abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 695 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    .

    19.2.2006 19:57 | ProPotěšení | poslední úprava: 11.5.2006 20:03

    smazáno

           

    Hodnocení: 82 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.2.2006 20:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše :-D
    Ne, doutníky ani dýmky se nešlukují. :-D
    20.2.2006 10:10 Bongo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-D
    Jeste male vysvetleni, ktere tu nezaznelo. Doutniky ani dymky se opravdu neslukuji a to z jednoho prosteho duvodu: jejich tabak je (narozdil od cigaretoveho) natolik kvalitni a silny, ze se "ucinne" latky do obehu dostanou pres sliznice v ustech. Cigarety se slukovat musi, protoze jejich slaby kour protlaci potrebne latky do tela jen pres plice. Nejsem felcar, takze se omlouvam za pripadne nepresne vyjadrovani co se telesnych organu tyce.

    Slukovani doutniku a dymky prasecina je, ale spise socialni. Proste je zazite neslukovat, proto se mezi starymi dymkari a doutnikari toto netrpi. Navic se tolik nenici plice.
    20.2.2006 13:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-D
    Cigarety se slukovat musi, protoze jejich slaby kour protlaci potrebne latky do tela jen pres plice.

    potřebné???

    19.2.2006 20:09 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Nešlukovat!!! Obávám se, že to půjde spíše spodem, nežli horem :D
    Mikos avatar 19.2.2006 20:12 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Teda šlukovat doutník, jak vás to mohlo napadnout? ;-) Chudák manžel, udělala jste mu medvědí službu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    eXces avatar 19.2.2006 20:13 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Tak to manžel asi poděkuje, doutníky se nešlukují a kdo to dělá, tak si to asi moc neužije;) Nebo naopak užije;)
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    Isah avatar 19.2.2006 20:27 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Děkuju, já se mu kajícně omluvím a řeknu, že jsem neměla pravdu :-). Vím, že dýmka se nešlukuje, ale o doutnících nevím skoro nic.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    19.2.2006 20:16 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    co to vlastne znamena "slukovat"? to jako, ze se to svinstvo natahne do plic nebo to znamena neco jineho?
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    eXces avatar 19.2.2006 20:20 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    jo, do plic
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    19.2.2006 20:30 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    to bych nemohl ;) , a jak tedy mohu z doutniku natahnout, kdyz to pak nejde do plic? ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    vencour avatar 19.2.2006 20:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Jestli se nepletu, tak buď natáhnu a polknu = šlukuju nebo natáhnu a vypustím?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.9.2010 18:36 kefalyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Příloha:
    mno šlukování je to když se do plic natáhne kouř a pak ještě vzduch, chvilku se to v sobě drží a pak to vyfoukneš :)
    Mikos avatar 19.2.2006 20:33 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Podobně jako když kouříte třeba dýmku, prostě kouř nabíráte jen do úst.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.2.2006 20:39 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    aha, jsem si to ted zkusil naprazdno ;) opravdu to jde natahnout jenom do ust ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    19.2.2006 22:12 mivrap | blog: Mirkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Tak tomu pořád nějak nerozumím. Jak můžu něco natáhnout jen do úst? Podtlak snad lze vytvořit jen nádechem a pak se kontaminaci plic nevyhnu. A co tu někteří melou o polykání? To je přece něco úplně jiného. Tak co je to to šlukování?
    19.2.2006 22:35 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    asi jde o to, presunout do plic pouze vzduch co je v ustech, ale nic dalsiho ;) ... kourit kvuli takovemu pokusu nezacnu ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    19.2.2006 23:39 iZaak | skóre: 2 | blog: ECHO_Echo_echo_cho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Podtlak se da vytvorit i bez plic za pouziti tvari. Mensi cvicenicko: naberte do pusy vodu (nepolykat;), zacnete se nadechovat nosem a pak vodu vyprsknete (vytlacit jazykem) aniz by se prerusil nadech... A komu se to podarilo, muze si s klidnym srdcem poridit didjaridoo, neb na nej uz umi hrat ;) Tohle je zaklad cyklyckeho dechu, ted muzete troubit a troubit a troubit... ;)
    Vím, že nic nevím... Ale pracuju na tom.
    bazil avatar 20.2.2006 01:21 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Isah avatar 19.2.2006 23:38 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Šlukování je to, že se řádně nadechneš při potáhnutí z cigarety. Ten doutník fakt nedoporučuju. Cítíš to až vzadu v krku a pak to vydechneš. Chvilku to v těch plicích necháš. Můžeš vydechovat i nosem.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 19.2.2006 20:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Potrefená husa se ozývá :-)

