Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
TrueNAS (Wikipedie), tj. open source storage platforma postavená na Linuxu, byl vydán ve verzi 25.10 Goldeye. Přináší NVMe over Fabric (NVMe-oF) nebo OpenZFS 2.3.4.
Byla vydána OpenIndiana 2025.10. Unixový operační systém OpenIndiana (Wikipedie) vychází z OpenSolarisu (Wikipedie).
České základní a střední školy čelí alarmujícímu stavu kybernetické bezpečnosti. Až 89 % identifikovaných zranitelností v IT infrastruktuře vzdělávacích institucí dosahuje kritické úrovně, což znamená, že útočníci mohou vzdáleně převzít kontrolu nad klíčovými systémy. Školy navíc často provozují zastaralé technologie, i roky nechávají zařízení bez potřebných aktualizací softwaru a používají k nim pouze výchozí, všeobecně známá
… více »Během tradiční ceremonie k oslavě Dne vzniku samostatného československého státu (28. října) byl vyznamenán medailí Za zásluhy (o stát v oblasti hospodářské) vývojář 3D tiskáren Josef Průša. Letos byly uděleny pouze dvě medaile Za zásluhy o stát v oblasti hospodářské, druhou dostal informatik a manažer Ondřej Felix, který se zabývá digitalizací státní správy.
Tor Browser, tj. fork webového prohlížeče Mozilla Firefox s integrovaným klientem sítě Tor přednastavený tak, aby přes tuto síť bezpečně komunikoval, byl vydán ve verzi 15.0. Postaven je na Firefoxu ESR 140.
Tak jsem dnes stačil odbavit dva klienty, oba alkoholici, oba začínající abstinenti. Hlavně ten druhý mě zaujal, protože s typickým sedlákem, těžce pracujícím slušným alkoholikem se hned tak jeden už nesetká. Dřina, chlast, dřina, celý jeho život, by se dalo říci. Přitom ten člověk je schopen přemýšlet, dokáže si uvědomit nevýhodnost svého počínání. Kdepak, můj obdiv k sedlákům, jak minulým, tak dnešním nemizí. Tenhle navíc miluje svoji, ženu, odešel od ní jak pravil, aby ji a děti moc neobtěžoval, trošku jsem si dovolil jeho tvrzení poopravit, že odešel, aby se mu lépe chlastalo, ale jak je vidět, stejně ho to dohonilo.
Leč nechám práce a budu se věnovat něčemu zajímavějšímu. Třeba literatuře. Prohlížel jsem opět web, co se kde dá sehnat zajímavého o době pobělohorské, protože diskuse kolem otázky majetkových restitucí, mě poňoukla k tomu, abych se trochu více o tuto dobu zajímal. Pokusil se vypátrat, jak to vlastně bylo doopravdy s tou rekatolizací, vracením majetku Církvi a tak. Našel jsem jak jinak Pekaře, Kalistu, Černého. Prostuduji, promyslím a uvidím.
Protože onen bolševicko-nejedlovsko-jiráskovský pohled na tu dobu „Temna” jak ji Lojzík Jirásek nazval, není asi zrovna ten nejvíce objektivní. Pravdou je, že byly doby, kdy jsem Lojzu docela rád čet, jenže posléze, když jsem se dostal i k jiným pramenům, zjistil jsem, že onen romanticko-ukřivděný pohled plný sebelítosti nad útlakem Českého národa v tom sedmnáctém i osmnáctém století nebyl až tak jednoznačný. Ono i v předbělohorské době, těch katolíků zde nebylo málo, Reformace to už byla jiná historka než doba husitská, kde husité nechtěli nic menšího, než zůstat členy katolické Církve.
Pochopitelně chvíli mi bude trvat, než přečtu všechno, co mi mládenci vzdělanci, z mé jedné terapeutické skupiny, kde se to jen humanitně vzdělanými hemží, slíbili zapůjčit, a vše co jsem si stáhl třeba na netu. Jako jsou „Malé církevní dějiny” od Augusta Franzena, koupil si publikaci o Josefu I. A vrátím se k dříve přečteným, abych si osvěžil pamět. Dost dlouho jsem tuhle dobu, jako většina lidí opomíjel, protože jsme byli učeni, že Rakousko bylo vlastně státním útvarem hanby pro Čechy. A ono ejhle, když si tak člověk pár let listuje v těch časech a pramenech, zjišťuje, že Čechy nebyly žádná opomíjená provincie, ale České země, byly stabilní, vyspělou základnou Habsburků, kteří zcela legitimně seděli na českém trůnu čtyři sta let. A dokonce byli i ochotni přispět na české divadlo, nebo jiné české kulturní aktivity, ze svých soukromých panovnických zdrojů.
Což už mě mátla tahle skutečnost v dobách mé školní docházky. Jirásek byl tehdy hlavní zdroj „historických vědomostí” Podobně jako Palacký. Ovšem, díky svým známým katolickým věřícím, jsem tehdy objevil Pekaře, později Třeštíka, který sice není nijak prokatolický, ale docela je informovaný. (Nakonec mám ve skupině jednoho historika, co mi přislíbil i podrobnější prameny.) Takže jsem se mírně dostával do rovnováhy historických znalostí. Ne že bych jich měl zas až tolik, Pořád je důvod pokusit se mírně zlepšit své vědomosti. Problém všech těch diskusí bývá v tom, že jsou založeny na emocích, nikoliv na faktech. Emoce jsou dobré v životě, dobrého přinášejí docela dost, ale není možné se v diskusi, kde jde o peníze a majetek, řídit emocemi.
Takže se budu v těch diskusích řídit rozumem a fakty. No, lidi toho naslibujou. Ale vážně, četl jsem dnes zajímavý blog od autora, který se těmi věcmi zabývá hodně, už jsem dal v minulém blogu na něj odkaz a tak to udělám i dnes. Kiksy církevních restitucí Aby si mohli někteří přečíst z mého hlediska poměrně fundovaný názor. Pochopitelně předpokládám, že s ním odpůrci restitucí souhlasit nebudou, ale třeba si ho aspoň přečtou.
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 Zdá se, že mu mé blogy hodně poskytují, ale stydí se tak vyjádřit otevřeně.
 Zdá se, že mu mé blogy hodně poskytují, ale stydí se tak vyjádřit otevřeně.  
             
