abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 1
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 4
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    11.4.2007 11:32 | Other | poslední úprava: 19.2.2017 18:31

    -        

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.4.2007 11:36 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    "Rozpracovany doktorky" jsou dobry... Pak dej vedet, jak to s nima dopadlo ;-)
    Dalibor Smolík avatar 11.4.2007 11:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Ještě mi tu chybí prenatální nobelovka, případně policejní akademie :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vogo avatar 11.4.2007 11:53 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    nevím proč do toho rýpat, to co je v nabídce je standartně ve většině anket, lepší než tenhle nekonečný seznam by bylo úplně kolonku se vzděláním vynechat, protože tohle by ve statistice vypadalo obludně
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    11.4.2007 11:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Já bych s dovolením zkusil tipnout, že tento zápisek není míněn vážně.
    vogo avatar 11.4.2007 11:58 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    opravdu to bylo na mě? :")
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    11.4.2007 12:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Já bych tam přidal ještě VUML a ještě doktorát sociálních věd (RSDr.) jako zvláštní politickou kategorii, třeba by se někdo našel. :-)
    karoliner avatar 11.4.2007 12:20 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jo, pár takových exotů znám - dokonce vysocí úředníci na krajských úřadech. Ale možná by to ani nepřiznali (není ta správná politická situace).
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    freshmouse avatar 11.4.2007 14:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    He he. Ještě bychom možná měli přidat rubriku Dělnický původ: Ano / Ne. Pokud by bylo slosování o věcné ceny (krompáč, rýč, rotačka), jen pracující lid by byl v osudí. ;-) :-D
    stulda avatar 11.4.2007 12:30 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    To by clovek neveril, co muze vyvolat drobna poznamka o absenci VOS v ankete :-D
    11.4.2007 13:17 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Zvláštní škola - zahrnuje i VŠE? :-)
    David Ježek avatar 11.4.2007 13:20 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    nikoli, VŠE je zahrnuta ve "vyšší" SŠ ... dyk je to přece "nejtěžší gympl v praze" nebo ne? :-D
    11.4.2007 13:37 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Už je to sedmnáct minut a Trained Monkey se ještě neozval, co to? O co, že do večera se najdou minimálně dva náhradníci.
    Dalibor Smolík avatar 11.4.2007 13:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Vtipálku ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.4.2007 13:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Bohuzel musim konstatovat, ze tohle rozdeleni je hrube diskriminacni a zkreslujici. Chybi ti tam moznost "vzdelavan doma".
    David Ježek avatar 11.4.2007 13:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    ano, toho jsem si plne vedom, krom nobelovky jsem zapomnel pridat "Fíldsovo medajly". jak rikam, pripominky vitam
    11.4.2007 13:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Za nobelofkou chybí "Václav Klaus" :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Ježek avatar 11.4.2007 13:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    konkrétní jména bych vynechal, "modrou prostatu" tu fakt nechci
    11.4.2007 14:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jé to bude řevu, až gympláci zjistí, že je dáváš na stejnou úroveň, co průmyslovky. Pro ně by mělo být rozdělení
    • SŠ nižší - negympl
    • SŠ vyšší - gympl
    • SŠ špičkové - gympl, co studuju
    :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.4.2007 14:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jako prumyslovak vehementne a nestranne protestuju.

    Poradi je nasledujici:
  • nizsi SS - gympl (jakykoliv, de facto prodlouzena zakladka)
  • SS normalni - prumyslovka
  • SS plnotucna - prumyslovka, kterou jsem studoval

    :-D
  • 11.4.2007 15:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Ale houby. Ve skutečnosti je to takhle: SŠ nižší - průmka, ekonomka, kadeřnice s maturitou...
    SŠ normál - gympl
    SŠ nejlepší - gympl v Praze To je snad jasné, ne?
    David Ježek avatar 11.4.2007 15:29 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Praha? To je takový to hezký plzeňský předměstí? ;-)
    Dalibor Smolík avatar 11.4.2007 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Není. Ale Plzeň se pije v Praze dobře v centru i na předměstí. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Ježek avatar 11.4.2007 15:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Dvanáctka plzeň se nejlíp pije nepasterizovaná přímo ze sudu v plzeňském pivovaru ve starobylém chladícím tunelovém systému. Ne nadarmo je na silnici před Plzní billboard "Hlavní město piva"
    11.4.2007 15:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Hohohooo... Tak to ani nahodou! Co je maturita na gymplu? Fraska! Rikaji ti neco odborne predmety? Pod touto polozkou jsme meli vsechny predmety krome cestiny, jazyka a matematiky (ktere mely svoji samopstatnou zkousku), obcanske nauky a telocviku (protoze kazdy prumyslovak je prirozene obcansky uvedomely a fyzicky zdatny), coz bylo zbylych deset predmetu.

