abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 534 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    18.6.2010 23:20

    Ze závislosti do nezávislosti
    Kam zmizel můj dobrý přítel,
    kam zmizel ten starý song?
    Nehrál se hodně let,
    vy přece znáte svět
    a tak možná, někdo víte
    kam zmizel ten starý song...
           

    Hodnocení: 46 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.6.2010 08:42 semiik | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Prvni!
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    19.6.2010 23:31 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ;-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2010 00:51 strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    to by měl Kléma ze zdejší mládeže radost. :-)
    otasomil avatar 19.6.2010 09:09 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    Pane Jilek to mi vykladejte jak jste se dostal k psani na Abclinuxu.....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    19.6.2010 09:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    A co chcete vědět? Prostě jsem začal psát, tady, pak jinde a potom pro televizi, co je na tom složitého?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    otasomil avatar 19.6.2010 09:40 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    Jen mne tak zaujala rozdilnost mediciny a zamereni tohoto serveru.

    Co Vas treba motivovalo psat zde ? Tamni ctenari ? ......

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    19.6.2010 09:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Zajímám se o Open Source, používám Open Source a využívám zdejších možností blogů, kde se různí lidé, různě projevují. Občas je zde legrace.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    otasomil avatar 19.6.2010 09:54 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    Tak to jo.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 10:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ...a zapoměl dodat, že má rád zvířata a tady se dost píše o kočkách! :-D (i když už jsme o nich ani já, ani Jyrki dlouho nic nezplodili)
    19.6.2010 10:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jo jo Jeníku, živý i pečený. Ale pečenou kočku nemusím, králíka jo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 10:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Kralyk je dobrej, ale hrozně smrdí když se dělá... :-(
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 10:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Kralyk
    LOL! zcela neúmyslně a úplně automaticky... :-D :-D :-D
    19.6.2010 10:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Kolikrát denně se kralyk udělá?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 10:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    LOL! :-D MAZEC! :-D +1 :-D To se musíte zeptat jeho... :-D
    19.6.2010 11:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    17:30 :-D
    belisarivs avatar 19.6.2010 12:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Pro pochopeni teto odpovedi je patrne potreba neco, co mi uniklo.

    Mohl bys mi to vysvetlit? Dik.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 12:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Zkus popřemejšlet nahej před zrcadlem ;-)
    19.6.2010 14:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Třeba nic nemá, ani zrcadlo a nebo nevidí od toho jak furt datlí kód
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 15:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To je fakt, při dlouhodobém datlení kódu hrozí riziko, že uhnije a odpadne... :-D
    19.6.2010 17:20 strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To je tak nebezpečný? Teda eště že sem se nestal programátorem, taková hrůza. Napsaný kód a já bez něj. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 22:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Neboj striptére, neni to zas až tak horký... :-D
    19.6.2010 13:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Neboj, kotyz s amigapowerem si z tebe budou ještě tak 2~3 dny utahovat a pak ti to řeknou :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2010 13:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ...tahat za hodinovou ručičku... :-D
    kotyz avatar 19.6.2010 18:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ja mu to rikat nebudu, at se snazi. ale nemuzu zabranit tomu, aby mu to nekdo jinej nevykecal ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.6.2010 11:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    :-D To je zase thread...
    Předpokládám, že (představte si začátek nějakýho filmu)... "Jakákoli podobnost se skutečnými osobami je zcela náhodná a neúmyslná" ... :-D
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 14:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    zaujala rozdilnost mediciny a zamereni tohoto serveru.
    Co má tenhle pitomec společného s medicínou? :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 14:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Phantom Alien, nezávid nulo, pitomec jsi tady ty a ty tvoje připitomělé politicko-historické úvahy jednoduše nikde mimo tohodle serveru nemají šanci prorazit. Prostě jsi nula, která si hraje na vzdělaného. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 14:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    :-D ))). Moc se nerozčiluj, nebo ti prdne cévka v mozku
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 14:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Umíš hovno a jen tu machruješ utřinose. Až budeš moc něco ukázat, můžeme se bavit, připitomělý blogy co píšeš zatím na žádný talent neukazují. :-) Slohový úkol a nic víc. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 15:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Koukám, že tě to ještě baví :-). Až si budu chtít zpracovat psychogický profil a udělat psychoanalýzu po internetu, tak to rozhodně nebude od takového epesního blba jako si ty. Zatím čau :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 15:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Za blba si tu ty, když předpokládáš, že něco takovýho bych dělal. A pleteš si psychoterapeutický školy. prober se, psychoanalýsa už dávno není teraputický směr. Naprosto nemáš představu co se děje a žiješ jen ve svých iluzích o své nadřazenosti. Běž, protože se potřebuješ z tý komunistický blbosti vyspat a probrat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 15:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    psychoanalýsa už dávno není teraputický směr.

