abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (23%)
     (9%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník

    Zku****** instalátor Fedory po druhé

    19.10.2009 00:20 | Přečteno: 1708× | Linux | poslední úprava: 22.10.2009 23:11

    Už několikrát jsem chtěl doslova utéct od ubuntu a jeho odnoží, na kterých jsem před cca rokem a půl začínal, ale protože už mě strašily i ve snech, pokoušel jsem se nainstalovat fedoru, arch, nebo některou z podobných "inteligentnějších" distribucí. Arch jsem zkoušel jenom jednou, a hned po instalaci jsem si ho pěkně dojebal, takže šlo z5 bubuntu, ale teď k věci, fedoru jsem si na note (vždy šlo o něj) zkoušel dát asi 5x, přičemž mě poprvé odradil (doteď nechápu proč) balíčkovací systém, podruhé jsem nemohl pořádně zprovoznit compiz, to samé potřetí, a to poslední už ani nevím, ale uvědomil jsem si že s F11 jsem to ještě nezkusil, tak jsem zaťal zuby a do toho: asi to bude něco podobnýho jako sadámův popis instalace fedory na ppc Z toho a výše uvedeného článku plyne: pokud nemáte pevné nervy, místnost kam byste mohli jít nadávat a nikdo vás neslyšel, flašku vodky po ruce, nebo potřebu mít na pc fedoru, do instalace bych se asi nepouštěl, fedora je kvalitní distribuce, ovšem s velmi nekvalitním instalátorem, jak jsem se pozděj dozvěděl, psaným v pythonu, což je podlě mě celkem prasárna......

    někdy ještě popíšu jak jsem fedoru instaloval na flash disk... ten ale nakonec taky při témeř každodením používání šlape jako hodiky =)        

    Hodnocení: 24 %

            špatnédobré        

    Anketa

    A co vaše zkušenosti s instalátorem fedory:
     (3 %)
     (23 %)
     (3 %)
     (31 %)
     (34 %)
     (14 %)
    Celkem 118 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.10.2009 04:53 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    VÝSLEDEK: nemám funkční OS na práci (widle nepočítám jako funkční a použitelný OS)

    Ach jaj - aj ked mi ten super linux vobec nefunguje, tak windows je shit ... No co uz ...
    vlastikroot avatar 19.10.2009 05:21 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Lepší nefunkční linux než funkční (to je relativní) widle ! ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    19.10.2009 06:19 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    přesně =)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Max avatar 19.10.2009 06:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    To, že s něčím chlapci neumíte pracovat (ty a vlastikroot), za to byste se měli stydět a už vůbec o tom nemluvit ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Shadow avatar 19.10.2009 11:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Existuje rozdíl mezi numím používat a (nevyhovuje mi|nechci) používat.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 19.10.2009 11:07 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    s/numím/neumím/
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Max avatar 19.10.2009 14:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Ano, vím, proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval, jelikož se nejednalo o "nevyhovuje mi", ale o "nefunguje mi" (a to tím stylem, že nejde to, nevím proč, kašlu nato, je to věc na nic, linux rulezz apod.).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2009 13:22 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    neumime pracovat....s jednoduchou GUI app? instalatoru nevycitam to, ze mi dopredu nerekl na jakej fs chce / a /boot, to by jeste slo, ale spis to, ze se posouva po malych krocich a porad pada

    jinak jo, kontroloval sem jestli je to liveCD stazeny a vypaleny dobre, tohle uz sem se chybama naucil
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Max avatar 19.10.2009 13:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Já reagoval na tu narážku na widle, né na instalátor.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2009 13:29 kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    hele a ty se fakt jmenujes Max Deviant? a rad pouzivas widle?
    Max avatar 19.10.2009 14:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    No, ve skutečnosti jsem Naděžna Vasilijovičová, ale nikomu tu neříkej ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 19.10.2009 07:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Proč konkrétně by měl být instalátor v pythonu prasárna? Stejně je většinou v podstatě jenom frontend pro systémové utility (fdisk/parted, mk?fs, wget, tar, cp, balíčkovač, grub/lilo...) a sám o sobě není výpočetně náročnou aplikací. Tady mi naopak připadá použití vyššího jazyka jako ideální.

