abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 21
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    --

    16.11.2005 12:09 | Legalix | poslední úprava: 3.11.2020 22:10

    --        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.11.2005 12:21 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    ja nikdy nenavrhoval omezovat JXP. at si tu dela co chce. ja se jenom nechtel na to co plodi koukat. prijde mi nechutne, jak se tu vsechno premil, ale znovu opakuji (a donutil me k tomu prave JXP) - chci mit moznost schovat prispevky urciteho uzivatele, vubec o nich nevedetr a neresit je.
    16.11.2005 12:35 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    no pokud na to potřebuješ software ...
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 12:42 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Co by podle mě bylo dobré a nikomu by to nevadilo? K názvu blogu připsat i jmého autora. V realizaci by neměl být problém. V osobním nastavení mít možnost nezobrazovat( nebo vypisovat názvy šedivě) blogy, nebo i názory, autora které ho označím. Ovšem ať si to každý rozhodne sám. S názory si nejsem jist. Jak bude fungovat návaznost odpovědí, ovšem rozhodne li se tak někdo ve své nastavení, je to je a jen jeho problém.

    Pokud ovšem někdo takle rozhodne za vás, i když je to většina, nemusí se to všem líbit. Tak jako v politice. Většina rozhodne, říká o sobě že rozhodla správně, protože jsou odborníci, ale všichni s tím nemusí souhlasit.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.11.2005 12:48 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    xactly .. nejaky osobni blocklist je IMO jedine reseni, ktere nebude vadit nikomu .. zalezi jenom jestli (o cemz nepochybuju) by se to Leosovi povedlo naimplementovat bez nejakeho agresivnejsiho dopadu na rezije srvru ... ale po tom mi nic neni
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 12:49 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    BTW. to byla (AFAIK) moje prvni reakce na komentare JP
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 12:50 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    súhlasím, akákoľvek regulácia vždy zaváňa cenzúrou a to je cesta do pekiel
    16.11.2005 12:53 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor

    jak rikam. chci se rozhodnout sam, koho schovat. na nikoho jineho nez na me by to nemelo vliv. ja nestojim za cenzurou a nechci aby nekdo za me rozhodoval, co mam a co nemam cist. na implementaci to mozna neni tak primitivni, ale rozhodne by to vyresilo muj problem. a jestli chce nekdo cist provokace? at je cte, kazdy si rozhodne sam.

    u blogu jmeno autora vidim, ale je to pro me nedostacujici.

    16.11.2005 13:00 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    vsak vidis kus blogu az po break .. nebo ma nekdo pocit, ze uz to nuti ctouciho zapojit se do diskuze?
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 13:10 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    mozna mas pocit, ze to neni az tak zhavy, ale ja ne. me JXP vazne provokuje a to neni dusledek davove psychozy. 20.10. jsem daval navrh na osobni blacklisty a to tu jeste nic nezurilo. Chces mi snad vnutit sve presvedceni, ze je moje povinnost snazit se ignorovat neci provokativni vylevy? chci tak moc, kdyz chi mit moznost se vyhnout provokaci? to bychom se trochu zasekli, kdybychom museli prehlizet JXP a tvarit se ze je vsechno OK. Je mnohem lepsi nastavit si, aby se mi jeho plody neukazovali. Ja netvrdim, ze nejde to ignorovat, ale tohle je lepsi. Nikoho to neobtezuje. Bylo to tu fajn, nez tu zaclo tohle a je skoda, ze se to resi, ale resit se to musi. Nemuzeme delat, ze je vsechno v pohode
    16.11.2005 13:15 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    jednak nemam pocit, ze by to bylo nejak extra zhave
    za druhe nechci nikomu nic vnutit (zapis se jmenuje "Muj nazor", coz znamena, ze i v diskuzi davam pruchod (po dlouhe dobe) "Svym nazorum")
    za treti jsem se vyse k blacklistum vyjadril dost jasne
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 14:46 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    me JXP vazne provokuje a to neni dusledek davove psychozy.

    Jestli te nekdo provokuje tak moc, ze to chces resit cenzurou apod. zbyva otazka, jestli neni problem castecne i v tve precitlivosti.

    Kdyz se mi to nelibi, tak to nectu a nereaguju na to... Ale vetsina se POKAZDE ZNOVU a ZNOVU nechava strhnout.

    Myslis, ze by ho bavilo nadale provokovat, kdyby pod jeho postem nebyl jediny komentar?
    16.11.2005 19:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Docela by me zajimalo, jak by ses tvaril, kdybych do kazde druhe diskuse na abicku psal treba, ze "muf je zlodej" a pokud by ses ohradil, tak by ti ostatni zacali rikat, ze jsi citlivka a ze ty moje urazky prece nemusis vubec cist?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.11.2005 19:12 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Tady si myslím, že je to jasné. Každý rozumný server má výslovně v pravidlech napsáno, že komentáře, které někoho osobně napadají a urážejí budou smazány. To není cenzura, to je slušnost. Považuji to za dobré řešení.

