abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 692 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.11.2009 19:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Co to je za mosfety?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    WIFT avatar 26.11.2009 19:19 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jednoduchá pomůcka: 150 - nula na konci - rybník - to jsou hasiči. 158 - osmička na konci - klepeta, to jsou poliši. Ten zbytek (155) zbývá na záchranku :). Ale pamatovat si to s tímhle Phenomem nemusíš, protože bys mohl potřebovat všechna tři čísla ;-).
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    Jendа avatar 26.11.2009 19:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Pětka je invalida na vozíčku.

    Jak to bylo v IT Crowd?
    26.11.2009 20:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Něco jako "O one one eight nine nine nine..." a na konci "...three"...
    MMMMMMMMM avatar 26.11.2009 20:22 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    MaFy avatar 26.11.2009 20:32 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jsou tam tri jednicky ;-) 0118999881999199725 3 - a z hlavy :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    David Watzke avatar 26.11.2009 20:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    ale máš tam chybu
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    MaFy avatar 26.11.2009 20:51 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    No jo, uz ji vidim... 01189998819991197253..je to ok? :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    26.11.2009 19:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Z mobilu je stejně vhodnější volat univerzální 112.
    David Watzke avatar 26.11.2009 20:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Funguje i 911, jak jsem tuhle nechtěně zjistil :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jakub Lucký avatar 27.11.2009 16:48 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Pokud stojíte především/pouze o záchranku, pak je to věc, která může stát život...

    Na 112 jsou běžné telefonistky, na 155 jsou vyškolení odborníci/doktoři, kteří mohou okamžitě dávat rady k provedení první pomoci. Ze 112 vás musí přepojit na 155, což může být několik desítek sekund, které definitivně oddělí člověka se zástavou srdce od života.

    To není jen moje obsese, už jsem to několikrát nezávisle slyšel od horských záchranářů, doktorů ze sanitek nebo členů ČČK.
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    27.11.2009 18:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Já zase slyšel o konkrétních případech, kdy se člověk z mobilu dovolal na 155 do jiného města a záchranka kvůli tomu přijela pozdě.
    27.11.2009 22:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jo, to se nám stalo taky, z obce poblíž Jindřichova Hradce jsme se z mobilu dovolali na 155 někam do IIRC Plzně. A vyjednat si přepojení trvalo víc než deset vteřin.

    IMO je ale docela chyba, že operátoři spojují lokálně jenom pro 112. Spousta lidí má ta stará čísla zažitá a když vím, koho volám, tak nevidím důvod, proč by to jako první měli zvedat hasiči.

    Quando omni flunkus moritati
    26.11.2009 20:30 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    150 - nula na konci, vsetko zhorelo, nemas nic - hasici
    155 - 5 v skole je zla, uraz/choroba je zla - zachranka
    158 - osmicka su puta - policia
    Takto nas to ucili na zakladnej skole :)
    27.11.2009 14:47 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    A nebo podle pořadí důležitosti při nějaké kalamitě. Nejdřív potřebuješ aby tě někdo dostal ven, pak ošetřil a až pak se to vyšetřuje. Každopádně lepší pokud je situace jasná volat přímo konkrétní číslo a 112 když nevím, nebo jsem v cizině.
    27.11.2009 16:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Pozor, z mobilu není vhodné volat čísla 150, 155 a 158, protože není jisté, že se dovoláte na správný dispečink. Četl jsem např. o případu, kdy někdo hlásil dopravní nehodu v nějaké ulici v Olomouci a záchranka dorazila na stejnojmennou ulici v Ostravě. Linka 112 by měla v tomto ohledu fungovat správně.
    3.12.2009 22:35 Bruce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Alebo :)