    Mimochodem, ještě než jsi sepsal tento blogpost, mrkl ses jestli máš to CD dobře vypálené? :) Pokud nebyla chyba tam, je to opravdu ostuda.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Max avatar 19.10.2009 08:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Souhlas. HW problémy by to mohlo být.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.10.2009 08:47 standik | skóre: 17 | blog: vsechno mozne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Já měl také stejný problém s rozdělováním disku, ale stačilo překonat tenhle problém a vše už šlo potom dobře.

    Myslím, že livecd Fedory neumí nainstalovat systém na jiný formát / než ext4 (standardní instalační DVD snad ano) a k tomu Fedora nemá patch v grubu na ext4, tak se ještě musí vytvářet /boot s ext3 o min. velikosti tuším kolem 100MB, jinak instalátor zkončí zase s nějakou chybou :-(.

    19.10.2009 09:14 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    ja som mal takúto skúsenosť:

    1. pokus - automatické rozdelenie (200MB pre /boot na ext3, velka particia na / na ext4 a 2x RAM na swap), kriticka chyba, koniec

    2. pokus (bez restartu, len znova nahodeny instalator) - pouzitie particii z 1. pokusu, uspech.

    takto rovnako sa to chovalo pri niekolkych instalaciach F11 na roznych strojoch, takze to nebude chyba, ale vlastnost :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.10.2009 09:16 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    a zabudol som.. rovnako sa to chovalo aj pri jednom pokuse, kde som si vytvaral particie manualne. uspesny az druhy pokus.

    respektive, mohol by byt asi uspesny aj prvy, ked by boli particie uz pripravene (+ naformatovane?)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Dent avatar 19.10.2009 09:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Instalátor Fedory je vůbec svéhlavý. Mě například nedokázal naformátovat partišnu, která byla předtím šifrovaná. Musel jsem ji naformátovat mimo instalátor a pak to šlapalo.
    Jardík avatar 19.10.2009 09:54 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Ale kvůli tomu instalátoru pak musí být na CD i python a kdo by chtěl python, že? Místo něj tam mohlo být 50M jiného SW.
    Věřím v jednoho Boha.
    michich avatar 19.10.2009 10:16 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Python je ve Fedoře nezbytná komponenta, protože je v něm napsaný yum a skoro všechny konfigurační nástroje (system-config-*). Takže to, že je v něm navíc i Anaconda, už je celkem jedno.
    Jardík avatar 19.10.2009 10:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    A pak ten yum nemá být pomalý a žrát paměť...
    Věřím v jednoho Boha.
    19.10.2009 10:18 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Nemohlo, protože by se musely všechny programy v pythonu nahradit binárkami zabírajícími pak víc než 50 MB. Obzvlášť ty 64bitové jsou větší...
    Václav 19.10.2009 10:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Ale Jardíku. Ty, takový moderní člověk, opovrhující zastaralými technologiemi jako jsou 32 bitový procesor, šílíš z nějakých 50MB které stejně potřebuje spousta dalších aplikací a při velikosti dnešních médií (popř. rychlostech připojení na internet) skoro nic neznamenají? :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    michich avatar 19.10.2009 10:14 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Osobně jsem tak hroznou zkušenost s Anacondou v F11 sice neměl, ale podle Bugzilly to vypadá, že ten "storage rewrite", který tým Anacondy provedl relativně pozdě během vývojového cyklu F11 měl skutečně za následek zvýšené množství chyb.

