abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (16%)
     (13%)
    Celkem 108 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Hyperprotektivní matky, socani a jiné

    4.9.2010 01:10 | Přečteno: 3601× | poslední úprava: 4.9.2010 01:28

    Tak jsem byl dnes opět v televizi. V pořadu „Rodina a já.” Ze Smolíkem a paní Vojáčkovou-Rychlou a jejím synem. Bavili jsme se o dětech, co žijí doma, chtějí dělat dobré skutky a nemají na ně. Paní Rychlá onu debatu moc neunášela. Stále nemohla pochopit, že děti, které chtějí rodiče „potrestat” svým odchodem, pokud nechtějí plnit své povinnosti k sobě samým, nakonec díky „svému trestu,” který udělí rodičům, dospějí. Musí si občas prožít krušnější chvíle, ale na krušné chvíle se jednoduše neumírá. Spíš se skrz ty krušné chvíle dospěje. Aspoň dosavadní lidská zkušenost tomu nasvědčuje. Ale v každé generaci jsou hyperprotektivní matky, co by své děti měly u sebe do šedesáti let. Šedesáti let těch dětí.

    Taky jsem si všiml, že už začala volební kampaň. U Anděla jsem viděl socanské bilboardy, na kterých bylo velký písmem psáno. „Zabráníme zvyšování nájmu seniorům.” Se zřejmě socani nepoučili. Není to tak dlouho, co díky těnmto slibům sice vyhráli volby, ale takovým způsobem, že dnes nemají vliv na nic. A že by v Praze převálcovali pravici? Těžko. Sice někteří zatvrzelí socanští jedinci, si jen stěžují na bídu tohoto světa, ale těch je mi docela líto. Všude kam se podívají vidí svinstvo. Mají se sice jak žádná generace v této zemi nikdy předtím, ale pláčou a ukazují na svinstvo, které prý vyplavalo na povrch. Vůbec si nevšimnou toho, co tahle doba lidem dobrého přinesla. Z jejich hlediska nic. Docela je mi jich líto.

    Honza Lutera, vždycky říkal v souvislosti s těmihle lidmi. „Prase vidí svět prasečíma očima.” Neměl na mysli, že by ti lidé byli prasata, pouze jen poukázal na způsob vidění světa. Chlap, který krade, vidí ostatní jako zloděje, jako možnou konkurenci. Lidé co se opíjejí do němoty ve svých oblíbených putykách a vidí stejně se opíjející v putyce, mají za to, že tímhle způsobem se zpíjí každý, pouze ne tak veřejně a schovává se. Považují ty co se nezpíjejí, za pokrytce, kteří nejsou lepší, než oni.

    Lidé, kteří nechtějí vidět možnosti a chtějí jen nadávat díky lenosti najdou vždy a všude na všem chyby. Pochopitelně, nepořádku je všude dost o tom vůbec není sporu. Jenže opravdu vím, že pokud bych chtěl vidět jen to zlé, pak se dřív nebo později ze mne stane člověk, kterému není nic dobré, který zapškne a bude se užírat úspěchy druhých.

    Potkal jsem za svého života dost lidí, kteří nebyli stejně jako já boháči, kteří měli běžný příjem, kteří nezáviděli druhým a měli radost z toho, že se jim i jejím sousedům známým vede. Pravda, také jsem potkal spoustu závistivých lidí, kteří radost z úspěchu ať vlastního, nebo cizího považovali za chlubení, za podvod a za nespravedlnost vůči sobě. To je ono vidění světa prasečíma očima.

    Jinak jsem měl celkem úspěšný týden. Podařilo se mi domluvit s Českou televizí, že na připravovaném uvítání mé nové knihy, „Lidé a manipulace,” které bude v říjnu, Česká televize promítne další dosud v televizi neuvedený díl cyklu „Ze závislosti do nezávislosti.” Jeden z těch čtyř, které jsem ještě natočil a budou vysílány snad na podzim. Kdy, nevím. Kamarád mi slíbil dopravit bigbítovou kapelu, Rita se odhodlala vzít na sebe přípravu celého mejdanu. Abstinentského mejdanu. Tak když nic jiného, tak bude aspoň bigbít. Pár kamarádů a známých přislíbilo, že se dostaví, abych se tam sám nebál. Už jsem jednu takovou záležitost absolvoval, před dvěma lety a bylo to vydařené. S tou projekcí mi televize udělala radost. Konečně, jsem jejich autor.

