abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Zhrzení a nepoučitelní

    22.4.2010 01:11 | Přečteno: 1326×

    Udělal jsem si za svého života několik nesmiřitelných nepřátel. Muže i ženy. Žen bylo víc a nebo jsem měl u mužů větší kliku. Udělal jsem si je svým přístupem k nim, tím, že jsem jim dal najevo, že bez nich umím žít, hodlám bez nich žít nehodlám toho litovat. Tohle se u jistého druhu lidí jednoduše neodpouští. Neodpouští se odmítnutí, neodpouští se jakákoliv neochota se zabývat potížemi druhého člověka, kdykoliv si zamane. Docela chápu, také se necítím nijak skvěle pokud se na někoho obrátím s nějakou žádostí a on mne odmítne.

    Jsou lidé, kteří se nemohou smířit s tím, že jejich žádosti, potřebě nebylo vyhověno, jejich láska nebyla opětována a pak pro ně nastává čas odvety. Odvety, kdy někteří dokáží čekat i několik roků a až teprve dávno potom, když už jsem zapomněl, se přihlásí a nastanou potíže. Docela věřím některým filmům i knihám kde se popisuje taková nesmiřitelnost, jdoucí až za hrob.

    Ti lidé, kteří jdou touto cestou, jdou skutečně jen z toho důvodu, že jsou nepřijatí, cítí se znehodnoceni. V terapii se mnohdy setkávám s těmito lidmi, kteří až ve skupině po mnoha prožitých odmítavých reakcích dalších členů skupiny se zamyslí na svým chováním, projevem k ostatním lidem. S údivem zjistí, že jim ti druzí sdělují, že je nesnášejí nikoliv pro jejich hloupost, odmítají nikoliv pro jejich zjev, ale jen a jen pro určitý druh chování, které popuzuje ty ostatní. Každý kdo prošel skupinovou terapii či psychoterapeutickým výcvikem ve skupinové terapii, ví o čem mluvím.

    Přesvědčení o své pravdě z nich často čiší. Nechtějí slyšet a druhé obviňují. Skupinová terapie je důležitá pro tyhle lidi, že jim dává informaci o nich samých od lidí, kteří jsou na tom podobně jako oni sami. Mnohokrát jsem se zmiňoval o slepých místech, které jako lidé máme. Sami jen obtížně bez zpětné reakce na své chování, mluvu, tón řeči, použité výrazy, způsob presentace sebe sama, jsme schopni jen odečíst z běžné reakce druhých lidí. Na druhých lidech nejlépe vidíme své vlastní chyby. Ty nás nejvíc popuzují.

    Lidé mimo terapeutickou skupinu, dost často své pocity tají. Mají za to a někdy celkem správně, že projevovat příliš pocity se nevyplácí. Ano pokud je něco příliš, pak je takové chování nějakým způsobem vadné. Stejně tak příliš málo emocí. Tvář hráče pokeru vyvolává nejistotu a introvert, který skoro nemluví též.

    Ve skupině je možné poukázat na oboje, na nevýhodnost v jistých okamžicích takového projevu a porozumění tomu co ten projev onomu člověku poskytuje. Jednoduše řečeno, „co dává a bere.” Tohle je možné ve skupině, hůř už v běžném životě. Jak bylo řečeno. Máme dost dobrých důvodů abychom se chovali jak se chováme. Ono chování nám přináší malý prospěch, zisk a užitek, který je svým způsobem jistý.

    Mstící se žena, muž mají jedno jisté. Ten který je objektem pomsty se musí zabývat mstitelem. Musí mu věnovat pozornost, musí budovat obranu, sledovat konání mstitele. Zjednodušeně řečeno: „Nechtěl jsi mi věnovat pozornost a lásku, budeš muset mi věnovat pozornost stejně a ještě přitom mít strach, kdy tě dostihne má spravedlnost.