    A ted hodne mala pismenka:

    Ja jsem napriklad maturoval ze zemnich praci...

    :-D
    11.4.2007 15:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Taky snad ví, že se v těch odborných předmětech nemusí téměř nic učit, protože se dá téměř všechno odvodit.
    11.4.2007 16:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Já maturoval z ovládání MS Office a postupy jsem vyčítal z nápovědy (Kdo má vědět, jak se dělá hromadná korespondence). Asi už tehdy se ve mě objevily sklony ke čtení manuálů :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 11.4.2007 16:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Dalibor Smolík avatar 12.4.2007 10:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    +1 :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.4.2007 18:25 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Hmm, já jsem maturoval z těchto oblastí - ústní: architektury operačních systémů a centralizované/decentralizované systémy a pak jsem taky nacvakával RJ45 konektor :-). Praktická: losem jsem si vytáhl vytvoření administračního rozhraní a "klientské" části v PHP+MySQL a konfiguraci sítě a firewallu v Slackwarech. :o)

    Takže bych řekl, že to s těmi průmyslovkami zas nebude tak strašné.

    Omlouvám se za časté užívání spojky "a". Ale omluvit mě může, že se právě snažím proniknout do logického programování, tak se mi to logickými spojkami v hlavě jen hemží (a bohužel nejen těmi :-().
    11.4.2007 19:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Taky snad ví, že se v těch odborných předmětech nemusí téměř nic učit, protože se dá téměř všechno odvodit.
    No, pokud si dokazes odvodit zneni bezpecnostnich predpisu, metody razby dulnich del, geologicke pochody, funkci a principy ruznych stroju a zarizeni, nebo znalosti geodezie, tak gratuluji. Jses vetsi bedna, nez jsem si myslel :-D
    David Ježek avatar 11.4.2007 20:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    a to nemluvim o obecne elektrice, mikroelektronice ci silove elektrotechnice :-D
    Marián Kyral avatar 11.4.2007 20:46 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jo jo, já dělal maturitu ze zapojení počítačových pamětí. Pěkně jsem se u toho zapotil. Se mi ty schématka různých typů úplně vypařila z hlavy a horko těžko jsem dával dohromady každý tranzistor, co tam má být.

    Zato různé typy snímačů z Automatizace mi sedly :-)
    11.4.2007 20:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Studuju elektrotechniku. A v elektronice & telekomunikačních zařízeních & elektrotechnickém měření si dokážu 98% věcí odvodit. Stačí ohmův zákon, kirhofovy zákony, vědět jak se chová PN přechod, jak se chová kondenzátor, cívka,.. pří průchodu stř. signálu různých frekvencí a jak se chová můstek. Možná ještě pár dalších základních věcí, ale ty si teď nevybavuju.
    11.4.2007 20:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Tam mozna jo, ale kdybys zacal pred komisi odvozovat zakony tykajici bezpecnosti prace nebo princip konstrukce a pracovni postupy v pripade pouziti vyloznikoveho raziciho stroje, tak te pozenou tak svinskym krkem, ze by ses zastavil az dole v hospode, jejiz jmeno jsem uz zapomnel stejne jako vetsinu veci, ktere tady predhazuji. Proste skola, zaklad zivota :-)
    11.4.2007 15:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Co je maturita na gymplu? Fraska! Rikaji ti neco odborne predmety?
    Nenaparuj se. Já mám kamaráda, který u nás na gymplu maturoval ze Společenských věd a Estetické výchovy. Ha - a kdo je víc? :-D
    11.4.2007 16:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Lol, husté.. tomu říkám předměty :-)
    freshmouse avatar 11.4.2007 16:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    No, tak zrovna ZSV je obtížné asi jako ČJ a literatura: strašná spousta materiálu. A podobně estetika, tam zase budou dějiny umění atd. (i když na to asi nebude kladen takový důraz, když někdo bude hodně hezky kreslit). Já bych to tak neshazoval (zejména jako -- snad budoucí -- maturant ze ZSV). ;-)
    11.4.2007 17:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    No, tak zrovna ZSV je obtížné asi jako ČJ a literatura: strašná spousta materiálu.
    Máš pravdu. Vtipné jsou jen ty názvy. Společenské vědy jsou pelmel filosofie, sociologie, politologie atp. Na naší škole to byl jeden z nejhorších maturitních předmětů (pokud nepočítám chemii a fyziku, kterou by průměrně zdatný průmyslovák zvládl levou zadní, ale u nás se už ani ve čtvrťáku nevyučovala...).

