abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:22 | Nová verze

    Monado, tj. multiplatformní open source implementace standardu OpenXR specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro virtuální realitu (VR) a rozšířenou realitu (AR), bylo vydáno ve verzi 25.1.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:44 | Nová verze

    Byla vydána listopadová aktualizace aneb nová verze 1.107 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.107 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | Zajímavý článek

    Pornhub zveřejnil podrobné statistiky za rok 2025. V části věnované zařízením a technologiím se lze dočíst, že 87 % přenášených dat směrovalo na telefony, 2 % na tablety a 11 % na desktopy. Operační systém Linux běžel na 6,3 % desktopů. O 22,4 % více než před rokem. Firefox má na desktopu 8,4 % podíl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 13:11 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak dorazte na prosincovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. O čem budou tentokrát strahováci referovat? Téměř každý už si všiml významného zdražení RAM a SSD, jsou zde ale i příjemnější zprávy. Průša uvádí

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) podporuje vyjádření partnerů ze Spojeného království, kteří upozorňují na škodlivé aktivity společností Anxun Information Technology (též „I-S00N“) (pdf) a Beijing Integrity Technology (též „Integrity Tech“) působících v kyberprostoru a sídlících v Čínské lidové republice (ČLR). Tyto společnosti jsou součástí komplexního ekosystému soukromých subjektů v ČLR,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 04:55 | IT novinky

    Společnost Pebble představila (YouTube) prsten s tlačítkem a mikrofonem Pebble Index 01 pro rychlé nahrávání hlasových poznámek. Prsten lze předobjednat za 75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 04:22 | IT novinky

    Společnost JetBrains v listopadu 2021 představila nové IDE s názvem Fleet. Tento týden oznámila jeho konec. Od 22. prosince 2025 již nebude možné Fleet stáhnout.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    9.12. 21:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 146.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 146 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.12. 17:00 | IT novinky

    Před rokem převzala Digitální a informační agentura (DIA) vlastnictví a provoz jednotné státní domény gov.cz. Nyní spustila samoobslužný portál, který umožňuje orgánům veřejné moci snadno registrovat nové domény státní správy pod doménu gov.cz nebo spravovat ty stávající. Proces nové registrace, který dříve trval 30 dní, se nyní zkrátil na několik minut.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.12. 11:33 | IT novinky

    IBM kupuje za 11 miliard USD (229,1 miliardy Kč) firmu Confluent zabývající se datovou infrastrukturou. Posílí tak svoji nabídku cloudových služeb a využije růstu poptávky po těchto službách, který je poháněný umělou inteligencí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 452 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    .

    29.4.2006 18:04 | fake | poslední úprava: 8.1.2011 13:57

    .        

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Chytré drogy
     (32 %)
     (3 %)
     (19 %)
     (40 %)
     (7 %)
    Celkem 149 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.4.2006 18:07 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Kdysi dávno jsem něco zaslechl o chytrých drogách, které stimulují psychyckou i fyzickou výdrž a dokáží podporovat jednotlivé části člověka. Takze treba pervitin? :)
    29.4.2006 18:22 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    A ten dojezd je taky moc príma :-P
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 29.4.2006 18:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Takze treba pervitin?
    Ne, spíš dexfenmetrazin ;-) Pervitin je svinstvo největší.

    Jinak osobně bych si to nevzal, stejně jako jakékoli jiné tvrdé drogy. Jednak kvůli návykovosti, a také pro značné vedlejší účinky (které má i onen dexfenmetrazin, i když to někteří lidé popírají). A látky, které podobně rizikové nejsou, zase nemají dostatečný účinek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 29.4.2006 18:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Dočasně zvýšit intelekt? To bych chtěl vidět. Zkusím sníst sešit z češtiny, uvidíme :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.4.2006 19:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Tak pak napiš, jestli to pomohlo :o) Čeká tu na mě hromada učebnic z matiky :o)
    29.4.2006 19:51 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy

    Kdyby to nepomohlo, zkus ho kouřit :o))

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    David Watzke avatar 29.4.2006 20:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Jasně, nebo si ho píchnout :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.4.2006 21:10 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    a nebo s kečupem
    David Watzke avatar 29.4.2006 22:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Kečup? K sešitu byste chtěl kečup?!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.4.2006 22:25 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy

    Hnědý, ne červený...nejsem přece barbar.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    NbS avatar 29.4.2006 18:16 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Mno Speed jsem vyzkousel uz nekolikrat a mohu potvrdit ze po nem rozhodne netreba kafe :) Nicmene jako ostatni mozkove nutrienty je i speed navykovy :(

    Takze pred narocnou praci (fyzicka ci na mozek) ano, ale neprehanet to a pokud jiz aktivni stav neni treba tak vysadit !

