abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 739 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    16.2.2010 16:49 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Nebylo by lepší koupit třeba tohle?
    16.2.2010 16:58 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Moc pěkný, jen škoda že nemá interní 2.5" sata disk- to ale není kritické, jestli utáhne externí USB2.0 box.. A ta cena se mi zdá až podezřele nízká, čekám nějakou lotrovinu :/
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    16.2.2010 18:33 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Já ho mám, připojuji externí 2.5" USB disk a zatím v pohodě. Ale mají tam i modely s interním SATA.
    msk avatar 18.2.2010 20:10 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Zaujimalo by ma, na com to bezi a ci by k tomu neslo pripojit klasicke USB DVB-T/S receivery.
    18.2.2010 23:53 Pavel Siska | skóre: 17 | blog: Linuxovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?

    Já mám eGreat EG-R1B a tam běží:

     

    uname -a

    Linux Venus 2.6.12.6-VENUS #5 Mon Nov 16 22:03:24 CST 2009 mips unknown

     

    Docela se divím, že na abclinuxu není o eGreat ani zmíňka. Takové pěkné zařízení.

    19.2.2010 11:41 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Jak se dostanu do konzole? Mám EG-R1 a předpokládal jsem, že tam běží Linux. Zatím jsem ale nepřišel na to, jak se dostat ven z GUI, i když jsem po tom vlastně ani nepátral.
    19.2.2010 16:45 Pavel Siska | skóre: 17 | blog: Linuxovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Zjistit přidělenou IP adresu eGreatu v systémovém menu a pak přes jakékoliv PC telnet na tu IP. Jako login zadat root a jsi tam.
    19.2.2010 18:22 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Už to jde, mě nenapadlo, že tam běží telnet.
    David Watzke avatar 16.2.2010 16:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Podle mě to je crap. Lepší je koupit si velkej komp. Já jsem si dal dohromady komp s
    M/B: Asus M4N78 PRO (s GF8300)
    CPU: AMD Athlon II X2 235e
    RAM: Zeppelin 2 GiB, DDR II, 800 MHz
    HDD: Samsung 500 GB, 7200 RPM
    DVD+-RW vypalovačka LG
    strčil jsem to do černý eurocase bedny s 350W zdrojem a je to bezva. Stálo to necelých 8k i s kabelama, wireless myší/klávesnicí. A kdybys třeba chtěl menší bednu, tak ta deska má i variantu microATX.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.2.2010 17:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Nedávno jsem koupil Asus Eee 1201N - má to ION, takže přehrává pomocí VDPAU bez potíží i 1080p. HDMI má také.
    the.max avatar 16.2.2010 20:03 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Ses si jistej tim HDMI? Vsude se uvadi ze ma pouze d-sub. HDMI ma ideapad S12 (a treba o trochu drazsi Toshiba T110, ale s nezmrzacenym procesorem)
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    David Watzke avatar 16.2.2010 22:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Hned první web, kterej na mě při hledání skočil, tvrdí, že HDMI má.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.2.2010 08:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Ses si jistej tim HDMI?
    Jako jestli jsem si nevyfantazíroval, že jsem to pomocí HDMI kabelu připojil k televizi? Jsem fakt dost jistej :-)
    17.2.2010 10:45 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Jo, fakt má HDMI, jenom to v alza.cz blbě copypastovali., takže jim to vypadlo Podle všech ostatních HDMI opravdu má.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    16.2.2010 17:32 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Mám Lenovo Idepad S12 (Atom, ION) a nějak mi jede youtube ve fullscreen (HD asi ne, ale nezkoušel jsem) a 720 i 1080 akceleruje VDPAU a vše je ok.