    Hasici su vzdy vsade prvy - 150
    Zachranka az po nich - 155
    Policajti chodia vsade ako posledny - 158
    A mestsky policajti su este pomalsie lemry :) - 159
    3.12.2009 22:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    U nás má městská policie 156. Asi proto, že si dokážou docela pospíšit - třeba když jim jde o provizi od odtahovky…
    Jendа avatar 26.11.2009 19:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Ten procesor má větší spotřebu než můj počítač s displejem a tiskárnou dohromady :-O.
    David Watzke avatar 26.11.2009 19:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    A to ještě nic není, novej Radeon si pod loadem bere max. skoro 300W.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Vojtěch Trefný avatar 26.11.2009 19:27 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Tvoje účty za elektřinu bych fakt nechtěl.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.11.2009 19:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    David a Radeon? Jak jsi na takovou absurditu přišel :-D ;-)
    the.max avatar 27.11.2009 18:45 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    +1 :-D

    ...btw nejen on:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    David Watzke avatar 26.11.2009 19:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Doli to vystih, až se tu někdo bude vydávat za mě a tvrdit, že má GPU od ATi, tak se mu vysměj.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 26.11.2009 20:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    To je přibližně 0,4 koňa, že? Ještě trochu a podaří se ti překonat první benzínový motor. Akorát si s nim moc daleko nezajedeš. Max. tak vypálíš barák.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.11.2009 19:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Nevšiml jsem si, že by v článku bylo napsáno, jakou měl ten procesor spotřebu…
    Heron avatar 26.11.2009 19:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Já to vidím přímo v nadpisu.
    David Watzke avatar 26.11.2009 19:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Patrně jde o to, že TDP není spotřeba procesoru.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.11.2009 20:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    To je TDP a zejména u AMD procesorů obvykle platí, že jde spíše o teoretickou maximální hodnotu, které procesor v praxi nedosahuje ani při plné zátěži.
    WIFT avatar 30.11.2009 09:31 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    U starých 65nm Phenomů X4 (jako je ten, co o něm David píše ve svém postu) bych si tímhle tvrzením vůbec nebyl tak jistej ;-).
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    30.11.2009 11:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jeden takový doma mám a nesdílím váš názor.
    WIFT avatar 30.11.2009 22:53 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    No, já měl právě ten, co o něm David píše. Řekl bych, že se v zátěži svému TDP dost blíží. Na ATX12V větvi jsem naměřil při zátěži 11 A (10,9, ať nežeru). Není to sice přesné (neměřil jsem v ten moment, kolik V do té větve reálně šlo, stejně tak nevím, co všechno zhltnou ostatní obvody kolem procesoru), ale i tak je to zatraceně hodně, takhle blízko jsem se nikdy v novodobé historii Intelu (Core a výš) TDP na ATX12V větvi nepřiblížil.
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    1.12.2009 03:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    neměřil jsem v ten moment, kolik V do té větve reálně šlo, stejně tak nevím, co všechno zhltnou ostatní obvody kolem procesoru

    Řekl bych, že je zbytečné, abych zpochybňoval metodiku vašeho měření, to jste udělal sám. :-)

    WIFT avatar 1.12.2009 15:20 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    To nic nemění na tom, že jsem se takto k hodnotě TPB ještě s žádným jiným procesorem nepřiblížil. Ani se starými Intely. Je jedno, o kolik se metodika plete. Plete se pořád stejně, takže vzájemně se to porovnávat dá.
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    1.12.2009 15:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Je jedno, o kolik se metodika plete. Plete se pořád stejně

    Z čeho tak soudíte?

    WIFT avatar 1.12.2009 21:18 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Dobrá, neplete se stejně, plete se přibližně stejně, v současnosti bych řekl, že se plete ještě méně, protože komponenty kolem procesoru (zdroj, napájecí obvody) očekávám spíše kvalitnější, takže třeba od 80Plus zdroje očekávám poctivějších 12 V a od napájecích obvodů kolem procesoru, že z naměřených hodnot spolykají méně.
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    David Ježek avatar 26.11.2009 19:54 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    spotřeba celého pc v burnu šla přes 300W.
    Heron avatar 26.11.2009 19:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Problém je ale jinde. Teploměrem zjišťuji rostoucí teplotu mosfetů a kondenzátorů napájecí části. Během 3-5 minut se mosfety dostávají na 95 až 100°C, a to v otevřené skříni.

