abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Pubertální láska je slepá

    16.5.2007 14:30 | Názory | poslední úprava: 16.7.2011 14:46

    Smazano        

    Hodnocení: 97 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.5.2007 14:38 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    no a kdyby se predtim (nebo potom) s tebou vyspala tak bys to bral?

    precijenom penize ma dneska kdekdo ale takovy sex ...
    16.5.2007 14:41 Jan Březina | skóre: 10 | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    v tom případě vyměním peníze za sex ;-) ... to bych si ale asi měl podat nějaký červený inzerát, že? :-D ... uff, nebrat vazne prosim!
    1. Korintským 13
    16.5.2007 15:03 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    ja osobne by som o tom uz urcite aspon uvazoval ;)
    nooneanymore avatar 16.5.2007 15:16 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Kdyby se predtim se mnou vyspala, mozna jo, ale nejspis bych se na ni vykaslal. To, ze by se mnou sla, by totiz pro me znamenalo vetsi deziluzi nez ten telefonat.
    16.5.2007 14:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Bakalářská práce na téma "Domestikace kočky"? :-D
    16.5.2007 14:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Že by veterinářka? ;-) Leccos z tohoto blogpostu na to poukazuje..
    16.5.2007 15:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    No jasně, určitě něco jako veterinářka, ale i tak mě to prostě pobavilo :-)
    nooneanymore avatar 16.5.2007 15:14 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ne, studuje na zemědělce. Na lepší školu zřejmě intelektuálně nestačí. (Nic proti linuxákům ze zemědělky.)
    fx-95 avatar 16.5.2007 23:53 fx-95 | blog: Achjo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    "Studoval jsem FLE" - doporucuji ;-)
    Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
    xxx avatar 17.5.2007 00:07 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Pisek :-)
    Please rise for the Futurama theme song.
    Filda avatar 16.5.2007 15:30 Filda | nejmenší velkoměsto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Bakalářská práce je pouze zástěrka. Ve skutečnosti je ona slečna původcem takzvaného "kočičího spamu".
    Komix na Hovno
    vencour avatar 16.5.2007 14:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá

    Jak je ten život pestrý, každý den mne překvapí něco jiného ... a občas ani nepřekvapí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 16.5.2007 15:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá

    Abych jen neplácal: taky je pro mne jedna osoba svatá a možná bych to pro ni udělal ... nějak hodně lacino.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    freshmouse avatar 16.5.2007 15:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Takovou nebrat, nechat, nezajímat se o ni. Sice jsem neměl to "štěstí" mít nějakou podobnou rád, ale znám to; když se někdo v podstatě úplně "cizí" začne najednou uculovat, je jasné, že to je jen kvůli nějaké "protislužbě". Dobře jsi udělal.
    16.5.2007 15:21 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    SUPER patička! :-D :-D :-D
    16.5.2007 15:45 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Video je vtipný, ale patička je zase trapně politický freshmouse :-( Snad z toho vyroste :-)
    freshmouse avatar 16.5.2007 15:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Minule jsem měl patičku nepolitickou, předtím taky. Ještě předtím se vztahovala k volbám prezidenta v Francii, ale několik patiček předtím bylo nepolitických.

    Jinak, to video jsem našel na aTeo (i s tím, že to je socialistická strategie) -- hned titulní stránka.