    Mimochodem možná jsem si to pouze vsugeroval, ale zdá se mi, že přes VDPAU je lepší obraz, než když HD či FullHD rvu přes procesor na desktopu.
    Grunt avatar 16.2.2010 20:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Mimochodem možná jsem si to pouze vsugeroval, ale zdá se mi, že přes VDPAU je lepší obraz, než když HD či FullHD rvu přes procesor na desktopu.
    To je blbost. Jediní z kritérií pro dekodéry těchto formátů je, že by měli vracet vždy stejný výstup. Možná je tam jen nějaký lepší škálovač než je klasický bilineární(schválně jsem porovnal s přirozeným bikubickým splinem, ale nepřijde mi to teda) a nebo třeba nějaký postprocesing(dithering?). Jenomže mnohem lepších výsledků se dá dosáhnout i s klasickým softwarovým, jen o tom 90% lidí vůbec neví.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.2.2010 00:26 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tak jsem si to vsugeroval :) No ještě asi bude rozdíl v monitorech.
    otasomil avatar 16.2.2010 17:41 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?

    Pokud pouzijete i opravdu levne komponenty tak si poskladate sam PC za cca 6 - 8 k s nadstandardnim vykonem pro prehravani i Full HD videa jakehokoli. Bezproblemu bude stacit i integrovana grafika Intel s HDMI vystupem. Takovyto motherboard poridite bezproblemu za 2k.

    To je nejlevnejsi reseni.

    Pokud trvate na nejakem booku tak volte klasicky notebook s hdmi. Takoveto jsou dnes bezne k dostani.

    Pokud jej budete kupovat tak si do kvelbu vemte treba na DVD nejake HD demo ci trailer a nechejte si to pustit na televizi at vite ze je to OK.

    Netbook (i pripojeny pres D SUB) sic na Vami uvedene video stacit jakztakz bude, ale casem budete chtit prehravat 1080p a uz bude u nekterych formatu problem.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    17.2.2010 10:50 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    > tak si poskladate sam PC za cca 6 - 8 k s nadstandardnim vykonem

    To ano, ale když budu chtít aby to bylo ITX a aspoň trochu pěkný, dám 3k jenom za case, a jsem téměř na ceně toho 12" netbooku, který má podle mě vyšší užitnou hodnotu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    otasomil avatar 18.2.2010 16:16 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?