    Každá kultura má svoje rituály, své přesvědčení o tom kolik a jak je správné emoce projevovat. Má svůj druh chování, svůj způsob projevu. V evropské kultuře je tolerovaný otevřený způsob seznamován mezi mužem a ženou. Výběr probíhá bez většího zásahu okolí. Lidé se seznamují přímo. Při čemž ženy v něm používají odlišnou strategii seznamování na rozdíl od mužů. Dnes mnohem více než před třiceti, čtyřiceti lety jsou ženy mnohem otevřenější. Ale stále jejich zájem je veden po mnohem skrytější ose. Takže příliš otevřená žena riskuje nejen odmítnutí, ale i možné obvinění ze strany muže z lascivnosti. Stejný druh chování není vždy stejně přijat.

    Jestliže mi žena napíše do komentáře pod blog, kde popisuji své setkání s partnerkou, že ona by chtěla být to odpoledne, které popisuji se mnou v té posteli místo oné partnerky, pak mi okamžitě pošle své fotografie abych si mohl udělat obrázek, co všechno by mě v té posteli čekalo, zřejmě většina běžných mužů žijících v této kultuře, odmítne. Z různých důvodů. Někteří muži chtějí mít pocit, že oni jsou těmi, kteří svádějí, dobývají. Někteří muži se jednoduše nechtějí seznámit tímhle příliš otevřeným způsobem, protože jim přijde jak nabídka na placený sex. Ten ne pro každého muže je přijatelný. Pro mne rozhodně není. Jiní nemají vůbec žádnou potřebu se seznamovat z nějakou ženou za účelem sexuálního přátelství. Na netu. Jsou i takoví muži.

    Jestliže mi ovšem pošle ty fotografie, žena, která má se mnou nějaký vztah, žena, která mě zná. Zřejmě ji nebudu považovat za nabídku k placenému sexu, ale příjemný, pro mne potěšující zájem. Mnohokrát se mi stalo, že mi některá žena otevřeně řekla, že se ji líbím a že ji vadí, že se chovám jako když ji nevidím. Podobný způsob chování, ale v naprosto jiném kontextu. Obě dvě nabídky mohu z nejrůznějších důvodů odmítnout. Mám jinou ženu, nemám zájem momentálně něco začínat, není můj typ. Obě odmítnuté ženy se budou cítit velmi nepříjemně. Všichni se cítíme nepříjemně, když jsme odmítnutí. I prostitutka, která dostala odmítnutí při své nabídce k placenému sexu. Několikrát jsem sledoval ty nabídky a nikdy se odmítnutá nechovala zcela lhostejně.

    Jako mladý kluk jsem byl několikrát se podívat v nejrůznějších „uličkách lásky.” Ze zvědavosti. Pak jsem pochopil, že čumilové, kteří nemají zájem, nejsou vítáni. Čumění je tam vnímáno jako způsob odmítnutí. Hrozil střet a třeba i fyzické napadení. Přestal jsem tam chodit. Viděl jsem co jsem viděl, zájem jsem neměl a vyhnul jsem se střetu s pasáky. Vrátím se k těm opravdu zhrzeným. Takže, jestliže jsem odmítnul nabídku na sexuální přátelství, vykoledoval jsem si. Tohle jsem na netu udělal několikrát. Dostal jsem nabídku a odmítl. Byl jsem znectěn mnoha způsoby. Od přímých nadávek až po zpochybnění mé kvalifikace, útoku na moje partnerky. Jednoduše mě ženy takto se nabízející, neberou. Jiná věc je, když mi má milá pošle svoje fotografie a k tomu doušku: „Chtěla bych být už s tebou v posteli.” To je ten malý, ale důležitý rozdíl.

    Ti odmítnutí, muži i ženy nechtěli vzít na vědomí jednu věc. Mám právo si vybrat s kým budu spát, obchodovat, cestovat, probírat různé životní potíže nebo jen plkat. Prostě si vybírám sobě blízké a kašlu na jakoukoliv korektnost a vyváženost. Je mi úplně jedno, jestli si někdo stěžuje, že preferuji jen některé a ty takzvaně odměňuji svou přízní a pozorností.. Ano je mi to jedno a chovám se tak. Dám si nadávat jen od někoho, stejně jako se dám hladit jen od někoho. Samozřejmě preferuji lidi, kolem sebe, kteří zastávají podobné názory, podobně vidí svět. Jsem ochoten diskutovat jen s někým a nehodlám při diskusi k libovolnému tématu polykat urážky a věty zpochybňující mě jako člověka, odborníka, nebo muže.