    V F12 mnoho z těchto chyb opravili, takže už to bude doufám lepší (F12 Beta vychází zítra, tak uvidíme.).
    gtz avatar 19.10.2009 11:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Taky se přidám , kdysi jsem s FC fungoval až do verze FC8 , poté jsem přešel na OpenSuse , nyní jsem byl nucen na starším NTB použít něco jiného než OSS 11.1 , který si nějak nerozumněl s radeon 9200 mobility. No stáhnul jsem GNome a Live naběhlo a pak jsem šel instalovat ... Myslel jsem , že Anacondu zase zabiju ... , nakonec jsem ji nechal 20 GB , ona si tam vytvořila LVM a šlape to. Celkem FC11 je rychlejší než OpenSuse , radeon 9200 poznala celkem napohodu. V FC11 jsou celkem příjemné změny pro diskové oddíly ( GUI pro SMARty apod. ) Gnome-disk-utility z DeviceKitu ( Palimpset Disk Utility ). Je celkem méně náročná než Suse , a zase si začínám na ni zvykat... :)

    Nenašel někdo jak bootovat a mít i root na EXT3 ... nějak EXT4 nevěřím ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.10.2009 12:02 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Souhlas. Lepšího výsledku člověk docílí, pokud nabootuje fedora live cd, a instalaci spustí odtud.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    gtz avatar 19.10.2009 20:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Hlavně je to rychlejší než z DVD , kopírování LIVE na disk je celkem hodně rychlé , po rebootu se nastaví user atd. Přes noc se dá přes yum pustit update a do instalace balíků a je vymalováno.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 19.10.2009 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Přes noc se dá přes yum pustit update a do instalace balíků a je vymalováno.
    Též nechápu proč nevyhazují staré balíky a nenahrazují je novými co se dostanou do repositářů. Vždyť strojově složit to ISO už je minimum a aspoň se pak ušetří stahování toho co se v repositářích za půl roku naskládalo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2009 23:19 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    myslienka skvela - premyslal som nad tym viac krat aj ja.

    ale nerobi to asi nikto.. alebo vies o vynimke?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Grunt avatar 19.10.2009 23:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Yup. Daliy-Builds. Mnoho jich to má. Ale ty jsou většinou z unstable větve a určitě ne určené pro běžné používání. Sem tam někdo dělá všelijaké 8.04.1 a nebo to ISO čas od času upgraduje(Fedora myslím).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.10.2009 08:22 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    daily/nightly builds su mi zname, ale nie je to updatovany stable.

    ubuntu to robi len pri LTS, fedora ma takto neoficialne respiny (ale len DVD, livecd nie)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    20.10.2009 10:32 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Protože to je release, ke kterému jsou pak updaty. Jinými slovy se nainstaluje X, co se pak updatuje na Y, což nutně není totéž jako když se nainstaluje rovnou Y.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Grunt avatar 20.10.2009 12:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Aha&helllip;eh, aha?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 19.10.2009 12:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    No, ona ta Fedora je celá dost experimentální distro :) Chtít něco user-friendly a zároveň s novými verzemi softwaru, asi sáhnu po openSuse Factory.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    19.10.2009 15:49 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Příloha:
    No, já zase o víkendu instaloval Visty z nějakého Recovery DVD na notebook od zákazníka. Bylo čerstvě vybalené z obalu, nikdy nepoužité. Nikdy jsem to nedělal a po odklepnutí volby, jak to chci obnovit, se mi ukázala jenom tapeta a notebook něco zuřivě dělal s DVD diskem v mechanice. Vůbec jsem nevěděl, jestli bude něco následovat a kdy, tak jsem to nechal. Po třech hodinách to na mě vybaflo chybu, viz. příloha. Bylo to pozdě v noci a v tu chvíli jsem nevěděl, jestli brečet nebo se smát. :-)

    Ergonomie zřejmě velí zařídit to tak, aby uživatel chybu nepřehlédl.

