abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 876 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    9.4.2006 15:51 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Jsem první! ;-)
    9.4.2006 15:53 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Já druhý; no a co?
    Filip Dominec avatar 9.4.2006 15:58 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Příspěvky typu "jsem první" mě baví!!
    Já třetí!
    11.4.2006 20:46 Michal Pokorný | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příspěvky typu "jsem první" mě baví!!
    a já tisíc sto šedesátej třetí ;)
    9.4.2006 16:02 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Mno co dodat, nikdo jak blbec vypadat nechtěl a tys využil příležitosti jak se stát blbcem rychle a snadno.
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    9.4.2006 16:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    ..a čím jsem byl, tím jsem byl rád. Jsi taky rád?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    masožravá palma avatar 9.4.2006 17:10 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Zrovna pod touhle anketou to nevyznívá tak úplně pitomě. Jako vtip je to opravdu dobré.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 17:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Přemýšlel jsem, že bych tam takový komentář dal, ale nakonec jsem usoudil, že by bylo nefér někomu pokazit radost... Btw, i když si myslíš, že hlasuješ jako první, tak to bude tím, že se ještě nestihl zobrazit můj hlas - téměř vždy hlasuji ihned po tom, co anketu zadám :-) Sorry...
    masožravá palma avatar 9.4.2006 18:14 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    A to i v případě, že i po dvojím refreshnutí stránky (důkladném!) se zobrazuje: Celkem 1 hlasů?
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 18:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Možná před těmi 3 týdny... to jsem byl pryč a anketu zadával někdo jiný. Ale jinak by taková situace těžko nastala.
    Shteffi avatar 10.4.2006 10:46 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Mam ale takovej pocit, že hlášky "sem první" se ani tak nevztahujou k anketě a hlasování, ale k tomu, že uživatel(debil) máradost z toho, že poslal jako první příspěvek do dikuze.. patrně si kompenzuje mindrák z toho, že nedovede napsat nic smysluplnějšího, tak aspoň to...
    NbS avatar 9.4.2006 17:31 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Nekdo nema smysl pro legraci :) A k tve otazce, "Ano, verili pac to vystihuje tebe :))" a preber si to jak chces
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    9.4.2006 16:02 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Bohužel jsem hlasoval pro "ano (a doporučuji mazat)", ale pak jsem nad tím přemýšlel a řekl jsem si, že je možná lepší, když tam zůstanou, ať si o tom, kdo to napsal, může každý udělat názor (a já věřím, že nebude lichotivý). Osobně jsem tohle chování nikdy nepochopil a překvapuje mě, že se čas od času objeví i tady...
    I am Jack's wasted life.
    masožravá palma avatar 9.4.2006 16:17 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Už jsi někdy první byl? Zvláště u diskuzí, kde se dá očekávat dlouhá diskuze a nebo zrovna u ankety na hlavní stránce to je úžasný pocit. Taky jsem kdysi (cca 3 týdny) byla první kdo hlasoval v anketě a byl to opravdu úžasný pocit, jen mě poněkud urazila ta osoba, co byla první v diskuzi, neměla vůbec právo se hlásit o prvenství já jsem hlasovala mimimálně o 5 minut dříve, ale narozdíl od dotyčné osoby mi pripadalo dětinské to hlasitě ventilovat. Dětinsky sa asi chovám teď :-). Ale vůbec nic to nemění na faktu, že být první je opravdu úžasný pocit.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    stativ avatar 9.4.2006 17:34 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Prvni byl minimalne v ty diskusi pod tim ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.4.2006 19:49 pakanek | skóre: 28 | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    První máte být na cílové čáře a ne na fóru či v diskuzi. Zbytečné, dětinské a někdy iritující. Respektujte dobrý kodex a uvidíte, že kvalitní komentáře vám udělají mnohem větší radost. Občas, když se tady prohrabávám diskuzemi k jednotlivým článkům, tak sotva mhouřím oči, které musí dvacetkrát přeletět výplod někoho, kdo neměl co říct. Znám servery, kde musíte složit test ze znalostí pravidel pro přispívání, než se můžete poprvé přihlásit, kde se uzavírají vlákna, která se již dostala mimo své téma a každého výtečníka, který si nedá říct doživotně blokují. Podle toho to tam taky pak k světu vypadá. Uvědomte si, že lidé nestojí o vaše (ne)"vtipné" komentáře. To si nechte na jiná místa.
    Všechno dobré je pro něco zlé.
    masožravá palma avatar 9.4.2006 20:34 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?