    psychoanalýsa už dávno není jediný a hlavní terapeutický směr. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 15:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Dneska se tady fakt výborně bavim... :-D
    20.6.2010 16:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To nejsi sám, já taky, vždycky, když se podobný nuly začnou ozývat není nic lepšího. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 16:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Vy dva jste vždycky zárukou kvalitní roztržky. :-D
    20.6.2010 16:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já miluji takovéhle zaminrákované "levicové politology," kteří si přečtou noviny a píšou zasvěcený politický komentáře, vyjadřují se k umění. A sami nic. Pouhé slohové úkoly.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 16:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale vždyť jste v tomhle oba dva stejný, si to celý přečtěte :-D Jinak by to ani nemohla bejt taková prdel, vy jste se prostě hledali, až jste se našli :-D
    20.6.2010 16:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale Jeníku, musíš uznat, že je daleko blbější. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 16:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Hele hádejte se mezi sebou! Mně do toho netahejte! Tohle "měření čůráka" je jen mezi váma... :-D
    20.6.2010 16:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To není hádání, to je jasná informace o jeho inteligenčním deficitu. Když to chceš trochu decentně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 19:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    inteligenčním deficitu

    Já myslím že to Phantom Nalijem nemá v hlavě tak úplně nakakáno /řečeno jeho terminologí/. Spíš mi připadá jak nevychovaný spratek, co ho táta buď řezal málo anebo moc.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2010 22:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    PS: A ty Phantom Nalijenovy výplodky o ´druhé světové´ aj. konfliktech i politice, to jsou samozřejmě chiméry, nic naplat.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2010 20:03 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Těžko může urážet někoho primitiv z lodi bez maturity, který si udělal několik kurzů..... Ale souhlasím s Marcelou, že oba účastníci hádky své inteligenční schopnosti (na jedné straně) a trénované manipulační (na straně druhé) by mohli poměřovat na soukromém fóru. I když udržet se v klidu při některých blábolech dochtora Jílka je obtížné.
    20.6.2010 20:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    I když udržet se v klidu při některých blábolech dochtora Jílka je obtížné.

    Milý Karle-Jiřino největší kydy tady zatím máš ty. A neříkej mi šmudlo doktore, tak jsem se nikdy nikde nepřestavoval, tak tu neprovozuj svoje lži. Prolhaná jako červená veš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 20:41 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Dávejte si bacha na jazyk strejdo, lžete vy, a veřejně písemně.

    a) Dobře vím z předchozích diskuzí, že nemáte ani maturitu (i když kolem této skutečnosti kličkujete a asi se nikde ve svém životopise při uvádění různých kurzů tím nechlubíte) b) Na základě bodu a) si proto dávám velký pozor, abych vás nenařknul z nějakého vzdělání, a proto jsem použil výraz ¨dochtor¨, běžně používaný pro léčitele z lidu, bez odborné znalosti. Tak si joudo uvědomte, že prolhaná totalitní červená veš je tady soudruh Jílek. I když nevím, zdali jste někde nestavěl barikády proti komunismu. Možná takové nenápadné, malinkaté, vždy po další služební cestě na západ, když jste dělal zprávy pro ústředí, škoda že vám spolupracovníci zabránili v emigraci, pravičáku... - každý skutečný pravičák by si musel před vámi odplivnout, bojovník až po boji, kecy, kecy.
    20.6.2010 21:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale šmudlo,že bych trefil? :-) No jo trefil, když nic jinýho, tak zase další lži. Lži podobné co trousím támhle a támhle. Ale myslím, že budeš muset lhát jinak u soudu, kde se sejdem. Protože pak ti z toho nebude dobře. Ne pro tyhle pokusy o urážku, ale pro docela obyčejnou zlodějnu. Jo jo Karle-Jiřino. No užij si to. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 21:28 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Co jsou lži dědulo? Že máš komplex z chybějícího vzdělání a proto se vybíjíš na jiných na webu Linuxu? Že každou diskuzi končíš nadáváním do levičáků? Že ani na tvém vlastním webu s tebou prakticky nikdo už nediskutuje?

