abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 504 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    To jsem se zase něco naučil

    9.3.2013 18:30 | Přečteno: 1578× | Různé

    Včera se mi dovolal nějaký týpek a nabízel mi nějakou děsně výhodnou službu. Říkal to, jako bych vyhrál milion ve zlatě a zbytek do miliardy ve slevových kuponech.

    Ve skutečnosti to byla nějaká kreditka s pětistovkou a nějaké slevy. Normálně takové lidi vyslechnu, zdvořile odmítnu a rozloučíme se. Zabere to tak minutu, někdy dvě. Ale včera jsem nějak neměl náladu, navíc mi nahrál na smeč. Jelikož se hovory nahrávají, tak mě na to upozornil a zeptal se, jeslti s tím souhlasím. Tak jsem řekl, že nesouhlasím. Pán se velmi rychle rozloučil a zavěsil.

    K tomuto tématu jsem si vzpomněl, že jedna známá dělala podobnou práci (pro telefonního operátora) a říkala, že měla překvapivě vysokou úspěšnost (tuším, že říkala 1 ze 2, což mě vysoce překvapuje, odhadoval jsem to tak na 1 z 10, a to jenom když je dobrý produkt).

    Jaké zkušenosti máte s telefonními kampaněmi? Jak jsou podle vás účinné? Vyřáděte se v diskusi.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    coder avatar 9.3.2013 18:40 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Na tohle mám pravidlo "Fuck that shit!". Ale pravda, kdybych byl vstřícnější, mohl jsem mít lepší bankovní poplatky, než mám u mbank, mohl jsem ušetřit 100 tis. za energie a o lepším internetu nemluvě. Ale seru na to.
    9.3.2013 18:40 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Já klidně souhlasím s nahráváním a pak se zeptám, zda je to komerční nabídka. Řeknou že ano a tak odpovím že jsem ochoten je také poslouchat pouze za peníze, ať nabídnou cenu kterou dají za minutu mého času při hovoru. Konec je pak totožný. :-)

    Dřív mě to štvalo, poslední dobou si jen dávám pozor, abych v hovoru neřekl ano nebo souhlasím, některé slečny mají příjemný hlas tak si je rád poslechnu. :-)
    10.3.2013 11:16 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Některý už jsou poučený a na souhlas se neptaj - jenom oznáměj, že hovor ja nahráván :)
    frEon avatar 9.3.2013 19:40 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jelikoz me svym volanim obtezuji, tak se podle toho chovam. Sice slusne a rekneme s uctou, ale...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.3.2013 19:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    :-D já se vždycky ptám na tři věci:
    • Kde vzali moje číslo?
    • Jestli si můžou do toho "systému" zadat moje číslo na blaklist, aby už mně negeneroval?
    • Jestli by nechtěly ode mně napsat takovej skript kterej to umí?
    :-D Pak už je to jen sranda...
    9.3.2013 20:25 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Tá sranda ťa stojí čas, ktorý si mohol tráviť mačkami, autami, počítačmi, pivom, priateľkou ... ;-)
    9.3.2013 20:30 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil

    Lepšie je položiť a dať ich číslo na blacklist.