    Také si myslím, že příspěvky ,,jsem první´´ do odborných diskuzí nepatří a pokud člověk nemá, co říci, měl by mlčet. Ale na druhou stranu jsem takové příspěvky tady neviděla zatím nikde jinde než u anket, které tu IMHO slouží jako odlehčení a ve kterých se většinou neřeší nic důležitého, a proto mi tady připadají výrazně lepší než někde jinde. Navíc se většinou výtečně bavím ve vláknem, které následuje.

    Ty servery možná vypadají k světu po odborné stránce, ale jak vypadají po lidské stránce? Mně se na abclinuxu líbí právě to propojení odborností (diskuze, články) a lidskosti (blogy, ankety).

    Možná vám připadám dětinská, ale já taková chci zůstat, protože kdybych se změnila přišla bych o úžas ze světa a radost z maličkostí.

    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 20:54 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Takže nejenom chlapi jsou velké děcka :-) Jo, jo, svět se nesmí brát zas tak vážně ;-)
    9.4.2006 22:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Ale na druhou stranu jsem takové příspěvky tady neviděla zatím nikde jinde než u anket, které tu IMHO slouží jako odlehčení a ve kterých se většinou neřeší nic důležitého, a proto mi tady připadají výrazně lepší než někde jinde.
    Vím, že teď budu vypadat jako zhrzený autor ;-), ale co třeba toto?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    masožravá palma avatar 9.4.2006 22:14 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Hmmm, tak už jsem to u článku viděla, i když zrovna tohle je poněkud nápaditější exemplář.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 16:05 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Heh, to to trvalo než se změnila anketa...
    už sem myslel že se na to někdo vykašlal :-) Mno ono by se nebylo ani čemu divit když bylo venku tak hezky :-D jen fanatik, pracující lid a linuxák by v tak hezkym počasí moh sedět někde zavřenej u PC
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    Queria Sa-Tas avatar 9.4.2006 16:15 Queria Sa-Tas | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Cože? Jaké počasí? ;)

    A jednoznačně mazat. Občas sice trochu pobaví diskuze takovým Prvním příspěvkem založená (resp. vlákno na ni odpovídající). Ale většinou to jenom zdržuje a je třeba přerolovat níž, na další příspěvky - bez jakéhokoliv kladného efektu (pravděpodobně ani pro pisatele toho Prvního).
    9.4.2006 16:11 Mortal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    komentáře tohoto typu jsem se už dávno naučil ignorovat stejně jako velkou spoustu dalších věcí
    9.4.2006 16:25 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Nebyla ta předešlá anketa nějaká delší?
    9.4.2006 17:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Jen o trošku...
    9.4.2006 22:42 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Mno jo... opravdu jen o trošku, normálně by se sem vyšly ankety za tu dobu 3 ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 10.4.2006 05:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    2.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.4.2006 16:22 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Udělalo ti to dobře? Pokud ano tak jdi na zive.cz a bude se ti tam libit...
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 10.4.2006 16:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Co mi udělalo dobře, děláš si srandu? Na živě si běž sám.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.4.2006 21:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    ROFL. Nějakej citlivej :-) Jakmile už vidí 1 nebo 2, tak už v tom vidí příspěvky typu "první", "druhý" :-)
    9.4.2006 16:33 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Jé, tuhle anketu jsem chtěl zrovna navrhnout. :-D

    Jsem rozhodně pro mazání takových příspěvků. Kromě toho, že jsou samy zbytečné, navíc ještě vyprovokují další uživatele k příspěvkům "druhý", "třetí" atd.