    Nevím, co mu vadilo, protože čtvrtým pokusem (to už jsem poznal, že mám asi natvrdo restartovat a zkusit znova) se to už rozjelo.
    gtz avatar 19.10.2009 20:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Smůla , jednalo se chybu loaderu VIM , záleží jak se recovery aplikovalo , on asi netušil odkud to má tahat , ale vždy recovery co je na HDD má přednost. Taky to znám s ASUS M70SR jsem si taky užil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.10.2009 20:51 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Recovery z disku mi to nenabízí (např. podobným způsobem jak to má řešeno HP). Jen při vložení DVD. Ale nedíval jsem se na rozdělení disku, takže je možné, že je v těch jejich recovery windows jen skrytá partition a DVD slouží jen jako zavaděč.

    Ale já bych to tipnul na špatnou mechaniku a mizerné DVD. Protože v mojí externí mechanice (a v Linuxu :-)) šlo přečíst normálně. Při pokusu z externí mechaniky to ale spadlo mnohem rychleji a s jinou chybovou hláškou, takže ... nevím.

    Ale už je mi to jedno, protože až se to bude dělat příště, tak už bude ten notebook pod kytkama.
    gtz avatar 19.10.2009 22:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Můj Asus má skrytou Hiden FAT /dev/sda1 , kde je recovery systém. To co bylo bylo asi tím, že ten jejich WIM se nedokázal načíst. Tuším , že F9 by to měla vyvolat.

    Po vložení DVD , nastavení bootu z DVD by se mělo ukázat ... -Recover Windows to first partion only -Recover Windows to entire HD -Recover Windows to HD with 2 partion

    Všechny volby smažou disk ... , takové recovery nebrat ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 19.10.2009 15:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    Z toho a výše uvedeného článku plyne: pokud nemáte pevné nervy, místnost kam byste mohli jít nadávat a nikdo vás neslyšel, flašku vodky po ruce, nebo potřebu mít na pc fedoru, do instalace bych se asi nepouštěl, fedora je kvalitní distribuce, ovšem s velmi nekvalitním instalátorem, jak jsem se pozděj dozvěděl, psaným v pythonu, což je podlě mě celkem prasárna......
    No, není nad vlastní názor.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.10.2009 18:59 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé

    FC3 jsem instaloval jako naprostá linuxová lama a žádný problém jsem nezaznamenal - a to jsem i disk rozděloval. V FC4 byl jakýsi bug, instalátor vůbec nenaběhl, vygooglil jsem nějaký hack, ale nakonec jsem ho nepoužil a FC4 přeskočil. Pětka, šestka, sedmička a devítka byly naprosto v pohodě (osmičku jsem přeskakoval), ale už si přesně nevzpomenu, při kterých instalacích jsem hrabal do rozdělení disku a při kterých nikoli. Desítka byla taky bez problémů, ale tu jsem nasazoval poměrně pozdě, a protože se mi nechtělo stahovat ihned po instalaci stovky mega oprav (tím, jak je Fedora bleeding edge, tak ty patche většinou dost frčí), tak jsem instaloval ze spinu. Opět bez problémů. Všechny verze jsem instaloval z DVD. Nejvíc jsem si naběhnul, když jsem chtěl upgradovat distro pomocí toho jejich bazmeku (nechce se mi hledat, jak se to jmenuje). Chtěl jsem přeskočit z devítky na jedenáctku (někde jsem vygooglil, že by ten upgrade měl fungovat i přes více verzí), ale roze***lo mi to systém natolik, že jsem nakonec stejně raději stáhnul instalační DVD image jedenáctky a nainstaloval to od píky. Z instalačního DVD instalace opět bez problémů.

    Suma sumárum si na instalátor Fedory nemohu stěžovat. Instaluji povětšinou na stroje s Pentiem IV a integrovanou inteláckou grafikou, pětku jsem měl v PC s IDE diskem, ostatní jsem instaloval na SATA (jedenáctku jsem zkoušel na obojí).

    22.10.2009 16:26 ChinChuLin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zku****** instalátor Fedory po druhé
    pouzivej rpmstrap

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.