    Keď človek niečo potrebuje tak sa na danú vec opýta a nie aby niekto preventívne volal, že či náhodou niečo niekto nepotrebuje.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    9.3.2013 23:37 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jenže oni někdy svoje číslo blokují. A člověk pak neví, jestli to má raději zvendou nebo ne, protože se mi už dvakrát stalo, že mi ze skrytého čísla volala policie.
    vencour avatar 9.3.2013 23:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Co se mi stalo, když jsem skryté číslo nevzal, tak za chvíli volali z viditelného čísla.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.3.2013 03:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Probohy proč volá policie ze skrytého čísla? :-O
    10.3.2013 08:45 alfonz mucha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Také jsem nad tím přemýšlel, ale opravdu policie někdy volá ze skrytého čísla. Nepřišel jsem, ale na důvod proč to dělají. Asi aby jim pak lidé nevolali zpět nebo zachovali utajení? kdo ví..
    10.3.2013 11:04 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Mně volali ze skrytého teda pokaždý :)
    mirec avatar 10.3.2013 09:02 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Stále lepšie keď volajú. Mňa tie svine nedávno zobudili o piatej ráno a ešte mi svietili baterkou do očí.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    10.3.2013 09:09 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jendа avatar 10.3.2013 13:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Neměl bys mít zabezpečení bytu/domu takové, aby než se (kdokoli) dostane do stavu „svietili mi baterkou do očí“, byl jsi už probuzený (hlukem z rozřezávání mříží, z odvrtávání zámku atd.)?
    10.3.2013 14:18 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Hadam ze tehda doma nebyl.
    10.3.2013 09:39 stps | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Většinou se přes GSM bránu ústředny nedá provolat zpět na klapku, která Vám volala. Proto tam bývá skryté číslo, aby jste ji zbytečně neblokoval, taky abyste nebyli naštvaní, že když voláte zpátky, tak to nikdo nezvedá.
    10.3.2013 22:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Probohy proč volá policie ze skrytého čísla? :-O
    Mně to taky hlava nebere - nešlo tenkrát o nic tajného, jen o to, že odvolali pátrání po "řidiči", co několika autům, co parkovala podélně v naší ulici (včetně našeho), pozurážel zrcátka.
    gtz avatar 11.3.2013 01:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Protože "policie". Většina volání jde přes jejich brány a ty mají CLIR identifikaci vypnutou. Pokud mají služební mobily tak jsou aplikovány ty stejné postupy (to co si pamatuji, že toto bylo dávno v jejich VR na nějakou jejich infrastrukturu).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    deafboy avatar 9.3.2013 20:12 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Ja keď mám dobrú náladu tak ich zaskočím hláškou o nahrávaní hovoru (neklamem, hovory si naozaj nahrávam :D) skôr ako to vytiahnú oni na mňa. Nasleduje pár sekúnd trápneho ticha. Orange ale nasadil neférovú taktiku, a bežne ma po nočnej zobudí automat s vyhajpovaným hlasom chlapa z reklamy ktorý mi hce dať "ponuku, ktorá sa neodmieta!"
    9.3.2013 20:23 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Ty jo, to fakt, už i automaty?

    Mě už skoro nic nevolá. Asi už si umí zjistit, jak mizerně malej paušál mám a z toho si spočítají, že nic neprodaj...
    Dreit avatar 10.3.2013 16:19 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil

    U mě v průměru tak 5SMS měsíčně a pár vteřin hovoru :-D

    Nope
    10.3.2013 16:27 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Hm, tak nas je zjevne vic :-).
    Bedňa avatar 10.3.2013 17:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Skoro stále platím 8,50€ aj s internetom. Ale kolegovia vyvolávajú ďaleko viac, takže nás moc nebude. Ja skoro všetku komunikáciu realizujem cez internet. SMS neznášam :) Nemám k ním prístup zo všetkých zariadení nedajú sa jednoducho kategorizovať zálohovať a tak, takže mi ich nepíšte :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.3.2013 01:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    SMS neznášam :) blablablablabla, takže mi ich nepíšte :)
    Muhahahahaha, děti nepijte kiselinu, rozežere vám vnitřnosti, šup tam hned jednu smsku :-D
    Bedňa avatar 11.3.2013 18:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Toto som čakal :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.3.2013 20:53 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil

    Stači aj záznam u operátora ?