    Doutník jsem chtěl zkusit už dlouho, ale netroufal jsem si, díky rozumu, bázni i opatrnosti. V sobotu večer po tréninku jsme sedávali s klukama před nedědlním turnajem, oni pěkně najezení dávali takový ty hubený cigárka a jiné voňavosti, já jen tiše pokukoval a skoro slintal, nikdy jsem nekouřil a lákalo mne to. Viděl jsem Anthony Queena (asi to byl on?), jak v jednom filmu ho kousne štír a on ho doutníkem zabije a přežije to kousnutí (štípnutí?). Prostě přijde mi to jako spojená nádoba - silný chlap (aspoň obrazně) a dutník :-)

    Doutník se mi zamlouval i pro to, abych s nim oslavil prvního potomka. No a na analýze mi bylo docela horko, naštěstí se mi zadařilo zaimprovizovat a poprvý v životě jsem udělal na poprvý nejtěžší zkoušku prváku. Občas zmatkuju a nezmatkoval jsem, to jsem čuměl :-)

    Teď na mne spadnul nějaký stress a teprve tím doutníkem jsem se dobře uvolnil, zřejmě jsem se stal doutníkářem :-)

    Nejdřív jsem nešlukoval, pak jo, objevil jsem, že musím velice zlehka polykat, abych to rozdejchal. Slyšel jsem, že se nešlukuje - ale ... zkusit, jaké to je, když vám to někdo tvrdí, že se to dělá, to mi přišlo jako užitečné - abych sám věděl, zda to tak může být, zda je to tak lepší, zda z toho mám lepší pocity. Zatim mi je hej, prej to znamená, že už mi si i hej zůstane :-)

    Teď všude v bytě voní koření, jednalo se o značku J. Cortés, "Night Class Cigars".

    Ještě jsem zvědavý, jak je to s doutníky, jak se u kterých krájí špičky u tutoho nebylo co :-).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 19.2.2006 20:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    P.S. na FootballAréně moje Hvězda Cheb vyhrála druhý zápas ze dvou, i když kontumačně, co jsem se k ní dostal (díky zdejším blogům :-)), to jsem moh počkat s tim doutníkem na oslavu mojeho týmu :-).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Mikos avatar 19.2.2006 20:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Sorry, ale šlukovat doutník je fakt prasárna :-) A zdraví to taky moc nebude, můžeš skončit s pěknym průjmem a o tvých plících radši ani nemluvim ;-) Prostě ke šlukování doutník určen není, stejně jako k tomu není určena dýmka (něco jiného je samozřejmě vodní dýmka, tam se musí šlukovat a to poooořádně ;-))
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Isah avatar 19.2.2006 20:42 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    No, taky je mi pěkně blbě :-( a manžel je úplně vpoho...

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Mikos avatar 19.2.2006 20:47 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Klid, nepsala si tam náhodou že sis dala jen 2 šluky? To ti opravdu nic neudělá ;-) Navíc jako kuřačka musíš být na nikotin víc zvyklá, takže i kdybys ten doutník vyšlukovala celej, nic se ti nestane, jen ti maximálně bude trochu blbě :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Isah avatar 19.2.2006 20:52 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    :-) :-) :-) Trochu ? Vzala jsem manželovi ten lavor a teď se upřímně modlím...

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    19.2.2006 23:05 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    "Ještě jsem zvědavý, jak je to s doutníky, jak se u kterých krájí špičky u tutoho nebylo co"

    U bezneho "spravneho" doutniku je vzdy potreba odriznout spicku (a nebo udelat maly otvor), dle libosti.

    Kazdopadne u doutniku se da doporucit jedine -- vybrat dobry doutnik; rozhodne ne uz zminene "tenke doutnicky" (takove, u kterych si clovek natahne a poradne si odplivne, aby se to dalo ve zdravi prezit) a take ne suche -- vyborne vlhke doutniky se daji sehnat za pomerne rozumnou cenu a pokud si je hned ten den (nejlepe vecer) date, nemusite je ani nijak zvlastne skladovat.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    19.2.2006 20:48 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Zajímavé. Taky samozřejmě vím, že doutníky se nešlukují. Ale jsa kuřák cigaret, dávám si doutník (nějakou velkou tlustou drahou mrchu) tak dvakrát do roka při nějaké velké příležitosti, a pokaždé to vykouřím regulérně i se šlukováním. Trvá mi to sice hodinu a půl, další tři hodiny si pak nezapálím cígo, ale ještě nikdy mi to nezpůsobilo žádný problém.