    Case muze byt uplne hnusna  a strcite ji do nabytkove skrine, zavrete dvirka a je po hnusu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.2.2010 18:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Co takhle si pořídit PlayStation 3?
    Max avatar 16.2.2010 18:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Ble, shit. Hovno to přehraje a když tam dá člověk linucha, tak nic moc výkon. Aspoň, co jsem slyšel.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.2.2010 18:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Přehraje to všechno a nevidím jediný důvod tam strkat Linux :-)
    Max avatar 16.2.2010 18:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Já slyšel, že ne. Třeba mkv v H.264 ... Má to kolega v práci a když se mu nějaký mkv dostane do rukou, tak to musí nejdřív zkonvertovat.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vlastikroot avatar 16.2.2010 18:57 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Není to spíš h264 v mkv než naopak ;-) Jinak taky myslim, jako multimediální centrum je PS3 nic moc, jako levná možnost přístupu k cellu ideální, jako herní mašinka povedený. Kdyby tam aspoň nebyla nepřístupná ta grafika (a asi bych byl hodně naivní, kdybych chtěl po nvidii aby dělala pro PS3 linux drivery).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Max avatar 16.2.2010 19:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Jo, v tom spěchu jsem se upsal. Ono se dá na PS3 přehrát jakoby všechno, ale ono se to všechno musí konvertovat. Sice to zvládá v reálném čase, ale stejně je to na nic.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.2.2010 20:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Proč je to na nic? Funguje to spolehlivě.
    Max avatar 16.2.2010 21:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    PS3 se kupuje na gamesení (na to je hodně dobrý). Primárně to přehrávač není a funkcema se mu nevyrovná. Navíc koverze v reálném čase je pěkná věc, ale co nato spotřeba? To už asi moc optimálně nebude vypadat :-/.
    A kdo ví, jak je to s podporou titulků :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.2.2010 08:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Primárně to přehrávač není a funkcema se mu nevyrovná.
    Tak to se dost pleteš. PS3 je jako přehrávač dost na výši. Zvláště když si pořídíš oficiální dálkové ovládání pro Blu-ray -- samozřejmě lze používat i pro streamované video, CD, DVD, přehrávání z USB apod. PS3 nabízí všechny funkce běžných přehrávačů plus dost navíc.
    Navíc koverze v reálném čase je pěkná věc, ale co nato spotřeba?
    Jako že by spotřeba mého PC při streamování byla vyšší než spotřeba HTPC při přehrávání? Možná trochu, neměřil jsem to, ale vsadil bych se, že to bude zanedbatelné. A když vezmeš v úvahu, že většina lidí má PC a k tomu navrch pořídí nějaký ten přehrávač nebo HTPC, tak se to možná hezky vyrovná, nebo dokonce vyjde řešení s PS3 úsporněji.
    A kdo ví, jak je to s podporou titulků
    Já to vím -- a je to naprosto bez potíží. Když jsem výše napsal Funguje to spolehlivě, tak nebylo nějaké plácnutí. Mám to doma a mohu potvrdit, že to _funguje spolehlivě_.
    Max avatar 17.2.2010 10:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tak zaprvé má PS3 2x větší spotřebu než "HTPC Lama Edition" (Lama Edition = o všechno se stará procák, nevyužívá se tedy VDPAU apod.). HTPC běžně jede na 65W, při přehrávání filmů v pohodě do 100W.
    PS3 (2007) při přehrávání BD(né mkv a v něm H.264 v 1080p) jede kolem 180W. Když by jsi si chtěl přehrávat všechno a využívat k tomu ještě "PS3 Media Server", tak samozřejmě musí mimo PS3 běžet ještě nějaký PC a streamovat to do PS3 (tzn, že musí být ještě propojený), který to překonvertí a přehraje. Takže nechápu, proč porovnáváš spotřebu HTPC s PC, který streamuje, když to streamovací PC potřebuje ještě PS3? A to už se pak s tou spotřebou dostáváme úplně někam jinam.
    Ale třeba se mýlím a tak to nefunguje a nová verze PS3 má mnohem nižší spotřebu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.2.2010 14:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Ano, PS3 z roku 2007 žere tolik, ale PS3 z roku 2009 žere jako to tebou uváděné HTPC. PS3 Media Server zatím nepoužívám, filmy mi stačí vypalovat na DVD-RW nebo uložit na ext. disk. U většiny ripů (tj. kombinace MP3/MPEG-4/AVI) není třeba nic převádět...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.2.2010 14:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Musí se konvertovat jen container (MKV->MP4), což je banální operace...
    17.2.2010 10:19 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Co takhle si pořídit PlayStation 3?

    S 200 W prikonu? To uz rovnou nemusi schanet netbook a muze rovnou poridit normalni desktopovy pocitac, ktery mu take prehraje vsechno, s polovicnim prikonem, a navic se clovek nemusi trapit s proprietarnim software.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.2.2010 14:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Kurník lidi, 200W žerou jen starý modely, co se už nějakou dobu neprodávají. Za druhé fakt nevím, čemu je na obtíž proprietárnost systému v PS3... To si stěžujete i u televize, že to menu v ní je proprietární?
    17.2.2010 16:04 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    No ja jsem silne nespokojeny i s firmwarem meho LCD monitoru. Kdybych mel po ruce kompletni zdrojaky a moznost snadno firmware vymenit, tak tomu urcite nejaky cas venuju.