    Asi je nutná ochrana ako je to pri e-mailoch. ANTITELE alebo ANTITELESPAM.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    9.3.2013 20:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    "ponuku, ktorá sa neodmieta!"
    Až začne rozvážet koňské hlavy, to pak bude něco :-D.
    Jendа avatar 10.3.2013 06:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Orange ale nasadil neférovú taktiku, a bežne ma po nočnej zobudí automat s vyhajpovaným hlasom chlapa z reklamy ktorý mi hce dať "ponuku, ktorá sa neodmieta!"
    Proč taky nenasadíš robota? Třeba by si hezky popovídali.
    David Ježek avatar 9.3.2013 20:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    mívám takový hovor občas taky. obvykle podle tohoto scénáře:
    - dobrý den, co byste řekl na nabídku XY?
    - a co vy byste řekl(a) na sousloví česká obchodní inspekce?
    - aha ... no ... tak nashledanou
    9.3.2013 21:16 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    nabidku nezavazneho sexu bych si vyslechl
    Jakub Lucký avatar 9.3.2013 20:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Na to se dá odpovědět jen jedním způsobem: Anti-telemarketing EGBG counterscript
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.3.2013 10:47 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Hezky.
    gtz avatar 9.3.2013 20:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Dobrý den, provádíme průzkum ....

    To je dneska běžná věta těch lidí co to dělají .... pokud se mi chce s nimi klábosit tak si poklábosím. Ale většinou se zeptám odkud máte moje číslo a pak poděkuji a zavěsím.

    Ad. poklábosím: Hodně dobrá sranda je si v klidu sednou a dělat ze sebe blbého a nechat si vše stále dokola (ZA JEJICH PRACHY) vysvětlit. Pak se zeptat na něco co bude zase vysvětlovat. No a pak se zeptat co vlastně nabízíte. Ta osoba řekne "xxx" tak poděkuji a řeknu nemám zájem a pověsím.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.3.2013 21:04 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil

    Aj keď je to za ich peniaze ale tebe blokujú linku na ďalší hovor. Podľa mňa sa jedna o zbytočne stratený čas, ktorý by bolo možne využiť inak ako počúvať nejaké reči o super ultra vyhodnom produkte alebo službe. Keď to ľudia budú ignorovať, tak to raz zabalia a bude s tým pokoj. Samozrejme ak nevymyslia iný spôsob ako propagovať zbytočnosti.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    gtz avatar 9.3.2013 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    To není každý hovor, většinou je pošlu do háje s tím, že nemám zájem. Musím mít dobrou náladu, abych si s někým takto povídal. O blokaci linky se nebojím, většina lidí když by bylo obsazeno tak buď počká anebo bude volat na mobil.

    Takových kreténoidních firem co jsou a co jen prozvoní a volají nazpět je u nás mraky a na toto volání nereaguji vůbec.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.3.2013 21:27 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    takove hovory vetsinou vypinam okamzite aniz bych neco rikal ale parkrat jsem taky pouzil odrazovaci metodu na neco se zeptat a telefon odlozit na stul, imho kdyz si ten clovek po nejake dobe uvedomi ze ho na druhem konci nikdo neposloucha tak musi byt docela nasrany a znovu uz volat nebude, pripadne me jeste v databazi prida tag "nevolat"
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    9.3.2013 22:51 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    vazeni, taky bych prosil myslet na ty lidi, kteri Vam volaj. Verte mi, vyznam se v tom a znam radu zejmena zen, ktere v tech call-centrech pracuji. Ty zeny to vubec nedelaji z radosti, ale protoze potrebuji penize a je to casto v regionech, kde neni prace.

    Mnohdy, kdyz jim treba po desaty nekdo sekne telefonem, tak by nejradeji utekly, ale pak si vzpomenou ze je doma dite a manzel treba taky nema praci. Takze delaj dal a doufaj, ze za smenu udelaj ty 2-3 smlouvy. Takze se prosim chovejte prinejmensim slusne a vstricne, jsou to take nasi spoluobcane. A verte mi, nabizet nekomu neco, o cem vim, ze bych si to v zivote nekoupil je fakt na masli.