    Takže komentáře typu "muf je zlodej", nebo komentáč typu "pipine, pipine, utri si prdel", což je autentický komentář od JXP bych automaticky smáznul. Takové komentáře tu opravdu nemají co dělat, nikomu nic nepřinášejí a nikoho neobohacují.
    16.11.2005 19:38 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Pořád si ještě myslím, že bych to byl schopný po nějakém tom pokusu me nas*at schopen úplně klidně ignorovat ...
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 22:43 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Ja ne :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.11.2005 14:00 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Tohle vidim jako rozumnou variantu a přijatelný řešení pro všechny, přesně dle hesla "Co oči nevidí, to srdce nebolí". Chybí tomu jen vyjádření Leoše, jestli je ochotnej to realizovat a jestli to realizovatelný je (tušim, že ábíčko je napsaný from scratch, takže nedovedu odhadnout, nakolik je jeho struktura flexibilní, čili zda je možný to realizovat).
    16.11.2005 19:05 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Realizovat schovavani komentaru jde. To by asi nebyl problem. Schovavani blogu snad take, viz diskuse v mem starsim zapisku. Jak je to vypocetne narocne jsem ale jeste nezkousel. Kazdopadne uz velice brzy budou k dispozici zdrojaky, takze to muze zkusit nekdo napsat. Treba si na to ale najdu cas v dohledne dobe. Nevim. Ted moc casu nemam.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    21.11.2005 11:56 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    V tomto s Vámi naprosto souhlasím... autor u nadpisu mi v blogu velmi chybí. A to nejen na potlačení, ale i naopak.
    Heron avatar 16.11.2005 12:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Jenže blogy jsou součástí abclinuxu. A tím pádem se podílejí na jeho vnímání a tím i vnímání celého linuxu. Pokud sem přijde nový návštěvník a uvidí blopost JPX o tom, jak ten linuks žere hrozně paměti a že linuksáci jsou jenom modliči co nesnesou kritiku a pod tím nekonečný flame!, tak si moc dobrý obrázek o linuxu asi neudělá. Takže dokud budou součástí abclinuxu i blogy, tak by bylo dobré i jejich kvalitu hlídat. Pokud by blogy z abíčka zmizely třeba na abcblogů, tak by se nic regulovat nemuselo.
    16.11.2005 12:40 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    pokud přijdu poprvé na server, určitě mě nebude zajímat, kdo si co bloguje a i kdyby, určitě hned z prvního zápisu pochopím, že to JP buď nemyslí vážně a flamujou s ním jenom trubky a nebo, že má JP pravdu, když s ním ti "linuksáci" dva dny flamujou pro trochu (a myslím, že toho nikdy nebylo až tak moc) (většinou) neobjektivní kritiky.
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Heron avatar 16.11.2005 13:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    No jenže za posledního 1/4 roku mám pocit, že abclinuxu je tu jenom pro blogy. Jednoduše se jim tu dává docela velký prostor.
    16.11.2005 13:46 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    souhlasim .. taky jsem od jejich zavedeni precetl 100x vic blogu, nez clanku .. jsou casto zajimavejsi s vetsi informacni hodnotou ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Heron avatar 16.11.2005 14:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Poměr zajímavých článků / všech článků se blíží 1.0 (určitě je nad 0.5). Poměr zajímavých blogů / všech blogů se blíží 0.0. Prostě to chce aby se buď blogeři pořádně zamysleli, jestli to má vůbec smysl psát (jako např. blogpost typu Mám blog), nebo ty glogy nějak roztřídit. Počet blogů se tu řešil někdy v létě -- padly myšlenky omezit počet blogů / týden (měsíc).
    16.11.2005 14:18 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    me se stejne vic zapisu, nez 1 - 2 / mesic nepovede .. mozna se mi clanky nezdaji zajimave, protoze se zridka tykaji neceho, co bych chtel zjistit (naposledy serialek o subversion od O. Zloskeho)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Heron avatar 16.11.2005 14:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Ano, čím odbornější články, tím míň lidí je čte. Ale přece jen budu raději, když tu uvidím odborné články na téma, které se mě netýká, než bulvár typu: "kdy na linuxu budeme potřebovat antivir", který teď vyšel na rootu. Na druhou stranu málokterý blog dosahuje takových odborných kvalit jako článek (o kvalitě jazyka nemluvě).
    16.11.2005 14:32 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Já to zase vnímám jinak. Poměr zajímavých článků / všech článků u mě tak hodnota 0.2, ale spíš míň. Poměr zajímavých blogů / všech blogů kolem 0.2, spíš více, odhlédnu-li od šílenství kolem Yetiho a touhy po cenzurách, které je ovšem krátkodobé. Poměr krátkých zpráviček / všech krátkých zpráviček tak 0.4.