    Podařilo se mi založit další terapeutickou skupinu, takže jich mám teď celkem sedm. Rozrůstáme se. Lidí přibývá, všechno bych nestihl zvládnout individuálně a navíc považuji skupinovou terapii za velmi efektivní. Nemusím ani nabízet účast. Lidé se hlásí sami. Jako dnes. Ještě neskončil pořad v televizi a už mi volala paní, že by měla zájem o skupinu. Což je hezké. Hezké je, že mi i díky pořadům v televizi píší lidé z celé republiky. Píší bohužel většinou samé smutné věci. Píší matky, manželky, ale i muži. Většinou cháppu, že díky tomu, že jsou daleko, nemohou navštívit terapeuta, protže v jejich okolí nikdo není. Tak jim odepisuji aby hledali.

    Myslím si že terapie spoluzávislých by se mohla rozjet i jinde. Konečně pokud by terapeut vybíral malý poplatek od účastníků, pak by to neměl být problém ani pro něj ani pro případné členy skupiny. Mě se podařilo, kdysi dávno do věci zainteresovat městský úřad, který tu skupinu financuje a i když příjem z ní není nijak závratný, přesto mi přináší ona práce uspokojení. Myslím, že stejně jako u závislých, kteří si účast ve skupině u mě platí, za relativně malý měsíční poplatek by stejný poplatek mohl být pro potřebné únosný i kdyby ji úřad neplatil a klidně bych ji provozoval dál.

    To jsou právě ty možnosti, které dává doba. Být prospěšný, živit se tím jako zaměstnáním a vědět, že jsou to poctivě vydělané peníze, které stačí na slušné živobytí. Opustil jsem stálý příjem v blázinci, kde jsem si nechal jen poloviční úvazek, jež mě v žádném případě samotný neuživí a dělám co umím abych se uživil a nakonec to docela jde. Sedm skupin je sice týdně dost, v pátek má člověk pocit, že už není nikoho schopný slyšet. Také jsem z toho důvodu dnes jel domů, nikoliv k Ritě, abych strávil pár hodin v klidu a naprosté samotě.

    Cestou domů jsem si koupil film s nepřemožitelným Seagalem, trochu jídla, na ráno, abych neumřel dopoledne hlady. Protože až zítra odpoledne vyrazím za Ritou. Přijde Radim na návštěvu s Helenou. Rita má co dělat aby se jí ten štrůdl povedl. Jsem Radimovi říkal. „Upeče štrůdl, sníš kus a budeš se tvářit, že ti chutná.” Tlemil se. Ale ví, stejně jako já, že štrůdl od Rity je vždy jedlý. Takže, s Radimem probere svět, události, ženský asi ne, to by neprošlo, zřejmě by se jak od Heleny, tak Rity ozvaly námitky. Tedy se budeme věnovat kultuře, IT a politice. Oba máme iPhone, s napětím očekáváme ios 4.1. Neb ios 4.0.1 a 4.0.2 není nic moc. Zatím mám pořád ios 3.1.3 Je podstatně stabilnější, neseká se na rozdíl od výše uvedených a tedy není důvod jej měnit. Uvidím, prý ios 4.1 má všechny potíže odstranit. Steve Jobs sliboval.