    Ja to delam tak, ze minimalne jednou za 1/2 roku neco objednam, i kdyz to pak treba vyhodim, protoze si myslim, ze bychom si meli vzajemne pomahat.
    10.3.2013 00:59 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Vážení, myslete taky na ty ženy, co pracují v prodeji drog. Ty ženy nejsou nadšené z toho, že se sem tam někdo ufetuje k smrti. Ale pak si vzpomenou, že je doma dítě. A tak jdou a nabízí drogy a občas někomu pomůžou ufetovat se k smrti. Takže se chovejte k drogám přinejmenším slušně a vstřícně. Já sám si občas nějaké drogy koupím a pak je dám Ondrovi, na kterého právě reaguji, protože si myslím, že bychom si měli pomáhat.

    10.3.2013 12:52 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    o tom, jestli je vas primer k drogam vhodny, by se dalo urcite s uspechem pochybovat.
    Jendа avatar 10.3.2013 13:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Nejde o příměr, jde jen o zkopírování argumentační techniky a následné dokázání něčeho nesmyslného pomocí ní. Většinou se tímto způsobem předvádí, že daná argumentační technika je chybná - když pomocí ní lze dokázat nesmysl.
    10.3.2013 14:04 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Takže se chovejte k drogám přinejmenším slušně a vstřícně.
    ??
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2013 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Vyčisti si rypák a řekni "vstupte", než do něj ten kox začneš frkat... :-D
    Jendа avatar 10.3.2013 14:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    OK, fail, Takže se chovejte k drogovým dealerům přinejmenším slušně a vstřícně.

    (osobně tedy preferuji příklad s nájemnými vrahy)
    10.3.2013 08:40 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Mám podobný názor, ale všechno má své hranice. Jednám slušně, ale nekupuji, co nepotřebuji. Takže takové telefonní nabídky odmítám.
    10.3.2013 09:01 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Radšej sa spýtaj na číslo účtu a niečo jej pošli. Ak už nič iné, je to ekologickejšie.
    xkucf03 avatar 10.3.2013 10:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Falešná a prázdná filantropie

    Jestli chceš pomáhat, tak dej ty peníze na charitu nebo ty lidi zaměstnej sám. Kupovat si nějaké blbosti, které nepotřebuješ a ještě je pak vyhodíš, jen kvůli tomu, abys někomu pomohl, je nesmysl.

    • Zasíráš životní prostředí tím, že se ty věci musely vyrobit, dopravit k tobě a pak dopravit na skládku. Taky započítej to, že ten člověk kvůli tomu musí jezdit do práce, pálí se při tom benzín, nafta nebo elektřina, někdo musel vyrobit ten telefon, ze kterého ti volá, musí se svítit a topit v jeho kanceláři…
    • Zasíráš trh tím, že vysíláš falešné signály o tom, že je po určitém zboží poptávka, i když po něm vlastně poptávka není a nikdo ho nepotřebuje.
    • Těm lidem stejně nepomůžeš, protože většinu z tvých peněz schrábne jejich zaměstnavatel a pak taky stát na daních – ten chudák na druhém konci drátu z toho dostane mizivé procento.