    Nicméně, nekuřákovi bych to rozhodně nedoporučoval :-)

    Mikos avatar 19.2.2006 20:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Taky sem to jednou zkoušel (ale ne u regulérního velkého doutníku, jen u menšího doutníčku ;-)), byl sem v pohodě, nicméně opravdu to je prasárna :-) A slyšel jsem už o víc lidech (pravda nekuřácích), kteří se takto po doutníku prý solidně pos**li ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.2.2006 20:59 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    to je nápad, až /jestli/ udělam ve štvrtek zkoušku, dam si doutník
    19.2.2006 21:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    ... a přitom ve filmech ani v televizi tohle neuvidíte, jak by řekl Kryton :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    19.2.2006 21:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Kouření dýmky a doutníku má být obřad a většinou se tomuto věnují muži. Muži jsou hračičkové a pózeři. :) Ovšem mezi odborníky na doutníky patří u nás i křehká umělkyně Ester Kočičková. Na rádiu Limonádový Joe měla na toto téma promluvy.
    vencour avatar 19.2.2006 21:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Od té doby, co jsem zjistil, jak skvělou srandu si umí dělat ("jak babičky kazí děti, když jim vypráví pohádky" atd. :-)), tak ji hodně můžu :-) .. bývala - bývá v neděli na Radiožurnálu v pořadu Ptá se Oskar Lávka.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.2.2006 21:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Olaf Lávka (možná Láfka). Ten Joe mi seděl ještě víc (tam byl on také), to bylo v totální absurditě a to mám rád. Jó, Joe. Ostatně...
    Isah avatar 19.2.2006 23:53 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Jo jo, nejlepší je, jak děti utvrzovat v depresivní pozici. Jak to v nich pěstovat. :-) Neříkat jim nic pozitivního a utvrzovat je v tom, že vynikat v nečem pozitivním není nic moc. Ester Kočičková a Olaf Lávka to jsou skvělé rozhovory :-) Dá se to stáhnout i na stránkách Českého rozhlasu.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    4.3.2006 16:07 vagrant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    S nevěřícným úžasem jsem přečetl všechny příspěvky a ptám se, jetli někdo z vás žvanilů kouří doutníky. Asi ne. Já je kouřím už dlouho a vezměte na vědomí, že doutníky se do plic VTAHUJÍ. !! K ČEMU BY TO JINAK BYLO ? !! Jak jste včichni přišli na ten blábol o nešlukování? Je to nesmysl a naprostá PÍP a PÍP. A dá se na to přijít i pouhým rozumem bez jakékoli předchozí zkušenosti s kouřením doutníku. A tak je raději nekuřte a věnujte někomu, kdo je schopen je ocenit. A hlavně, nemluvte o věcech o kterých nic nevíte.
    4.3.2006 16:32 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Ty jo, tak na to bych se rad podival ... co se takhle nekde v Praze sejit a dat si nejaky dobry doutnik? Pokud ho fakt zvladnete vyslukovat, budete mit muj obdiv :)
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    4.3.2006 17:08 vagrant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník
    Díky za nabídku, ale jako by se stalo. Na oplátku musím pochválit Váše motto - je to bomba. Už když jsem ho četl předtím, tak mě to vyřadilo na pět minut. Moje oblíbené "Já vim ty náno" v konverzaci o SW s osobami opačného pohlaví dostalo na frak. Díky za nový tip.
    Isah avatar 20.3.2006 12:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-) Jak se ( ne)kouří doutník

    Ne, děkuju za reakci, tak teď fakt nevím, jestli se doutník šlukuje nebo ne. Ta patička nejspíš znamená oblibu textových balíků (editorů) VIM, VI a PICO.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    3.9.2008 16:29 Erika...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: šlukování
    Teda, četla jsem všechny komentáře ale ještě pořád jsem nepochopila jak se šlukuje... může mi to prosím někdo vysvětlit???a šlukuje se vodnice?
    16.11.2008 20:19 Anonymka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .Šlukování
    Vím, možná je to trapné, ale ještě nikdy jsem nestrčila cigaretu do pusy.. Všichni mě k tomu pobízí se slovy: "Šlukni si alespon jednou"! A já vlatsně ani nevím, jak se šlukuje a co to je... POradíte mi pls někdo?? Prosííím!!!:(:( Píšte mi pls na e-mail... PrinceznaWendy@seznam.cz
    27.12.2009 08:03 jakub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    šlukovať je jednoduche, predstav si že tahaš vzduch cez obyčajnu slamku :) do pluuc..alebo ako ked dichaš cez šnorchel, tak to iste urob s igaretou, akoby to bola slamka :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.