    Ti zhrzení, kteří se mnou jednají tímto způsobem se mohou chtít mstít, ale mou pozornost si získají jen v rámci obrany a mou úctu nezískají nikdy. I kdyby napsali tuny textů o tom jaký jsem. Ať si užijí. Jsou svým negativním pohledem užiteční pro ty ostatní. Ti nemusí napodobovat tohle nevýhodné chování, které vede pouze do stále se zvětšující izolace. A nakonec jsou ti zhrzení a pomstychtiví vyhnáni ze společenství, kam původně hodně chtěli patřit.        

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 22.4.2010 07:21 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Píš knihy, myslím že spravíš jednu týždenne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    22.4.2010 08:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Knihy píši, nepíši každý den, ale už mám hodně napsáno, takže občas zde uveřejním starší věc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.4.2010 07:39 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní

    Píš knihy, myslím že spravíš jednu týždenne.

     Pan Jílek doopravdy knihy píše. Zajímavé knihy, vyvolávající hromadu emocí. Přišel sem protože si názoru lidí kteří tu jsou váží. Jsme možná první kdo jeho další knihu čte. Tady. Poctivě míněná odezva, názor, kritika, pochvala, zrcadlo, je užitečná, vzácná. Věřím ze chce dopravdy lidem nalézajícím se v různých situacích pomoct najít správná řešení.

    Pane Jilku, doufam že mi prominete že se tu do toho pletu. Myslím tu výzvu čtenářům uprímně.
    pavlix avatar 24.4.2010 09:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Věřím ze chce dopravdy lidem nalézajícím se v různých situacích pomoct najít správná řešení.
    Náboženství?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.4.2010 07:53 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Jde o zpusob jakym jsme odmitnuti. Pokud jde o cumila v ulicce lasky, neni vitan, kazi kseft. Prospektivni zakaznik si cumila vsimne, vezme roha. Penezenku ma jen jednu.Pokud jsme odmitnuti vlidne,uzname ze se nemusime libit vsem, nic se nedeje. Urazlive odmitnuti v naklonosti stejne jako v businesu prirozene vyvola protireakci.
    22.4.2010 08:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Co to je urážlivé odmítnutí a co to je neurážlivé odmítnutí?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 22.4.2010 08:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Urazlive odmitnuti:

    "To si delas prdel? S tebou se mam zahazovat?"

    Neurazlive odmitnuti:

    "Nezlob se na me, ale uz jsem zadany/jsem po rozchodu a nechci zacinat vztah/..."
    IRC is just multiplayer notepad.
    22.4.2010 09:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Ano takhle by to mohlo být, ovšem určitý druh lidí si jakkoliv slušně formulované odmítnutí vezme jako urážku. Bohužel. Nejsme jako lidé rádi odmítnuti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.4.2010 09:23 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Možná jde o ten poměr pokusů a odmítnutí. Lidé dnes čím dál tím míň konají, a tím hůř nesou případné selhání. Všechno si snaží naplánovat dopředu, a pak se diví že se druhá osoba (a nejen ta třeba) chová úplně jinak než počítali ;-) Je IMHO možné že dotyčná co posílala fotky do toho vložila veškerou svou sebedůvěru, a pak toho litovala...
    22.4.2010 09:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Možné to je, ale co vím, tak takhle posílala fotky více lidem. Všude byla odmítnuta, protože zřejmě nebývá takový pokus vnímán příznivě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.4.2010 10:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Tak to máte asi velkou pravdu. Jen co se týče té paní s fotkami. Myslím, že to každopádně se svou sebedůvěrou kapku přepískla. Ohled na vztah druhých při tom neměla. Pak těžko může čekat, že někdo bude brát ohled na ní. Ale třeba je prostě úchylná, a pokud cpe své fotky kdekomu na četu, je to podezřelé. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 10:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Ale třeba je prostě úchylná, a pokud cpe své fotky kdekomu na četu
    Nechme diágnózy odborníkům, ale s příchodem internetu podle mně přišla k lidem i jiná "hloubka" sociálních vztahů, kterou bych v tomhle případě svou nebezpečností přirovnal k milostnejm dopisům spolužákům/spolužačkám s prvního stupně základky. ;-)
    22.4.2010 15:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amígo, já neměla zrovna na mysli "úchylná" v souvislostech lékařských. Já někdy toto slovo používám ve smyslu "praštěná" :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 21:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ...a bejváte teda chvílema aspoň trochu úchylná praštěná? ...protože třeba taková pani Rita-Gabriela mi co se sexuality týče přijde, že nevidí dál než za špičku penisu pana Jílka. :-D To by jste u mně možná i měla šanci ;-)
    22.4.2010 22:07 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amígovi něco příjde ohledně sexuality, to jsou mi věci, to jsou mi věci
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Madam, moje nabídka furt trvá, můžem to spolu dělat, ale nic víc si od toho fakt neslibujte :-D
    22.4.2010 22:21 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    to spolu dělat, jako posílat si smajlíky? no jak myslíte, pane, ale ty smajlíky se dají normálně najít na netu. Tenhle je fakt roztomilej:
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    njn, ...nečekaný věci...
    22.4.2010 22:22 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Praštěná jsem dostatečně, ale asi v jiném smyslu než jaký máte mysli, Amígo. Takže si budete muset zřejmě najít nějakou extrovertnější oběť :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Nebuďte měkká, "nevaž se-odvaž se", pojďte si normálně zapíchat, né? Možná do toho časem dostanem i nějakej ten vztah a pak to teprv bude jízda... ;-)
    22.4.2010 22:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amigo ty deš do obou? Hele do jedný, to překousnou, ale obě, to nevydejchaj :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ...to je taktika, nakonec budou tak žárlit, až se o mně poperou :-D
    22.4.2010 22:42 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amígo, jestli máte takovýhle teorie, tak se nedivím že Vám do klína lezou jen ty kočky čtyřnohé
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ...žárlíte na pani Marcelu, žejo?! :-D
    22.4.2010 22:49 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amígo, proč bych měla žárlit na Marcelu? Opravdu si myslíte že to takhle funguje? slovy klasika OMG
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    no jasně, ukázkovej případ ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Dalibor Smolík avatar 23.4.2010 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Třeba si Amiga myslí, že Vy a paní Marcela jste jedna a táž osoba :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.4.2010 08:29 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Dalibore, to snad nemůže napadnout ani Amíga po návratu z občerstvovny. Vždyť on si tady celou tu dobu dělá jenom srandu, zakoukal se do jedný fotky a rozjel ukázky ze svého výukového programu "jak odradit každou ženskou do deseti minut"
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 23.4.2010 08:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    :-)
    Jo, a ten tučňák je naprosto "přesnej"..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 09:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Vždyť on si tady celou tu dobu dělá jenom srandu, zakoukal se do jedný fotky a rozjel ukázky ze svého výukového programu "jak odradit každou ženskou do deseti minut"
    Sranda holt bejt musí i kdyby (po vašich antisociálních reformách) na chleba nebylo. :-D O to víc si cenim, že i když jen chvílema, ale tuhle hru se mnou přecejen hrajete... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 23.4.2010 00:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    No Jane, hlavně aby to nakonec vydejchal Amiga :-) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 22:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Klidně si zapíchejte, ale mně do toho nemíchejte :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    "sorry Roberte"
    Madam, ale já si chtěl zapíchat s váma, na ábíčku neexistuje zmínka o tajuplnější lasturce než je ta vaše. Jak už jsem tu jednou psal:

    V mých rukou vaše prdýlka, pro vás "orgasmus", bude nadílka...