    V pripade ze jde jen o pokus - proc ne, ale stale plati dodrzovat predepsane mnozstvi a pote vysadit !

    PS: ale na lan party nebo ke kompilaci treba gentoo je to super :))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    29.4.2006 18:18 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    se smartdrugs mam pomerne dost zkusenosti ;-)

    za par dni cekej clanek v mem blogu ;-)
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    29.4.2006 19:50 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    I'm watching you! :)
    29.4.2006 18:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Nevím jak Speed, aktivně používám Lecitin, který je slabší, ale zase pomáhá celkově, nejen v případě paměti. Zkoušel jsem i DMAE, taky pomáhá dokonce už je to celkem hodně znát, ale už se to nedá brát stále, po dvou a více měsících, když jsem to vysadil jsem byl o malinko víc ve stresu, nebylo to něco jako po vysazení drog :)
    30.4.2006 17:13 sars
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Teraz beriem DMAE a Lecitin naraz a cez skuskove tomu pridam Piracetam. Viem, existuju lepsie veci, ale toto je volne v lekarnach (bez predpisu).
    Software is like sex: it's better when it's free. -- Linus Torvalds
    29.4.2006 19:14 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    No, nevim, mám odjakživa trochu odpor k jakýmkoli drogám mimo alkoholu. Se speed8 jsem se setkal několikrát. Nejvíc jsem se s ním setkával když jsem hrál vrcholově fotbal. Spoluhráč si to bral skoro před každým zápasem. Řekl bych že je to svinstvo. Uznávám, že dočasně dodá energii, cítíte se odpočinutí, plní energie atd. Ovšem vše má své mínusy. Spoluhráč dohrával s křečema, jednou jsme ho dokonce odnášeli na nosítkách poté co zkolaboval. Ono to sice tu energii dodá ale zamyslel se někdo kde jí vezme? Přeci z těla. Použije energii a dodá jí do svalů/mozku atd. Ale když to vyprchá, tam kde tělo má najít další energii, není nic. Myslím, že opravdu to nestojí za to to používat. A už vůbec ne při učení. Viděl jsem co to dělalo s tím klukem a vživotě mě to nikdo nedonutí pozřít...
    Don´t worry, be happy.
    29.4.2006 19:38 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    No, nevim, mám odjakživa trochu odpor k jakýmkoli drogám mimo alkoholu.
    Zrovna alkohol je taky dost tvrdá věc ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.4.2006 20:01 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Jo, to je, ale na něčem člověk musí skončit. Ale pořád mi to přijde lepší než si něco píchat nebo brát něco tvrdšího
    Don´t worry, be happy.
    29.4.2006 21:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Já tím chtěl říct jenom to, že ač je alkohol pěkně tvrdá droga, je tu, narozdíl od jiných, tolerovaná.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.4.2006 17:14 sars
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Skus ju zakazat ;).
    Software is like sex: it's better when it's free. -- Linus Torvalds
    Luk avatar 30.4.2006 17:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Takové pokusy už tu byly (v USA, v SSSR apod.), v některých státech dokonce zákaz platí (pročpak se asi vítězství Velké ceny Bahrajnu oslavuje limonádou z granátových jablek? :-D).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.4.2006 18:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Nevím proč zrovna já, který jsem pro uvolnění restrikcí i na ostatní drogy ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.4.2006 20:35 Mazarik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Je sice pekne, ze to nachvilu nakopne, ale myslim, ze to aj skracuje celkom ludsku zivotnost. Niecim sa to kompenzovat musi, takze ked chces zomriet mlady, tak ber, ber. skor by som doporucoval nieco prirodzene v malych davkach, napr. zeleny caj, ktory obsahuje aj antioxidanty Ucite si ale pozri urcite diely Red Dwarf, napr. ten o drogach na ucenie;)
    Jiří Němec avatar 29.4.2006 21:19 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré léky
    Viz kámošův článek: Nootropika - palivo pro přetaktované mozky hackerů. Já používám Lecithin, podle doktorky to můžu brát tak 3x ročně. Než to začne působit, trvá to asi 14 dní, ale na únavu to zabírá dost rychle (doporučuj při dokončování projeků, člověk je pak 2. den použitelný). Známý s kyvadlem mi oznámil, že to žádné trvalé následky nemá, zato to hodně zlepšuje dlouhodobou paměť (kolem 50%).

    Taky mám nakoupený Piracetam - Pirabene. To už není tak neškodné, to se dá brát maximálně 1-2měsíce, pak to začnou odnášet některé orgány, jako žaludek, játra. Je to dobré na paměť a na učení. Prokrví to pořádně mozek, takže nedoporučuj to brát před sportem. Kámoš si to vzal a pak šel plavat, málem ho to položilo. Já jsem si to nakoupil teď před zkouškovým, ale dostal jsem chřipku, tak jsem to radši netestoval.

