)
    30.5.2011 18:47 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Říkají ti doma blesku? :-P
    3.6.2011 14:36 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Ale notak.... Díky únavě jsem tak trochu překoukl pár slov a dezinterpretoval to, co napsal předřečník.......
    otasomil avatar 18.5.2011 16:24 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to

    Otazkou zustava co by jako pachatel mel na serveru popachat. Pokud si zkopiruje data, tak je maximalne pravdepodobne ze je pouzije proti zalujicimu a to vsemi moznymi prostredky. Bude-li zatcen udela to jeho tajny komplic.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    19.5.2011 09:31 i6
    Rozbalit Rozbalit vše Někdo už mi server napadl.. ikdyž... spíš "server"
    Měl jsem na serveru starý exim z debinu, který měl známý bug v logování SMTP headerů.
    Exim běžel na routeru totálně nadbytečně, od doby hacku neběží.

    Hacknul mi to nějaký automat a vytížil (ADSL) upload tak, že jsem to po míň jak půlhodině odpojil, zálohoval, reinstaloval.. a podíval se na command&control IRC server, kde byl volný účet admina..

    Že bych to někde hlásil... to mě vůbec nenapadlo, že bych mohl.
    Jak by vůbec taková věc vypadala? (ještě pořád mám image paměti i disku)

    BTW: Zdá se, že nemít na serveru perl a python a GCC/G++ mít přejmenované je velká výhoda co se hacků týče
    20.5.2011 10:42 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Je vám jasné, že server by sa stal dôkazovým materiálom a bol by zhabaný políciou? Z toho by mohli byť väčšie škody, ako tie od útočníka. To by som silno rozmýšľal.
    pavlix avatar 20.5.2011 10:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    No vzhledem k tomu, že nejlepší metodou na zbavení se útočníka je opatrné přenesení dat na nový server. Nejlepší metodou na eliminaci dalších škod je, když dotyčný OS je už vypnutý. Takže nevidím problém v tom vzít disky a půjčit je na pár měsíců policii :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Gilhad avatar 20.5.2011 11:33 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    No, pokud ti fakt nezalezi na tom, kam se dostanou data co na tom serveru mas, tak na tvych slovech neco je.

    Ale pokud se obavas, ze by nektera data mohla zajimat konkurenci nebo mit nejakou trzni hodnotu ...
    20.5.2011 16:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Zabavení disků jako důkazního materiálu jako druhý stupeň napadení :-O.
    24.5.2011 22:40 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    Tretim je kdyz zacne image disku kolovat na uloz.to, protoze je moc velkej na prilohu v mailu :-D
    23.5.2011 16:34 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    ... ať se jde udat na policejní stanici v Horním Kocourkově s tím, že naboural nějaký server. Oni určitě pošlou dopraváky ...
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    D.A.Tiger avatar 26.5.2011 11:57 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    No..., u nás je možný všecho. Klidně i tohle :'-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    gtz avatar 31.5.2011 22:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokud by mi někdo napadl server, policii bych to
    nehlásit, stejně nic nenajdou.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.