    Tak se trochu prober, dej si jednu pořádnou a neotravuj. Ostatně při tvých obchodních schopnostech bych rád viděl veřejný soud, kde kultivovaně a právnicky správně zkoušíš někoho porazit.
    20.6.2010 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale Karle-Jiřino, tomu neujdeš, prostě ti bude horko. Přestan už chlastat a nestarej se o moje komplexy, o terapii jsem tě zatím nežádal. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 21:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Že ani na tvém vlastním webu s tebou prakticky nikdo už nediskutuje?

    No a další lež jako věž. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 22:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To vlákno mi připomíná starý dobrý časy s Péťou Tomešem... ;-)
    20.6.2010 22:42 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    sorry, omluva pro obě dámy a nově občas Amíga, které a který vedou diskuze do hloubky
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 22:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já i penis zavádim co nejvíc do hloubky. ;-)
    20.6.2010 22:47 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Karlovi to asi nestačí :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2010 22:55 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Přiznávám, že mi nezajímá ani Amígův penis, ani váš intelektuální příspěvek k tomuto tématu, čekal bych, že se tady takovéhle vulgarity nebudou ventilovat. Ale to je jen můj názor, jistě si to najde vděčné čtenáře. Já to nejsem.
    20.6.2010 23:03 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To jste mne vskutku pobavil :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2010 23:26 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To jste mne vskutku pobavil

    Pokud vám to stačí k zábavě či poučení, tak je to vaše volba. Mne naopak zase ty rádobysexy kecy od ženské takhle veřejně moc neberou. Ale každý je zvyklý na své prostředí, já vám to nevyčítám, jenom jste se na mne odvolala.
    20.6.2010 23:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Kdybys byl(a) co k čemu, tak bys poznal(a), že to je 1) myšleno s nadhledem 2) není na tom nic vulgárního.
    Poznámka: nefandím ani Jílkovi, ani Marcele, ani Nalijenovi. Jediný, kdo má v týhle dikusi inteligentní a vyspělý názor je amigapower, vezměte si z něj poučení, howgh ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 23:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Marek Bernát avatar 20.6.2010 23:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    Teraz už len zistiť, ktoré časti tohoto komentára boli sarkastické poznámky :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    21.6.2010 00:10 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Že je Amígo jediný nad věcí, to souhlasím. A že jeho spešl styl by si měl registrovat ochrannou známkou, to bych doporučil - opravdu dokáže ve správný moment uhnout z blbejch žabomyších válek.
    kotyz avatar 21.6.2010 00:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Příloha:
    je libo zabomysi valku? no prosim! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.6.2010 01:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já jsem těžce nad věcí... :-D
    kotyz avatar 21.6.2010 01:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    na tu trsajici kocku bych vydrzel cumet cely hodiny ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.6.2010 02:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ...že je to úplně pojebaný, co?! :-D
    Marek Bernát avatar 21.6.2010 09:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    +1 :-D

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    21.6.2010 18:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já ti to Karliku řeknu asi takhle. Ty víš zcela hovno o tom co je psychoterapie. Víš hovno o tom co obnáší byt terapeutem, ty stejně jako mnozí tady. Až to jednou budeš vědet nafackujes si za śova která si tu pronesl. :-) Doufam ze jsem ti to preddlozil dostatečně srozumitelné. Asi tak na úrovni schopnosti tvého vnímáni. Zkus si udělat jeden výcvik. Kurs jak ty a další tobě podobní pitomci tomu říkáte. Ten kurs trva tak pět šest let a možna něco, ale jen možna něco pochopis. Tedy pokud nejsi jak si myslím ta vypita Jiřina . Ta nepochopí asi už nic. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 21:03 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jenom zírám na slovník terapeuta - to jenom vzbuzuje pochybnosti, jestli to není celý jenom fór, takhle snad terapeut nevystupuje, vulgarity patrí k primitivům.