           

    Hodnocení: 87 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.9.2010 08:24 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Díky za pohodové čtení k ranní kávičce.
    6.9.2010 08:56 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jejda, A-Team! To byl prima akcni serial, pozdejsi celovecerni film me zklamal.
    4.9.2010 09:32 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak jsem byl dnes opět v televizi. V pořadu „Rodina a já.” Ze Smolíkem
    Kdy se to bude vysílat?
    4.9.2010 09:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Vysílalo se to včera a už je to na internetu. Tady
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.9.2010 10:40 Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Spousta věcí ve Vašem blogu se mi nelíbí, ale se vším, co jste v pořadu řekl, souhlasím ;). Bylo to opravdu zajímavé :)
    6.9.2010 10:22 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Dobry namet, dobre zahrane tremi moudrymi elegany i 'roztekanou' hezkou maminkou. Moje mamka nam rekla: Ja po vas penize nechci. Uzijte si dokud muzete. Jak se vdate nedostanete se z domu 20 let. Tak jsme domu nic nedavaly, setrili jsme, posilali na dovolenou do sveta rodice, zakoupili jsme si motorku, take se podivali po svete. Byli jsme stastna rodina.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2010 10:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Dnes ráno jsem si to v klidu zase pustil. Musím uznat, Jane, že jsi tam vystupoval jako opravdový profesionál. Jinak je člověk překvapen, jak všechno v televizi se zdá odlišné od toho, co vidí v reálu při natáčení :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2010 10:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak já stále Dalibore doufám, že jsem profesionál. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2010 11:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    No, o tom nepochybuj. Těžko bys jinak mohl dělat to, co děláš. Thumbs up.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.9.2010 23:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Pane Smolíku, tak jsem ráda, že jsem Vás viděla taky " v akci - v TV". :-)

    Líbilo se mi, jak jste mluvil /V daném malém časovém prostoru/.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    4.9.2010 11:00 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Škoda že už nebyl prostor rozvést v diskusi i to, že syn sice odešel od rodičů, aby je potrestal, ale odešel k další ženě, která má ještě malé dítě. Tedy nešel bydlet sám a za své, aby si vyzkoušel, jaké to je.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    4.9.2010 11:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To my nevíme jestli si chlapečka vydržovala, ale ty si to myslíš, co Rito? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2010 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Také mě to napadlo. Ale rozvést dále příběh by bylo asi na jinou stopáž .. V každém případě předpokládám, že matka malého dítěte těžko bude schopna živit i toho hocha ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.9.2010 10:00 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Bylo by to zajimave, kluk by asi skoncil u kamose, pak u dalsiho. V nouzi poznas pritele. Rodice mohou byt hrdi a nadseni jak se jim ten kluk poved. Byl sikovnej. Nevahal, nebyl blbej, nasel si dalsi mama hotel s plnym servisem.
    kotyz avatar 4.9.2010 11:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    ze je neco jedly, jeste neznamena ze to je i chutny ;-) muzu se taky nekdy stavit na kousek strudlu? privedu i amiga, jestli bude mit cas :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2010 12:14 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Amígo se mě prý bojí! Uvidíme, jak ten štrůdl dneska dopadne, zkouším nové těsto. Snad dá Jan reference. Snad zbyde kousek na snídani. Jestli ne, upeču další, stejně zítra chce Jan králíka k obědu.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    belisarivs avatar 4.9.2010 12:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak uz je jasne, kde se bude poradat dalsi Linuxovy sraz.

    Dotahneme tam delikventy, co jim pan Jilek sliboval dat pres hubu a jeste to zakousneme strudlem.