    Dokonce si myslím, že sem někteří uživatelé chodí jen kvůli "prvním příspěvkům"... (je tu minimálně jeden takový expert)
    9.4.2006 16:42 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    P.S.: Tematicky laděný je i příspěvek Radka Hulána.
    David Watzke avatar 9.4.2006 17:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    To se ti povedlo, napsat jeho jméno a ještě sem dát odkaz :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.4.2006 19:48 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    No. A co? Možná, že je arogantní, možná občas lže, ale píše i zajímavé články... Tohle neřeším.
    David Watzke avatar 9.4.2006 20:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Ach tak, hmm, v tom případě je to naprosto v pořádku, nic jsem nenapsal.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.4.2006 00:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    hm, raději si přečtu pravdivý zajímavý článek ...
    10.4.2006 16:42 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Ty bys toho chtěl moc najednou. ;-)
    David Watzke avatar 9.4.2006 16:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Jasně, ale nemazal bych je :-D Víš jakou jsem měl radost, když se mi to jednou povedlo?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.4.2006 16:40 cnstr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Spam podľa definície je nevyžiadaná reklamná pošta. Príspevky typu "prvý!" nie sú nevyžiadané a už vôbec nie pošta.
    9.4.2006 17:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Hihi...

    Wikipedia:

    In the popular eye, the most common form of spam is that delivered in e-mail as a form of commercial advertising. However, over the short history of electronic media, people have done things comparable to spamming for many purposes other than the commercial, and in many media other than e-mail
    Príspevky typu "prvý!" nie sú nevyžiadané
    Odvážné tvrzení.
    stativ avatar 9.4.2006 17:48 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Co kdybych si vyzadal, at nekdo v pristi ankete napise "Jsem prvni!". To by pak nebyl spam, ne? (ale delat to nebudu :-D )
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.4.2006 18:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Príspevky typu "prvý!" nie sú nevyžiadané
    Odvážné tvrzení.
    jistě :-)

    leč dovolil bych si to otočit: a které příspěvky v diskusi (pod anketou) jsou vyžádané?

    jinak já bych se z té definice zaměřil především na tu reklamu (resp. z toho citátu bych vypíchnul "comparable to spamming", což se vztahuje k "a form of commercial advertising") - což příspěvky typu "první" zcela jistě nenaplňují, za spam je tedy nelze považovat

    jinak viz též heslo spam na M-W
    10.4.2006 08:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    leč dovolil bych si to otočit: a které příspěvky v diskusi (pod anketou) jsou vyžádané?
    "Vyžádané" není opakem "nevyžádané". Přinejmenším v tomto kontextu.
    10.4.2006 19:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    měl jsem tam dát uvozovky ...

    samozřejmě, "nevyžádané" znamená v tomto kontextu "nežádoucí", takže se zeptejme, co je "žádoucí"? co třeba offtopic technické poznámky, ty jsou pro někoho též nežádoucí, označíme je tedy za spam? - vždyť někdo je třeba rád, že se třeba něco zajímavého dozvěděl, přestože se to nedrží striktně tématu ...
    10.4.2006 20:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Měl jsem zato, že mluvíme o příspěvcích typu "jsem první". To nepovažuji za "technickou poznámku". To je prostě offtopic a nežádoucí úplně vždy (tedy kromě diskuze pod touto anketou...) - jde o to, jestli to lidem vadí (a chtějí to mazat).
    9.4.2006 18:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Spam se netýká jen e-mailu, například první spam se objevil už na Usenetu ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.4.2006 18:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    mno, vzhledem k tomu, že e-mail je datován někdy 1965, zatímco Usenet (ve smyslu news) 1979, dovolil bych si o tom prvenství pochybovat ...
    9.4.2006 19:41 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    OK, to `už' tam nepatří. Jinak, to, co jsi řekl nijak nezpochybňuje prvenství Usenetu ve spamu :-D Ale je dost možné, že se jedná jen o urban legend.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.4.2006 00:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Jinak, to, co jsi řekl nijak nezpochybňuje prvenství Usenetu ve spamu
    chtěl jsi říci "nepopírá", nikoliv "nezpochybňuje" - pro mě takto významný rozdíl v dataci rozhodně důvodem k pochybám je
    Pavel Dobeš avatar 9.4.2006 18:35 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Nekdo prvni byt musi a pokud neni vulgarni, tak by se to masat nemelo. A pokud neni dotycny schopen napsat neco vic, tak to take o necem vypovida. A neni to zrovna lichotive.

    PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    stativ avatar 9.4.2006 19:26 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Az se nekdo pochlubi, ze je posledni a opravdu posledni bude, tak to bude borec (nepocitam adminy)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.4.2006 19:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    No, my můžeme být klidně i první. Stačí taková "maličkost", jako smazat celou předchozí diskusi :-P.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    masožravá palma avatar 9.4.2006 19:47 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Stačí zapsat do nějakého dávno zapomenutého blogu, zprávičky nebo ankety. Nikomu o tom neříct a doufat, že na to nikdo nepřijde :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 21:17 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Tak už jsem v jedné diskuzi poslední. Kdo mě odhalí? :-)
    I am Jack's wasted life.
    masožravá palma avatar 9.4.2006 22:59 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    V diskuzi to není zrovna nejlepší, protože ta se opět vynoří na hlavní stránce.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.4.2006 23:15 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Mno když by mě nepálili tolik po celodení práci u LCD který mělo kontrast naplno oči. Knliknul bych na tvuj nick v halvičce tvý zprávy a kouknil se na všech 109 diskuzí kde si reagoval ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    masožravá palma avatar 9.4.2006 23:31 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Proč všech 109. Stačí pár posledních.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Pavel Dobeš avatar 11.4.2006 11:33 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    V tomto je idealni mediawiki, nebo jak se jmenuje ten kus seftware, na kterem wikipedie bezi. Tam je vyznaceno, zda zmena, kterou dotycny udelal je posledni.

    PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    11.4.2006 20:15 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Vy mi tu radost kazíte naschvál, že? Nemám vás rád!
    :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.4.2006 20:44 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Za spam to nepovažuju, ale nemuselo by to být skoro-pravidlem u každé ankety ;-)
    9.4.2006 23:48 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Řešením by bylo dávat do diskuse jako první příspěvek něco rozumného, čímž by se vypílilo rybník všem Prvním ;-)

    (ne, mazat nechci)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    10.4.2006 08:35 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Příspěvky typu "jsem pvní" za spam považuju, ale proč je mazat? Pokud si chci zablokovoat tlučhuby v diskuzích, jsou na to tyhle příspěvky ideální, nemusím je dlouho hledat...
    10.4.2006 08:53 shMoula2 | skóre: 9 | Brno a okoli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Povazuji je za spam a doporucuji je mazat. Navic jejich autora povazuju za ne zrovna moc inteligentniho tvora a doporucuju ho rovnez smazat :-)
    Lide se deli do 10 skupin: na ty s poruchou osobnosti a na ty ostatni
    Jiří Poláček avatar 10.4.2006 09:05 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
    Rozbalit Rozbalit vše počet komentářů: 0
    Hádám dobře, že tímto způsobem (tj. první variantou odpovědi) vznikají u článků odkazy "počet komentářů: 0"?
    Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
    10.4.2006 16:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: počet komentářů: 0
    Ne. Zatím jsme totiž žádné takové komentáře nemazali. Leoš to někde vysvětloval, čím ta podivnost vzniká, ale už si nemůžu vzpomenout...
    10.4.2006 19:49 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    60. :D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    11.4.2006 12:56 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    spam to neni, ale je to plevel, a narozdil od vetsiny jineho plevele se na jeho nulove informacni hodnote lide shodnou, takze mazat.
    11.4.2006 22:36 deph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Považujete příspěvky typu "jsem první" za spam?
    Mne sa to paci, myslim ze nieje nic zle na odahceni diskusie. Co naozaj naviac zdrziava je, ked sa tu ludia chytaju za slovicka a dokazuju si "kto ma vecsie gule". Mazal by som toto.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.