    Co se tyce uzivatelskeho rozhrani firmware televizi, tak to je taky docela otrava, co jsem videl modernejsi televize. Napriklad rodice si poridili novou televizi, ktera ale neobsahuje moznost nastavit pocet zadavanych cislic pri prepinani kanalu, takze je treba zadat vzdy dve cislice, nebo zadat jednu a cekat na timeout.
    Grunt avatar 17.2.2010 16:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    No ja jsem silne nespokojeny i s firmwarem meho LCD monitoru. Kdybych mel po ruce kompletni zdrojaky a moznost snadno firmware vymenit, tak tomu urcite nejaky cas venuju.
    Jestli jde o nějaký Samsung tak ty se povalují někde po internetu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.2.2010 16:05 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Kurník lidi, 200W žerou jen starý modely, co se už nějakou dobu neprodávají.
    Mas nejake odkazy na recenze s merenou spotrebou novych Playstation 3?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.2.2010 23:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Ta lenost, co... 'ps3 slim consumption' do Googlu
    18.2.2010 01:06 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tak proc radis poridit Playstation 3 a ne Playstation 3 slim?
    Max avatar 18.2.2010 07:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Já bych zas tak moc neslovíčkařil ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.2.2010 10:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tohle je ale vážně trapná reakce. Žádné jiné PS3 než "Slim" se ani neprodává. Oficiální označení navíc zní "CECH-2000", takže až budu příště něco označovat, mám speciálně pro tebe uvést výrobní kód?
    18.2.2010 11:42 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    No spis jde o to, aby to nematlo lidi. Poradis nekomu, aby si koupil Playstation 3, on si koupi na aukru pouzitou Playstation 3 a zjisti, ze mu zere hodne.
    18.2.2010 11:47 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Jinak trochu podobna matouci situace je treba u notebooku Eee PC, kde Asus vydal Eee PC 900, coz byl pocitac s historickym Celeronem M, a az o dost pozdeji pozdeji vydal Eee PC 900A s Atomem.
    Grunt avatar 16.2.2010 20:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    A což takhle notebook jako server? Nebo jako router. To mi přijde naprosto ekvivalentní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 16.2.2010 21:55 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Furt lepší notebook jako server než server jako notebook :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Shadow avatar 17.2.2010 11:49 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Starší notebook jako server používám, šlape jako hodinky. Tedy pokud se nevypne, protože pak kvůli vybité CMOS baterce ztratí pojem o čase. Naštěstí má "vestavěnou" UPS. A pokud bych měl ještě notebook se sadou ethernetových portů, klidně ho přestavím i na router.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    17.2.2010 21:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    A pokud bych měl ještě notebook se sadou ethernetových portů, klidně ho přestavím i na router.
    Switch s VLANama? Teda předpokládám, že nepotřebuješ routovat gigabity, když na to chceš používat motebook a ne nějaký opravdový router.
    Limoto avatar 18.2.2010 17:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Switch s VLANama?
    Typická záležitost dvou stovek...
    pools avatar 17.2.2010 01:13 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    GMA 500 NEBRAT!!!
    Vivre libre ou mourir!
    Jiří Poláček avatar 17.2.2010 09:18 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Mám Asus N10J, výkonově přehrávání HD-videa není žádný problém, jen se mi na televizi nepodařilo vyřešit nepříjemný tearing :-(
    Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
    17.2.2010 09:22 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    A co s hlučností chlazení? Ventilátory v netboocích jsou mrňavé a mohou produkovat docela nepříjemný pískavý hluk. Sice nemám netbook, ale oba mé notebooky jsou při plné zátěži hlučnější než můj desktop. Kolik výkonu CPU spotřebuje při přehrávání skrz VDPAU na Atomech?

    Také pochybuju, že jsou netbooky, narozdíl od klasických "kancelářských" a herních notebooků, navrhované na dlouhodobé používání při plné zátěži. Minimálně baterii se dlouhodobé "ohřívání" v nabitém stavu líbit nebude.
    17.2.2010 10:25 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Sice nemám netbook, ale oba mé notebooky jsou při plné zátěži hlučnější než můj desktop.
    Ja netbook mam, a vim, ze kdyz ho lehce podtaktuju, tak tepelny vykon klesne natolik, ze muzu ventilator bez obav zcela vypnout a mit pocitac naprosto tichy. Je pravda, ze fullHD video na tom neprehraju a 720p h.264 asi take spis ne.
    17.2.2010 09:29 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Co nejaky nettop s IONem? Jetway, Prestigio, ASRock, Fit-PC2...
    17.2.2010 11:22 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Taky řešení, ale blbě se s tím leze do postele. Byla by to ale dobrá volba, kdybych pořizoval PC a neměl už desktop.

