abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nasazení Linuxu

    Francouzská vláda oznámila, že v rámci strategie 'digitální suverenity' zahájí 'přechod od systému Windows k počítačům s operačním systémem Linux' (sa sortie de Windows au profit de postes sous système d'exploitation Linux). DINUM (meziresortní ředitelství pro digitální technologie) požádalo ministerstva, aby do podzimu 2026 vypracovaly konkrétní plány nasazení Linuxu. Francie již dříve migrovala části státní správy na otevřená řešení.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 05:22 | IT novinky

    Nezisková organizace Electronic Frontier Foundation (EFF) hájící občanské svobody v digitálním světě po téměř 20 letech opouští platformu X (dříve Twitter). Na platformách Bluesky, Mastodon, LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook, Threads a YouTube zůstává.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 03:33 | Nová verze

    Terminálový textový editor GNU nano byl vydán ve verzi 9.0. Vylepšuje chování horizontálního posouvání pohledu na dlouhé řádky a chování některých klávesových zkratek. Více v seznamu změn.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    9.4. 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.4. 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 5
    9.4. 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    9.4. 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.4. 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    8.4. 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    8.4. 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1261 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Záhada: někteří lidé dodržují zákony

    3.10.2005 18:10 | Přečteno: 1527× | Linux

    Proč? Protože opravdu nechtějí dělat věci, které zákony zakazují? Pak by ale nemělo smysl je zakazovat. Takže je vlastně dělat chtějí, ale mají pouze strach z trestu? Proč ale mají strach z trestu? Když stát občana zavře do kriminálu, musí jej živit. Dokonce i popravy jsou (a to opravdu velmi) drahé. Stát tedy nemá k trestání žádný důvod, protože trestáním svých občanů jen ztrácí. Časté a obvyklé dodržování zákonů je tedy záhadou, která má jen dvě vysvětlení: hloupý občan, nebo hloupý stát.

    Obvyklé vysvětlení že chování státu není hloupé, neboť krátkodobou ztrátu při trestání provinilců kompenzuje odstrašující efekt, který následně přinese zvýšení míry dodržování zákonů, a tedy státních příjmů se zprvu jeví jako akceptovatelné, ale je zcela chybné, protože potrestání jednoho viníka nemá absolutně žádnou souvislost s potrestáním jiného, a lidé kteří se rozhodují zda budou zákony porušovat by na předchozí chování státu neměli brát zřetel.        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.10.2005 18:16 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše hm
    tak tohle je největší blbost co jsem tu četl... ani kolega Plešinger takovou ptákovinu ještě nevyplodil...
    3.10.2005 21:26 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Souhlasim. Zda se mi, ze dodrzovani zakonu je vedle virtualizace HW dalsi blbost, a obdobne je zpusobena dementnim navrhem spolecnosti (ku..wa proc to neudelali ty opice poradne) a z teoretickeho hlediska tu nema co hledat :-) Sorry, ale fakt jsem nepochopil logiku prvnich 2 vet (a to jsem se snazil). Malo travy?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 10:07 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Spíš příliš mnoho trávy.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 10:33 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Uz jsem to hodne omezil, ale dozvuky jsou asi delsi nez jsem cekal. Zkusim se k tomuto blogpostu vratit za par let :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 10:34 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm

    Pokud dodržování zákonů opravdu považujete za blbost, pak by jste se měl nad sebou hluboce zamyslet (doporučuji využít nějakou přestávku mezi hulením, pokud takoví stav u Vás existuje).

    Možná autor příspěvku nenapsal nejlepší formulace, ale dodržování zákonů (psaných i zvykových) fakt není "blbost". Je to pricip fungování (nejen) lidských společenství už od prvobytně pospolné společnosti. Můžeme debatovat o smysluplnosti některých schválených předpisů, ale nic to nemění na základním smyslu.

    4.10.2005 13:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Ach jo, panenko skakava. Pokud ti nic nerika ironie, pak se hluboce omlouvam za tykani. A kdyby tomu tak nahodou skutecne bylo, pak ver, ze ironicky reaguji proto, ze na tom, ze lide dodrzuji zakony neni vubec nic zahadneho, jelikoz to IMHO vubec nesouvisi se zakony, ale s necim lidskym v nas, co rika: "Necin jiny to, co nechces aby druzi cinili tobe".
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 13:20 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Možná je to lidské, ale určitě v rozporu s logikou a strategickým myšlením. Proč být "hodný", když nemám žádnou záruku že tomu druzí budou přikládat nějakou váhu? Že to nebude považováno za lest?