             
            ... a kde jsou tvoje blogy?Srandovní, tenhle styl argumentace. Když se někomu nelíbí hovno rozmáznuté na plátně jako moderní forma umění, nemůže svou nechuť a svůj názor vyjádřit jen tak? Musí na vlastní plátno nejprve také něco rozmáznout? Disclaimer: Nepřirovnávám v této souvislosti výše uvedené hovno k ničemu ani nikomu.
 
             Budu muset napsat nějaký blog, třeba jak jsem se rozhodl po letech přejít ze Slackwaru na Ubuntu.
 Budu muset napsat nějaký blog, třeba jak jsem se rozhodl po letech přejít ze Slackwaru na Ubuntu.  To určitě bude dost pokorné vůči majitelům a všem čtenářům, co mají povinnost číst mé blogy.
 To určitě bude dost pokorné vůči majitelům a všem čtenářům, co mají povinnost číst mé blogy. 
             Ale ono je těžké se někdy ovládnout, to je fakt.
 Ale ono je těžké se někdy ovládnout, to je fakt.
             19.2.2012 10:10
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        19.2.2012 10:10
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Proč by si tady nemohl psát, co chce?Presne tak. Kdo nechce cist at necte, nebo si ho zablokuje a ma klid.
Emoce jsou dobré v životě, dobrého přinášejí docela dost, ale není možné se v diskusi, kde jde o peníze a majetek, řídit emocemi.Zajímavá logika. Diskuze o penězích a majetku zřejmě nepatří do života...
 Jako vždy, když tu čtu některé komnetáře, Chápu, neměl bych s eposmívat pitomcům. Mají to těžký, Jinak sem s ebavil tou diskusí, která nemohla mít žádný závěr. Prostě já věřím víc katolickým teologům, než "znalcům" z abíčka, co jsou odborníci na všechno.
 Jako vždy, když tu čtu některé komnetáře, Chápu, neměl bych s eposmívat pitomcům. Mají to těžký, Jinak sem s ebavil tou diskusí, která nemohla mít žádný závěr. Prostě já věřím víc katolickým teologům, než "znalcům" z abíčka, co jsou odborníci na všechno.  
             .
.
             
             .
. 
             