    Před maturitou nějaké nooptrika brala většina známých, přijde mi to úplně normální. Někdo prostě pije hektolitry kávy, někdo se uklidňuje trávou/chlastem a my jsme prostě brali volně prodejné léky, či jak to nazvat (nebudu používat anglické drug, když mám české lék).
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    29.4.2006 21:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Ha, teď jsi mi připomněl, jak jsem byl minulý týden u doktora na prohlídce kvůli zaměstnání. Večer před tím jsem byl v hospodě na pár pivek, ráno jsem bez snídaně zmizel na děkanát, potom do práce, kde jsem vypil akorát litr kofoly a v 11 jsem byl u dokotora. No měl jsem tlak 160/110, takže mě to pěkně nastartovalo :-D.

    Horší bylo, že jsem musel další týden přijít na přeměření. Tlak mám jako dvacetiletý mladík, takže je to OK. Stačí trošku dodržovat životosprávu.

    Chytré drogy jsem nikdy nebral, myslím, že by mě to zabilo. Normálně nepiju ani kafe (dneska byla výjimka).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Max avatar 29.4.2006 22:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Kámík žral před maturou nějaký prášky, co se dávají po mrtvici na stymulaci mozkové činnosti. Docela drsný, doporučená dávka asi 1x na den, bral si dvě najednou, někdy i tři. Na maturu odjel na chatu, ale tam dopstával alergii, takže žral ještě prášky proti alergii, ale ty ho uspávaly, takže žral ještě nějaký prášky proti spaní a všechno zapíjel kávou. Dodnes nechápu, že ještě dejchá ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.4.2006 13:34 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Speed jsem testoval a absolutne nic jsem necitil.

    Uznavam jen lecitin, ten je prinosem celkove. Ale jsem linej to brat :-D
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Mikos avatar 2.5.2006 17:55 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Nechápu ty lidi co si pod pojmem "chytré drogy" představí nějaká svinstva ;-) "Chytré drogy" nejsou drogy ve smyslu klasických drog, ale prostě látky co dodávají energii (kofein), pomáhají vyživovat mozek (lecitin), atp. A hlavně jsou zcela legální :-)

    Stejně základem naprosté většiny komerčních "chytrých drog" je obyčejný kofein či guaranin (který je po chemické stránce prakticky to samé, co kofein), kterého do sebe tak jako tak ze silného kafe (já piju opravdu silné ;-)) dostanu víc než z nějakého energetického nápoje či Speed8 a podobně. Pak jsou tam samozřejmě ještě aminokyseliny jako taurin a některé další, ale ty jsou pro tělo stejně přirozené a jejich vliv sem nikdy nijak nepocítil.

    Dále je tu Lecitin a DMAE, z kterých si tělo vyrábí acetylcholin a jsou tak přirozeným doplňkem výživy a ne žádnou "drogou".

    No a poslední kategorií jsou nootropika jako Piracetam, která už jsou sice umělá, ale jediné co dělají je, že zlepšují mozkový metabolismus. Proto se také používají např. jako pomocné látky při regeneraci po nějaké mrtvici, pro děti s poruchou učení či soustředění (nějaká hyperaktivita, atp.) a může si je člověk taktéž legálně bez předpisu koupit v lékárně. Nicméně žádné "zázraky" se od nich očekávat nedají, jenom trochu zlepšují paměť a to jen když se berou dlouhodobě, okamžitý účinek pokud vím nemají žádný.

    Pak je tu tedy ještě Ginkgo Biloba, to zas jen zlepšuje krevní oběh a tedy i trochu prokrvení mozku ;-)

    Ale celkově vzato až na látky co dodávají energii okamžitě (jako třeba ten kofein) je většina účinků různých "chytrých drog" řekl bych jen placebo efekt.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    14.10.2006 01:35 d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Muzu si LEGALNE koupit Speed8, Kamikaze, Semtex nebo C-Ice kdyz mi je 16? Nemusim mit 18 a vic?
    19.11.2006 23:20 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    Pokud vim, tak by nemel byt problem si to koupit i pod 18 (ale to ja treba stejne neresim ;).
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    25.7.2010 13:43 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chytré drogy
    ja jsi normalně kupuji energy dring a nikdy pomně občanku nechtěli kupaval jsem v lidlu kaufu a neco zdravšiho maji v drogerii dm
    30.5.2011 14:30 Marena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    V novym filmu Limitlees (Všemocný) mají chytrou drogu a tu bych presne chtel :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.