abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 254 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)

    15.9.2006 11:59 | Přečteno: 1607× | Abc | poslední úprava: 15.9.2006 12:33

    Po včerejším nasazení změn, z nichž jedna se týkala i způsobu hodnocení článků a blogů, se začalo diskutovat (mimo jiné) o tom, jak by údaje o hodnocení měly být zobrazovány. Předkládám tedy k posouzení možnosti, které Leoš nastínil v jednom komentáři na základě vašich návrhů.

    Předně je třeba rozlišit, které hodnocení máme na mysli. Tedy jestli se jedná o boxík s možností hlasování dobře/špatně, který je umístěn přímo v rámci článku nebo blogu, nebo výsledek hodnocení uvedený ve výpisu článků či blogů.

    V tomto zápisku a anketě se jedná o tu druhou možnost. Např.:

    včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 %

    Včera začalo být zřejmé, že mnoha lidem vadí v tomto výpisu informací absence údaje o počtu hlasujících. Je totiž zprostředkována pomocí atributu title. Je tedy nutné na počet procent (dříve číslo od 0 do 3) najet myší a chvilku počkat, aby se objevil tzv. tooltip, ve kterém je řečeno, kolik lidí už hodnotilo. Není to sice žádná změna oproti dřívějšímu chování, ale nespokojenost s takovým řešením vyplula na povrch až včera.

    Jak by to tedy mohlo vypadat:

    1 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 %
    2 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 %, 5 hlasů
    3 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 % (5 hlasů)
    4 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 5x, 100 %
    5 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 %, 5x
    6 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 %, 5
    7 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 % (5)
    8 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | 100 %, 5 hlasů
    9 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | 100 % (5 hlasů)
    10 včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8, poslední včera 20:34 | Hodnocení: 100 % z 5 hlasů

    Btw, já hlasuji pro číslo 9.

    Co se boxíků s hodnocením v článcích týče - tam tu hodnotu také přidáme. Tolik tam nezáleží na spotřebovaném prostoru, takže by to neměl být problém.

    Na závěr se omlouvám, že zatím neuvažujeme o navrhovaných změnách celého systému hodnocení. Jednak bychom současné variantě dobré/špatné chtěli dát nějaký čas, aby se mohla (ne)osvědčit, ale také prostě v tuto chvíli na zásadní změny není jaksi čas. Tak uvidíme, jestli se díky novému (snazšímu) hlasování zvedne počet hodnotících. Pokud ne, budeme uvažovat o něčem jiném.

           

    Hodnocení: 91 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Kterou možnost?
     (0 %)
     (1 %)
     (60 %)
     (5 %)
     (1 %)
     (0 %)
     (0 %)
     (0 %)
     (26 %)
     (7 %)
    Celkem 82 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.9.2006 12:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    No, tak jsem při zadávání ankety zjistil, že počet možností je omezen na 10. Omlouvám se tedy ivdovi, že se na jeho návrh v anketě nedostalo. Možná bych mohl vykopnout některý z těch prvních...
    15.9.2006 12:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    No jistě, dokonce jsem tam měl duplicitu... Takže možností už je jen deset a ten můj první hlas v anketě najednou připadl právě té variantě, která se mi moc nelíbí. To je cena za zbrklost. Naštěstí mezitím nestihl hlasovat nikdo jiný.
    hajma avatar 15.9.2006 12:25 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    kromě možnosti 1 je mi to jedno
    21 promarněných znaků
    David Watzke avatar 15.9.2006 12:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    9, ale musí být před % ta mezera?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.9.2006 12:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Měla by... 100% = stoprocentní
    100 % = sto procent
    15.9.2006 12:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    ...kolik lidí už hodnotilo. Není to sice žádná změna oproti dřívějšímu chování, ale nespokojenost s takovým řešením vyplula na povrch až včera.
    Já mám tedy dojem, že počet hlasujících vidět byl a nebylo nutné na nic najíždět myší (netvrdím, že to ale nebylo možné). Vlastně to není dojem, jsem si tím stoprocentně jist :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    15.9.2006 13:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Tvůj dojem i stoprocentní jistota jsou mylné. Ve výpisu článků ani blogů nebyl počet hlasujících vidět (stejně jako teď). Bylo to vidět _uvnitř_ článků a blogů, kde mělo hodnocení svůj "pruh" podobně jako třeba "Související články". Tam bylo napsáno "Hlasovalo: X".