    Zatím to vidím buď na některý z těch media boxů od UMAXu, nebo na netbook s HDMI, kde je pak dilema ATOM + ION nebo SU4100 + GMA4500MHD. A skoro to vidím spíš na druhou variantu. ION je sice asi 2x lepší ve 3D, ale je hodně žravej, a 3D na netbooku stejně nepotřebuju. SU bude ale mnohem výkonější než Atom, to se mnohem spíš využije. Manželka chtěla booka na sjíždění Aukra apod, takže možná zabiju dvě mouchy jednou ranou.

    Fakt ale je že levnej 10" netbook s GMA9xx + media box by vyšel asi na 7 + 3k, tedy o dost levněji, než 12" netbook s HDMI, hmm.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.2.2010 10:18 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Řešil bych jen ten výstup HDMI. Jakýkoli netbook totiž v dnešní době s rozumnými ovladači od grafiky (a tím myslím i GMA 950) dokáže 720p přehrát bez problémů. Pokud mi někdo nevěří, rád mu natočím plynulý Elephant's Dream na Intelu A110 na 800 MHz.
    17.2.2010 10:59 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    mpeg2 možná, ale to neřeším. 720p v h264 už gma950 tutově nezvládne.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Grunt avatar 17.2.2010 15:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Není GMA950 grafická karta nebo něco takového?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.2.2010 16:33 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    H264. Přesněji, tohle konkrétní video. CPU je vytížené na takových 90-95 % ale obraz i zvuk je plynulý. Vidím, že to budu muset vážně natočit :-)
    17.2.2010 18:57 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tohle video je v nizsim rozliseni (720x405), rozlisenim 720p se mysli 1280x720. (Me tedy osobne prijde tato konvence jako v kontextu pocitacu jako dost nesmyslna, ale budiz).
    18.2.2010 00:47 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    Tím se to vysvětluje. Oni tam mají nadepsané 720p, pod čímž bych hledal 720 řádků a nikoli sloupců. Mea culpa. Zdálo se mi to divné, že to běží plynule ale říkal jsem si, že to bude asi tím novým Ubuntu :-)
    Grunt avatar 18.2.2010 01:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    VIDEO:  [H264]  1280x640  24bpp  30.000 fps  3709.0 kbps (452.8 kbyte/s)
    Clip info:
     major_brand: mp42
     minor_version: 1
     compatible_brands: mp42avc1
    ==========================================================================
    Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
    Selected video codec: [ffh264] vfm: ffmpeg (FFmpeg H.264)
    ==========================================================================
    Audio: no sound
    Starting playback...
    Movie-Aspect is undefined - no prescaling applied.
    VO: [null] 1280x640 => 1280x640 Planar YV12 
    V: 431.3   0/  0 83%  0%  0.0% 0 0                                                                                                                               
    
    BENCHMARKs: VC: 358.850s VO:   0.072s A:   0.000s Sys:   4.774s =  363.696s
    BENCHMARK%: VC: 98.6674% VO:  0.0198% A:  0.0000% Sys:  1.3128% = 100.0000%
    
    $ cat /proc/cpuinfo | grep "cpu MHz"
    cpu MHz		: 800.000
    
    Jinak H.264 je pěkně komplexní→náročná mrcha.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    msk avatar 18.2.2010 20:05 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: netbook s hdmi, co umí h.264 @720p ?
    EEE 1201N ma hdmi aj so zvukom.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.