    zvažte to ;-)
    22.4.2010 13:04 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Nebo ta pani mela smulu ze poznala jen muze ktere takove fotky pobavi. Mozna ma jednostrane mineni o muzich, odnekud to prislo. Nemohu posoudit co ji k tomu jednani vedlo, neznam pricinu. Podle me je lidske telo krasne, neni se za co stydet. Zalezi na podani, stylu, vkusu. Ted mam vokno. Nemohu si vzpomenout kdo prohlasil ze zena je vic sexy oblecena nez svlecena. Mozna je, mozna neni. Predstava co je pod oblekem taky drazdi.
    22.4.2010 13:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Tak nc proti tomu, pokud se někdo chce seznamovat takhle, mě to jen nevyhovuje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.4.2010 14:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Nemohu si vzpomenout kdo prohlasil ze zena je vic sexy oblecena nez svlecena.
    Jednou mi vyprávěl známý, že byl v mládí dva týdny kdesi na nudistické pláži, kde byla spousta nádherných žen. Po pár dnech zjistili, že je zajímají víc ženy, které mají na sobě krásné plavky, než ty svlečené, které ji připadaly po čase všechny stejné ..
    Takže na tom něco určitě je.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 15:50 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    To je asi oboustranné. Tajemství nechává prostor pro fantazii... A ta je vždy zajímavější než realita. Ale každý jsme jiný. Pro někoho je nudismus svoboda, mne takový druh svobody nic neříká.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    pavlix avatar 24.4.2010 09:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Možná jde o ten poměr pokusů a odmítnutí. Lidé dnes čím dál tím míň konají, a tím hůř nesou případné selhání. Všechno si snaží naplánovat dopředu, a pak se diví že se druhá osoba (a nejen ta třeba) chová úplně jinak než počítali ;-) Je IMHO možné že dotyčná co posílala fotky do toho vložila veškerou svou sebedůvěru, a pak toho litovala...
    Nevšiml jsem si.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 22.4.2010 14:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    No, to je třeba v obchodním světě stěžejní otázka, zejména když člověk jedná s cizincem z orientálních zemí. Říci natvrdo "ne" znamená třeba v Japonsku nebo i Turecku smrtelnou urážku. Odmítnutí se říká způsobem "ano, ale ještě musíme promyslet všechny aspekty vašeho zajímavého návrhu, budeme konzultovat, bojujeme s dodavateli o ceny, abychom vám mohli vyhovět" a podobně. Je to slušnost - výsledek je stejný, jen ten odmítnutý člověk se necítí poražen a uražen. Dá se to uplatňovat i ve vztahu k ženám, ke kolegovi ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 15:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Nevím jestli jsem odpovědný za pocity toho druhého. to bych totiž občs nemohl ani dýchat aby ho moje dýchání nerušilo, Nebo se najíst, protože on zrovna má hlad a nemá co k jídlu a já musím uhádnout, že mu to nevyhovuje. Co je slušnost je v každé civilizaci jinak chápáno. Takže v tomhle se asi nesejdeme. Uražen a poražen, plus ponížen se může cítit kdokoliv. Že jsem Turkovi řekl ne, je fakt a je fakt, že mě nezabil. prodávál mi, nebo mi chctěl něco prodat, myslím nějakou bundu. Prostě jsem řekl ne!

    Jeden z takových mýtů je, že se nesmíme nikoho dotknout. Někoho se prostě dotkneme a záleží na jeho emoční stabilitě, jak se s tím vyrovná. Myslím, že takhle paušalizovat nelze.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.4.2010 18:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    jj, něco jiného je koupit bundu u Turka a jiná věc je dlouhodobá spolupráce v oblasti vývoje strojírenských produktů :-). U té bundy je to přece jen jednodušší .. a ve větším byznysu - zase je jiná pozice prodávajícího a jiná kupujícího, takže ta problematika je složitější.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 20:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    To je jistě složitější, ale i tak pokud někdo překračuje hranice, tak si myslím, že bych si ty hranice nenechal překračovat. Protože pak by si mě partner ani nemohl vážit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.4.2010 21:26 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    něco jiného je koupit bundu u Turka a jiná věc je dlouhodobá spolupráce

    Souhlasím s vámi, také mám zkušenosti z obchodu v různých zemích. Moje poznámka není urážlivá, ale faktická - hodně Čechů ve svém, třeba asertivním hodnocení, používá kritéria z domácí hroudy a zapomíná na to, že je nás 10 milionů, a jinde se prostě na takové poučky musí zapomenout.

    Úplně mne na jednáních vytáčí, když partner místo smrkání vtahuje hleny hlasitě dovnitř. Jenže když jejich kultura bere jako humus to, že si my strkáme to vysmrkaný do kapsy.
    22.4.2010 19:28 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Myslím že nejen v obchodním. V rodině bych také vybírala slova.

    Ona je otázka, proč je nevybírat. Pamatuji jen málo situací, kdy mi vadilo (nebo bylo nevhodné, matoucí) říkat věci jemně.