    Většina ekonomů používá model, že ekonomika se skládá z agentů, kteří maximalizují svůj zisk (use-value). Proč se chovat nekompatibilním způsobem?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 14:18 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Většina ekonomů používá model, že ekonomika se skládá z agentů ,kteří maximalizují svůj zisk (use-value)

    a cini tak spatne, neb teorie her dokazuje, ze jedinym zivotaschopnym modelem je model, kde spolu agenti spolupracuji a mohou si navzajem duverovat (teorie her, pripadne i teorie chaosu toto resi). Tudiz neni nic zahadneho na tom, ze se lidska spolecnost vyvinula timto smerem. Pokud si vzpomenu doma, uvedu ti sem i konkretni odkaz na literaturu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 14:30 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Pokud většina ekonomů používá špatný model, proč je politici berou vážně? Pokud jsou modely, založené na spolupráci a důvěře životaschopné, proč nefungovalo RVHP a východní blok? Pokud si agenti mohou důvěřovat, k čemu potřebujeme zákony?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 14:44 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Protoze jsou mezi nami i agenti, kterym se duverovat nemusi, a protoze zakony duveru upevnuji. Kazde socialni spolecenstvi, i zivocisne, zna trest. Skutecnost, ze nejvetsi sanci ma kooperace nemeni nic na skutecnosti, ze deviace se objevit mohou (je to podstatou evoluce). Moralka a zakony jsou instituce, jak tyto deviace (vadne agenty) neutralizovat, zaradit zpet nebo potrestat. Existence zakonu je dukazem toho, ze kooperace se vyplaci. Kdyby nebylo prostredi duvery nutne, zakonu by nebylo potreba. V tom pripade bychom zde nediskutovali, anzto takovyto model nemuze prezit.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 13:21 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Možná je to lidské, ale určitě v rozporu s logikou a strategickým myšlením. Proč být "hodný", když nemám žádnou záruku že tomu druzí budou přikládat nějakou váhu? Že to nebude považováno za lest?

    Většina ekonomů používá model, že ekonomika se skládá z agentů, kteří maximalizují svůj zisk (use-value). Proč se chovat nekompatibilním způsobem?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 13:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Ano, ale také existuje něco jako krátkodobý a dlouhodobý zisk. Agent, který se vykašle na ten druhý, většinou spláče nad výdělkem.

    Tj. můžeš někoho zabít, aby sis krátkodobě polepšil, ale okolní agenti nebudou jen přihlíet a čekat, až na ně přijde řada a zabijí tě dřív.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    4.10.2005 14:09 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Každý inteligentní agent preferuje dlouhodobý zisk, takže když vraždit tak pro dlouhodobý zisk. Když mě druzí agenti mohou zabít a mít z toho zisk, je to pro jejich zabití jen další důvod.

    Očekávat že mě nezabijí když budu hodný je naivní, nejsou pro to žádné důvody ani záruky. Z dlouhodobého i krátkodobého hlediska je tedy nejlepší zabít všechny ostatní agenty.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 14:24 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Pouzivas znacne zkratkovitou logiku. Neexistuje zadne dlouhodobe uspesne spolecenstvi, ve kterem by vladla politika 'zabít všechny ostatní agenty'. Duvody jsou nabiledni. K cemu ti bude az vsechny zabijes? K nicemu, v konecne dusledku oslabujes nejen sam sebe, ale i svuj druh. Nema smysl to tu dale rozebirat, tohle je DOKAZANO, prosim precti si prislusnou literaturu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 14:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Samozřejmě že takové společenství existuje, a to milióny let, říká se mu zákon džungle. Samozřejmě nevraždí se všechno (je to zbytečné a namáhavé), jen to co a) se dá sežrat b) mne může ohrozit. Vraždění se také omezuje v okamžiku ohrožení toho, na čem jsem závislý (rasy, národa, třídy, klanu, rodiny), takže sebe neoslabuješ.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 14:54 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Takze ty nevrazdis rodinu, protoze jses na ni zavisly? Aha? A rasu, narod, zivocisny druh? A zakon dzungle? Promin, ale nejsme nahodou vsichni prislusnici jednoho zivocisneho druhu. Ktery druh se navzajem vybiji a je v tom dlouhodobe uspesny? Zadne zvire nezabiji kvuli maximalizaci zisku, ale v sebeobrane a kvuli potrave, a to v 99% prislusniky jineho druhu. My uz hlad nemame, a chrani nas nase moralka zakony, proto nemusime zabijet a proto se snazime obe dodrzovat. Vis, jaky je nejuspesnejsi ziv. druh v dzungli? Mravenci. A vis proc? Protoze se navzajem nezerou, ale spolupracuji spolu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 15:33 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Jsme sice stejný druh, ale každý jiná rasa, jiné náboženství, což přináší jiné hodnoty. Primáti (zejména šimpanzi) jsou známí tím že systematicky vyvražďují konkurenční tlupy, a nezdají se dlouhodobě neúspěšní. Ano, uvnitř tlupy zákony a trest fungují.

    Opravdu si myslíš že kdo má dost jídla nebude zabíjet? Násilí může mít milión jiných důvodů, často ho "morálka" vyvolává, místo aby mu zabránila, to co říkáš absolutně neodpovídá realitě.