    :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.9.2010 12:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To jako že jim dám přes hubu a pak abych je utěšil jim dám štrůdl? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.9.2010 12:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Ne, jako že My se budem ládovat štrůdlem a dívat se jak Vy mlátíte Voida :-D
    4.9.2010 12:49 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Příloha:
    malá výstupní kontrola. To nové těsto se rozsýpá, ale je to ještě moc horký, voní, voní. PS: Facky asi nenafoťím:-) PSS: tak to asi všichni příjdete toho 5.10., že?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.9.2010 12:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Když koupíš šlehačku... :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2010 15:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak tohle voní i přes obrazovku ... :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2010 16:49 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Příloha:
    a tohle zbylo, hlavně že chutná (chutnal)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Max avatar 4.9.2010 23:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jestli byste chtěla ten štrůdl ještě vylepšit, tak v jedné restauraci na dno talíře, do kterého se dával štrůdl, nalili nějaký pudinkový sosík a ten štrůdl dostal rozměr na ntou.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    belisarivs avatar 5.9.2010 09:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jenom drobnost pro Vasi informaci: Pise se PPS (jako Post Post Scriptum), ne PSS.
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.9.2010 10:50 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    jo jo, děkuju, a jestli i příště udělám překlep, neváhejte mě na to upozornit.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    belisarivs avatar 5.9.2010 11:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Zacatek vety velkym pismenem. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.9.2010 23:40 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Mňam to vypadá/lo hezky...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.9.2010 08:42 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Me bylo hned divne proc povarujes jablka. To je kyprene maslove testo, vid? Vypada to dobre a chutne, take to tak na rychlovku delam. Mamka delala strudl z tazeneho testa. Cerstve nakrouhana jablicka, cukr, skorice, tu pruhlednou plachtu pomazala maslem, posypala strouhanyma oriskama, trochou strouhanky,citronovou kurou, srolovala, strcila do trouby, vonela cela ulice. Jami jami njam.
    kotyz avatar 4.9.2010 15:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    kulinarsky pokusy na lidech? jestli to nebudou jist tak navrat ke starymu testu? ;-) jinak zejtra mame taky k obedu kralika, uz spi v lednici od stredy. bude na cesneku s houbama (cerstvyma) a k tomu rejze. zeby nahoda? spis si myslim ze tak bezne mivaj lidi v nedeli kralika ...

    jo a ze preju vsem dobrou chut! ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2010 16:40 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    taky budu mít králíka
    kotyz avatar 4.9.2010 16:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    a taky na cesneku?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2010 17:08 strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jasně, čím víc česneku, tím víc lásky v domě. :-)
    kotyz avatar 4.9.2010 17:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2010 21:16 Largo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    "byla doba, kdy maso bylo velice vzácné, zejména hovězího byl naprostý nedostatek. To maminka často na té smetaně místo toho hovězího udělala králíka, protože ten králík je přece jenom dostupnější na tom venkově, i když někdy ani ten králík nebyl"

    Tie časy sú už preč, ale predsa keby tak "to se prostě zajde do lesa, nasbírají se lišky, že"......
    6.9.2010 09:10 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Ja jen pecenou jehneci kejtu prospikovanou cesnekem podlozenou cibuli. Tak aspon ten cesnek bude stejnej. Kralik by mi prisel k chuti, i zajicek, nebo srnci jatra, bazant, koroptev...asi pujdu na lov, sezona zacina.
    namenenezalezi avatar 6.9.2010 14:43 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Keď sa zapojí to nejakej diskusie k r a l y k, má to nielen kultivovanú formu, ale má to aj ZMYSLUPLNÝ OBSAH.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.9.2010 16:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    R a b b y t :-D
    kotyz avatar 6.9.2010 17:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    R a b y t e :-D

    nebyl nahodou jeden takovej v MATRIXu?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.9.2010 19:19 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Zase tady otravuju ja hlupana. Vzdycky slibim ze odjedu nekam jako navnada na medvedy. Ale on by me vlastne nezral ani medved. Mozna ze tchor
    6.9.2010 19:58 Marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jílku vy jste fakt debil, trapnej pokus o rádobyvtip jak nastavovaná kase. Nemuzete chvíli taky lécit sám sebe?
    6.9.2010 21:47 hlupana Marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    já kretén co si tu hraju na marcelu, dávám rady lidem, kteří se o ně neprosí. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.9.2010 00:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    A třeba je to opravdu Marcela (né ta vaše, ta první/pravá), třeba to už nevydržela, protože jste s tim fakt už tak trapnej, jak Michal David po Naganu...
    8.9.2010 09:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    I tak dává nevyžádaný rady. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.9.2010 10:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Myslim s tim to "podepisovánim-se za někoho".
    I tak dává nevyžádaný rady. :-)
    Nechtěl jste spíš napsat:
    I tak dávám nevyžádaný rady. :-)
    :-D :-D :-D
    8.9.2010 11:17 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jo a třeba je to taky Karel alias Jiřina anebo Jan Amígo Dzik. Má smůlu, když se neumí zaregistrovat a psát pod jedním přízviskem. Můžeme ho/ji pak považovat za koholiv. Vy tvrdíte, že tu byla jakási nepřihlášená M/marcela už přede mnou, já tomu popravdě nevěřím. Důkaz jste nedodal :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.9.2010 13:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Byla, byla, všichni to víme, jen Vy jste opět pozadu. Nicméně necítím potřebu vám to vysvětlovat. :-D
    8.9.2010 14:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Kecy, kecičky, výkruty.
    všichni to víme
    A mluvte za sebe, ano? :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.9.2010 14:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Všichni to víme a všichni jí známe, někteří z nás dokonce osobně. Vim, že to pro Vás musí bejt frustrující, ale musíte se s tim naučit žít... :-D
    8.9.2010 22:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To jsou pouze Vaše tvrzení, drahouši ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.9.2010 00:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Já ale fakt necejtim potřebu Vám dokazovat ten opak, když to tlačítko "hledej" v pravo nahoře můžete zmáčknout sama...