    Záleží také na tom, zda vnímáme svět hlavně jako bitevní pole pro prosazení našeho Já, nebo jako místo, které si snažíme udělat co nejpřátelštější vzájemnou slušností, vstřícností. To je myslím základní, z toho pak vše vychází.

    Určitá míra zdvořilosti není nic co by nás ohrozilo. Jistě, někdy je třeba i bránit svoji integritu před nároky jiných, manipulací. Někdy je třeba se bránit i razantně. Ale většinou to jde v klidu a bez vzniku dlohouhodobého nepřátelství.

    Dalibor Smolík avatar 22.4.2010 19:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    To jsem chtěl říci, člověk má být asertivní to ano. Ale tu razantnost použít až v případě, že jiné prostředky selžou. Pak ovšem člověk má hájit práva všemi dostupnými prostředky, pokud je ohrožován. S tím samozřejmě souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 20:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Asertivita je pro neznalé pouhým sebeprosazením, ale jen pro neznalé. Ti neznalí hovoří a soudí něco, co vubec neznají, nerozumí tomu a neumí to používat. Podobne jako silné auto. :-) Problém těchto disciplín je v tom, že si o tom někdo něco málo přečte a už ví jak na to, podobně jako když si koupí příručku bojových umění. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.4.2010 20:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Pro zájemce

    Lidé a manipulace

    Ukázka z připravované knihy
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.4.2010 21:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Proč jsem se na tohle téma ozval? Měl jsem jednou takový zážitek při obchodním jednání. Ve hře byl prodej stroje za čtvrt milionu dolarů. Turecký zákazník z ničeho nic (z malicherného důvodu)vstal od stolu a šel na ulici. S tím, že odchází. Já jsem v tu chvíli ho chtěl nechat jít. Vztek mnou cloumal. Dilema - stojí mi to za to nebo ne? Odhodil jsem osobní pýchu stranou a projevil se ve mě přece jen obchodník.
    Ten pomyslný pokr jsem nakonec vyhrál já. Zákazníka jsem zavolal zpátky - aniž jsem musel jakkoliv ustoupit - jednání pokračovalo dál. Nakonec, po několika dnech, se obchod uskutečnil. Dal jsem práci několika desítkám lidí. Jo, někdy se člověk zapotí, když řeší takovéto dilema ..
    Napsal jsi to dobře - s tím silným autem. V takovým autě se člověk může zabít, ale když ho umí používat, dobře a rychle se v něm může povozit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.4.2010 20:53 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Teď mi dochází. Dokonce jde vyhodit studenta od zkoušky, aniž by se on vnímal jako zneuctěný a naštvaný. A není to nijak zlé. On má pak větší chuť dál studovat a to není špatný výsledek. I když se za něj jistě nemusím cítit zodpovědná, stejně cítím. Ale vzhledem k tomu, že mi ten pocit nijak netíží, nebudu s ním nic dělat.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 10:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Tohle už jsem čet pane! :-D Je tam jedna část, se kterou se nejdřív absolutně nedá souhlasit a jak to člověku začne vrtat v hlavě, zjistí že je ve 100% trefná...
    22.4.2010 10:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Díky, to je zajímavý postřeh, takhle mi to někteří lidé říjkají, že jim vrtá, co říkám, v hlavě. To mám větší radost než když chválí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.4.2010 10:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ...njn, něco napsat je jedna věc, něco napsat tak, aby o/při tom lidi přemejšleli - druhá. ;-)
    23.4.2010 13:38 Péťa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Docela mne překvapuje, kam až to terapeutická skupina páně Jílka s dámami (nebo jenom jednou?) dokázala dotáhnout v sexo-vulgárních komentářích včera večer. Myslel bych, že se takhle nevyjadřují, nebo jenom mezi sebou...
    23.4.2010 13:44 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Peťo, a co takhle nějaký konkrétní příklad co na našich slovech způsobilo takový záchvěv Vašeho rozhorčení? S tím zpochybňováním identit jste zaspal dobu, to už tady bylo o hodně blogů předtím, nuda ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    23.4.2010 13:52 Péťa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    včera 22:35 Marcela Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin

    Klidně si zapíchejte, ale mně do toho nemíchejte :-)