    estetika, tam zase budou dějiny umění atd. (i když na to asi nebude kladen takový důraz, když někdo bude hodně hezky kreslit).
    S kreslením to vážně nemělo nic společného. Byl to průřez dějinami umění.
    emorjino avatar 11.4.2007 19:27 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    u nás se lítá skoro jen ze ZSV, hlavně na otázkách ze třeťáku, to je právo..
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    11.4.2007 20:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    U nás se fyzika vyučuje jen 1. a 2. ročník.
    11.4.2007 19:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Prohral jsem, uznavam :-(
    12.4.2007 18:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jak jsem tak viděl lidi z gymplu, tak neumí ani spočítat proud protékající obvodem. Co se mě týče tak průmyslovky a gymply jsou na stejné úrovni ... gymply snad možná trochu níže. :-D ;-)

    Ale zásadně se mě dotkla neexistence položky: "Rozšířené základní vzdělání s důrazem na přírodní vědy." a "Umělecké [hudební|...] vzdělání v oboru: [housle|...]". :-)

    Dále by měly být zahrnuty také všechny možné druhy certifikací.
    freshmouse avatar 12.4.2007 19:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Já jsem zase viděl lidi z průmyslovek, co neznají německou klasickou filozofii... :-O

    To prostě nelze takhle brát. Gymnázia učí od všeho trochu. A ještě k tomu v podstatě jen teoreticky: třeba ten zmíněný proud je pro gymnazistu (obvykle) jen jedna kapitola v učebnici, kterou po jejím dobrání již nebude potřebovat (na aktuální škole). Průmyslovák výpočty proudu bude využívat po delší dobu studia, navíc znalosti bude využívat i v praxi.
    12.4.2007 19:20 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    :-O ;-) Myslel jsem, že díky "mrkáčovi" bude jasné, že to myslím ironicky k tomu komentáři, že gympláci budou uraženi, když jsou srovnáni s průmyslovákáma.
    11.4.2007 14:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Chybí "Dokázal jsem velkou fermatovu větu pyčo" :D
    11.4.2007 14:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Nebo některý z matematických problémů tisícíletí.. nebo jak se jmenují..
    David Ježek avatar 11.4.2007 14:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    to uz rovnou muzu pridat "precetl jsem kamasutru/tocim porno" ... to je svym zpusobem taky "vzdelani" ze ;-)
    freshmouse avatar 11.4.2007 14:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Kamasutru doma mám (tu pravou, ne nějaké ilustrované how-to) a musím říci, že mezi točením porna a čtením Kamasutry je rozdíl jako mezi technologií opracování kovu a... a točením porna. :-D Ale vzdělání to je, to každopádně. Jen to není ten typ vzdělání kvůli kterému jsem ji kdysi sháněl. ;-)
    David Ježek avatar 11.4.2007 14:49 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    no je fakt, ze vedle prom.mat. by se prom.porn. vyjimalo docela blbe :-D
    12.4.2007 18:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    A ještě "Pochopil jsem film Vesmírná Odysea 2001". :-D (už při prvním shlédnutí bez předchozího seznámení s knihou)

    Případně "Umím spočítat Ackermannovu funkci pro n>=4" ;-)
    12.4.2007 11:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Jo a schazi tam PuDr.

    (viz PuDr. Gejza Lakatos CSc.)
    13.4.2007 13:05 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    A co HgS.? :-)
    houska avatar 5.5.2009 12:09 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoši, Roberte: Anketa 2008
    Rtuťan Sírnatý?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.