    Za sebe uznávám, že nevím, co obnáší být terapeutem, jenom mne obtěžuje to množství terapie, která je zde servírovaná na stránkách pro něco jiného.
    20.6.2010 20:51 detektiv Babočka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ten pan Jílek si už plete jména, to bylo furt karel a karel, a nakonec je to Jiřina
    20.6.2010 21:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jasně, já si pletu ledacos. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 23:01 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já už se v Jílkovi ztratil, snažil jsem se přečíst něco zpátky, abych pochopil, s kým a proti komu pořád válčí, ale nepochopil jsem to. Možná to má pro novějšího účastníka nějaké utajené podklady z minula. Pro mne to vypadá jak mindrákovské hádky s větrnými mlejny, když nevím, o co jde.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 21:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    O inteligenčních schopnostech se nehádám, to ude činí pouze dochtor Jílek, já tomu nevěnuji pozornost. Já jsem jenom nadhodil, že dochtor Jílek nemá s medicínou nic společného a že je pitomec. To první se potvrdilo, pan dochtor je prostě takový šmudla lidový léčitel, co mu trošku víc narostl hřebínek.

    Na ostatní voloviny nemá cenu reagovat, to už mi ten Jílek připadá jak Pepek Vyskoč. Stačí trošku poškádlit a hodit Pepkovi šesták a on hned začne s analýzami mojí osoby a dostane se až k politice :). Pepku, vyskoč! :-)))))))))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 22:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Tak proč pitomče reaguješ? Nikdo tě neanalyzuje, jen jsem poukázal na tvůj omezený talent a rozum. Nic víc. Tak se zas utřinose uklidni. A neopisuj na netu, není to hezký vydávat cizí myšlenky za svoje jako to děláš ty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 22:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Pepku, vyskoč! :-D)))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 22:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Neopisuj od toho Haška a vymysli něco svýho, stejný jako tvoje historický exkursy. Prostě někde něco opíšeš a pak to vydáváš za svoje. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.6.2010 23:05 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Von fakt vyskočí, to je dobrý :-))))))
    20.6.2010 22:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale souhlasím s Marcelou, že oba účastníci hádky své inteligenční schopnosti (na jedné straně) a trénované manipulační (na straně druhé) by mohli poměřovat na soukromém fóru.

    Eh, co to plácáte? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 22:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Děte si radši nakulmovat hlavu a nedělejte tady pořád křoví tomu vypelichanci. Nedávno jsem vás pochválil, že jste se osamostatnila, a vy zase děláte mažoretku :-))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 22:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Vy si jděte vyčistit zuby, aby vám nezčernaly :-)

    PS: Nechcete se pochlubit svým strašidelným porostem na kebuli, hrdino? Budete mít asi zatraceně husté štětiny, když vám připadá háro pana Jílka vypelichané. Tak se nestyďte a ukažte tu srst :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 22:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Já vám srst neukáži, jsem hladce oholehý. ;-) A vy? ;-)