    To vadí? Teplota vznícení snadno hořících látek je o 200°C vejš a ty součástky by na to měli být připraveny. Pokud to nedělá problémy se stabilitou, není problém.

    David Ježek avatar 26.11.2009 19:54 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    sorry ale elektronické součástky na silových obvodech pracující řekněme při 120°C já prostě neakceptuju.
    Heron avatar 26.11.2009 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jen k vůli jednomu naměřenému parametru, který může být v toleranci s katalogovými hodnotami daných součástek? Není to poněkud fanatické?
    David Ježek avatar 26.11.2009 20:01 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    možná ano, možná ale ne. a proto, že desce za pár týdnů skončí záruka, nebudu si vybírat možnost "ano". kdyby za půl roku shořelo napájení, tak budu akorát nasranej.
    26.11.2009 20:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    No, většina trandů už při Tj=100-120°C ztrácí poměrně rychle svoje vlastnosti. Ale zase, většinou ty SMD mosfety jsou kouzelní broučci cca 20V/50-100A, s maximální ztrátou 50-80W - takže ti by to měli ustát. Co to udělá s jejich životností a životností okolních součástek je jiná otázka.

    Ale spíš bych měl strach o ty kondy - jestli výrobce šetřil a dal tam elektrolyty na 85°C, tak moc dlouho nevydrží.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Heron avatar 26.11.2009 20:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    U Gigabajtích kondíků nemá co vyschnout. Právě proto bych se ničeho nebál.
    26.11.2009 20:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Ono když se přehřeje elektrolyt, tak to končívá docela zajímavě. Nedávno jsem zkusil dát elektrolyt 820uF do polomůstku na 325V, odhad proudu tak 10A. Za pár vteřin byla místnost plná kouře a půlka místnosti zastříkaná od elektrolytu. Ale fakt je, že ty prcci, co jsou na desce by takovou show neodstartovali :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Heron avatar 26.11.2009 20:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    To je smrad jako prase :-) 10mF 50V na 230V jen tak nevyvětráš :-D
    26.11.2009 20:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    No, tak tohle jsem ještě nezkoušel. Největší co mám jsou asi 1mF/50V. Pak samozřejmě nějaký ty velký baga ze starých fotoblesků (ještě Tesla). Ale to je komplet hliník, kdyby tomu selhala pojistka a roztrhl se, tak to je jak granát.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    26.11.2009 21:39 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Jako kluk jsem zkoušel nabíjet knoflíkový článek přímo plochou baterkou - doporučuji jedině s s oblekem od pyrotechnika ...
    MaFy avatar 26.11.2009 21:42 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Ja si zase vybavuju zpetne sve kurevske stesti. Kdy asi tak v 9, nebo 10 letech jsem rozebral takovou tu vonavku do zasuvky, a zustala mi jen ta vidlice. No a k ni jsem pridelal zarovku na 3V a zapojil. Mel jsem takove stesti, ze ta zarovka zhorela bez ohne a vzbuchu a nikde jsem se nedotkl niceho ziveho....
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    the.max avatar 27.11.2009 18:58 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    No stress, ja kdyz jsem bastlil (nekdy v 9-10ti letech) tak jsem mel takovy desne velky trafo z ruskyho Rubina. Melo to asi 74 ruznejch vyvodu a odbocek, kdo zna, vi o cem mluvim). Udelal jsem soi na to takovou krabicku ze dreva a mel jsem tam i 2 mustky na jednom bylo asi 12V, na druhym neco okolo 7V, ale to je jedno. Mel jsem tam paxkovej vypinac, al epri montazi jsem ho dal vodorovne, coz se mi nelibilo. Tak jsem ho chytil za 'telo' ze ho otocim, aby byl svisle. Jak ho tak drzim a otacim, rikam si proc mi ta ruka tak brni.. no nic, otocil jsem to a jdu to zapnout do zasuvky. Pak jsem zjistil proc to brnelo:-D ja neodpojil trafo, ale stolni lampicku:-D