             Pokud kdokoliv očekává, že se ke mě bude chovat jako k blbci a jsou tu mnozí, co s tím mají problém, pak se jim dostane téhož, ale to jsme už říkal, že? Jestli chcete naznačit že bych měl být ke králíkovi vlídnější, tak králík se  umodřil až v poslední době. Zatím.
 Pokud kdokoliv očekává, že se ke mě bude chovat jako k blbci a jsou tu mnozí, co s tím mají problém, pak se jim dostane téhož, ale to jsme už říkal, že? Jestli chcete naznačit že bych měl být ke králíkovi vlídnější, tak králík se  umodřil až v poslední době. Zatím. 
            že bych měl být ke králíkovi vlídnějšíTo rozhodně
 
             
            Prostě já věřím víc katolickým teologům, než "znalcům" z abíčka, co jsou odborníci na všechno.Pokud vím, nikdo po tobě v předchozí diskusi nechtěl, abys mu věřil. Právě proto jsme odkazovali na zdroje těch informací, které se dají ověřit
 Jinak katoličtí teologové mohou být velmi kvalitní četba, pár jsem jich četl a bylo to dobrý. S katolickými (respektive pro-katolickými) historiky už to tak slavný není...
Jinak katoličtí teologové mohou být velmi kvalitní četba, pár jsem jich četl a bylo to dobrý. S katolickými (respektive pro-katolickými) historiky už to tak slavný není...
             
 
            No, jsem žádné argumenty neviděl, jen tvrzení tvoje a toho gentlemana.Takže citace z wikipedie (ozdrojované) nepočítáš? V tom případě jsi zřejmě skalní skeptik, který nevěří vůbec ničemu
 
jenže já jsem předložil fakta. na rozdíl od tebeTo by mě teda opravdu zajímalo, jak se podle tebe pozná co jsou fakta. Asi podle toho, že jsi je předložil ty. A nepodložená tvrzení se nejspíš poznají podle toho, že je předloží někdo, kdo s tebou nesouhlasí
 