    20.6.2010 22:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Nelžete, máte taky pěkný háro ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 20.6.2010 23:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jste roztomilá! Muc! :-))). Tak ještě nalakujte nehty a hajdy do hajan. Děda ať už jde tadši taky, bylo to na něj už asi moc, číhat tady celý den ve střehu. ještě pár zápisků do deníčku o střílení slepiček II, aby bylo s čím otravovat na IT serveru a hajdy do hajan! :-D ))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.6.2010 23:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    No škoda. Třeba po vyspinkání useberete víc odvahy a zítra ukážete svou nevypelichanou hlavku :-) Už se těším brouku!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 00:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To máš tak šmudliku. Když není talent, tak se začnou pitomci ohánět vzdela nim, které sice neprokažou, ale radi o něm hovoří. Takže pitomci mám dokončené vzdělaní s maturitou. Dva vyucni listy k tomu plus šest semestrǔ psychoterapeuticke fakulty a tři psychoterapeuticke výcviky. To jen tak na okraj. Sice nikomu do toho tady nic není ale úděl radost pitomcum karlovi a phantom alienovi. Navíc podle mnohých lidi mám zřetelný literární talent. Ten jsem za pět let, co pravidelne pisi měl možnost prokázat na víc než dvaceti těleviznich scenarich jich jsem spoluautorem. Třemi knihami které jsem napsal a vydal a které bez problémové prodávám. Myslím, ze trubky typu Karla, ať už je za tím nickem kdokoliv nic takového ani náhodou nemohou předložit. To ze mi lide kradou mě texty a pokoušejí se je sice pod mým jmenem zpeněžit je Holý fakt a podám proto žalobu. Jaksi nesdílím nazory některých zdejších jedinců co se autorských prav tyče. S nikým nebojuji, jen jsem dal odkaz na web ČT, kde je jasna informace. Byl jsem zvědavý na reakci některých lidi. Nezklamali mě. :-) Zavist a neochota přijmout skutecnost z jejich příspěvku jen čiší. Chápu ze mohou mít nazory jake mají. Pitomci mě nikdy nemohli urazit, protože jediny vysledek cinnosti pitomcu je pitomost veřejné projevená. Toky, které zde soudruh Karel vede jsou velmi podobne útokům dámy, která chtěla byt mou nakladatelkou a již jsem odmítnul jako ženu stejně jako nakladatelku. Chápu ji ze nejsem jejim oblibencem. Ale milenky si vybírám poměrně vzhlednejsi a nakladatelé či spolupracovníky schopnější. Pokud je Karel někým jiným, tak z nej tedy jde dost velký mindraky a rozhodne by se svým dusevnim stavem měl něco delat. Nemá to skutečně lehké.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 16:02 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    tohle nemohl napsat strizlivý clovek, ze je to jenom sranda a nadsázka!!?? Priznat se takhle k vlastní pitomosti by snad nikdo, ani jeden z blázince, snad dobrovolne neudelal. Asi pokus o humor, co?
    21.6.2010 16:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jako že pitomost zde jen kvete? No kvete,ale nebude to zřejmě můj problém. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 16:40 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jen vás problém? To ne, je víc kandidátu..., ale jestli vy u sebe nevidíte zádný problém, tak máte zrejme, taky, problém.
    21.6.2010 16:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    No já se bavím. A čím víc se bavím, tím víc pitomostí zde vzniká, takže pozrdravujte pocestný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 18:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    No já se bavím. A čím víc se bavím, tím víc pitomostí zde vzniká, takže pozrdravujte pocestný. :-)
    Bavit se nad touhle diskusí? To mi přijde bez urážky poněkud úchylné. Anebo to je jenom takovej ten slovní obrat, kdy člověk řekne "bavím se" ale ve skutečnosti se vůbec nebaví, jen chce vyjádřit opovržení? Vypadá to, že za b) je správně...
    21.6.2010 18:34 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    poněkud úchylné