    Nějak mi uniká, proč o něčem takovém polemizuješ, když to lze tak snadno vyvrátit. Našel jsem pro tebe v předchozí verzi zdrojáků tu část řádku (je z makra pro zobrazení článků). Vypadala takto (jak si můžeš ověřit třeba v /download/zdrojaky/):

    <#if rating!="UNDEF">| Hodnocení: <span title="Hlasů: ${rating.count}">${rating.result?string["#0.00"]}</span></#if>
    15.9.2006 13:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Á nečetl jsem asi ani trochu pozorně, omlouvám se :-D Samozřejmě mi celou dobu jde o to, aby to bylo vidět uvnitř zápisků tak, jak to bylo i předtím. Nějaký výpis blogů mě skoro nezajímá.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    15.9.2006 14:13 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Nějak mi uniká, proč o něčem takovém polemizuješ, když to lze tak snadno vyvrátit.
    Protože to je kníže Ignor?
    V podstatě nic nevím
    15.9.2006 14:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Tak teď už to vím i já :-P
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    15.9.2006 13:54 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Taky hlasuju pro 9, přičemž text "hodnocení" bych dal naopak do tooltipu toho prvku – nevím, zda jen tohle slovo, nebo tam počty znovu zopakovat (tj. v tooltipu "hodnocení" vs "Hodnocení: 100%, hodnotilo 5 uživatelů"). To samé by se mohlo udělat s komentáři – vynechat slovo "poslední" v textu a dát ho do tooltipu (opět buď jako "datum posledního komentáře", nebo i s údajem "datum posledního komentáře: dnes 14.40").

    Mimochodem, pokud by vyhrála některá z variant s "krát", přimlouval bych se za použití opravdového krát "×" místo "x" :-)
    15.9.2006 14:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Když už jsi nakousl ty komentáře, tak mi teď došlo, že pokud se nakonec skutečně rozhodneme pro variantu 9, nebudou pak ty informace na řádku prezentovány jednotným způsobem. Mělo by se to tedy opravit takto:

    včera | Petr Zelenka | Přečteno: 1114x | Komentářů: 8 (poslední včera 20:34) | 100 % (5 hlasů)