    Nemám nic proti lidem, kteří chtějí nezištně pomáhat a dávat ze svého druhým – naopak si jich vážím – ale tohle je opravdu hloupý způsob.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.3.2013 11:20 AMD Faunomas Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešná a prázdná filantropie
    Zasíráš trh tím, že vysíláš falešné signály o tom, že je po určitém zboží poptávka,
    Dobrý, Machu :-D :-D))). Závěr zní, nepodlehněte vopruzákům a vometákům, neb tím zasíráte trh :-D
    Heron avatar 10.3.2013 19:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Falešná a prázdná filantropie
    +1
    10.3.2013 11:46 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Hm... párkrát som bola dosť nepríjemná, keď takto volali a ja som práve nevedela, kam skôr skočiť... a bolo mi to potom ľúto, lebo je to tak ako píšete. Asi dvakrát som to odčinila tým, že som bola ochotná odpovedať na nejaké anketové otázky.
    10.3.2013 14:16 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Hm... párkrát som bola dosť nepríjemná, keď takto volali a ja som práve nevedela, kam skôr skočiť..
    Tyto vymluvy nemam rad. Vsichni jsme nejak ve stresu, to by se pak dalo omluvit vsechno. Libi se mi ale vas postoj, vase litost. Jak vidim, jste asi ze Slovenska, silne katolicky stat. Mam znameho, ten je verici a v nedeli jde ke zpovedi a tim se ocisti. U nas v ateistickem Cesku je to vestine pro smich, ale u te zpovedi si clovek alespon uvedomi, kdy hresil a proc. Je to docela promysleny mechanismus, jak si uvedomit, ze jsme vsichni bratri a sestry. Ten ateismus podle me zpusobi i to, jak zde vidime v diskuzi, jak nekteri maji ocividne radost z toho, jak to nejake te telefonistce 'nandali'. Ale asi hazim jen hrach na zed.
    10.3.2013 14:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Je sice hezké být na lidi hodný atd., ale uvědom si, že 1) Ta telefonistka je na tebe hrubě neslušná už tím, že ti volá a 2) i když na ni budeš zlatej stříbrnej, nijak ji to nepomůže, pořád na tom nebude buhvíjak. Navíc člověk na ně nemusí nutně řvát nebo něco, stačí trocha asertivity.

    Jinak zpověď (minimálně v té katolické podobě) je dle mého názoru svinstvo.
    Heron avatar 10.3.2013 19:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Ten ateismus podle me zpusobi i to, jak zde vidime v diskuzi, jak nekteri maji ocividne radost z toho, jak to nejake te telefonistce 'nandali'.

    Já rozhodně nemám radost, že jsem jim to nandal. Já se jí vždycky zeptám, jestli ji ta práce baví a jestli by někdy nechtěla dělat něco, co by lidem pro změnu pomohlo.