    S odpuštěním, mne připadá, že se tu schází 90% úchyláků :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 18:51 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Máte pravdu, ta vaše parta z blázince na tomto blogu bohužel skutečně těch 90 procent dělá. Nebo jste u grafomana v neoblibě, že nechcete nebo nemůžete svoje moudra od plotny projednávat s nejvyšším z bláznů? Kdybyste se vrátila k těm vašim oblíbeným primitivům, tak by hned ubylo úchylů i primitivů (tam jste se sama dobrovolně zařadila, tak se neuražte - já jsem v rámci diskuze ochoten vám nějakou pravdu i přiznat :-)).

    Hezký den z ještě slunné pláže zbylým 10 procentům.
    21.6.2010 21:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Hezký den z ještě slunné pláže

    Safra, vám pan Jílek tak přirostl k srdci že i na pláži se mu věnujete? Já byla u moře minulý týden a na internet jsem ani nepomyslela, vychutnávajíc změnu prostředí a vodní radovánky.

    Nebo jste u grafomana v neoblibě, že nechcete nebo nemůžete svoje moudra od plotny projednávat s nejvyšším z bláznů?

    Tak tomuto moudru od rozžhavené pláže nerozumím. Klobouček nosíte? ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 20:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Tady na tomto webu je spousta lidí, kteří něco umí, pak je tu několik lidí, co se tváří že něco umí, ale opak je pravdou, no a oni se chovají tak, že obviňuji z neumění ty, kteří něco umí. Protože dost často jsem terčem těhle neumětelů já, tak si dovolím s nimi jednat podobně jako oni semnou. A pak se skutečně bavím jejich výkřiky do tmy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 21:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ... tak si dovolím s nimi jednat podobně jako oni semnou.
    Vzhledem k tomu, že tito 'oni' se poznají právě podle způsobu vyjadřování, je pak těžké odlišit tebe od nich...
    21.6.2010 21:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ale já si tím hlavu nelámu, umím všechny sprostý slova a nemám potíž je používat, pokud se naskytne taková příležitost. Nemusím být úplně jiný, popovídám si rád s lidmi v jazyce, který je pro ně srozumitelný a dostupný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 22:14 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jestli nebyla ta myšlenka moc komplikovaná - tj. nešlo o používání sprostých slov, ale kdo si uzurpuje právo škatulkovat lidi - Protože dost často jsem terčem těhle neumětelů já - to chce dost sebevědomí se takhle sám sebe vyvolit za toho lepšího, proti lidem, které znám jenom z chatu na blogu.
    21.6.2010 22:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Tak já se jen připojil k pitomcům co mě soudí ačkoliv mě znají jen z netu, tak jsem si ulehčil práci, prostě pitomci. :-) a neumětelové, co pořád hovoří co umějí zatím nic nepředvedli. Tady :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Zdá se že jste na komplikované myšlenkyy, jen jestli jim sám nakonec rozumíte, když je vyslovíte. Jinak jdu spát, už mě ti chytrolíni zde nudí. Přestali jste mudrci být skoro zábavní, tak zas jindy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 23:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jinak jdu spát, už mě ti chytrolíni zde nudí. Přestali jste mudrci být skoro zábavní, tak zas jindy.
    Chápu to správně, že potřebuješ nějakého toho pitomce, aby tě diskuse bavila, protože jinak nemůžeš využít intelektuální převahu k pobavení se na úkor druhého? To je docela smutné... :-(
    (A ne, nemusíš říkat, že tě nezajímá, co si myslim, to je mi naprosto jasný...)
    21.6.2010 23:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    to chce dost sebevědomí se takhle sám sebe vyvolit za toho lepšího, proti lidem, které znám jenom z chatu na blogu.
    +1 dobře řečeno
    22.6.2010 06:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Za lepšího jsi mě vyvolil ty a tobě podobní, takže s tím se smířím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.6.2010 11:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Nic takovýho jsem neudělal. (Citace?)
    22.6.2010 23:06 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jsem celkem ochoten se přiznat k tomu, ze jsem vás tedy vyvolil, když na tom trváte. Ovšem při vaší pomalejší chápavosti raději připomínám další možný, a mnou více akceptovatelný význam slova vyvolit, který k vám pásne sérgut, a který jste ve své skromné zaslepenosti asi jaxi nevzal v potaz
    23.6.2010 00:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jsem celkem ochoten se přiznat k tomu, ze jsem vás tedy vyvolil

    Uvaž se na řetěz a zapřáhni se do pluhu, budeš světu užitečnější. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.6.2010 10:12 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    I vy šibale ajtymane. Tónem a výrazivem mi připomínáte jednoho chlápka, který psal i na blog JJ a podepisoval se Pavel ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.6.2010 12:29 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Koukám, ze jedna z Jílkova babince je nerozbitná, a najde si chvilku okomentovat na Linuxu úplne vsechno a vsechny.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.6.2010 23:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jenom na hlavě... ;-)
    20.6.2010 23:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To snad není možný, tahle diskuse. Nad tím člověku zůstává rozum stát (bohužel, pouze rozum).
    Jeden fantomový primitiv se tu naváží do jiného grafomanického primitiva, který mu to za podpory vesmírné primitivky vrací zpět. Do teho se vloží někdo, o kom se ani neví, jestli je primitiv, nebo primitivka.
    To je horší než telenovela z japonsko-italské koprodukce.

    A navíc jsem se tímhle komentářem pasoval taky na stejného primitiva jako jste vy, takže si s váma můžu potřást rukou. Pojďte, zkusíme to dát dohromady, třeba když se nás pět složí, dosáhneme nad IQ 100.

    No, anebo můžeme jít každý dělat něco rozumnějšího.
    Beztak už nezbyla ani kapka ironie, kterou bych tu mohl na někoho použít, všecku jste vydyndali...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.6.2010 00:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Hele, poběžej mi virusy a spajvéry ve vine? :-D
    kotyz avatar 21.6.2010 00:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    jo, ale spravne fungovat budou jen nektery. na tohle sem dokonce videl na netu nejakej srovnavaci test. ale to se mi jeste po dvore prohaneli dinosauri, to mozna uz nenajdu ani na archive.org ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.6.2010 11:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ne, ve víně virusy nepřežijou, pochcípaj kvůlivá alkoholu...
    Ale proti mým skriptům tě nezachrání ani wine ani víno :-D :-D
    kotyz avatar 21.6.2010 12:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ani lahodne krabicove z kaufu? to by ho ochranit mohlo - nebyl by schopnej ten skript ani spustit :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.6.2010 12:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    ani lahodne krabicove z kaufu?