    Vypustit slovo "poslední" se trochu bojím - myslím, že už by nebylo tak hezky jasné, oč jde.
    15.9.2006 14:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Vypustit slovo "poslední" se trochu bojím - myslím, že už by nebylo tak hezky jasné, oč jde.
    Bral jsem to tak, že informační řádek bude pro pravidelné čtenáře jasný i bez toho slova "poslední", a náhodný kolemjdoucí si najede na text myší a z tooltipu se dozví, o co jde. Mě připadá, že ze samotného 100 % (5 hlasů) taky není jasné, o co jde :-) Takže bych navrhoval takovouhle variantu:
    <p style="color: gray; font-size: 80%">
    včera |
    Petr Zelenka |
    Přečteno: 1114× |
    Komentářů: 8
    <span style="border-bottom: 1px dashed gray;" title="poslední komentář">
    (včera 20:34)</span> |
    <span style="border-bottom: 1px dashed gray;" title="hodnocení">
    100 % (5 hlasů)
    </span>
    </p>
    (Nemůžu vložit styly přímo do příspěvku, proto tahle forma…)
    15.9.2006 14:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Jo, to je podle mého přesně to co by ty tooltipy měly obsahovat, vysvětlení jaký údaj to je, ne obsahovat ,méně důležité` údaje.
    Copak toho není dost?
    masožravá palma avatar 15.9.2006 15:26 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Tohle se mi taky líbí.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 15:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Mně docela taky, jen ta anketa teď nabrala nějaký jiný směr...
    masožravá palma avatar 15.9.2006 16:12 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    No úplně jiný směr nenabírá, možnosti 9 a 3 jsou si velmi podobné.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 16:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Liší se délkou řádku, kterou bych chtěl držet co nejmenší.
    masožravá palma avatar 15.9.2006 17:19 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Právě. A proto můžeš argumentovat tím, že jsi vybral nejkratší verzi zvoleného bodu :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 17:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    To už bych rovnou mohl říct, že všem děkuji za hlasy v anketě, ale stejně se rozhodnu po svém. Asi to tak udělám... ;-)
    15.9.2006 17:58 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Tak tady v diskuzi vznikly nějaké nové varianty resp. úpravy, tak by se měl udělat nový zápis s novou anketou. A prostě se budou nové ankety vytvářet a bude se hlasovat tak dlouho, dokud se jako hlasující netrefíme do té správné varianty ;-) (Takový nácvik na volby do Poslanecké sněmovny…)
    masožravá palma avatar 15.9.2006 18:10 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Mě se ta Filipova verze líbí. Mám narozeniny. Nemohla bych to k nim dostat? :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 19:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Nevím, jestli se to stihne ještě na ty narozeniny, ale jako výmluva/důvod je to dobré. Budu se na to odvolávat, až to nasadíme.
    15.9.2006 19:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Offtopic: Btw moc hezka marsova kamerka :). A vše nejlepší!
    Baník pyčo!
    masožravá palma avatar 15.9.2006 19:49 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Dík :-). Ta kamerka je opravdu dobrá na můj první a zatím poslední pokus o javascript.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 20:06 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Nechci být hnidopich, ale varianta 9 (ač se mi taky líbí asi nejvíc) mi nepřipadá moc správná. U těch příkladných 100% to tak nevynikne, ale např 20 % (5 hlasů) mě přijde matoucí. Je 5 hlasů 100 % nebo 20 % ? Správnější by asi bylo "20 % (celkem 5 hlasů)" nebo tak nějak ...
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    16.9.2006 10:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Nebo '20% (5/25)'
    16.9.2006 23:49 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    jo, to je přesně ono !
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    17.9.2006 10:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Ale nejde to realizovat, sorry. Já udržuju jen součet a počet hlasů, není méžné spolehlivě určit, kolik lidí hlasovalo pro jakou volbu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2006 20:33 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    To nějak nechápu, vždyť to je přece ono - z čeho by jsi počítal ty procenta ?
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    16.9.2006 11:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Ta procenta se týkají hodnocení, ne počtu hlasů – to mi připadá zřejmé, asi těžko by se uvádělo kolik lidí hlasovalo, ale neuvedlo by sem jaký je výsledek hodnocení. Navíc by stejně hlasovalo vždy 100 % lidí… No ale pokud zvítězí narozeninová varianta, jde dát myslím do tooltipu text "Průměrné hodnocení článku: 20 %. Hlasovalo 5 uživatelů."
    15.9.2006 21:23 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    At vyberete cokoliv, vicemene si na to zvyknu narozdil od zmeny hodnoceni. 4 stupnove hodnoceni bylo pro me idealni, protoze jsem k cislum priradil i vlastni hodnoceni :

    0 - Clanek je skvar a jeho prinos je negativni
    1 - Clanek se nepovedl, ale neco do sebe ma
    2 - Clanek je dobry, ale me nenatchnul
    3 - Clanek je skvely a jsem z neho nadsen

    S takovym hodnocenim jsem byl zcela naprosto spokojeny, protoze presne pokryva prostor meho rozdeleni clanku podle kvality. Jak nyni mam radit clanky do dvou skupin ? Je spravne, ze zaradim do stejne skupiny clanky, ktere jsem predtim ohodnotil 0 a 1 nebo 2 a 3 ? Tuto zmenu hodnotim velmi negativne a bude jeste dlouho trvat, nez ji vezmu namilost, jestli k tomu mekdy dojde.
    16.9.2006 07:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Ja jsem naopak velmi rad, ze uz nemame vysledky hodnoceni 0-3, protoze pro nove prichozi bylo strasne matouci. Museli nejdrive zjistit, ze trojka je maximum. Do te doby si asi museli rikat, ze vsechny clanky stoji za trojku (jako ve skole). Kdezto 97% nebo 100% pochopi ihned uplne kazdy.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.9.2006 13:23 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Procentni hodnoceni by se dalo na 4 stupnove hodnoceni nasroubovat, v tom neni problem.
    16.9.2006 08:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení: způsob zobrazení (0 hlasů)
    Kromě důvodu, který popisoval Leoš, měla ta změna ještě za cíl hodnocení zjednodušit. Ačkoliv ty jsi oceňoval možnost podrobnějšího rozlišení, hodně lidí nad tím nechtělo dumat a hodnocení raději vynechali. Doufáme, že prostá volba mezi dobrý/špatný lidi přiměje k častější účasti.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.