    A dále: nevyrostu z toho, alespoň doufám. ;-)
    16.5.2007 15:54 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Na ženský mám fakt štěstí - zatím všechny pokusy skončily už před začátkem. Asi budu starý mládenec.
    Zajimave, ve dvaceti jsem mel uplne stejny zivotni program :-) Ale pak se to nejak zvrtlo... Takze zadny strachy, dopadne to dobre... casem ;-)
    16.5.2007 16:02 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Že by na konci tunelu bylo světlo? Už mi táhne na dvacet a mám taky ten výše popsaný program. :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    kyknos avatar 16.5.2007 16:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Tak k čemu jsi chtěl ten odkaz na ty pohanské zvyky? :DD
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.5.2007 16:20 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Jen tak... ze studijních důvodů :-D Ne, zajímaj mě...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Bluebear avatar 16.5.2007 17:36 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Radím ale nezkoušet v praxi. Nechci tvrdit, že to funguje, ale některé obřady (ne zrovna tyhle, tyhle neznám) mají, hm, divné a často špatné účinky na psychiku.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 17.5.2007 11:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Naopak, účinky jsou veskrze pozitivní :o)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.5.2007 16:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Abys to s tím optimismem nepřeháněl, mám dva protipříklady: já a BLEK.
    16.5.2007 16:27 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Nevadí, mám tři důkazy :-)
    16.5.2007 16:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Max avatar 16.5.2007 21:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Jo, na konecny tunelu může být světlo, ale bacha, aby to nebyl rozjetý vlak ;-) :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 01:35 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Mno, ono nastoupit do rozjetého vlaku taky nemusí být na škodu ;-) :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Max avatar 17.5.2007 07:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Mno, asi jsi chtěl říci "pokusit se nastoupit" :D. Apropo, vlaky jsou všeobecně zdraví škodlivé, lepší jezdit autem :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 09:05 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Vlaky jsou šetrnější k životnímu prostředí... Ale ta špína a nepohodlí vevnitř... to je něco... (a to nemluvím o pověstném zpoždění) :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    17.5.2007 10:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ale ta špína a nepohodlí vevnitř... to je něco... (a to nemluvím o pověstném zpoždění) :-D
    Což ale není jejich fyzikální vlastnost, to je problém jedné (tedy spíš několika) konkrétních implementací.
    17.5.2007 12:21 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    JJ, bohužel jediná implementace která touhle vadou netrpí (tedy teď myslím jenom v rámci ČR) je pendolíno a to si jako chudý student nemůžu dovolit :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    kyknos avatar 17.5.2007 12:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Nepohodlí uvnitř? Vlak je stokrát pohodlnější než jakékoliv auto. Přinejmenším na trasách delších než 100 km.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.5.2007 12:25 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Tak nevím, ale když mám možnost dát přednost autu před vlakem, tak volím jednoznačně auto a to i na 200 km vzdálenostech (například z Chrudimi do Karlových Varů; jestli ono to nebude tím, že máme Mondeo...)... Ony ty EC/IC už sice trochu pohodlí přinášejí, ale pořád to není ono... a Pendolíno je neskutečně drahý... Ale je fakt, že auto je, alespoň pro mě, ještě o mnoho pohodlnější, když jsem řidič ;-)
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    kyknos avatar 17.5.2007 12:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Divný. Já považuji delší jízdu autem za obzvlášť krutý trest. A může to být i luxusní mercedes.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.5.2007 15:06 Arnost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Jako řidič? To je úplně nejhorší, ani nemůžeš číst, spát, pracovat, ....
    17.5.2007 16:39 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Čtení v autě mi svého času nedělalo dobře... jako řidič se člověk nenudí, jako spolujezdec většinou ano... Navíc mě, zatím, baví řízení, takže hlavně proto... ;-)
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    m$ lipo $m avatar 19.5.2007 10:32 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    pohcybuju ze te cesta autem vyjde na min $ nez vlakem Vlak je jeden z nejluxusnejsich prostredku
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    19.5.2007 20:10 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Pokud jedeš sám, tak jo, pokud těch lidí jede v autě pět, tak už to výjde levnějc i něž blbým osobákem (o EC/IC nebo Pendolínu nemluvě)... Vlak rozhodně moc luxusní není, alespoň ne ten od ČD (vím to, jezdím dvakrát týdně ECčkem, jednou týdně rychlíkem a jednou týdně osobákem)...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Max avatar 17.5.2007 17:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Nesouhlasím, resp. souhlasím, ale jak pro koho ;-). Osobně mě po cca hodině začne bolet celý člověk, hlavně nohy. Ve vlaku je lepší stát, než sedět. Ze sezení jsem unavený víc. Vlak má totiž úplně dementní sedačky. Strašně nízký (můžou vyhovovat snad jen osobám 160cm a níže, max. 170cm), opěradlo je na tom obdobně blbě. A pokud jde o časy, tak o těch raději nemluvit. Praha<->ČB (cca 150km) děs běs. zpočátku to jezdil za cca 2:30 (rok zpátky), teď jezdí běžně za 3h a to tak ze 70% narazím na výluky nebo na děsný zpoždění :(. Zatím držím na zmíněné trase rekord 5hod a 30min. To není normální. To raději prostě budu přes 2hod stát v buse nebo 1:30 sedět v autě a klidně i řídit. Nehledě na to, že ostatní věci vycházejí pomalu líp, jak samotný vlak a to jak finančně, tak hlavně časově.
    Zdar Max
    PS: myslel jsem, že se někdo ozve ohledně auto<->vlak a ekologie, ale je tu ale :)
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 19:02 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Já věděl, že tě ekologickou tématikou potěším :-D Jinak v podstatě souhlasím... i když ve vlaku radši sedím, ono ve stoje se blbě dělá na notebooku...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    David Ježek avatar 16.5.2007 16:02 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    typická líná kráva. nic jiného se na to říci nedá. taky jsem jednu takovou (a jednoho takového zazobaného synáčka) zažil. někdo by jí měl vysvětlit že bakalářka se dá napsat na jeden zátah během dvou dnů. chce to kafe, odhodlání a výdrž. dokáže to každý, jen mnozí o tom neví. ale co zde píši nic nemění na tom, že tahle líná kráva, pokud neuspěje u tebe, uspěje u někoho jiného. a pak si važte těch písmenek, co se takovýmto lidem na vejškách rozdávají...
    nooneanymore avatar 16.5.2007 16:08 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ona ví, že se u ní na škole dá napsat za dva dny. Ale proč by to zkoušela sama? Raději to nechá někomu zpracovat.
    Josef Kufner avatar 16.5.2007 17:23 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ještě štěstí, že u nás (ČVUT FEL) se rozdávají čísílka :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    David Ježek avatar 16.5.2007 18:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    já těmi písmenky myslel ty shluky znaků, co taková slepice dostane před/za jméno po dokončení daného ústavu ;-)
    Josef Kufner avatar 17.5.2007 00:03 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Jo ahá, kamarádka dostává písmenka jako známky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.5.2007 16:57 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Hmmm, další indicie, která jen potvrzuje mou tezi, že ženské jsou buď blbé nebo zadané nebo zadané a blbé :-D. Empirická zjištění to potvrzují, ale zatím se mi nepodařilo provést korektní důkaz ;-). (A kdyby měl někdo protipříklad, tak dejte vědět :-D.)
    θηριον ειμι
    Honza Balák avatar 16.5.2007 17:06 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    +1
    <null>
    16.5.2007 17:10 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Protipříklad mám, tam existuje problém "nechce mě". :-) (Což je přímým důsledkem toho, že není blbá...)
    Jakub Hájek avatar 16.5.2007 19:36 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Souhlas. Každá se dá ukecat, ale čím je chytřejší, tím to jde většinou hůř :-D
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    16.5.2007 21:43 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Každá se dá ukecat...
    No v tom bude asi můj problém. Zastávám názor, že vztah založený na ukecávání partnera (partnerky), aby se mnou "chodil(a)", je jen ztrátou času a prodlužováním agónie :-).