    K tomu ovšem dávají slepeckou hůl a černý brejle, takže by pak ten skrip ani neviděl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 00:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Nic si z toho kralyku nedělejte. Já jsem grafoman a ještě mi za to platí.:-) Docela dost. Tak bych byl sám proti sobě kdybych to nedělal. Jinak se jen bavíme. O Linuxu jsem psal blog na svým webu. Tady jen zatím hodlám diskutovat. Pokud v diskusím narazíte nás pitomce a nebo na pitomě otazky je z toho jen pitomost. A neberte to tak vážně. Prostě tak to je. Já se vážnými věcmi zbyvam sedmdni v tydnu. Tady nemusím. Kdysi jsem se snažil zde zachovat dekorum. Pak mě nekteri zacali castovat replikami typu Karla a nebo phantom a pochopil jsem ze je zbytečně s nimi jednat slusne. Oni na to nejsou zvykli a pokud se jim tohle přihodí pak jsou z toho děsně vykolejení. Nechci mít na svědomí jejich duševní újmu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 11:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ále což o to, to já jsem taky často silně offtopic (především nějakejma těma religionistickejma kecama, apod.)...
    21.6.2010 16:55 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Omlouvám se za vstup do docela střelené diskuze, ale z toho, co jsem si přečetl, mi vyšlo, že nejčastěji jste 'děsně vykolejený' vy sám. Jestli hrabete tolik peněz, co tady těm ostatním levicovým a hlavně hnusně závistivým sockám neustále zdůrazňujete, tak byste si mohl možná zaplatit aspoň mediálního poradce, jak komunikovat s více, než jednou osobou, bez manipulace a nadávek.

    To jen můj názor, podle vašich předchozích příspěvků si z názorů kohokoliv jiného, než sama sebe, nic neděláte, protože tak je to asertivně správné. Takže ani nemusíte na mne reagovat vaším obvyklým hulvátským slovníkem, aby se to zkrátilo.
    21.6.2010 17:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Hulatsky odpovídám jen hulvatum. Nezačal jsem s tím, jen jsem se přidal a je mi jedno co si kdo mysli. Proste zavistivci reagují hulvatsky a já s nimi mluvím jejich jazykem. Nic víc. Jestli mi někdo nadává bezdůvodně do nevzdelancǔ pitomcǔ, tak jim rad vyjdu vstříc. A mediálního poradce fakt nepotrebuji. Proste mezi lidmi zde je několik sviní , kteří ze svých svinaren obviňují druhé. :-) takže je nehodlám kultivovat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 09:06 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    vesmírné primitivky

    Ach díky krályku, vždycky jsem si přála být primitivkou :-). Miluji primitivní lidi.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 16:58 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Je to z vašich příspěvků vidět, pravděpodobně genetické nadání doplněné pílí. Možná ještě studiem u soudruha Jílka :-) ??
    21.6.2010 18:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Eh, Karle, mám ráda primitivy, ale nikoliv extrémy. Nic se nesmí přehánět :-) Vy už jste na mne přeci jen silný kalibr.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 06:28 detektiv Babocka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    21.6.2010 08:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jako autoportrét to detektive Babocko nemá chybu. Moc ti to sluší. Jistě si neopomněl si to vystavit na zeď . :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.6.2010 09:13 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Tohle bych ti nepřála saďoure! Tedy pokud to není fotomontáž. Vypadá jako by prošla rukama vraha Roubala.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.6.2010 09:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    To je Sphinx-slepice, ty jsou bez peří, podobně jako Rex-slepice, ty maj zas to peří kudrnatý... :-D
    21.6.2010 14:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Takovému Sphinx-ptákovi se musí asi dobře lítat...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 15:04 detektiv Babocka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    21.6.2010 15:38 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 21.6.2010 16:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    vylejza to napul ze stranky, sakra. musim odrolovat mocne doprava. s tim by se melo neco delat ...

    jinac fotecka pekna ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.6.2010 18:24 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Jo to je trochu protivný to rolování. I když zrovna na tomhle snímku, co má být vidět, vidět je :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.6.2010 18:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Ta pravá strana už je taková třešnička na dortu pro svédomité :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.6.2010 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    Nerozumim vašim problémům! (mam 1600x1200 :-D) 2x :-D
    21.6.2010 22:02 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zcela neschopný, jen umění házení kotvy ovládající
    (mam 1600x1200:-D) 2x :-D

    Čeho? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.