             Jiné listy podle Augusta Franzena to prokazují. Takže ti doporučuji knihu od zmíněného autora "Malé církevní dějiny" tam je to dost slušne popsáno a na základě historických pramenů prokázáno. 
1. prvotní obec v Jeruzalémě (židokřesťanské období) – v Jeruzalémě vytvořena vlastní řeč křesťanské víry a uspořádána vlastní bohoslužba, mladá obec se zprvu cítila ještě jako dovršení židovství, účastnila se žid. bohoslužeb a přejímala základní princip židovské organizace 
apoštolský koncil v Jeruzalémě (asi r. 50) – rozhodnutí, že křesťané z pohanství mají být zásadně svobodni od židovského zákona; první jeruzalémský biskup – Jakub
odlišnost od židovské obce – křest, modlitba, vzdávání se soukromého vlastnictví – vyvolává nedůvěru u židů, odmítání a nakonec nepřátelství, dvě nárazové pronásledování – první vlna (32/33) vedla k ukamenování Štěpána a vypuzení helénistických židokřesťanů z Jeruzaléma, druhá vlna rozpoutána Herodem Agrippou I. vedla r. 42/43 k mučenické smrti apoštola Jakuba Staršího a k uvěznění Petra (zachráněn); pronásledování namířeno především proti helénistům; židé jako podněcovatelé lidu proti křesťanům
prokletí křesťanů synagógou – kolem r. 100
2. obec v Antiochii (období přechodu od židokřesťanství k pohanokřesťanství) – Antiochie – první obec křesťanů z pohanství, skládá se většinou z nežidů, takže se již nejeví jako židovská sekta, poprvé označena jako samostatné náboženské společenství kristovců; hlavní osobností Pavel
3. počátky římské obce (misie sv. Pavla mezi pohany) – zakladatel římské církve – Petr – v čele soupisů římských biskupů (spolu s Pavlem), apoštolský původ římských biskupů
 Jiné listy podle Augusta Franzena to prokazují. Takže ti doporučuji knihu od zmíněného autora "Malé církevní dějiny" tam je to dost slušne popsáno a na základě historických pramenů prokázáno. 
1. prvotní obec v Jeruzalémě (židokřesťanské období) – v Jeruzalémě vytvořena vlastní řeč křesťanské víry a uspořádána vlastní bohoslužba, mladá obec se zprvu cítila ještě jako dovršení židovství, účastnila se žid. bohoslužeb a přejímala základní princip židovské organizace 
apoštolský koncil v Jeruzalémě (asi r. 50) – rozhodnutí, že křesťané z pohanství mají být zásadně svobodni od židovského zákona; první jeruzalémský biskup – Jakub
odlišnost od židovské obce – křest, modlitba, vzdávání se soukromého vlastnictví – vyvolává nedůvěru u židů, odmítání a nakonec nepřátelství, dvě nárazové pronásledování – první vlna (32/33) vedla k ukamenování Štěpána a vypuzení helénistických židokřesťanů z Jeruzaléma, druhá vlna rozpoutána Herodem Agrippou I. vedla r. 42/43 k mučenické smrti apoštola Jakuba Staršího a k uvěznění Petra (zachráněn); pronásledování namířeno především proti helénistům; židé jako podněcovatelé lidu proti křesťanům
prokletí křesťanů synagógou – kolem r. 100
2. obec v Antiochii (období přechodu od židokřesťanství k pohanokřesťanství) – Antiochie – první obec křesťanů z pohanství, skládá se většinou z nežidů, takže se již nejeví jako židovská sekta, poprvé označena jako samostatné náboženské společenství kristovců; hlavní osobností Pavel
3. počátky římské obce (misie sv. Pavla mezi pohany) – zakladatel římské církve – Petr – v čele soupisů římských biskupů (spolu s Pavlem), apoštolský původ římských biskupů
            Jinak, které ty fakta s edají ověřit?Z článku na wiki: "The New Testament says nothing directly about Peter's connection to Rome, but an early Catholic tradition supports such a connection." "That Peter was bishop of Rome is corroborated by both positive and negative evidence. However, some historians have challenged this traditional view of Peter's role in the early Roman Church." "In 2009 Otto Zwierlein (de) concluded in a critical study that "there is not a single piece of reliable literary evidence (and no archaeological evidence either) that Peter ever was in Rome."" Jinak většina pro-katolických historiků se odvolává především na Ireneje [Irenaeus] z Lyonu, protože je afaik nejstarším prametem tradice o biskupu Petrovi. Irenej píše, že Petr a Pavel založili v Římě církev a počítá biskupy v takovém pořadí, že Petr vychází první. Nicméně z historických pramenů se ví, že křesťanská církev již v Římě existovala ještě před tím, než tam Petr s Pavlem přišli. Tohle je dokonce podpořeno i Novým zákonem, viz epištoal Římanům. Čili jestliže byl Irenej v tomhle vedle, dá se mu věřit ohledně papežství?
a že to nechtějí protestatnti uznat, není nic novéhoProč sem pořád pleteš protestanty? Těm to je afaik skoro spíš jedno, což je celkem pochopitelné, proč by jim na tom mělo záležet? Tady jde spíš o historiky...
 18.2.2012 20:44
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        18.2.2012 20:44
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Diskuse o majetku do života patří, ale pokud možno bez emocí a na základě faktů, nikoliv předpokladů a emocí, které zatemňují mozek.Vira je taky rize emocni zalezitost bez objektivnich dukazu existence takrka cehokoliv. Paklize tedy cirkev majetek nabyla ciste na zaklade emoci (nekdo hledal neviditelneho kamarada, chtel ulevit svedomi ....), pak by tedy zpet nemela dostat zhola nic takto nabyteho, protoze emoce do dulezitych veci (nejenom podle vas) nepatri.
 
             18.2.2012 21:14
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        18.2.2012 21:14
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Vy nejste ten, co rozhoduje o darech druhých lidí.Nikde netvrdim opak. Ale vy jste v konfliktu sam se sebou, kdyz v jednom pripade emoce odmitate a v jinem (zrovna kdyz se vam to hodi) zase schvalujete. Svobodní lidé mají kompentenci na základě rozumového i emočního rozhodnutí, darovat cokoliv, komukoliv pokud to nebylo vylákáno podvodně.
Svobodní lidé mají kompentenci na základě rozumového i emočního rozhodnutí, darovat cokoliv, komukoliv pokud to nebylo vylákáno podvodně.A to je prave ono. Paklize cirkev slibi vykoupeni, ackoliv neni objektivni dukaz, ze neco takoveho existuje, tak ja osobne bych to za podvodne vylakani povazoval. A v pripade desatku cirkvi bych sel jeste dal.
Zatím nikdo nedokázal, že Bůh neexistujePaklize nechci pusobit jako sarlatan slibujici modre z nebe nebo 13. duchody z dluhu, pak to, co nabizim musi byt prokazane.
že vy si to myslíte je sice hezké, ale to je asi tak všechnoNikde jsem nepsal, ze si myslim, ze neexistuje. Osobne jsem toho nazoru, ze vira v Boha je v cirkvi to nejlepsi. Horsi uz pro cirkev je, ze k necemu takovemu je prave cirkev zbytecna a ze to je proste biznis postaveny na oblbovani lidi se spoustou neduhu a pomerne diskutabilni pridanou hodnotou. Taky me prekvapuje, ze povazujete za hezke, ze si nekdo mysli, ze Buh neexistuje.
 19.2.2012 10:12
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        19.2.2012 10:12
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         
            No, protože píše fundovaněpro vás
 ...
... tedy zřejmě proto, že vám potvrzuje vaše názory..
A podle sebe soudíte mne
...
... tedy zřejmě proto, že vám potvrzuje vaše názory..
A podle sebe soudíte mne  .
.
             