    Jindy jsem se rozhodl, ze si v pokojicko vymenim zasuvky za dvojzasuvky. na patre semnou bydlel jeste deda, rodice se segrou byli o patro vys. Sel jsem vypnout jistic (zasuvky byli 2 pokoje na jeden jistic) a dedovi rikam ze mu chvili nebude hrat televize ze jsem vypnul jistic ze jdu menit zasuvky. Ze prej dobry. Tak jsem jednu vymenil a kdyz jsem delal druhou, zrovna jsem drzel v pravy ruce fazi a v levy zem, protoze jsem se snazil udelat vic mista. V tom jsem dostal kopanec az se mi v hlave rozsvitilo:-D kdyz jsem se vzpamatoval, bezim k jisticum od kterejch se soural deda:-D Rikam mu ze jsem to vypnul ze jsem menil zasuvky a ze jsem mu rikal, ze mu nebude hrat televize.Podival se na me a odpovedel: "No to ja si pamatuju, ja si chtel aspon pustit radio a to nehralo". Takze pokud nemas nejake problemy se srdcem, dostanes kopanec, zvedne se ti tep, ale jinak budes v pohode;-)
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    MaFy avatar 29.11.2009 19:12 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Ja vim. V praci uz jsem jich dostal ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    WIFT avatar 30.11.2009 09:42 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Tak když už tu máte takové hezké příběhy, tak taky přispěju svou trochou do mlýna ;)

    Zamlada jsem měl stavebnici Elektro Merkur. Z kotvy, cívky, jádra a dalších součástek se nechal postavit přímo motůrek. Počítalo se se standardním napájením jednou plochou baterií, tedy 4,5 V. No, co mě napadlo, když jsem zjistil, že na dvě takové baterky se motůrek točí rychleji? Sehnal jsem těch baterek asi třicet. Zapojil je za sebe a pustil těch >130 V do nebohého motůrku. Dnes se divím, že jsem nepřetavil ty cívky na kotvě, ale motůrek se roztočil takovým způsobem, že se skoro všechny šroubky velice polekaly a preventivně se vyšroubovaly a zdrhly, načež se v témže okamžiku zcela rozšroubovaný motůrek rozutekl po místnosti, každá část jinam, nejdál došla kotva :).

    Jinak co se týče vlivu tradiční pokojové elektřiny na lidský organizmus, mohu potvrdit, že člověku se srdcem v pořádku to nic neudělá, jen to kopne, zabrní, ten tep se zrychlí spíš z toho, jak se člověk lekne, ale jinak nic :). Každopádně na tlustém párku nebo klobáse je znát, že pozitivní vliv to na organizmus rozhodně nemá ;) Tenkej párek to ohřeje do jedlého stavu, tlustej nebo klobásu do nejedlého, z toho pak i lítaj jiskry. Demonstrovat a točit na video to nebudu, můj server nemá UPSku ;).
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    David Ježek avatar 1.12.2009 08:51 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    povrzuju, jeden den na střední jsem koupil ~20x 400V a jsem tu pořád :-)
    Heron avatar 1.12.2009 11:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Mezifázově do každé ruky a stál jsi ještě uzemněný ve vodě? To byla taková dělovka, že od tý doby si dávám sakra pozor a nedotkl jsem se ani 230V.
    David Ježek avatar 1.12.2009 11:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    stál jsem ve vlhku, nenazval bych to přímo vodou, ale krásně jsem cítil, jak to projelo rukou až do země.
    27.11.2009 02:46 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Moje aktuální deska má pasivní chladiče na MOSFETech už od výroby a dá se na nich udržet ruka i při plné zátěži (tj. nebudou mít víc než 60°C), ale ta minulá je neměla a při plněm provozu docela pálily (odhaduje na 80°C+). Proto jsem na ně přilepil pasivny udělané z rozřezaného chladiče na Skt7 a teplota šla dolů natolik, že za provozu byly jen vlažné (hlavně díky ofukování z chladiče procesoru).