    Jinak ta přímá úměra s inteligencí potvrzuje mou teorii :-). Pokud budeme požadovat u dívky dostatečně vysoký intelekt, bude se čas potřebný k "ukecání" limitně blížit nekonečnu a s ohledem na konečnost lidského života bude tedy tato dívka neukecatelná. V tom případě ovšem dostáváme spor s předpokladem, že každá dívka je ukecatelná, a tudíž jsme dokázali, že dívka s požadovanou inteligencí neexistuje :-D.
    θηριον ειμι
    16.5.2007 22:05 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ta tvoje úvaha se mi nějak nezdá ;-) Pokud by se měla doba ukecávání s rostoucím intelektem dívky úměrně blížit nekonečnu, musela by se nekonečnu rovněž blížit i inteligence té dotyčné, což je ovšem nesmysl :-D
    vencour avatar 16.5.2007 22:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá

    Já soudím, že pokud ona dotyčná stojí za konverzaci, tak z ní může "zbýt aspoň" kamarádka na celý život ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.5.2007 22:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Tedy, teoreticky by to samozřejmě možné bylo, ale já teď mluvím o reálných případech :-) Osobně bych upřednostňoval dívky s rozumnou inteligencí (nad 140 bych raději nešel :-D) ;-)
    16.5.2007 22:15 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Pokud budeme požadovat u dívky dostatečně vysoký intelekt, bude se čas potřebný k "ukecání" limitně blížit nekonečnu

    To nie je pravda. Naopak ony chcu byt inteligentne ukecane (v zmysle zbalene sa to tyka vsetkych, v tom druhom niektorych) a ked narazis na nejaku, ktora je v tomto ohlade dlhodobo neuspokojena, tak to ide prekvapivo hladko, pretoze si pre nu vykupenim.