             A že s ezastává Církve, Já se také zastávám Církve. Jako člen Církve. Nezastávám se těch, co byli usvědčeni a odsouzeni, nebo snad ano?
 A že s ezastává Církve, Já se také zastávám Církve. Jako člen Církve. Nezastávám se těch, co byli usvědčeni a odsouzeni, nebo snad ano? 
             18.2.2012 20:46
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        18.2.2012 20:46
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         
 
             19.2.2012 10:17
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        19.2.2012 10:17
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Jak se vyrovnat s církvemi?
čas 19:40 ->
čas 24:05 ->
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/212411000370207/ 
             
             
             
             
             Kdybys náhodou nevěděl, co je jádro Linuxu, tak tady máš odkaz.Jádro Linuxu. Uč se, věčně tu nebudu a kdo ti bude pořád sdělovat ty důležité věci, co neznáš a budeš je k životu potřebovat. Třeba znalost Bible a nebo se aspoň umět modlit.
 Kdybys náhodou nevěděl, co je jádro Linuxu, tak tady máš odkaz.Jádro Linuxu. Uč se, věčně tu nebudu a kdo ti bude pořád sdělovat ty důležité věci, co neznáš a budeš je k životu potřebovat. Třeba znalost Bible a nebo se aspoň umět modlit.  
             Obávám se, že ty patříš mezi ty mluvky, co mluví a nikde nic, já tě sebou vezmu na týden, pak mi řekneš
  Obávám se, že ty patříš mezi ty mluvky, co mluví a nikde nic, já tě sebou vezmu na týden, pak mi řekneš  
             
             Pochopitelně spím venku, přeci nebudu utrácet za hotely.
 Pochopitelně spím venku, přeci nebudu utrácet za hotely.  
             .
.
             Vařit ne, potřebuju se najíst, ne trenovat žaludek na blivajzy.
 Vařit ne, potřebuju se najíst, ne trenovat žaludek na blivajzy. 
             Pohoda, žádný velký tůry, třicet kiláků denně bude stačit, víc bys stejně nevydržel.
 Pohoda, žádný velký tůry, třicet kiláků denně bude stačit, víc bys stejně nevydržel. 
             
             
             I když na fotkách to tak nevypadá.
 I když na fotkách to tak nevypadá.
             Už jsem viděl hodně frajerů, co si takhle vyrazili. Daleko nedošli a nebo začli myslet.
 Už jsem viděl hodně frajerů, co si takhle vyrazili. Daleko nedošli a nebo začli myslet. 
             
             20.2.2012 10:43
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        20.2.2012 10:43
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        Když je někdo v plné síle, bývá frajer. V kritické situaci lidi dost často tahle hrdost rychle opouští. Mělo by se na to myslet i v době plné síly a zdraví. A člověk nemusí být věřící v tom "církevním" smyslu slova.+1 /A ještě si neodpustím rejp, že co je od církve, nemusí být nutně od Boha
 /
/
             A jak se říká, nikdy  neříkej nikdy
A jak se říká, nikdy  neříkej nikdy  .
.
             .
.
             20.2.2012 18:18
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        20.2.2012 18:18
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         21.2.2012 00:19
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        21.2.2012 00:19
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         21.2.2012 09:17
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        21.2.2012 09:17
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         21.2.2012 10:03
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        21.2.2012 10:03
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         21.2.2012 10:40
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        21.2.2012 10:40
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         21.2.2012 23:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        21.2.2012 23:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
 
             
             Na debian si netroufneš, tak klikačku, jo jo.
 Na debian si netroufneš, tak klikačku, jo jo. 
            Píše se zde odborné statě na téma "Jednoho krásného dne jsem se drápal v prdeli a neměl co dělat, a nainstaloval si distribuci xy. A hle světe div se, ono to funguje!"Tak já sice jak známo nejsem dvakrát Jílek-fanoušek, ale zrovna tyhle statě mi přijdou celkem fajn...
 19.2.2012 17:03
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        19.2.2012 17:03
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        