    9.9.2010 10:06 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak v diskuzích jsem tu dřívějšího data M/marcelu před mým vstupem neobjevila, jen zmínky o přítelkyni Roberta K. Marcele. Zato jsem našla podobenku jakési Marcely ze srazu Linuxu v Olomouci z jara 2010 /Osoba vpravo/

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.9.2010 11:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Dalibor Smolík avatar 9.9.2010 15:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak takovou Marcelu bych za partnerku nechtěl .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.9.2010 15:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    ??? Důvody ???
    Dalibor Smolík avatar 9.9.2010 16:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    LOL ! To se mi nepovedlo. Já jsem viděl jen levou půlku fotky !!! V takovém případě to samozřejmě zpět. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.9.2010 16:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    A to můžem bejt rádi, že ta fotka nemá 10mpx...
    Dalibor Smolík avatar 9.9.2010 16:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Ano, pochopil jsi to správně :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.9.2010 15:56 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Amígo, ty máš terapeutickej talent!!!

    To,jak si tu slepici tady vodíš na řemínku a ona do toho kvoká, to je masterpiece :-)
    10.9.2010 09:03 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Tak Amígo zřejmě mlčky s povděkem přijme poplácání po ramenou od místní lůzy. Možná to způsobí i erekci, však už se o ní dlouho nezmiňoval :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.9.2010 20:18 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Thore rozplac nakladak,z medveda mam koberec u postele, zlucnik koupil cinan, zbytek sezrali hafani a my.
    6.9.2010 09:53 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jak jste udělali králika? Zas jste ho položili na pekáč?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    4.9.2010 14:02 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    hele kotyz, doma jez co máš, jinde co ti dají, seš hubenej, tak si nevybírej.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.9.2010 14:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    hele kotyz, doma jez co máš, jinde co ti dají, seš hubenej, tak si nevybírej.
    Jak jako hubenej? On je chudák doslova podvíživenej! :-D

    4.9.2010 19:12 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Hele, dovolím si jedno OT: Pořád ještě sháníš mechaniku do toho svýho "notebooku"? Se mi tu zrovna válí jedna LG DVD Supermulti do PATA ZIF/LIF. Ta by tam mohla jít.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.9.2010 23:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    zadarmo? :-D
    kotyz avatar 5.9.2010 09:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    cokoliv drazsi nez zadarmo by bylo moc drahy :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.9.2010 10:54 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Zadáčo! Co s tím? Normálně bych to vyhodil. Je to tvoje, pokud chceš. Až se z toho pub touru proberu, tak se nějak domluvíme.
    mata ashita
    F.
    kotyz avatar 5.9.2010 11:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    moje ne, amigovo, ten to potrebuje. ja to nepotrebuju.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 12:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Zato já jo! :-D
    5.9.2010 16:38 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    áááá promiň. Já si říkal, že je to nějak špatně zarovnaný, ale připisoval jsem to pokročilé noční době. Tu mechaniku nabízím tobě, né Kotyzovi.