    Zastávám názor, že vztah založený na ukecávání partnera (partnerky), aby se mnou "chodil(a)", je jen ztrátou času

    Ostavaju ti teda iba dve moznosti. Prva, typ Tarzan, chytit, uniest do pralesa a zit stasne az do smrti. Co, ak sa naserie, bude do prveho tvojho spanku. Ak jej to naopak ucaruje, tak moze nastat obojstranna spokojnost. Alebo druha: obojstranna laska na prvy pohlad. Ktora sa v zivote stava podstatne menej casto ako vo filmoch a len velmi vynimocne prezije pol roka.

    Obidne moznosti povazujem za zufalo neuspesne v porovnani s ukecavanim. A cely cas sa bavim o inteligentnom ukecavani. Uprosenie o partnerstvo pod to nespada.

    Cim ti vyvraciam dokaz neexistencie inteligentneho dievcata. A pre istotu mam este dva zive kontrapriklady :-)
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    17.5.2007 16:34 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    OK, argument s rozdilem mezi "inteligentnim ukecavanim" a "uprosenim o partnerstvi" beru, ackoliv si myslim, ze pak termin "ukecavani" neni prilis vhodny :-). A dokud nenajdu dalsi dva dukazy, abych mel vic dukazu nez je protiprikladu, vzdavam se :-D.
    θηριον ειμι
    18.5.2007 09:22 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ale chlapcí vy nějak zapomínáte na jednu důležitou věc -- láska na první pohled ;-) Vaše teorie mají sice něco do sebe, ale základ je jak jí padnete do očí vy, tj. padne, nepadne a něco mezi.

    padne -- netřeba slov, a je ruka v rukávu

    nepadne -- taktéž netřeba slov, protože dotyčný nemá šanci

    něco mezi -- pak obyčejně záleží na vaší "ukecávací" dovednosti :-D
    16.5.2007 17:31 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    > ženské jsou buď blbé nebo zadané nebo zadané a blbé

    Nebo také: Každá ženská někoho má.. než pozná mě .-)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Bluebear avatar 16.5.2007 17:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Bubli říká, že chlapi se dělí na tři skupiny: zoufalci, výstavní zoufalci a gayové :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    xxx avatar 16.5.2007 17:26 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá

    A to nabidla jenom 5000. Nejaka levna skola. :-). Krom toho, ze bych se na ni vykaslal, prtoze by mi proste neprislo spravne to za ni psat, tak takhle bych mel dalsi duvod, ze mi to za ty penize nestoji.

    Please rise for the Futurama theme song.
    16.5.2007 17:27 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Mám podobnou zkušenost. Zachoval jsem se stejně jako ty, ale teprve po 5 letech známosti. Víš co je nejhorší? Doteď nevím jestli byl větší lump já, nebo ona. Jaksi z definice NEJDE aby jedna strana dlouhodobě zneužívala druhou, my jsme se tak nějak podváděli a využívali navzájem. Ona byla sobeckej jedináček, sice chytrá a se super figurou, ale úchylnými hodnotami- považte chtěla být celebritou. K tomu podpantoflák otec, a matka která do ní věčně jen hustí že je málo ctižádostivá, a jak nejlépe využívat muže.

    První 2 roky byly super, pak se to zvrtlo. Přišly první drobné i větší lži, kolotoč rozchodů a usmíření. Nejdřív si myslíš že to půjde zlomit, je ti jí líto, svádíš její chování na vliv rodiny. Pak rezignuješ, pochopíš že se nezmění, už ji ani nemiluješ, ale obviňuješ se že jí pomoct musíš, protože je v průšvihu. Pak si přiznáš že ti nejde ani o to jí pomoci, jen ti dělá dobře že je všude středem pozornosti a že ti ostatní muži závidí. Koukáš a bavíš se tím jak využívá další muže a vůbec ti to nevadí, protože to jen dokazuje že to co pro ni občas uděláš ty jsou jen nepodstatné drobnosti. Jenže ty občasné lži nebo žádosti jsou čímdál větší, až tě jednou špatně odhadne, přestřelí a ty řekneš definitivní sbohem.