    Mravenci spolupracují? Jsi zjevně nikdy neslyšel o mravencích-otrokářích: Napadnou mraveniště, zabijou královnu, jejich královna napodobí její pachovou stopu, a zbytek mraveniště se pak stará o jejich vajíčka.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 16:23 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Debata byla o zakonech. Spolecenstvi zakony casto neuznavaji, staty spolu velmi casto valci. Uspech americke unie navic dokazuje, ze lepsi je mezi sebou nevalcit. Vetsina mravencu se otrokarsky nechova a ani nic nenaznacuje tomu, ze by se tento zpusob chovani nejak siril. Jak jsem jiz napsal, vyjimky existuji proto, aby potvrdily pravidla. Howgh.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    3.10.2005 18:39 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše LOL
    Si tam ještě připočti, že stát trestá jednání, které ani nezakázal. Třeba máš někde napsáno, že nesmíš vraždit? :-)
    Only Sith deals in absolutes.
    3.10.2005 19:50 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LOL
    Že by zcela překvapivě v trestním zákoníku?
    3.10.2005 19:57 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LOL
    Jo. Ústava > Listina ZLP. (1) Každý má právo na život. Lidský život je hoden ochrany již před narozením. (2) Nikdo nesmí být zbaven života. (3) Trest smrti se nepřipouští. Mysli ím, že tyhle body celkem jasně říkají, že nikdo nemůže zabít (ani stát).
    And they thought they were free
    3.10.2005 21:21 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LOL
    Jsou okolnosti, za nichz je treba i zabiti legalni. Tr. zakon - zakon c. 140/1961 Sb, §13 Nutna obrana, §14 Krajni nouze.

    BTW: Vynatek ze stejneho zakona:

    ...§ 219 Vražda (1) Kdo jiného úmyslně usmrtí, bude potrestán odnětím svobody na deset až patnáct let....
    vencour avatar 3.10.2005 19:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše morální kodex

    Dodržuji a) zákon svůj, co je pro mne, podle mne, správné, b) co chce společnost. Většinou je MǓJ zákon přísnější, než ten veřejný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.10.2005 21:48 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: morální kodex
    dtto
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    3.10.2005 19:39 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Capina
    Teda to je fakt capina. Zajímalo by mě co vedlo autora k tomu, aby publikoval takový blábol :-)
    4.10.2005 00:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Vězení je sice drahé, ale zase tak moc to být také nemusí. Stejně tak popravy, ty vůbec nemusí být drahé (v takovém Íránu vám to jistě rádi ukážou).
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 11:55 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dokud se má alespoň formálně dostát lidským právům, tak drahé budou. Takové galeje by sice byly levnější, ale i tak: víte jakou má každý obyvatelný ostrov tržní cenu? A brzy by byl plný, potřebujete další..

    Popravy lze sice provádět velmi levně systémem jedna kulka za $1, ale to je pro stát úplně nejhorší řešení, protože a) mtvoly nepracují ani neutrácejí, tedy netvoří HDP. b) popravy za každou blbost tvoří velmi nebezpečnou armádu lidí kteří jsou na útěku a nemají co ztratit.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 07:41 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše argumentácia
    Chovám sa tak, ako považujem za správne. Neviem prečo, ale niekto nezávisle na mne prišiel zo stručným zoznamom podobných pravidiel a nazval ho Desatoro. Potom prišiel niekto iný a urobil obsiahly zoznam podobných pravidiel a nazval ho Zbierka Zákonov. Myslím, že moje správanie by zostalo rovnaké, aj keby spomínané zoznamy pravidiel neexistovali.

    Inými slovami: medzi existenciou zákonov a mojím chovaním nemusí byť nutne príčinná závislosť.

    Isteže existujú pravidlá a zákony, ktoré dodržujem hoci z vlastnej hlavy by ma nenapadli. Napríklad to, že sa u nás jazdí vpravo. Sám by som s tým neprišiel, ale život to uľahčuje. Existujú tiež zákony, ktoré ma nútia chovať sa v prospech spoločnosti, ako celku a nie len v prospech seba samého - napr. zdravotné či dôchodkové poistenie alebo dane. Ide teda o zachovanie rodu, hoci aj na úkor jedinca.

    Aj keď sú zákony, ktoré sú horšie, ako by mohli byť, je to stále lepšie ako nemať žiadne zákony.

    Tým, ktorí túto debatu považujú za zbytočnú odkazujem: zmyslom tejto debaty nie je dospieť k "správnemu výslednému postoju", ale naučiť sa argumentovať. Podľa mňa výuka tejto schopnosti v našich krajinách chýba.

    4.10.2005 10:11 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: argumentácia
    Konečně jeden který pochopil odkud vane vítr.. díky.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 15:00 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: argumentácia
    Takze ty nas jen zkousis a ucis? No, bylo mi to podivne, ze resis tak samozrejme veci, ale jo, tohle se ti povedlo, protoze ja az do ted myslel, ze jsi trochu natvrdlej. Omlouvam se a pro priste prenechavam misto ve tvych lekcich nekomu jinemu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Josef Kufner avatar 4.10.2005 17:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: argumentácia
    S tím můžu s klidem souhlasit.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.