    Tak nějak se mi nechce sem psát svoje telefonní číslo. Nechám tu ale email - je to jen z toho důvodu, že pokud by se mi nelíbilo, kdo mi na něj píše, je mnohem snažší dotyčného vyfiltrovat.
    Tak teď si připadám jako kus vola - je nějak možný, aby se v mým profilu zobrazoval email? Nějako mi to nende. Tak jindy.

    moe na moe tečka cézet - to je on. Nějak to nehroť, protože dneska na něm stejně nebudu, budu až v pondělí ráno. Hele, každou středu jezdím z nějakou časovou pravidelností pořád stejnou trasu po Práglu. Tak bych to viděl, že až zase pojedu, tak ti to někam hodím. Můžu i jindy, jen většinou dopředu nevím, kam pojedu. A tak by se to špatně domlouvalo.

    Sorry, je to dneska nějaký heslovitý, ale mě je špatně a na nějaký slohovky mě dneska neužije.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 16:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    kdybych zapoměl (jako že určitě jo) tak můj mail se tady válí všude, dokonce viagru už mam zadarmo,jak se o mně tlučou "internetový prodejci" :-D
    5.9.2010 17:18 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Přílohy:
    Tak to ti jí budu vozit celej rok, jestli čekáš, že jsem míň sklerotickej.

    Ještě přikládám fotky konektorů, to jen aby to vůbec byla vona. Třeba se dělalo víc těch rozhraní.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 17:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To bude vono. Cos to vykuchal na tý druhý fotce? :-D
    5.9.2010 21:28 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To je pouzdro, co v je v něm chycená ta mechanika. Ty konektory patřej do sebe. Vzádu máš kabel, kterej patří do řadiče.
    namenenezalezi avatar 4.9.2010 15:23 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Kotyzovi: keď budem mať potrebu niečo povedať, prihlásim sa. hele kotyz, doma jez co máš, jinde co ti dají, seš hubenej, tak si nevybírej. toto vyzerá na známy ,,humor" virtuálneho manipulátora
    4.9.2010 15:40 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    já hlupaňa mám svůj humor, po kterým se každý válí po zemi. Teda když mě viděj tak lehnou, strachy, že bych ho mohla chtít. Chá chá chá :-)
    kotyz avatar 4.9.2010 11:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Oba máme iPhone, s napětím očekáváme ios 4.1. Neb ios 4.0.1 a 4.0.2 není nic moc. Zatím mám pořád ios 3.1.3 Je podstatně stabilnější, neseká se na rozdíl od výše uvedených a tedy není důvod jej měnit. Uvidím, prý ios 4.1 má všechny potíže odstranit. Steve Jobs sliboval.

    slibit neni hrich. ja bych to bral spis s rezervou ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.9.2010 15:56 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jobs je jako socani, slibem nezarmoutíš :-D
    4.9.2010 23:34 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Diskuze na Ceske televizi
    Divák 2 4. 9. 2010 21:48 Reagovat 1 .