    10.3.2013 19:59 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Nesnažím sa im to "nandat"- a nie z náboženských dôvodov, nie som ani katolíčka, ani nechodím do kostola. Neviem ako v iných zamestnaniach, ale ja v práci nemôžem zvyčajne telefonovať. Oni ako keby si neuvedomovali, že môžu niekoho obťažovať v tej najnevhodnejšej chvíli. A ani veľmi nechápem marketingový význam tých call centier. Na mňa agresívny spôsob získavania a prevedčovania zákazníkov pôsobí skôr odpudzujúco. Kto na to nemá žalúdok, asi to robiť nevydrží. Ja by som radšej umývala riad v pizzérii:)( ...som to raz brigádnicky skúsila, tak viem, o čom hovorím).
    9.3.2013 23:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jo, takhle mně taky občas volaj, je s nima sranda. Já se za jejich peníze pobavim... Člověk si z nich může dělat srandu zejména díky tomu, že se ptaj na otázky, na který automaticky očekávaj určitou odpověď a totálně je vykolejí, když odpovíš nějak nečekaně... Třeba:
    • Dobrý den, je tohle Vaše telefonní číslo?
    • Ne.
    • Není? Jak to?
    • Právě jsem tenhle telefon našel na ulici.
    • Aha... Hmmm... Jo... No v tom případě... No, to je docela náhoda... Hmmm.
    • Mějte se...
    Anebo takoví ti, co nabízej hyper super výhodné finanční služby, pyramidové prodeje a podobný kravinky:
    • Dobrý den, od jednoho z Vašich přátel mám na Vás kontakt, že byste si rád přišel na nějaké peníze navíc, chtěl byste nějaké slušné peníze navíc?
    • Ne.
    • Vy byste nechtěl peníze navíc?
    • Já se momentálně topím v penězích, takže ne, ale díky.
    • Aha... Hmmm... Hmmm... No, to máte dobrý. Jo, takže... Hmmm... No tak se mějte hezky.
    • Nashle.
    Onehdá zas volala nějaká pojišťovačka, taky totálně mimo, už si nepamatuju detaily. Ono stačí je trochu vyšinout a oni se znemožní sami ;-)
    9.3.2013 23:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Pokud jsou to jen najatí brigádnící, tak umí jen to, co mají napsané v papírech. Nedávno nám nějaký maník nutil satelitní televizi a stašne se divil, když jsem mu řekl, že satelit by nám byl k ničemu, protože nemáme výhled na jižní obzor.
    10.3.2013 01:19 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    satelit hlavne leti na obezne draze
    PepaSFI avatar 10.3.2013 09:09 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    to mě tuhle nabízeli jakousi satelitní nabídku, nevím už jaká to byla firma a vehementně mi tvrdili že jejich vysílací satelit má lepší signál, je z něj kvalitnější příjem protože je mnohem blíž než ostatní. To bylo divení čemu se tak směju.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2013 10:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Nějakej skajlink, či co. Mně otravovali taky :-D hovor začal: "kolik českých a slovenských kanálů naladíte na vaší televizi?" - "žádný" - "jakto?" - "já sem televizi vyhodil" :-D "aha, tak nashle"
    10.3.2013 11:15 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    • Dobrý den, od jednoho z Vašich přátel mám na Vás kontakt, že byste si rád přišel na nějaké peníze navíc, chtěl byste nějaké slušné peníze navíc?
    • Ne.
    • Vy byste nechtěl peníze navíc?
    • Já se momentálně topím v penězích, takže ne, ale díky.
    • Aha... Hmmm... Hmmm... No, to máte dobrý. Jo, takže... Hmmm... No tak se mějte hezky.
    • Nashle.
    Kamaráda zastavili někde takhle na ulici s podobnym dotazníkem; tušim že to začínalo nějak jestli je spokojenej se svým platem. Tak řekl že ne a další otázku, jestli by nechtěl jít někam kde ho bude mít lepší se pousmál s prohlásil: "takovej plat mi nikde v životě nedaj" :-D
    10.3.2013 14:24 Karel, Strakonicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    to fakt prohlásil? To je teda věc.
    10.3.2013 11:49 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    je s nima sranda. Já se za jejich peníze pobavim...
    som sľúbila, že štuchnem, keď uvidím tú nadradenosť;-)
    10.3.2013 14:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    No ty ji furt někde vidíš... Nevim proč. Já mam s těma lidma ještě docela trpělivost. Považuju za hrubě neslušné už vůbec to, že někde splašej moje soukromé číslo a jsou schopni mě na něm otravovat.

    Krom toho typicky otravujou když jsem ve škole nebo v práci a potřebuju se na něco soustředit, a navíc jsou u toho většinou dost arogantní, mají pocit, že je všechno v pořádku a že jsem povinen se s nima vybavovat o jejich úžasné nabídce. Takže to, že si z nich poměrně neškodně vystřelim, je imho dost mírné, mohlo by to být mnohem horší.