    To není rozhořčení, jenom překvapení nad štábní kulturou, mám radši holky s jemnějším slovníkem. Tu identitu tam znovu zmiňoval Dalibor
    23.4.2010 13:57 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Peťo, slova a věty jsou často v kontextu. Něco jako pohádka. Když si přečtete jen odstavec jak princ seká sani hlavu, tak to taky budete mít za horor.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 23.4.2010 14:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Nojo, to je pravda - stačí si přečíst něco od Erbena:
    „Sestro, sestřičko, řekněte,
    nač tu sekeru nesete?“
    „Sekera dobrá - někde v keři
    useknem hnáty líté zvěři -
    pojď jen honem, pojď!“
    
    A když již přišly v chlad a keř:
    „Hoj, ty jsi ten had, tys ta zvěř!“
    Hory a doly zaplakaly,
    kterak dvě ženy nakládaly
    s pannou ubohou!
    
    
    horor jak vyšitý :-)
    (Zlatý kolovrat - Kytice)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.4.2010 14:49 Péťa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Dalibore, Erben mi vadi ze všeho nejmíň, toho mi znechutila povinná četba na škole a mám od něj klid. Jinak mne bavil váš popis jednání s Turkem, jednám hodně s Arabama a Číňanama, tak vím, která bije (jako psal Martin). Tam prostě není šance udělat byznys, když neakceptuju to, že - maj svou kulturu - je jich víc než nás - jsou páni kupující
    23.4.2010 15:49 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Péťo, co je vulgárního na slově píchat? Zrovna zítra budu pravděpodobně na záhoně píchat cibulku do hlíny. Sazečku. Snad nepřijdou již ranní mrazíky...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 23.4.2010 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    pekna, snad nam letos taky takova vyroste, loni se nevyvedla.

    mraziku se bojime, proto ji mame zatim jen ve skleniku, ven pude asi az zacatkem kvetna ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 19:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    <I> :-D
    kotyz avatar 23.4.2010 20:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    cibule je dulezita!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 20:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    hmmmm...
    kotyz avatar 23.4.2010 20:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    co zase?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 20:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ?
    kotyz avatar 23.4.2010 20:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    no se ptam jestli nemas nahodou neco proti cibuli ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 23.4.2010 21:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    tlacenka s cibuli, spek s cibuli, caj s cibuli, cibule s cibuli ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 21:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ne, cibule - libová :-D
    kotyz avatar 23.4.2010 21:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    to je dobre se aspon v tomhle shodnem ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.4.2010 21:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    ale musí mít táááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááákhle velkej penis :-D
    Dalibor Smolík avatar 24.4.2010 00:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    LOL .. nachytal jsem se. Tahal jsem lištu až do konce ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.4.2010 09:58 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Dalibore, já taky! A pak jsem si představila tu cibuli
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2010 09:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Cibuli s táááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááákhle velkim čůrákem? :-D
    24.4.2010 10:06 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Amígo zase klid klid, vím že je po ránu a hladina alkoholu klesla, ale zase tak vtipný to není. A hlavně, vždyť taková cibule je naprosto na nic. Když vy to mužství velmi redukujete, správný chlap není jen o tom jednom.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2010 10:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhulení a nepoučitelní
    vím že je po ránu a hladina alkoholu klesla
    Madam, co si o ně myslíte? Že chci uschnout? Pivo po ránu musí bejt i kdyby na chleba nebylo! :-D
    Když vy to mužství velmi redukujete, správný chlap není jen o tom jednom.
    Madam, já si nic neredukoval, já se jenom s jednim už narodil. :-(

    ...ale zato s pořádnym
    24.4.2010 10:23 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhulení a nepoučitelní
    Madam, já si nic neredukoval, já se jenom s jednim už narodil.

    ...ale zato s pořádnym
    tak si ho hlaďte a říkejte mu "malá", pomáhá to?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.4.2010 10:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhulení a nepoučitelní
    To hlazení pomáhá spíš čičince, je v 52. dnu.

    Když hladim jeho, v drtivý většině případů se mi pozvrací, nemá to rád...
    Dalibor Smolík avatar 24.4.2010 16:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zhrzení a nepoučitelní
    Bacha na to, takový sekáček na cibuli také dokáže své!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.