    Panu Jílkovi

    Pane Jílku,kterým dvěma dcerám jste otvíral dveře ,aby pomalu odešly do samostatného života?O svém soukromí se do detailu rozepisujete ve svých blozích,takže se obávám,že zde mystifikujete.Když Vaše dcery z prvního manželství byly ve věku ,kdy by se měly osamostatnit,tak vy jste byl už 3x ženatý(resp.3x šťastně rozvedený).S dalšími 2 dcerami kontakty nemáte.Obávám se,že ve svém životě jste nevychoval ani křečka(natož děti)o to víc se divím,že takového "odborníka"připustí TV do podobných diskuzí!V diskuzích o výchově jste nekompromisní.Ano,můžete být,protože jste si nikdy u svých dětí nemohl vyzkoušet,zda zrovna tenhle razantní způsob je ten nejsprávnější.Chápu paní Rychlou,že by situaci řešila tak,aby v rodině zůstaly nadále dobré vztahy. Tady se opět projevila Vaše mezera ve vzdělání.Doporučujete styl"po mně potopa",jako by jiný neexistoval.Po 3 neúspěšných manželstvích jste zjistil(konečně),že jste se neměl nikdy ženit(viz Váš blog na abc linuxu a Vašich webkách).Je Vám dobře samotnému s Vašimi příležitostnými služkami,jak nazýváte ve svých blozích své přítelkyně.Nikdy jste v životě nezažil žádný harmonický vztah.Jak ve Vašem mládí,tak v manželstvích a vzhledem k tomu,jakou rychlostí procházejí Vaší domácností Vaše služky,tak ani ve vztazích dalších.Prosím Vás,zamyslete se nad sebou.Vždyť Vy se všemi jednáte jak se závislými v Bohnicích
    5.9.2010 00:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Vážený anonyme, řekl jsem v pořadu, že jsem svým dcerám, řekl. "Mám tě rád a máš u mě dveře otevřené, jestli otevřeš je na tobě. Za vlasy tě nepřivleču." Zdá se že asi neposloucháte :-) Nebo chcete rozvířit flame? Pokud ano, směle do toho.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.9.2010 00:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    PS: pokud mluvím o služkách, tak pouze o dámách, které vykonávají služebné práce, jako je úklid a žehlení.Za tu činnost je platím. Chcete-li lhát, pak zkuste najít někde v mých textech, kde mluvím o svým přítelkyních jako o služkách. Asi máte halucinace, nebo čtete, co chcete číst. :-) Jinak služebná je celkem ctihodné povolání. Pouze někteří lidé mají s tím názvem problém. Ale to je jejich věc.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.9.2010 02:29 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Jílek: ,,...já jsem v té situaci byl..." Jednalo se o situaci, kdy děti ,,žijí na úkor druhých, nejčastěji svých rodičů. Ti si uvědomují, že mama-hotel jejich dospělému potomkovi nesvědčí, že by se měl osamostatnit, ale nejsou schopni ho jen tak bez prostředků vyhodit na ulici, když sám se k odchodu z domova nemá. Jak si počínat, aby rodiče nevyhnali děti tak, že by si zkazili vztahy, ale ani netrpěli tím, že je už jen využívají?"

    Šlo o situaci, kdy děti trvale bydlí s rodiči(-em) ve společné domácnosti. Bylo to tak i u vás?
    5.9.2010 08:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Lidé, kteří konflikt považují za nepřijatelný, díky strachu ze ztráty lásky, ať dětí nebo rodičů, mají těžký život, protože si neumějí stanovit hranice. Takže bez konfliktu to nejde. A nemusí se ani křičet. Konflikt znamená někdy jen stanovit požadavky, které s e druhé styraně z nejrůznějších důvodů zdají být nepřijatelné. Konflikt je riziko, ale i možnost.

    Jsou lidé, pro které je konflikt něco potupného, nepřijatelného. Ti lidé žijí v představě, že není potřeeba nic říkat. Protože i bez řečí ti druzí musí pochopit. Nepochopí a potřebují jasně slyšet.

    Tohle chci, tohle nechci. Slova chci a nechci, jsou základní v uvědomění si sebe sama. To že něco chci a něco nechci, neznamená, že tě nemám rád, jen na tobě chci aby ses o sebe staral/a, přispíval/a, účastnil/a se na dění. A chci to na tobě z toho důvodu, že se nechci (například) cítit jako tvoje banka, služka, kterou využíváš a neplatíš ji. Protože služce se mimochodem platí. A chci na tobě aby ses jako dospělý podílel na všem, co k domácnosti patří, protože se nechci cítit jako využívaná, bezcenná loutka.

    Takže to je jen malá ukázka z asertivního vyjednávání. Zdůraznit, že požadavek neznamená odmmítnutí člověka a požadavek není hrozba ztrátou lásky k druhému člověku. Je to jen požadavek, který si hodlám uplatnit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.9.2010 10:04 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    To není odpověď na mou otázku : Bylo to i u vás tak ?
    5.9.2010 12:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Se svými dcerami mluvím tímto způsobem. A stýkáme se spolu. Dost často a rádi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 12:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Tazatel: Pane Jílek, co řeknete o barvě této velké červené kružnice?