    Blogy jsou vždycky volnější, než články. Jakmile se do nich začne více zasahovat, třídit je, někoho vyzdvihovat, někoho stahovat dolů, je otázka, jestli to neutrpí ještě více. Spousta lidí se na to vykašle, a zůstane tu pár loajálních s místním režimem. Otázka je, zda se to pak ještě bude dát číst.
    16.11.2005 14:27 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    S tim souhlasim. Take me bavi blogy. Za 10 hodin prace s compem, alespon odreagovani s informacni hodnotou. Clanku moc nevychazi.

    Jinak me ale dost stve jak se tady JXP rozmazava. Uz by jste se na to meli vsichni vykaslat. K nicemu to nevede a akorad je zbytecny rozruch.

    Melo by se take zapomenout na nejake blokace a konecne by lide sami na sebe meli vzit zodpovednost a ne porad nekoho prosit o blokovani a delani nejakych pravidel. Je to jednoduche - ignorovat prispevky.

    Clovek by mel vzit nejakou zodpovednost proste na sebe. Toto je jediny a posledni prispevek ode mne pro tento problem.
    16.11.2005 14:47 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    To je jen tvuj pocit. Neklikej na tu rubriku a budes mit zpet svuj stary abc.
    16.11.2005 12:58 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Konečně někdo rozumný! Konečně někdo, kdo se nedal strhnout davovou psychózou, která se tu bohužel posledních pár dní děje. Začínal jsem si připadat jako v přípravě na svatou válku.

    Já sám za sebe mohu prohlásit, že pokud se to opravdu rozmůže, tak na abclinuxu kašlu. Ať si tady s tím dělají co chtějí. Vím, že nikomu tady chybět nebudu, takže tu naštěstí nebude blog zaplevelený komentáře typu, že jsem odešel, jako v případě Yetiho.
    16.11.2005 13:03 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Úplně naprosto a doslova souhlasím .. ještě týden a najdu si nějaký, klidně jinonárodní servr a jdu odtud pryč (tak mě napadá, že by měl Leoš pomalu začít psát nějaký čudlík na odstranění celého profilu ..)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    16.11.2005 19:06 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Tenhle cudlik nikdy nebude. Viz referencni integrita dat.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Watzke avatar 16.11.2005 14:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Zastávám názor, že blog je o osobnosti a neměl by být žádným způsobem redigován
    To je pravda. Bohužel takhle JXP "vyhnal" Yetiho (myslím, že to bylo to hlavní, co jinýho?) a nejen to - ještě se mu směje a trapně se vydává za "Jety naší tety". Samozřejmě na výhrady k Linuxu má plný právo, ale omýlat jednu a tu samou blbost, která ještě k tomu není pravdivá, to mě vytáčí (přesto už se snažím mu nic neříkat). Dále kde koho uráží tím, že tvrdí, že free program = špatnej program + jsme komunisti. Vadí mu Linux? Ano. Používá spokojeně Windows? Ano. Tak proč tu sakra provokuje? Pokud chce používat Linux, tak ať to dělá, píše feature-requesty, reportuje bugy, případně programuje, ale proč sakra dohání čím dál tím víc lidí k odchodu? Já tedy nechápu jak někdo může tak snadno nadobro opustit AbcLinuxu, ale to už je jiná věc.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.11.2005 15:15 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Tedy nechci se zastávat JXP, celkem proti němu nic nemám, i když některé komentáře JXP typu "pepine, pepine, utři si prdel" by si opravdu mohl odpoustit.

    Ale co si vzpomínám, tak nikdo neví, proč Yeti odešel. Možná ho k tomu dohnal JXP, ale myslím si, že spíš ne. Mě se osobně zdá daleko pravděpodobnější varianta, že prostě Yetimu jakožto odborníkovi je prostě abclinuxu už malý, a potřebuje něco jiného. A tak prostě odešel.

    Osobně si myslím, že se tady na to jde opravdu špatně. Každý jiný časopis to dělá tak, že hledá kvalitní zápisy v blozích a pokud se nějaký opravdu podaří, tak jej dají jako odkaz buď do krátkých zpráviček, a nebo k článkům. Považuji to za lepší řešení, než pokud o restriktivní řešení přímo v blozích.
    16.11.2005 15:18 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    Asi neznáš pepina. Já jo heč.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.11.2005 15:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj názor
    pokud se nějaký opravdu podaří, tak jej dají jako odkaz buď do krátkých zpráviček, a nebo k článkům.
    To se však u nás děje. Už nejeden kvalitní zápis z blogu vyšel (se souhlasem autora) jako článek.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.11.2005 16:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Můj pohled
    Yetiho je škoda, ale kvůli jednomu člověku se server přece nehroutí...

    Jen to chce všemi prostředky chránit úroveň serveru. Když se tu objeví někdo, kdo se neumí chovat a je jen na obtíž: ban, vyhodit, cokoliv...já bych ho netoleroval.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.