    A jen takový tip pro tebe: Být arbitrem pocitu nadřazenosti ostatních lidí je tak trochu... no řekněme oxymorón ;-)
    Jendа avatar 10.3.2013 14:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Považuju za hrubě neslušné už vůbec to, že někde splašej moje soukromé číslo a jsou schopni mě na něm otravovat.
    Podle mě tvoje soukromé číslo leaklo společně s PINem ke tvé kartě.
    Jakub Lucký avatar 10.3.2013 15:15 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Tohle by měla být zapovězená praktika. Ze seznamů, podle kterých se volá se dá nechat vyřadit. Od těch dob, co jsem to udělal, mi volají jen operátorovi pohůnci...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.3.2013 16:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Tak jim pošli SMS s číslem , které maj vyřadit :-D.
    11.3.2013 00:16 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Tak jim pošli SMS s číslem , které maj vyřadit .
    nechápem, čo je na tom srandovné, tak ja som to raz spravila, keď mi môj mobilný operátor vnucoval sms-kami nejakú výhru či čo ...;-) mám hocikedy aj 50 a viac neprečítaných sms a potom ten bordel raz za čas musím vymazávať:)
    11.3.2013 03:23 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    if (! ) {
     printf("[cpt. Obvious] Když řekneš autorovi toho seznamu PINů, kterej má odstranit, tak ho taky odstraní. [/cpt. Obvious]\n");
    }
    11.3.2013 06:53 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    mimochodom, asi si nepochopil, uťahovala som si zo seba ( ale fakt som to raz urobila:-))
    11.3.2013 20:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Vida vypadá to, že můj systém zpracování textu po půlnoci moc nefunguje :-/. Každopádně jsem tu možnost ale ošetřil tou podmínkou na "⸮".
    12.3.2013 06:50 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    môj debilníček google hovorí, že Pre hľadaný výraz - "⸮" - neboli nájdené žiadne dokumenty:((
    Jendа avatar 12.3.2013 16:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    V původním příspěvku je to odkaz.
    12.3.2013 18:52 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    vyzerá to, že sa budem musieť uštvorčekovať;-), aby bol ten druhý plán zjavný (zase som vzdelanejšia!)
    11.3.2013 06:55 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    ... a tiež sa mi stalo, že som sa pokúsila komunikovať s hlasovou správou ( bola som posledná, kto sa odhodlal dotknúť sa mobilu a počítača... od mobilu chvááálabohu závislá nie som:))
    10.3.2013 15:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Omg, můj PIN tam je! To abych rychle zablokoval účty :-D
    11.3.2013 00:04 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Ja som ich len párkrát rázne odbila, ale neviem, prečo by som sa mala ešte baviť na ich účet, pripadá mi dosť smutné, že dnes je kde-kto ochotný niečo také robiť, pretože nemôže zohnať poriadnu prácu. Ty žiješ v inej realite:), takže to asi nepochopíš.

    Oxymorón... hm... ani by som si neuvedomila, že ho naozaj dosť často používam, pretože život a ľudia, vrátane teba, sú plní protirečení a tie básnické figúry často vystihnú presnejšie skutočnosť ako nejaká logika :).
    11.3.2013 00:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Ok, asi to vyznělo dost zle, co jsem napsal v tom původením komentáři, ale když se podíváš na ty příklady, máš pocit, že jsem těm lidem nějak ublížil? Já ne.

    K tomu, že nemůžuou sehnat práci: 1) skutečně to je u všech z nich pravda? 2) Pokud ano, stejně s tím já nic neudělám.
    11.3.2013 06:47 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    bože, ty máš ozaj prerastené to svedomie;-)... zase z toho nerob vedu, tiež v niektorých situáciách neodolám a utiahnem si a nemyslím to tak zle...

    u všetkých možno nebude pravda, že by nezohnali prácu napr. v tlačiarni, alebo pri doplňovaní tovaru(to som tiež skúsila, je to občas makačka, dobré na pretiahnutie kostry:) a na vyčistenie hlavy), ale najprv musia zistiť, že v tom call centre je to horšie aj keď možno viac platené...ja som si vravela, že tí ľudia, čo makajú fyzicky aspoň po skončení roboty už nemusia na ňu myslieť a majú v o ľ n o !
    11.3.2013 01:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jo a mimochodem, bavim se především na účet různejch těch pyramidovejch obchodníků a podobnejch vykuků, protože ty ani tak nenabízej nějaký produkty, jakože se spíš snaží lidi vyloženě obrat...
    Heron avatar 10.3.2013 19:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Já se jich (pokud volá někdo s nabídkou levnějšího tarifu) zeptám, jestli ví komu volají (když už je to na záznamu), potom si vyslechnu celou nabídku (1000 minut a miliardy sms zdarma nebo co tam říkají, já to neposlouchám), souhlasím s tím a zeptám se, kdy to teda začne platit pro všechny firemní telefony (protože přece ví, komu volá). To potom taky hodně rychle ten hovor končí. :-D
    10.3.2013 02:54 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Tihle opruzovaci me naucili na noc vypinat telefon a nebrat neznama cisla.