    Tři týdny tě pak v noci budí telefonem, ty si to občas vyčítáš, ale nakonec na vše zapomeneš. Najdeš si jiné přítelkyně, s některou se oženíš (pozn. neposílejte svatební oznámení bejvalkám- hrozná blbost!), ale občas si na to vzpomeneš a není to příjemné. Jakmile si začnete ve vztahu lhát, je třeba jej bezpodmínečně ihned ukončit. Faleš plodí jen další faleš, a pokud na to přistoupíš, budeš si to pak jenom vyčítat.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    JiK avatar 17.5.2007 15:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Najdeš si jiné přítelkyně, s některou se oženíš (pozn. neposílejte svatební oznámení bejvalkám- hrozná blbost!), ale občas si na to vzpomeneš a není to příjemné.
    Proc? Ja s bejvalkama vychazim, zejmena s tema, kdy jsem to ukoncil ja.
    16.5.2007 18:22 Radim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Tak tomu říkám sprosťárna, naštěstí mám v povaze si všechno psát sám. Jinak měl si jí to vzít a napsat špatně. 5 litrů se hodí a poučil bys jí a zbavil by ses jí.
    17.5.2007 06:28 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    A proc? Zeny (i muzi) jsou ve vetsine pripadech velice manipulavatelna stvoreni (linuxacky prominou, ale vseobecne je to tak, stejne jako muzi), a dalo by se z toho lehce vytriskat neco zajimavejsiho nez 5K... (5K... co to vubec dneska je?...pffff) Takhle to funguje celou vecnost a ja jsem za ta pravidla rad. To si vazne myslis ze v dnesni dobe "ctrl-C + ctrl+V" to delaji studaci jinak?!

    A proc to pisu? Pac nejsem zas..nej pokrytec (neutocim na tebe). A dle tvych slov by ses vlastne zachoval vuci ni, tak jako ona se chtela zachovat v prvni rade vuci tobe...(hmmm, nebo...)

    Nicmene, je mi vzdy lito toho "cerstveho zamilovance", co vleze az priliz moc pod kalhotky (tanga?) a nevi kudy dal... Neni nad to se na par mesicu zamilovat, ale dale uz to je otazka rozumu/logiky/rozumu/domluvy/atd. (ve vetsine pripadech - Tux zehnej tomu, komu se to dari naturalne).
    brk avatar 16.5.2007 19:53 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    A nemá sestru Evičku? :-)
    USE="-qt -kde"
    16.5.2007 20:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Hmm, dřív bych řekl, že člověk, který není schopný zapracovat na bakalářce, se snad ani tak daleko na VŠ dostat nemůže. Navíc mi tyhle bakalářky ani nepřijdou, hmm, jak to říct... intelektuálně náročné :-)
    16.5.2007 21:50 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Otázkou spíš zůstává, proč stále existuje "společenská poptávka" po vysokoškolských titulech, když všichni dávno ví, že kdo ho chce, ten ho získá (ať už vlastními silami nebo "koupí"), a většina lidí, co vyleze vysokou, stejně nic pořádně neumí... :-(

    (Furt říkám, že na té vejšce jen ztrácím čas. Ale když ona ta tři nebo aspoň dvě písmenka před jménem změní mou "platovou třídu"...)
    θηριον ειμι
    17.5.2007 07:56 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Vysokoškolský titul znamená, že pravděpodobnost, že jeho nositel je blbec je statisticky menší než u člověka bez titulu ;-).

    Ve skutečnosti titul je důkaz toho, že jeho nositel je schopen se rychle naučit i poměrně složité věci. Ono složit cca 50 zkoušek bez naučení se alespoň něčeho nejde.
    vencour avatar 16.5.2007 21:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá

    Tak mne napadá, povinná školní četva, co vám říká? V Miláčkovi od Zoly to bylo obráceně, on využíval ženy. Na Párala (např.) si už pamatuju míň, spíš v tom mam chaos, co, kdo a tak.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    mess avatar 16.5.2007 21:51 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Zolu mi nepřipomínej, jsem kvůli němu (a taky kvůli Čechovovi) dostal trojku ze včerejší písemky z literatury.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Bluebear avatar 16.5.2007 23:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Klid, jediné známky ze střední školy, které se počítají, jsou ty maturitní. Ostatní už nikdy nikoho zajímat nebudou. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Josef Kufner avatar 17.5.2007 00:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pubertální láska je slepá
    Ono jakmile udělá přijímačky na vejšku, tak už ani ty maturitní nikoho nezajímají :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.