    Pan Jílek: Krychle a kužele mohou být jak lehké, tak těžké.
    5.9.2010 12:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Ta barva je hnus a ty si můžeš hodit šmajsku. Jestyli nejsi spokojenej, pak ti ji uvážu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 12:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    šmajsku
    WTF? Znám jen špajzku (zrovna jí rabuju). :-D
    kotyz avatar 5.9.2010 12:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    to bude asi něco na způsob šlingle. prostě provaz ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2010 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Amígo, budeš se divit,ale já mám nejraději černé kulaté čtverečky v barvě bílé.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2010 12:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    v barvě bílé.
    Když bílou, tak jedině hodně tmavou. ;-)
    kotyz avatar 5.9.2010 13:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    radsi svetle cernou! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2010 13:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Jo. Se spodkem v barvě kafebraundozelena.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 5.9.2010 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    tady sem mel takovou hranatou kulicku, takovy dreveny zelizko z umely hmoty to bylo, nevideli ste to nekdo? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    frEon avatar 6.9.2010 17:57 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    promin, zaskocila mi... ale za 8 hodin by mohla byt venku, a jestli mas rad role play, muzes si zahrat na popelku. :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    5.9.2010 13:23 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Šlo o situaci, kdy děti trvale bydlí s rodiči(-em) ve společné domácnosti. Bylo to tak i u vás?

    Přiznávám, že moc nechápu point 'divaka', ale ani vaši odpověď. Divákův příspěvěk je trochu útočný, ale pokud nemá pravdivý podklad, lze na to snad snadno odpovědět?

    Buď vás divák z České televize nemá moc rád, nebo na vás ví informace, které zpochybňují vaši kvalifikace radit lidem v rodinných situacích (neřeším alkoholiky, hráče nebo feťáky - tam jste evidentně svou prac. činností způsobilý), tj. jestli jste sám vlastně nikdy v klasickém rodinném vztahu nežil?!
    5.9.2010 13:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Mě je jedno jestli mě divák má nebo nemá rád. Uměl jsem a umím svým dětem stanovit jasné hranice, podporoval jsem i jejich matku v nastavování hranic dětem, takže jsme se ani ona ani já nedostali do situace, kdy bychom museli řešit podobný problém. Jinak jsem žil dost dlouho v manželství, abych o manželství věděl dost.

    Pokud rodiče ze strachu ze ztráty lásky svých dětí neumí nastavit hranice, stanovit jasná pravidla nejen v dospívání, ale po celou dobu jejich dětství, zcela zákonitě se dostávají do podbných potíží. Není to problém dětí, ale problém rodičů. Pak jsou ty konflikty o to bouřlivější. Nastavit jasná oravidla neznamenáí šikana, jak si mnozí vykládají, ale jasný prostor svobody dětí, kde je jasně stanoveno, odsud až podsud.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2010 14:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    To je asi právě ono, co jsem chtěl svým příspěvkem v tom pořadu říci. Určitá pravidla musí fungovat již od dětství, zejména jde o úctu jeden k druhému (nejen dítě k rodiči, ale i opačným směrem), co se může a co ne, pak to již v dalším období jde jednodušeji. Svoboda má druhou stránku - odpovědnost. Čím dříve to mladý člověk pochopí, tím pro něj i pro ostatní lépe.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.9.2010 20:27 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Diskuze na Ceske televizi
    Dotaz: Kolik se plati sluhovi? Stejne jako sluzce? Vic nebo min? Penezi nebo naturaliema?
    5.9.2010 03:08 zralok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Mám s mamahotelem bohaté zkušenosti a upřímně musím říci, že se s následky potýkám dosud, maminka je neodklonitelná, volá mi 3x denně, to ještě není to nejhorší, ale zakrněl jsem, fetoval, skončil s hraniční poruchou osobnosti a maniodepresivitou (tu mám tedy po tátovi). Chybí mi mnoho základních návyků a mám co dělat, abych se uživil, přitom, je-li IQ prediktorem socioekonomického úspěchu, tak bych už teď měl zabezpečovat mámu i s nemocným partnerem, za ta léta mého parazitismu. Mluvil jste mi z duše, dobrý pořad Chodče.
    5.9.2010 08:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    Jo žraloku, ale s tím se dá pořád něco udělat. Dlouhá je cesta, ale každá cesta se dá ujít. Krok za krokem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.9.2010 20:39 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hyperprotektivní matky, socani a jiné
    To jeste neni to nejhorsi.

    To jeste neni to nejhorsi. Mohlo vas potkat neco horsiho.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.