    Být v podobné situaci, rozhlénu se po nějakém vhodném profilu a pasivy přidělám, podle obrázku desky by byl nejvýhodnější jeden dlouhý a úzký profil s vybránímy na konci, aby to nevadilo těm kondenzátorům okolo S/PDIF výstupu, případně to udělat jako já a rozřezat nějaký pasiv ze starého chladiče na plátky. Já to tenkrát lepil Chemoprénem Extrém (tepelná vodivost nic moc, ale pružnost a odolnost do 110°C), ale dnes není problém sehnat oboustraně lepivou termovodivou podušku nebo pásku.

    dan.h avatar 26.11.2009 20:03 dan.h | skóre: 8 | blog: K8_blog | okr. Písek, město Čimelice, obec Nerestce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Mám dojem, že pokud nemáš špatný tah vzduchu, tak zavřená skříň (rozumějte: všechny kryty na svém místě, nikoliv ucpané větrací otvory) je lepší než otevřená, protože v zavřené by ti měl tahnout vzduch.
    26.11.2009 22:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Přesně.

    Mám grafiku chlazenou pasivem a v otevřené skříni se zahřeje na nějakých 120 stupňů (hlásí integrovaný teploměr) a počítač se dřív či později sekne. Zavřu skříň a je tam šedesát, v zátěži osmdesát.
    Quando omni flunkus moritati
    26.11.2009 22:38 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    +1
    kotyz avatar 26.11.2009 20:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    112 pro vsechny pripady. ja taky nevim jestli maji hasici 150 nebo 155 a dneska uz to je i jedno.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.11.2009 20:57 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!

    Tie cisla si netreba pamatat. Staci si ich zoradit od najmensieho po najvacsie. Teraz si predstav autonehodu kde zacne auto horiet a cislam prirad tie organizacie ktore budu postupne pri tej autonehode zasahovat. Logicky to budu hasici, zachranka, policajti (auto je treba najpr uhasit a vyprostit posadku, potom ich treba osetrit a nakoniec policajti vysetria nehodu):

    • 150 - Hasici
    • 155 - Zachranka
    • 158 - Policajti
    kotyz avatar 26.11.2009 21:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    jeste existuje 156 a pak ta vseobecne znama 112.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    WIFT avatar 30.11.2009 09:43 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Tato pomůcka nefunguje, neb ještě před hasiči přijede štáb TV nova a na ten číslo neznám ;).
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    30.11.2009 19:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    27.11.2009 09:36 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    112, na zamcenem telefonu pri mackani horni rady cisel nejde nic jineho napsat, tak si to zapamatujte
    27.11.2009 12:21 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Na my 5800 nejde pri zamcenym telefonu napsat vubec nic :-(
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    houska avatar 27.11.2009 12:43 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    no jooo to jsou mi veci ...
    27.11.2009 13:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Nejspíš záleží na modelu a hlavně autorovi firmwaru - některé telefony to umí, některé ne, u těch, co jsem používal to uměly tři, aktualně používaný to neumí (také Nokia) a u ostatních jsem to netestoval.
    otasomil avatar 27.11.2009 15:14 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!

    125 W !!!

    Jakym napetim je ten CPU napajen ? 1 - 2 V ?

    Tam mne zajima jak nekterym vyvodem tece 100 A !!! CPU nema zrovna nazbyt pinu aby jich treba 20 bylo spojeno dohromady.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    houska avatar 27.11.2009 15:55 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    nevim jak u AM2+ ale jestli se spravne divam tak u socket A se pro napajeni pouziva vic nez 100 pinu (str. 59-61) z celkovych 462 ... am2+ jich ma tusim 940
    otasomil avatar 27.11.2009 16:11 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!

    VSS a VCC je tam teda dost. Imho tem 100 A budu teda verit.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    brk avatar 27.11.2009 19:11 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Však s tím jsou i problémy. Třeba jak máš přetaktovaný Intel core i7 procesor v kombinaci s patici foxconn, tak se ti může stát, že ti ty kontakty v patici prostě shoří.
    USE="-qt -kde"
    vlastikroot avatar 27.11.2009 20:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upgrade na 125W procesor - Failed!
    Ještě že existuje normální ZIF socket a normální piny. Tam se tohle snad nestane.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.