    Od te doby, co provozujeme chapadla.cz uz neznama cisla zase beru, protoze jim nabizim tricka. Jednoho to konsternovalo az tak, ze me zacal presvedcovat, ze preci on neco nabizi me a ne ja jemu (s cimz jsem nesouhlasil).

    Pak byla dobra pani nabizejici zivotni pojisteni ... otazku: "To si myslite, ze brzy umru?" asi necekala.

    Pak jednu dobu volali jako ze od operatora a jejich prvni otazka byla kolik mesicne utratim za telefon. Bylo zajimave poslouchat ty vymluvy, kdyz jsem jim rekl, ze pokud jsou skutecne od operatora, meli by to vedet.

    Nabizecu kreditnich karet se zasadne ptam, jestli k tomu je v cene i sekretarka (nebo otrok - podle nalady) hlidajici kdy se to ma zaplatit a jestli je vsechno v poradku. Kdyz reknou, ze ne, popisu nekolik prihod ze zivota (Vy nemate technickou ... to neni mozny .. no jo fakt, uz dva mesice ... a podobne) a pozvu je na eshop.
    10.3.2013 16:15 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Fujtajbl, černý pozadí :-(

    Z takových webů okamžitě odcházím...
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    10.3.2013 16:25 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Fujtajbl, černý pozadí :-(
    A to jsem si myslel, ze moje TN LCD s jasem temer na minimu je na tom fakt spatne.
    Z takových webů okamžitě odcházím...
    Je to offtopic, ale smim se zeptat proc?
    10.3.2013 16:48 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Prostě mi to vadí. Možná proto, že jsem zamlada světlého písma na tmavých monitorech užil ažaž a návrat k normálu (když se monitory zdokonalily) byl pro mě vysvobození, nejen pro oči, ale i psychicky.

    Yokotashi si to může vzít jako zpětnou vazbu...
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    10.3.2013 18:52 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Zrovna to bílé písmo na černém bude pro oči méně namáhavé, protože té zářící plochy je tam méně...
    10.3.2013 19:04 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    No... ...není to pravda. Přirovnal bych to k hledání světýlka na konci tunelu nebo ke čtení potmě.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    10.3.2013 19:18 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Jo, akorat jenom slabozraky si necha svitit bilou na cernem pozadi.

    Beznemu cloveku dojde, ze jsme tvorove sera (viz. biologicka a fyzikalni stavba naseho oka), a tedy si nastavi sedou na cernem pozadi a vsechny problemy jsou zazehnany.
    xkucf03 avatar 10.3.2013 18:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    A v konsoli máš jaké pozadí?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.3.2013 18:14 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Téměř všechen konzolový čas strávím v mc :-)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    10.3.2013 16:24 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    Bez slova skladam, hned ako sa dozviem o co ide. Je to to najslusnejsie a naohladuplnejsie, co pre nich mozem spravit. Maximalne setrim ich cas, kedze viem, ze si nic takto kupovat neplanujem.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    11.3.2013 00:18 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem se zase něco naučil
    K produktu, pravděpodobně se jednalo o CitiLife kreditní kartu. Jedna z nejvýhodnějších (pro klienta) kreditních karet na trhu, využíváte-li ji jako charge kartu. Pořídil jsem si ji však z vlastního podnětu.

    Pokud s nabídkou po telefonu přijde společnost, se kterou jsem ve vztahu, tak vyslechnu název nabízeného produktu a odmítnu se slovy, že pro něj nemám využití, nicméně že o jejich produktové nabídce mám přehled a pokud bych měl o některý další jejich produkt zájem, že se sám ozvu. Tím hovor končí. Obvykle není v zájmu společnosti své stávající zákazníky naštvat.

    U cizích společností se dotazuji na to, s kterou osobou hovořím, kde získali mé telefonní číslo, a následně hovor končím tím, že si nepřeji být znovu kontaktován.

    Nemíním hovorem trávit více času, než je potřeba k tomu, abych zařídil, že mi nebude znovu voláno.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.